|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: JFK......
|
Pridané:
24.7.2008 22:13
Mozno sa chcel na dochodku zviditelnit, alebo naozaj slepo veri niecomu co sice nie je pravda, ale chcel by aby to tak bolo - ved sa o tuto problematiku urcite zaujimal cely zivot.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: fafkac
|
Pridané:
24.7.2008 22:20
hej, ale staci si zobrat statistiku/matematiku a len pravdepodobnost vyskytu mimozemstanov v celom vesmire je niekde blizko k 99,99999999...% ale to ti asi nevadi...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: JFK......
|
Pridané:
24.7.2008 22:38
S tym absolutne suhlasim. Ale neodbocuj, noze mi vypocitaj, aka je pravdepodobnost ich pristatia na Zemi. Zeby 0% ?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: fafkac
|
Pridané:
24.7.2008 22:43
takze ako dlho existuje nas vesmir?
a my ako rasa niesme ani v plienkach, nehovoriac o "modernom vyskume" ktory existuje dakych 200-300rokov, ak by niekde vo vesmire bol zivot a bol by inteligentny, mohlol kludne vzniknut daaaaaaaaaaaaaaaaaavno pred nami a preco by nemohli aj pristat na nasej planete? to ze to vlady popieraju, potvdzuje tak velke kulove, ludia su u taky zmagoreny ze aj keby teraz ufo pristalo pred ich domom a vlada by povedala ze to je len ich daky test tak by tomu uverili, ludia uz prestavaju mat vlastny nazor a je pravda ze v tomto pripade si moze kazdy mysliet co chce, ale preco by nemohli pristat na nasej planete? ja som uz cital aj take veci ze na nasu panetu doniesol zivot mimozemska civilizacia, ale to je uz o inom.....
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: JFK.......
|
Pridané:
25.7.2008 2:16
To su zial len tony cistych teorii a niekedy konspiracii. Bol by som rad, keby aspon nieco z toho bola pravda, ale zatial ludstvo nevidelo ani jeden dokaz.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: bytes
|
Pridané:
25.7.2008 7:33
nevidelo dokaz, pretoze je to vsetko prisne utajovane
ked povies niekomu, ze si videl UFO, oznacia ta za blazna, ked to povie vazeny vedec, stane sa to iste...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: quix_
|
Pridané:
25.7.2008 13:14
nielen, ze ho rovnako oznacia za blazna, jeho celozivotna praca bude spochybnovana,az trpko olutuje svoj cin ;)
mlada generacia si z toho nic nerobi ale starsie generacie su uplne zadubene neschopne prijat nove nazory. ked sa starsieho cloveka opytas existuju mimozemstania? dostanes odpoved typu: to akoze male zelene bytosti? zblaznili ste sa? pozeras vela filmov.
nuz prave o tom to je, ludia su postupne pripravovani na nove skutocnosti ktore musia prist postupne, mozno aj v tych filmoch a rozpravockach pre deti.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Marek J.
|
Pridané:
25.7.2008 13:43
Presne ako hovoris.
Ak by to aj bola pravda (comu moc neverim), tak je to utajovane tak dlho preto, pretoze stara generacia na to nebola a nebude nikdy pripravena! Stara generacia pozna len vojnu.
Nova generacia by na to mohla byt pripravena, ale cela planeta na to pripravena nebude nikdy.
Teraz su na to pripraveni ludia mladsej generacie vo vyspelych statoch sveta. Ale aj tak mozu vzniknut obrovske nepokoje, protesty, histeria... Spravanie spolocenstva sa neda predpokladat uplne presne. Rozhodne by kazdy chcel dokazy a kladol otazky: "Preco...? A preco....?"
