|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
opravit
Od: webnick2
|
Pridané:
2.8.2008 10:43
s podtitulom "Zlepšenie výkonY rýchlo a jednoducho"
|
|
Re: opravit
Od: Baklažán
|
Pridané:
14.8.2008 7:24
No, a Mac jednocuho používame... zo všetkým krásnym a rýchlim.
|
|
Pošli kvety
Od: webnick2
|
Pridané:
2.8.2008 10:46
No nieje to usmevne, ako sa MS snazi vsemozne ludi presvedcit, ze Vista je pre nich to najlepsie? :D
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Noja
|
Pridané:
2.8.2008 11:00
A čo je na Viste podla teba take zle? Ja ju použivam už pol roka a na Xp by som už nešiel. Ak máš vykonný počítač nieje žiaden problem.. určite by som si ju ale nedaval na Celerona alebo niečo podobné
|
|
Re: Pošli kvety
Od: webnick2
|
Pridané:
2.8.2008 11:08
Podla mna su chore uz jej HW naroky (v dobe jej uvedenia na trh boli skutocne NAD priemer u beznych ludi). Operacny system ma byt operacnym systemom, a nie zrutom systemovych prostriedkov, pamäte atd. A v konecnom dosledku je casto aj na vykonnych PC nie prave najrychlejsi. Co je na Viste dobre? Aero? Pekne ikonky?
Inak pikoska: Na jednej konfere sef ceskeho MS develop teamu zahlasil, ze podla MS je priemerny pocitac nejake dvojjadro, 4GB ram, 500GB disk... Ta konfera bola pri uvedeni Visty. A to nebol vtedy ani zdaleka PRIEMERNY pc.
|
|
Re: Pošli kvety
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
2.8.2008 11:25
Ak to povedal sef ceskeho MS devepoler teamu v januari 2007, tak je blb ... Mozno myslel ze na takych strojoch pracuju oni ...
V tom case bolo 2jadro mierny nadstandard ktory sa pomaly staval standardom, podobne 1 GB RAMky bol vtedy standard, 2 GB bolo vtedy este povazovane za mierny nadstandard (tym standardom pri kupe noveho PC su dnes 2 GB) ...
|
|
Re: Pošli kvety
Od: XLX
|
Pridané:
2.8.2008 12:53
Lenze dnes kupis low-endovy pocitac, na ktorom Vista poleti ako raketa, za 15.000 Sk i DPH, takze kecy o vysokych hw narokoch Visty su uz mimo misu.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: webnick2
|
Pridané:
2.8.2008 13:07
Bezne si kupujes novy pocitac kvoli OS?
|
|
Re: Pošli kvety
Od: podfuck
|
Pridané:
2.8.2008 15:58
vy ste vsetci taki debilkovia - ked mate stare kramy masiny, netrepte si tam vistu, je to novy system a ma vysie naroky, keby mali robit system ktory pobezi na kazdom kuse dreva tak by bol pokrok ziadny
uz sa odkomplexujte od toho ze nadavat na ms je frajerske dajte si pohov, viete hovno o tom co vsetko kedy dobre, a naozaj dobre ms urobil a stoji za kolkymi prevratnymi a pokrokovymi vecami !
howgh
|
|
Re: Pošli kvety
Od reg.: still
|
Pridané:
2.8.2008 16:50
Menuj jednu prevratnu alebo pokrokovu vec, s ktorou prisiel MS sam od seba ;-)
|
|
Re: Pošli kvety
Od reg.: xxar3s
|
Pridané:
3.8.2008 19:28
odbc
|
|
Re: Pošli kvety
Od: _kozec
|
Pridané:
2.8.2008 17:07
> viete hovno o tom co vsetko kedy dobre, a naozaj dobre ms urobil a stoji za kolkymi prevratnymi a pokrokovymi vecami !
Tak nas pouc :) Som naozaj mimoriadne zvedavy.
|
|
Re: Pošli kvety
Od reg.: xxar3s
|
Pridané:
3.8.2008 19:50
ma pravdu, Microsoft Research nas v poslednej dobe priam bombarduje prevratnimy vecami hlavne v oblasti vyvoja aplikacii napr. take C# 3.0 alebo LINQ. Alebo do buducna perspektivne projekty ako programovaci jazyk F# alebo operacny system Singularity(ktory je napisany v jazyku C#) a z ktoreho budu vychadzat buduce operacne systemy microsoftu...
|
|
Re: Pošli kvety
Od: _kozec
|
Pridané:
2.8.2008 17:07
> viete hovno o tom co vsetko kedy dobre, a naozaj dobre ms urobil a stoji za kolkymi prevratnymi a pokrokovymi vecami !
Tak nas pouc :) Som naozaj mimoriadne zvedavy.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: dadusik
|
Pridané:
3.8.2008 8:25
ty si nepoucitelny, na co by ta poucoval.. Zaklady ti mali dat v skole, ale ani tie si zrejme nedostal, tak nac cakat rozvoj osobnosti vo vlastnom zaujme ze ? este nezabudni napisat aky pouzivas OS
|
|
Re: Pošli kvety
Od: prefuck
|
Pridané:
3.8.2008 19:59
ze by windowz ? :-DDDDD
|
|
Re: Pošli kvety
Od: _evo_
|
Pridané:
2.8.2008 22:35
vies, je trochu divne ked vrazis napr. 5k do PC, nainstalujes vistu a bezi ti to tak ist rychlo ako s XP pre upgrejdom..
|
|
Re: Pošli kvety
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
3.8.2008 11:12
Operačný systém neslúži na zrýchlenie procesov, ale na zjednodušenie a zlepšenie efektivity práce. Na Viste spustíš (nájdeš a potvrdíš) program niekoľkonásobne rýchlejšie ako na XP, ak nemáš všetky ikony na ploche alebo rýchlejšie nájdeš okno, do ktorého sa chceš prepnúť a podobne. Rýchlosť behu programov (kódovanie videa a audia, výpočty sústav rovníc a podobne) bude rovnaká bez ohľadu na to, či tam budeš mať Linux, Windows, Mac OS alebo PC DOS, pretože procesor viac operácií nedokáže spracovať. Rýchlosť sa môže zmeniť len v prípade, ak napríklad starý OS nevie dobre používať viac procesorov alebo nedokáže efektívne prideľovať pamäť, ak jej máš v PC nedostatok a podobne.
|
|
Re: Pošli kvety
Od reg.: still
|
Pridané:
3.8.2008 12:28
Rychlost behu programov veru nebude rovnaka. Zalezi napr. na tom, ake systemove kniznice/funkcie dany program pouziva a ako su implementovane v systeme. Dalsia zmena rychlosti moze nastat podla toho na aky typ procesora je kompilovany dany program (i386, x86_64, RISC/CISC a pod.) a aky je fyzicky pritomny. A pri tebou spominanom kodovani videa este napr. aj zalezi, ci ovladac na grafiku umoznuje tento proces "presunut" na grafiku (ak to samotna grafika podporuje).
Dalej taktiez, ked spominas efektivitu prace, zalezi aj na tom ake sluzby/programy bezia na pozadi a aku cast zo systemovych prostriedkov (najma pamat a cas procesora) pri tom spotrebuvaju (ked ich je prilis vela, zatazenie moze stupat exponencialne, napr. uz len kvoli prepinaniu kontextu - tiez suvisi s implementaciou funkcii/kniznic v danom OS).
Na to obcas mnohi zabudaju, ale ani hw nejde rozsirovat do nekonecna ;-)
|
|
Re: Pošli kvety
Od: 2Matrix
|
Pridané:
4.8.2008 14:13
Topmu hore:
1GB v roku 2007 bolo štandard? Ako pre koho. Myslím si, že už v roku 2005 to bola nevyhnutnosť.
No a nespomenul si dosť podstatnú vec, priepustnosť zberníc...
|
|
Re: Pošli kvety
Od reg.: eS
|
Pridané:
6.8.2008 8:58
vsetci su debilkovia, len Ty si najlepsi a najmudrejsi... za akymi prevratnymi a pokrokovymi vecami stoji M$????? okrem kradnutia cudzich napadov, technologii a vydavania ich za svoje???
pre megalamu ako si Ty, ktory v zivote nic ine ako windoze nevidel je urcite vrchol vsetkych technologii... najskor ziskaj trosku rozhlad aby si aspon vedel o com hovoris...
nadavat na M$ nie je frajerske, je to iba vyjadrenie nazoru..
|
|
Re: Pošli kvety
Od: 2Matrix
|
Pridané:
8.8.2008 8:39
V tomto svete sú zlodeji asi všetci a najviac Lunexoidný "tvorcovia..."
|
|
Re: Pošli kvety
Od reg.: jakub h
|
Pridané:
5.1.2009 11:13
nikto si ho tam takmer netrepe ale maju ho uz tam natrepany pri kupe pc ;)
|
|
Re: Pošli kvety
Od reg.: Hosak
|
Pridané:
2.8.2008 22:14
Tak sa skus zamislet nad tim kolko stalo pc na ktorom bezalo xp v dobe jeho uvedenia... a tak isto ked doslo xp ties nie kazdy mal stroj vikonny na to aby xp mohol rozbehat...
|
|
Re: Pošli kvety
Od: windoes
|
Pridané:
2.8.2008 23:23
Ty sa skus zamysliet nad tym, ci by si sa nemal vratit do druheho rocnika...
|
|
Re: Pošli kvety
Od reg.: Hosak
|
Pridané:
3.8.2008 12:29
Jaj odbornik sa ozval...
|
|
Re: Pošli kvety
Od: chaoos.
|
Pridané:
4.8.2008 10:07
svata pravda :D
|
|
Re: Pošli kvety
Od: anonym
|
Pridané:
5.8.2008 2:23
No...nechcem velmi kazit naladu...ale na PC, kde som kedysi mal Win98 a XPcko tam ledva dychcalo... mi kludne bezi Linux s lookom Visty... no..
..ano...jasne... som podla vacsiny asi magor, ktory musi byt iny a nepouzivat Windows.... ale skuste pochopit jednu peknu vec - MS cim dalej tym narocnejsi OS a Linux ma skor opacnu tendenciu.... teda..na starej sunke rozbehnem novsi Linux uplne bez problemov...a to sa teda o Windowse rozhodne povedat neda... by velmi chcel vidiet, ako by niekto rozbehol Vistu na uz spominanom kompe (800 Mhz Celeron, 256MB RAM a volajaka sunkova ATI grafika)...
|
|
Re: Pošli kvety
Od: rebogus
|
Pridané:
12.8.2008 15:06
Si Looser :))
respect
|
|
Re: Pošli kvety
Od: asdasdasd
|
Pridané:
2.8.2008 14:48
"V tom case bolo 2jadro mierny nadstandard ktory sa pomaly staval standardom,"
V januari 2007? Vsak uz v lete 2006 boli uz dvojjadra skoro v kazdom novom notebooku (samozrejme nie na suntoch kde boli predtym Celerony, ale vsetky o trochu vyssie uz mali dovjjadro).
Ono tym sa nemysli, ze teraz ma 50% populacie na svete taky pocitac, ale ze nove, ktore sa vyrabaju su v priemere take.
Navyse, nechapem, co sa vkuse stazuju na HW naroky ludia s pocitacmi z roku 2002 alebo ekvivalentnymi (minule niekto v jednej diskusii spominal, ze na "dvojrocnom" stolnom PC s 1 GHz low-end procesorom, 768 MB ram a nejakym prehistorickym pomalym diskom mu Vista ide pomaly a preto je shit) - nikto ich nenuti tam davat Vistu a mozu tam mat aj nadalej XP. Zato davat na novy pocitac kupeny v roku 2008 operacny system z roku 2001 je riadne sialenstvo. A ak si niekto v dnesnej dobe kupi NOVY (nie bazar) pocitac s 1 GB RAM alebo 1 GHz procesorom, tak sa nechal od**at.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: gates
|
Pridané:
2.8.2008 15:05
Dalsi zastanca peknych ikoniek :)
|
|
Re: Pošli kvety
Od: dadusik
|
Pridané:
3.8.2008 8:23
ak si myslis, ze sa jedna len o ikonky, tak vytvor nejake krajsie pre akykolvek OS, hned si ho vsetci nainstaluju, hh iba vo sne... a ty si zastanca nepeknych ikoniek nie, a zastanca prikazoveho riadku, a naviac urcite nepouzivas ziadne skriptovanie, pretoze si chces poriadne vychutnat pracu v OS trulo
|
|
Re: Pošli kvety
Od: gates
|
Pridané:
3.8.2008 8:31
Skor ide o to, ze ludia ktori Vistu pouzivaju zacinaju argumentom "vyzera to pekne". Toto by podla mna nemal byt hlavny argument pri OS (cim ulohu pekneho vzhladu nechcem nijak podcenit).
|
|
Re: Pošli kvety
Od: mxm
|
Pridané:
5.8.2008 8:25
no vo viste sa jedna hlavne o ikonky a grafiku, o nic ine. Ziadne ine vyuzitelne novinky tam niesu, DirecX 10, mozno pre pubertalne deti aby mohli machrovat, ze komu ide lepsie Crysis. Indexacia, naco, zbytocne spomalovanie disku. Vista je vo vacsej casti stale len XP so zmenenou grafikou a zopar zmenami v jadre, koli ktorim nejdu starsie veci.
A hlavne problem s kompatibilitou sa mal riesit uz davno, len v MS sa nepoucili aky bordel robila spatna kompatibilita s DOSom v Win95 a vo Win98.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: 2Matrix
|
Pridané:
5.8.2008 13:31
Nemáš celkom pravdu. Ľudia by ešte aj dnes boli schopní používať DOS-vské programy, a to dosť vo veľkom...
|
|
Re: Pošli kvety
Od: mxm
|
Pridané:
5.8.2008 14:49
to je pravda, ze niekedy sa tomu DOSu neda vyhnut, ale aj na to je liek. Co takto zabudovat do Win nejaku aplikaciu ako DOSbox pripadne MS Virtual PC. S vacsinou veci nema problem.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: 2Matrix
|
Pridané:
8.8.2008 8:41
DOSbox je dobrý ale nie úplne na všetko. A neviem ako funguje vo Viste...
|
|
Re: Pošli kvety
Od: GAZ
|
Pridané:
9.8.2008 9:26
mne funguje vo viste bez problemov...
|
|
Re: Pošli kvety
Od: 2Matrix
|
Pridané:
12.8.2008 14:22
Nejde o DOSbox ako taký, ale o DOS programy v jeho prostredí...
Ide Ti korektne aj FoxPro a podobné šľakoviny?
|
|
Re: Pošli kvety
Od: sdf
|
Pridané:
24.8.2008 10:03
ide mi najma o foxtrot.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: ___
|
Pridané:
24.8.2008 10:04
Off topic, len skusam jak to bude pokracovat :)
|
|
Re: Pošli kvety
Od: lyric
|
Pridané:
24.8.2008 10:05
aj ja
|
|
Re: Pošli kvety
Od: morpheus-sk
|
Pridané:
2.8.2008 15:52
hmm no poznam ludi ktory si kupili notas v roku 2007 a ked som videl ako im ide ta "uzastne nenarocna" hlista tak som plakal.. nie kazdy sa rozumie do compov a nie kazdy vie ze na hlistu ti treba 4 gb ram(co na notase v beznom obchode najdes dost zriedka)
|
|
Re: Pošli kvety
Od reg.: pp2802
|
Pridané:
2.8.2008 16:19
tak a jak že nie?
Ja mam intel centrino 1,6 s 2 GB ram a 256 zdielanej grafiky na notebooku a ide mi to uplne ale uplne bez problemov, tak neviem o com tu stale tocite.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: alibaba40
|
Pridané:
2.8.2008 17:50
Otazka co na tom robis. Ak sa daco zahras, pobrowsujes, prijmes/odoslel nmaily a daco napises - ok. No na narocnejsiu cinnost-pracu kde kazda sekunda zdrzania sa prejavi v hodinach za mesiac - nechcem ani keby mi k nej priplatili. Ani na dvojjadre, FSB 800 a dva giga RAM to nieje OS na narocnejsie prakticke pouzitie.
|
|
Re: Pošli kvety
Od reg.: Hosak
|
Pridané:
2.8.2008 22:22
Tak to si sa celkom sekol... Ja mam presne to o com hovoris t.j. : dvojadro 2400mhz fsb800, a 2giga ram. Robim vektorovu grafiku,strihane videi,uprava fotiek, 3d-cko a pokial je to 3d jednoduchsie tak aj jeho render... a ide to uplne v pohode.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: ys&ghjvhkk,ln
|
Pridané:
9.8.2008 17:44
fu tak tento robi asi vsetko
|
|
Re: Pošli kvety
Od reg.: Hosak
|
Pridané:
14.10.2008 21:08
Blbo som sa vijadril...este nerobim ale studujem
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Alino
|
Pridané:
3.8.2008 3:08
haha a najlepsi su t-comaci, rozdavali notasi s 512 ram, a + zadarmo vista ^_^
|
|
Re: Pošli kvety
Od: mxm
|
Pridané:
5.8.2008 8:29
to bolo narocky, lebo tie t-comacke notesy si brali aj tak vacsinou dochodcovia. A je vedecky dokazane, ze vekom sa spomaluju reakcie. Takze pre dochodcov boli stale este extremne rychle:)
|
|
Re: Pošli kvety
Od: chaoos.
|
Pridané:
4.8.2008 10:09
ty kupujes kazde dva roky novy pocitac? lebo nie kazdy je taky magor. preco by bolo treba kvoli novej verzii OS kupovat novu masinu? ved je to blbost ...
|
|
Re: Pošli kvety
Od: ARnyXXX
|
Pridané:
2.8.2008 11:32
A ak nemam?
|
|
Re: Pošli kvety
Od: __I__
|
Pridané:
2.8.2008 18:36
Ja už skoro rok používam XP, a ak by ššla na novom železe 98čka, tak na ňu prejdem :-)
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Goodboy
|
Pridané:
2.8.2008 20:15
Na viste sa mi podarilo spraviť modru obrazovku behom desiatich minut. Tak to ma presvedcilo o dokonalosti. (a samozrejme ze to nebola cracknuta verzia). To sa mi tak rychlo nepodarilo ani na XP. A pravdu povediac ma vista nicim, ani potom, nepresvedcila o svojej nenahraditelnosti.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: ercfvsa
|
Pridané:
3.8.2008 7:45
gratulujem, ze sa ti podarilo, si fakt expert potlesk
|
|
Re: Pošli kvety
Od: 2Matrix
|
Pridané:
5.8.2008 8:01
"Goodboy" si asi nevie priznať vlastné chyby. Nikde nebolo deklarované, že Vista nejde "zhodiť". Ale podľa skúseností
je asi 3x stabilnejšia ako XPčko v PRO verzií.
Mohol si sa pochváliť čím sa Ti to podarilo, aby sme videli aký si truhlík, alebo či náhodou aj neklameš...
|
|
Re: Pošli kvety
Od: mxm
|
Pridané:
5.8.2008 8:31
no fasa, dobry si, len skoda ze Vo viste uz modra obrazovka neni. Je cervena, ta tu aspon netreb blbosti...
|
|
Re: Pošli kvety
Od: maggot_133
|
Pridané:
5.8.2008 14:06
Aaaaale, aj driver conflict hned po boote pred log screenom???
