neprihlásený Sobota, 27. apríla 2024, dnes má meniny Jaroslav
Podľa MS je 89% zákazníkov Visty spokojných

DSL.sk, 27.8.2008


Spoločnosť Microsoft v rámci marketingovej kampane Mojave Experiment, v ktorej prezentuje pocit užívateľov starších verzií Windows alebo alternatívnych OS z Windows Vista, aktuálne zverejnila aj internú štatistiku spokojnosti zákazníkov Windows Vista.

Podľa Microsoftu je 89% existujúcich zákazníkov Windows Vista s týmto operačným systémom spokojných alebo veľmi spokojných.

Spokojnosť sa navyše podľa spoločnosti s časom zvyšuje, keď spokojných alebo veľmi spokojných s Windows Vista je 92% spomedzi zákazníkov, ktorí si zakúpili tento operačný systém v posledných šiestich mesiacoch.

Podľa zverejnených štatistík bolo do 30. júna predaných 180 miliónov licencií Windows Vista.

O indexe spokojnosti informovala spoločnosť Microsoft v tomto príspevku na blogu venovanom Windows Vista. O kampani Mojave sme informovali v tomto článku.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

České železnice idú testovať WiFi vo vlakoch cez satelitný Starlink
V bezplatnom DVB-T bude počas MS v hokeji aj Joj Šport
NASA komunikovala laserom na stovky miliónov km rýchlosťou 25 Mbps
Let vesmírneho Boeingu by sa už mal uskutočniť, o menej ako dva týždne
Vydané Ubuntu 24.04 s dlhou podporou
Uvedený notebook používajúci nový formát menších pamäťových modulov CAMM2
Nová verzia Windows 11 bude vyžadovať CPU s podporou ďalších inštrukcií, nepobeží na starších CPU
Google opäť odložil vypnutie cookies tretích strán v Chrome
HDD zdražia, Western Digital a Seagate to už oznámili veľkým zákazníkom
Po oprave zariadení v EÚ sa predĺži záruka a výrobcovia budú povinní opravovať aj po záruke


Diskusia:
                               
 

ktovie aky druh zakaznikov spadal pod tento test :)
Odpovedať Známka: 5.7 Hodnotiť:
 

hulan
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

americki zblblici zmagoreni reklamnymi kampanami bez vlastneho usudku a schopnosti analyzovat a porovnavat...
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

toto je presna definicia uzivatela OS X
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

hh, tak toto sadlo ako serbel na rit
Odpovedať Známka: 6.2 Hodnotiť:
 

a este ked mas sadlo na riti tak to nema chybu
Odpovedať Hodnotiť:
 

a my sme to pochopili, ze takto definoval teba ;)
Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

Ach "odbornik" sa ozval.. :D ...chcel by som pocut tvoje argumenty preco tak tomu je, a ake nevyhody vidis v OS X. Ja pouzivam Windows 13 rokov, Mac OS X 1,5 roka takze dovolim si tvrdit, viem o tom asi viac. Ale prosiiim, napis sem nieco.. chcem sa zabavit :D
Odpovedať Známka: -1.4 Hodnotiť:
 

a keby som ja povedal, ze som poslednych 15 rokov pouzival DOS, a posledny pol rok OpenSUSE, alebo Ubuntu, a tvrdil by som ze Ubuntu je jednoznacne lepsie ako MS produkt??? porovnavaj porovnatelne.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

DOS je porovnatelny s Windows, si myslim :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

BTW, este sa na zaver spytam. Ten tvoj postoj vychadza z tvojich skusenosti alebo si presne taky, ako opisuje prispevok, na ktory si reagoval, teda bez vlastneho usudku a schopnosti analyzovat??? :D
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

vlastny usudok mam, reklamne kampane idu mimo mna a napriek tomu som s vistou spokojny. len neviem z akych faktov vychadzal alibaba40.
Odpovedať Hodnotiť:
 

lamky ja som uplne spokojny ked ste jak seniori co si nevedia zvyknut ani na mensie zmeny vasa chyba
Odpovedať Známka: -2.0 Hodnotiť:
 

ti co boli nespokojni davno presli na XP (par percent inam), takze da sa tomu verit :))

Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

Skvely analyticky usudok ;-)
Ked sa tak nad tym zamyslim tak mas asi pravdu...
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

presne toto bolo prve co ma napadlo ked som to cital :)
Odpovedať Známka: 5.6 Hodnotiť:
 

To robili asi tym co maju prvy krat pocitac a bola tam predinstalovana win vista pretoze nic ine nevideli
Odpovedať Známka: 5.4 Hodnotiť:
 

Z kazdej strany citam: "Vazne je Vista super, Skutocne je oblubena, Fuuuha kolko sme toho predali, Ojojoooj vsetci tu Vistu chcu".
Skutocnost z okolia je vsak ina a tak mi tento typ reklamy pripada smiesny.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

"Tak to potom asi robili test s opicami". Pracujem ako inštalátor PC a každý kto si dal Vistu mi na druhý deň prisiel vratiť PC nech mu tam okamžite dám XPčko...mohol by niekto vytvoriť na túto tému hlasovanie ?!
Odpovedať Známka: 6.5 Hodnotiť:
 

a ake dovody uvadzali?
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

Dovod: vrat peniaze, na somariny ti kasleme...
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

dovody z praxe:

"XP je lepsie ako Vista ... kamarat mi povedal ..."
"... na XP je krajsie pozadie ..."
"Pod Vistou mi vraj nebudu fungovat niektore hry ..."
"... nepaci sa mi Vista ..."
"... nechce mi to otvorit maily ..." (.pdf z prilohy)
"... stale sa aktualizuje ..."

Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja mam presne opacny nazor, ak musim po roku a pol pouzivania Visty pouzivat sem-tam WinXP, tak mi je z neho zle. Proste XP je pre mna uz zastaraly system. A to pocitac nepouzivam na surfovanie po internete, ale na serioznu pracu.
Odpovedať Známka: 2.3 Hodnotiť:
 

A co je to podla teba seriozn apraca?
Odpovedať Známka: -4.3 Hodnotiť:
 

no asi nejaky financny poradca.. (world, ekscel, pavrpoint)
Odpovedať Známka: 8.2 Hodnotiť:
 

Plne sa stotoznujem s nazorom (a to sa do diskusii na temu vista vs. xp zasadne nezapajam, ale uz som naozaj otraveny z toho ako ludia neznali pomerov na forach vykrykuju, ze vista je zla bez podlozenia JEDINYM argumentom).
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

Drviva vacsina ludi ktori kydaju na vistu s nou nikdy neprisli do kontaktu, robi sa to pretoze je to moderne. Co sa tyka uplne bezneho uzivatela, moj 50 rocny otec bol na novom notebooku zmeteny skor z ribbonu officu 2007 proti 2003, rozdiel medzi xp a vistou ani nezaregistroval, povedal len ze "je to krajsie". Vistu mam 2 roky, doposial som s nou nenarazil na jediny problem, samozrejme okrem problemov so 64bit ovladacmi 3tich stran. Nehovorim ze kazdy uzivatel by mal okamzite prechadzat na vistu z xp, ale ked uz raz vistu mam, preco sa jej branit.
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

preco nepouzivat Vistu

1.) systemove naroky
2.) zbytocnosti (aero 3D)
3.) je derava (podla prieskumu IBM, bol tu dakde clanok)

Odpovedať Známka: -2.5 Hodnotiť:
 

tie systemove naroky su kvali aeru, tak si ho vypni a budu aj naroky nizsie, vypni si aj indexovanie, a neviem co je deravejsie pravidelne aktualizovana vista alebo Xp
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

"tie systemove naroky su kvali aeru, tak si ho vypni a budu aj naroky nizsie, vypni si aj indexovanie"

- ak si este zopar veci vypne tak preco by mal mat Vistu? ved to sa vrati na XP

"a neviem co je deravejsie pravidelne aktualizovana vista alebo Xp"

- ano je pravidelne aktualizovana ale len necele 2 roky a XP je pravidelne aktualizovane 7 rokov, za 7 rokov sa da viac toho opravit ako za 2...ak by tu bola Vista 7 rokov, alebo aj 70, tak aktualizacie vsetky chyby neodstrania, tie su vecne, kedze ani jeden OS nie je dokonaly
Odpovedať Hodnotiť:
 

nevrati sa na XP ale to by si o tom musel vediet viac LAMA
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Nastastie ti uz buduci tyzden zacina skola. Priprav si radsej zosity a pera a nepis tu kazdemu lama, to mas zrejme z tolkeho hrania CS.
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