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Bozzzzzz
|
Pridané:
25.7.2008 14:33
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Eth
|
Pridané:
25.7.2008 16:25
volis Fica?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: m44
|
Pridané:
25.7.2008 17:00
a koho by mal?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: durpalo
|
Pridané:
25.7.2008 22:46
A v Lidli maju melony po 15 Sk......;-)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: roflmao
|
Pridané:
25.7.2008 18:39
uz to nefetuj...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: DeeerDance
|
Pridané:
25.7.2008 4:53
v sucasnosti ked ma kazdy fotak v mobile a ludia maju ovela viac moznosti ako zaznamenat mimozemstanov a ako o tom informovat
tak sa "dokazi" o mimozemstanoch znizili na nulu tak co to dokazuje?
ze iba v 40. az 70. rokoch mali platne polovnicke povolenie na zem?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
25.7.2008 8:12
Sám si si odpovedal.
|
|
PODLA RENOMOVANEHO MIMOZEMSTANA
Od: linksysmax
|
Pridané:
25.7.2008 22:47
PODLA RENOMOVANEHO MIMOZEMSTANA vraj astronauti opakovane navstivili mesiac.
o tomto sa dufam tolko hadat nebudete - je to len na odlahcenie temy :-!!
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Hatatitla2
|
Pridané:
25.7.2008 11:08
No, Zem to je dost dlho, mohli tu pristat niekde za cias doby dinosaurov, nic okrem velkych jasteric tu nenasli, tak proste isli od <> :D Ak by aj na Zemi daky martania boli, tak je skor sanca, ze tu boli v dobe, ked tu bolo hovno bolo. :P
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: K-NinetyNine
|
Pridané:
26.7.2008 1:39
no ak tu boli tak je jedno kedy, v pripade ze tu objavili zivot (nezalezi ci ludi, mimozemstanov alebo stonozku) tak sa urcite zacali zaujimat o nas svet, ved mies vhodnych pre zivot vo vesmire nie je jak nasrate...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: oni tu su
|
Pridané:
25.7.2008 12:28
mimizemstania existuju, ale zautocia az po smrti CHucka Norrisa, co bude...., hmm ... nikdy :-)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: -nikto-
|
Pridané:
25.7.2008 8:42
akoze nas pestuju? :D sme pod mikroskopom?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Bozzzzzzz
|
Pridané:
25.7.2008 13:21
niečo ti poviem : jebe ti
už som to tu volakedy spomínal... googluj : feuerball
nemecky vynalez rozobraty po vojne medzi rusov a americanov... vela pozeras filmy. no utekaj v noci nahanat ufa a nezabudni sa pri tom vystriekat do obilia
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: wavevlna
|
Pridané:
25.7.2008 23:31
kto sa tu odvoláva na vlády? veď vláda sa stará o chod krajiny, nie o návštevu E.T. ... OMG :D
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: claudius
|
Pridané:
24.7.2008 22:45
ten vypocet "0%" si vypocital ako? tvojimi znalostami o astrofyzike?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: fafkac
|
Pridané:
24.7.2008 22:46
a 0 pravdepodobnost je ako by povedal nas matikar na vyske, veeeeeeeeeeeeelmi silne tvrdenie
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.7.2008 9:03
myslel 0,00000000001 :-)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: oppppppec
|
Pridané:
27.7.2008 8:45
pozor, pravdepodobnost s hodnotou 0 v realnom svete neexistuje, iba v matematike... nemame ani ponatia otom ako funguje vesmir a ci niekde su mimozemstnia, mna len fakt zaujima preco sa stale hovori o vyspelejsich mimozemstanoch, mozno dakde su, na urovni praveku...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Squiddie
|
Pridané:
25.7.2008 0:24
Hej. A pravdepodobnosť pristátia u nás... rátaj s faktormi ako dĺžka trvania našej civilizácie, ich civilizácie, stupeň vývoja inoplanetárneho života, veľkosť oblasti, do ktorej sa informácia o našej existencii dostala, čo je približne 220 LY v priemere (odkedy vysielame rádiové signály), pravdepodobnosť, že sa im podarilo vyvinúť niečo, čo im umožňuje cestovať pri nadsvetelných rýchlostiach, pravdepodobnosť, že náš signál zachytia, pravdepodobnosť, že ich zaujímame viac ako povedzme baktérie, pravdepodobnosť, že majú technológie, vďaka ktorým ich nedokážeme detegovať my, ak nechcú, pravdepodobnosť, že nechcú byť videní, priemer viditeľného vesmíru, etc., etc.