Ten som dostal modry asi 3x po sebe ;)
|
|
Dobry postreh
Od: 00G5
|
Pridané:
2.8.2008 13:41
...Vistu som dostal predinstalovanu na novom NB od HP ...asi po mesiaci som sa vratil na XP ...musim povedat ze jedine co mi chyba je graficke prevedenie Visty ...ako bezny uzivatel som mal skor len strapacie nakolko 90% softu ktory pracoval pod XP na Vsitu nedostanem ...vsetko aby si clovek kupil znovu s nalepkou Vista ready ...koli novemu OS ...je to na hlavu ...a vyrobcov HW a jeho predajcov by som hadzal do kotla z vriacim olejom ked ponukaju na pouzivanie Visty konfiguraciu z 1GB pamete a 1GB procesorom ...s takymto PC alebo NB v kombinacii s Vistou si clovek pripada ako pri staruckej 486tke ;o)
|
|
Re: Dobry postreh
Od: Džudita Razdvatri-ová
|
Pridané:
2.8.2008 13:51
aj ja mam taky 1GB aj s hlistou.v pohode podla mna.
teda keby si skusil vypnut superfeč možno by to išlo lepšie
|
|
Re: Dobry postreh
Od: dfadasda
|
Pridané:
3.8.2008 7:48
take veci, ze to ide vpohode nemozes pisat, lebo potom popieras vysoku "inteligenciu" prispievatelov do fora, a oni sa cez to nemozu preniest tsss ;o)
|
|
Re: Pošli kvety
Od: dadusik
|
Pridané:
3.8.2008 8:26
usmevne je akurat to ako sa lunexaci staraju o sirenie "svetla" o linuxe aka je to pecka, teda ubohe.
|
|
Re: Pošli kvety
Od: Stara_Blazková
|
Pridané:
4.8.2008 10:24
Ale ono je to fakt pecka, len vy to neviete pochopiť :-)
|
|
Re: Pošli kvety
Od reg.: wavevlna
|
Pridané:
3.8.2008 11:38
nie je, podla mna si debilko co trepe o iste ako ostatni co nemaju na novy komp.. to je tiez bez usmevu..
|
|
Re: Pošli kvety
Od: anonym
|
Pridané:
5.8.2008 2:34
no ..ja napriklad pouzivam ASUS Lamborghini notas.... takze to so mnou zas take zle nebude...ale nekupil som si to kvoli OS, ale kvoli programom, ktore pouzivam ....no.. a vo volnom case samozrejme aj hram.... ale urcite by som si novy komp nekupoval kvoli OS ... na Vista sa mi skutocne paci jedna vec - vzhlad... no..lenze ja mozem ten isty vzhlad dosiahnut na Linuxe... na asi 10-rocnom kompe... tak naco by som si mal kupovat novy komp? .. .. mne to pride nefer, ze ludia, ktory vyuzivaju komp tak akurat na net + kancelarska pracu si musia kupovat nove masiny, aby im tam isiel novy "prevratny" system...
|
|
Re: vista
Od: jazzmam
|
Pridané:
3.8.2008 18:26
No pozri ja mam vistu od oktobra minuleho roka,mam iba takuto zostavu AMD X2 4000+,2GB ram,250GB disk,myslim ze to staci.Vista mi ide dobre,a do xp by som nesiel ani keby mi za to zaplatia,vista je pokrokovejsia ako xpcko.A myslim ze pc,ako mam ja,uz dnes kupis za facku,pred rokom ma to vyslo 18000,teraz ovela menej.
|
|
To mysli vazne?
Od reg.: mylanko
|
Pridané:
2.8.2008 11:07
Najprv spravia Mojavee Experiment, aby ludom vyvratili ich negativne dojmy z Windows Vista a nakoniec vydaju takyto dokument, cim predchadzajuce dojmy pouzivatelov ciastocne potvrdia :) Aero a zvysenie efektivity? ..skor by som povedal, ze to sluzi skor ako "WOW" efekt a od realneho zvysovania efektivity to ma riadne daleko napr. v porovnani s Exposé na Mac OS X. Pekne vyzerat este neznamena zvysovanie efektivity.
|
|
2 dsl.sk:
Od: webnick2
|
Pridané:
2.8.2008 11:10
Ked uz opravite chybu, preco neodstranite aj vlakno, co na nu upozornuje?
|
|
Re: 2 dsl.sk:
Od: m44
|
Pridané:
2.8.2008 11:31
preco by to robili? pokial o tom poziada autor, tak prosim. inak ruky prec.
|
|
jehoVista
Od: KokocuR
|
Pridané:
2.8.2008 11:34
Mne sa tá vista nezdá nejaká pomalá, mám zhruba rok a pol starý komp, nekupoval som vtedy žiadne delo, proste taký priemer, môj performance index je 5,0. Reakcie Visty sa mi zdajú ešte rýchlejšie ako u XP, ale Vista mi na rozdiel od XP nerobí žiadne hovadiny, šľape si to stabilne bez akýchkoľvek problémov...
|
|
Re: jehoVista
Od: mkfodskfo
|
Pridané:
3.8.2008 7:50
suhlas
|
|
Re: jehoVista
Od: antygramatyk
|
Pridané:
3.8.2008 17:49
mam notas z februara. mal som na nom pre porovnanie xp aj visut. Uz by som sa na nom k xp nevratil. Stale padalo a na moje pocudovanie som mal v hrach nizsi vykon ako na viste.
|
|
Re: jehoVista
Od: maggot_133
|
Pridané:
5.8.2008 14:11
Ubuntu 8.04 a Vista Ultimate Dualboot.
Vo viste mam 3.6 user exp na notebooku, a nestazujem sa, chodi obstojne....Aj ked je tam len na csko a e-banking :), na ostatne je ubuntu.
|
|
Re: jehoVista
Od: chaoos.
|
Pridané:
4.8.2008 10:01
ty si zarucene jeden s tych vikendovych uzivatelov, ktori OS vyuzivaju jedine na surfovanie a hranie solitaire. pretoze ak by si sa snazil vuizit vistu na 100%, tak pochopis, ze je to hnusny odpad
|
|
\"Aero je WoW!\"
Od: Bozzzzzz
|
Pridané:
2.8.2008 11:39
Ale si ho vypnite, bo vam laguje pc :P
|
|
Vista
Od: FABi2_
|
Pridané:
2.8.2008 11:57
Ja mám Vistu už cca rok a som s ňou spokojný maximálne. Mám 3,2 Ghz, 2G DDR2 SATA disk a nemám problém. Aero mi vôbec nevadí, je pekné. Pripráci sa mi na to lepšie pozerá ako na pre mňa už "fádne" X-Péčko. Zasa XP je dobré, ide relatívne rýchlo na takmer každom PC... Ale Vista je Vista, kto na to nemá PC tak nech si to ani neinštaluje, nemá to v takom prípade zmysel...
|
|
Re: Vista
Od reg.: _fuxo
|
Pridané:
2.8.2008 12:22
Ako uz spomenul webnick2, OS ma byt zaklad pre dalsi SW. Nezda sa ti divne, ze potrebujes 2GB pamate len na to, aby sa PC vobec seriozne rozbehlo? To ze sa tu chvalis svojou nadupanou zostavou je sice pekne, ale nie kazdy si kupuje PC na hranie hier.
|
|
Re: Vista
Od reg.: Don Mums
|
Pridané:
2.8.2008 12:40
Este dodam, ze do kancla si tu wistu predstavit ani neviem. Mozno je business verzia osekana ale inak by som radsej presiel na Linux alebo Mac ako kupit herne stroje do kancelarie.
Do toho tych strojov ked potom nahodis XP tak mozes aj kodovat video a zaroven pracovat. :)Alebo Seti@home?
|
|
Re: Vista
Od: dadasik
|
Pridané:
3.8.2008 7:53
ludia bezne koduju video v praci, potlesk.. hlavne v kancli to si trafil ;)
|
|
Re: Vista
Od: dadasik
|
Pridané:
3.8.2008 7:52
nadupana zostava nerovna sa automaticky hranie hier, to by si mal pochopit zase ty.
|
|
Re: Vista
Od reg.: Don Mums
|
Pridané:
2.8.2008 12:35
Musim ta opravit lebo na kazdom PC nejde dobre XP. Ja mam 5-6 rokov stary komp a tu to teda neslape vobec svizne. Aj ked dat tomu 512MB RAM a mohli by u mna urobit obdobu mojave na XP, len s inym GUI a ani by som ten system nespoznaval.
Mam totiz 256MB a to je katastroficky malo. Sa cudujem, ze to HDD este vydrzi leboje vytazovany ako serverovy lebo stale swapuje.
|
|
Re: Vista
Od: 2Matrix
|
Pridané:
5.8.2008 8:06
Ak je tam CPU okolo 1000MHz a dáš tam nový HDD a tých Tvojich 512MB RAM bude absolútne v pohode na bežné MS aplikácie, weby, Corel, niečo ADOBE, ACAD a pod.
|
|
Re: Vista
Od: mxm
|
Pridané:
5.8.2008 8:45
no ani sa nediv, ked mas PC plne virusov a spyware tak ti nepojde rychlo ziadny Win. Ja som mal na Athlone 750 Mhz, 380 MB RAM, XP a nemal som s tym ziadne problemy. XP islo ako hodinky, a nebol problem napriklad aj zo zachytavanim full PAL videa priamo do MPEG2 v realtime (podotykam ze TV karta nemala HW encoder). Staci sa o Win trochu starat.
|
|
roboticky preklad
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
2.8.2008 12:06
"Napríklad pre zamestnancov pracujúcich s informáciami..." - to je nejaky roboticky preklad? Lebo si myslim, ze vsetci co pracuju s pocitacom pracuju s informaciami :)
|
|
Re: roboticky preklad
Od: fotograf
|
Pridané:
3.8.2008 23:26
ha! bolo by zaujimave zistit, s cim pracuju ti, ktori nepracuju s informaciami... alebo ked ani nie su zamestnanci :-)
|
|
Re: roboticky preklad
Od: emorsk
|
Pridané:
22.8.2008 6:03
napriklad s grafikou. ale to je podla teba ties informacia. nevadi ak rovnaka ako udaje v uctovnictvach alebo textove dokumenty.
vsak kazdy sme nejaky. chapavejsi nesnaziaci chapat a chytat sa za slovicko - snaziaci.
|
|
Vista nie
Od: alibaba40
|
Pridané:
2.8.2008 13:08
Nainstaloval som Vistu na comp s giga RAM a 1,6 Dualcore Intel, vypol vsetky zbytocne efekty a sluzby a isla po tyzdni rychlo do p*ce...
