| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
krasa
Od: aleluja
|
Pridané:
11.9.2008 12:06
konecne :)
|
| |
Re: krasa
Od: hehjj
|
Pridané:
11.9.2008 14:13
JJ je to pekne, ale mohli sa stym teda viacej pohrat...na mapy.atlas.sk to maju pekne vycistene od neziaducich elementov...na google je to cele prezltnute
A to hlavne...krivo natiahli textury na vyskovy model z povodnych obrazkov ziskanych zo satelitu
Staci sa pozriet na lomnicky stit, observatorium je posunute o dobrych 50 metrov inde a o dobrych 100 metrov pod vrcholom niekde v kopci.
|
| |
Re: krasa
Od: wavexxxxx
|
Pridané:
12.9.2008 21:23
este som to nevidel ale nieje to nahodou to druhe co je pri skalnatom plese ? :D
|
| |
Re: krasa
Od: wavexxxxxxxxxxxxxx
|
Pridané:
12.9.2008 21:26
tak toto je debilina, tak bernolakovo bolo nafotene ovela kvalitnejsie ako je teraz..teda detailnejsie.. ja z nich skapem
|
| |
Re: krasa
Od reg.: ujo horar
|
Pridané:
11.9.2008 20:54
vsak som to tu hucal pred tyzdnom ze je nafotene cele slovensko... skoro nikto si to nevsimal...
|
| |
Re: krasa
Od: Jonesy
|
Pridané:
12.9.2008 10:01
Ja som si to vsimol asi tak pred 3 ci 4 dnami
|
| |
Ako konečne?!
Od: ___
|
Pridané:
11.9.2008 12:13
Neviem ale mne sa zdá že tie aktualizované mapy majú horšie rozlíšenie ako tie staré, a tiež sú staré, v Blave sa len začína kopať CBC-čko. Navyše to je nejaké prepálené a žiadny kontrast. No jóó (c) 2008 TeleAtlas.
|
| |
Re: Ako konečne?!
Od: KoCi
|
Pridané:
11.9.2008 12:34
a co to ma s TeleAtlasom? TeleAtlas robi mapovanie na urovni nazvov ulic a GPS suradnic. Ortofoto dodava spolocnost Geodis.
|
| |
Re: Ako konečne?!
Od: tn1
|
Pridané:
11.9.2008 19:52
Máš pravdu. Napr. Trenčín na starých mapách bol oveľa detailnejšie spracovaný. Na tých nových to stojí za hovno. A tie mapy až také nové nie sú, chýba tam Baumax, ktorý je v TN už takmer rok a pol.
|
| |
matafaka
Od reg.: homeless nekrofil
|
Pridané:
11.9.2008 12:28
pred mesiacom boli mapy okolo Levic stare priblizne rok. Teraz dali s lepsim rozlisenim ale stare 2 roky dpc
|
| |
Re: matafaka
Od: levican
|
Pridané:
11.9.2008 14:33
zdravim levice ;)
|
| |
Re: matafaka
Od: glo
|
Pridané:
11.9.2008 16:29
su stare minimalne 2 roky! rozlisenie sa mi to zda byt take iste :(
najskor by som povedal ze su to tie iste snimky ako predtym...
|
| |
Re: matafaka
Od: Fitipaldy
|
Pridané:
12.9.2008 9:55
no joo..niekto ich musel najprv ocekovat, ci to nieje na sudny spor:D
|
| |
Re: matafaka
Od: wavefsdfs
|
Pridané:
12.9.2008 21:57
vobec nie ale museli jednoducho rozmazat kazdu snimku kde sa nachadza nejaky chuj... takze 2 roky rozmazavali vsetky snimky
|
| |
Re: matafaka
Od: Fitipaldy
|
Pridané:
13.9.2008 0:10
noo:D zrejme bol vsade nejaky chuj..vsetko rozmazali.. b(`_`)d
|
| |
preco zase
Od: 0dee
|
Pridané:
11.9.2008 12:38
Povie mi niekto dovod preco maju cesi lepsie rozlisenie? A preco su novsie aktualizovane fotky v horsom rozliseni ako stare? (Myslim tie stare ktore boli ostre a teraz su na novo aktualizovane)
|
| |
Re: preco zase
Od: aleluja
|
Pridané:
11.9.2008 12:51
Na Slovensku je to tak!
|
| |
Re: preco zase
Od: aleluja
|
Pridané:
11.9.2008 12:56
ono google mozno blafuje a myslia si ze slovaci su totalne sprosty, ked len zvysia kontrast na foto, pezinok je presne v tom istom case foteny, ako stare foto, totiz aj na starom sa stavalo MOLO vedla TESCA, a na tychto presvietenych je to to iste.
A farby su tak nechutne presvietene ze zlta budova sa javi ako ziarovka, ale bielej farby.
Jeden strom ktory je uz vyrezany vyse 1 roka tam stoji ako uplne zdravy.
|
| |
Re: preco zase
Od: asdasdasdasdasd
|
Pridané:
11.9.2008 13:20
No asi preto, ze Geodis lepsie nezverejnil - chod na mapy.atlas.sk a uvidis tie iste fotografie.
|
| |
prihlásený užívateľ.
Od: prihlásený užívateľ.
|
Pridané:
11.9.2008 12:55
hh ved tie fotky maju minimalne 2 roky podla toho co pozeram ze je v Trnave
|
| |
ehm...
Od: Karolko K
|
Pridané:
11.9.2008 12:59
Záhorie. Staré fotky stále.
|
| |
Re: ehm...
Od: ....
|
Pridané:
11.9.2008 13:17
ani nemáš pravdu,našu dedinu je terar pekne vidiet(Jakubov).Pred rokom to bol len asi jeden pixel a teraz vidim okna na našej streche:-)
|
| |
fotky
Od: me-
|
Pridané:
11.9.2008 13:07
fotky su z roku 2004 dole vpravo vam to pise
|
| |
google maps
Od: woww
|
Pridané:
11.9.2008 13:08
keby som ja truba vedel sa spojit s niekym google slovensko, neviete mi povedat ako to funguje, keby som nieco chcel kvazi komercne s nimi? lebo som z toho jelen :D
|
| |
Re: google maps
Od: je8o
|
Pridané:
11.9.2008 13:31
ja som jeleň z teba, čo vlastne chceš?
|
| |
hehehe
Od: tali
|
Pridané:
11.9.2008 13:12
ved je to kopia z www.mapy.sk tie iste zabery, len su bez kontrastu...
FUJ!!!!!
|
| |
Re: hehehe
Od: asdasdasdasd
|
Pridané:
11.9.2008 13:21
Kontrast je taky isty, to ze si to ty nazoomujes blizsie ako je rozlisenie map alebo mas sitnu graficku kartu (ak pouzivas Google Earth), tak je to tvoj problem.
A kopia - ked to obom predal Geodis, tak ktore je kopia coho?
|
| |
Re: hehehe
Od: dbart
|
Pridané:
11.9.2008 13:40
Je to pravda, tie zabery su identicke co sa tyka obsahu,casu , len mapy.atlas.sk su lepsie "postprocesovane" a googleu predali asi "as-is" mapy.
Vidim tie iste auta v rovnakych poziciach pred barakom, rovnake flaky na poli.
|
| |
Re: hehehe
Od: aleluja
|
Pridané:
11.9.2008 15:22
Firefox v poli ? :D
alebo mozno mimozenstania
|
| |
Re: hehehe
Od: chrobakos1
|
Pridané:
11.9.2008 14:35
no :D to su tie iste oblasti :D cize , to bude asi vyzerat rovnako :D
|
| |
cenzura
Od: staf1221
|
Pridané:
11.9.2008 13:15
ako prednedavnom ma potesili nejake zabery uzemi ktore pred tym neboli pekne pofotene a dokonca boli na rozdiel od atlas.sk aj necenzurovane. no teraz pozeram ze uz aj GE zasiahla cenzura a teda zmizli km stvorcove vojenskych pozemkov s budovami a boli nahradene lesmi a lukami :(
|
| |
Re: cenzura
Od: aaaaaaaaaaaa
|
Pridané:
11.9.2008 13:18
ja napr. zijem v KE a z mojho sidliska ktore bolo bolo machula 5x5 cm si teraz nazoomujem pekne nase ihrisko za domom ktore ma na mape 4x4cm
|
| |
Re: cenzura
Od: je8o
|
Pridané:
11.9.2008 13:35
to kto sa Vám hrá na tom ihrisku 4cm x 4cm? Deti čiernych mravcov?
|
| |
Re: cenzura
Od: bbbbbbbbbbbbbbbbbb
|
Pridané:
11.9.2008 13:47
napr taky co nevedia citat "ktore ma na mape 4x4 cm ..."
|
| |
Re: cenzura
Od: awdawd
|
Pridané:
11.9.2008 13:39
jj kosice su ovela detailnejsie
|
| |
Re: cenzura
Od reg.: homeless nekrofil
|
Pridané:
11.9.2008 13:26
aj vedla jadrovej elektrarne mochovce, tam kde sa uskladnuje jadrovy odpad je cesta nahradena lesom :)
|
| |
Re: cenzura
Od: dbart
|
Pridané:
11.9.2008 13:42
na starom google bol pekne vidno VOP Novaky, na novom uz nie
|
| |
Re: cenzura
Od: fotograf
|
Pridané:
11.9.2008 14:58
ved vtedy to bolo pred vybuchom a teraz uz po nom, preto tam nic nevidno, takze aka cenzura?!
|
| |
Re: cenzura
Od reg.: staf1221
|
Pridané:
11.9.2008 21:59
si vtipny ...
|
| |
Re: cenzura
Od: asdasdasdasd
|
Pridané:
11.9.2008 13:56
A? Tieto dnesne deticky opantane svetovym "mierom" su uzasne. Vystavit vojenske a strategicke objekty (napr. JE) vo vysokom rozliseni worldwide je genialny napad...
Ak to este nechapes, svet nie je zelena luka, kde stebotaju vtaciky. Teraz sa sice citis bezpecne, akoze pod "zastitou" EU, ale staci si vsimnut co robia USA a EU v reakcii na vojensku intervenciu Ruska (ktora bola opravnena, ale samozrejme dnesne "mienkotvorne" media uplnu pravdu, tzn. co sa dialo pred zasahom taktne zamlcuju) - obzvlast na Bushovi vidno, ako by si zelal tretiu svetovu.
Navyse s kratiacimi sa zdrojmi ropy to tu uz coskoro bude velmi, velmi drsne, nejaka 1. a 2. svetova boli len demoverzia.
Ja akoze skutocne neviem co sledujes tym, ze ti vadi, ze su strategicke objekty utajene?
|
| |
Re: cenzura
Od reg.: staf1221
|
Pridané:
11.9.2008 14:17
neviem ake mas ty katastroficke predstavy ale to je tvoja vec.
a co sa mi nezda? no to ze sa u nas utajuju take veci co nikoho netrapia. si myslis ze nejaky potencionalny nepriatel nema kapacity aby si take veci zohnal aj sam a v ovela lepsom rozliseni?
to zas len nejaky blby slovensky byrokrat vymyslel ze my proste nic neukazeme. sa pozri ci rusi alebo amici nieco takto utajuju. americanom mozes pocitat na letisku ich bombardery B-1B a rusom ich techniku tiez. alebo aby som nebol tak daleko od nas tak si pozri okolite staty. napr nemecko mas tak pofotene ze si mozes citat napisy na vojenskych lietadlach co stoja na letiskach!
|
| |
Re: cenzura
Od: asdasdasd
|
Pridané:
11.9.2008 14:36
No vravim, uplne oblbnuty. Este sa aj hadat dokaze za tie dristy co mu natlacili do hlavy.
Isto americania nechaju na mapach cintorin lietadiel v pusti, pripadne par preflaknutych letisk a odrazu nic neutajuju. Houbli utajuju, ani nemas potuchy kde co je zaretusovane. A rusi nic neutajuju - preco asi, ked ich fotil americky satelit... Tu sme tie data dodali my.
Chod si pustit studenu vodu na hlavu, media ta uz uplne naprogramovali.
|
| |
Re: cenzura
Od reg.: homeless nekrofil
|
Pridané:
11.9.2008 15:54
ja viem o com hovoris a suhlasim s tebou
|
| |
Re: cenzura
Od reg.: staf1221
|
Pridané:
11.9.2008 22:04
ty si asi taky primitivny ako tvoj nick. chod sa schovat do skrine a kludne cakaj na tvoju 3. svetovu
|
| |
MASAKER
Od: chrobakos1
|
Pridané:
11.9.2008 13:25
v prešove masakralne vidno . super rozlisko , a aktualne mapy .. .je tam susedov dom , co dostaval max. do roka .. taze brutič :)
|
| |
praha - super
Od: greeny
|
Pridané:
11.9.2008 13:35
tak tá praha je teda super...
|
| |
hmmmmmm
Od reg.: fafkac
|
Pridané:
11.9.2008 13:53
pre tych, co porovnavaju s CZ, si pozrite google earth, je pokryte komplet cele slovensko, a to do bodky, porovnajte to s polskom, ukrajinou, madarskom, doteraz bolo slovensko pokryte uplne biedne, teraz je to konecne poriadne, aj ked tie fotky niesu prave najnovsie
|
| |
Re: .....
Od: staf1221
|
Pridané:
11.9.2008 14:00
dbart : jj, presne tak vo VOP Novaky bolo vidiet aj krater po vybuchu a teraz nic. a ako pred tym som ani nevedel co mame v blizkosti PD. co som to zbezne meral tak cely vojensky areal sa tiehol asi tak 5,5km dolinou.
no a dalej pekne scenzurovali letisko sliac, kuchynu tam ho cele zrusili ...
|
| |
Re: .....
Od: asdasdasd
|
Pridané:
11.9.2008 14:39
Bud si slepy, alebo mas sitny prehliadac+internet. Neviem kde tam vidis co scenzurovane, ale nic tam scenzurovane nie je.
|
| |
Re: .....
Od: dbart
|
Pridané:
11.9.2008 19:44
tu sa jedna aj o cas, volakedy si vo VOP Novaky videl budovy (na Google) a teraz je to les a luka
Len pozornejsie oko si vsimne ze tam smeruje zeleznicna vlecka, podla teba to urcite asi vybudovali pre hubarov, aby sa im nepretazovali auta, ale rovno tie tony hribov vozili po zeleznici.
|
| |
Google Maps v SR s 50 cm/pixel, v ČR s 10 a 20 cm/pixel
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
11.9.2008 14:29
Kukám že napríklad taký Ružomberok je spracovaný detailnejšie (a hlavne lepší kontrast) ako Blava :)
Dakomu pridali, dakoho ukrátili...
|
| |
Re: Google Maps v SR s 50 cm/pixel, v ČR s 10 a 20 cm/pixel
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
11.9.2008 14:36
Sorac som si to nejako poplietol, ale Ruzomberok ma lepsi kontrast, ta blava je nejaka preexponovana
|
| |
Re: Google Maps v SR s 50 cm/pixel, v ČR s 10 a 20 cm/pixel
Od: gnu_
|
Pridané:
11.9.2008 16:20
Ale skoda ze su stare :(
|
| |
Re: Google Maps v SR s 50 cm/pixel, v ČR s 10 a 20 cm/pixel
Od: BONG
|
Pridané:
11.9.2008 21:07
..Rk mapa je minimalne 2roky stara...
|
| |
noaaaa
Od: Hejaaa
|
Pridané:
11.9.2008 14:44
Pozreram a Poprad je naozaj aktualizovany a lepsie sa na to pozera. Vidiet aj nove parky na Juhu a Max. Ja som spokojny :)
|
| |
ohodnotenie
Od: changer
|
Pridané:
11.9.2008 15:05
je to super ale mohli by nam dat aj 10cm/pixel
|
| |
Re: ohodnotenie
Od: aleluja
|
Pridané:
11.9.2008 15:23
to hej, ved slovensko je male, preco by nemohli tak maly objekt nafotit kvalitne :)
ale s obrovskou USA sa tam kaslu dlho ....
mohli nam dat aj live stalelit na spionaz susedov :D
|
| |
Bratislava
Od: Peto02
|
Pridané:
11.9.2008 15:31
Neviem, zda sa mi to alebo tam su este stale 4rocne mapy? Most Apollo tam este stale nieje dokonceny a to ho otvarali v septembri 2005. Nehovoriac o BAZ, ktore sa demolovali vybusninou, skoro 2 roky kopala jama a miesto ktorych je uz postavene Apollo Business Center II...
|
| |
dnes má meniny Bystrík, zajtra Mária
Od: dej to sem nebo se objesim
|
Pridané:
11.9.2008 15:50
nebol tu nahodou pred nedavnom clanok ze google nebude moct zverejnit mapy s lepsim rozlisenim ako je 50cm na pixel? Lebo praha ma 10cm na pixel co je podla mna o dost viac ako povolila americka vlada...
|
| |
Re: dnes má meniny Bystrík, zajtra Mária
Od: Tupcek
|
Pridané:
11.9.2008 18:30
ano a americka vlada si povie ze v cesku nebudu kvalitne mapy, tak nebudu, nie?
|
| |
Re: dnes má meniny Bystrík, zajtra Mária
Od: dej to sem nebo se objesim
|
Pridané:
11.9.2008 21:06
Ale bolo tam napisane ze satelit ktory vyslali bude mat najkvalitnejsie rozlisenie pre verjnost. Tusim to bolo 45cm na pixel. Tak neviem ci to robili letecky alebo .... fakt netusim
|
| |
Re: dnes má meniny Bystrík, zajtra Mária
Od: neregistrovany
|
Pridané:
12.9.2008 9:48
ano, kedze tie snimky maju od ceskej spolocnosti, su to letecke snimky
|
| |
o nicom...
Od: xxxyyyxxyyy
|
Pridané:
11.9.2008 15:51
No tak tomu fakt pomohli, okrem cenzury nevidim nic nove, mapy su minimalne 3 a viac rokov stare, aspon v okoli BA, Trnavy a na Zahori. akurat su (neviem ci zamerne) prepalene, takze su este horsie ako predtym, nehovoriac o tej cenzure, "strategicke" objekty a oblasti dali bud v nizsom rozliseni (napr. JE Mochovce...), alebo tam nakopirovali "pole", ako napriklad rozvodna napravo od gabcikova, droty el. vedenia koncia na poli, paranoja nasa kazdodenna, uz budeme fakt ako v USA...
|
| |
Re: o nicom...
Od: xxxyyyxxyyy
|
Pridané:
11.9.2008 15:55
Teraz kukam ze aj Slovnaft scenzurovali rozlisenim, ale "strategicka" rozvodna v Pod. Biskupiciach je stale v rozliseni ako vsetko ostatne.
|
| |
Re: o nicom...
Od: Bozzzzz
|
Pridané:
11.9.2008 16:11
Ved im to len ulahčuju, stači zbombardovat to, čo je rozmazane :D
|
| |
Nie je to vyhra
Od: Edison unreg
|
Pridané:
11.9.2008 16:24
ale aspon nejaky posun vpred. Napriklad SZ Slovensko bolo predtym totalna bieda, teraz je naozaj vsetko v obstojnom rozliseni, aj ked nie uplne aktualne.
|
| |
Re: Nie je to vyhra
Od: dbart
|
Pridané:
11.9.2008 19:46
len si koli dobremu pocitu nemusel cakat na google a mohol si uz pouzivat mapy.atlas.sk
|
| |
Martin
Od: votruba
|
Pridané:
11.9.2008 21:18
V Martine je uz takmer dokonceny Tulip cize tak mozno 1,5 roka stare
|
| |
flak v BA namestie SNP
Od: ehm
|
Pridané:
12.9.2008 9:30
mne sa tsale najviac paci ze stred BA ma stary zaber - teda este ani stara trznica nieje zrekkonstruovana a ten flak nad nemocnicou pri SNP :) ..
|
| |
nasrat
Od: maciak
|
Pridané:
12.9.2008 11:35
fuuj v BA znizili rozlisenie a spravili to dake s velkym jasom a ako niekto pise stare fotky peknych 5rokov :/ ale ta praha naopak nema chybu no nic fuuj im nasrat im
|
| |
xxx666
Od: xxx666
|
Pridané:
12.9.2008 14:49
konecne zmizol ten oblak, co zakryval polku nasej dediny :))))
|
| |
no neviem neviem :)
Od reg.: michalneal
|
Pridané:
12.9.2008 18:18
Na slovensku mi to nepríde ako pokrok v kvalite. Neviem ale napríklad v BB je to to isté. Neviem ako sa zmenili miesta napríklad clonené oblakmi, takže to nemôžem posúdiť, ale kvalita je rovnaká. Zato rozlíšenie prahy stojí za to, fakt pekné a detailné, NICE :)
|
| |
cicinbrus
Od reg.: cicina
|
Pridané:
13.9.2008 17:47
len porozmišlajte šak kedy bol postaveny Kaufland v BB? 3-4 roky tam už stoji určite ! A na mapách nič.Su to Historicke mapy ako mesta vyzerali a nie vyzerajú.
|
| |
Re: cicinbrus
Od: Bozzzz
|
Pridané:
13.9.2008 17:56
A na poloch vidno ako su dodruzgane textury!!!! by sa mali hanbit ! gugl pomaly aj toaletne papiere predava ale poly nevedia otexturovat ! hanba fuj !
|
| |
Re: cicinbrus
Od: Zdenolllll
|
Pridané:
14.9.2008 22:11
No neviem kde si pozeral, Kaufland tam už je, ale ak sa nemýlim, ešte pred nejakým mesiacom boli na google.maps staršie mapy bez neho...
|
| |
trocha udajov
Od: web analytik
|
Pridané:
14.9.2008 1:53
Precital som si par naivnych komentarov, takze upresnim:
Google pristupuje k snimkam jednotlivych krajin individualnejsie ako predtym (kedy prevazna vacsina snimok bola zakupena od belgickej spolocnosti TeleAtlas). Nase uzemie byva celoplosne letecky snimkovane spolocnostami Geodis a Eurosense (priblizne fifty-fifty) cca kazde 3 roky. Je nemyslitelne aby Google zakupil (nedajboze realizoval) najaktualnejsie snimky celej republiky a poskytoval vsetkym zadarmo. Tieto snimky su z celoslovenskeho snimkovania realizovaneho v obdobi 2005-2007 kamerou Vexcel, preto niektore oblasti su stare 3 roky, niektore rok. Teraz sa realizuje snimkovanie 2008-2010, cize celoplosne budu k dispozicii dalsie snimky najblizsie v roku 2010 atd.
|
| |
presne informacie
Od: web analytik
|
Pridané:
14.9.2008 2:13
Pre objasnenie vasich dohadov som vam uploadol mapku snimkovania SR:
http://www.imghost.sk/up/images/
6fugh77vbc2vw12uumbm.png
(za images je enter, spojte si ten link, lebo inak by mi neodoslalo komentar)
ako mozete vidiet, zial snimky Bratislavy su z r.2005, najnovsie (z r.2007) su snimky severnych okresov Cadca, Tvrdosin, a oblasti okolo Roznavy. Google pre SR aktualne zakupil len s rozlisenim 50cm/pixel, avsak to neznamena, ze nase uzemie sa nesnimkovalo vo vyssom rozliseni, len pri takychto snimkach uz rapidne rastie cena, najvacsi dopyt by vsak bol aspon po 20xm/pixel pre oblast Bratislavy
|
| |
Zmiznute objekty
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
14.9.2008 20:29
Kua to sa nestacim cudovat, v mojom okoli pomizlo plno objektov :O (teda aspon podla GM.
Taja to o 106, ale bol by som zvedavy keby som si objednal snimkovanie z GM (satelitne) v akej kvalite by mi ho dodali.
|
| |
aktualne zabery
Od: jaos
|
Pridané:
14.9.2008 22:56
Minulorocne leto som bol robit jeden altanok a ten teraz na zaberoch nasej dediny vidim.. konecne super rozlisenie.. a hlavne aj aktualne.
|
| |
Stare snimky su/budu pristupne?
Od: Palo P
|
Pridané:
15.9.2008 0:04
Neviete niekto, ci su pristupne stare snimky? Aby si clovek mohol pozriet aj historiu (ako to niekedy bolo)?
|
| |
Fotky Senice
Od reg.: tutschnjaaack
|
Pridané:
15.9.2008 0:14
sú novšie asi o 3-5 mesiacov, miesto, kde stojí Arcelor už "konečne zastrešili":))
Má to vôbec nejaký význam,keď čakajú 3 roky, aby čosi zaaktualizovali, a oni tam aj tak prdnú staré mapy??Prečo tam aktualizovali a dali mapu z druhej polovice 2004, keď tam mohli frcnúť aspoň 1. polovicu 2008???:)
Nechápem ich!
|
| |
Re: Fotky Senice
Od: jkljkljkl
|
Pridané:
15.9.2008 10:19
Na tom nie je nic nepochopitelne. Keby tam dali nove mapy tak by ich potom od nich nikto nekupil (vsak naco keby boli free). Vacsina z nas ich nekupi aj tak, ale najdu sa aj taky.
|
| |
Tá cenzúra!
Od: Ebur
|
Pridané:
15.9.2008 19:38
Z Google zmizla kompletná kompresorová stanica tranzitného plynovodu a to bol ozaj veľký objekt! Pred 40 rokmi som bol vojak a preto som si označil špendlíkmi niektoré ojekty uprostred viníc - špendlíky zostali, inak všade samá vinica. Tým mi bolo potvrdené, že aj po veľa rokoch to boli citlivé objekty.
|