neprihlásený Streda, 15. januára 2025, dnes má meniny Dobroslav
Mozilla zarába ročne 0.6 dolára na jedného užívateľa Firefoxu

DSL.sk, 20.11.2008


Organizácia Mozilla aktuálne zverejnila svoje finančné výsledky za rok 2007.

Spoločnosť vygenerovala 75 miliónov dolárov príjmov, z čoho 68.2 miliónov tvorili poplatky od vyhľadávačov prednastavených v prehliadači Firefox za uskutočnené vyhľadávania respektíve najmä za kliknutia na platenú inzerciu. Absolútna väčšina týchto príjmov pochádza od spoločnosti Google, ktorej vyhľadávač je prednastavený vo Firefoxe ako štandardný.

V roku 2006 Mozilla vygenerovala 66.8 miliónov dolárov príjmov, medziročne tak prišlo k nárastu príjmov o 12%.

Priemerné príjmy na jedného užívateľa Firefoxu sa ale výrazne znižovali, keď počet užívateľov sa medziročne zvýšil podľa Mozilly približne dvojnásobne. V druhej polovici roka Mozilla odhadovala mesačný počet užívateľov Firefoxu na 126 miliónov, pri rozpočítaní príjmov na tento počet užívateľov generovala v roku 2007 Mozilla ročne 0.6 dolára príjmov na jedného užívateľa Firefoxu.

V tomto roku bol nárast počtu užívateľov Firefoxu už menší, v októbri 2008 použilo za deň Firefox priemerne 67.7 milióna užívateľov. Na konci roka 2007 to bolo 48.9 milióna užívateľov.

Mozille sa v roku 2007 výrazne zvýšili výdavky, z 19.7 milióna na 33 miliónov. Najväčší podiel na zvýšených výdavkoch majú takmer zdvojnásobené náklady na vývoj softvéru, z 11.7 milióna na 20.7 milióna dolárov.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Kataster má poslednú zálohu z 3. januára, útočníci žiadali za odšifrovanie 12 miliónov dolárov
Vydané OpenZFS 2.3 s podporou pridania ďalších diskov do RAID-Z
Otvorených ďalších 6 katastrálnych úradov, nie je jasné v akom režime
Najpredávanejšou značkou smartfónov bol v minulom roku iPhone
Spustené katastrálne úrady v skutočnosti elektronicky nefungujú, iba prijímajú písomné podania
Štart rakety New Glenn konkurujúcej SpaceX zrušený pre technický problém
Kataster začína fungovať lokálne na tretine úradov. Presný stav dát stále neznámy
Nokia smartfóny skončili
Prvý štart rakety New Glenn konkurujúcej SpaceX sa má uskutočniť v pondelok
Nvidia a MediaTek spolu vyvinuli CPU pre PC, Nvidia ho chce masovo presadiť


Diskusia:
                               
 

podla mna trend pouzivania mozilly bude klesajuci. Mozilla ma dost casto problemy so strankami a ich zobrazovanim, ktore je napr v IE korektne. Takisto pokial je stranka dobre napisana, validna, mozilla ma kolkokrat problemy. Nech si hovori kto chce, co chce, Internet explorer je vo vela smeroch ovela lepsi, ako iny alternativny prehliadac... A poznamky typu, ze je deravy, alebo ze nie je bezpecny si nechajte... Kolko krat Vas "hekli", ked ste si otvarali napr stranku gmail.com?
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

ukaz mi prosim Ta tie stranky ktore su validne a mozilla ich nevie otvorit a s tym ze explorer je lepsi si to uplne pochoval ... asi si v zivote nerobil web a nepouzival css hacks na to aby to explorer vedel zobrazit ... imho je jedno aky alternativny prehliadac, kazdy z nich je lepsi ako IE, ktory keby sa defaultne neinstaloval s windowsom tak by si ho stiahlo a instalovalo len veeeelmi malo ludi ...
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Z mojich skúseností vychádza Mozilla ako lepší prehliadač v porovnaní s IE. IE veľakrát zle načíta obsah stránky, pričom pri Mozille som tento problém tak často nemával. Ale Mozillu aj tak nepoužívam, obľúbil som si Google Chrome. :)
Odpovedať Známka: 5.3 Hodnotiť:
 

som web developer a mozem potvrdit fakt ze s IE su len problemy. firefox, opera, chrome nacitaju sranku spravne a rovnako, len pre IE to vzdy musim doladovat aby to neblblo.
Odpovedať Známka: 8.3 Hodnotiť:
 

