| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
:D:D:D:D
Od: mecheche delegace
|
Pridané:
17.12.2008 12:45
no nahodou niektore su vydarene :D
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: .....
|
Pridané:
17.12.2008 13:01
niezebysom fandil windowsu, ale pripada mi to nechutne, kedze apple nema co ponuknut pre zdraveho cloveka, ktory nepotrebuje zlepsit svoj imidž. Apple os sa dava ludom, ktory nevedia robit s pc......poznam z vlastnej skusenosti takich ludi...dokonca aj osobne :(
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: einstein
|
Pridané:
17.12.2008 13:39
kedze takych ludi je viac nez dost,apple ma priestor pre rast.keby si chcel darovat pocitac technicky malo zdatnemu clenovi rodiny co by si vybral?ja rozhodne iMac.uz len to,ze sa nemusi branit pred virusmi a inou havedou stoji za to.
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: .....
|
Pridané:
17.12.2008 13:54
ale otazka stoji tak, ze kde je funkcnost......mna nezaujimaju blabotaniny o zabezpeceni...kazdy si je sam na vine ked sa mu nieco dokope...teda ked chyti nejaky malware, ja uz nejake tie skusenosti s tym mam a viem ako sa vcelku bezpecne branit a viem sa zbavit ked uz sa mi nieco stane s PC. Preco podporovat demenciu a nechavat ludi neznalych v pc snivat si svoj ruzovy sen?....tyke trivialne veci ako nebrowsovat na pornostrankach a neklikat na kazdu blbost co vyskoci ako poupup a neakceptovat v ziadnom pripade doinstalovanie ovladacieho prvku activex a taketo blbosti.......jednoducho normalnemu cloveku ktory vie co od pc a netu chce sa v 99% nema co stat ak ma kvalitny a aktualizovany av. Okrem toho treba pripomenut, ze u mna je kamenom urazu to, ze mnohe veci apple nepodporuje a v ziadnom pripade nebudem hladat nahradu...dalsia vec je nekompatibilita......prenasanie suborov atd......apple zese nieje natolko rozsirene, aby si ho bolo vyhodne dat
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: mylankooo
|
Pridané:
17.12.2008 15:19
To myslis vazne? :D ..tomu aj veris, ze subory s Windowsu sa nedaju preniest na Mac a normalne s nimi pracovat dalej?
Naozaj si myslis, ze "experti" mozu pracovat len na zlozitych systemoch? :D To, ze je Mac OS X jednoduchy je len velke plus, ale vobec neplati, ze sa s nim da robit menej veci ako s Windowsom (vlastne okrem hrania hier, lebo tych je naozaj menej - ak si myslel teda toto:D ).
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: ......
|
Pridané:
17.12.2008 15:37
ja o expertoch nic nevravim.....a aplikacii na macos je podstatne menej ako na windows plus hry ktore tam funguju samozrejme.......a dalsie veci radsej nebudem spominat, lebo to by rozputalo zase debatu ktoru nepotrebujem......jednoducho pre mna po zvazeni faktorov ako su dostupnost, cena, a rozsirenost = pc:mac 1:0. poznam nejake tie softwary od apple a pri mnohych mi stavaju vlasy dupkom hore ake debilne sposoby ovladania maju...takze kosher neni ani jablcko ......ked ti ide o to, aby si tu prezentoval ze to je operacny system ktory je smerodajny a iba v nom treba robit...... dufam ze nebudem musiet zachadzat k totalnym detailom co ide na jednom a druhom nie, co ma jeden a druhy nie, ......
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: mylankooo
|
Pridané:
17.12.2008 15:55
Nehovorim, ze Mac OS je uplne najlepsi a treba pouzivat len ten. Len mi pridu tvoje argumenty ako od niekoho, kto s Mac OS nikdy v zivote nerobil. Neveril by si kolko softu je pre Mac - rozdiel je len v tom, ze nie su az tak rozsirene na nejakych torrentoch. Mnohe z nich nemaju konkurenciu v profesionalnej sfere a na inej platforme. Nevravim, ze je to tak vo vsetkom. Jednoznacne by som zvolil Windows, keby som bol architekt alebo vyvojar v .NET. Iny dovod vsak nepoznam.
Ale uplne chapem tvoj postoj k Apple - dostupnost, cena, rozsirenost.. chapem ho preto, ze kedy si som mal rovnaky postoj aj ja, ale to som o Apple nevedel skoro nic. Teraz by som vsak len cisto Windows uz asi nikdy nepouzival, pokial sa situacia razantne nezmeni.
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: Peter8165
|
Pridané:
17.12.2008 17:12
Na HRANIE je KONZOLA! Kedy si to uvedomíte ľudia?
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
17.12.2008 17:51
ked budu mat konzoly mys
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: SNOWY
|
Pridané:
17.12.2008 18:21
Mimochodom mys k psx 1 je na trhu cca 10 rokov ...
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: CPx
|
Pridané:
18.12.2008 7:42
Maju mys aj klavesnicu, ale vykonovo su to stale zaostale krabice oproti high end PC, a kvalitne RTS a MMO tam nenajdes takze je to len zabavka pre deti a ich casual games.
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: picus.sk
|
Pridané:
17.12.2008 18:16
hry sa vyvijaju na aj na pc a je ich more.
este inak ti to poviem: na keho kokota ty chces predpisovat co je na hranie.
