| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
konecne ...
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
2.9.2008 12:01
a este treba napadnut Vifon za jeho uzavretost ...
|
| |
Re: konecne ...
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
2.9.2008 12:09
daj pokoj, po nocnej chlastacke ked sa rano zobudis s opicou nie je nic lepsie ako si urobit vifonku... a to ze je zatvorena nie je problem, ved aj s bolavou hlavou a suchom v hrdle ju dokazes otvorit...
|
| |
Re: konecne ...
Od reg.: majod
|
Pridané:
2.9.2008 12:24
suhlas!
|
| |
Re: konecne ...
Od: 0dee
|
Pridané:
2.9.2008 12:29
Aj ja mam rad iFonku. Inak ak zazaluju apple bude to len v ich prospech. Ja by som si kupil radsej Mac os X na PC ako win.. Predpokladam ze rozsudok v USA bude nasledovny: Budu musiet oddelit os X od hardware.... to bude sranda
|
| |
Re: konecne ...
Od: cca
|
Pridané:
2.9.2008 13:59
Ak sa to stane, Apple pride o zisky a skrachuje. Bol by to naozaj "hrdinsky a rozumny" cin znicit jedinu, aku taku konkurenciu pre MS a jeho Windows.
|
| |
Re: konecne ...
Od: Diskusia k článku
|
Pridané:
2.9.2008 14:41
sa spamataj!
|
| |
Re: konecne ...
Od: someone
|
Pridané:
2.9.2008 20:49
To co robi Apple zo svojim softom a hw je vo viacerych ohladoch horsie ako MS, a ak sa budu dalej rozsirovat tak dakujem pekne, urcite ich trocha konkurencie nezabije, aspon konecne zlacneju svoj predrazeny hw, a neunuvajte sa reagovat aky je ten ich hw daleko lepsi ako obycajne PC ;-)
|
| |
Re: konecne ...
Od reg.: Don Mums
|
Pridané:
2.9.2008 20:18
Len aby si nemal prilis nizku koncentracie krvi v alkohole. Potom ani vifonku neotvoris. :D
|
| |
Zaloba
Od: yanick(offline)
|
Pridané:
2.9.2008 12:41
Ta zaloba je postavena na hlabu, je to v USA, ak ma Psystar lepsich pravnikov, tak vyhra a len potom bude sranda.
|
| |
psystar su zlodeji...
Od: hrivis
|
Pridané:
2.9.2008 12:45
Spolocnost psystar su obycajny zlodeji ktory na to aby to bezalo nenapisali ani riadku kodu... len vykradaju istu skupinu nadsencov...a predavaju to akoby nebyt ich tak to nebezi...
a co sa tyka sporu.. silno pochybujem ze oddelia OSX od Hardware...
|
| |
Re: psystar su zlodeji...
Od: sdksd
|
Pridané:
2.9.2008 12:48
suhlas, a teraz iba cakama na tych odporcov applu co nas budu teraz posielat do.............
|
| |
Re: psystar su zlodeji...
Od: Jerry19
|
Pridané:
2.9.2008 13:15
No jasne a Apple pocnuc Jobsom su umelci a odbornici, ktory vsetko vymysleli a nikoho nevykradali a nepouzili cudzie napady ani od XEROXU.
Apple treba cim skor zatrhnut to co robi a oddelit OSX od HW. Ked ho mozu predavat samostatne nejakej spolocnosti, preco h enmozu predavat komukolvek samostatne, preco si ho nemoze ktokolvek nahoidt na PC ? Len preto aby si muse kupit Apple. To je podmienovaniekupi jedneho produktu kupou ineho.
Psystar: Do Toho !!
|
| |
Re: psystar su zlodeji...
Od: mylankooo
|
Pridané:
2.9.2008 13:22
Presne tak ako si spolocnost Psystar kupila krabicu s instalaciou Mac OS X si mozes kupit ja Ty! Jedine ho nemozes instalovat na PC :)
BTW: a Microsoft potom vykradol Apple :D
|
| |
Re: psystar su zlodeji...
Od: Hrivis
|
Pridané:
2.9.2008 13:33
Videli ste piratov zo Silicon Valey a uz ste vsetci mudraci... je to dvojhodinovy filmecek ani nie v ktorom sa len tazko da vsunut ako to bolo detailnejsie...
pre tych ktory sa o problematiku zaujmaju blizsie odporucam knihu iWoz. Je to kinha o Wozniakovi a o tom co stalo za tym poskladat 1. osobny pocitac ktory si mohli dovolit ludia ako sme my...
To ze Xerox nevidel buducnost je len Jobsova sikovnost ze pochopil potencial GUI + mys.
Dalsia vec ktoru si ludia radi mylia je ze oni hardware nevyrabaju...
tu by som rad podotkol ze vyrobcamy cipov grafickych kariet su napriklad Ati alebo Nvidia ... no netreba zabudnut ze ked ich cipy pouzije MSI, ASUS, GIGABYTE, FOXCON uz ich nazyvate vyrobcami...
|
| |
Re: psystar su zlodeji...
Od: PS: vykradanie?
|
Pridané:
2.9.2008 13:47
ps1: A dalsia vec oni XEROX nevykradli ... dostali to zadara ako zavrhnuty projekt...
ps2: ked zhotovili prvy Apple stroj musel to Wozniak ponuknut Hewlet Packart ktory tiez nechapal situaciu a ich stroj bol pre nich len hracka ktoru ludia ako sme my nebudu vediet nikdy pouzivat...
ps3: ked videl GUI Gates tak mu vyrazilo dekel z toho kde boli vtedy s kupenym basicom, ktory predavali ako svoj ...
|
| |
Re: psystar su zlodeji...
Od: cca
|
Pridané:
2.9.2008 13:50
Povodny napad sice pochadzal od Xeroxu, ale treba pripomenut ze nebol ukradnuty, pretoze nebol nijak chraneny - Xerox stratil o svoj system zaujem, a aj preto ho poskytol na studium ludom z Apple. Ak niekto nieco ukradol, tak to bol MS, ktory to okopcil nasledne od Applu.
A co sa ti nepaci na tom, ze Apple si dava do licencie podmienku, ze to jeho OS musi bezat iba na jeho HW? Chcel by si ho potom prinutit aby proti svojej voli zacal pisat drivre na vsetok PC hardver? Chcel by si prinutit aj Mercedes aby si trojcipu hviezdu mohol pricapit hocikdo na Ferari alebo Trabanta? Ma to logiku?
|
| |
Re: psystar su zlodeji...
Od: Hrivis
|
Pridané:
2.9.2008 14:05
pricapit si trojcipu hviezdu mozu.. ale skuseny vedia co bezi pod kapotou... UNIX rulez
|
| |
Re: psystar su zlodeji...
Od reg.: d-.-b
|
Pridané:
2.9.2008 17:33
Tá hviezda, jabĺčko a pod. sú len trademarky, tie sú registrované a ich využitie je dákym spôsobom právne chránené. Niečo ako ikonky(GUI) patria skôr medzi "technológie" a preto je možné ich chrániť patentom, softvérové patenty (napr. ikonky) však často bývajú predmetom diskusií a kritiky, narozdiel od technológii napr. v automobilovom priemysle (keď to už toľko diskutérov porovnáva), stačí si napríklad pozrieť nedávny pokus MS patentovať novú funkciu pageup/down či scroll locku, či niečoho podobného.
Viac info u najbližšieho právnika.
|
| |
Re: psystar su zlodeji...
Od: yanick(offline)
|
Pridané:
2.9.2008 14:34
Apple bol (je?) jediny vyrobca, ktory dodava pocitace s "vlastnym" hw a vlastnym OS. Takto to funguje vsade, napr. automobilka Skoda, doda plechy a motor pod vlastnou znackou, maticne dosky maju firmware (BIOS) od vyrobcu dosky, mobilne telefony takisto. Tak nechapem co je divne na tom, ze firma Apple doda hw a OS pod vlastnou znackou.
Ak Psystar vyhra, tak by niekto hocikto mohol zalovat volkswagen, ze on jediny vyraba Passat a nikto iny, cize ma monopol na Passat.
Ako by sa asi citil uz spominany VW, ak by nejaka firmicka zazala vyrabat vlastnu karoseriu a bez suhlasu, by do nej zacali montovat motory volkswagen?
Tvrdit, "Psystar: Do Toho !!" je prilis kratkozrake, ak by vyhral Psystar mohol by vzniknut velmi zaujimavy precedens.
|
| |
Re: psystar su zlodeji...
Od: Jerry19
|
Pridané:
2.9.2008 15:30
Ale no.
Este napis ze Apple je uplne podstiva spolocnost ktora robi vsetko najlepsie ako sa len da. To co robili pred nedavno s DRM, to bolo tiez uplne v poriadku a ze ked si si kupil hudbu do svojho iPodu nesiel ti prehrat inde to je OK a ked si kupis iny player ankup si hudbu znova. To je uplne v poriadku. A kopec dalsich veci. Teraz napr ta stiahnuta klamliva reklama v UK na iPhone a adlsie a dalsie veci a ich reklamna kampan a cely marketing.
Proste s Applom by sa uz malo nieco robkat.
|
| |
Re: psystar su zlodeji...
Od: yanick(offline)
|
Pridané:
2.9.2008 16:26
Apple mam celkom rad, ale s jeho produktami neprichadzam casto do styku (mozno preto :-) ). Netvrdim, ze je to dokonala firma a ze vsetko co robi je spravne, len sa snazim pozerat sa na to objektivne.
Ale v tomto pripade je jedno aka je Apple spolocnost, robi to iste, co robia ine spolocnosti v inych oblastiach, dodava kompletny produkt pod vlastnou znackou.
Jedine, co sa da s Apple robit je prestat kupovat jeho vyrobky. Sud by sa do toho nemal miesat, je nejaka oblast, kde by Apple vynikal tak, ze by sa musel do toho zapojit sud?
|
| |
Re: psystar su zlodeji...
Od: Tupcek
|
Pridané:
2.9.2008 19:15
podla mna ta DRM ochrana a obmedzenie na 1 prehravac je v poriadku v pripade ze by cena bola fakt nizka...je to dobry protipiratsky sposob, ak to nevies inde spustit a keby cena bola napr stvrtinova oproti normlanej ceny pesnicky, tak by to bolo v poho, malokto normalny potrebuje mat pesnicku na viac ako 4 zariadeniach...a ak mu staci na menej tak by usetril...
|
| |
Re: psystar su zlodeji...
Od reg.: Kenco SK
|
Pridané:
2.9.2008 16:45
K tej vete: "Ako by sa asi citil uz spominany VW, ak by nejaka firmicka zazala vyrabat vlastnu karoseriu a bez suhlasu, by do nej zacali montovat motory volkswagen? "
Ak by som ten motor predával aj "samostatne" a by mi za ten motor zaplatili, bolo by mi to totálne v päte, nech ho dajú aj to kolobežky..
|
| |
Re: psystar su zlodeji...
Od: yanick(offline)
|
Pridané:
2.9.2008 16:54
Motory by zacala nakupovat nejaka sikmooka firma, pozvarali by karoseriu, napchali tam nejaku elektroniku, hodili kvalitny motor z VW a zacali predatav vlastny Volksvagem Rassat za polovocnu cenu ako VW Passat. Celkom v pate by si to asi nemal :-)
|
| |
Re: psystar su zlodeji...
Od reg.: Kenco SK
|
Pridané:
2.9.2008 17:14
No ono je to práve o tom, či sa daný produkt predáva samostatne, alebo nie. Ak by som "JA" ako VW nepredával motory samostatne, tak tým by som vlastne ošetril, že môj motor sa dá použiť iba tam, kde ho namontujem ja. Ale ak ho samostatne predávam, beriem na seba riziko, že si s ním daný kupujúci môže robiť čo chce - ako aj vmontovať do nejakého Rassatu :-)
|
| |
Re: psystar su zlodeji...
Od: yanick(offline)
|
Pridané:
2.9.2008 17:39
No a preto asi nezacne ziadna automobilka predavat motory samostatne hocikomu. Vyvoj motora musi stat nenormalne peniaze a tym padom si spolocnost nemoze dovolit zlu reklamu. Rassat moze "vela zrat", moze byt poruchovy, moze mat problemy s motorom (napr. kvoli zle vyriesenemu chladeniu). To vsetko je zla reklama, a urcite by to cosi stalo aj VW, mininalne naklady na reklamnu kampan "Rassat != Passat".
A este keby Rassat vyrabali nacierno (ako som pisal v predoslom prispevku) tak by to nemcov asi poriasdne nasr...dilo :-)
|
| |
Re: psystar su zlodeji...
Od reg.: Kenco SK
|
Pridané:
3.9.2008 16:53
No, veď preto, nechcem sa opakovať - ak toto apple nechce, tak nech nepredáva svoj OS samostatne. Veď vývoj toho OS niečo stojí. Nech ho samostatne nepredáva a potom nemusí plakať nad tým, že ICH OS je inštalovaný do nejakých Rapple PC, kde nieje vyriešené chladenie a HW podľa ich predstáv.
|
| |
Re: psystar su zlodeji...
Od: motor
|
Pridané:
7.9.2008 15:55
Asi sa tomu rozumies ked tu splietas dve take veci ako motory a OS ved motory sa bezne predavaju a automobilke je jedno ako si s nim nalozis len ten motor ta vyjde na take prachy ze si to sakra rozmyslis ci nekupit radsej cele auto ako motor tak nech si to aj oni osetria tak aby s tym nemali problem.
|
| |
Re: psystar su zlodeji...
Od reg.: Don Mums
|
Pridané:
2.9.2008 20:23
Good artist copy, great artist steal.
dobry umelci copiruju(MS), vynikajuci umelci kradnu(Apple).
Dajte mi aj -2^1000000000000000000000000. Jednoducho toto je heslo Apple a co ze ukradli napad Xeroxu? Oni im ho ponukli ako na pozlatenom podnose. Nebyt ich blbosti tak by to tu vyzeralo inak.
|
| |
Re: psystar su zlodeji...
Od: 3262364
|
Pridané:
2.9.2008 22:11
zabudol si napisat:
... debili drystaju :-))
|
| |
psystar
Od: anonym
|
Pridané:
2.9.2008 12:45
nema sancu...Apple je dost vazena firma v usa takze urady im na hlavu srat nenechaju...navyse...uz davno mohol protimonopolny urad konat...lebo takyto monopol tu uz maju roky rokuce....ked uz to chcu povazovat za monopol...ja by som to len uvital...mac je cekovo predrazeny ale mac osx je super vec...
|
| |
Re: psystar
Od: mylankooo
|
Pridané:
2.9.2008 13:13
No ja som tiez pouzivatel Mac OS X, ale myslim, ze keby sa Mac OS predaval aj pre ine pocitace, myslim, ze by to spolocnosti len pomohlo. Resp. keby bola moznost vyskusat ho aj na beznom PC napr. ako LiveDVD nejakej Linux distribucie. Kadejake Hackintoshe samozrejme nepocitam :)
V tomto pripade vsak ide o jasne porusenie licencie Apple, podla ktorej je mozne Mac OS pouzivat len na "apple - labeled computer" a to pocitace Psystar nie su. Psystar podla mna nema ziadnu sancu. Ale podla mna by bolo fajn, keby sa prostredie trosku viac otvorilo.
|
| |
Re: psystar
Od: cca
|
Pridané:
2.9.2008 13:55
Myslim, ze ak by povolili OS X na PC, tak by ich to znicilo. Staci sa pozriet na strukturu ziskov. Zisky robi hlavne HW a to aj vdaka OS, ktory ako jediny perdstavuje realnu alternativu k Windowsu a MS, ktory je skutocnym monopolom. Ak nejaka firma chce ustat nerovny boj s MS, musi si dat do licencnej zmluvy nieco podobne ako Apple...
Pocinanie Psystaru sa neda nazvat inak ako drze a prizivnicke.
|
| |
Re: psystar
Od reg.: roob_
|
Pridané:
2.9.2008 16:07
ak je ich OS tak dobry ako hovoria, preco nejdu do priameho boja s MS? Ako presli na intelHW, prve co som povedal je, ze by mali uvolnit OSX pre bezne pc. To by uz bola alternativa k winu.. velka spolocnost propagujuca 1 konkretnu vec, nie 300000 malych co tlacia kazdy svoj uplne iny produkt (linux kym sa nezjednoti na 1-2-3 velke distribucie a tie nebudu medzi sebou vzajomne kompatibilne, tak bude na tych 2% co je teraz naveky). Ale Jobs stale chce vytrieskat prachy zo "zeleza" zatial co je evidentne, ze buducnost je v softe. Nakoniec to nam predviedlo aj IBM, ked opustilo pc trh, a to boli 3. (treti) najvacsi, apple je so svojimi pocitacmi kde? na 10.-15. mieste predajnosti?
|
| |
Re: psystar
Od: yanick(offline)
|
Pridané:
2.9.2008 16:46
Apple nie je 10.-15.
http://tinyurl.com/5db4ja
Toto uz urcite napadlo aj ludi z Apple, ale co by tym ziskali? Pocitace od Apple su zaujimave prave kombinaciou Mac + OS X, cize kvalitny OS stavany specialne na ich zelezo, kvoli tomu je system je rychly, stabilny a spolohalivy. Ak by uvolnili OS X pre PC stratili prave to, co robi OS X takym jedinecnym. Proste OS X by "klesol" na uroven bezneho OS, ktorych je niekolko (Windows, Linux, (open)solaris, *BSD, OS X). Ano, zacal by padat a zacal by mat problemy s HW.
A Apple vraj chce aby Mac-y nemali velky podiel na trhu, zrejme kvoli tomu aj ta cena. Napr. take Ferrari, ma velku spotrebu, maly batozinovy priestor, vysoku zakonnu poistku, cim je zaujimave? Rychlostou? Nikto ju nevyuzije a to co ponukaju bezne auta uplne staci. OSX je take Ferrari.
|
| |
Re: psystar
Od: aladar66
|
Pridané:
2.9.2008 22:02
tak na to si kde prisiel ze bsd pada a ma problem s HW? To je snad vtip?
|
| |
Re: psystar
Od: yanick (offline)
|
Pridané:
2.9.2008 22:41
Uplne tak to nebolo myslene :-)
btw, freebsd 4.10 sa mi nenainstalovalo, zamrzlo pocas nabehu, linux a wintendo islo bez problemov, cize problem s hw, inac skoda, chcel som freebsd, nie linux :-)
btw2, odvtedy sa mi to nestalo a server na freebsd na byvalej firme bezi bez problemov niekolko rokov
btw3, neexistuje jednoduchy sposob prechodu Ubuntu -> PC-BSD? :-(
|
| |
Re: psystar
Od: claudius
|
Pridané:
2.9.2008 13:56
a nemyslis ze by potom plno ludi len nadavalo ze na ich divnych zlatanicnach za 200$, co povazuju za super dooper PC to proste dobre fugovat nebude a ze to skor urobi negativnu reklamu?
|
| |
Re: psystar
Od: mylankooo
|
Pridané:
2.9.2008 14:04
nj to je pravda. Nevravim, ze by sa mal otvorit uplne a prave preto som spomenul to LiveDVD - ludia by vyskusali na svojom PC a potom by presli na Mac. Kazdopadne v tejto otazke som si nesvoj - neviem co by bolo lepsie a asi mi je to aj jedno :) ..ja si radsej priplatim :) ..Najlpesie bude asi zajst k nejakemu autorizovanemu predajcovi a vyskusat to tam :D
|
| |
zly produkt
Od: picus
|
Pridané:
2.9.2008 14:35
"poškodzuje zákazníkov predajom zlého produktu"
ha ha ha.