"nacitaju sranku spravne" <-- hehe na tomto som sa dobre zasmial :D /* prosim nebrat ako urazku :) preklepy sa kazdemu stanu */
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

cudne ze mne to nechce spustit java aplikacie iked mam javu , (skusal som cela druhov)
Odpovedať Hodnotiť:
 

velmi spravne...a najviac milujem stary IE ktory nevie zobrazit .png s priehladnym pozadim....ale aj na to su scriptiky...a inac ked som nainstaloval IE 8 beta... tak som bol velmi prekvapeny kolko stranok nebolo zobrazenych spravne..a to si poviem ze w3c standardy ovladam :)... IE = microsoft... co si budeme hovorit...moj nazor
Odpovedať Hodnotiť:
 

Suhlas. Tiez robim webdesign a stranku, ktora sa na 99.5% uspesne zobrazuje v Opere, FF, Chrome, je potrebne doladovat na IE6 (najviac roboty) a potom este na IE7 a IE8, aby sa tam korektne zobrazila. Pricom sa jedna o validne stranky.
Odpovedať Hodnotiť:
 

kakadu :D:D:D web developer to su nazvy... Operator vyroby internetovych stranok ;-) Kokos uz aj na vyske sa naucili hovorit po slovensky kedy prestanete hltat tieto nazvy profesii pre hlupakov? Milujem tychto tutmondov, ktory sa nazvu uzasne neuveritelne dolezito a pri tom robia otroka pre nejaku firmu...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

misko, si si to pomylil s operou. ff zobrazuje stranky spravne.
Odpovedať Známka: -8.9 Hodnotiť:
 

pozri si acid3 test mojko dobre?............samozrejme neni smerodajny, ale rozdiel je v tom na aky prehliadac je stranka optimalizovana.....ked nejaky chumaj nepozna nic ine ako ff tak samozrejme ze spravi stranku ktora bude na opere vyzerat hrozne.....pritom mozno chyba je prave v tom ze je hrozne spravena
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

IE8 je docela dobry, ale ked este po sedmicku to zvyklo mrznut.. tak tazko sa k tomu vratim.. a opera ma velmi dobry interface... takze
Odpovedať Hodnotiť:
 

Nemoze tu zverejnit tie BFU weby co navstevuje. Hambil by sa za to...
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

Nemam sa za co hanbit, pokial neviete o com je rec, je zbytocne sa tu rozpisovat. Priklad validneho webu Vam nepoviem. Ale kolkokrat ste si skusali nejaku onlineplatbu, v ktorej si alternativne prehliadace vacsinou ani neskrtnu? Weby spravujem, viem, o com hovorim. IE naozaj vychadza z prehliadacov najlepsie... Proste to tak je a neurobite s tym nic tymi zvastami, co tu pustate. Nezastavam sa Microsoftu ani nikoho, ale MS narval plno prachov do vyvoja, ludia si za to platia - to je fakt. Priklad: vsetky banky maju riesenia od MS, IBM a inych dodavatelov, nikdy nie ziadna alternativa, resp Linux/Unix. Preto je vsetko optimalizovane prave na IE. Pokial mi ten inteligent s menom:"aaaaaaaaaaaaaaaaaa" ukaze jednu banku, ktora bude mat na webe svojho internet bankingu napisane, ze optimalizacia pre firefox a bezime na REDHAT linuxe a nie je este skrachovana, tak rovno s tou strankou posli aj cislo uctu, kam ti prevediem vsetky peniaze z mojho uctu... Inak sa hraj s css hackingom...
Odpovedať Známka: -6.7 Hodnotiť:
 