Je to zabava, ked nejaky trol zacne vykrikovat "lama". Hehe.
Odpovedať Hodnotiť:
 

1.) Ake systemove naroky mas presne na mysli, resp. naroky na co (toto je jedna z veci ktoru kazdy krici a nic o nej nevie). Pokial by ti slo o spotrebu pamate, a ze po bootnuti jej vista zozere prilis vela, hovori sa tomu cachovanie (osobne nevidim caro 4gb pamate, ak 3gb budu furt lezat uhorom), ale ak nejaka aplikacia poziada o pamatovy priestor, je jej okamzite dostupny bez swapovania na disk. Na viste realne vidis prinos dokupenia 2gb na 4gb, na rozdiel od XP.
Odpovedať Hodnotiť:
 

2.) Aero je zbytocnost... hovori sa tomu "eye candy". Iphone, MacOS a podobne dizajnove zalezitosti su tychto veci plne a su predavane preto ze su pekne. Ak si clovek bez vkusu, ktory sa uspokoji so sedymi, hranatymi oknami Win98 (alebo este horsi, nejaky uchyl cez shell), vo viste ti nic nebrani vypnut aero a pustit si temu win2003 a ukajaj sa kolko chces. Ba co viac, usetris si spotrebu AERA! No nie je to skvele? (nie, nie je)

Odpovedať Hodnotiť:
 

Co ja na Mac OS precackane? :D Videl si to vobec niekedy...?? Precackana je Vista a to omnoho viac.. Jediny rozdiel na Mac OS je ten, ze pouzitelnost ma aspon zmysel a ulahcuje pracu, kdezto AERO nie je nic viac ako "WOW" efekt. Jeden pohyb mysou ti zobrazi vsetky okna a ich obsah a nemusis si medzi nimi este scrollovat alebo klikat po nejaky taboch. Navyse system to vobec nijak nebrzdi. Tienovanie okien - v Mac OS to sluzi na jednoduchsie rozlisenie aktivneho okna ale vo Viste maju tiene vsetky okna. To boli len dva priklady, ale je ich omnoho omnoho viac. Microsoft a vacsina ludi si mysli, ze OS X sa predava pretoze je pekny a snazi sa to napodobnovat. OS X nie je pekny ale je hlavne pouzitelny - efektivnejsi! Ak mam pravdu povedat, Vista sa mi paci viac, ale naco mi to bude, ked mi to moju pracu nijak neulahci ale este spomali?!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ten pohyb mysou a nasledne zobrazenie vsetkych okien sa tyka Exposé v Mac OS X a nie Aero.. to len, ze som sa moc zrozumitelne nevyjadril :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

3.) Derava? Ktory system/aplikacia nie je? Programy pisu ludia, ludia su omylni, preto su chybne. Nie je dolezite ci nieco obsahuje chybu, ale ci vobec, ako rychlo je napravena. A ver mi, vista presla v tomto hodny kus cesty od jej vydania.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ktory OS nie je deravy: Linux, BSD, Solaris,...
Odpovedať Hodnotiť:
 

A zase som nepocul/necital ani jeden argument, pre ktory by som mal downgradovat na XP... Ostatne uz ma to ani neprekvapuje. Kriklunov je hodne vsade, najma na internete.
Odpovedať Hodnotiť:
 

zato ja som problemov s vistou zazil neurekom.. vecne BSOD koli sata ovladacom je jeden z nich.. Nehovorim ze je to zly system, len v mojom pripade sa takmer neda pouzivat..
Odpovedať Hodnotiť:
 

ale de... . Len netrep sprostosti.Z tvojho textu cítiť zaujatosť. Ale ak si s tých čo tisnú vistu do hw, 1GB ram tak sa nečudujem. Nevravím že Vista je najlepšia, ale určite sa nedá len tak zmietnuť zo stola zo slovami "je to odpad"!!
Odpovedať Známka: 4.5 Hodnotiť:
 

je to odpad.
Odpovedať Známka: -4.0 Hodnotiť:
 

aj ja pracujem ako instalater a zatial boli vsetci spokojny s mojou pracou
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Instalater je poctiva praca, to len darmozraci sedia pri pocitaCOCH.
Odpovedať Hodnotiť:
 

by ma zaujimalo, ci si naozaj zakazdym ziadal MS o downgrade ;o) ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

citujem "Pracujem ako inštalátor PC" heh :D lol...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Musi sa naucit par fajnovych slov, aby bol odbornik. Napriklad downloadnut, kreknut, prehodit na druhy disk, instalnut.
Odpovedať Hodnotiť:
 

vista nieje zla len sa s nou treba naucit pracovat. a treba mat vykkony hardware
Odpovedať Známka: 4.3 Hodnotiť:
 

a co nove prinasa Vista? lebo ja som okrem vylepsenej grafiky, neskutocnych narokov a nekonpatibilitou nic nove nezbadal
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Prinasa vela novych technologii, to musi uznat kazdy, kto sa o to aspon raz zaujimal.
Nejedna sa iba o eye-candies a rozne utilitky, ktore existovali aj na XP, ale bolo update-nute aj jadro OS a celkovo sposob, akym funguje.

Nehovorim, ze som expert na tento operacny system, ale ako jeden z mala ludi, co sa tu vyjadrili, som s nim spokojny.
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

prinasa najlepsiu technologiu.... DRM :)))
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

Prinasa nove prijmy Microsoftu a vsetkym softverovym spolocnostiam. Alebo poznas iny trik ako predat to iste viackrat?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

No, ono tam malo byt vselico, ale za tych 5 rokov sa to bohuzial nestihlo nakodit ;-) Ako SQL filesystem, Avalon, Indigo, a nespocet dalsich veci :)
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

niekde som cital rozhovor, s nejakym chlapikom z MS, a ten sam priznal, ze povodna Vista (vtedy este Lohghorn), ktoru zacali vyvijat hned po XP, bola tak neskutocne pomala, spackana a nekompatibilna, ze jej zdrojaky proste po 2 rokoch!! vyvoja zmazali a zacali odznova. To co zbuchali teraz vo velkom terepu ku kazdemu novemu PC.
Odpovedať Hodnotiť:
 

vy kus vola jaka neskutocne naroky??? uz to vidim jak ides na 486tke tak si nemozes dat vistu kedine co vac zere je miesto na HDD u mna ma folder Windows 5,6 GB a vobec mi to nevadi lebo ten disk mam prave na softver tak uz sa clovece prebud zo sna XP
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

neviem preco si par ludi mysli, ze pojem neskutocne naroky na vistu znamena, ze ju uzivatel chce instalovat na 486? to ste naozaj taki blbi? no flame, ale je mi z vas totalne ehm nanic
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

ty dilino to bolo myslene ze na stary PC tod cca P4 ale ne ty to beres doslovne pane poze zaco ma trestas ...
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

za preklepi ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak tak povedzme ze nieje zla, no je horsia ako XP.
ovladam XP a linux (ubuntu). nemienim sa srat s dakou vistou pretoze nic nove neprinasa iba zmenene ovladanie. cosa tyka toho ze bolo updatunte jadro. ehm, no nech bolo.
aj ked vysiel windows millenium malokto si ho dal. a cakali na XP cilek cakame na tu 7.
Odpovedať Známka: 1.4 Hodnotiť:
 

Podľa MS je 89% zákazníkov Visty spokojných => Podľa zákazníkov Visty je 89% z nich nespokojných.

Záleží to len od toho, kto to posudzoval.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Staci sa len pozriet akych ludi vybrali na ich "Mojave Experiment" .. vacsich debilkov uz asi nemohli najst LOOOOOOOL. Ja som kupil NB s Vista Business (nebola ina moznost,dany model bol len s MS OS) a nastastie k nemu bolo aj downgrade CD s WinXP PRO
Odpovedať Známka: -10.0 Hodnotiť:
 

Nuz, treba si zvyknut na to, ze pocitac dnes uz nepouzivaju iba zajebakovani pubosi a brylati akademici :)
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

len si spomente, ako ste vsetci nadavali na XP-cka ked vysli prvy krat... To iste je aj s Vistou. Ste zakomplexovani a konzervativni.