Z toho nikdy nebude priatelsky a rychly OS a ak niekto tvrdi ze treba Comp z dvoj-stvorjadrom napr. 3 giga a pamat 4 Giga - mal by sa dat rychlo vysetrit alebo zamestnat u Microsoftu - co je obdobne...
|
|
Re: Vista nie
Od: asdasdasd
|
Pridané:
2.8.2008 14:42
1 GB RAM je v dnesnej dobe uplne smiesne, 2 GB modul stoji do 1000 Sk, co je v cene pocitaca zanedbatelna polozka, aj ked kupis rovno dva.
A Dualcore je v podstate nahrada Celeronu, nemyl si Dualcore s Core Duo.
Predstav si, ja som nainstaloval Vistu na 1,5 GB RAM (neskor rozsirene na 2 GB) a 1,83 GHz Core Duo (nie Core 2) a funguje uz dobre dlho a lepsie ako XP.
Staci nebyt lama a neinstalovat kazdu blbost, ktora je na internete a tiez to nepouzivat na pomalickych diskoch, ktore su defaultne v notebooku - 7200 rpm disk podstatne urychli vsetko.
|
|
Re: Vista nie
Od reg.: k0s3k
|
Pridané:
2.8.2008 18:51
hej - ale 7200 rpm disk aj rapidne zdvihne spotrebu... a sam si protirecis - naco si davas novy os ked si nan nedas nijake programy, to tam mas len wmp, office, ie?...
|
|
Re: Vista nie
Od: dadusik
|
Pridané:
3.8.2008 7:57
mas plny suhlas ohladom tych cien, a aj instalovanim vselijakych haaveti atd :)
|
|
Re: Vista nie
Od: chaoos.
|
Pridané:
4.8.2008 10:06
ty si mudry jak salamun....ale blby jak tacky
|
|
Re: Vista nie
Od: dadusik
|
Pridané:
3.8.2008 7:55
ocenujem tvoj profesionalny pristup k operacnemu systemu, a najma k jeho nastaveniam, ale zrejme s tvojimi znalostami, by si poslal kazdy system do p*ce, ako si to sam pomenoval.
|
|
Re: Vista nie
Od: dadusik
|
Pridané:
3.8.2008 7:56
btw. to, ze tu mavas kladne hodnotenie nic neznamena, to ti akurat klikaju Linuxaci, lebo maju komplex z win, ale to neva.
|
|
Re: Vista nie
Od: shi-shi
|
Pridané:
3.8.2008 16:11
no neva, chudacik, tak uporne branis ten svoj smiesny os, sak sa ani necudujem, ked si za neho vyjebal peniaze, a vsetko co z toho mas je ze ti pocitac ide pomalsie, hlavne ze to vyzera pekne, ze? a co tu mrmles o linuxakoch, ktory maju komplex z win, ved ty mas z nich komplex, sa ti musi o nich snivat
|
|
Re: Vista nie
Od: dadusik
|
Pridané:
4.8.2008 8:12
ja ich mam u zadnice trapko a neodrbavam tu ludi ako ide linux "plynulo" asi si ho videl len na screene. A vobec to nema take nizke poziadavky, tak netrep. Cim novsi tym narocnejsi, a nie odladenejsi smejde.
|
|
Vista je fajn...podľa mňa.
Od: Peter8165
|
Pridané:
2.8.2008 13:20
Ja mám HP Pavilion dv6898ec a Vista Home Premium mi beží ako hodinky, Aero pridáva na kráse, na XP by ma už nikto nedostal. A tiež som si najprv myslel že Vista je šmejd...som rád že ju mám. A kto na to nemá stroj ešte nemusí tvrdiť že je to blbosť. JA som s Vistou viac ako spokojný... hlavne GUI ma berie :-*
|
|
Re: Vista je fajn...podľa mňa.
Od reg.: k0s3k
|
Pridané:
2.8.2008 18:52
presne take gui sa da nainstalovat aj na xp...
|
|
Re: Vista je fajn...podľa mňa.
Od reg.: mswindows
|
Pridané:
3.8.2008 12:53
da, ale nelegalne a nepis ze ta to netrapi. Ked ta zamknu za warez na niekolko rokov, bude ta to trapit
|
|
Re: Vista je fajn...podľa mňa.
Od:
|
Pridané:
4.8.2008 11:43
uz vidim ako niekoho zamknu za aero na xp
|
|
Re: Vista je fajn...podľa mňa.
Od: Jerguš
|
Pridané:
2.8.2008 22:12
Dalsi "nice-icon fanboy"
|
|
Re: Vista je fajn...podľa mňa.
Od: Peter8165
|
Pridané:
3.8.2008 11:21
Hmm a teraz čo? Je na tom niečo zlé že sa mi páči GUI na Viste viac ako na XP? Jasné že je viac featurov čo sa mi tu páčia, ale najviac bije do očí grafika, či?
|
|
Anketa
Od: trigger*
|
Pridané:
2.8.2008 13:29
"Nie, už používam iný OS alebo plánujem prejsť na iný OS ako Windows"
Preco ste dali lunexakov a pouzivatelov XP do jedneho vreca? A este takych, co len planuju. Okrem toho tam malo byt "este pouzivam 8 rokov stary OS" a nie uz pouzivam iny.
|
|
Naco Vistu?
Od reg.: BigLama
|
Pridané:
2.8.2008 15:40
Naco Vistu?
Koli grafickym efektom?
Radsej si dajte Ubuntu + Compiz
(1.5 Ghz CPU, 768 MB ram a nemam problem, pokial si tam nenahadzem kopu blbosti do efektov :) )
Ked niekto vravi ze mame pouzivat XP ked nechceme vistu, je to slaby argument, lebo XP by sa uz ani predavat nemalo, len k specialnim PC, Vistu uz MS a vyrobcovia tlacia vsade, aj tam kde to pojde pomali.
A ked mam stare PC, ktore potrebujem napr na kancelarsku pracu, tak aky system tam mam dat? Jedine Linux, ked starsie Windows nemozem uz zakupit, a koli Viste kupovat dalsie PC je blbost.
|
|
Re: Naco Vistu?
Od: Zelenooké modroočqo
|
Pridané:
10.8.2008 12:09
Som si nahodil bububu 8.04 na ktorom je už kompiz no doinštaloval si settings managerov a emerald...
mam kocku ktoru mozem tocit, mozem mat X obrazoviek, ktore mozem z 3D pohladu vidiet co kde chcem, blur efekt, glow efekt,mirror,reflection proste efekty jak v nejakej hre a do stredu utvaru si mozete dat nejaky 3D objekt len tak .
Ubuntu8.04 + compiz s boxom + sledovanie systemu + firefox 3.0 s jednym tabom = 265MB!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
Re: Naco Vistu?
Od: qoqoqo
|
Pridané:
10.8.2008 12:11
Teda neviem či som mal pusteny firefox ale asi JO :D
|
|
Sranda
Od: deks
|
Pridané:
2.8.2008 15:55
Páči sa mi tá "ultimate Microsoft" rada. Chcete, aby Vám Vista išla rýchlejšie? Kúpte si viac pamäte a silnejší procesor!
Kto by to bol povedal...
|
|
Re: Sranda
Od: vietor
|
Pridané:
2.8.2008 16:14
a co? chces pouzivat ten hriankovac dokedy?
|
|
Re: Sranda
Od: ony
|
Pridané:
2.8.2008 16:24
dokedy bude treba a dokedy bude stacit
|
|
Re: Sranda
Od: PGS
|
Pridané:
2.8.2008 17:25
Naco ty vlastne sem chodis? Dsl.sk je web o novinkach z oblasti informacnych technologii. Najdi si nejaku webstranku o starych vykopavkach a tam si nostalgicky spominaj na XP ;-)
|
|
Re: Sranda
Od: Bozzozzzozzoo
|
Pridané:
2.8.2008 17:45
OPERAČny system ma služiť na rozbehnutie naročnejšich aplikacii... len že u visty to je tak že ram okrem aplikacie ti treba aj na operačny system, čo neznamena nič len platformu pre ine veci.
|
|
Re: Sranda
Od: PGS
|
Pridané:
2.8.2008 19:34
Chces, aby ti XP islo rychlejsie na Pentiu 90? Kup viac pamate a silnejsi procesor!
|
|
Re: Sranda
Od: deks
|
Pridané:
2.8.2008 17:11
Ty si magor. 1GB ram a 1GHz procesor určite nie je hriankovač.
|
|
Re: Sranda
Od: matw
|
Pridané:
3.8.2008 14:23
Ver tomu, ze je. Ako to tu citam, tak si myslim, ze polka tychto ludi su polozeny, ktorym sa pacia pekne vista ikonky (to je ako ked zena kupuje napr. televizor - ten cerveny je naozaj pekny. Skoda ze je to nejaka noname znacka z tesca...), dalsi su tu hraci na nadupanych strojoch a potom nejake flame lamy, ktory kopu do vsetkeho.
|
|
Mojave:D
Od reg.: Nakashima
|
Pridané:
2.8.2008 16:16
Rada na zvysenie vykonu PC:odinstalujte vistu....nie je normalne ake naroky ma hlista vsak take naroky nema ziadny iny OS...