Ty asi vazne nevies o com rozpravas. IE ma problem s mnozstvom veci ... ci uz nevie dobre interpretovat CSS alebo nevie pracovat s transparentnymi PNG obrazkami ( IE6 ) a je toho viac s cim som sa stretol pri tvorbe webu. Zakazdym, ked nieco spravim tak to vyzera takmer identicky v Opere FF aj Safari ale IE to proste vykresli inak ... tak netrep hluposti ... Co je za argument ze maju vsetky banky riesenia od MS ? co to ma spolocne s prehliadacom ?
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

o transparentom png formate nepadlo ani slovo. A vykresluje ho zle aj IE7 nejaky prvy build tusim. Pokial je css spravne pouzite, validne, IE s tym urcite nebude mat problem. To mi mozte verit. Skor s tym ma problem alternativny prehliadac. A vy si myslite, ze aha-ako super, tu to ide, tu to ide a v tomto posranom IE to nejde.. Kde je chyba? Ja som si velakrat pokladal opacnu otazku. S tymi bankami to ma dost spolocneho.
Odpovedať Známka: -6.4 Hodnotiť:
 

VY DEBYLY on asi mysli podporu activex
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

jj debilY =DDDDDD

A ten co pise ze IE je lepsi si hned dalsim prispevkom serie do ust =D asi tolko...
Odpovedať Hodnotiť:
 

k tomuto len tolko, ze existuju urcite standardy podla ktorych sa urcuje, ktory z prehliadacov zobrazuje spravne. Neurcuje sa to podla toho ako sa webdizajner vyspal. Vase tvrdenie ze vsetky ostatne prehliadace to zobrazuju zle, iba IE dobre mi pripominaju jeden vtip.. (Chyb vo vykreslovani css je v IE vela, neviem ako je na tom IE7, ale IE6 bola katastrofa)



Odpovedať Hodnotiť:
 

jj,napr ta skrachovana tatrabanka ma v IE rozhadzane menu v IB :) takze asi tolko :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

skrachovana tatrabanka to je dobry mindfuck hehe
Odpovedať Hodnotiť:
 

m0ja.tatrabanka.sk, vzdy len z linuxu VUB tiez fungovala LINUX + OPERA, niesom hazarder aby som robil net banking z WIN a uz vobec nikdy nie WIN + IE.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

myslene to bolo trosicku inak - servery bank urcite nebezia na nejakom volnom Unixe/Linuxe, Apache Serverom a MySQL databazou... To cim sa pripajate Vy, je v podstate jedno. Pokial je komunikacia VY-Vasa banka dobre sifrovana, ziadny neziadany posluchac paketov nema sancu... A je jedno aky prehliadac pouzivate. Ale ako som spominal, mozilla a opera mali s tymto obrovsky problem...
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

Tak potom nechapem preco napriklad tatrabanka hlada vyvojarov co su pokrocily uzivatelia Linuxu vid: http://www.profesia.sk/praca/tatra-banka/O640912 (toto je priklad nie reklama)

Aby sme upresnili pojmy, ked uz kritizujes nejaky prehliadac aspon sa nauc jeho meno. Ani je nevolam Internet explorer Microsoft. Prehliadac sa vola Firefox nie Mozilla.

Len tak bezne som hladal ktora banka moze podporovat aj Firefox a napriklad CSOB podporuje. Dalsi protipriklad. Ja pouzivam Tatra banku a Slov. sporitelnu a bez problemov s Firefoxom aj ked priamu podporu nemaju.

Ukaz validnu stranku, ktory sa zle zobrazuje vo Firefoxe a dobre v IE. Napriklad ja viem, ze je problem v IE uz s CSS box modelom, kedze nepocitaju sirku elementu podla standardu a treba pre IE robit vynimky. Neviem ako to je u IE7 lebo uz velmi do CSS nerobim, som skor programator a CSS necham grafikom.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

co ak pouzivaju redhat enterprise server? napr je vela komercnych linuxov ktore pouzivaju vacsie institucie ako TB
Odpovedať Hodnotiť:
 