Garantujem ti, ze aj na slabsom HW Vista fachci uplne bez problemov. Je to proste evolucia, ostavat na winXP je uz zastarale.
Odpovedať Známka: 2.9 Hodnotiť:
 

suhlas mal som ju od vydania na srote (athlon 2500+@1833MHz 512 MB ati radeon 9200 128MB)tak ked mi tu dakto napise ze to je narocne na HW tak mu ten HW asi narved dakde !! deti do 10 rodov nevyjadrujte sa !!
Odpovedať Známka: 4.0 Hodnotiť:
 

verim ti ze tam isla nainstalovat, ale nechcem si predstavit jej pouzitelnost... ved po nabootovani mi zabera v RAMke bezmala 1GB. staci zapnut par dalsich programov a uz tam vyskakuje msgBox, ze aby som rychlo nieco zavrel, lebo stratim udaje :D
z toho dovodu ju pouzivam len sporadicky (napr. prave teraz :)

Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

To že Vista používa RAMku, je úplne v poriadku, tak to má byť. Nechápem prečo všetci chcete aby bola RAM-ka prázdna, kto povedal takú kokotinu že to tak má byť? RAM-ka je od toho, aby ju systém využíval, aby neswapoval, preto sa to volá operačná pamäť. Ja mám Vistu, som s ňou spokojný, dokonca je svižnejšia ako XP na porovnatelnej konfigurácii. Stačí mať dvojjadro a nie je čo riešiť. Vista totiž lepšie využíva HW prostriedky systému, Aero nezaťažuje CPU ale využíva GPU a hlavne mi neide zamrznúť celý počítač keď z jednej náročnej aplikácie sa prepínam do druhej náročnej aplikácie.
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

ja predsa nehovorim ze ju vyuzivat nema.
len spochybnujem prispevok tohto "Barracuda", ktory tvrdi ze na PC s 512 MB RAMky mu to slapalo bez problemov
sam som to na podobnej konfiguracii odskusal a viem co hovorim
Odpovedať Hodnotiť:
 

chces neake video?? a povedz mi aj teraz kolko mas ram? 2 alebo 4gb?? tak ako neviem v com je problem ramka to urco neni mam 2 GB a prepinam okna z WOW (full vsetky nastavenia videa) a CS 1.6 (tiez full) a sekne to asi na 1 s dokial si to nacita secko co potrebuje.a moja zostava je amd athlon x2 5200+ (2,7 GHz) 2GB ram a grafika HD 3870. a ver mi ze aj na mojom sratom PC to je ten co som ho popisoval vyzsie islo secko tak ako na XP a samourejme to PC nesplna ani poziadavky Visty ... ale isla a bol som spokojny ale komu net rady tomu net pomoci
Odpovedať Hodnotiť:
 

jasne, daj video (: ale z toho stareho pocitaca
teraz mam 2GB RAM


Odpovedať Hodnotiť:
 

Asi si pomylily to malo byt naopak tie percenta teda 11% a 8% spokojnych...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jasne ze je 89% spokojnych s Vistou ked robili prieskum iba na svojich zamestnancoch... Teda s Vistou je spokojnych je 89% Microsoftakov.... Ostatny maju Apple....
Odpovedať Hodnotiť:
 

To bude tým, že keď si ju už ľudia kúpili/bola im vnútená, tak už nemohli povedať, že je zlá... Napríklad ja som ju nekúpil a zdá sa mi byť v pohode (teda až na inštaláciu), aj keď po pravde, používam ju zatiaľ len mesiac. A používam ju hlavne preto, lebo má DirectX 10.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja som s Vistou absolutne spokojny!
Dosiel mi notebook s Vistou a hned ten den letela jak prasiva handra a teraz je tam Ubuntu. KONECNE!!
(pre tych co chcu rypat- Vistu som skusal uz pred tym a nepacila sa mi, tak som jej dal sancu aj teraz, ale je to hnus...)

