|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Len tak ďalej, držím palce
Od: Marky1980
|
Pridané:
14.9.2008 12:51
Len tak ďalej držím palce. Tiež používam Ubuntu, na pohľad to nie je nejak krásny OS, ale dobre sa s ním pracuje a plnohodnotne nahradí Win. Len škoda, že dosť programov chýba na Linuxi :-(
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
14.9.2008 12:56
pridavam sa. Ano dost programov chyba, ale ak to pojde s ubuntu takto dalej, tak aj vyvojari programov sa snad preberu a budu vidiet v Ubuntu buducnost.
btw redakcia DSL - nemalo by byt v nadpise, ze Canoncial zamestnal?
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
14.9.2008 12:57
Canonical*
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: neregistrovany
|
Pridané:
14.9.2008 13:09
ano, ale potom by polovica ludi nepochopila, o co vlastne ide a clanok by si nerpecitali..
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: onameno
|
Pridané:
14.9.2008 13:14
blbost
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od reg.: FAbi2
|
Pridané:
14.9.2008 15:10
Zamysli sa, čo si napísal: „Len škoda, že dosť programov chýba na Linuxi :-( „. Týmto dávaš nepriamo najavo, že aj Tebe chýba niečo z Windows-u v Linux-e. Tak aspoň nehovor, že Linux nahradil plnohodnotne Windows. To sa nestane asi nikdy...
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: Chruňo
|
Pridané:
14.9.2008 15:16
V Linuxe je pristupne ovela viac programov ako vo Windows. Akurat malokto ich pozna, pretoze nemaju taku reklamu. Pritom su rovnako kvalitne alebo lepsie ako komercne programy. Dokonca aj vyzareju skoro rovnako.
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od reg.: Hosak
|
Pridané:
14.9.2008 16:37
Ano? Najdi mi plnohodnotnu nahradu k Adobe creative suite 3 master a k office2007 aj z mail clientom co sa dokaze sinchronizovat z nokiou vcetne kalendaru a kontaktou. Ak najdes v tom momente prechadzam na linux.
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od reg.: kane777
|
Pridané:
14.9.2008 17:17
hmm.. ano musim nechat v tomto mas pravdu, tiez pouzivam (nie az tak casto ale predsa) Adobe CS3 a nahrada pre linux bohuzial neexistuje.. K Office 2007 netusim co presne potrebujes, ale ja si vystacim s OO.org (ale je pravda ze to velmi nepotrebujem).. mail klient ktory sa dokaze synchronizovat s nokiou je napriklad Evolution (ja to pouzivam so sony ericssonom)..
Ale ja by som nedokazal windows pouzivat ako hlavny OS, koli velmi nepohodlnemu prikazovemu riadku a mnozstvu dalsich otravnych veci.
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od reg.: McElroy
|
Pridané:
14.9.2008 19:50
Mne práve toľká práca v príkazovom riadku Linuxu na ňom vadí. Chcel som niečo nainštalovať (podľa návodu z netu) a toľko čo som pritom robil s príkazovým riadkom som toľko nerobil vo Windowse
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: reg.: FAbi2
|
Pridané:
14.9.2008 20:15
to by som neprezil, keby som si porno musel spustat z nejakho riadku!
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: Chruňo
|
Pridané:
14.9.2008 20:46
Keby si nebol blbec, vedel by si ze v Linuxe sa automaticky instaluje z repozitara. V zozname si zaskrtnes ktore programy chces, a potom sa automaticky stiahnu a nainstaluju. V Mandrive je to: Ponuka - Inštalovať alebo odobrať programy.
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: PCnity2
|
Pridané:
14.9.2008 21:07
LINUX NIE JE A NIKDY NEBUDE OPERACNY SYSTEM!!!
V "linuxe" sa veci neinstaluju automaticky z repozitara... Tvoja distribucia to moze umoznovat, linux nie.
Ubuntu je hnusne, ale nastastie to ludia chcu. Ja by som buntu nikdy pouzivat nemohol. Grr. Pekne shell, gcc, zdrojaky a ides.
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: wtf
|
Pridané:
14.9.2008 21:17
To mas pravdu, OS je niektora z distribucii GNU/Linux, ale aky vyznam ma rozoberat co sa paci tebe?
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: erfdsa
|
Pridané:
14.9.2008 21:28
Chcel sa pochvalit, ze dokaze napisat do konzoly processy, ktore uz boli davno zautomatizovane. :)
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: Rival-e
|
Pridané:
15.9.2008 13:10
ozval sa mudrc, ktory vsetko vie, vsetko videl a vsade bol. a kde nebol, tam sa prave chysta. Tak mi definuj potom co je linux, ked nie operacny system? nebodaj je linux mp3 dekoder ked uz nie je OS podla teba, ze?
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: jaaaa
|
Pridané:
16.9.2008 6:27
Linux je len jadro, naucte sa uz definovat poriadne.
|
|
definicia
Od: Eru_Iluvatar
|
Pridané:
16.9.2008 23:26
niekto tu panovy nepovedal zeoperacny system je rozhranie medzi firmware a uzivatelskym softwareom...tzn ptidaluje softwareu hardwareove zdroje pocitaca. Ja len ze ked uz sme pri tych definiciach...
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od reg.: McElroy
|
Pridané:
14.9.2008 22:20
Viem, že sa to môže inštalovať z repozitára. Robil som s Kubuntu. Ale nie všetko tam je.
Alebo dajme tomu že mi vypadol net alebo som niekde kde ho k dispozícii nemám. Som nahratý.
A keď som na niečo pozeral návody tak skoro všade bolo do konzoly napíšte...
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
14.9.2008 22:38
jezis degesko sa nerozplac.
tie baliky z repozitara si nemusis hned instalovat. mozes si ich aj cisto len stiahnut bez instalacie a nechat na disku ci na DVD. A instalovat inokedy. A tak isto si aj vo Windowse nahraty ked nemas nejaky program na CD ci disku a nejde ti net.