on tvrdil ze nepouzivaju Linux len produkty od MS, na to som reagoval. Je jasne, ze budu pouzivat komercne riesenie jednak si to mozu dovolit, a maju vacsiu istotu kvalitnej podpory produktu, co je to najdolezitejsie, hlavne pre kriticke aplikacie. Ale z tej ponuky a z toho ze pouzivaju web server od SUN-u predpokladam, ze ide najskor o Sun Solaris.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Pisal si ze MS investoval vela penazi do vyvoja IE. Ja ti peniaze nikde nevidim nejak. Vacsina technologii v IE su odniekadial kopirovane (nehovorim, ze to netreba naprogramovat, ale napad nie je ich). V IE7 zaviedli prehliadanie na kartach, ale aj Opera aj Firefox to maju uz davno tak isto ako vyhladavacie policko. Co ine nove to prinieslo okrem horsieho ovladania z dovodu vyhodenia menu? Mozno este tie bezpecnostne vylepsenia ale tam tiez zaspali dobu.

Nehovorim, ze IE nema svoju cielovu skupinu uzivatelov a ani nikoho nenutim, ze to nema pouzivat (aj ked preferujem alternativne prehliadace), ale odpisovat Firefox takymito argumentmi je podla mna minimalne nekorrektne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

sak to je debko, zacal o prehliadacoch, teraz je pri OS pre banky, uvidime kde skoncime, podla mna je panko odbornik aj na hospodarsku krizu a je dost mozne ze to kvoli firefoxu nastala =DDDDDDDD
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Kamo, tak to by si sa veeelice divil, ze na akych OS bezia webove servre zahranicnych bank. Vacsinou ide cisto o zalezitost SLES alebo RHEL a na tom Apache. Viem to moc dobre, kedze ich support je mojim dennym chlebickom. To je vsetko.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Spominal si ze banky pouzivaju riesenia aj od IBM. Co je pravda a vies co je IBM IHS (IBM http server)? Je to apache s nejakym dorobenym kodom.

Vacsina bank(ak nie vacsina tak vyrazna cast) bezi na solarise, ktory je open source uz nejaky piarok - predpokladam ze to je to co myslis pod pojmom "volny".

K linuxu napr NYSE (NY burza) na nom bezi.
We have very high share here. For instance, Red Hat is as pervasive as water at the New York Stock Exchange," which has tapped RHEL as its platform of choice for all future application development and deployment.
zdroj: http://www.theregister.co.uk/2008/10 /08/red_hat_money/

Kolko mas penazi na tom ucte? Ci sa mi oplati hladat dalsiu banku co bezi na red hate.

Ked do toho nevidis tak prosim ta netrep.




Odpovedať Hodnotiť:
 

vzdy ked robim stranky, su validne podla xhtml 1.0 strict normy a validne css a vzdy musim zvlast doplnat css pre IE6 a IE7 aby to bolo rovnake ako vo FF a opere
Odpovedať Hodnotiť:
 

> Priklad: vsetky banky maju riesenia od MS, IBM a inych
> dodavatelov, nikdy nie ziadna alternativa, resp Linux/Unix.

VUB, SLSP a CSOB vyzerajú mať Windows, ale
moja.tatrabanka.sk je Solaris 9/10-Sun-ONE-Web-Server/6.1



Odpovedať Hodnotiť:
 

svoje utoky na mozillu si nechaj vies kde ... nechcem tu rozoberat bugy browserov, lebo dalsie flamy mi uz lezu hore krkom

v kazdom pripade si nemozem odpustit fakt, ze pisanie web aplikacii specialne pre IE je neskutocna hlupost

howgh
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

aj ja mam radsej IE jak firefox. firefox ma obcas fakt problemy so strankami. IE je prehladnejsie, lepsie sa konfiguruje, a je bezpecnejsie. napriklad. povedz mi jednu statnu agenturu ktora pouziva firefox na zabezpecene veci. nenajdes ani jednu.
Odpovedať Známka: -7.0 Hodnotiť:
 

lepsie sa konfiguruje? ved tam nemozes zmenit pomaly ani temu :D
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

vidis, dokonca ho ani konfigurovat nemusis! kam sa hrabe firefox.. :P

A je jasne ze na operacie citlive na bezpecnost treba len IE pouzivat, lebo je to najbezpecnejsi prehliadac na svete, hlavne verzia 5.5, ved preco by to inak pouzivali v uradoch!
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

ano lebo je to dane standardom, windows = platena licencia = plateny software (aj ked sa nam tu snazia nahovorit ze to nie monopol) = plateny sofware = IE ... ak sa nieco pokazi, vzdy to mozu zvalit na Microsoft, ktoremu predsa oni platia peniaze a on nevie spravit poriadny vyrobok, zatial co pri Mozille alebo inych by sa ani nemali velmi na koho stazovat, len ak tak na seba, ze si nedokazu zabezpecit iste veci

ano lebo je to dane historickym vyvojom, kde Microsoft presadil IE ako standard weboveho prehliadania a nikto nebude preskolovat tisice zamestnancov na to ako bezpecne pouzivat ine prehliadace, mozno sa to zda naozaj smiesne ale naozaj existuju aj ludia ktory ked nevidia ikonku E alebo nemaju svoj oblubeny "internet" tak ani nevedia "surfovat"
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

je to proste tak, vidim to kazdodenne... A pokial mate internet shop a nefunguje Vam dajme tomu dokoncenie objednavky v IE, stratili ste polovicku zakaznikov...
Odpovedať Hodnotiť:
 

a v neposlednej rade k tomu prispievaju aj aplikacie namieru napisane na internet explorer ako napr. SAP atd ...
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

jasne, ale to, ze testy ACID1-2-3 a podobne, ktore dokazuju, ze firefox oproti IE dodrzuje standardy 100x lepsie ti ako argument nestaci vsak?
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

co mas z tohto prispevku?
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

neviem, ty mas pocit, ze ie je v zobrazovani stranok korektnejsi ako fx? tak to potom vysvetli webdesignerom...
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

uz len to ze FF nazivas alternativnym prehliadacom sveci o tom ako ta IE ma vo svojej moci (psychologickej)
pre vacsinu ludi je IE patentom na internetovy prehliadac a ostatne prehliadace su len pre tych co su "akoze nespokojny"
Odpovedať Hodnotiť:
 

hej a ked robim web, co ma dizajn hotovy za 2 hodiny, koretne sa zobrazuje v opere, firefoxe a safari a ked ho otvorim v IE je tam bordel, pretoze bez doctypu nevie co je margin:auto, takze dalsiu pol hodinu +- musim doladovat css a html aby sa zobrazovala stranka spravne aj v tom shite
Odpovedať Hodnotiť:
 

Re.:xxxmisko Mas pravdu. Ja som skusal aj Moxilu aj Operu a daleko je za IE!! A odkedy visla verzia IE7 ja si myslim ze zaostava o dost,a len sa cudujem ze to niekto pouziva...
Odpovedať Známka: -7.8 Hodnotiť:
 

tak ty si nechaj tuto poznamku pre seba hnupe.....pomaly nefunkcny shit nepotrebujem.......ja pouzivam operu a problem som nemal roky rokuce......samozrejme ze mozilu neodporucam tiez, ale mne je jedno ked je 90% ludi presvedcenych o opaku.....vies ako to je ze vacsina ludi sa hrnie smerom ako ukaze reklama a to su neforemne hoveda, ktore nemaju vlastny rozum.......ja som testoval a porovnaval mnohe prehliadace dlhu dobu a je zrejme ze opera je na tom najlepsie.....nepotrebujem sa hadat...jestvuju na to nezvratne dokazy v roznych testoch a kto chce si pogoogli a vyskusa sam
Odpovedať Hodnotiť:
 

mozem sa spytat aky OS pouzivas?
Odpovedať Hodnotiť:
 

..viem kam narazas.......nechal som sa trochu uniest, pretoze som reagoval na to ze ie je najlepsi....a ked mam odpovedat aky os pouzivam tak myslim ze patrim do tej vacsiny :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

;)

ja len nemam rad vyjadrenia typu: "XYZ je najlepsie".. povedzme to tak, ze niekomu vyhovuje FF, niekomu opera (a mozno niekomu aj IE, ale o tom pochybujem :D)..
Odpovedať Hodnotiť:
 

Sorry, ale bez vulgarizmov to nieje ono:

Sedim na intraku v izbe a odvedla pocuvam buchot a nadavnie:
"Kurva! Pica!"
Bezim sa pozriet co sa stalo a sused na mna spoza PC vyblafne:
"Aaale nic, len optimalizujem web pre IE..."
:-)
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

mohol si kludne napisat nejake pekne írečité slova. napr "do šľaka"
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ako korektne? Ved to co sa mi zobrazi vo firefoxe, to je korektne! Ja radsej ziadne alternativne beta verzie prehliadacov nepouzivam (IE), firefox3 je rychly, zabera malo pamata, ma super rozsierenia (adblock,flashblock..), neviem naco robit pokusy.
Odpovedať Hodnotiť:
 

PRE XXXMISKO
o_O haluzak. ked niekoho pocujem nieco teketo tak je mi do placu ^_^;
Odpovedať Hodnotiť:
 

Skus pozerat porno na IE a na FF a hned uvidis rozdiel :-D :-D
Odpovedať Hodnotiť:
 

mno IE je mozno podla teba bezpecny, ale urcite nie windwos verzia, linux rlz
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 


Dnes som mal tu cest vidiet v akcii IE7 ktory pada jak parasutista bez padaka na paraolympiade.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

kupil som pred rokom notebook s predinstalovanou vistou. Vykukol tam na mna IE7...oproti 6ke trosku krok k lepsiemu...po dvoch mesiacoch mi IE odisiel(v kuse pada) a nie je sanca ho reinstalovat....si nerobim srandu...ked sa mi nacita domovska stranka (google) tak som stastny....nie je mozne ho nahradit pomocou IE6...neda sa ani odinstalovat...aspon som teda neprisiel nato ako by sa dal...velmi ma to netrapi lebo mam FF, Operu, aj Chrome a kazdy ma pre mna svoje plus.

BTW IE mi zacal padat po automatickej aktualizacii windows..
a dodnes...sa stihol zaktualizovat niekolko krat no stale pada (takmer vkuse..ak nacitam 3. stranku tak si mozem gratulovat) xD
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja som sa nikdy nestretol ze by mi nesla nejaka stranka vo firefoxe ale ked chcem IE tak mam rozsirenie IE Tab odporucam
Odpovedať Hodnotiť:
 

firmy nepouzivaju IE7 ale IE 6.XXXX len FYI
Odpovedať Hodnotiť:
 

foter, total antitalent, by bol bez ikony exloler strateny, presne tak ako je pisane vyssie, no ale ma vystu ntb HP a ie7 ktory nabehne asi tak 1 krat z troch spusteny ostatne sa zasekne a treba ho unkoncit, a to je ntb priamo novo kupeny nic nedoinstalovane....
Odpovedať Známka: -8.0 Hodnotiť:
 

to si pisal ozraty ?
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Stale sa cudujem, ze sa nikto nestazuje na mozillu FF 2.0.0.18 , ved tam nefunguje skoro vobec parser na GET v AJAXe ...z posledneho update FF V.2 som musel downgrade-nut na predchadzajucu verziu
Odpovedať Hodnotiť:
 

Preco si nedas 3ku, ktora je o kus rychlejsia a lepsia?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Prispevok toho prveho experta mi pripomina blog toho primitiva Radeka Hulana (drzeho blba inac, vsetkych ktory sa mu nepacia nazyva dementmi a idiotmi, ale keby si co i len napisal len trosku krivsie slovko proti nemu do debaty k jeho clanku, tak ta len kickne, vsetci mu musia prikyvovat ako sproste ovce). Ak IE lepsie zobrazuje stranky ako Fx tak ja som papez :-) Kedysi mozno ano, ked 95% ludi pouzivalo IE a vsetci prisposobovali stranky hlavne pre IE tak s tym byvali problemy. Dnes ked je Fx pomerne rozsireny, tak takychto stranok je uz malo. Ja mam vsak aj skusenosti, ze niektore stranky zle zobrazovala aj inac tiez velmi kvalitna Opera, kdezto na tych istych strankach Fx nemal problem. Napr. v Opere mi stale posuvalo obrazky dohora a pod. Ale stale lepsie ako IE, hlavne co do rychlosti a bezpecnosti. Len prosim ziaden flame Opera vs Fx (alebo nebodaj este vs IE :-))
Odpovedať Známka: 6.4 Hodnotiť:
 

tento prispevok nemyslite Vazne, ze? Vy "prebornik" jeden, alebo papez? :P
Odpovedať Známka: -8.5 Hodnotiť:
 

radek to je ten co to rad do analu po ranu? a este to aj dava na svoj blog to ma prve napadlo pri tom mene len tolko hehe
Odpovedať Hodnotiť:
 

sa mozete spytat vsetkych web dizajnerov ako to je a vsetci vam povedia ze ci chcu alebo nie stranky musia yt optymalizovane na IE , skus si zakaznikovy vysvetlit ze pozeraj to v niecom inom, IE je shit,.. a ked si pozriete statistiky prehliadacov tak zistite ze altarnativy maju sice velky podiel na trhu ale to vsetko robia len odborne stranky kde je ich masova prevaha typu IT a tak na bezne stranky chodia ludia vetsinou ludia cez IE si trufam povedat ze vetsina sekretarok asistentiek a osob ktore maju pristup k PC a ovladaju iba svoje programy a IE takze chtiac nechtac sa mu optimalizovat specialne pre IE
Odpovedať Hodnotiť:
 

No ved prave toto.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a co je to to fx?
Odpovedať Hodnotiť:
 

FX format, Nikon s nomenclature for the full-frame digital SLR
Odpovedať Hodnotiť:
 

lol, jeden troll a kazdy sa len tak trha aby ho nakrmil.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Jupiiii zajtra piatok !
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

tomu vravim schopnost vidiet dopredu
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To je ta vestecka gula z Tesco letaku. ^_^
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

eeejha buuurlivaaa teeema... no z mojej programatorskej skusenosti... vzdy ked zacnem pracovat na template webu si naprogramujem vsetky elementy stranky takpovediac nanecisto pretoze viem ze ked dam nacitat vysledok bude v kazdom prehliadaci iny... (som 100% uzivatel opery) kazdy si vzdy bude zastavat ten svoj prehliadac a tak to musim naprogramovat kvalitne pre vsetkych bez rozdielu a aj preto lebo by ma klient kopol doriti... musim este poznamenat ze moj prvotny vysledok sa najviac podoba vo firefoxe a opere aj ked aj tam mavam rozdieli ale v ecku su najcastejsie oproti tym dvom, to nic nemeni na tom ze nakoniec to aj tak doladim na vsetky rovnako tak ako potrebujem. teraz idem pre istotu nainstalovat aj ten googlovy chroovy zazrak...a napokon pre mna je najdolezitejsie okrem rovnakeho vysledku aj W3C
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ako poznam burliveho provokatera xxxmiska, mozno v zivote ani nezapol IE, ale napisal to, aby rozprudil debatu.

Kazdopadne, najdolezitejsie je podla mna W3C a nasledne to doladit pre vsetky prehliadace.

Ja osobne pouzivam FF dlhe roky, som plne spokojny a zatial som nemal ziaden problem. A co sa tyka vyberu prehliadaca, je podla mna len otazkou zvyku, na ake ovladanie a vzhlad prehliadaca je uzvatel zvyknuty.Lebo aj tak 98 % stranok chodi spravne pod vsetkymi 4mi znamymi prehliadacmi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Čo to je ten Internet Explorer? To sa natiera na chleba?...
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

sa tu hadate..dneska som skusal pustit jednu stranku mi ju ff nenacital dobre..tak som skusi IE a vypisalo mi Nastala chyba..neodesilat :D:D
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

To je revolučný tzv. prevenčný anti-stress feature IE - radšej ti stránku nenačíta a prehliadač rovno vypne, ako by si sa mal nasrať jej obsahom.
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár