|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I love OS
Od: nice
|
Pridané:
24.10.2008 18:02
OS rocks :)
|
|
Re: I love OS
Od: vonkuvr
|
Pridané:
25.10.2008 14:00
10 miliard dollarov a stale je to len pre kokotov co nemaju na praci nic ine ako rozbehavat veci.
|
|
Re: I love OS
Od: qštre
|
Pridané:
25.10.2008 22:59
rozbijem ti drzku
|
|
Re: I love OS
Od: vonkuvr
|
Pridané:
27.10.2008 4:28
asi tazko
|
|
Re: I love OS
Od: no tak
|
Pridané:
26.10.2008 0:01
nooo urcite to nebude pre kokotov ako ty :-))) lebo luseri pouzivaju len to co im tam dodaju z vyroby ... a ty medzi nich patris, nechcem tym vsak samozrejme urazit beznych neznalych majitelov pocitacov, ti za tovju debilitu nemozu
|
|
Re: I love OS
Od: vonkuvr
|
Pridané:
27.10.2008 4:31
"luseri pouzivaju len to co im tam dodaju z vyroby"
musi byt tazke zit v tvojom svete kde iba 5% ludi nie su luseri.
|
|
Re: I love OS
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
27.10.2008 7:13
Lol, ani nevis jak :D
|
|
Re: I love OS
Od reg.: Composite
|
Pridané:
26.10.2008 15:25
vidno, že si linux nikdy nevidel ;)
ubuntu ovláda môj dedko, ktorý sa s PC stretol pred 10 rokmi, ked chcel internet doma ;), ešte cez dial-up.
Takže ty si mega dement, ked to nezvládneš.
Linux, resp. distribúcie typu ubunut, naištauje aj decko do 1 hodiny a máš tam všetko a netreba už nič robiť ;)
|
|
Re: I love OS
Od: vonkuvr
|
Pridané:
27.10.2008 4:38
povedz dedovy nech si nainstaluje flash do prehliadaca a zmeni defaultny system v grub a rozbeha wifi, som si isty ze to zvladne do 2minut lebo je to riadny haker.
chodte si vsetci honit nad 8.10 ubuntu a nepresviedcajte ludi ze je to plnohodnotna nahrada windowsu.
|
|
Re: I love OS
Od: lubos679679679
|
Pridané:
27.10.2008 5:06
Neni nic lahsie ako nainstalovat flash v Ubuntu, samozrejme 32 bitovom. Vojdi na stranku kde mas flash, a samo sa ta spyta ci chces nainstalovat, iba klikas next,ok a je to vybaveno. A to ze v 64 bitovom je s tym problem, chod a zaklop na dvere Adobe, ktore zije este kdesi v davnej dobe.
|
|
Re: I love OS
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
27.10.2008 7:13
Aj v 64bitovom by to *uz* malo fungovat rovnako.
|
|
Re: I love OS
Od: zippy
|
Pridané:
27.10.2008 8:10
a toto robi BFU pod windowsami? lebo ak nie tak nechapem...
|
|
Re: I love OS
Od: quixo
|
Pridané:
27.10.2008 8:28
Skus si ty zmenit boot loader vo Windows nech ti bootuje Ubuntu a potom ked to zvladnes, tak si kup farbu na zakrytie sedin, ak si este budes moct zafarbit vlasy s Alzheimerom...
A ty nikoho nepresviedcaj, ze Windows je plnohodnotna nahrada vsetkeho...
|
|
Re: I love OS
Od: Zmurko
|
Pridané:
27.10.2008 12:19
Pani Alzheimer a Parkinson si u neho podavaju klucku na dverach. ^_^
|
|
Re: I love OS
Od: quix_
|
Pridané:
27.10.2008 10:13
tekvicka mna by zaujimalo kto ti tvrdi ze je gnu/linux nahrada za windows. linux je multiuzivatelsky operacny system,kdezto o windowse sa to neodvazi povedat hocikto :D
|
|
Re: I love OS
Od: quix_
|
Pridané:
27.10.2008 10:10
pouzijem jednu otazku "A co si ty dokazal?" :D
musis byt naozaj nieco ako Boh ked si dovolis tvrdit take nieco ;) podla mna si len hlupe decko kdesi v 1rocniku strednej skoly. ak nie tak je mi je ta naozaj luto.
|
|
.......
Od reg.: userKO
|
Pridané:
24.10.2008 18:17
-no co, a keby to mali predavat, tak nikto by si taky user unfriendly OS nekupoval.
|
|
Re: .......
Od reg.: waltersole
|
Pridané:
24.10.2008 18:23
linux je user-friendly, ale priatelov si vybera :)
|
|
Re: .......
Od: waveeeee
|
Pridané:
24.10.2008 19:57
minimalne poziadavky: popolniky na nose, mastne vlasi, panic, svali na prstoch vacsie ako na ramene, najemotivnejsi prejav: -lol-...
|
|
Re: .......
Od: amaro
|
Pridané:
24.10.2008 20:53
:D:D:D:D:D dobreee, vystihol si to
|
|
Re: .......
Od: 3413414
|
Pridané:
24.10.2008 22:05
"vlasi", "svali" ty lolo, podla seba sudim teba??
|
|
Re: .......
Od: Bozzzz
|
Pridané:
25.10.2008 8:46
vlasi na ramene
|
|
Re: .......
Od reg.: Don Mums
|
Pridané:
24.10.2008 22:07
Az na tie svali to sedi :D Ale linux som odinstaloval. itunes a ine softy na nom nebezia ale ved na Mac OS pojdu. :)
|
|
Re: .......