Takze zaver: vdaka Viste som presiel na Linux a to sa pocita... :-P
Odpovedať Známka: 1.1 Hodnotiť:
 

ty si na tom Linuxe uz davno traper, len sa snazis o flame LAMA
Odpovedať Hodnotiť:
 

a ozaj, co je to ten linux??
Odpovedať Hodnotiť:
 

a farbicky mas uz zastruhane? lebo o 4 dni ti to uz zacina.
Tak pekne zavri internet, ked chces este sa mozes ukojit na nejakom efekte AERA potom vypni PC, a chod opakovat veci do skoly, aby si tam nevypadal ako LAMA
Odpovedať Hodnotiť:
 

pod clankom mohla byt anketa... :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

kazdy obhajujete svoje dovody, preco to, alebo preco hento. :-D treba priznat, ze v sucasnosti je XP ovela sstabilnejsi a menej zatazuje system, ako vista, je pren zatial plna podpora vyrobcov hardware a celkovo servis bezi bez problemov. Takisto sa stretavam s uzivatelmi PC, ktori po zakupeni noveho notebooku a prvom spusteni visty bezia z amnou so ziadostou o okamzite preinstalovanie na XP :-) Takze v tuto chvilu tvrdim: zostat pri vistach. na druhej strane, urcite v buducnosti prejdem na iny OS, pretoze podpora pre XP skonci a budem nahraty. a kludne na vistu. len si pockam, kym jej vychytaju musky. ved prve verzie XP boli tiez "zaujimave" lol ved pri uplne prvom predvadzani XP na jednej vystave odisli pani s MS s hanbou, kedze ani nerozbehli PC, na ktore ukazkovo instalovali XP-cka...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

heh, pekn ypreklep... vraj zostat na vistach, ked tam malo byt na XP loooool
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je to uz strasne trapne, co tu niektori ludia dokazu popisat. Takto sa dnes ventiluje dnesna mladez? Kopu do Linuxu, dalsi kopu do Microsoftu, dalsi do Visty, dalsi do AMD ci Intelu. Aky to ma vyznam?
Dnesna mladez dokaze zanadavat na nejaku vec bez akehokolvek rozumneho podkladu. Dokaze urobit fantasticky zaver v 1-2 vetach mysliac si, ze ten jeho nazor je jedinecny a kedze par inteligentov ma rovnaky nazor ako oni, tak ich nazor je ten spravny (vid hodnotenia prispevkov, co kopu do Visty +10bodov - trapne).
Odpovedať Známka: 6.9 Hodnotiť:
 

Neviem ako je to s hrami, ale viem, ze ak pouzivate pocitac na serioznu pracu alebo co i len surfovanie, tak citit obrovsky narast vykonu vo viacerych smeroch. Ano, kopirovanie je o nieco pomalsie. Ano, komprimacia je o nieco pomalsia. Ale spustanie aplikacii je mnohonasobne rychlejsie.
PS: Skuste si v XP minimalizovat do TRAY Outlook a po hodine prace sa skuste k nemu vratit. Skuste si potom toto neskor na Viste (samozrejme, odporucam mat 2GB ram alebo viac - totiz pri slabych PC XP vyhrava, inac prehrava).
Odpovedať Známka: 10.0 Hodnotiť:
 

To by ma fakt zaujimalo, ako casto spustas aplikacie. Ja bych teda preferoval pomalsi start a rychlejsi beh (cize, napr. to kopirovanie, komprimovanie:)

WinXP, dnes uz archaicke jednojadro, 2GB RAM, office, pl/sql developer, visual studio, kompilacia narazovo spotrebuje ~800MB
(vyvoj klient-server aplikacii, kde beziace services bezne zozeriu 200..400MB), outlook na pozadi = ziadny problem. Kolegovia na ekvivalentnom hardware vistu velmi rychlo poslali prec:)

