| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Player
Od: mongol
|
Pridané:
29.10.2008 9:43
Je to super hra so super servisom,za tých cca 300SKK mesacne to rozhodne stoji.Je to sice trošku RL killer ale ked to človek hrá rozumne je to v poho.
|
| |
Re: Player
Od reg.: Iný Karol
|
Pridané:
29.10.2008 13:42
Bohužiaľ musím konštatovať, že dnes už je WoW pomerne o hovne. Na začiatku, kým bol celý svet pomerne neznámy, hráči boli vo všetkom noví, neexistovali rôzne databázy všetkého, tak vtedy to bola výborná hra s ešte väčšou perspektívou. Naozaj asi nikdy nezabudnem na tú úžasnú zábavu na začiatku. Questy boli dobré s príbehom boja medzi hordou a alianciou, nezabudnuteľné úvodné lokácie (v mojom prípade za alianciu: Elwynn Forest, Redridge Mountains, či skvelé dungeony s výbornou architektúrou, kde sa človek poriadne ani nevyznal - Blackrock Depths). Práve táto, z dnešného pohľadu už úvodná, časť hry bola neprekonateľná a mimoriadne zábavná.
--- POKRACOVANIE NIZSIE ---
|
| |
Re: Player
Od reg.: Iný Karol
|
Pridané:
29.10.2008 13:42
Odtiaľto sa pri dobrom vedení mala hra odvíjať tým lepším smerom. Spojazdniť housing, vymyslenie aktivít, ktoré by ľudia mohli robiť, keď v podstate nehrajú (vysedávanie v gildovnom dome a kecanie a podobne - MMORPG by mali byť práve o tomto, ako v šasom starej Ultimy Online). Bohužiaľ sa tak nestalo a ku kormidlu sa dostali dvaja hulibrkovia. Jeden je náruživý raid masochista, druhý zase akože-PvP hráč. Hra sa teda čím ďalej tým viac uberala smerom k achieverom, čiže raidy, looty, veľa lootu a ešte viac lootu. Toto bohužiaľ pokazilo celú hru, dnes už nikto len tak nebehá po svete (už neexistuje ani world PvP, ktoré bývalo na začiatku), všetci sú nahrnutí v raid dungeonoch, lebo to je jediná vec, čo sa tam dá na konci robiť. Rozloženie lootu sa úplne zmenilo, dnes prevažujú "fialky" (najsilnejšie itemy, keď zanedbáme legendárne veci) a v podstate každý je nimi ovešaný.
--- POKRACOVANIE NIZSIE ---
|
| |
Re: Player
Od: Zmurko
|
Pridané:
29.10.2008 16:25
Oprav ma ak sa mylim, ale neboli predtym ked este nebolo tolko instancii ako teraz vsetci nahrnuti v Strate, Schole a ti organizovanejsi netrcali s gildami stale v MC, BWL, AQ, ZG atd.?
End game bol aj pred prvym datadiskom zamerany na high end instancie a zbieranie lootu. Alebo sa mylim?
A epiky ma teraz vacsina ludi preto, lebo blizz dost vyrazne nerfol raidove instancie tak, aby sa dostali k equipu aj "casual" hraci, nie len ti "hardcore" z progressovych gild.
...pokracovanie...
|
| |
Re: Player
Od: Zmurko
|
Pridané:
29.10.2008 16:26
...pokracovanie...
Ked chce niekto hrat nieco viac socialnejsie, moze hrat Sims online, alebo nieco podobne. Wow sa uz od zaciatku svojim zameranim uberalo tam kde je. Hlavna herna cast je zamerana predovsetkym na PVE a raidy a neskor bolo pridane PVP, kedze boli aj ludia, ktori to chceli hrat, ale nechceli stale trcat v raidoch a chceli aj bojovat medzi sebou. Preto vznikli battlegroundy a nakoniec to dospelo k arenam (v ktorych su uz aj oficialne zapasy na hernych turnajoch).