|
|
ja neviem
Od: roman594
|
Pridané:
2.8.2008 17:04
dal som ju dole .. CSko je to jedine a prave a na to mi stacia XPcka
|
|
z vistou prec
Od: vreten
|
Pridané:
2.8.2008 18:03
Ten kto ma kladny vztah k Viste nieje podla mna normaly.Ved ten OS nejde normale,robi si s pocitacom co len chce a ked sa rozhodne tak zatazuje CPU na 100 aj 15 min bez toho aby som mu nieco prikazal ,takisto na baterke vydrzi ist velmi kratko,kompatibilita starych programov proste nulova, oni by to mali robit tak aby to bezalo aj na uplnej sunke, ale aby to aj vedelo vytazit HW naplno ked potrebuje a nie stale vytazovat vsetko...Akurad som si dal to new ubuntu H.H. a toto som proste necakal,bezi uplne super bez chyby ziaden pad ovladace a podpora HW naproste super, len na zaciatku mu treba zopar debiliniek stiahnut co robi naprosto samo stiahne z netu a ide , a co ma naozaj prekvapilo vo wine som nic nemusel nastavovat a windowsacke aplikacie idu bez problemov
|
|
Re: z vistou prec
Od reg.: k0s3k
|
Pridané:
2.8.2008 18:55
100% suhlas - os je zaklad, nie ciel.......
|
|
Re: z vistou prec
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
2.8.2008 20:03
Myslim ze problemy s Vistou pramenia z toho, ci pouzivame legalne zakupenu verziu, alebo nejaku ciernu verziu ... ja NIE som s mojou verziou spokojny ... Dost vela veci nefunguje tak ako ma, alebo vobec nefunguje! Nejde prehodit Home PC - PC ako cast business network, nejde vypnut hybernovanie, po prebudeni zo spanku spadnu min 3 programy ... Okrem toho zrejme existuje cela plejada ciernych verzii, ktorych funkcnost a stabilita sa lisi aj medzi sebou ... (predpokladajme, ze HW je dostatocny)
ALE JEDNODUCHO:
Tieto prerobene verzie zrejme utrpeli ako na stabilite tak aj na funkcnosti v porovnani s legalnym systemom ...
|
|
Vista
Od: XP_
|
Pridané:
2.8.2008 19:02
Ja som na Vistu nepresiel kvoli praci - potrebujem performance a myslim ze na moje aplikacie je XPcko rychlejsie, ide tam vsetko a kedze je to stary OS, nema take naroky resp. nezatazuje HW tak ako Vista. Ale kto nadava na Vistu alebo ktorykolvek iny OS je magor.
Ani ja ked si kupim Adidas nebudem nadavat na Nike alebo ked si kupim Sony nebudem nadavat na Panasonic.
Ved to je ubohe...
|
|
Re: Vista
Od: fotograf
|
Pridané:
3.8.2008 23:35
asi tak nejak... mnohi mame XP preto, ze nam pod nim slape aplikacny soft, taktiez preto, ze vykon PC potrebujeme prave pre tie narocne aplikacie a nie pre OS
|
|
Re: Vista
Od: anonym
|
Pridané:
5.8.2008 2:47
no..ale Adidas a Nike maju priblizne rovnake poziadavky na tvoje nohy....
keby vysiel novy model Nike alebo Adidas tenisiek a musel by si na ne mat tak asi polmetrove chodidlo, dal by si si chodidlo zvacsit alebo by si ostal pri starsich teniskach?
Zamysli sa nad tym...
|
|
naplovacka
Od reg.: Nakashima
|
Pridané:
2.8.2008 20:29
Je to tu písať od veci
ale nefunguje mi dvd napalovačka (lg gsa h55n) bios mi pri poste ukazaje sec master drive-atapi incompatible. Xp mi ukazuje v Tento PC Lokalny disk (E:) na ktorý sá nedá ísť Nero napalovacku ignoruje ako by tam ani nebola. Pozeral som káble ale sú v poriadku.
som to pisal aj tu. http://www.dsl.sk/article.php?article=6084&title=
dakujem za kazdu radu
|
|
Re: naplovacka
Od: mrkvosoft
|
Pridané:
2.8.2008 21:14
Kup si druhu napalocvacku :D:D:D:D:D
|
|
Re: naplovacka
Od: windoes
|
Pridané:
2.8.2008 23:39
Skoro som zo stolicky padol, taketo brutality sem uz nepis..
|
|
Re: naplovacka
Od: dadusik
|
Pridané:
3.8.2008 8:28
wau perfektna rada, ale co je mozne ocakavat od niekoho, co si da meno autora mrkvosoft, ale hlavne ze sa citis IN.. to je len pocit.
|
|
Re: naplovacka
Od: flintstone
|
Pridané:
3.8.2008 16:15
ale bolo to vtipne a vystizne, ze?
|
|
Re: naplovacka
Od reg.: thomasxx
|
Pridané:
3.8.2008 18:42
skus prepalit firmware na napalke popripade na doske ak nepomoze tak mas nieco zle nastavene v biose alebo napalka ti odisla
|
|
Re: naplovacka
Od: JohnyBA
|
Pridané:
5.8.2008 11:47
tento problem som mal aj ja, staci vymazat dva kluce v registroch, problem je popisany priamo na strankach microsoftu, nemam teraz cas to hladat, ale s googlom som to bez problemov vtedy nasiel
|
|
Vista
Od: SONnY93
|
Pridané:
2.8.2008 20:53
podľa mňa je Vista neurobená ako WIN XP z vlastnej skúsenosti viem že je oveľa pomalšia ako Win XP ani SP1 ani SP 2 nepomôžu to si račej počkám na WIN 7 možno bude lepšia a teraz zmenili aj nároky ale prečo tam dávaju tie efekty keď potom odporučaju ich vypnuť keď spomaľujú PC a notebooky su strašne pomalé
|
|
UBOHOST
Od: f_Fabregas4
|
Pridané:
2.8.2008 21:19
cele som si to tu precital a ste niektori velmi ubohy. nadavat na vistu a pritom mat hriankovac. to je to iste ako ked si pustis NFS 4 a ten ma pekne FPS a potom pustis MW alebo CARBON a nadavas ze ide pomaly,seka a podobne. ak by ste vy boli nejaki borci co vytvaraju systemy, rozvijaju HW a pod. tak by som este stale pisal z P1, 32MB ram,4Mb VGA a net asi 28kbps.z MS by mali uz dat pokoj viste a nie stale ju obhajovat. cim dalej tym viac kazia nepriaznivcom dojem z nej. ja som si ju kupil na novy comp a na XP by ma uz nenahovoril nikto. vistu som skusal aj na I celeron 2,667GHZ,512MB RAM, NVIDIA 4200Ti 128MB VGA a jedine preco som musel dat XP boli ovladace ktore na vistu neboli, kvoli starej grafike a zvukovke. hry isli sviznejsie aj ked HDD swapoval viac.
|
|
Re: UBOHOST
Od reg.: mylanko
|
Pridané:
2.8.2008 22:44
Porovnavat hry s OS je asi najvacsia absurdita co som pocul. Uvedom si, ze OS nie je hra a ma efektivne poskytovat podporu pre vsetky aplikacie a nie im z toho este uberat pre vlastne potreby. V pripade Aero mi nejde dohromady snaha poskytnut pouzivatelovi pocit vyssej efektivity prace a pritom sa cely system spomali. Mozno pouzijem absurdne prirovnanie, ale pride mi to, ako by vam mal BIOS, ktory ma poskytovat zakladne funkcie, zozrat 50% pamate a procesora. Casom, to bude pri vyssom HW urcite zanedbatelne (aj ked nie efektivne), ale v dnesnej dobe nemaju vsetci ten najnovsi HW. Ja nemam ziadne stare sunky (to len aby si niekto nehladal nejake dovody), ale Vistu tam nedam (ani Windows ako taky, ale to je uz o inom - nehovorim, ze je zly, ale mam OS, ktory mi vyhovuje mnohonasobne viac)
|
|
Re: UBOHOST
Od: dadusik
|
Pridané:
3.8.2008 8:03
tak si ju tam nedaj, nik ti to ani neprikazuje. Kto chce ten si ju tam da aj bez toho, aby sem pisali nejaki odporcovia LUNEXACI, pripadne MS WIN XP nadsenci. Kto chce nainstaluje, a ma u prdele kazdy jeden nazor.
|
|
Re: UBOHOST
Od reg.: mylanko
|
Pridané:
3.8.2008 10:12
Dik za reakciu, ale skoda, ze si nezachytil podstatu. Mne je suma fuk kto si co instaluje. Sto ludi, sto chuti. Ja nikomu nic neberiem. Nech si pouziva XP, Vistu, Linux, Mac OS X. Sme predsa v demokratickom svete a tiez nemam rad, ked na niekoho ludia kydaju, len kvoli tomu, ze pouziva iny OS. Ale argumentova tym, ze ludia maju slabe stroje a porovnavat poziadavky OS s poziadavkami novych hier je podla mna ubohe.
|
|
WIN 7
Od: f_fabregas4
|
Pridané:
2.8.2008 21:23
ked pocuvam, ze pockam kym pride win 7 je mi blbo. vista tiez vysla pred 1,5rokom a az nedavno vysiel SP1. to si myslite ze WIN 7 vyjde zaciatkom roku 2009 a bude to najlepsi OS na svete bez vseliakych much, minimalne naroky na HW. to sa zas bude pocuvat, ze to si dam radsej XP abo linux ako vistu abo WIN7 lebo ide pomaly, hadze BSOD a pod. ak ste len lamky ze nahodim win a uz to frci tak sa cudujem ze vobec vam ide XP. alivederci. a uz to vidim ako mi pribudne kopa zapornych hlasov. ved ako inak
|
|
Re: WIN 7
Od: ervejs
|
Pridané:
2.8.2008 22:06
vtedy sa uz bude pisat ze zostanem na viste ako by som si mal dat win 7 :)
|
|
Re: WIN 7
Od reg.: janc1
|
Pridané:
5.8.2008 10:04
Vsetci ktori miluju dnes vistu budu este viac milovat win7 lebo bude mat este krajsie ikonky ;-) a tie efekty wooow...mozno niektori hraci prestanu hravat hry lebo win7 bude jedna velka farebna hra s vela efektami ;-)
|
|
Re: WIN 7
Od: fotograf
|
Pridané:
3.8.2008 23:42
Win7 - 2011 - uvedenie na trh
Win7 - 2013 - plne funkcny a odladeny OS
Vista - 2015 - ukoncenie podpory
tak sa rozhodnite podla terminov :-))
|
|
načo vista?