Pracujem v nadnarodnej korporacii s 5000+ zamestnancami po svete a taketo firmy si jednoducho nemozu dovolit len tak z fleku upgradnut svoje tisice pocitacov len preto, ze to vyzaduje operacny system. Vista podla mna nie je zly system (je podla mna rovnako "zly", ako boli XP vo svojom prichode voci win2k), ale velmi sa ani necudujem velkym firmam, ze sa s prechodom z XP neponahlaju...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Uf, uf. Neviem co vyvijate, ale verim, ze pre Vistu aspon optimalizujete...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Presne mas pravdu. Nemam rad ked niekto na nieco jebe hovadiny. Pouzivam Linux, neserem na Windows, mam intel CPU, neserem na AMD. Mam kartu ATI, neserem na nVidiu.
Lenze tu kazdy sere na to co nepouziva.
Odpovedať Hodnotiť:
 

no jasne,
stari, uslintani chujovia tu pisu sprostosi, ale urcite za to mozu mladi...
Su to stare troski ktore si nedokazu zvykat na nove veci, nie mladi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja som stara troska co programovala este na 8 bitoch, ked ty si hadam este sral do plienok a predstav si, nemam problem si zvyknut na nove vec:)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Keby som bol ja MS,
tak podla mňa by bolo spokojných 99,9%.

To je dobré keď si niekto sám "NESTRANNE"
hodnotí produkt.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked uz vyhodili za os peniaze a kupili si ho -to by sli proti sebe ,ale nepise sa o zakaznikoch ktorym je prakticky ten os nanuteny , ktory ho tam maju aj ked ho nechcu , o tych ktory si ho hned preinstaluju
Odpovedať Hodnotiť:
 

1
Este nezabudnite povedat ze hlista ma spusteny extended code execution prevention, co sa da vypnut len cez prikazovy riadok...teda cracknuty sw vam nepojdeeee, iba s dedkom Guglom.
2
Vista ma take nič-moc efekty, oni vydaju sw a robia len bezpičnostne zaplaty, kym na lunexe z depozitarov stiahnes vseliake super pluginy.
3
ak by si chcel aero alebo remote control , potrebuješ upgradnut vistu minimalne na home premium.
4
chcem si u visty zmenit bootscreen a dodnes neviem jak, na xp to ide lahko...

U visty vidim jednu vyhodu ze ked stlacim ctrl alt delete tak je moc vacsia sanca ze mi otvori task managera ako v xp

Moj nazor : Lunex je pre všetkych ktorym stači
Windoze su pre gamerov a takych ktorim nejdu programy pod wine api
Odpovedať Hodnotiť:
 

1. s cracknutym sw na viste som zatial problemy nezbadal
2. ano, linux ma v tomto nesmiernu vyhodu
3. chjaj, zas sikovne kroky MS
4. neskusal som neviem

- task managera v xp skus otvarat pomocou Ctrl+Shift+Esc a mas istotu, ze sa ti otvori :)

Linux + Win = oba OS su schopne byt vyuzitelne ludmi, ktori pracuju s SW, ktory bezi na tom ktorom OS
Odpovedať Hodnotiť:
 

diki za tip ale už mam hlistu...

a s tym linux + win maš pravdu ale neznašam dualboot lebo stale vypinat zapinat... keby som mal emulovany OS tak by to bolo pomale :(
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vista 64bit mi už pol roka ide bez problémov. Dôležité je mať zladené komponenty, a 4GB RAM. Druhá dôležitá podmienka je nemať počítač z Tesca(VISTA, 512MB RAM, integrovaná VGA).




Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

athlon XP 2600+ 1,9Ghz K7,radeon X1600 256MB,1 GB ram a vista ide ako po masle :) tento komp som predal pred 3 tyzdnami za 5900sk...s viistou som nadmerne spokojny,najme ked si uvedomim ze medzi XP ktore bolo uvedene v septembri 2001 a vistou z januara 2007 je rozdiel skoro 7 rokov,co cini rozdiel ako win 95 VS win XP :P keci o narocnosti visty su uplne mimo...staci za 500sk dokupit dalsich 512 MB ramky a vsecko ide jak ma...nehovoriac o tom ze dnesne hry/aplikacie potrebuju minimalne 1 GB ram takze to je jedno..je to bezpecnejsie,krajsie,prijemnejsie sa v tom pracuje a hlavne sa lahsie obchadza ochrana ako v XP..a nieje to pomalsie ako XP
Odpovedať Hodnotiť:
 

89% !!!zákazníkov Visty!!! to znamena ze ludia co maju vistu su spokojny teraz sa pytam ktory clovek co je nespokojny s vistou si ju necha? bud niekto kto ju nevie preinstalovat a nepozna nikoho kto to vie alebo uplny dement - tj 11%


Odpovedať Hodnotiť:
 

Linux ruleeeeez!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mojave ma pokracovanie :D NEstaci ze su monopol ale este takato traparen. Vsak kontrola pravosti na xp+trapne kampane...MS sa snazi svoju Hlistu nejako pretlacit.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked som zacal pouzivat Win, uz po 3. spusteni som zistil obrovsky rozdiel!!!:)

zacal=after reinstall
rozdiel=pomalsi

hlavne plati na xp/vista
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak pani
ake prednosti mali OS
Win 98 a Milenium mali DirectX (urcene na hry) ale nestabilne.
NT 4 a Win 2000 mali NT jadro (Stabilita,bezpecnost)ale nenainstalujete hry.
prislo Win XP (Stabilita,mezpecnost, DirectX urcene na hry)
U MS dali to najlepsie dohromady.
Uzivatelske rozhranie bolo skoro rovnake, takze kto vedel pracovat na 98,Milenium,NT4,2000 tak uplne pohodlne presiel na XP a skoro nepoznal rozdiel MENU Nastavenia iba dizain.

Odpovedať Hodnotiť:
 

teraz prechod z XP na Vistu.
1.hardwarova narocnost + potreba vela pameti a rychly HDD
2.vylepsene omalovanky WOW efekt po tyzni leze na nervy
3.poprehadzovane MENU nastavenia, brzdi efektivitu uzivatela, furt vyhadzuje nejake okna na potvrzovanie, ano da sa to vypnut(trvalo mi 10 minut kym som to nasiel a vypol,uzasne), HDD furt nieco robi a brzdi pracu uzivatela, furt nieco robi na internete MS? CIA? NSA? FBI? USA Teroristi?, (aktualizacie 4-5x denne!!!)
Win XP, 2002, 1GB na disku po inst., 6 rokov sa opravuje!
Win Vista, 2007, 8,5GB na disku, po inst.,1,5 roka sa opravuje!!!
Tak a teraz sa pytam ked sa opravuje XP 1GB 6 rokov a este nieje uplne opravene, tak kolko rokov sa bude opravovat vista 8,5GB , ??? 20-30 rokov ???

Odpovedať Hodnotiť:
 

4. je tam aj hlasove ovladanie ale iba v ENG, skuste mu nadiktovat text v slovencine alebo v cestine, nevyuzitelne pre ine jazyky ako ENG.
5. OS by mal byt len most medzi hardwarom a uzivatelom a teda by mal zaberat menej miesta v pameti a mal by byt co najrychlejsi a nie zobrat si velku cast pameti a potom neostane na ostatne aplikacie a hry pre ktore je prave urcena!
6.vecsia spotreba aj pri necinnosti ako citanie na internete alebo, pisanie! a prave energia je dnes draha!!!
7. Partition magic 8 a este nejake programy =BSOD
8. Vista na notebookoch napr.HP Partition magic8=BSOD
Nero 6.6.0.16=BSOD a su aj dalsie programy co sposobuju BSOD

-VISTU ANI ZADARMO!!!!-
Odpovedať Hodnotiť:
 

ty tupec, partition magic 8 neni urceny pre vistu, je to program dost stary. pises tu same somariny, si totalny kokot
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja Mam Vistu dokonca legalne a som spokojný. XPčko bolo dobre možno rýchlejšie ale Vista je zasa krajšia.. Skôr nerozumiem veci ked si kupim soft prečo si ho môžem dať iba do jednho kompu? ved ked si kupim auto môže na nom jazdiť aj moja žena.. tak som si na notbuk dal tiež vistu ale platiť im za nu už druhý krat nebudem žebrákom!
Odpovedať Hodnotiť:
 

to: homeless nekrofil
kokot si ty a ty 20ti cigani co ta robili!!!
poznas nejaky lepsi program ktory ti prerozdeli particie bez straty dat a bez formatu???
A neskusal som len windovsovsky ale aj ten pre DOS a stale vyhadzoval chyby particie.
Druhy krat sa chovaj ako na internete (slusnejsie) a nie v zasmradenej krcme, citaju to viaceri ktorim sa nepaci tento slovnik
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja som s Vistou spokojny
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár