|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nedeľa, 30. novembra 2008, dnes má meniny Ondrej, Andrej, zajtra Edmund
Od: Tom.
|
Pridané:
30.11.2008 16:34
Len aby to nedopadlo, jak v Afrike :) (pr0n)
|
|
Re: Nedeľa, 30. novembra 2008, dnes má meniny Ondrej, Andrej, zajtra Edmund
Od: Azrael
|
Pridané:
30.11.2008 16:36
Alebo u nas na prednaskach :) Kazdy tam browsuje, chatuje, alebo hra hry :)
|
|
Re: Nedeľa, 30. novembra 2008, dnes má meniny Ondrej, Andrej, zajtra Edmund
Od: trigger*
|
Pridané:
30.11.2008 18:15
epic, sak na prednasky, ktore ma nezaujimaju NECHODIM!!! A ja preto nechodim na ziadne prednasky...
|
|
Re: Nedeľa, 30. novembra 2008, dnes má meniny Ondrej, Andrej, zajtra Edmund
Od reg.: kane777
|
Pridané:
30.11.2008 21:17
a co ked su povinne? (resp dostavas za podpis v prezencke bod k zapoctu)
|
|
Re: Nedeľa, 30. novembra 2008, dnes má meniny Ondrej, Andrej, zajtra Edmund
Od: Sheer Mirage
|
Pridané:
30.11.2008 21:42
Potom otázka je, načo si sa prihlásil na školu, ktorá ťa nezaujíma.
|
|
Re: Nedeľa, 30. novembra 2008, dnes má meniny Ondrej, Andrej, zajtra Edmund
Od: ......
|
Pridané:
30.11.2008 22:34
no aj na skole ktora ma zaujima su predmety, ktore nemaju nic spolocne s tym co ma zaujima
|
|
Re: Nedeľa, 30. novembra 2008, dnes má meniny Ondrej, Andrej, zajtra Edmund
Od: Azrael
|
Pridané:
30.11.2008 23:58
Ved ja tam ani nechodim :) Maximalne si stiahnem zaznam, ked to bolo nieco dolezite. Ale neviem naco tam chodi ti spoluziaci :P
|
|
Re: Nedeľa, 30. novembra 2008, dnes má meniny Ondrej, Andrej, zajtra Edmund
Od: kristian00100
|
Pridané:
30.11.2008 16:44
boha uz ani pokoj deckam nedaju xD
|
|
bohoc
Od: bohocxx
|
Pridané:
30.11.2008 16:39
umelina cele video ucelovi tykat to ani bohoc nevidel :D
|
|
Re: bohoc
Od reg.: Dimitry
|
Pridané:
30.11.2008 21:17
takze pani a damy, je to ubohe. Za prve, ucitel nemoze nutit ziaka aby si sadol za PC doma, ked oficialne je este chory. Ucitel predsa nie je doktor a aj keby bol, pravdepodobne nerobil vysetrenie ziaka. Za druhe, je absolutny vysmech, aby 8-rocne dieta klikalo na 30 aplikacii, este k tomu aj po anglicky, aby nieco vykonalo. Ked tak velmi chcete ucit male deti pracovat s PC, najskor im to pekne prelozte do slovenciny a potom minimalizujte pocet kliknuti. najlepsia by bola aplikacia, kde by si ziacik vybral s obrazkov popisujucich situaciu, napriklad pripoj sa z domu na skolu..., a nie aby klikal jak blby ani nevedel preco. A dalsia vec je, ze EEE je vrcholne trapny NB, pretoze ma total malu obrazovku. grc. deti si namahaju oci zaostrovanim, zbytocne. LCD dnes stoji par stovak. Takze ak nechceme mat unavene deti po 1 vyucovacej hodine, skusme to lepsie....
|
|
Re: bohoc
Od: zxcvxzvc
|
Pridané:
30.11.2008 21:21
damam 100 bodov z desiatich
|
|
Re: bohoc
Od: Johnnyy
|
Pridané:
30.11.2008 23:15
..az na tu Slovencinu suhlasim.. Anglina je dolezita do buducnosti, navyse tie preklady do SK su hrozne
|
|
Re: bohoc
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
1.12.2008 9:03
Samozrejme ze video je zostrihane. Ak by malo obsahovat vsetko od A po Z, bolo by tam na prvom mieste aj vypisovanie projektu so vsetkymi ucitelovymi utrapami a mozno aj nadavkami, ucitelove niekolko-tyzdnove hladanie a vybavovanie techniky, niekolkodnove ucenie sa s nou narabat ... Je samozrejme ze na pouzivanie IKT vo vyucovani je absolutne nutne jednak zaskolenie pedagoga (tento chalanisko bol asi self-starter, self-motivator a selt-teacher) ako aj zaskolenie ziakov ovladat techniku v nevyhnutnej miere, co by samozrejme tiez bolo obsahom nezostrihaneho videa ...
|
|
Re: bohoc
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
1.12.2008 9:03
Zaujem a motivacia a pritazliva forma ucenia a dokazu u deciek uplne zazraky, aj naucit sa okrem pustenia notebooku spustit si IM klienta, webku, ci pripojit sa do skoly na elektronicku tabulu ... Samozrejme to treba dietatu riadne vysvetlit, v tom veku uz ale dieta dokaze abstrahoavt take vedomosti ... Riadne myslene adekvatne veku a tym aj jeho schopnostiam prihliadajuc na psychologicke a pedagogicke zakonitosti. To ze je ovladanie po anglicky ma determinovat nemoznost? Deti sa dnes uz bezne ucia cudzie jazyky na I. stupni ZS a to nehovorim o detoch vyrastajucich v multilingualnom prostredi. Destky mozog je extremne ucenlivy a modularny, len to treba s nim vediet ... Valna cast dospelej populacie to ale bohuzial nevie ...
|
|
Re: bohoc
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
1.12.2008 9:03
Ohladom toho ci ma alebo nema ucitel pravo ucit chore dieta z domu sa neviem vyjadrit.
Ohladom EEE: tieto NB asi neboli vybrane nahodne, ale ZAMERNE, kedze ich rozmery a hmotnost (1-1,4 kg) ich predurcuju k tomu, aby ich deti mohli denne prenasat ... Neviem si predstavit prenasanie skoro 3 kg notebooku s 15,4´´ LCD ...
|
|
Re: bohoc
Od: Tupcek
|
Pridané:
1.12.2008 16:09
stale pisem poznamky na skole s EEEckom (9 palcovy display) a s ocami nic nemam, nebolia, niesu unavene, neni problem, kto nevidi, nech si zvecsi pismo, neviem co ma kto za problem, ale ja 19 palcovy notebook do skoly tahat a nosit z ucebne do ucebne nebudem...
|
|
Re: bohoc
Od reg.: $Nooscy$
|
Pridané:
1.12.2008 16:13
počkaj o 3-4 roky...
|
|
Re: bohoc
Od: 9875
|
Pridané:
1.12.2008 15:09
Tieto deti sa vysmiali ucitelom, ked si bez akychkolvek instrukcii sadli k notebookom, zapli wifi a pripojili sa na net :) Inak verim, ze keby malo slovenske skolstvo cca 10 krat viac financii, tak by si zaplatilo najskor preklad vsetkych potrebnych programov, a az potom by zacalo s 1 rocnym testom noveho sposobu vyucovania. Osobne som zvedavy na porovnanie vysledkov s klasickym vyucovanim.
|
|
Re: bohoc
Od: 2Matrix
|
Pridané:
3.12.2008 17:01
Chudátka deti. Vonku je sneh a aoni sa musia drbkat s nejakymi PCckami... Je to uz nacisto vsetko chore....
|
|
klocen stehen
Od: Kreyo
|
Pridané:
30.11.2008 16:39
to vám trvalo, konečne... microsoft uber PWN! lolomgwtgbbq!
|
|
nezmysel
Od: asdfdsnfj
|
Pridané:
30.11.2008 16:49
chcete povedat ze ona zvladla sa pripojit cez VNC zadat paswword a to vsetko? az velmi zostrihane video to iste jej moze zaslat ako prilohu vo worde je to neprakticke to co je na videu kym si to dotycny ziak doma nastavi tak to potrva inac tu digitalnu tabulu schvalujem. ten notebook je velmi maly co tak klasika 15,4"? sa mi pacila veta a deti su radi ked vidia choreho spoluziaka :D:D este k tomu hamachi staci aby na skole bola externa ip adresa a hamachi netreba
|
|
ggggggggggggggggggggg
Od: TTTT
|
Pridané:
30.11.2008 17:00
nikto nebude davat pozor, ale zase nikto nebude vyrusovat :D
|
|
Re: ggggggggggggggggggggg
Od: zxcvzxcv
|
Pridané:
30.11.2008 17:13
vsetci budu akoze pisat diplomovku :D
|
|
Od mlada
Od reg.: respect
|
Pridané:
30.11.2008 17:22
"Co sa za mlada naucia to na starobu akoby nasli"
S vrucnym pozdravom Mrkvosoft
|
|
Re: Od mlada
Od: quix_
|
Pridané:
1.12.2008 11:29
asi tak. bud su vsetci slepci alebo si jednoducho neuvedomuju dosledky svojho konania. chceme naozaj vychovavat dalsiu generaciu tupych klikacov a platit za to z nasich dani?