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: igor...
|
Pridané:
18.12.2008 17:59
och ty si teda kategória.. áno,.. skvelý nápad, ako mladý človek, ktorý využíva multimédiá je skvelé mať telku, PC a nejaký x-box alebo čo to je.. ach... to je jak u debilov.. podľa mňa je najlepšie mať nejaký nadupaný notebook pripojený na dáku tú 24" (TV tuner je samozrejmosť) no môžeš na tom robiť všetko.. hry, tv, pracovať a neviem čo ešte.. a nie ako dáky pako, čo vrazí do nejakej trápnej konzoly, ktorá má len jedno zameranie a je po určitej dobe vyradená a nepoužiteľná.. inak myslím, že keď niekto chce tak aj na tých jablkách sa dá dobre zadrtiť..
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: prpr
|
Pridané:
17.12.2008 15:39
no mne raz osobne dosiel mail od cestovky co pouziva takmer vylucne macintoshe. na tom by nebolo nic zle keby mi tie prichodzie subory neboli hlasili daku chybu v kodovani.
surne som potreboval citat ich obsah tak som zacal googlit. po x hodinach som dosiel na to ze ono sa to zakodovalo do nejakeho mac mailoveho formatu a dalsich y hodin kym som zistil ze total commander to dokaze odkodovat. ked som sa ich na to neskor pytal tak na mna plestili oci ze co?
takze si myslim ze vyse 90% userov by sa k obsahu tych suborov nikdy nedostalo... vysvetli mi na co experti z macu zabudli?
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: mylankooo
|
Pridané:
17.12.2008 15:46
Bud je to ich chyba alebo naozaj neviem. Velka vacsina mojich znamych pouziva Windows a nikto nemal doteraz ani jeden problem.
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: cca1
|
Pridané:
17.12.2008 13:53
Zasa ma niekto potrebu rypat. Ja pracujem v IT, som vyvojar a PC + Windows nemozem vystat. Na macbooku mam kryt, ktory zakryva logo Apple, takze o zlepsovani imidzu nemoze byt rec. Skor si myslim, ze je to naopak vzhladom na silnu anti apple fan skupinu.
Ak ma niekto po tom ako sa mu po hodine klikania podari nastavit nejaku zakladnu funkcionalitu vo Windows pocit, ze je IT expert a ze sa to neda spravit jednoduchsie, logickejsie a inteligentnejsie tak je to jeho vec. Ja zastavam nazor, ze aj komplikovane veci sa daju robit jednoducho, najma ak dotycny (ten kto OS navrhuje) trocha rozmysla, co sa v pripade Windows bohuzial nestalo. A to, ze s pocitacom vie pracovat aj tvoja babka alebo nejaka dvanastka by predsa malo byt v 21. storoci samozrejme. My profici tym nic nestratime.
Samozrejme, tie reklamy su trocha viac agresicne nez by sa patrilo, ale vzhladom na toho na koho su cielene su asi OK.
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: .............
|
Pridané:
17.12.2008 14:01
ako som povedal....nevravim ze apple je zlozite...ved som vravel ze je pre neskusenich uzivatelov vhodne........ale u mna je problem funkcnost.......napriklad aj ja nemozem vistu vystat....na vistu nenachadzam jedine dobre slovo......vzdy ma zachvati hnev ked si spomeniem na chvile kedy som sa nieco pokusal nastavit na nej......preto som ostal radsej na xp........totizto pravdou je, ze ked nieco chce clovek nastavit na viste, musi sa pripravit, ze nastavenia su robene pre sprostych a ani po 5 poldecakoch clovek nepochopi aku logiku dava postup akym sa da nieco nastavit......ak sa cloveku postasti a po pol hodine sa preklika nahodou tam kam potreboval.....a este aj tak nieje iste ze sa mu podari co chcel upravit
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: jablkooo
|
Pridané:
17.12.2008 15:01
Čo trepeš ? čokolvek ti vo windowse nastavim do 10 sekund.
To že to nevieš nastavit ty, neznamena že to každemu trva hodinu, chudačik, a že IT kokotik
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: mylankooo
|
Pridané:
17.12.2008 15:35
Velmi jednoducha vec - na to ani nemusis byt expert do OS. Dajme tomu, ze si profesionalny fotograf. Vies mi na Windowse vyhladat vsetky fotografie na tvojom HDD vo formate JPEG, ktore boli odfotene fotoaparatom znacky Canon, s pouzitym ISO 400, pri ktorych nebol pouzity blesk a ktore boli vytvorete napr. medzi datumom 10.8.2008 a 24.12.2008? :)
Sice, to potrva mozno 20 sekund na zaciatok, ale ak by si to chcel zopakovat neskor este raz, staci ti na to len jeden klik :)
...a samozrejme bez pouzitia nejakeho 3rd party softu:)
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: harryyy
|
Pridané:
17.12.2008 17:04
ano viem , nikdy som to neskusal, ale teraz som skusil - WIN + F, rozsirene hladanie 4 kliky na poziadavky co hladas a enter... a vdaka indexovaniu to je otazka sekund
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: mylankooo
|
Pridané:
17.12.2008 17:09
juuu.. skvelee :) ...dalsia vec, ktoru MS okopcil :D
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: harryyy
|
Pridané:
17.12.2008 17:10
jaj sorry zabudol som ze apple ma patent na vyhladavanie
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: ja.
|
Pridané:
17.12.2008 17:17
No a kde tam presne zadas citlivost senzora a nepouzitie blesku? A kde zadam, ze chcem obrazky fotene len s 50mm objektivom?