A mimochodom divil by si sa, kolko ludi to hraje tak, ze nikam nechodi, iba sa potuluje kade tade a kecaju. To su ti socialni.
PS: world pvp bude opat v WotlK a ma byt znacne vylepseny oproti tomu povodnemu. Uvidime, nakolko ohladom datadisku som tiez na vazkach, ci do toho ist, alebo nie.
|
| |
Re: Player
Od reg.: Iný Karol
|
Pridané:
29.10.2008 13:43
Navyše sa totalne upustilo od krásneho pôvodného sveta a settingu vojny medzi hordou a alianciou. Dnes tu máme priteplený Outland s kdejakými vesmírnymi kryštálmi a Star Trek technológiami. Equip len všelijako žiari, svieti, bliká, levituje... je to hnus, čo všetko urobia pre achieverov. Vrchol je snáď pozadie Draenei rasy. Do "stredovekého" sveta postaveného na dreve, kameni a železe spadne vesmírna loď a jej pasažieri bojujú rovnocenný boj so všetkými? No neviem... mne by stačil hocijaký fázer a bolo by všetko vyriešené.
Proste dnes už to skutočne nestojí za nič. Smer hry sa úplne zmenil pôsobením tých dvoch tajtrlíkov pri kormidle. WoW bolo naozaj super, malo brutálnu perspektívu, ale išlo zlým smerom.
--- POKRACOVANIE NIZSIE ---
|
| |
Re: Player
Od: Zmurko
|
Pridané:
29.10.2008 16:57
Len pre poriadok: Ta vesmirna lod (rozumej Exodar) nepatri Draenejm, ale ovela vyspelejsej rase Naaru-ov. Draeneji v nej iba prchali pred znicenim a vo svojom domovskom svete (rozumej Outland) si ficali na dreve, kameni a zeleze a "technologicky" boli na rovnakej urovni ako orkovia, ktori su povodom tiez z Outlandu.
|
| |
Re: Player
Od reg.: Iný Karol
|
Pridané:
29.10.2008 13:43
Po technickej stránke je v mnohých veciach samozrejme na špici. Ja osobne zatiaľ ako najlepšie hodnotím animácie postáv, výtvarný smer sveta (všetko spolu pôsobí konzistentne a pekné), celkový polishing a taktiež pre-BC hudba (soundtrack počúvam doteraz).
Takže čo s týmto všetkým? Asi už nič. Zmena by nastala, keby sa vystriedalo vedenie, čo sa asi vzhľadom na zisky nestane (z finančného hľadiska je WoW megaúspech). Pôvodne som si chcel zahrať aj WoTLK keď vyjde, ale teraz sa na to vykašlem. Ja osobne pôjdem do Warhammer Online, pretože to je prvá hra, ktora sa mi od čias WoW skutočne páči a okrem kopírovania dobrých vecí z WoW má aj niekoľko svojich veľmi dobrých nápadov.
--- POKRACOVANIE NIZSIE ---
|
| |
Re: Player
Od: Iný Cocot
|
Pridané:
29.10.2008 17:53
koho bavia tvoje romany
|
| |
Re: Player
Od reg.: Iný Karol
|
Pridané:
29.10.2008 20:27
Mňa baví čítať samého seba po internete, je to zábava na dlhé zimné večery. Ty môžeš napríklad fajčiť vtáky, to sa k tebe akurát hodí.
|
| |
Re: Player
Od reg.: Iný Karol
|
Pridané:
29.10.2008 13:43
Bohužiaľ už sme sa dostali z tzv. prvej internetovej fázy, kedy boli počítače a prístup k internetu drahý a aj hry boli robené pre dospelých ľudí (Meridian 59, UO, EverQuest). Dnes sme v druhej fáze, keď sa na internet dostane hocijaké dieťa a hry ako WoW podľa toho vyzerajú. Nanešťastie tento trend bude pokračovať a tretia fáza nás ešte len čaká. Nastane vtedy, keď sa zavedie cross-platformové hranie a budeme na PC hrať MMORPG tak hlúpu, aby ju mohlo ovládať na Xbox ovládači nejaké 8-ročné decko (nehovoriac o správaní sa v hre, či pochopení taktiky). Tohto sa naozaj bojím.