|
|
notebook
Od: karolkok
|
Pridané:
30.11.2008 17:29
Je to celkom zaujimava vec, ale vsade by som asi notebook nedal. Problemovy ziak by mal proste v p*** ucitela a hral by hry ci nejako inac sa nanom zabaval. Niektorym by vydrzal par dni a uz by ho strelili za 500,- niekde v Petrzke. Samozrejme nakoniec servis tychto zariadeni myslim ze nase skolstvo by nezvladlo. Notebooky je skor otazka jednej skoly ci mesta ktore by malo pod dohladom nejaka firma, ale nie Ministerstvo Skolstva. No musim uznat ze to je vhodne ukazanie tym mensim ze PC/notebooky nie su len na hranie.
|
|
laaaaaaaaa
Od: ralphwww
|
Pridané:
30.11.2008 17:34
budujme si tu zavislakov ako my, uz domala... :D
|
|
vasdfsadf
Od: zxvczx
|
Pridané:
30.11.2008 17:40
predpokladam ze tie notebooky sa budu menit aspon kazde 3 roky lebo skolstvo na nase pomery je schopne po 9 rokoch zakladnej skoly dat nejakemu prvacikovi tak ako ked som zacinal na zakladke na 3 strany knizky same mena asi 20 ludi uz malo tu ucebnicu pritom tabulka bola len na 5 :D
|
|
ale aj tak...
Od: __________
|
Pridané:
30.11.2008 18:28
to aby otravovali este aj doma ked sme chori.Akoze tie tabule sa mi pacili ale aby dali kazdemu netbook to sa mi nejako nepozdava.nieze by som to nedoprial ale je este vela inych a dolezitejsich veci ktore by malo skolstvo vylepsovat.Vacsina knih su stare minimalne 10 rokov nehovoriac o tych co maju aspon 30 rokov.
|
|
Re: ale aj tak...
Od: Barracuda
|
Pridané:
30.11.2008 18:34
no a tu mas novu knihu kedykolvek nemusi nikto nic schvalovat napises a ucis z nej :)
|
|
Re: ale aj tak...
Od: lubos679679679
|
Pridané:
30.11.2008 18:36
Vsak jasne. Na pokeci sa toho vela naucis. wtf omg? rofl. LOL?inak nezabudnite mi napisat komentiiq.
|
|
Re: ale aj tak...
Od: nox
|
Pridané:
30.11.2008 20:14
rolf :D
|
|
Re: ale aj tak...
Od reg.: neschopnost
|
Pridané:
1.12.2008 1:39
luzer, nema anketu =)))
|
|
Windows Live Messenger
Od reg.: Matko5
|
Pridané:
30.11.2008 18:31
Aspon sa odnaucia od toho prezitku menom ICQ a zacnu pouzivat normalny soft tak ako dalsich 300 milionov uzivatelov oproti 15 mil ICQ. Bohuzial aj ja mam momentalne QIP kedze neviem ludi prehovorit na Windows Live Messenger.
|
|
Re: Windows Live Messenger
Od: roflko
|
Pridané:
30.11.2008 19:28
Komplexy sa ti vyliečili ?
|
|
Re: Windows Live Messenger
Od: dnes má meniny Ondrej, Andrej
|
Pridané:
30.11.2008 19:58
No podla mna ešte nie
|
|
Re: Windows Live Messenger
Od: parina
|
Pridané:
2.12.2008 1:04
a co takto otvoreny protokol jabber? :-) messenger je takisto uzavrety ako icq
|
|
AOJVABNKdjhSCFNH
Od: lubos679679679
|
Pridané:
30.11.2008 18:32
No podla mna sa k vyucovaniu hodi notebook az vo vyssom veku. Ved uz sme vsetci zavislaci. 2. trieda? to si Microsoft zas potrebuje odchovat buducich pouzivatelov Microsoft Windows?
Podla mna je to strasne skoro, kludne staci pouzivat notebook na strednej. Ake je to strasne ulahcenie...ach no nehovorte. Take male deti a uz si potrebuju nicit oci. A pridu domov a zapnu zas pocitac a idu na pokec.sk, alebo zapnu CounterStrike.
|
|
naco im to?
Od reg.: jakub h
|
Pridané:
30.11.2008 19:31
no na notebooku budu machri ale budu chciet napisat rukou tak budu v prdeli a budu od seba pismena opisovat :D
|
|
Loli cav :-)
Od: michal-g
|
Pridané:
30.11.2008 20:02
Dufam, že si čítaš komentáre :-)
|
|
Re: Loli cav :-)
Od: Klolok
|
Pridané:
30.11.2008 20:36
Je jasne ze MS si vytvara buducich pouzivatelov, najlepsie je to ked su deti este male, lahko sa nechaju na vsetko nahovorit. A nase podrbane a prehnite post komunisticko-rakusku-uhorske skolstvo MS za to vysoli kopec prachov. A $ pre MS sa len sypu a sypu. Hlavna vec ze im daju Asus Eee PC aby si znicili oci na tom minimonitore, ale samozrejme ze je tam Microsoft Windows, to je zaklad. A pritom jeho licencia stoji viac ako su vyrobne naklady toho netbooku.
|
|
Re: Loli cav :-)
Od: lubos679679679
|
Pridané:
30.11.2008 21:18
Suhlasim
|
|
degesi
Od: uchyl
|
Pridané:
30.11.2008 21:49
asus eepc je ultraprenosny notebook s malym displejom je debilina kupovat to do skol mohli mat normalne desktopy s normalnymi displejmi a normalnymi klavesnicami a normalnymi mysami. to mohlo napadnut jedine degesou z microsoftu a nejakich uchilnych ucitelov
|
|
Re: degesi
Od reg.: neschopnost
|
Pridané:
1.12.2008 1:42
Badám, že ty si tej škole veľa nedal a teraz z teba hovorí slepá závisť, že vedia aspoň písať, aj keď na klávesnici =D
|
|
ano ci nie
Od: aleluja
|
Pridané:
30.11.2008 21:59
No, v podstate je to dobra msylienka, pretoze budeme mat viac schopnych ludi, ked si predstavite ze s tym naraba od 10 rokov, tak uz v dospelosti nieco o PC vediet bude, aj celkovo, ako pouzivat PC/net a tak, nebude tu kopa dementnych pokecakov.
Ale na druhu stranu, co ak jeden z nich pokazi celu triedu prave tym pokecovanim a nebudeme tu mat ani dementov, ani tech expertov, ale rovno pokec-expertov?
Ale vyucovanie s notebookmi by mohlo skorej dat na takych 2-3-4kov, pretoze by to bol relativne jednoduchy a hravy (ved su to este deti) sposob, ako ich naucit niekedy problemove predmety.
ten druhy stupen, a stredne skoly kaslu na vyucbu aj tak a budu tam CSkovat, tomu uz nikto nezabrani..
|
|
Microsoft
Od: Tomino182_88|SR
|
Pridané:
30.11.2008 23:06
Aj tak je to len reklama Microfost-u.......klikáme a klikáme ako cvičené opice.Keď žiak spravý niečo kreatívne kde zapojí mozog tak má z toho len problémy.
By the way: je škoda, že je málo škôl kde máte na výber aj prácu pod alternetívnim softom.
|
|
Re: Microsoft
Od: 1324
|
Pridané:
1.12.2008 15:02
Robia sa aj projekty na linuxe, pre rovnako male deti, ale ani zdaleka nie v takom rozsahu (nemaju taku pripravu, ani taku dlzku).
|
|
to zase bude este invalidnejsia generacia ako sme my
Od: lobo
|
Pridané:
30.11.2008 23:07
'notebook' so smiesne malym displayom a nevhodnou klavesnicou - to je uz len to prave orechove ergonomicke pre deti, v obdobi kedy sa najviac (de)formuje postava...
normalne rozmyslam podat podnet na Úrad verejného zdravotníctva
|
|
skolsky book
Od: GumenaGuma
|
Pridané:
1.12.2008 17:06
Ale bolo by po ppc dostavat miesto knih book zo skoly ... :D a kazdy povinne svoje meno na spodnu stranu booku aj z rokom a z napisom pouzity/novy :D :D
|
|
.....
Od: ropman
|
Pridané:
4.12.2008 20:29
podla mna to nie je vhodne pre tak male deti a nie je to vhodne ani pre starsie, lebo tie tam zas budu cez vyucovanie iba hrat hry a chatovat.
nehovoriac o tom ze tiez nechapem preco im tam nedali normalne desktopy... ked len kvoly tomu aby "sa mohli ucit doma" tak je to dost demencia...
|
|
moja reakcia
Od: ITckar
|
Pridané:
12.3.2009 20:55
asi tu nema nik pocitacovu gramotnost.. ani necakam ved na Slovensku nie je ziadna skola co vyucuje IT .. profesionalne, zatial... po 1. zakazat sa da vsetko.. takze hrat hry tam nebudu. ps> sprava je to co to dokaze. 2. co je vhodne a co nie to nesudim, nemam totiz zasebov ziaden z imaginarnych titulov co deklaruju moju profesionalitu v psichologii deti.. takze ci je to vhodne ukaze prax.. ak niekto namieta ze je to riskatny pokus.. ano mozno je ale o nic vatsi ako vsetko co je okolo nas.
|