Btw, na toto pouzivam Lightroom, ktory bezi aj na PC aj na Mac-ovi; hladanie podla EXIF metadat je VELMI dolezite a nejaky animovany pes alebo Windows Destop Search ho nenahradi. Macovsky Spotlight je vyrazne dalej, nemoze sice konkurovat Lightroomu alebo Aperture, funguje vsak aj s metadatami inych druhov suborov, nielen obrazkov.
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: danooh
|
Pridané:
18.12.2008 23:44
da sa hladanie ulozit a neskor otvorit pricom sa uz nehlada, alebo ulozit pocas hladania a neskor dohladat.
I ked sa nedaju zadat presne detaily ako ISO, blesk, ...
windowsovy nastroj na hladanie nie je primarne urceny na fotografie, ale vseobecne orientovany - napr. kazde hladanie ma vlastny manualne upravovatelny "prikaz" typu
meno:Dovolenka značka:(more vlajka pristav) Veľkosť:>50kB Dátumvytvorenia:<18. 12. 2008 Popis:(ja na dovolenke)
v hladacom riadku... alebo sa to da klasicky pozapisovat do boxov.
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: mylankooo
|
Pridané:
19.12.2008 0:03
Ani Spotlight v Mac OS nie je primarne urceny na hladanie fotografii. Bol to len priklad. Samozrejme podobne veci sa daju aj s inym typom suborov pricom ma vyrazne viac moznosti ako Windows Search. Moze sluzit napr. aj ako kalkulacka :)
To bola len taka narazka:) Mnoho ludi si mysli, ze Mac OS je jednoduchy pritom v mnohych oblastiach poskytuje omnoho viac funkcii ako Windows. Rozdiel je len v tom, ze v Mac OS sa daju aj zlozite veci riesit uplne jednoducho a mnoho ludi, neviem preco, to povazuje za vec pre lamy - radsej sa budu serkat o trosku dlhsie s tym, co mozu mat jednym klikom.
Dalsia vec co mi je zahadou je, ze Mac OS povazuje dost ludi za precackany, ale ked sa doma hraju so svojou Vistou tak je to ok a uz im ten gyc vobec neprekaza :D
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: .....
|
Pridané:
17.12.2008 15:48
jipijejjou vole ak sa ti vista paci a vsetko co si kedy nastavoval bolo rozlisenie obrazovky a pozadie na ploche tak par don, ale mozno prave taki ludia ako ty robili tu vistu, takze ti to mozno pripada super a preto aj tak vyzera....totizto ked chcem nastavit napriklad nieco so sietovym pripojenim, tak musim ist aspon cez 2-3 okna, ktore nikdy vzivote na nic ine ako na kliknutie tej jednej ikonky nepouzijem....a ta identifikacia sietoveho problemu je cisty brak....5minut mozes cakat aby si zistil ze mas vypojeny kabel alebo podobne kravini, ktore aj tak nicomu nepomozu....ak si este nenarazil na uskalia visty tak si stastny clovek....aj mne sa pacila prvych par dni pokial som sa na nej iba hral........
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: kotos
|
Pridané:
17.12.2008 23:53
ako ti poviem asi vies o viste velke nic. tiez sa visty nezastavam a tvrdim ze je to nepodarok ale nastavit siet a veci s tym spojene trva len par sekund, tak ako u apple softu takze v tomto nevidim problem. som user aj jednej aj druhej platformy
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: sh...
|
Pridané:
19.12.2008 1:58
no neviem, skusal si niekdey zdielat subory medzi vistou a XP?? mozno to bol len u mna problem ale veru nepodarilo sa mi to rozbehat ani so silou :)
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: dcba
|
Pridané:
17.12.2008 14:13
Uplne suhlasim. V Mac OS X sa podarilo zlucit jednoduchost a ucinnost. Intuitivnost uzivatelskeho rozhrania je velmi dolezity faktor, ktory ostatnym OS chyba. A vdaka tomu je praca v Mac OS X ovela efektivnejsia (aspon v mojom pripade).
S tym ako Apple propaguje svoje produkty sa neda uplne suhlasit, ako sa ani neda suhlasit s tym ako Microsoft vtlaca svoj OS napr do skol. Ale su to komercne firmy a ich cielom je zisk, takze sa niet co cudovat.
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: picus.sk
|
Pridané:
17.12.2008 18:14
nevyvijas nejaky web?
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: XYZ111
|
Pridané:
17.12.2008 19:47
Som obycakny uzivatel pocitaca, ziadny vyvojar ani IT expert. Pred 2mi rokmi som sa nechal nahovorit na Maca a dnes by som ho nemenil za nic na svete. Netvrdim, ze je absolutne dokonaly, ale este som ani raz nemal chut vysmarit ho von oknom, co sa mi s PC stavalo bezne. Som nuteny pouzivat aj PC, ale W mi akurat vzdy zvysi adrenalin. A vyjadrenia odsudzujuce Maca by som akceptoval jedine od cloveka, ktory s nim aspon raz b zivote robil, nie od ludi, ktori tisko zavidia a kdeze si Maca nemozu kupit, tak nanho radsej nadavaju.
|
| |
Re: :D:D:D:D
Od: picus.sk
|
Pridané:
17.12.2008 21:04
to si ty palo?
|
| |
spoty
Od: karolkok
|
Pridané:
17.12.2008 12:46
Srandovne :) ale kopec dobrych reklam unas v telke nefici :)
|
| |
hmmmm
Od: ARnyXXX
|
Pridané:
17.12.2008 12:50
Nemate nejaky link na youtube lebo z tej stranky mi to nejde prehrat. Tolko ku kvalite celeho apple.sux
|
| |
Re: hmmmm
Od reg.: ryldill
|
Pridané:
17.12.2008 13:01
co takto skusit pouzit zazracnu funkciu na youtube nazvanu "hladat(search)"
|
| |
Re: hmmmm
Od: ARnyXXX
|
Pridané:
17.12.2008 22:27
Neboj to ma napadlo, ja som skor narazal na to, ze ten super format ktory vie prehrat iba QuickTime mi je na dve veci kedze ten kodek nemam (resp. mam ale nejak to aj tak neslo). Tak naco sa tu davaju odkazy na nieco co som si neni schopny pozriet namiesto siroko zauzivanej praxe pre videa ako je youtube.
Apple sux
|
| |
Re: hmmmm
Od: Grafik
|
Pridané:
17.12.2008 13:35
JJ, vo FF sa zobrazi iba prazdna stranka. Treba skusit iny browser. Na ich stranky zasadne pouzivam Google Chrome, ktory ma rovnake jadro ako ich Safari, pre ktory stranky optimalizuju.
|
| |
Re: hmmmm
Od: cca1
|
Pridané:
17.12.2008 13:55
Asi nemas nainstalovany QuickTime plugin ja som si ich prehral aj vo FF.
|
| |
Re: hmmmm
Od: rms
|
Pridané:
17.12.2008 14:01
ja som dal v opere do adress baru "y apple" a bol to prvy vysledok
samozrejme musis mat y nastavene na vyhladavanie na youtube
|
| |
Re: hmmmm
Od reg.: Arthur von Fofot
|
Pridané:
17.12.2008 14:49
Všetko ti prehrať pôjde, stačí mať QuickTime plugin, jeden z najrozšírenejších na internete.
|
| |
Re: hmmmm
Od: ARnyXXX
|
Pridané:
17.12.2008 22:30
1. To si dokial nabral ze QuickTime je najrozsirenejsi na internete? Mas o tom nejaky dokaz alebo je to iba tvoje zelanie? Tak netaraj do vetra.
2. Ako som uz vyssie pisal QuickTime mam a aj tak sa to nerozbehlo neviem kde je chyba a ani ma to netrapi. Toje je jedna z hlavnych veci pre ktore nenavidim Apple, pretoze rovnako ako microshit si vytvara vlastne standardy, ku ktorym nikoho nepusti a ked ti to nejde tak si kup mac. Nastastie pod takymi formatmi su vacsinou iba nepotrebne chujovinky bez ktorych sa zaobidem alebo si ich dam prekonvertovat do normalneho formatu.
|
| |
Re: hmmmm
Od reg.: Arthur von Fofot
|
Pridané:
18.12.2008 10:38
Napr.: http://www.adobe.com/products /player_census/flashplayer/
Čo sa formátov týka, QuickTime nie je v ničom proprietárny, jeho knižnice sú dostupné. V súčasnosti ponúka najlepšie riešenie na streaming pomocou H.264 kodeku a technológie, ktorá umožňuje začat streaming kedykoľvek od ktoréhokoľvek miesta streamovaného súboru a to pri veľmi malom bitrate. Ako celkový balík riešenia videa na internete je kvalitnejší a bohatší ako WM a aj ako RealPlayer. Už teraz je vidieť veľký sklon k videu prehrávanom cez QUickTime a dá sa očakávať, že po vydaní QuickTime X sa to ešte viac zmení. Samozrejme, lídrom vždy zostane Flash.
|
| |
reklama u nás
Od: Raynor
|
Pridané:
17.12.2008 12:58
Jediné reklamy na Apple u nás čo som videl v televízore boli v rámci Orangeu - najprv ten notas s OSX Tiger a diaľkovým ovládaním (to už dávnejšie) a teraz iPhone
|
| |
.........
Od reg.: -nikto-
|
Pridané:
17.12.2008 13:13
mac sux. a teraz si dokonca ani nemaju z coho moc utahovat, bezia na x86 intelackych procakoch...
tu je nieco z druhej strany:
http://www.youtube.com/watch?v=ks-N4rI_1RU
|
| |
v pohode
Od reg.: Bguardian
|
Pridané:
17.12.2008 13:18
No nakladu riadne Windows v tych reklamach, v pohode :D....
|
| |
No čo iné sa dá robiť..
Od: iXcorpi
|
Pridané:
17.12.2008 13:19
Než len uťahovať z Windows a PC...
|
| |
bake sale
Od: pyrotechnik.
|
Pridané:
17.12.2008 13:51
ten Bake Sale je zabity :D
|
| |
Re: bake sale
Od: zozo
|
Pridané:
17.12.2008 16:09
Advertising... advertising :-D z toho nemozem
|
| |
boze moj
Od: martinc
|
Pridané:
17.12.2008 17:05
apple nech su utahuje zo svojej cenovej politiky..
|
| |
apple
Od reg.: Alino
|
Pridané:
17.12.2008 17:12
aj z apple si robi GTA 4 srandu (imho im zaplatil zato M$ :D)
http://blog.wired.com/gadgets/ 2008/05/apple-parody-hi.html
aj z linuxu si robia srandu
http://erratasec.blogspot.com/ 2008/05/hrmgta4-seems-to-not-like-linux.html
lamaci co hovoria ze linky nejdu, nech si vymazu medzeri
|
| |
Re: apple
Od reg.: Alino
|
Pridané:
17.12.2008 17:15
btw aj v tom appli su dmnti, to ich video nejde spustit, padne firefox aj google chrome.
|
| |
Re: apple
Od: -----
|
Pridané:
17.12.2008 17:59
Ide. Na Macu :)
|
| |
this is the end
Od: DeeerDance
|
Pridané:
17.12.2008 17:59
Apple skonci, neradim kupovat ich akcie.
Ludia v sucasnej financnej krize nebududu platit +60% ceny PC.
|
| |
.....
Od reg.: Snake :)
|
Pridané:
17.12.2008 18:03
Dieťa bez jednej ruky si uťahuje z dieťaťa bez jednej nohy.
Tak mi toto pripadá
|
| |
Re: .....
Od reg.: Alino
|
Pridané:
17.12.2008 18:07
jj a tucniak bez ruk na nich kuka :D
|
| |
Re: .....
Od: prpr
|
Pridané:
18.12.2008 17:58
jj, tucniak ma krídla :P
|
| |
dnes má meniny Kornélia, zajtra Sláva
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
17.12.2008 18:09
skratka apple je shitt a ludia total plytky a jebnuty co uz v apple robia, to je ubohe co uz vymyslaju. podobne ako volakedy zazalovali orange za antireklamu pre pevnu linku, to by mali urobit aj na apple, sa divim, ze im dovolia robit antireklamu. je pravda, ze dobry tovar reklamu nepotrebuje, a len shitty a sracky potrebuju putavu reklamu, tak preto sa apple takto uboho a plytko zviditelnuje. vsetky ich iveci su na prd.
|
| |
Re: dnes má meniny Kornélia, zajtra Sláva
Od: mylankooo
|
Pridané:
17.12.2008 19:17
Rozdiel je len v tom, ze v USA su dovolene porovnavacie reklamy, kdezto na Slovensku nie. Tam je to uplne bezne aj u inych znackach, nie len Apple.
Na druhu stranu mi je tvoj prispevok uplne smiesny :D ..vidiet, ze si pracoval s Macom minimalne rok :D
|
| |
Re: dnes má meniny Kornélia, zajtra Sláva
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
18.12.2008 14:39
skoro si uhadol, mal som tu sracku G5 doma asi 4 mesiace, no ver mi, je to fakt len na image, a nic v tom nefunguje, zabera to vela miesta, je to neprakticke a hrozny design, ako bedna na uhorky, hehe, v systeme vsetko neergonomicke a neprehladne. mozno na grafiku dobre pre designerov, ale na developersku pracu uplny shitt. z tych 3 mesiacov co som to mal doma, som sa nutil a psychycky pripravoval k nemu sadnut a popachat nieco, vzdy ma tahalo pc viac, ci uz s winmi, alebo linuxmi. to jedno, len nie apple. skrakta je to haraburda pre amikov, ktori ani sktrutkovac nevedia drzat, :))
|
| |
Re: dnes má meniny Kornélia, zajtra Sláva
Od: XYZ111
|
Pridané:
17.12.2008 21:14
ubohy si ty, kedze ani zakladne pravidla pravopisu neovladas. Inteligentny inteligent, co sa vo vsetkom vyzna....
|
| |
Re: dnes má meniny Kornélia, zajtra Sláva
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
18.12.2008 14:42
urazaj si seba, ja som ta neurazil, ale ak si vlastnikom prehniteho jablka no tak som sa asi dotkol tvojho ega. jasne ze ovladam, ale mne to tak lepsie sedi, nemysli si ze len ty ovladas ze pri mnoznom cisle sa pise makke i. ale vizualne mi lepsie sedi ked je tam tvrde. no vidno, ze ty si mi studirovany doktorko, ked si mi taku mudry ako mechanika v macintoshi.
|
| |
:kolutiK
Od: :oneM
|
Pridané:
17.12.2008 18:17
pre vlastnika pc: pracoval si uz niekedy s macom? vlastnil si ho a pracoval na nom, myslim vsestranne, od beznej prace so subormi a adresarmi, prace s dokumentami k praci s videom, grafikou, dtp a pod? Ak nie, preco nadavas? Lebo si niekde o niecom pocul? alebo videl kamarata?
pre vlastnika mac: vies dobre ze diskusia s tymito osobami nema zmysel. Su iste veci, pri ktorych je Win na nezaplatenie ale ak chces seriozne pracovat asi sa uz k nemu nevratis.
Mas svoj win-pc koli uctovnictvu alebo inym sw, ktory na macu nefrci, alebo ak nemas dost prostriedkov na jeho kupu, myslim ze nie je potrebne koli tomu nadavat.
|
| |
:kolutiK
Od: :oneM
|
Pridané:
17.12.2008 18:18
priklad ktory ma len tak rachlo napadol: otvorim svoj macbook a hned mozem na nom pracovat, hned mozem ukazat vysledky svojej prace zakaznikovi. otvorim svoj win ntb a .... ..... .... cakam
preinstalujem win (preco som to asi urobil?) a po pol roku je pc (napriek pravidelnej udrzbe) pomalsi a pomalsi - kazdy vie ze je idealne win po 1 az 1,5 r. podla potreby preinstalovat. Mac som nepotreboval preinstalovat nikdy! Mac OSX fici spolahlivo aj po upgrade na novsiu verziu. upgrade s xp na vistu? ok, da sa ale...
pripada mi to ako diskusia medzi majitelmi fiatu a bmw. poznam vela ludi ktore maju svoje fiaty radi, sam som mal jeden x rokov (stilo jtd). za viac penazi ale viac muziky a bmw sa s fiatom porovnavat neda. a tak je to aj s mac vs. win/pc
|
| |
Re: :kolutiK
Od: picus.sk
|
Pridané:
17.12.2008 18:32
netrep kokotiny:
" otvorim svoj win ntb a .... ..... .... cakam"
"preinstalujem win (preco som to asi urobil?) a po pol roku je pc (napriek pravidelnej udrzbe)"
pracujem na oboch.
|
| |
Re: :kolutiK
Od: DeeerDance
|
Pridané:
17.12.2008 20:15
akurat ze na svojom "bmw" sa nemozes hrat hry, co patri k rodinnemu pocitacu... tiez tam nemas take obrovske kvantum softwaru na vyber... tiez sa neda tak pohodlne upgradovat ako PC ked si len kupim dalsiu ram a lepsiu grafiku a stroj sa podstatne zlepsi...
to ze nevies raz za 18 mesiacov preinstalovat win, alebo ze nevies pouzivat hybernate na xp notebooku len dokazuje ze mac je pre lamy...
takze za vela penazi menej muziky gratulujem...
|
| |
Re: :kolutiK
Od: mylankooo
|
Pridané:
17.12.2008 21:02
Uvedom si, ze su ludia, ktori si nekupuju pocitac preto aby sa mohli hrat na nom hry :D Mac pouzivaju vacsinou v profesionalnej sfere. Kvantum softveru.. heh..kolko ich poznas?:D Asi si este ziadny nevidel. Softver, ktory som pouzival na Win, som nasiel aj na Mac a ak nie presne ten isty, tak castokrat ovela lepsiu alternativu. Nechyba mi ziadny SW, bez ktoreho by som sa nezaobisiel
Upgrade.. nestaci ti 32GB RAM, 2x 3,2GHz Quad Core, 4TB HDD a 4x graficka karta na jednom pocitaci? Upgradeovat nemusis par rokov :D Upgradeovat sa da aj Mac. Druha vec je, ze este dnes su ludia, ktori pracuju pohodlne, bez spomalenia a sekania na starych 400-800MHz Macoch :D A aj stare Macy sa predavaju za ovela vyssiu hodnotu ako ich PC ekvivalnety. Dovod? ..no predsa stale funguju spolahlivo.
Tu sa vazne nema zmysel rozpravat s niekym, kto s tym nema skusenost.. ale bavim sa pri tom aj sam na sebe, lebo presne taky som bol aj ja...:D ..ale potom som Mac skusil a uz by som nikdy nemenil.
|
| |
Re: :kolutiK
Od: jablko
|
Pridané:
18.12.2008 0:54
si ako ujo s Vanishom.
za každu cenu sa snažiš niečo dokazat, ale z hovna zlato nebude, milacik
|
| |
Re: :kolutiK
Od: mylankooo
|
Pridané:
18.12.2008 1:23
jj, tak to teda nebude a preto som Windows pekne krasne splachol:P
Mne je uplne suma-fuk, kto co pouziva. Ale sa mi rozum zastavuje nad tym, ked clovek dokaze napisat uplny blud o veci, ktoru nikdy nepouzil, o ktorej sa len niekde dopocul nejake famy a myty. Cloveka robia skusenosti a to si mnohi odtialto nejak neuvedomuju alebo este k tomu nedospeli.
Dost o tom vypoveda aj to, ze "+" tu dostane kazdy prispevok, ktory obsahuje "Apple je shit" a pritom to, co je v nom napisane je uplna hlupost. Tu je asi najdolezitejsie to, aby mal prispevok co najviac negativny postoj k Apple a to je myslim dost ubohe. Ak by to bolo od niekoho, kto ma s tym vacsie skusenosti, tak nepoviem ani slovo.
Pride mi to tu ako na detskom pieskovisku plnom deti, ktore stale veria na Jeziska hoci ho nikdy nevideli.
|
| |
Jablko VS M$
Od: Don Mumsito
|
Pridané:
17.12.2008 18:58
Uz som preistotu stlacil na klavesnici comand a F ci tu nahodou Jozo Remen nepisal. Zjavne ma vyssiez znalosti o tom o com pise ako vacsina prispievajuci do tejto temy. Kto nechape, ze v jednoduchosti je krasa a ze neserkat(este slusne slovo) sa s OS ale ze OS urobi pracu za seba a user sa o nic nemusi starat jje ovela lepsie ako instalovat antiviri a voloviny z podobneho sudka patri paraqnoidnym ludom a rozumnym userom windows vypoveda dost. Pouzivam mac necele dva tyzdne ale je to lepsie^n ako Windows.. Ci uz zo SW strany alebo HW strany. Pre zaujemcovia o overenie toho druheho by mali ist sem: http://macblog.sk/hardware/hlinikovy- apple-macbook-odolnost-pri- pade-na-beton-fotografie-1501.html (vymazat prosim medzery). k tomu dodam pre lenivych, ze PC notebook by ten dotycny mohol uz len pozametat. :)
Aj ked toto je asi zbytocne dranie klavesnice.
|
| |
ajajjajaj
Od: ondriiiiik
|
Pridané:
17.12.2008 19:28
Nechcelo sa mi citat celu diskusiu, tak to tu uz mozno bolo... ale trochu na obhajobu macov - je to velmi, VELMI dobre riesenie, ak clovek pracuje s grafikou alebo s hudbou na profesionalnej urovni. V tomto mac trochu (dost) dominuje. A to sa vyvratit neda.
|
| |
apple
Od: eplacik
|
Pridané:
17.12.2008 19:31
doporucoval by som vsetkym aby zacali rozlysovat kvalitu systemu a jeho "nekompatibilitu", nerozsirenost a "zludovelost". Mne je fuk, ze mam jediny mac siroko daleko, hlavne, ze som spomalil padanie mojich vlasov. Je fakt, ze je drahy, priam predrazeny a ze reklamamy urazaju. Ale ako mozte porovnavat univerzalny windows, ktory je vytvoreny aby bezal na kazdom hardwary s Mac OS X, ktory sa dodava odladeny a pripaveny na pici chlp presne na konrektny iMac? A Windows je dobry hlavne pre toho, kto si ho vie spravovat. Bohuzial ked vidim u ludi kolko chujovin sa im spusta po spusteni, kolko krat Vista otravuje s ochranou uzivatelskych kont, tak mi je zle. Ked to aj niekomu ponastavujem a povypinam, za chvilu je zle zas
|
| |
Re: apple
Od: kotos
|
Pridané:
18.12.2008 0:11
ochranu nie je problem vypnut a nabeh visty je u mna dost rychly. ono strasne to zavisi od toho aky clovek si sadne za komp.ak sa ten clovek trosku vyzna tak vista slape ako hodinky OMega ak je to len bezny user tak potom je to trosku problem ale nie je to az take zle. ja pouzivam obe a viac mi vyhovuje win. je to hlavne o preferenciach co kto potrebuje a co komu vyhovuje. Mac OS X je velmi fajn system ale nejako mi nesedi tak preto mam radsej win. niekto to rad opacne tak preco nie.
|
| |
Re: apple
Od: eplacik
|
Pridané:
18.12.2008 14:51
ja by som skor povedal, ze ten windows su roky navyku. Preto je tatko hodnotit. Spolahlivosotu sa samozrejme macu nerovna a ani rovnat nemoze ako som pisal v predchodzom prispevku. A co sa tyka Visty, tak som ju tiez zo zaciatku chvalil.
|
| |
Precitajte
Od: TAK toto
|
Pridané:
18.12.2008 0:17
Frcim na xp-cku uz dlho a myslim ze je to celkom v poho ak ho mas 64 bitovy napr. kvoli up ramky atd.Ale velmi vazne uvazujem ci zostanem pri MS pretoze vo vyste je skovatych tak vela veci ze by ste sa divili.To ze vam mozu zistit ci mate lagakny alebo nelegalny soft neje setko.Predsa ked vedia zistit toto tak musia mat aky taky pristup k vasmu pc nech mi nikto nehovori ze sa to casom nebude zneuzivat.
ved aj male decko ked mu daju cokoladu do ruky tak ju rozbalí zje a s MS to bude to iste
|
| |
zeby zato mohli disfunkcne crty charakteru?
Od: Emanuel III.
|
Pridané:
18.12.2008 16:33
Hmmm. Tak tomu poslednemu prispevku moc nechapem. Hlavne ta posledna veta s tou cokoladou a malym deckom. A nehovoriac o gramatike. no.. psycholog by si na tebe zgustol....
|
| |
Re: zeby zato mohli disfunkcne crty charakteru?
Od: Precitajte
|
Pridané:
18.12.2008 23:39
Mna gramatia vobec nezaujima a ani ziedni trapko co ma opravuje.podstatne je to co je napisane a nia ako je to napisane. A ak nechape tomu s tim deckom a cokoladou tak to je metafora.A inak som si tento fenomen vsimol ked uz niekto nevie ako na tomto fore do niekoho zabrdat tak opravuje jeho chybi v texte je to ubohe tato stranka sa nevola www.gramatika.sk ale www.dsl.sk
|
| |
Re: zeby zato mohli disfunkcne crty charakteru?
Od: eplacik
|
Pridané:
19.12.2008 11:53
ze ta cokolada mala byt metafora je zrejme kazdemu jasne, akurat nieje moc trefna. Co sa tyka tvojej gramatiky, nerobi ti ani tak problem makke a tvrde i/y, len pises ako Hotentot.
|
| |
Re: zeby zato mohli disfunkcne crty charakteru?
Od: lolo si
|
Pridané:
20.12.2008 12:51
Ves jak sa na tebe doma smejem ked nemas so povedat k veci tak nepis :) Lebo tu fakt nepiseme ani diktaty a ani slohy!
Hovor k veci tema je: Apple si utahuje z Windows oki?????
|
| |
Re: zeby zato mohli disfunkcne crty charakteru?
Od: eplacik
|
Pridané:
21.12.2008 13:02
aspon si to po sebe skortroluj ked sa vysmievas. Okrem toho pravdepodobne Apple doma nemas, keby si mal, utahoval by si si z windowsu aj ty
|
| |
Re: zeby zato mohli disfunkcne crty charakteru?
Od: lamaelot
|
Pridané:
22.12.2008 16:01
Tato odpoved bola tak k veci ze dovi dopo
|
| |
Re: zeby zato mohli disfunkcne crty charakteru?
Od: eplacik
|
Pridané:
23.12.2008 0:02
ty si taky primitiv, ze Windows Vista je pri tebe Mac OS X, ktory si podla vsetkeho este ani nevidel bezat
|
| |
Reklama mi nejde
Od: M3G
|
Pridané:
18.12.2008 21:36
Mám komplet všetko nainštalované(vrátane quicktime), ale tá reklama mi nejde.