--- KONIEC ---
|
| |
Re: Player
Od: Stevennn
|
Pridané:
29.10.2008 14:14
dam reakciu na posledny post nech je v tom poriadok :-D
tym hulibrkom myslis asi kaplana co prisiel z everquestu ako naruzivy gamer vsak? na toho cloveka som nepocul ani jedno dobre slovo, navyse aj warhammeristi ho uz moc nemusia kedze zacal aj do ich hry zabrdat poznamkami (prvy clovek z blizzu ktory poriadne nasral Jacobsa-CEO mythicu)
|
| |
Re: Player
Od: .em
|
Pridané:
29.10.2008 14:40
Ked bude na mature uvaha o WoW, tak mas za 1.. :)
|
| |
Re: Player
Od reg.: Peto^U
|
Pridané:
30.10.2008 9:25
presne to sa stalo s CS, pociatkom 1.6ky zacal pad tejto hry, zacali menit hru tak, aby aj 10 rocne decko si zahralo....kvalita isla neskutocne dolu..
|
| |
wowsd
Od: allex
|
Pridané:
29.10.2008 9:46
wow este dlho neprekona ziadna hra..a ten ubohy warhamer sa ani len na linega nechita
|
| |
Re: wowsd
Od reg.: idead
|
Pridané:
29.10.2008 10:26
Ak hratelnost nahradzuje grafika, ee to nieje pre mna
To iste napr gothic super duper peknucke kvole hre robit upgrade hw a hrat to sam, ee
Ci warhammer alebo lineage ma nejaku historiu ale na warcraft historiu sa to nechyta a to je hlavny bod uspechu
Tie knihy su iny marketingovy tah
Warhammer boli karticku nie? Mali pri to ostat
|
| |
Re: wowsd
Od: Stevennn
|
Pridané:
29.10.2008 11:11
expert sa nasiel, warcraft lore je len upravena (osobne si myslim ze menej zaujimava) verzia warhammer lore
ku teme: wow hracov nepresvedci nic prejst na inu hru, pre vacsinu je wow a blizz modla, bohuzial, ich chyba
|
| |
Re: wowsd
Od: Zmurko
|
Pridané:
29.10.2008 12:42
Nevies ako je stare WH lore? Kedy sa s tym asi zacalo?
Lebo prvy Warcraft vysiel myslim v roku 1995 a odvtedy sa postupne zacal budovat svet.
|
| |
Re: wowsd
Od reg.: Iný Karol
|
Pridané:
29.10.2008 13:06
Warhammer svet prisiel so stolnou hrou v roku 1983, cize "trochu" pred Warcraft svetom.
|
| |
Re: wowsd
Od: zemepan
|
Pridané:
29.10.2008 11:12
trt, si nieco nastuduj naprv.
|
| |
Re: wowsd
Od: -_-_-_-_
|
Pridané:
29.10.2008 17:51
ee ee ee ee ako male decko na pokeci. Je mi z vas zle
|
| |
Re: wowsd
Od reg.: aaaaaaaaaaaaaaaaaaa
|
Pridané:
29.10.2008 12:45
@allex to linega alias Lineage 2 sa "chita" si predstav ... tento rok spocital pocet aktivnych accountov, ktory bol tusim nieco kolo 15 milionov ?
|
| |
Re: wowsd
Od: Zmurko
|
Pridané:
30.10.2008 12:39
Oficialny podiel aktivnych platenych accountov na poli MMO
http://img372.imageshack.us/my.php? image=podielnatrhummorpgad3.jpg
(odstranit medzeru za "my.php?")
|
| |
matika :D
Od: 0fca
|
Pridané:
29.10.2008 10:23
si vypocitajte ze ked maju 11 mil platiacich hracov ,x 300 sk (zhruba) kazdy mesiac ,kolko z toho vyrizuju mesacne.. :D ..viem ze treba udrziavat serveri a podobne.. :) ale aj tak
|
| |
Re: matika :D
Od reg.: Čestmír =)
|
Pridané:
29.10.2008 11:26
Ja som sa nad tym tiez zamyslal :)) ale aj tak si myslim ze naklady su tak max 10% z toho co zarobia. Takze 90% im ide do vrecka ;)
|
| |
Re: matika :D
Od: kristian00100
|
Pridané:
29.10.2008 15:31
10% ? podla man takych 40% pohode sak ber len server plat net udrziavaj server miestnosti atd atd elektrika klimatizacie , ludia + prohramatory a samozrejme aj hra a patche
|
| |
Re: matika :D
Od: DeeerDance
|
Pridané:
29.10.2008 15:38
nemyslim ze beh serverov, prenajom, platy, udrzba, patche a sluzby zakaznikom zozeru mesacne ~$8 000 000
|
| |
Re: matika :D
Od: Tupcek
|
Pridané:
29.10.2008 22:16
zaujimave ze guild wars to vie pre ludi robit aj bez tych mesacnych poplatkov, sice maju menej hracov, ale tak isto aj menej predanych kopii a za kazdeho cloveka nedostavaju mesacne nic, daco na tych ziskoch bude :)
|
| |
Re: matika :D
Od: DeeerDance
|
Pridané:
29.10.2008 15:35
ale aspon tie prachy tocia, ved vyvijaju v sc2, d3, lich king...
|
| |
11 milionov
Od: Roelta z drak'thulu
|
Pridané:
29.10.2008 10:23
pekne,gz len keby este ten support,lagy,delay,a deti odstranili bolo by to pekne... co sa tyka to ho prekonania myslim si ze lineage II. mu celkom dychalo na paty ale casual hraci z wowka bud ostali pri wowku alebo presli na AOC... to mi da par ludi za pravdu....
|
| |
Re: 11 milionov
Od: new eden
|
Pridané:
29.10.2008 11:40
kaslat na tieto nudne hry. mnozstvo predpl. hracov nezarucuje nic a nevypoveda toho o hre moc. podobne ako ked sleduje 10m ludi show kde sa niekto snazi "spievat".
pre kazdeho koho nebavia zabehnute veci ale napriek tomu chce hrat narocnu hru ktora si vyzaduje trpezlivost, planovanie a odhodlanie + neobsahuje male deti nech skusi eve-online. uz teraz ide o najlepsie hodnotenu mmo zo vsetkych smerov a bude len lepsia.
ak sa tu najde niekto kto by to aj siel skusit (14 dni free trial) tak mu odporucam precitat guid a absolvovat tutorial (90% ludi si mysli ze oni su super a zvladnu to aj bez toho pricom po 1-2 dnoch na hru nadavaju ze je tazka a narocna).
|
| |
Re: 11 milionov
Od: Zmurko
|
Pridané:
29.10.2008 12:44
11 milionov ludi nezarucuje nic? Myslis, ze si ludia platia predplatne preto, lebo chcu len vyhadzovat peniaze von oknom?
|
| |
Re: 11 milionov
Od: aaaa1231312
|
Pridané:
29.10.2008 15:12
zacni aj nieco citat a nielen hrat a precitaj si daco o psychologii davu ;)
|
| |
Re: 11 milionov
Od: Zmurko
|
Pridané:
29.10.2008 16:09
Predpokladam, ze ty mas tuto problematiku detailne nastudovanu?
Ja wow tiez hram a platim si ho, ale netrcim za nim den a noc a hram ked sa mi chce a ked nemam ine veci na robote. A rozhodne to nehram preto, lebo to hraje X mojich znamych a ja sa len snazim ist s davom.
|
| |
Re: 11 milionov
Od: sss123131
|
Pridané:
1.11.2008 9:05
ja len reagujem na to co napises, cim menej informacii podas tym horsie je uhadnut presnu situaciu a tym padom aj adekvatnu reakciu. Viac menej, teraz sme dokazali ze o tomto je diskusia a chladna hlava a rozum nas dovedie do zaujimavych koncov, takze ja ta chapem ked si to takto doplnil ;) .. ja tiez hram online hry, teda len CSko :) som len chcel trosku podpichnut :P :)
|
| |
Re: 11 milionov
Od reg.: Y x u s
|
Pridané:
29.10.2008 13:11
EVE-online hram uz skoro 3 roky - je to prosto famozna hra. uplne s tebou suhlasim. a debaty o WoW vs EVE su na tamojsich kec-kanaloch na dennom poriadku :) hoci neviem preco sa vobec porovnava WoW a EVE, ide totiz o vyrazne inu hru... no, i ked...
ale existuje vo Wow realne fungujuci virtualny trhovy mechanizmus?
|
| |
Re: 11 milionov
Od: new eden
|
Pridané:
29.10.2008 15:30
debaty su hlavne preto lebo ludia co hraju wow zrazu poculi o hre eve a idu to skusit. vecsina z nich s nepochopenim hry zacne flamovat a neraz to preastie do nekonecnej diskusie. osobne ich ignorujem.
poznamka ohladom trhu je velmi na mieste. ved ktora MMO sa moze pochvali ze trh co drzia iba hraci a on aj funguje?
taktiez totalnu volnost a velmi velmi dobry PVP sytsem? a taktiez super roleplay?
budem zniek ako reklama .. ale skuste hru ktoru hra sucastne cez 35 000+ ludi na jednom "serveri". skuste sa do nej ponorit a objavovat/ochranovat/nicit
|
| |
Re: 11 milionov
Od: DeeerDance
|
Pridané:
29.10.2008 16:08
http://www.escapistmagazine.com/ videos/view/zero-punctuation/208-Eve-Online
|
| |
Re: 11 milionov
Od: Zmurko
|
Pridané:
29.10.2008 16:35
14 dnovu trial verziu som skusal, avsak v dosledku nedostatku casu som stihol objavovat iba nejake 2 dni a potom som sa uz k tomu bohuzial nedostal. Preco bohuzial? Pretoze moznosti hry vyzerali znacne zaujimavo. Hlavne system "vyskumu" a vyroby novych lodi a inych sucasti. Stihol som aspon aky taky tutorial, bez ktoreho by som kruto tapal co mam ako urobit. Vyzeralo to fakt zaujimavo, dokonca som natazil material na vyrobu lahkej fregaty, ci co to bolo, ale ku koncu druheho dna mi to zacali znacne znechucovat PKcka. A to tak, ze vazne dost. Vidim ze podobne onanisticke typy su aj v tejto hre, nie len vo Wow, Ultime, Lineage Everqueste, ale asi naozaj vsade.
A toto je dokonca jeden z dovodov, ktory odradi mnohych potencionalnych hracov pri skusani moznosti hry a to je velakrat dost skoda :(
|
| |
Re: 11 milionov
Od: new eden
|
Pridané:
29.10.2008 17:16
eve iba reflektuje to co sa v nom da robit. ked ta stale niekto nici tak musis ist inam alebo ist proti piratom raznejsie. investovat trocha casu do skillov a potom si ho niekde pockat ... pripadne si zavolat na pomoc ludi z aliancie/ korporacie. moznosti je vela.
to co ale ludia nechapu je system skillov. skillovanie nie je zdaleka zadarmo (investuje sa cas - urychlenie skillovania je minimalne = treba planovat a nastavit prioritu)
to co hra vyzaduje na zaciatku je hlavne cas a chut spoznavat (taktiez precitat zopar navodov)
|
| |
Re: 11 milionov
Od: Zmurko
|
Pridané:
31.10.2008 11:35
Ak tymi piratmi myslis silnejsich hracov, tak to by som sa teda nacakal. Robil som quest na tazenie rudy, okolo mna plno dalsich malych ako ja a zrazu doleteli nejake 3-4 krizniky a vsetkych nas rozkasili na par vystrelov.
Ked som isiel tazit inde, zachvilu boli ti isti, alebo podobni zmrdi aj tam a zase nicili malych. Asi si dvihali ubohe ego.
|
| |
Re: 11 milionov
Od: limki
|
Pridané:
29.10.2008 20:00
EVE je skvela hra,
keby ma nahodou trtlo a chcel by som vyhadzovat prachy za hru(inak ako premium na f2p) tak jednoznacne eve
ibaze oni cely svet prevadzkuju na obrovskom klastri(preto sa neboja privatov) a to si hovori o lagy,vypadky ... jedina vec coho sa tu clovek moze bat
samozrejme so vsetkym co sa tyka ekonomiky a moznosti vyvoja postavy plne suhlasim, no trh je zivy v hocakej f2p hre kde ide o itemy a nie su viazane na toho kto ho lootne
|
| |
Re: 11 milionov
Od: Tupcek
|
Pridané:
29.10.2008 22:23
je to pekne, ale tu hru uz neskusim, pokazila mi grafiku na jednom rocnom notebooku....proste islo vsetko v poho, spustala sa hra, zacala sekat a odvtedy je problem vobec spustit win, pri narocnejsich veciach na grafiku (napr film) ukazuje BSOD, pri bootovani a nizkej teplote grafiky ukazuje vsade nejake divne znaky...a ani v servise mi nevedeli pomoct, prisiel som tam s tym ze chybna graficka je a oni mi ju po pol roku vratili so zistenim:chybna grafika (neopravitelna chyba)
|
| |
Re: 11 milionov
Od: Zmurko
|
Pridané:
30.10.2008 10:46
A si si uplne isty, ze ti to spravila nejaka hra a nebola to skryta zavada na grafike od vyroby? Pretoze tvoje tvrdenie sa mi nejako nezda. Kopa inych ludi to hraje z NTB a v pohode.
a mimochodom, to si mal akoze notebook / graficku v servise, kde POL ROKA zistovali co tomu je? WTF?!
|
| |
Re: 11 milionov
Od: Zmurko
|
Pridané:
29.10.2008 12:37
Len zo svojich znamych viem o dost ludoch, ktori z Wow odisli k AoC, pretoze ma super grafiku a tak, ale po kratkom case sa vratili spat k Wowku. Hlavnou devizou wowka je jeho svet a zameranie na PVE, kde je nutna dobra spolupraca ludi v raidoch. Tiez to hram uz nejaky ten piatok (od prveho dna kedy sa spustali EU servery), ale davam si normalne prestavky v hrani, ked na to nemam naladu, takze nejaka zavislost asi nehrozi.
|
| |
wow :D wow
Od: roflamo
|
Pridané:
29.10.2008 14:41
mne wow vydrzal asi 2 mesiace /najlepsiu postavu som mal elfa lvl 49/, bohuzial po 2 mesiacoch neustaleho zabijania priser a robenia NUDNYCH questov /mal som pocit ze robim stale ten isty dookola/ stale dookola a nekonecneho levelovania a hnusnej grafiky som si povedal dost, a zavesil som tuto zavislarnu na klinec, ta hra je robena pre vekovu hranicu do 10-12 rokov, proste velmy jednoducha hra po kazdej stranke /okrem zvukovej stranky/ a strasny stereotyp
|
| |
Re: wow :D wow
Od: Zmurko
|
Pridané:
29.10.2008 16:45
Questy ti mozu po case pripadat ako stereotyp, aj ked nerobis to iste, ale mas rozne druhy, pri ktorych mas urobit nieco ine.
Opytam sa ta ale na jednu vec. Hral si to asi systemom, ze vidim ze mi niekto dava quest, zoberiem ho a iba co si pozriem kde mam koho zabit, ochranit, okradnut a ked neviem kde a ako, tak si pozriem thottbot, wowhead a podobne? Alebo si si cital aj pokec k tym questom? Pretoze ja som si tu omacku k nim cital a mozem povedat, ze je v nej popisane preco mas nieco urobit a ake je pozadie a suvislosti toho vsetkeho a preco to vlastne robis. Cize z questov si sa postupne mohol dozvediet velku cast lore zo sveta warcraftu a prave to ma tahalo dalej, kedze som takto odkryval pozadie konfliktu a pribehu.
|
| |
aasdasdasd
Od: DeeerDance
|
Pridané:
29.10.2008 15:45
Warhammer Online : Age of Reckoning
http://www.youtube.com/watch?v=zKOhzfkCdbY
http://www.youtube.com/watch?v=dJ7x9ieXr5M
|
| |
asdlasdd
Od: DeeerDance
|
Pridané:
29.10.2008 16:18
este len tak mimochodom, vysiel vcera novy fallout3, mozno by to stalo za clanok...
|
| |
Re: asdlasdd
Od: Zmurko
|
Pridané:
29.10.2008 16:52
Vysla uz verzia na PC, alebo ta na Xbox? Ak bude PC verzia rovnaka ako konzolova, tak zbohom bud kotlik medeny, Fallout strati to, co ho robilo takym uspesnym. :(
|
| |
Re: asdlasdd
Od: DeeerDance
|
Pridané:
29.10.2008 17:47
jj PC vysla
http://tiny.cc/LQRja
|
| |
Re: asdlasdd
Od: Tupcek
|
Pridané:
29.10.2008 22:30
:D :D to snad ho robilo takym uspesnym to, ze bol len na PC? ze nemal jednoduchsi interface a nebezalo viac veci v pozadi, aby si to clovek nemusel vsetko pocitat? je pravda ze konzolove hry su povecsinou jednoduchsie, ale to nebola hlavna vyhoda falloutu, mnohi sice tvrdia nieco ine, ale podla mna napr oblivion je sice jednoducha konzolova hra, ale zaroven aj zlozita PCckarska, tak isto jak napr Mass Effect, za to ze to je aj na konzoly tak to nemusi byt automaticky zle....
|
| |
Re: asdlasdd
Od: Zmurko
|
Pridané:
30.10.2008 11:19
Hral si niekedy Fallout 1/2 ? To co robilo tuto hru dobrou (pre tych, co maju radi RPG) bola prave moznost rozsiahlych dialogov, viacerych moznich rieseni uloh, system skillov, perkov,featov a vsetkeho co robilo Fallout Falloutom. To co som pisal o tej Xbox verzii nebolo nato, aby som vravel ze iba PC verzia bola ta prava, ale preto ze doterajsie fallouty boli 3D RPG hry a F3 na xbox ktore som videl je FPS strielacka s prvkami skillovania.
|
| |
Re: asdlasdd
Od: Zmurko
|
Pridané:
30.10.2008 11:23
Jo, je tam aj to falloutovske mierenie na rozne casti tela, ale s povodnym hernym konceptom to uz tak moc nema spolocneho.
|
| |
vyborne
Od: okrus7
|
Pridané:
29.10.2008 22:32
toto ked citam tak mam pocit, ze pozeram Big Bang Theory, akurat tam to cleveku pride smiesne, ale ked si uvedomi, ze taki "ludia" vlastne existuju naozaj je to smutne, zas na druhej strane BBT to krasne vysvetluje, kto sa nevie zaclenit do normalnej spolocnosti a najst si skutocnych priatelov a partnerov, tak hra hry ako WOW a potom tu takto trieska, takze v skratke normalni ludia po praci vypnu pocitac a idu s kamosmi na pivo, zahrat si futbal a vecer vyprasit frajerku a niektori sa nevedia dockat ako si zahraju WOW, aby stretli svojich kamosov tam. :)
|
| |
Re: vyborne
Od: noes
|
Pridané:
30.10.2008 11:23
a co znamena normalne? robit to co robi dav? ked skoci z mosta 90% populacie tejto planety tak bude tato akcia "normalna" spolocensky uznana a ten kto neskoci z mosta bude divny
skus opustit svoj malicky svet, alebo sa staraj o seba a svoje myslienkove pochody si nechaj pre seba
btw - partnerku mam (krasnu a schopnu) a zijem s nou dobre a pritom sa VELMI aktivne venujem MMO (eve) - mam super pracu - robim na dome a rad sa prehlasujem za nerda = pasuje to do tvojho pojmu normalne?