Od: ARnyXXX
|
Pridané:
24.10.2008 23:42
ty si iny lolo
|
|
Re: .......
Od reg.: AmadeusX
|
Pridané:
25.10.2008 8:09
chyba tam este "podobany ksicht, nevyrazny, mlcanlinvy (taky "psycho"), ale velky macher v online diskusiach"
|
|
Re: .......
Od: ferko s hornej dolnej
|
Pridané:
25.10.2008 13:37
pekny si sa opisal
|
|
Re: .......
Od: blabla
|
Pridané:
26.10.2008 0:08
no zhruba ako ty ... :-)
|
|
Re: .......
Od: quix_
|
Pridané:
27.10.2008 10:14
a nieco k clanku nemas?
|
|
Re: .......
Od: prdel sveta
|
Pridané:
24.10.2008 18:26
co je to za p**ovinu, linux nie je o nic menej userfriendly ako win, ludia by ho nekupovali pokial by sa na nom nedali hrat hry. proste decko si chce zahrat hry, tak mu tam supnu win a ked decko vyrastie, win zostane aj ked sa uz nehra, lebo je zvyknute
|
|
Re: .......
Od: waveeee
|
Pridané:
24.10.2008 20:00
vdaka bohu existuju ludia ako ty ktori budu za mna robit, dakujem
|
|
Re: .......
Od: gnu_
|
Pridané:
25.10.2008 1:02
Povedal dlaždič ktorý do všetkého pič*je a myslí si že je lietadlo :D
|
|
Re: .......
Od: lifo
|
Pridané:
24.10.2008 18:40
Mozno tp nevies ale pocitace sa pouzivaju aj na ine veci ako hranie hier, pozeranie stranok a pisaniu referatov na Prirodopis
|
|
Re: .......
Od reg.: userKO
|
Pridané:
24.10.2008 19:06
btw chodim na fri.uniza.sk a moj nazor ste nezmenili :)
a k pouzivaniu windows...no co, radsej si nainstalujem windows, vsetko odklikam a mam pokoj. ani nie ako linux. skusal som instalovat mandrivu a este pred instalaciou mi hodila chybu. podla popisu na nete malo byt poskodene instalacne medium. stiahol som 2. krat, skontroloval hash a to iste. proste ani instalacku nedokazu spravit :P
este ze nam v skole poskytli vzdialeny pristup na taky nespolahlivy os, ktory nepozna ani moj hardware. :X
|
|
Re: .......
Od reg.: userKO
|
Pridané:
24.10.2008 19:08
ad hranie hier na linuxe...na spocitanie normalnych hier, pod linuxom, ktore nebezia cez wine ti bude stacit 1 prst na ruke. a to ze tam bezia windowsacke hry je len taka nahrada, aby to prilakalo viac ludi, ktory sa tomu nerozumeju.
|
|
Re: .......
Od: Slavius
|
Pridané:
27.10.2008 8:33
http://tinyurl.com/26uj63
Ty niekedy aj rozmyslas predtym ako nieco povies alebo skratka nevies drzat hubu a vypadava ti z nej jedno hovno za druhym?
|
|
Re: .......
Od: 0GrEl0rD
|
Pridané:
24.10.2008 19:20
No tak ty si mi riadny fri.uniza.sk, to akoze pravidelne navstevujes stranku nasej fakulty? No a ako moze vzdialeny pocitac rozpoznat tvoj hardware tak tym si to zaklincoval... A Mandriva - odkedy som si ju nainstaloval, mezapol som este Win. Jednoducho naco? A ked som v skole uz win musel pouzit a vyhodil jednu zo svojich vtipnych hlasok, len som sa pousmial a vravim si: ako dobre, ze na mojom NB sa toto uz stat nemoze.
|
|
Re: .......
Od reg.: Kveri
|
Pridané:
24.10.2008 20:11
Tvoj nazor beriem, problem je, ze keby nebol linux a vsetky unixlike systemy, tak by nebolo nic, nebolo by apache (najpopularnejsi webserver), nebolo by mysql (najpopularnejsia databaza) a ani php (najpopularnejsi jazyk na pisanie dynamickych webov), inak povedane, ideologia opensourcu, ktoru zacal linux sa tiahne az do sucastnosti, nejaky mssql? alebo ISS? wtf? co je to? Linus mal pravdu ked povedal, ze najlepsie veci su zadarmo :) Nehovorim, ze windows je zly, ale windows je pre konzumentov - ludi, ktori len veci vyuzivaju aj ked o nich vobec nic nevedia, ked sa riesi nejaky problem na wine, tak 99% problemov nevyriesis, pretoze nemas ludi, ktori sa tomu rozumeju a microsoft podpora sux. Windows je proste user OS a linux je server OS s tym, ze linux sa snazi presadit aj do segmentu user OS, kazdopadne windows v segmente server OS zlyhal uz davno :P.
|
|
Re: .......
Od reg.: Kveri
|
Pridané:
24.10.2008 20:12
sry IIS :)
|
|
Re: .......
Od: risototh
|
Pridané:
24.10.2008 20:53
to myslis vazne, ze windows v serverovej sfere zlyhal? pre aku spolocnost pracujes, ze mas take mylne informacie?
|
|
Re: .......
Od reg.: waltersole
|
Pridané:
25.10.2008 0:10
nevies o com hovoris ... vo firemnej sfere sa win server stale vyuziva a vyuzivat bude ...
ako admin mam pod sebou servery od NT4.0 az po win server 2003 a okrem nejakych HW chyb nie je ziadny problem
|
|
Re: .......
Od: Slavius
|
Pridané:
27.10.2008 8:36
Skus porovnat downtime *nix serveru a Windows serveru v pripade aktualizacii. Tam kde potrebujes HA, skratka nemozes nasadit Windows...
|
|
Re: .......
Od: ...
|
Pridané:
25.10.2008 10:53
No, seriozne firmy pouziju skor Oracle ako MySQL a PHP je sice popularne, ale neviem ci je az take skvele :)
|
|
Re: .......
Od: palino-original
|
Pridané:
25.10.2008 11:36
ano, seriozne firmy pouzivaju oracle, seriozne firmy pouzivaju skor macy a seriozne firmy kodia v .NET.. ak to podla teba vypoveda o tom, ze Oracle a Mac je dobry tak si lamma
|
|
Re: .......
Od reg.: Sarge
|
Pridané:
26.10.2008 11:21
a co tak Oracle + .NET na win2003 serveri :)
|
|
Re: .......
Od reg.: waltersole
|
Pridané:
26.10.2008 11:22
vidis v tom problem?
|
|
Re: .......
Od reg.: michelangelo
|
Pridané:
27.10.2008 23:03
Spamatacka. Sledujete vobec testy databazovych systemov? MySQL je len tesne za Oracle a za MySQL su viacere platene DB systemy. A MySQL je zdarma, tak preco platit za nieco porovnatelne s totoznym vykonom tisice dolarov?
|
|
Re: .......
Od reg.: AmadeusX
|
Pridané:
25.10.2008 8:15
Mne sa stalo to iste s ubuntu. Trtkovia v diskusiach ma presviedcali, aky som ja zly, aky mam zly warver a podobne hovadiny. Prisla dalsia distirbucia linuxu - ta sa nainstalovala na tom isto hw (lebo trtkovia poopravovali aspon instalaciu). Dalaej patalie s instalaciou masovej tlaciarne, trtkovia ma presviedcali, ze je normalne, ze to nejde, a ze je normalne, ked na to najdem na internete od nejakeho trtka dvojstranovy zoznam prikazov na instalaciu... A pod.
A tie dristu, ze win je na hry.... Win je na vsetko, trtkovia.
Linux je na prezeranie webu, postu a drobne textove dokumenty. So vsetkym ostatnym ma problemy.
|
|
Re: .......
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.10.2008 8:38
vstredu som skladal pc pre klienta, chcel usetrit za win a antivir, tak mu vravim mandriva2009. OK. Tak som to stiahol, nainstaloval, a je to akesi ine ako vsetky mandrivy doteraz. Nemal som cas vymyslat co a ako, tak format a suse11. Vsetko slo OK, ale na moj book som nevedel ist na zdielane dokumenty, na moj server som vedel. Oba su nakonfigurovane rovnako. OK, neriesil som, u klienta to snad pojde. Tak som vsetko pekne spravil, nastavil, vsetko OK. Pridem ku klientovi, napojim to na jeho monitor, nabootuje vsetko pekne, a ked sa uz ide nalogovat user, bum cierna obrazovka. Snad hodinu som vymyslal ako to spravit, nakonec to neslo a musel som vytvorit noveho uzivatela. Jebnuty linux. No a vcera mi volali, ze nic, kupia win.
|
|
Re: .......
Od: m44
|
Pridané:
25.10.2008 12:37
to akoze linux sa rozbil, ked si k nemu pripojil iny monitor ako tvoj? no neviem neviem, ci nebude chyba niekde inde :)
|
|
Re: .......
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.10.2008 22:57
nainstaloval som suse11. Vsetko slo, niekolko krat som restartoval, bez problemov. Doniesol som to ku klientovi, napojil na jeho elektriku, monitor, mys, klavesnicu, nastartovalo a ostala cierna obrazovka, bolo vidiet len sipku mysi.
|
|
Re: .......
Od: NTI Student
|
Pridané:
26.10.2008 0:19
no problem bude v tej elektrike
|
|
Re: .......
Od: haahaa
|
Pridané:
26.10.2008 19:58
skorej v linuxe
|
|
Re: .......
Od: Zmurko
|
Pridané:
27.10.2008 12:27
Urcite to bude v elektrike. Asi zasa nejaka (ne)kvalita a la Made in China.
|
|
Re: .......
Od reg.: michelangelo
|
Pridané:
27.10.2008 23:06
nech si radsej kupia ineho IT analytika, lebo asi nestojis za nic
|
|
Re: .......
Od reg.: kane777
|
Pridané:
25.10.2008 17:19
Mne sa zas kazdych 10 minut restartuje Vista, koli SATA ovladacom.. Teda podla teba je Vista nahovno, ze?
Inak tak dobre som sa uz dlho nezabavil.. Ako nazves cloveka ktory a) nedokaze nainstalovat linux b) ak ho nahodou nainstaluje tak s nim vie robit tie veci ktore vymenoval..
|
|
Re: .......
Od: Moonchild
|
Pridané:
25.10.2008 9:42
Nespolahlivy OS? xD K tomu snad jedine: 427 z 500 najvykonnejsich PC na svete (vratane Roadrunnera) bezi na distribuciach Linuxu ... na Windows systemoch bezi ... eh, musim scrollnut tabulkou az dole ... jo, tu to je: 5. xD
Neschopnost nainstalovat Linux nehovori o neschopnosti systemu, ale cloveka, ktory ho instaluje.
A co s tym ma, ze chodis na fri.uniza? Iba tymto kazis meno fakulte ... xD
|
|
Re: .......
Od: Texas
|
Pridané:
25.10.2008 10:11
tak s tymto sa da len suhlasit - ked niekto nie je schopny si co i len (ak je to totalny amater) vygooglit navod tak tomu by som zrusil clenstvo medzi ludmi :)
|
|
Re: .......
Od: Tupcek
|
Pridané:
25.10.2008 11:21
nehovorim ze je problem si nainstalovat linux, alebo ho udrziavat, ale nie kazdemu sa chce hladat navody po nete, ked moze mat windows bez problemov...moje osobne skusenosti: problemy s windows hned po nainstalovani: 0 asi z 20 instalacii...problemy s linuxom pocas instalacie, ale pri instalacii driverov (nie nevyriesitelnych, ale ze by som musel hladat navody po nete, co kde napisat, kde je chyba, co stiahnut aby to islo a tak): 5 z 6....problemy pocas pouzivania windowsu: tak asi 5 krat z tych 20, aj to obvykle po minimalne roku...problemy s linuxom pocas pouzivania: 1 z 1, kedze viac krat som nevydrzal mat dlhsie linux...a tie problemy urcite neboli take ze by stacilo nieco odklikat, skor take ze bez znalosti linuxu a podpory od inych ludi sa nedaju vyriesit
|
|
Re: .......
Od: Moonchild
|
Pridané:
25.10.2008 12:05
Poriesene AKEHOKOLVEK problemu trva v priemere 10 minut - zadanie spravnych klucovych slov google vzdy oceni jednoduchym navodom spocivajucim v niekolkych prikazoch zadanych do terminalu a editacie jedneho suboru. Vysledok? Vo vsetkych smeroch lepsi system - stabilny (bez freezov a crashov), bezpecny (bez virusov a malware), rychly a nenarocny (1GB ram ako rezia pre beh systemu?!? xD), editovatelny (ako po stranke TUI tak aj GUI) a ako bonus shell skripty a otvorene zdrojaky ... :)
Na Linuxe neni nic zlozite, vela veci je este intuitivnejsich nez vo Windows ... je to len otazka naucit sa a pochopit ... tak ako sa vsetci museli naucit a pochopit pracovat s Windows, za co maju moj obdiv, ptze tak zlozite GUI ako ma "ovladaci panel windows" som este asi nevidel xD ... btw, este stale musite na Windowsoch rebootovat system po instalacii programu ci update systemu?
|
|
Re: .......
Od: SPX
|
Pridané:
25.10.2008 22:50
ano...vygooglenie a odpisanie niekolkych prikazov je naozaj priatelske rozhranie...
|
|
Re: .......
Od: jano z hornej prisiel dolu
|
Pridané:
26.10.2008 9:31
No tak podla mna je lepsie v Linuxe, ze ked nieco nevies, tak najdes si nejake prikazy a napises ich do tej konzoly. Keby ti pisali ako a kde mas kliknut, bol by tu problem- viac grafickych prostredi, rozne distribucie. Ale je to dobre, aspon mas na vyber, nie ako u Windows-jedno prostredie, v urcitej dobe len jeden, maximalne 2 podporovane systemy.
|
|
Re: .......
Od: ...
|
Pridané:
25.10.2008 10:56
Prvy OS, ktory som si instaloval sam bol tusim mandrake, netusim ktora verzia. Ale imho to mohol zvladnut ktokolvek s aspon zakladnymi znalostami anglictiny. Instalacia win xp bola narocnejsia ;-)
|
|
adknasd
Od: coze?
|
Pridané:
24.10.2008 18:20
analyza je to sprosta.
$75 000 rocne = 150 000SK mesacne, ak by to robily v indii, alebo v cine tak to bude 1 miliarda.
|
|
Re: adknasd
Od reg.: chatpall
|
Pridané:
24.10.2008 18:29
analyza je dobra len ty si z nej nic nechces zobrat... asi ta nenapadlo ze nie je jednoduche vymysliet metodiku akou odmerat stutocnu vysku fin. zdrojov ktore boli pouzite na vyvoj linuxoveho jadra a programov.
|
|
Re: adknasd
Od: 34534535
|
Pridané:
24.10.2008 18:33
"robily" chachaaaaaaa
|
|
Re: adknasd
Od reg.: veldo
|
Pridané:
24.10.2008 22:52
...jedna nula hore-dole, ze?
|
|
Re: adknasd
Od: iguso
|
Pridané:
25.10.2008 12:45
neviem jak ste vy ratali, ale mne to furt vychadza okolo 125000 mesacne, ty rozlis pojem ROCNE a MESACNE.
( 75000 * 20 ) / 12 = mne to hadze 125tis neviem jak vam =)
[20 orientacny kurz dolara-nepodstatne]
|
|
Re: adknasd
Od: asdasdasd
|
Pridané:
25.10.2008 16:04
Kupim od teba 5000 dolarov po 20 Sk.
|
|
bill gates
Od: milan_
|
Pridané:
24.10.2008 18:32
len tak pre zaujimavost bill by mohol z vlastneho vrecka zaplatit vyvoj 5 linuxov
|
|
Re: bill gates
Od: juchuchu
|
Pridané:
24.10.2008 18:35
on ukradne z linuxu co sa mu paci a ma to zadara
|
|
Re: bill gates
Od: ####
|
Pridané:
24.10.2008 18:42
Len tak pre zaujimavost, preto je taky bohaty, lebo predava "Linux" (polepene casti z neho)
|
|
Re: bill gates
Od: milan_
|
Pridané:
24.10.2008 19:14
ocakaval som skor reakciu v style "keby tie peniaze radsej investoval do vyvoja widiel, nepatrili by teraz do hnoja" (alebo nieco podobne)
holt linuxaci uz asi nie su taki vtipni ako kedysi :)
*nemam nic proti linuxu ani windowsom, pouzivam oboje
|
|
Re: bill gates
Od: ####
|
Pridané:
24.10.2008 19:51
Ja som cisty Windowsak :)
|
|
Re: bill gates
Od: Zmurko
|
Pridané:
27.10.2008 12:31
To sa chvalis, alebo stazujes? :D
|
|
Re: bill gates
Od reg.: Kveri
|
Pridané:
24.10.2008 20:13
"*nemam nic proti linuxu ani windowsom, pouzivam oboje "
suhlasim, linux na serveroch a na notebooku a windows len na notebooku, primarne ale pouzivam na booku win, pretoze tam pracujem s vecami, ktorych rozchodenie by na linuxe zabralo neumerne velky cas a na to cas nemam :)
|
|
Re: bill gates
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
24.10.2008 21:27
s tym suhlasim, co sa tyka servera, tam jedine linux, nepohrdnem ani windowsom, nakolko vo firme kde robim musime ficat na windows 2003 server, nestazujem sa, v pohode slape, ale linux forever for servers, a na desktop v pohode windows/linux, dual boot. musis poznat oba systemy dokonale aby si mohol sudit oba systemy. :))
|
|
Re: bill gates
Od: milan_
|
Pridané:
25.10.2008 11:14
tak rozmyslam preco ma tento prispevok zaporne hodnotenie, ked hovori pravdu.
podla wikipedia ma bill gates imanie 58 miliard, pricom vyvoj linux by stal 10.8 z coda delenim cislo 5.37.
zavana to fanatizmom a prave takyto zfanatizovani 1337 borci robia linuxu hanbu.
|
|
Re: bill gates
Od reg.: michelangelo
|
Pridané:
27.10.2008 23:12
Keby mal zaplatiit vyvoj 5 linuxov, tak by musel vsetky svoje akcie microsoftu predat. Chapte, on tie prachy nema cash a ani na ucte. Vacsia cast jeho bohatstva su akcie microsoftu, ktore by len nerad predaval
|
|
Pre redakciu
Od: lifo
|
Pridané:
24.10.2008 18:38
Vývoj Linuxu, vrátane jadra ???
Linux je len jadro.
Operacny system sa nazyva GNU/Linux
|
|
Re: Pre redakciu
Od: ####
|
Pridané:
24.10.2008 18:43
To ano, ale vacsinou sa pre tento OS pouziva skrateny nazov.
|
|
adknasd ekonom
Od: noman
|
Pridané:
24.10.2008 19:06
HEJJJ adknasd ak u teba je kurz 1 USD = 2Sk ??? tak by som potreboval zmenit nejake korunky na dolare :-).
|
|
Re: adknasd ekonom
Od: PC-Man
|
Pridané:
24.10.2008 19:35
Nabuduce, skor ako napises nejaku sprostost, si to skus precitat poriadne...
|
|
Re: adknasd ekonom
Od: hmm
|
Pridané:
24.10.2008 19:37
noman nic v zlom, ale mam pre teba radu:
1. nauc sa citat
2. nauc sa pocitat
...potom sa mozno nebudes viac strapnovat v diskusiach :)
|
|
Re: adknasd ekonom
Od: fero g
|
Pridané:
25.10.2008 8:08
nic v zlom, ale nepochopil si jeho prispevok. On reagoval na toto:
adknasd
Od: coze? | Pridané: 24.10.2008 18:20
analyza je to sprosta.
$75 000 rocne = 150 000SK mesacne, ak by to robily v indii, alebo v cine tak to bude 1 miliarda.
|
|
Re: adknasd ekonom
Od: ...
|
Pridané:
25.10.2008 10:59
nic v zlom, ale tam bol pouzity kurz 24SK = 1 USD, nie 2Sk...
|
|
Re: adknasd ekonom
Od: Moonchild
|
Pridané:
25.10.2008 11:04
omg, lamy ... xD
75 000 * 24 / 12 = 150 000
... Tzn. $75,000 prepocitane kurzom 1:24 na mesacny plat v slovenskych korunach dava prave tych 150 000,- korun mesacne. xD
|
|
dnes má meniny Kvetoslava, zajtra Aurel
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
24.10.2008 19:27
takze budme radi, ze mame jadro linuxu a jeho vacsinove distribucie zadara. dufam, ze teraz po tychto odhadoch si nezacnu narokovat koderi na financnu odmenu. :))
|
|
Piatok, 24. októbra 2008, dnes má meniny Kvetoslava, zajtra Aure
Od reg.: Kveri
|
Pridané:
24.10.2008 20:15
zasa fight WINNOOBS + WINPROS vs. LINUXPROS :D
|
|
Lisux za 10,8 mld?
Od: Matko55
|
Pridané:
24.10.2008 22:19
Jak moze taka sprostost tolko stat? Jaj vlastne nestoji davaju to zadara ale aj tak to nikto nechce......
|
|
Re: Lisux za 10,8 mld?
Od: kredenc
|
Pridané:
24.10.2008 22:26
tzn, ze linux je skoro ako tvoja mama!
|
|
Re: Lisux za 10,8 mld?
Od: xzcsdfa
|
Pridané:
24.10.2008 23:44
A ty si kto, ze urazas jeho mamu? Chcel by so vidiet ci by si bol taky odvazny mu to povedat aj do oci, lebo takto pekne skrytemu za pocitacom ti asi vela nehrozi vsak? Jedine si tak maximalne zlomis nechet na klavesnici. Chujus.
|
|
Re: Lisux za 10,8 mld?
Od: lolll
|
Pridané:
25.10.2008 0:52
kludne by som to povedal kazdemu chujovy etreba nato neviem aku odvahu
|
|
Re: Lisux za 10,8 mld?
Od: Tupcek
|
Pridané:
25.10.2008 11:24
kludne by som ti za taku odvahu dal facku, urazat rodinu koli jeho nazoru na nieco, to je pod uroven cloveka
|
|
Re: Lisux za 10,8 mld?
Od: jooojjj
|
Pridané:
26.10.2008 0:27
no ved to je tiez len jeho nazor na jeho matku :-)))))) co je na nom zle ? myslim ze celkom vystizny, aka matka taky syn
|
|
Re: Lisux za 10,8 mld?
Od: Jokla
|
Pridané:
26.10.2008 14:41
No sak to je pravda tvojej matke som sa minule spravil do papule a vypila ma do cista.
|
|
Re: Lisux za 10,8 mld?
Od: ___
|
Pridané:
27.10.2008 16:17
teba si mal tvoj foter radsej do hajzla vyhonit
|
|
Re: Lisux za 10,8 mld?
Od: Zmurko
|
Pridané:
27.10.2008 12:46
A ty mas mojko kolkoze rockov? Tak 12? Pretoze taketo kecy maju deticky na zakladnej. Normalny clovek vo "vyssom" veku taketo nieco nevypusti z huby. Hovori sa tomu slusnost, alebo takt. Taketo reci vypovedaju iba o dusevnej (ne)vyspelosti cloveka, pripadne o jeho (ne)schopnosti konfrontacie a vedenia dialogu/argumentacie.
|
|
Re: Lisux za 10,8 mld?
Od: koncacaf
|
Pridané:
27.10.2008 22:29
a si z toho...
a si z toho...
a si z toho v piči
|
|
Re: Lisux za 10,8 mld?
Od: Zmurko
|
Pridané:
28.10.2008 9:55
To mal byt nejaky mdly hip hopovy refren "bracho"?
|
|
open-source
Od: peterrrrr
|
Pridané:
24.10.2008 22:47
open-source aplikacie, ktore su sirene GPL licenciou, su vzdy vyborny software.. nikdy ma snad nesklamal
|
|
jednotka casu ?
Od: _evo
|
Pridané:
25.10.2008 2:46
... človeko-rokov ...
krasne slovne spojenie :D
|
|
Re: jednotka casu ?
Od: nepoviem nikomu meno
|
Pridané:
25.10.2008 13:13
ano, je pekne a pouzivane :) a nie je to jednotka casu
|
|
tak ok, a zase win vs vsetci ostatni
Od reg.: mdl..
|
Pridané:
25.10.2008 8:23
budte radi, ze linux, mac osx (,...) existuju a ze robia veci po svojom. moznost alternativy je jedina sila, ktora posuva vyvoj windows dopredu.
btw: este som nevidel, ze by si normalny clovek vedel sam nainstalovat windows, nastavit si ho, postahovat vsetky programy, kodeky..
za windows je najvacsi developersky tym na svete a este ich nenapadlo mat globalnu databazu programov aby sa instalacia vsetkeho dala naklikat tak ako v linuxe, hmm.
|
|
Re: tak ok, a zase win vs vsetci ostatni
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.10.2008 8:45
uz to opakujem snad po 20000milionty krat. Linux nieje alternativa k windows, kedze tam nebezi ROVNAKY aplikacny software. Teda aspom vacsina. Existuju aj softy ako firefox, thunderbird, VLC media player (nejdu tam titulky), open office, opera a dalsie, ale vacsina pod linuxom alebo naopak pod windowsom nefunguje.
|
|
Re: tak ok, a zase win vs vsetci ostatni
Od: Bozzzz
|
Pridané:
25.10.2008 8:47
zkade si nabral že tam nejdu titulky dpč
|
|
Re: tak ok, a zase win vs vsetci ostatni
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.10.2008 10:34
stadial ze som to vstredu skusal a nesli
|
|
Re: tak ok, a zase win vs vsetci ostatni
Od: Tupcek
|
Pridané:
25.10.2008 11:26
ja mam len VLC player a idu...dokonca sa daju aj posuvat v case ak ti nesedi casovanie
|
|
Re: tak ok, a zase win vs vsetci ostatni
Od: prpr
|
Pridané:
25.10.2008 8:57
praveze linux nie je kopia, preto tam nejde "rovnaky softver"/rovnake binarky. linux je alternativa => ide tam alternativny softver / alternativne binarky. got it?
|
|
Re: tak ok, a zase win vs vsetci ostatni
Od reg.: waltersole
|
Pridané:
25.10.2008 10:09
tvoje tvrdenie mozno napisat aj inak:
windows je alternativa k linuxu => ide tam alternativny softver/alternativne binarky
kapis to? ;)
napr:
openoffice = primarne urceny na unix/linux a aha existuje preportovany na windows, gimp to iste, gajim to iste ...
|
|
Re: tak ok, a zase win vs vsetci ostatni
Od reg.: roob_
|
Pridané:
25.10.2008 10:37
jj, o tom hovorim, linux sa rozsiri az budu bezne pouzivane softy rovnake ako vo win, napr na slovensku money, cros, mrp... Treba zacat kancelariou, a az bude zastupenie linuxu 30-40% tak pridu aj hry... Pri 2% je to absolutne irelevantny OS pre vyvojarov.
|
|
Re: tak ok, a zase win vs vsetci ostatni
Od: anonym
|
Pridané:
25.10.2008 19:55
Ja tiez zastavam formulaciu "windows je alternativa k linuxu" - predtym, nez mi tu zacnu Windows-nadsenci hovorit, aky som neskutocny debil, tak by som im rad oznamil, ze Linux bol skor... takze takto formulacia je spravnejsia
|
|
Re: tak ok, a zase win vs vsetci ostatni
Od: gnu_
|
Pridané:
26.10.2008 2:13
Linux skôr určite nebol, o tom ti porozpráva BLEK. na root.cz :D
|
|
Re: tak ok, a zase win vs vsetci ostatni
Od: Stara_Blazková
|
Pridané:
27.10.2008 9:44
Zaujimalo by ma, odkedy si Microsoft plati 13rocne deti, aby otravovali v diskusiach.
|
|
Re: tak ok, a zase win vs vsetci ostatni
Od: Zmurko
|
Pridané:
27.10.2008 12:50
Ja si windows nainstalujem (dokonca bez pomoci!), nastavim si ho tak, ako mi to vyhovuje, postahujem programy ktore potrebujem/chcem, ehm "opatchujem" ich aby nepytali kody a podobne somariny a dokonca aj kodeky si nainstalujem tak, ze mi idu filmy a dokonca funguju aj tituky!!
Preto si kladiem otazku: SOM DIVNY?! JE CHYBA VO MNE?
^_^
|
|
11111
Od: elnino2222
|
Pridané:
25.10.2008 9:18
Keď chce niekto porovnávať linux s windowsom , tak by sa ten linux musel aspoň čiastočne naučiť. Kedysi som mal názor na linux taký, že to vivinuli len pre fanatikov pc. Avšak , keď som jeden raz preinštaloval win, nestihol som ešte ani nainštalovať antivir, už sa mi po 10-15 min zrútil celý win. Žial som potreboval niečo spraviť do práce. Tak som sa rozhodol že si tam dám do zálohy linux, aby si takáto situácia neopakovala. Proste viete ako to je, windows je jak tamagochi, musíš sa o neho starať lebo ti skape. Z linuxu som taktiež nebol nadšený. Nebolo to zlé len som nevedel nič spraviť. Takže u mňa bol len ako záloha.
Sem tam som si ho spustil a učil sa, ale musím povedať že prvý polrok som si poriadne ponadával. Celé ovládanie mi pripadalo ako nezmysel. Asi po pol roku, som už niečo ovládal, takže čo sa dalo som sa snažil spraviť tam. Postopne si začala zvykať aj celá celá rodina. Tak proste win išiel preč.
|
|
Re: 11111
Od: elnino2222
|
Pridané:
25.10.2008 9:19
Ale musím dodať alternatívy niektorých programov mi proste nesedia. Napriklat GIMP. S Photoshop sa to pre mňa ani nedá rovnať. A sú tu aj programi ktoré chýbajú, vlaste pre mňa jeden a to je alternatíva k PowerShape a PowerMill. Teda CAD. Tieto dva programi sú pre moju prácu dôležité.
V postate ostatný soft dokonale, ba ešte aj lepšie, nahradil win aplikácie. Niečo vo win sa ani nedá spraviť, iba ak by ste si to nenaprogramovali sami.
V súčastnosti nadávam už len na win. Teraz je win pre mňa aj moju rodinu ovela ťažšie ovládatelný. Linux je nainštalovaný od samého počiatku až do teraz, bez jedinej reinštalácie. Mám tu nahraté rozne programi na tvorbu hudby, videa(strihanie). Rôzne programocie jazyky, kancelárske(učtovníctvo), prehávače auž ani neviem čo. Proste chcem povedať, že by pri tomto pc našiel každý svoje alternatívne programi.
|
|
Re: 11111
Od: elnino2222
|
Pridané:
25.10.2008 9:19
Hry: Tu je to trochu zložitejšie (win hry), 33% ide bez nejakých úprav, 33% s určími úpravami, 33% nejde. Čísla som si vymyslel, ale proste chcem tým povedať že si treba na stránke wine pozrieť ktoré hry idú. Na novinky si treba počkať. Ale zvláde to aj môj trojročný syn(myslím to vážne),aj keď nevie čítať ale odklikať next to vie.
|
|
Re: 11111
Od reg.: waltersole
|
Pridané:
25.10.2008 10:12
nainstalovat operacny system (hocijaky!) dokaze aj sliepka len jej staci nasypat zrno na klavesnicu ;)
|
|
Re: 11111
Od: fifo
|
Pridané:
25.10.2008 10:52
Tá sliepka si potom pustila prey, a hrála sa o 106
|
|
Re: 11111
Od: dhgjfgj
|
Pridané:
25.10.2008 11:18
nikto Vás nenúti pracovať v iných OS ako windows. Len nemožno súdiť iné OS ,keď v nich neviem pracovať, alebo nie som zvyknutý na ich odlišnosti. A keď na toto nie je čas ,tak Vám nič iného nezostáva len zostať v pôvodnom OS.
Ale z vlastných zkúseností možem povedať ,že po určitom čase sa Vám linux odvďačí príjemnou a rýchlou prácou a to v mnohých oblastiach.
|
|
Re: 11111
Od: fotograf
|
Pridané:
25.10.2008 14:57
taketo debaty nemaju zmysel, ved to je ako hodnotit, ci su lepsi pravaci alebo lavaci - a bez ohladu na ich pocetny vyskyt v populacii...
|
|
Re: 11111
Od: dlb
|
Pridané:
27.10.2008 16:21
no pravaci
|
|
Re: 11111
Od: Zmurko
|
Pridané:
27.10.2008 16:38
Aaaale a to si kde nabral?
btw preco myslis, ze som lavak?? :P
|
|
Re: 11111
Od reg.: michelangelo
|
Pridané:
27.10.2008 23:20
a kto ti napsial tie uctovnicke programy pod linux? Jedine ze ty sam. To by ma zaujimalo aka firma na SK to robi.
|
|
Re: 11111
Od reg.: michelangelo
|
Pridané:
27.10.2008 23:23
*napisal
|
|
Vzhlad uzivatelov GNU/Linux
Od: Asfalatus
|
Pridané:
25.10.2008 11:26
Reagujem na vyroky v ktorych neznali popisuju vzhlad uzivatelov tohto OS.
Nedajte sa vysmiat prosim Vas, v dnesnej dobe sa vyskytuju programatori a nativni GNU/Linux uzivatelia s popolnikmi, uhrami na tvari a vo flanelovych koseliach len v naozaj minimalnej miere.
Ak mam hovorit za seba, som vysokej postavy s vybornym zrakom. Flanelove kosele som nikdy nenosil, uhry nemam. Uprednostnujem realny kontakt pred virtualnym.
Pre vyryvavych - mam aj priatelku, umelkynu.
Mam rad turistiku, streetball, squash, kondicny beh, fotografovanie. Menovanym aktivitam sa aj venujem.
Pracujem ako programator (skriptovacie jazyky, databazove tech., jazyk C, asm), sys. administrator. Doma a v praci pouzivam vyhradne Debian GNU/Linux a nemam problem s gramatikou.
Vazeni, toto nie je iluzia, ale realita!
|
|
Re: Vzhlad uzivatelov GNU/Linux
Od: prpr
|
Pridané:
25.10.2008 12:32
nuz treba sa pochvalit:)
ved aj medzi tymi 95%-99% windowsakov su aj horsie zvery:)
|
|
Re: Vzhlad uzivatelov GNU/Linux
Od: oo pane
|
Pridané:
25.10.2008 16:02
si frajer, uc nas, si chceme byt ako ty...
|
|
Re: Vzhlad uzivatelov GNU/Linux
Od: Zmurko
|
Pridané:
27.10.2008 13:14
Tebe uz nepomoze ani cisterna svatenej vody...
|
|
AVE linux
Od: tom waits
|
Pridané:
25.10.2008 14:43
ak by nebol linux ako taký surfovanie na nete by bolo ovela nebezpecnejsie ,ak by vobec bolo...
|
|
Re: AVE linux
Od: qštre
|
Pridané:
25.10.2008 23:06
počúvaj mindža, nielenže si škaredá ale ešte si aj sprostá, máš chlpatú smradlavú piču(smrdí ako pokazená ryba) krivé zuby chlpaté nohy a čapatú hlavu daj si na ňu krabicu ty falošná lubňa...
|
|
Re: AVE linux
Od: dlb
|
Pridané:
27.10.2008 16:23
Pre redakciu: takychto kokotov sa snazte vymazavat, vdaka!
|
|
linux vs. win
Od: yojo
|
Pridané:
26.10.2008 0:32
Zasadny problem pri porovnavani tychto operacnych systemov je, ze Win usery vacsinou prd vedia o linuxe (okrem toho, ze ho niekedy vyskusali a neslo im to) a linuxaci zvacsa maju aj niekolkorocne skusenosti s Windowsmi. Z toho jednoznacne vyplyva, kto asi dokaze byt objektivny. Navyse ti Win usery akosi zabudaju, ze ked win nepoznali, tak tiez asi mali dost problemov s instalaciou.
|
|
Re: linux vs. win
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
26.10.2008 3:27
Dalsi zaujimavy problem v takychto diskusiach je ten, ze "linux usery" maju v skratka viac rozumu ako vacsina tych decek okolo (bo s Linuxom skutocne kazdy blbec nevydrzi) a to im brani pouzivat take argumenty a taky slovnik ako Vonkuvr, userKO a obdobna zberba. Pripadne vobec "argumentovat."
A tak ich zberba proste prekrici.
|
|
Re: linux vs. win
Od reg.: waltersole
|
Pridané:
26.10.2008 11:23
nemali problem ... vzdy im ho niekto nainstaloval ;)
|
|
opera
Od: trigger*
|
Pridané:
26.10.2008 9:58
akoze opera je aj tak lepsia ako linux, takze co tu riesite?
|
|
Re: opera
Od: 3cecky
|
Pridané:
26.10.2008 11:21
najlpsi je Intel
|
|
Re: opera
Od reg.: Hosak
|
Pridané:
26.10.2008 13:48
Strcte si do riti celi I-phone. HTC touch diamond je best.
|
|
Re: opera
Od: aletrieskam
|
Pridané:
27.10.2008 18:42
chodte do riti s kravinami,najlepsia je predsa Hruska Spis :)
|
|
COCOMO metodika
Od: Lubo_
|
Pridané:
26.10.2008 11:45
nie nahodou metodika COCOMO?!
|
|
cloveko-rok
Od: trigger*
|
Pridané:
26.10.2008 13:22
Spravny programator odrobi 1 cloveko-rok za 9 mesiacov!
|
|
Chyba v clanku
Od: Marko_
|
Pridané:
26.10.2008 16:12
Spravne je to metodika COCOMO (a nie COMOCO)!
|