Co sa tyka navodov, tak je lahsie napisat cloveku spusti tieto 3 prikazy ako mu vypisovat pracne jak sa tam preklikat a co ma postlacat + hadzat screenshoty
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od reg.: kane777
|
Pridané:
14.9.2008 22:53
a nezabudnut na to ze ak si clovek zvykne tak shell uz neda z ruky, pretoze a) praca je rychlejsia b) vo vacsine pripadov mam informacie o tom co sa deje na rozdiel od gui "udelatek" kde niekedy nemam sajnu..
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od reg.: McElroy
|
Pridané:
14.9.2008 23:44
jedine to tvoje vyjadrovanie je na zaplakanie
ze sa balíky z repozitárov dajú len stiahnuť som nevedel (moja chyba)
nehovorím že linux je zlý ale zatiaľ ma ešte nepresvedčil aby som ho mal ako OS. hlavne niektoré drivery na môj notebook bol strašný problém nájsť a niektoré som ani nenašiel.
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
15.9.2008 11:16
prepac trochu som sa vcera nechal uniest.
tak drivre su sem tam problem, ale niekedy staci inu distribuciu a ide to. Napriklad mne v Kubuntu nejde zvuk a po patrani som zistil, ze nikomu s mojou zvukovou kartou sa ho nepodaril rozbehat. Ked som si dal Ubuntu tak vsetko ficalo.
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od reg.: McElroy
|
Pridané:
15.9.2008 11:58
jo to je velky problem ale to mozu vyriesit vyrobcovia (ale sa im nechce). ja ked som skusal kubuntu 7 tak som mal strasne problemy s drivermi ale vraj 8 je na tom ovela lepsie a aj s graficke drivery ma priamo v sebe (ze by som dal druhu sancu?)
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
15.9.2008 14:01
jop 8 je na tom ovela lepsie, zacali mi chodit aj Fn klavesy a multimedialne klavesy. Taktiez BT a wifi sa rozbehlo. Na 7.10 nic z toho neslo.
mozes skusit Live CD, ak to fici tam, tak by malo aj v ostrej instalacii. a dobre je spravit si dualboot ak nechces prijst o windows.
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od reg.: McElroy
|
Pridané:
15.9.2008 16:01
BT, wifi a FN som mal tiež úplne mimo a prednedávnom mi kamoš písal, že si dal 8 a ide mu už všetko od základu. Idem skúsiť LiveCD a uvidíme.
dualboot je jasná voľba. Win ešte používam.
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od reg.: kane777
|
Pridané:
14.9.2008 22:37
nuz, ja povacsinou OS pouzivam na programovanie a tam je praca z prikazovym riadkom viacmenej nevyhnutna..
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: Hrivis
|
Pridané:
15.9.2008 21:58
Osobne si myslimz e to ze absentuje podpora ako Adobe a M$ office je marketingovy tah.. ved kam by prisiel M$ a Apple keby to uvolnili na linux?
tito dvaja americky giganti musia mat rovno ropovody na prachy ktore tecu do Adobe ...
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: lobo
|
Pridané:
14.9.2008 17:30
slovensko je krajina grafikov a konstrukterov....
v kazdej diskusii o linuxe vyskocia namietky "nejde tam autocad a nejde tam photoshop"..
nechce sa mi verit ze sa tym zivia tisice ludi ktori byskakuju v diskusiach
to mate fakt vsetci kupene tie softy?
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od reg.: kane777
|
Pridané:
14.9.2008 17:38
hehe.. sem-tam mi to fakt tak pripada.. ja sa tym nezivim, kupil som si studentsku licenciu na CS3, pretoze sa to z casu na cas hodi a skilly sa mozu hodit v buducnosti..
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: Martin.
|
Pridané:
14.9.2008 17:43
Nejde tam kopec (skor drviva vacsina) hier >> pre mnohych domacich uzivatelov je Linux nepouzitelny
Nejde tam MS Office, uctovne programy, neni tam .net >> pre vacsinu firiem je takisto nepouzitelny (OK, nieco rozchodis pod Wine, to si ale nikto nedovoli nasadit do firmy)
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: Bozzzz
|
Pridané:
14.9.2008 17:48
podla toho do akej firmy...
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: Chruňo
|
Pridané:
14.9.2008 19:45
V Linuxe su tisice hier. Vo Wine funguje aj uctovnictvo. Asi nevies ze Wine1 toho zvlada dost. Ja som si Linux v pohode dovolil nasadit do firmy a je s nim nevydana spokojnost. Trocha pokory ti chyba chlapce.
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: Martin.
|
Pridané:
14.9.2008 20:26
Jasne, pod Linuxom je kopec hier, ale komerčných dost malo. Linux urcite nie je herna platforma ako Windows alebo PS3.
To ze pod Wine nejake uctovnictvo funguje, neznamena ze tam bude fungovat kazde uctovnictvo a potom je sakra tazke prechadzat na Linux ak kvoli tomu musim prechadzat na ine. A uprimne: dost by som sa bal pustat uctovnictvo pre Win pod Wine vo firme s viac ako 100 zakaznikmi. Prist tak nahodou o data (aj ked je to pomerne nepravdepodobne) tak by to pre tu firmu znamenalo poriadne velke naklady.
Vobec nechapem, preco by som mal mat pokoru pred nejakym softverom. Vsak ja netvrdim ze Linux ako taky je spatny, iba, ze je pre vacsinu firiem nepouzitelny. To ze je vyuzitelny v tvojej firme neznamena ze je pouzitelny vsade.
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: Chruňo
|
Pridané:
14.9.2008 20:49
Pouzitie Linuxu nevylucuje pouzivanie Windows. Mozu sa doplnat. Pocul o virtualnom pocitaci? Neverim ze sa cele dni hras.
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: Martin.
|
Pridané:
14.9.2008 21:04
Ja dokonca pocitacove hry nehram vobec (uz niekolko rokov). Ale velmi vela ludi chce na PC nejake hry drtit - za to dam ruku do ohna. A Linux nie je (zatial) skutocna herna platforma.
Preco spustat Win na virtualnom PC, ked moze bezat priamo na hardvere?