|
| |
Re: vyborne
Od: Zmurko
|
Pridané:
30.10.2008 11:37
ad1) preco pises "ludia"? to akoze kto nieco takto hraje tak je akoze nejaky menejcenny ako ty? Ci mas snad nejaky bozsky komplex?
ad2) ta tvoja BBT akosi pokrivkava. mozes mi prezradit, kto stoji za touto teoriou? Nebudu to zase amici? Pretoze potom by som sa tym kecom ani nedivil. Hlavne ak tu teoriu urobili na skumani vlastnych ludi. rovnako moze byt teoria, ze vsetci co chodia do skoly su total magori, pretoze v USA kazdu chvilu niekto naladuje do zbrane par zasobnikov a ide vydrbat pol skoly/nakupneho centra.
ad3) ako napisal clovek nadomnou, hranie online hier sa vobec nevylucuje so socialnym zivotom v reale, pokial nie je clovek total zavislak, co je uz vlastne choroba.
ad4) z teba mam pocit, ze ty sam si iny. po robote vypnes pc a ides do svojho prenajateho 1-izboveho bytu, kde potom cely vecer cumis do bedne a rozmyslal, preco nemas ziadnych kamaratov. a ked je uz toho na teba privela, ides na net (DSL.SK) a pises tu veci ako pises.
|
| |
re_____
Od: emehm
|
Pridané:
30.10.2008 8:48
pre kazdeho je normalne nieco ine aj ked to s tym vyprasenim frajerky ok moze byt ale potom sup naspet do wow :D
|
| |
Re: re_____
Od: Zmurko
|
Pridané:
30.10.2008 11:39
+1
taketo veci (ryclovecka) sa daju vtesnat do launch pauzy :D
|
| |
snssns
Od: Slota Ján
|
Pridané:
30.10.2008 21:02
Iný Karol, citat tie tvoje zvasty sa mi dvyha zaludok, ak sa ti ta hra nelubi, tak ju nehraj,mi za to nemozeme ze sociali ako ty uz nehraju ultimu.
Wow hra kazdym dnom viac a viac ludi, tak to asi k HOVNU nesmeruje... skratka to uz neni len pre pve lamky ale pvp rated arenky to ownuju ,takze
1.you l11t pro
2.or u are n00b
|
| |
Re: snssns
Od: generic nickname
|
Pridané:
31.10.2008 13:32
najskor sa nauc rozpravat leetom ked ho chces pouzivat, l11t :-D to je akoze lite verzia leetu?
|
| |
nskalcks jsahchp
Od: njdkacl
|
Pridané:
31.10.2008 0:11
Ludiaaaaaaaaa ste zosaleli? ved zijete len raz tak zite jak ludia ..to racej pojdem na pivo do krcmi s kamaratmi a sa porozpravam s nimi jak mam vacsinu volneho casu presediet nad takym vymyvanim mozgu jak je WoW
|
| |
Re: nskalcks jsahchp
Od: mozgožrút
|
Pridané:
1.11.2008 10:00
a potom ked dohrate a idete vonku ta potom chodite rozbiti jak vcely na jar :D
|
| |
wowko
Od: Yii
|
Pridané:
5.11.2008 0:21
Takže ako čítam tu, Blizz má 11 miliónov závislákov,ktorým treba niečo podsunúť aby nešli peniažky preč :-)Za seba poviem, WOW som hral oficiálne a po 2och rokoch som prestal.Prečo? Realita je krajšia ako čučanie na MMORGP od Blizákov...akože trápne už. Nič prelomové nemajú, stále grcať prachy do toho, no škoda všetkého...takže C'est la vie priatelia :o)
|