Od: deathclaw55
|
Pridané:
2.8.2008 21:58
o rok si idem kúpiť notebook do 15 000, ktorý budem na cestách používať normálne, a doma po pripojení monitoru, reproduktorov, myši, klávesnice ako náhradu normálneho pc.
ten notebook plánujem mať 5+ rokov a neplánujem na nom moc hrať hry/na hry sú predsa konzoly a na cesty handheldy/ je niečo, prečo by som si vôbec mal dať vistu? ovela viac ako lepší vzhlad ma zaujíma rýchlosť štartu, rýchlosť aplikácií, spotreba na baterku atd..pri mojom pc, kde mám 1GB pamäť mám virtuálnu pamäť vypnutú a teda nič neswapuje a nemám s tým absolútne žiadne problémy..a pri notebooku by to ušetrilo dosť energie, ale pri viste by som sa tak bál spraviť pri 2 GB. skúste ma niekto presvedčiť ROZUMNÝMI argumentami, prečo by som si mal dať vistu
|
|
Re: načo vista?
Od: deathclaw55
|
Pridané:
2.8.2008 22:00
a ešte niečo - mám Athlon 64 3200+, Geforce 6600, 1GB ram, 120 GB HDD /9 gb zaplnené dokopy/ a WIN XP SP3..a absolútne mi to stačí, na pc väčšinou používam len operu, icq, open office
|
|
Re: načo vista?
Od: WOWEFFECT
|
Pridané:
3.8.2008 18:54
s dovolenim, ale ak ti nestaci revolucne AERO rozhranie, tak potom uz neviem. proste do visty chod. ale nezabudni vypnut aero, lebo to pojde pomaly...
|
|
Re: načo vista?
Od reg.: mylanko
|
Pridané:
3.8.2008 19:02
Co je na AERO revolucne? Mac OS X pouziva podobnu vec uz dlho, ibaze Microsoft z toho spravil absolutne nepouzitelnu vec.
|
|
Re: načo vista?
Od: anonym
|
Pridané:
5.8.2008 2:55
Mne sa velmi pacilo, ako tu Vistu prezentovali...
ze: Windows Vista
Say "WOW"
No..ale potom som nasiel na nete vylepsenu verziu
Windows Vista
Say "WOW"
Think "F*CK"
a uplne s tym suhlasim...pripada mi blbe mat komp s 2GB RAM a polovicu z toho zere Vista samotna... a este ti super rady, aby to bezalo rychlejsie... parada....povypinat vsetky nove funkcie ...tomu hovorim "vyladenie" ... ja by som hadam este odporucil prepnut temu na nejaky stary Win98,,,alebo take daco...
|
|
Re: načo vista?
Od: cca
|
Pridané:
5.8.2008 9:14
WTF? 1GB ram stoji cca 600 Sk. Polovicu zerie vista samorna: ty vy si asi chcel aby od zapnutia pocitaca po jeho vypnutie bola cela pamat na 95% volna. Na co by si ju tam potom mal? Zaujimave toto iste som pisal jednemu co sa stazoval, ze Leoprard hned po starte zozeria pol pamate a ak mu pridas dalsi ram modul, tak zozerie aj ten dopoly. Koho to stve a nerozumie tomu preco je to tak, nech si to v tom task manageri radsej nepozera.
|
|
Re: načo vista?
Od: kengura
|
Pridané:
5.8.2008 10:44
ze na co by si ju tam potom mal???? no asi na tie aplikacie, ktore pouzivas, tie nech si zeru. pozri na sluzby a procesy, ktore vista spusta pri starte, kolko z nich skutocne potrebujes? vista sa da pouzivat, len ju treba osekat na pouzitelne minimum, potom ti pojde ako xpcka. ale naco ju potom kupovat?
|
|
Re: načo vista?
Od: anonym
|
Pridané:
5.8.2008 21:04
No...ale skus to dat do notasu ty macher...
Ja nevravim, ze chcem mat RAMku na 95% volnu od zapnutia po vypnutie... rozumiem, ze ked sa ten OS nacitava, tak na to asi potrebuje trocha viac, ale ono to tu RAMku zere stale,.. bezi samotny system a zere to RAMky ako keby to nieco robilo...
..to bude zrejme strategia Microsoftu ... robia OS, ktory zere plno RAMky, aby to vyzeralo, ze vazne nieco robi....a pritom jedine, co robi, je to, ze zabera miesto na disku a polovicu RAMky...
|
|
co sa rozculujete
Od: ujoimro
|
Pridané:
3.8.2008 0:07
Niektori proste nepochopia, ze si kupujem novy pocitac aby bol rychlejsi ako ten stary a nie koli viste, proste im to asi nedopina, aj to ze sa im vista zda rychla a v pohode svadci o tom, ze su spomaleni, tak neviem co sa vzrusujete. :D
|
|
Oh Microsoft a ich firemná politika
Od reg.: Mário Frimmel
|
Pridané:
3.8.2008 7:08
Ja sa im čudujem prečo furt vnucujú nový OS Vista, aj kedˇ velmi dobre vedia že XP je aj tak u užívateľov jeden z najobľúbenejších produktov od Microsoftu a aj tak ho pomaly ale isto odsúvajú na vedľajšiu kolaj. Ved nejde o visual systému ale o jeho funkčnosť. Aj keď sa priznám, že visual tam tam tiež hrá malú rolu.
|
|
vistagrc
Od: exo
|
Pridané:
3.8.2008 15:57
Vistu mam original verziu ktoru som dostale k NB ... ale pouzivat ju nemienim! taky s-hitny Win nieco ako WinME... to bola tiez fraska
Vista je win pre tych co maju cas sa snim trtkat a hrajkat... ocakaval som od Visty viac alebo skor menej :)
|
|
Vistaisthebest
Od: Marekpoiô.
|
Pridané:
3.8.2008 17:21
Caute som marek mam vistu a je uplne super ibaze trocha jebe ale som velice spokojny viste je best Os na svete nidky nebudem pouzivat nic ine
|
|
Re: Vistaisthebest
Od: chaoos.
|
Pridané:
4.8.2008 10:07
a uz nasli liek na tu tvoju chorobu...?
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Tom4sco
|
Pridané:
3.8.2008 18:23
keď sme pri tom nikdo vás nenúti používať vo viste EXPLORER.exe a podobne sluzby resp procesy, ja osobne používam Vistu X64 Ultimate a mam vypnuty explorer a vela služieb a po zapnutí sa mi spustí len FAR manager a CMD a to uplne stači na využivanie systemu a RAM 260MB a na Q9450 vyuzitie konstantne 0-1 % takze neni to take zle
|
|
diskutujuci
Od reg.: maarwi
|
Pridané:
3.8.2008 18:44
cry more IT KIDS :D
|
|
Re: diskutujuci
Od reg.: mr.Kecup
|
Pridané:
3.8.2008 18:45
go go emo rangers :D IT kids :D
|
|
vista
Od reg.: thomasxx
|
Pridané:
3.8.2008 18:53
pouzivam vistu od februara tochto roku a ide bez problemov, treba vediet ake ovladace si stiahnut a aktualizovat bios. modru obrazovku sposobuju ovladace nie windows vista. ak sa je zly , poskodeny ovladac napr od HDD , alebo zvukovky alebo grafiky , dokonca restartuje vam pocitac alebo vypise modru obrazovku. pri hdd nenabehne ani windows , pri zvukovke modra obrazovka popripade restart pri grafickom nemalo by nic iba zmrznutie obrazu v hre a nasleedne hlaska ovladace ze sa restartoval. a kopa inych veci mohol by som pisat. proste nic nie je dokonale , kazdy si mysli ze nainstaluje a uz to frci. ani televizor po zapnuti nefrci hned ale treba ho naladit a treba mart rozne vceci ku nemu ako tv kabel a pod...
|
|
Re: vista
Od: kristatvojho
|
Pridané:
3.8.2008 18:56
a to nemoze vypisat bad driver?
|
|
Re: vista
Od reg.: thomasxx
|
Pridané:
3.8.2008 19:01
ked instalujes ovladace predom ti da hôasku ci sa ma nainstalovat a ci nie a pocas uzivania ak sa stane ze sa nieco vymaze z ovladaca alebo proste je chybne naprogramovany vydaju zaplatu alebo komplet cely driver. nie su to inteligentne programy co by napisali, ze " som chybny vymente ma " hoci to by som privital:D
|
|
.....
Od reg.: XAPOH
|
Pridané:
3.8.2008 19:38
Rada za vsetky drobne....vypnite si vsetky novinky co sme tam dali...a pojde vam to tak ako XP :D
|
|
Re: .....
Od: fotograf
|
Pridané:
3.8.2008 23:47
s tym rozdielom, ze sme na vas znovu zarobili... :-)
|
|
Re: .....
Od: Bozzzzz
|
Pridané:
10.8.2008 12:14
A na ostatnych "zakaznikov" sa chysta dalsia zaplata proti crackom :D
|
|
Vista - svetla buducnost
Od: cca
|
Pridané:
4.8.2008 10:20
Ako zaryty odporca vsetkeho od MS sa teraz zastanem Visty. XP je 7 rokov stary OS. Do kedy by sa mal este predavat? Na starych pocitacoch bude nadalej bezat XP, na novych, pre ktore vykon postacuje bude bezat vista. Kto na novy alebo dostatocne vykonny pocitac nema , kupi si na Ebay stare XP alebo sa bude trapit s Linuxom. Kto nepotrebuje novy pocitac, nepotrebuje ani Vistu. Kde je problem??? Alebo by mala byt Vista navrhnuta tak aby bezala na PC z roku 1998? A kde je vyvoj? Jediny problem ako ho vidim ja, ze pre Vistu neexistuje na trhu alternativa. To je velmi smutne, ci sa na to pozeram z ekonomickeho alebo technologickeho hladiska.
btw. z hladiska podpory hardveru je na tom Vista dost blbo. Polovica hardveru, ktory mi na Mac OS X ide bez stahovania akychkolvek driverov mi na Viste nesiel vobec - resp. mozno by isiel ale stravit pol dna stahovanim driverov z pochybnych stranok rozhodne nemienim. Renomovani vyrobcovia Vistu akosi ticho bojkotuju.
|
|
Re: Vista - svetla buducnost
Od: 2Matrix
|
Pridané:
4.8.2008 16:43
A čo keby tak začali vyrábať staré ŠKODA 120 a pod.? To by bolo, lacné auto, nenáročné na hardvér, žiadne počítače, žiadna RAMka a frčalo, dokonca aj 120-kou...
|
|
Re: Vista - svetla buducnost
Od: cca
|
Pridané:
5.8.2008 9:08
A co takto konske povozy, frcalo to, bolo to ekologicke, dostal si sa kam si chcel....
|
|
vista je zbytocna investicia
Od: ladic
|
Pridané:
4.8.2008 19:12
vy lamy vista tu bude 2-3roky a konci tak naco ju kupovat to je nieco ako prechodny operacny system a uz tu take boli DDDD
|
|
chudacikovia deticky
Od: pettoPN
|
Pridané:
5.8.2008 0:39
co papulujete na visty? zavidite ze je nieco nove a ze to niekomu funguje lepsie ako XP,a serie vas,ze to neviete ani nainstalovat a pouzivat. vista je tu,o nejaky cas bude na kazdom PC ako dnes XP a zrazu uz bude pre vas dobra. Ale vam isto ocinko a mamicka kupia potom novy pocitac ked trosku dospejete a budete mat aspon 18 rokov,teraz si chodte napisat domace ulohy,a na tento portal mali bastardi do 18 r.by mali mat zakazany pristup...skoda ze to nejde realne tak spravit.
|
|
Re: chudacikovia deticky
Od: Velsatan
|
Pridané:
5.8.2008 1:19
Ty máš asi trocha problémy že. Nazývať deti bastardmi. TY choď radšej ticho premýšľať do kúta nad svojim príspevkom.
|
|
Re: chudacikovia deticky
Od: anonym
|
Pridané:
5.8.2008 3:02
Niekomu funguje Vista lepsie nez XP? ..okej... ja sa nehadam... len by som chcel vediet jedno... preco to stale vsetci porovnavaju s XP?.... ja viem, ze niektory zaryty Windowsaci si to len tazko priznavaju, ale su tu aj ine veci ako Linux alebo Mac OS X ...a podla mna oboje z nich je lepsie nez Windows ...
|
|
Re: chudacikovia deticky
Od: 2Matrix
|
Pridané:
5.8.2008 8:03
Ano, aj to sú OS, ale nedá sa to spolu moc zrovnávať. Aspoň podľa mňa nie. Zrovnávať sa dajú OS jedného výrobcu medzi sebou...
|
|
Re: chudacikovia deticky
Od: hahhahha
|
Pridané:
6.8.2008 19:06
no ak je Ubuntu 8.04 lepsie jak XP....? hehe nemyslim si, bere z RAM tiez hodne, chyby, drivery na stare veci nesplasis...mozno este par verzii a vyrovna sa oknam ale predsa myslim ze ho nepredbehne..
|
|
Vysveti mi to niekto?
Od: Martin777
|
Pridané:
5.8.2008 14:01
Len taky maly postreh, ked uz obhajujete tolko tu Vistu.
Moj notebook (chudak uz ma 3 roky)
HP nx6125, Turion64 1,6Ghz (ziadne 2 jadro), 2GB DDR, ATI Radeon Xpress 200M (128MB zdielna pamat)
Priatelkin
HP Pavilion dv2000, Turion64 2,0Ghz (dvojadro), 2BG DDR2, NVIDIA 6150 (nejaky rad pre notebooky so zdielanou pamatou 128MB, nepamatam si to presne)
Ja mam WinXP, ona samorejme VISTU, comp si doniesla z USA presne pred rokom.
Teraz v lete mame vela casu a tak si chcela zahrat nejaku hru. Tak som jej naistaloval moj World of Warcraft. WOW ma uz 3 roky, bol som si na 100% isty, ze jej to pojde ovela lepsie ako mne. No a h*v*o. Mne to ide tak cca 25FPS v priemere. A priatelke? Ked som z toho dostal tak 12FPS tak som mohol byt rad. A to som postahoval vsemozne drivre, spravil defragmentaciu, odinstaloval a povypinal vsetky sprostosti co VISTA ponuka.
|
|
pokracovanie
Od: Martin777
|
Pridané:
5.8.2008 14:03
Nie som ziadny informatik ale ked porovnavam tie dva notebooky, tak moje 1,6Ghz oproti jej 2 x 2,0Ghz jej DDR2 oproti mojej DDR, pricom jej maticna doska je urcite lepsia ako moja, grafiku som porovnaval na nete, tak boli skoro rovnako vykonne( www.notebookcheck.com /ATI-Radeon-Xpress-200M.1123.0.html )
Ked to tak odoka porovnam, jej notebook je asi dvojnasobne lepsi ako ten moj.
Tak preco na mojom ide wow o 50% lepsie?
Zeby ta super VISTA potrebovala este o 150% lepsi comp aby sa vobec vyrovnala mojej sunke? Zaujimave :) nemyslite?
(RAM je vyuzita pri wow tak na 65-70%)
Ak mate niekto podobne skusenosti, alebo mate nejaky napad co by som mal spravit dajte vediet. Lebo osobne si myslim, ze VISTA moze spomalit comp, ale toto sa mi zda privela.
|
|
Re: pokracovanie
Od: XLX
|
Pridané:
5.8.2008 21:53
Nie si ziadny informatik, ale hned vies odhadnut, ze na vine je Vista :-) ROFL!!! Vsak HP Pavilion dv2000 je smejd 1.kategorie. Bud rad, ze sa WoW na tom notebooku vobec spustil.
|
|
Re: pokracovanie
Od: martin777
|
Pridané:
6.8.2008 12:43
Tak potom preco na nx6125 to ide bez problemov?
|
|
win xp radsej nez vista bez aero
Od reg.: michelangelo
|
Pridané:
6.8.2008 1:11
Ked Microsof odporuca vypnut Aero, tak to mi je Vista zbytocna. Mozem pouzivat radsej XP. Ved Vista bola ocakavana aj hlavne kvoli Aero effects... ktore su v porovnani s Ubuntu o nicom
|
|
jofofo
Od: marekmarek
|
Pridané:
6.8.2008 8:57
mozte my vilizat a cely mikrošoft tiž
a biely gate tez
|
|
miscrosoft odporuca
Od: opec (zabudol heslo)
|
Pridané:
6.8.2008 12:42
microsoft odporuca pre vyssi vykon vypnut windows...
|
|
Keby si vyberam OS...
Od: Badyto
|
Pridané:
6.8.2008 22:53
Keby si vyberam OS koli tomu ake vizualne efekty mi poskytuje tak si jednoznacne vyberiem linux, tu nie je o com...
Keby si vyberam OS koli vsetkemu ostatnemu tak XP. Nevidim realny prinos ktory mi ma priniest vista. Vistu som skusal uz 2x a vzdy som ju z disku vykopol a to nemam ziadny zastaraly PC.
(dual core 3000Ghz, 2000GB ram dual channel @ 1000Mhz, sataII disk s 16Mb cache, ATI Radeon HD3850 512MB...)
PC pouzivam na pracu(webdesign) a zabavu(hry,hudba,video)...
|
|
csfdsf
Od: hihih
|
Pridané:
7.8.2008 15:06
Chlapce, uz neokukuj tolko tie ponuky s komponentami. Potom ti to leze na hlavu :-)
|
|
Re: csfdsf
Od: Badyto
|
Pridané:
7.8.2008 23:02
Nechapem... Ake ponuky? volako som vobec nepochopil :-)
|
|
Re: csfdsf
Od: 2Matrix
|
Pridané:
8.8.2008 8:43
Nepochopil? Už podľa toho dualcore CPU ho máš zastaralý...
Čo chceš ešte doddávať? Na novom a výkonnom HW ide Vista ako blesk.
|
|
Re: csfdsf
Od: džem
|
Pridané:
8.8.2008 11:27
velku picu tvojej matere ide rychlo. si musim kupovat drahy pc, aby mi isiel rychlo os? demencia. xp mi pojde rychlejsie na pc za polovicnu cenu, takze...ked vyrasties, a budes musiet platit ucty, tak pochopis.
|
|
Re: csfdsf
Od: Badyto
|
Pridané:
8.8.2008 15:20
Nebud smiesny, moj PC je podla teba zastaraly? Ak je podla teba dvojjadrovy procak tikajuci na 3000mhz zastaraly alebo vobez PC ktore dosiahne v 3D Marku06 10 125 bodov tak sa nemame o com bavit... Si uplne smiesny. Este mi povedz ze mam mat 4 jadra a uplne sa ti vysmejem, dnes ked je pre viac jadier optimalizovanych aplikacii asi tolko co spocitam na jednej ruke. BTW ukaz mi zastaraly PC na ktorom prejdes Crysis na 1680x1050 vsetko na HIGH pri 30 fps v priemere. A nehovorim ze vista mi nejde ako blesk, len hovorim ze je uplne zbytocne na vistu prejst ked mi ide XP tiez ako blesk, proste nevidim ziadny dovod prejst na vistu.
|
|
neme problema
Od: gogolov
|
Pridané:
8.8.2008 18:44
Intel core 2 Quad Q9300, vista 64, 4GB RAM 3x500GM hdd .... kvalitna bedna a nemas problemy - ani ja nemam - bezi to suprovne!!
|
|
prečo sa vlastne hádate?