|
| |
Re: zly produkt
Od: Bozzzz
|
Pridané:
2.9.2008 15:07
ty tomu nechápeš, poškodzuje tých zákazníkov, ktorí frajerujú, že majú Apple, a nakoniec zistia, že majú Mac od nejakého psa a potom sú v traume psychickej
|
| |
Re: zly produkt
Od: picus
|
Pridané:
2.9.2008 15:18
tych poskodzuje ich oftalmolog.
|
| |
Re: zly produkt
Od: Bozzzzzz
|
Pridané:
2.9.2008 15:55
Tak ty si si to vysvetlil po svojom.
|
| |
os x na pc
Od: mave
|
Pridané:
2.9.2008 16:00
keby sa zacal os x vo velkom instalovat na bezne pc to by ste videli tu srandu a nadavanie uzivatelov na apple, hned by ste zistili v com ma windows navrch. os x je sice pekny system ale je dimenzovany na par zariadeni, ktore apple pouziva vo svojich pocitacoch. ked je windows nestabilny povacsine to je vdaka chybnym ovladacom. jedno je iste bolo by zaujimave mat na trhu pre pc dalsi konkurencie schopny os.
|
| |
Recomended hardware
Od: Jozef Čorba
|
Pridané:
2.9.2008 16:07
Už dávno mal Apple dávať svoj OSX zadara a doporučovať recommended hardware, z čoho by mal nemalé príjmy od predajcov hardware a mohlo by byť všetko pekne v klídku...
|
| |
Re: Recomended hardware
Od reg.: roob_
|
Pridané:
2.9.2008 16:15
preco by to ako robil, ked teraz predava predrazeny hw a ktomu za peniaze aj sw a aplikacie. Mac netrpi piratstvom, pretoze cenu vsetkeho softu uz mas v cene pocitaca. Ak by daval macosx zdarma, nieze by stratil $$$ zan, ale aj za ten predrazeny obycajny hw. Navyse tento by nefungoval na 90% zostavach koli ovladacom, co by dalej znizilo jeho imaaage.
|
| |
tazke prachy za jablko
Od: Ovocna muska
|
Pridané:
2.9.2008 16:55
Do predele s obhryznutym jablkom. Normalny clovek si to nekupi.
|
| |
prices..
Od: bong
|
Pridané:
2.9.2008 17:32
Ano, APLLE stoji 1999 USD a Psystar 399 USD, co si vyberiete?
Apllu klesaju zisky...
macworld.com
|
| |
Re: prices..
Od: Pecena klobasa
|
Pridané:
2.9.2008 17:39
Ja si vyberiem Linux.
|
| |
Re: prices..
Od: Hrivis
|
Pridané:
2.9.2008 18:23
lenze panko na hackintoshi nejde updatovat priamo od Apple...
dalej nejde licencovat niektore veci ktore si beru mac a ip adresu.. a tak dalej.. ale o tom ty vies vela makoveho...
|
| |
Re: prices..
Od: Tupcek
|
Pridané:
2.9.2008 19:26
a vidim ze si kupujes saty z blsaku, lebo tam mozes mat obcas podobnu kvalitu za ovela nizsiu cenu...aj ked to obcas je vazne len obcas...ono keby to nefungovalo tak ako to funguje, tak nefunguje ani adidas, ani nike, ani puma, ani apple ani coca cola a v podstate takmer ziadna velka znacka...
|
| |
Re: prices..
Od: picus
|
Pridané:
2.9.2008 21:27
hluposti.
komponenty su presne tie iste. nie obcas. vzdy.
|
| |
Re: prices..
Od: risototh
|
Pridané:
2.9.2008 22:41
v dnesnej dobe, ked sa z applu stalo PC (intel kam sa clovek pozrie) to vidim tiez rovnako...
svojim sposobom je macosx ovela horsim os od windowsov. je neporovnatelne tazsie navrhnut operacny system tak, aby fungoval na roznorodom hw, ako navrhnut ho na jednu-dve zostavy a napisat pre nu drivery...
tm padom svojim sposobom, pri apple nemate moznost vyberu... de facto vas okrada o slobodu...
a na slovensku nie je dovolene viazat jeden produkt na iny, tym padom si tu mozete kludne nainstalovat macosx na pc, lebo ich licencne ujednanie nie je platne (minimalne v tomto bode). niektorych spotrebitelskych prav vas obchodnik nemoze zbavit ani zmluvne...
|
| |
Re: prices..
Od: mylankooo
|
Pridané:
2.9.2008 23:28
Mne ale nic nebrani tomu pouzivat iny OS ako Mac OS X:) ..ja som sa slobodne rozhodol ho pouzivat a vobec ma nemrzi si priplacat o nieco viac, pretoze viem, ze mi to za to stoji. Keby som chcel ostanem pri Windowse (Linux sa na moju pracu moc nehodi).
Ale viem ako si to myslel :) Len to vyznelo ozaj ako by som k nemu bol prikovany alebo co :D
|
| |
Re: prices..
Od: risototh
|
Pridané:
3.9.2008 10:15
praveze som to myslel opacne. oni ta nenutia pouzivat na macu macosx, ale opacne ano. s macosx musis pouzivat hw od apple. i ked vo vnutri to je rovnake.
|
| |
Re: prices..
Od reg.: mylanko
|
Pridané:
3.9.2008 10:43
Ja viem ako si to myslel. K Mac OS X len Mac a nie PC. Len to vyznelo akoby som bol nesvojpravny :D
Len hovorim, ze keby som chcel pouzivat Windows, kludne si kupim ine PC, ale ked chcem pouzivat Mac OS X, tak mne osobne stoji za to si priplatit za stroj od Apple. Teda ide o to, ze v mojom pripade mi to vyhovuje, ale nevyvracia to fakt - Mac OS X len na Apple HW :)
|
| |
Re: prices..
Od: picus
|
Pridané:
3.9.2008 15:50
"K Mac OS X len Mac a nie PC"
problem je prave v tom, ze mac je pc.
|
| |
Re: prices..
Od: hrivis
|
Pridané:
3.9.2008 16:03
nic v zlom ale takuto sprostost ked niekto vypusti... achh
|
| |
Re: prices..
Od: hrivis
|
Pridané:
3.9.2008 16:04
ked prijdes do shopu s macmi a povies chcem iMac ... tak ti chlapik zabali PCcko?
|
| |
Re: prices..
Od: picus
|
Pridané:
3.9.2008 21:29
a co ine ti zabali, ak nie pc?
podla teba imac nie je pc?
|
| |
Re: prices..
Od: hrivis
|
Pridané:
3.9.2008 10:43
Ono je jednoduchsie robit veci na mensi pocet hardwaru .. a prave v tom to spociva ze maju par veci a brutalne nakompilovane ovladace pre ne... a slobodu mas... ved maju dost siroke portfolio produktov...
|
| |
Re: prices..
Od: tralalator
|
Pridané:
3.9.2008 1:47
ved to siju v tych istych fabrikach:) a asi aj ty isty ludia:)
a nwm ako ty.. ale ci znackova alebo neznackova mikina za 2 roky vyzeraju rovnako... len na zaciatku je rozdiel:-D mozno:D
|
| |
Re: prices..
Od: risototh
|
Pridané:
3.9.2008 10:15
nie mozno, ale urcite. minimalne v cene :)
|
| |
Jablko
Od reg.: Propediotika
|
Pridané:
3.9.2008 10:03
Dufam, ze apple prehra.
|
| |
Re: Jablko
Od: kredenc
|
Pridané:
3.9.2008 22:40
potom si vyhonis na vitaztvo Psystar
|
| |
samostatne...
Od: nonke
|
Pridané:
6.9.2008 12:56
ked clovek kupi mac hw, vtedy zaplati za os
ostatne dvd-cka su iba upgrade os
|