Ďalší dôkaz toho, že to pozliepané applehovno stojí akurát tak za prd.
|
| |
Re: Reklama mi nejde
Od: mylankooo
|
Pridané:
18.12.2008 22:00
Hehe, ludia, hrate sa tu na neviem akych IT expertov a neviete nainstalovat QuickTime plugin? :D Mne to ide dokonca este aj na Windowse :D
|
| |
IT lamy
Od: LakyLu
|
Pridané:
21.12.2008 13:24
Strašne sa mi páči ako sa tu väčšina ľudí naváža do apple a pritom 99,9 percenta z nich s apple nikdy nic nemali. Je zaujímavé sledovať takéto diskusie a nielen tu ale aj inde.
Pripadá mi to ako rozprávať o káve a pritom ju nikdy neochutnať.
Osobne som po xy rokoch používania win prešiel na MAC OSX. Mal som už plné zuby preinštalovávania win niekoľko krát do roka, lebo sa sám zahltil a spomaloval.... o vírusoch nehovoriac. Prečo by ma mal pri práci spomalovať antivírusový program? A nehnevajte sa ale nemienim platit za licenciu visty, ktoru ked som nainstaloval, tak vypisala nekompatibiitu aj s officom :-D a o jej kvalitach pomlčim.....
A ked vam ide len o hry tak aj na MAC-a si mozete dat ten shit od microsoftu a hrat sa.... Len tu prosím vas nepíšte, že na APPLE je málo sw- blbosť.
|
| |
Re: IT lamy
Od: santa99
|
Pridané:
21.12.2008 23:30
Ja súhlasím s tebou LakyLu , keď už každý po Windowse tak túži , nie je nič jednoduchšie než ho naištalovať na Maca.Či Vistu či XP no daj si to tam a máš oboje.Zato že si priplatíš ? Priplatíš si dobrý HW počítač ktorý aj nejako vyzerá a hlavne pri tom výkone aj výdrži na jedno nabitie skvelých 5hodín pripojený na WiFi. Určite to nie sú fámy lebo je to otestované u nás používateľoch Macov. .
|
| |
Re: IT lamy
Od: santa99
|
Pridané:
21.12.2008 23:32
Keby som si mal vybrať medzi Pcčkami typu ULPC UMPC a klasickým notebookom opäť si vyberiem MAc. Prečo ? Veľkosť zlatá stredná cesta po novom CELOKOVOVé TELO , detaily ktoré si bežný človek všimne. Nie blikajúce diódy o stave disku či nejaký nepodstatný senzor odtlačkov. Ale napríklad ich sieťové adaptéry. Koľkým z Vás sa už stalo , že ste neštastnou náhodou zakopli o svoj power cord. V tom lepšom prípade sa nić nestalo. No Mac ma toto riešené magnetickým konektorom. Koľko ľudí toľko chutí ja to chápem. Človek si často vyberá aj podľa financií a chápem jedno , že to iní berú tak ako keby sme sa stávali američanmi , len hlúpymi američanmi ktorý nepoznajú že nejaký iný svetadiel okrem ich ameriky existuje.
|
| |
Re: IT lamy
Od: santa99
|
Pridané:
21.12.2008 23:33
Aj keď tu o to vôbec nejde dosť ma mrzí ako kolega poznamenal , že všetci na to nadávajú pindajú asi aj slepo závidia pričom to nemôžu posúdiť a to už vonkoncon objektívne. Teda nić na svete sa nedá posúdiť objektívne . Ak mal ktosi filozofiu tak si možno spomenie na tieto slová :D . Osobne som nestranný , keĎ potrebujem robiť s Maxom , tak zapnem Windows , keď potrebujem pohodlné multimédia a bezstrachú prácu na webe, tak si zapnem OS X ked potrebujem programovat tak som opat v OS Xku , ked potrebujem pohodlne počúvať synchronizovať data s okolitými zariadeniami opäť OS X . Vo všetkom sú chyby , takze ak je čosi vyzdvihnuté u jedného u druhého to bude degradované a presne opačne .
|
| |
Re: IT lamy
Od: santa99
|
Pridané:
21.12.2008 23:34
Popravde som Windows nemal už zapnutý hodnú dobu. Keď som si svojho Maca kupoval hneď v prvý týždeň som si tam naištaloval W Xp . Robil som na ňom dosť často , ale jaksi doba plynula a začal som spoznávať čosi nové príjemné a rýchle (netvrdím , že WXP na Macu je pomalé) . Jednoducho mi to prišlo tak pohodlné že žiadny Windows doteraz mi neponúkol také možnosti. Ak už hocikto bude reagovať na túto správu kladne či záporne ja som nestranný a píšem len svoj názor na to ako sa veci majú . To čo je pre každého dôležité nech už zváži sám.PS: Kašlité na hádky nikomu z nás to nepomôže škodí to zdraviu :D
|
| |
mac + pc = VL
Od: endezko
|
Pridané:
22.12.2008 2:40
maci su pohode pre tych ludi co ich vyuziju. ja osobne si kupim pc aj ked teraz mam moznost robit s macom (8 mesiacov).mac je spolahlivy,slape rychlo atd. .Ale jedna vec ma na nom serie ze si nemozem pustit programy ktore chcem. kebyze isli programy z pc na macu tak si kupim istotne mac. ale nejdu tak smola. nemyslim hry!
|