Od reg.: Fanatic
|
Pridané:
9.8.2008 0:53
mám 1,5 roka NB HPdv8000 1,66 2jadrá 2GB DDR2 GeForce7400go512MB 2x100GB HDD ext:keyb natural,mys laser,hdd1TB,repro,ked používam niekoľko jednoduxýx aplikácií naraz procesor mi nejde ani na 20 percent a RAM tiež max štvrtina,väčšiu RAM a grafiku mám kôli konvertovaniu renderovaniu videa a sem tam hra, predinštalovaný XP home konečne legálny soft.xi a pravidelne cestujem a beriem NB sebou,ale ked vela píšem počúvam hudbu,alebo pozerám TV card potrebujem pohodlie,preto tie ext zariadenia,na to,čo robím mi to stačí,vistu nexcem už kôli efektom,lebo nemám rád ikony na ploxe,všetky mám fuč a efekty tiež povypínané,šlape to dobre,lebo som povyhadzoval kktiny z compu a pravidelne čistím registre a defragmentujem,nie som ani proti viste,ani proti linuxu,lebo nemám s nimy skúsennosti,nex si každý nainštaluje taký OS,aby bol s ním spokojný a aby mu šlapali tie aplikácie prípadne hry,ktoré používa,na porovnanie: Crysis ide na malýx detailox,COD 4 stredné,BT 2 stredné,ale NB som nekúpil na hranie,asi tak...
|
|
XP_min?
Od: RIDDICK
|
Pridané:
10.8.2008 1:13
Ja som rozbehal XP+SP2 na nasledovnom pc, bez najmensich problemov(len trosku pomaly) funguje uz 2 roky :
650MHz, RAM 128MB,Grafika 16MB, HDD 7.8GB
|
|
Re: XP_min?
Od: awbdinasdú
|
Pridané:
10.8.2008 12:17
XP rozbehneš aj na 100mhz ale ako to už neviem
|
|
Re: XP_min?
Od: 2Matrix
|
Pridané:
12.8.2008 14:23
Nerozbehneš, lebo to nespĺňa minimálne požiadavky.
|
|
Re: XP_min?
Od: diwe
|
Pridané:
11.8.2008 2:52
Ja som rozbehal XP + SP2 na PII 450 Mhz, 128 MB ram a na starom 3.2 GB disku z 1998, grafika 4MB, akoze islo to uplne na hovno ale islo to.
|
|
Vista...
Od: Mongol
|
Pridané:
13.8.2008 2:09
mam dvoj jadrak, 4 GB ram, 64 bit Vistu, ide svizne, hry aj ine aplikacie v poho, jedine co mi vadi je velmi slaba podpora starsich i celkom novsich zariadeni a driverov, ktore nie su podpisane Vistou, napr. tlaciarne, gamepady, problemy som mal aj s audigy 4 a SE, nakoniec som si musel kupit x-fi...atd, pokial nemate 4 GB a viac, tak je zbytocne prechadzat na Vistu..to je len moj nazor a vlastna skusenost :)
|
|
I love my mac ;)
Od: 991
|
Pridané:
13.8.2008 17:24
ja by som ten system stiahol z obehu... hh
|
|
ggggg
Od reg.: Nakashima
|
Pridané:
13.8.2008 20:47
JohnyBA-uz ide zatial :d vymazal som cmos a nahodi high performance defaults a ide v pohode...zatial ziadna "modra obrazovka" ako na olympijskych hrach:D
Ja proti Viste nic osobne nemam ale co je na tej Hliste take revolucne za pozaduje 2gb pamate a tak?Nehovorim ze to ma slapat na pc typu eniac :D ale aspon pri 512mb-1gb ram. A to si Bilino serie do gagora ze vypnite si aero...tak naco ho vymyslali alebo okopirovali od ostatnych OS...a kto chce vyzualne efekty tak nech vyskusa compiz fussion...
|
|
vyzera to pekne
Od: nahoda
|
Pridané:
15.8.2008 6:49
VYZERA TO PEKNE :))) Vistu pouzivam asi 3 mesiace a poviem uprimne, ze ma milo prekvapila, ked si spomeniem aky odporca Visty som bol.... a navyse vyzera pekne.
|
|
Re: vyzera to pekne
Od: +ľščťžýáíé
|
Pridané:
16.8.2008 13:45
ale HLAVNE ze to vyzera pekne!
|
|
vista
Od: obelix
|
Pridané:
16.8.2008 21:41
ja ju mam pol roka , robil som aj na XP ale uz by som nemenil , mam novsi notebook a na nom to slape ako hodinky je rychla a nemrzne len chcem dodat ze NA VSEETKO NOVE SA TAZKO ZVIKA to je pre odporcov ktory sa nechcu naucit s nou pracovat
|
|
Re: vista
Od: pettoPN
|
Pridané:
17.8.2008 2:32
presne tak,mas pravdu,ale deti to tu nepochopia a stale si budu huby otvarat...ked s tym nevedia robit,je logicke ze hned stratia nervicky a potom len nadavaju,lebo im ocko nekupi lepsi pocitac. DX10 hry vdaka Viste idu nadherne,a mimo toho je v oblasti bezpecnosti o dost popredu ako XP,proste je to celkovy pokrok,a je super ze to je tu.
|
|
Re: vista
Od: nescafe
|
Pridané:
17.8.2008 21:14
je logicke ze ty tu sracku budes branit, kedze si za nu zrejme vyjebal prachy a jedine co z toho mas ze ti pc ide pomalsie ako zo starym xp. a stratis nervicky a hned budes mudrovat akonahle ti na tvoju vistu niekto siahne. dx10 nebudem komentovat, to pozna kazdy kto skusil hrat crysis na very high. k bezpecnosti len tolko ze vista je rovnako derava ako xp. proste je to hovadina ako bol winME a je celkom jedno ze tu je. je to jasne, inak by MS tolko nemlel o win7, blabla vista je super, ale ak sa vam nepaci pockajte na win7 to bude bomba, blabla
|
|
vista
Od: Trnavak
|
Pridané:
17.8.2008 17:18
tahala by mi vista na 800MHz celerom?
|
|
Hlista
Od reg.: Nakashima
|
Pridané:
17.8.2008 20:07
Trnavak-Pochybujem nato skus xp alebo linux... http://www.microsoft.com/ windows/windows-vista/get/system-requirements.aspx
pozor na medzery...je to dost skreslene
pettoPN-objavil si Hlistu si fakt hacker...novy pocitac sa nekupuje kvoli "skvelej" viste ale aby na nom isli veci rychlejsie...bezpecnos...ehm sp1 obsahuje 570 záplat..takze derave jak stara cizma...bezpecna je po tom co ti mama kupi antivirus,firewall..co je na tej viste take revolucne ze pozaduje take rychle compy?? xp-2001 vista-2007 to za tych 6 rokov mojli vymyslet nieco lepsie...a to uac..je to sice pokrok ale kazdemu skvor ide na nervy
|
|
Re: Hlista
Od: nahoda
|
Pridané:
18.8.2008 21:33
...ale vyzera pekne
|
|
Hlista
Od reg.: Nakashima
|
Pridané:
19.8.2008 21:30
...ale je na hovno
|
|
Re: Hlista
Od: nahoda
|
Pridané:
19.8.2008 21:53
no pre teba hej, mas pravdu...
|
|
velkost visty
Od: patex84
|
Pridané:
25.8.2008 21:05
Ja by som sa chcel skorej opytat ze kolko ma vasa vista GB ? Moja ma caa 13,5 GB co je podla mna dost ..Nedrzi ona dake subory ktore by som mohol zmazat ??
|
|
Re: velkost visty
Od: NAKASHIMA..
|
Pridané:
26.8.2008 7:16
Skus ccleaner.com dobry cistic disku a registrov
|
|
Re: velkost visty
Od: nahoda
|
Pridané:
26.8.2008 22:22
moja mala pri novej instalacii okolo 15 GB, teraz ma tych 25 GB ale mam na Ccku natahanych par veci... co sa tyka RAMky, papa pri nizsej zatazi okolo 850 MB a pri vyssej zatazi tych 1.2 GB co sa uplne strati pri vykonoch terajsich PC.
|
|
www.anti-win.nazory.cz
Od: Anti windowsak
|
Pridané:
31.8.2008 0:34
Pouzivam Linux uz dva mesiace a nemozem vynachvalit. Serem cely mrkvosoft. Uz samy nevedia co chcu. Nemam problem nieco pustit na Linuxe. Dokonca tu krasne bezi aj hra od Microsoft game :-)
|
|
Vista je Top<Windows 7
Od: Inteligent
|
Pridané:
9.6.2009 11:46
Ako cerstvemu uzivatelovy PC sa stalo ze po nainstalovani XP,nasledne Nera8 a po jeho spusteni XP padlo mohol som preinsalovat..Tak ze sak mam novy PC skusim Vistu,po nej na skusku islo Nero8 spustil som ho a konecne som mohol pokracovat v instalacii dalsich programov.XP by slapalo,no so servispakmi 1-3,a Vista to dokazala aj bez neho{nich}Takze XP davat nebudem,Vista je predsa "Krajsia" o DX10 ani nehovorim..Cauko a Caupi
|