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: Chruňo
|
Pridané:
14.9.2008 21:31
Vo virtualnom pocitaci sa Windows spomali mozno o tretinu. Na novom pocitaci to ani nepostrehnes. Ale spokojne si Windows spustaj ako zaklady system. tebe asi nema vyznam vysvetlovat co su to virusy, spioni, licencie, kvalita.
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od reg.: McElroy
|
Pridané:
14.9.2008 22:26
Virtualizácia nieje podľa mňa šťastné riešenie. A pod Wine tiež nejde všetko.
Stále dosť ľudí si ešte hry zahrá. Ja si tiež rád za čas pustím nejakú tu hru na odreagovanie a držať kôli tomu dva OS...
virusy, spioni - na to mám EsetSmartSecurity
licencie, kvalita - 95% sw mám buď free alebo licenciu (predstav si že aj Windows) a nie zákonite musí byť na linuxe všetko kvalitnejšie
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: Chruňo
|
Pridané:
15.9.2008 1:05
Pocuj McElroy, ty si debil. Ked ti 10 krat odpoviem, tak mi aj 11ty krat hodis nejaku blbost. Uz ma to nebavi. Pis si tu kokotiny, ja uz nebudem reagovat. Spokojne si nakup softver za 100.000 Sk, alebo si ho ukradni, ved naco pouzivat legalny zadarmo.
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: Martin.
|
Pridané:
15.9.2008 8:07
Ty si ale chruno. Si konecne uvedom, ze existuju situacie ked ti je open source nahovno:
Profesionalny grafik - free software ma nepouzitelny color management
Programator v C#, VB - to pod linuxom nie je
Analyza podnikovych financi (>500 zamestnancov) - na Excel a Access sa open source nechyta v efektivnosti
Smartfony - mnohe z nich sa daju synchronizovat len s Outlookom
Hry - pod Linuxom je poriadnych hier minimum
Nic proti open source - naopak, je mi velmi sympaticky, ale casto nemas inu moznost, iba komercny soft
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: Chruňo
|
Pridané:
15.9.2008 8:48
Vobec nevies o com som pisal, v akych suvislostiach. Zasa si napisal nieco od veci. Ale co, hlavneze mas svoju pravu :-)
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od reg.: McElroy
|
Pridané:
15.9.2008 11:54
tvoj nick hovorí za všetko.
Fandím open-source a aj ho dosť používam ale niekedy komerčný soft je a vyššej úrovni a keď sa danej oblasti venuješ profesionálne tak je to lepšia voľba a radšej si licenciu kúpim.
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: Martin.
|
Pridané:
14.9.2008 22:37
Pri hrach pocitis spomalenie aj na novom pocitaci.
Suhlas, Linux je bezpecnejsi. S tou licenciou a kvalitou som nepochopil co mas presne namysli. Asi ze je to zadara a OS ma lepsiu architekturu? Nikdy som netvrdil opak.
Aky zmysel ma pouzivat Linux, ak k nemu musim este spustat Windows? Neusetrim na licenci, Windows sa mi mozu nakazit bez ohladu na to ci bezia na skutocnom alebo virtualnom hardveri (ak su pripojene na Internet), je to zbytocne komplikovane a pomale.
Tebe asi nema zmysel vysvetlovat co je kompatibilita a dostupnost kvalitneho softveru.
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: Bozzzz
|
Pridané:
15.9.2008 10:01
Linux je o opensource preto aj hry zvyknu naň byť opensource, opensource komunita ti asi nič nehovori...
To že winblowz hry su komerčne neznamena že su lepšie.
alientrap.org/nexuiz
tremulous.net
Medal of honor multiplayer
sauerbraten
glest
atď...
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: Hrivis
|
Pridané:
15.9.2008 22:07
Vies ako linux ano je tam malo hier ked to porovnam s windowsom ale porovnaj teraz trh windowsu a hier xbox a PS3
na konzoly sa teraz vyraba mrte viac hier ako na windoze...
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: anonym
|
Pridané:
15.9.2008 22:30
doteraz som sa snazil v diskusiach na dsl.sk neprejavovat nejake negativne emocie, ale asi budem musiet zacat, bo debilov tu len pribuda ...
Linux neni herna platforma?.... ok ... ale vazne si myslis, ze je to chyba Linuxu? .... to tvorcovia hier su moc jebnuty na to, aby to robili aj pod Linux.... sak drvivu vacsinu komercnych hier mas na Windows... potom mas nejaku hrstku na Mac OS a na Linuxe vacsinu z nich musis davat cez Wine..... ale tak keby si uz niektory tvorcovia uvedomili, ze Windows neni buducnost alebo aspon pochopili, ze su ludia, co chcu pouzivat Linux bez nejakych blbosti, tak by sa to aj mohlo zmenit...napriklad ID Software maju Doom (uz neviem ktore vsetky diely), ktore bezia nativne pod Linuxom...
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: Chruňo
|
Pridané:
14.9.2008 19:48
Open Office, Sk1, Inkscape ... ked poprosis poviem aj dalsie.
Linky bohuzial DSLko maze, tak vas nemozem obohatit o vase weby, co je aj smola DSLka.
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: Martin.
|
Pridané:
14.9.2008 20:13
Lenze OpenOffice nie je MS Office. OpenOffice tazko nasadis do firmy, pretoze je (zatial) nekompatibilny s najrozsirenejsimi formatmi - MS Office. OK, to je skor chyba Microsoftu a snad to ISO formaty zmenia, ale momentalne je OpenOffice vo vacsine firiem dost problematicky.
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od reg.: McElroy
|
Pridané:
14.9.2008 20:15
MSO je podľa mňa lepší ako OO.
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: WTF chlapce
|
Pridané:
14.9.2008 21:15
A?
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: timmy87
|
Pridané:
14.9.2008 20:20
mf ... pouzivam ISO standard *.odf, to ze je niekto nevzdelany a nevie, co to je, je jeho problem, nie moj (do MSO je tusim odf plugin)
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: meno7
|
Pridané:
15.9.2008 9:03
presne aj ja pouzivam *.odf format a vsetky prace odovzdavam v nom a ked kdosi povie ze mu to neotvori tak ma smolu lebo to je iso standard narozdiel od *.doc
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: Chruňo
|
Pridané:
14.9.2008 20:54
Sklamem ta, ale kompatibilny je. Open Office uklada aj v mikrosoftackych formatoch ako je doc alebo xls. MicrosoftOffice je vlastne obmedzena verzia OpenOffice. Avsak ti vobec nebranim pouzivat Microsoft Office. Spokojne si ho kup.
Akurat by si mal vediet, ze niektore komercne programy dokazu spolupracovat LEN s Microsoft Office-om. Napriklad 3D CADy alebo komercne databazove programy. Ale tieto funkcie pouzivaju malokedy.
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: neprihlaseny alino
|
Pridané:
14.9.2008 19:54
photoshop cs3 mi strasne chyba na linuxe ;[
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: claudius
|
Pridané:
14.9.2008 23:20
s photoshopom robim profesionalne, skus mi prosim vysvetlit, co na cs3 potrebujes, co nieje na cs2, ktory pod linuxom bezi.
samozreme ze suhlasim, ze PS treba nativne bez wine. takze Mac OS X, ale 99.99999% ludom staci ps7, s tym som si urcite isty. a to este neovladaju ani z daleka vsetko co ps7 ponuka. Mnozstvo veci som si spravil cez actions a skriptov lepsie ako to ma samotne cs2 napr....
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: risototh
|
Pridané:
15.9.2008 10:03
takze podla teba pridem do obchodu a poviem im, ze chcem x rokov stary protoshop. ako myslis, ze na mna budu zazerat?
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: anonym
|
Pridané:
15.9.2008 22:34
A takto cez internet si to kupit sa neda?... to milujem, ked sa cloveku niekto snazi pomoct, ale ten ch*j stale vytahuje nieco, ze preco sa to urcite neda...
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: neprihlaseny alino
|
Pridané:
15.9.2008 11:05
chyba mi tam quick selection tool :D a animation window pre tvorbu gif, a kopa inych veci, nezaujima ma ze robis s CS3 profesionalne, svoje skilly opisuj sefovi, ja som neni tvoj sef.
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od reg.: michal6103
|
Pridané:
15.9.2008 9:42
Veru, mnoho spokojnych zakoznikov Adobe neprejde na linux, lebo nemaju rovnako kvalitny ekvivalent. Tak isto ako mnoho zakaznikov microsoftu.
|
|
Re: Len tak ďalej, držím palce
Od: huh
|
Pridané:
15.9.2008 12:46
stale sa hovori o nahrade za windows? aka nahrada? jednoducho ubuntu.
|
|
nigga
Od: nigga
|
Pridané:
14.9.2008 12:52
lol ked som si prvykrat precital nadpis myslel som pritom na Umelu Inteligenciu xD
|
|
Re: nigga
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
14.9.2008 13:30
taky tak...
aj ked v mac os je umela inteligencia naozaj implementovana, aby doplnila tu chybajucu ludsku :)
|
|
Re: nigga
Od: omggg
|
Pridané:
14.9.2008 14:03
UI - user interface
AI - umela inteligencia
pokazde ked sa niekde spomenie UI niekto si mysli ze je to umela inteligencia neviem kde ste to pobrali takuto informaciu :)
|
|
Re: nigga
Od: lyserg
|
Pridané:
14.9.2008 14:23
Ja viem :D Pozerali asi ten film kde hral taký chalan robota a v nom sa spomínalo UI teda aspoň v slov. dabingu
|
|
Re: nigga
Od: rayen
|
Pridané:
14.9.2008 18:35
UI normalny slovensky terminustexhnikus pre umelu inteligenciu
mali radsej pouzit GUI (akoze graficky) tomu by rozumel kazdy
|
|
Re: nigga
Od: Martin.
|
Pridané:
14.9.2008 19:02
Som zvedavy kedy uz konecne niekdo pride s UI založenom na AI. "Pocitac: Napis za mna nejaky inteligentny prispevok do tejto diskusie." Tipujem tak za 50 rokov.
|
|
Re: nigga
Od: tommy_+
|
Pridané:
15.9.2008 10:56
keby si studoval fiit tak by si vedel :)
|
|
titulok
Od: headbangerfm
|
Pridané:
14.9.2008 13:01
hell yeah!!!1
|
|
Mandriva
Od: Cruňo
|
Pridané:
14.9.2008 13:15
Mandriva uz davno dobehla Mac OS X, takze si to ubuntaci vramci opensource mozu skromne okopirovat. Mandriva je najsamlepsia.
|
|
Re: Mandriva
Od: 0dee
|
Pridané:
14.9.2008 13:35
Oj ba veru, pravdu vravia...
|
|
Re: Mandriva
Od: bacaaa
|
Pridané:
14.9.2008 17:16
a ci si tu ty Pistik moj? ;)
|
|
Re: Mandriva
Od: Chruňo
|
Pridané:
14.9.2008 20:58
Neposer sa z propagacie Ubuntu. Nie je to nic moc na to aku reklamu mu kazdi robi.
|
|
Re: Mandriva
Od: el_zoido
|
Pridané:
14.9.2008 13:38
to tazko, najsamlepsi je hajzlak od tenta lebo ten pouzivam JA
|
|
Re: Mandriva
Od: Chruňo
|
Pridané:
14.9.2008 15:17
Z Windowsu som sa posral uz aj ja.
|
|
Má to jeden háčik.
Od: truthman
|
Pridané:
14.9.2008 14:27
Ubuntu má 1000x kvalitnejšie GUI ako Mac OS X teraz. Dokonca aj 10000x krajšie. Na Windows to síce nestačí, to ešte tak 100x viac ale potom - c'este genial!
|
|
Re: Má to jeden háčik.
Od: Mr.Speedy
|
Pridané:
14.9.2008 14:50
Daj ešte jeden taký :D
|
|
Re: Má to jeden háčik.
Od: rms
|
Pridané:
14.9.2008 21:22
Wow, stihol si povedat poriadnu blbost a spravit gramaticke chyby v 2 jazykoch v takom kratkom prispevku. Gratulujem
|
|
no fajn
Od: _peter__
|
Pridané:
14.9.2008 14:53
Mohli by sa zamerat hlavne na technologiu, take KDE je napr. pod windows sviznejsie ako pod linuxom, pod Xkami grafika neskutocne laguje.
|
|
Re: no fajn
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
14.9.2008 15:08
Veru tak.. linux je dobry kernel (aj to teda som niekedy na pochybach) a nad tym je kopa sraciek... Uz len kym som poriadne nakonfiguroval zvuk, zabil som tri dni... Kazdy co tvrdi, ze je linux desktopovy OS, trpi strasnym, ale strasnym sebeklamom :)
|
|
Re: no fajn
Od: stanik170
|
Pridané:
14.9.2008 15:23
3 dni si zabil zo zvukom? Uff.. to si riadny LOLO :-D .. skor by som typoval problemmedzi stolickou a klavesnicou..
Nainstalujem alsu dam alsaconf a idem.. myslim ze mi to nikdy nezabraloviac ako 15 sekund.. ci us na desktope alebo NB
|
|
Re: no fajn
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
14.9.2008 15:37
ok, tak to skus rozchodit spolu s vmware, pokial mozno tak, aby ten zvuk nesekal:) ale len tak medzi nami dievcatami, cerstva instalacia nedokazala ani taku zakladnu vec, ako prehravat flash + default player... Takze viem si predstavit nejakeho bezneho uzvitavela, ze sa na to rovno vyserie:)
|
|
Re: no fajn
Od: Bozzzz
|
Pridané:
14.9.2008 16:12
neviem čo za distribuciu si škušal ale musel si mať verziu z roku 1995
|
|
Re: no fajn
Od: Chruňo
|
Pridané:
14.9.2008 22:18
100 bodov. Moja distribucia prehrava uplne vsetko. Aj flashe, aj video aj neviem co. A grafiky ide perfektne, mam ATI aj Nvidie na pocitacoch.
|
|
Re: no fajn
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
15.9.2008 9:37
Vidim chlapce, ze sa vyznas, aj v historii:)
Myslel som ze najvacsie peklo su xwindows, ale omyl. Sound je az to prave peklo. Zvuk obcas chrchle, a ked clovek zvacsi buffre, tak zmena hlasitosti funguje s latenciou.
Uplne pre open source komunitu je vystizny volume control v gnome. Nastavim si pulse volume meter na nejaky track control a vsetko funguje jak ma, az do momentu, ked si teda iniciativne nenastavim klavesove skratky na volume-up - down. Asi by som chcel moc, aby to obsluhovala rovnaka aplikacia nad rovnakym mixerom:))) no nasrat...
|
|
Re: no fajn
Od: Bozzzzz
|
Pridané:
15.9.2008 10:05
Ja nesom ziadny hudobny kkt ale zvuk mi po nainstalovani bubuntu isiel hned, akurat bola mierna nekompatibilita s jednou hrou. no na to bolo hned riesenie vo fore.
mozno si mal trocha nekompatibilny hw
|
|
Re: no fajn
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
15.9.2008 10:30
To je prave ten drobny rozdiel medzi skutocnym desktopovym a nedesktopovym os:) Niekomu to ide hned a niekomu to nejde:)
Mimochodom, ja ten linux naozaj pouzivam, nie som iba rypal. Kazdopadne zdrava kritika linuxu nezaskodi:) Je to kopa sraciek nad kernelom:)
|
|
Re: no fajn
Od reg.: kane777
|
Pridané:
15.9.2008 15:21
tak dovol aby som ti opisal svoje skusenosti s vistou.. nainstaloval som ju (podotykam legalnu verziu) a vsetko frcalo az kym sa zrazu neobjavila modra obrazovka.. Restartoval som, ale modra obrazovecka sa zacala zjavovat v nepravidelnych intervaloch stale, po asi 10 restartoch mi windows ponukol riesenie, ze vraj je to sposobene chybnym driverom na sata, ponukol aj link na download, stiahol som nainstaloval ale modra obrazovka sa (v nahodnych intervaloch) neprestala objavovat. neskor mi windows ponukol ze vraj moj problem je opraveny v SP1 tak som nainstaloval a div sa svete stale vidam modru obrazovku.. Fakt by som si to s tebou vymenil.. (a to som este nespominal explorer, ktory sa raz za cas spomali natolko ze nie je mozne pocitac pouzivat..)
|
|
Re: no fajn
Od: Bozzzz
|
Pridané:
15.9.2008 16:47
obidvaja hovorite o drivroch a nadavate na OS...
|
|
Re: no fajn
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
15.9.2008 18:47
ale trt makovy... mne zvuk ide, drivre su v poriadku. Ale vzhladom na to, ze v linuxe su 3..4 zvukove systemy, a developeri maju paranoju ktory z nich pouzit, je v tom neskutocny bordel. A kazdy to ma v <> typickym open source pristupom - vsak to nejak chodi, kadejakymi hackami a pod:)
windows ma aspon tendenciu sa od SP k SP a od generacie ku generacii ako tak zlepsovat, ale linux mi za tych 10 rokov co ho sporadicky pouzivam (momentalne intenzivne), pripada stale ako beta verzia s kopou alfa verzioveho software:) aspon teda tie desktopove sracky:)
|
|
Re: no fajn
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
14.9.2008 19:47
a zakladna instalacia windows ti prehra flash?
|
|
Re: no fajn
Od reg.: TheHacker
|
Pridané:
14.9.2008 21:41
Ano.
|
|
Re: no fajn
Od: qqqqqq
|
Pridané:
14.9.2008 22:46
... snivalo sa ti ???
|
|
Re: no fajn
Od reg.: BigLama
|
Pridané:
14.9.2008 23:06
hmmm, to sa mi nejako nezda :D
|
|
Re: no fajn
Od: gnu_
|
Pridané:
15.9.2008 0:06
Že Flash a natívna podpora vo vyndovze:)) daj ešte jeden taký.
|
|
Re: no fajn
Od reg.: TheTOM.SK
|
Pridané:
15.9.2008 11:45
Zakladna instalacia sa mysli bez addonov a to nedokaze ani Vista, pretoze flash sa musi najskor nainstalovat. ;)
|
|
Re: no fajn
Od: Hrivis
|
Pridané:
15.9.2008 22:15
uz len hladisko ze to je propiertarny soft si series do huby;)
|
|
Re: no fajn
Od reg.: dark_
|
Pridané:
16.9.2008 23:08
Flash Player ma v sebe implementovany IE7, i ked iba verziu 6...Flashe do ver.6 dokaze prehrat aj IE5.5. Teda aj v XP kde bola nativne 6tka flashe chodia
|
|
Re: no fajn
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
15.9.2008 9:38
Tu trosku nejde o to ci prehra alebo nie, ale o to, ze sice prehra, ale zvuk ide len vtedy, ked nehra nic ine:) ..to si pamatam, ze naposledy takto fungoval win95:)
|
|
Re: no fajn
Od: Chruňo
|
Pridané:
14.9.2008 20:56
Vmware nie je prilis dobre. Lepsi je VirtualBox.
|
|
Re: no fajn
Od: lenaby
|
Pridané:
14.9.2008 21:24
urcite?
|
|
Re: no fajn
Od: Chruňo
|
Pridané:
14.9.2008 21:34
Ano. Je open source, funguje uz davno v okach, jednoducha hladka praca. Vyskusaj.
|
|
Re: no fajn
Od reg.: McElroy
|
Pridané:
14.9.2008 19:54
Ja som funkčne grafiku nainštaloval na 3. pokus (pri 3. reinstali ma už išlo trafiť) ale to je problém hlavne výrobcov keď nedodávajú CD s drivermi aj pre Linux.
|
|
Re: no fajn
Od: _peter__
|
Pridané:
14.9.2008 22:34
A ked ti to po tom tvojom alsaconf nepojde, tak co urobis?
|
|
Re: no fajn
Od: anonym
|
Pridané:
15.9.2008 22:40
praveze ty si LOLO ... ja som tiez na notebooku rozbehaval zvuk asi 2 dni.... a na alsu som sa nakoniec vykaslal a idem cez OSS.... mas proste hardware, ktory ti to automaticky dobre nenakonfiguruje....
|
|
Re: no fajn
Od: anonym
|
Pridané:
15.9.2008 22:46
aj ja som zabil slusny cas tym, kym som rozbehol zvuk....ale tak to je jednorazova zalezitost....
ja osobne som si spravil ISO image celeho Ubuntu so vsetkymi vecami, co tam mam a spravil som z toho LiveCD a teda keby som daco aj niekedy dokaslal (sa mi raz stalo, ze som napisal nejaky prikaz pod rootom do blbej directory a nemalo to potesujuci vysledok), tak len hodim dvdcko s mojim LiveCD do mechaniky a nainstalujem to z toho...a tym padom mam hned plne funkcny system so vsetkymi programami, ktore potrebujem a aj nastavene tak, ako som na to zvyknuty... a s tym mojim dvdvkom mozem kludne dojst k hocijakemu kompu a nahodit to tam a budem tam mat svoje veci tak, ako chcem...
|
|
wefoasf
Od: Bozzz
|
Pridané:
14.9.2008 15:20
UI je moc vseobecne co nenapisete gui
|
|
Re: wefoasf
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
14.9.2008 15:41
To vies, linux je aj o ten konzole:)
|
|
Re: wefoasf
Od: Bozzzz
|
Pridané:
14.9.2008 16:14
to si odporuje : pohodlny text mod...
si zavisly na mrkvach či čo
|
|
Dobrý krok ...
Od reg.: michalneal
|
Pridané:
14.9.2008 15:36
Myslím si, že dobehnúť MAC OS nieje až také zložité a predbehnúť tiež nieje nereálne. Samotný MAC OS dosť s podporou zaostáva za WINDOWSOM. Ak by si dal Linux(ubuntu) za cieľ dobehnúť WIN, tak to už je viac nereálne. Je proste úplne všade, MRKVOSOFT ako "monopol"(teoreticky oligopol) sa pretláča všetkými možnými spôsobmi. Povedzme si narovinu, majoritná väčšina ľudí, používajúcich PC sú obyčajný užívatelia, ktorý majú strah prejsť z XP na VISTU, alebo z OFFICU 2003 na 2007, a nie to na LINUX!!
|
|
Re: Dobrý krok ...
Od: rayen
|
Pridané:
14.9.2008 18:44
no ono to nieje o hrubej sile a no Microsoft ma dobre produkty (vzhladom na vyraznu % prevahu he to aj ocakavatelne) ale v com je Apple uzasne je ten nekonecny klobuk napadov s ktorymi pridu
Dnes som pozeral Ta3 .. a tam len ukazovali ze ani po roku iny vyrobcovia nevedia spravit napadobeniny iphonu nieto aby este prisli s niecim vlastnym
|
|
Re: Dobrý krok ...
Od reg.: McElroy
|
Pridané:
14.9.2008 19:57
Nápady možno majú ale spracovať ich vôbec nevedia.
Napodobňovať iPhone? V tom čo nevie :D možno dizajn, display a rýchlosť ale toť vše.
TA3 omieľa okolo iPhone? Nech radšej dávajú správy a nie módu.
|
|
dobrý krok
Od reg.: michalneal
|
Pridané:
14.9.2008 15:39
Ale ak sa to LINUXU(ubuntu) podarí, tak prevalcuje MAC OS. Ale zas, ked sa vrátim k majoritnej väčšine používajúcu PC, tak MAC je proste jednoduchý, tak aj napriek kvalitnejšiemu Linuxu ľudia budú zas voliť MAC. Ale jedno je isté, určite stiahne dosť percent podielu na trhu WINDOWSU a MAC-u. Čo možno donúti mac premýšlať nad svojím umelým nadsadzovaním MAC OS do svojích APPLE produktov....
|
|
Aj MacOSX je len unix, ako linux
Od: JurajAN
|
Pridané:
14.9.2008 17:15
Aj MacOSX je zalozeny na unixe (Free BSD) ako Linux a pocul som (neviem, ci je to pravda), ze sa najdu urcite nastavenia v MacOS, ktore sa daju nastavit len pomocou prikazoveho riadku, podobne, ako v Linuxe.
|
|
Re: Aj MacOSX je len unix, ako linux
Od: Bozzzz
|
Pridané:
14.9.2008 17:41
take je aj vo winblovzoch
|
|
Re: Aj MacOSX je len unix, ako linux
Od: aaaaaq
|
Pridané:
14.9.2008 22:50
naco pises ked nieco ani nevies a vraj si len pocuj ... vies co vsetko som ja pocul a pri pive sa toho nakeca ... vole
|
|
ubuntu napreduje
Od: MyNameIsMr.PC
|
Pridané:
14.9.2008 17:26
v kazdom pripade Ubuntu napreduje pomerne rychlo. Mne vo firme brani kompletnemu prechodu na linux absentujuca alternativa mnohych produktov Autodesk-u (AutoCAD Civil 3D, Revit, ...) ci programy kompatibilne s nasim katastrom (vo widlach typu Kokes, Atlas, podpora vgi,...). Zrejme treba zacat na nasich uradoch, az potom mozno dat argumenty vsetkym uzivatelom na prechod z widiel na linux. Ja pouzivam Kubuntu, aktualne pokusne 8.10 alpha 4. Pre bezneho uzivatela treba zrejme vacsiu podporu od vyrobcov zostav, ovladacov, ucelenych rieseni "par klikmi mysou" pre mnohe veci. Ruku na srdce, ktori bezni uzivatelia windowsu vedia editovat registre, resp robit mnohe nastavenia v systeme? Jednoducho na beznych portaloch sa velmi lahko dostanu k clanku a prislusnej utilite ci programe, ktory sa o to postara. Windows ovlada z nas malokto.
|
|
Re: ubuntu napreduje
Od reg.: McElroy
|
Pridané:
14.9.2008 20:13
Súhlasím.
Práve mne bráni v prechode je minimálna podpora zo strany výrobcov, dosť častá absencia one-click riešení (robiť cez konzolu ma nebaví) a absencia mnohých programov (na linux síce mnohé majú alternatívu ale tá niekedy nevyhovuje)
Inak Kubuntu mi štartovalo asi o polovicu dlhšie ako Windows a niekedy šlo pomalšie ako Vista.
|
|
Re: ubuntu napreduje
Od: risototh
|
Pridané:
15.9.2008 10:14
ano, ovladat pocitac v roku 2008 pomocou konzoly ako pred 30 rokmi je pre bezneho uzivatela hodne nepredstavitelne. a tu je ten sebeklam linuxakov. obcas mam pocit, ze to ze linux ma konzolu je jeho najvacsie plus. konzolu ma kazdy OS, len v tych vyspelejsich, uzivatelsky orientovanych, o nej uzivatel vediet NEMUSI.
|
|
Re: ubuntu napreduje
Od: Klolok
|
Pridané:
15.9.2008 10:40
Vidim ze si v zivote ani z rychlika nevidel ziadnu Linuxovu distribuciu, ked takto hodnotis. Konzola sa dnes normalne pouziva a nie ze len pred 30 rokmi, expert. A v Linuxe nemusis vsetko robit cez konzolu, to je ten najidiotskejsi mytus o linuxe, ktory siria ty a tebe podobny. Zavisi od distribucie ktoru pouzivas. Ked si zaciatocnik tak hadam nebudes zacinat napr. na Arch Linuxe ktory je pre pokrocilych pouzivatelov, kde sa konfiguracia robi cez konzolu, lebo tym pokrocilym pouzivatelom to vyhovuje. Ale take Ubuntu sa prakticky cele da ovladat cez graficke aplikacie. A napr. Mandriva je snad klikatkova este viac, tam cez graficke ovladacie centrum nastavis snad vsetko. A co sa konzoly tyka je to nahodou niekedy prakticke, ale nikto ti ju nekaze pouzivat. Napr chcem pustit VLC ale spustac mam niekde zahrabany v menu. Tak do konzoly len napisem vlc, kliknem enter a prehravac sa spusti skor ako ho stihnem najst niekde v menu. Ale ako hovorim nikto ti to takto nekaze robit.
|
|
Re: ubuntu napreduje
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
15.9.2008 11:00
Si klasicky priklad sebeklamu:) Predpokladam, ze uz si ani neuvedomujes, na kolko veci konzolu proste potrebujes.
...niekedy fakt spravim experiment, ze ci sa bude dat s linuxom pracovat na cerstvej instalacii bez pouzitia konzoly (myslim ako nastavenie systemu, na rozumne pouzitelnu uroven:)
|
|
Re: ubuntu napreduje
Od: anonym
|
Pridané:
15.9.2008 22:57
ja len stale nechapem, co mas proti tej konzole....
naco by som sa mal hrabat kdesi v gui, ked to iste mozem urobit cez konzolu 100x rychlejsie.... mne konzola absolutne vyhovuje....a hlavne Linuxova konzola je na velmi dobrej urovni na rozdiel od Windowsovej... neviem, ako si na tom ty, ale si svoj cas chcem setrit... mne to nepride takze si zapamatat par desiatok prikazov do konzoly ... OS cez GUI a cez konzolu je ako samopal - mozem ta tym samopalom umlatit, ale naboje o dost efektivnejsie
Akurat, ze chyba vacsiny ludi, co tu su je to, ze to furt len porovnavate s Windowsom..ze co je vo Windowse a co neni v Linuxe.... tak skuste ten Linux brat ako nieco ine... normalne si to stiahnite a aspon tyzden sa s tym hrajte....a potom mozno pochopite, o com to cele je..
|
|
Re: ubuntu napreduje
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
16.9.2008 8:34
Ja proti konzole nic nemam, sam ju veselo a myslim si ze aj efektivne pouzivam (a s jej kvalitou suhlasim). Avsak ked mi tu bude niekto tvrdit, ze konzolu v linuxe netreba a ze na vsetko su klikatka, tak mu proste neverim, lebo to nie je pravda:)
|
|
Re: ubuntu napreduje
Od: m44
|
Pridané:
18.9.2008 20:57
popravde ti teraz nepoviem ani jednu beznu vec, ktoru nenaklikas.
|
|
Re: ubuntu napreduje
Od: ropman
|
Pridané:
16.9.2008 11:19
ano, konzola sice setri cas ale len v niektorych pripadoch.
tvoje tvrdenie sa da povedat aj opacne - naco by som mal googlit prikaz a studovat xy parametrov a switchov ked si mozem zapnut GUI a pohodlne vykonat co chcem bez studovania a este rychlejsie. samozrejme pokial to clovek uz pozna naspamet tak mu to ide rychlejsie cez konzolu, lenze to clovek ziska az po niekolkonasobnom opakovani tej istej cinnosti co sa az tak casto nestava.
|
|
Re: ubuntu napreduje
Od reg.: kane777
|
Pridané:
15.9.2008 15:24
na rozdiel od windowsu v linuxe je konzola premakana, naproti tomu nedavno som potreboval pouzivat konzolu vo windows a mal som sto chuti toho cloveka co ju robil zabit..
|
|
pekna hra s vezickami z warcraftu :)
Od: bubacik
|
Pridané:
14.9.2008 19:08
www.sip.tym.sk/hry/flashelement.php
ake naj skore ste dosiahli? je to fakt sranda :) veze z warcraftu
|
|
MacOS
Od reg.: McElroy
|
Pridané:
14.9.2008 23:39
pokiaľ bude môcť byť OSX len na Apple počítačoch tak nepredstavuje pre Windows a Linux hrozbu...
|
|
Linux a podpora hardwaru
Od: Slavo,
|
Pridané:
14.9.2008 23:39
Stacilo by mi keby linux dokazal podporovat hardware.
|
|
Re: Linux a podpora hardwaru
Od: Hrivis
|
Pridané:
15.9.2008 22:21
a co ti nechodi webkamera?
|
|
Linux a podpora hardwaru
Od: Slavo,
|
Pridané:
14.9.2008 23:39
Stacilo by mi keby linux dokazal podporovat hardware.
|
|
nech to je jednoduché a použiteľné
Od reg.: Composite
|
Pridané:
15.9.2008 0:08
ubuntu má za sebou dlhú cestu a z roka na rok je to lepšie, ale nie je to ešte stále ono pre laika a uživateľa zhýčkaného windowsom.
|
|
Strasime
Od: Johanka z Jarku
|
Pridané:
15.9.2008 0:29
Podla mna je naj distribucia BUBUNTU, raz k tomu pustis decko a viac si ku kompu nesadne :P
|
|
Re: Strasime
Od: Bozzzz
|
Pridané:
15.9.2008 10:02
Z toho vyplyva ze windows robi z deti zavislakov.
|
|
Re: Strasime
Od: neprihlaseny alino
|
Pridané:
15.9.2008 11:23
nj, kvoli hram s dx10 and magic double click and everything works xD
|
|
Mac OS X
Od: Webstering
|
Pridané:
15.9.2008 13:50
Mac OS X Rulez... Najlepsi operacny system
|
|
Re: Mac OS X
Od: vonkaprsi
|
Pridané:
15.9.2008 14:47
Dakujem za vsetkych za hodnotny prispevok.
|
|
Blahopřeju
Od: Cyl
|
Pridané:
15.9.2008 17:10
Ubuntu sice nesnašim, kvuli male zakladni podpoře HW, ale hlavně protože je hnusne.
Blahopřeju konečně k davno potřebnemu rozhodnutí, a možna i na Ubuntu změním nazor.
|
|
Linux
Od: R0bino
|
Pridané:
17.9.2008 18:38
Ked som si precital vsetky komentare nedalo mi neodpovedat.
Ak si myslite ze linux nieje desktopova verzia tak to sa dost mylite. ja osobne som instaloval ubuntu na viacerych pc z roznym hw ci uz graf. karty ATI/Nvidia alebo procesory AMD/Intel alebo zakladne dosky nikdy som nemal problem ani zo zvukom ani z obrazom ani z nicim. a co sa tyka instalovania softwaru tak na tom nieje nic zlozite pri ubuntu mozete pouzit sinaptic alebo aptitude alebo jednoducho pouzijete prikaz sudo apt-get nazov programu. nechapem co je na tom take extra zlozite. a co sa tyka hier tak urcite nedoporucujem prejst na linux nejakym zavyslakom na hrach ako je counter strike etc...
Hlavny dovod preco pouzivam linux je to ze je ovela bezpecnejsi a pohodlnejsie sa mi v nom programuju ci uz webstranky alebo programy. a co sa tyka toho photoshopu tak ciastocnou nahradou je gimp ktory beznemu pouzivatelovy ponukne vsetko co potrebuje. no a pre profesionalov jedine cs2 to som rozbehal aj pod wine... cs3 som zatial neskusal.
|
|
linux
Od: R0bino
|
Pridané:
17.9.2008 18:41
* ssry mam tam chybu ma to byt sudo apt-get instal nazov_programu
|
|
Zhodnotenie
Od: jaroMac
|
Pridané:
18.9.2008 15:24
Je to velmi potesujuce ze si dali takyto ciel. Verim ze ubuntu ma co ponuknut a hranica pouzivanych softverov (komercny vs. open soft) sa posunie smerom k open :D
co sa tyka dalsich prispevkov, ktore som tu cital. Ubuntu je super vec a ked si niekto nevie vystacit tak si moze nahodit nejaku alternativu wmplayera a do toho si nainstalovat windowsy (je to efektne. Ked widle padnu, len killnut a spustit na novo pricom nemusim rebotovat cely stroj).
|