Imdo stačí, aby nebolo možné cestovať pri v > c, a ich šance dostať sa sem sú takmer na nule.
Ináče http://xkcd.com/384/ :-)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: DeeerDance
|
Pridané:
25.7.2008 4:57
pravdepodobnost ze sme najstarsia civilizacia vesmiru a budeme to MY kto bude zabijat a pomahat a okradat a obchodovat s civilizaciami co su teraz este len bakterie ;)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Squiddie
|
Pridané:
25.7.2008 12:02
To je tiež asi taká šanca, ako že sa tu Anin stane adminom... ale z tých, čo sa s nimi môžeme niekedy stretnúť (< niekoľko veľa LY, povedzme naša galaxia), to hej - aj keď si možno už mnoho civilizácií toto o sebe myslelo.
Buďme radi, ak nenájdeme nikoho, kto by nás vedel vyowniť ;)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: DeeerDance
|
Pridané:
25.7.2008 15:14
bohovske slowo ^^
vyownit ;)
+10 bodov
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: voxar
|
Pridané:
25.7.2008 18:56
vypwniť je tiez bombaaaa
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: _Jób_
|
Pridané:
25.7.2008 19:00
ja sa raz uchechtam k smrti pri citani tychto vedeckych poznamok ale za slovko "vyownit" mas aj odomna +10
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.7.2008 9:10
Presne tak. S nasimi znalostami vesmiru a fyzikalnych zakonov musime skonstatovat, ze aj ked je mozne ze pocet vsetkych civilizacii vo vesmire sa pocita ci uz na tisice alebo miliony ci miliardy a biliony (v kazdej galaxii by ich mohlo byt viac), sanca ze by niektora z nich navstivila nas je podla nasho sucasneho chapania vesmiru asi velmi blizka nule. Celkovy pocet civilizacii vo vesmire moze byt enormny (existuje na to Drakeov ci aky vzorcek, alebo skor odvodenie), ale sanca ze v guli s polomerom 100 LY nejaka bude a budeme s nou cetovat live je takmer nulova ... Vesmir je jednoducho priiiilis velky ...
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Lukasx
|
Pridané:
25.7.2008 12:20
Dorbe si napisal: "podla nasho sucasneho chapania vesmiru" myslim ze to hovori za vsetko. Niesme schopni pochopit niektore vec. Tak preco by tomohlo by nerealne_ niekedy ludia nedokazali pochopit ze Zem je gulata. Je to vyvoj. Mozno o 500 rokov pochopime ako je mozne rozlozit niekoho na molekuly a transportovat, mozno sa to bude ucit v skolach ak niejake budu. Ide o to ze sa bavite o veciach, ktore este nemozeme pochopit... "podla nasho sucasneho chapania vesmiru"
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: poihu
|
Pridané:
25.7.2008 18:49
No zrovna pravdepodobnosť, že ich zaujímame viac ako povedzme baktérie je veľmi velká, pretože ak uvážime, že by sa jednalo o podstatne vyspelejšiu civilizáciu ako je tá naša, tak sa dá predpokladať, že miera ich poznania je taká, že nejaké baktérie poznajú odpredu, odzadu ako básničku naspamäť a dá sa preto predpokladať že ich zrejme bude zaujímať niečo viac ako len nejaké baktérie.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: ASkEN
|
Pridané:
25.7.2008 12:16
Vystudoval som matematiku...
Mozes mi povedat, ako si prisiel ta toto cislo? Ze by som akurat chybal na prednaske z pravdepodobnosti a statistiky, ked sme brali mimozenstanov?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: ROFL
|
Pridané:
25.7.2008 12:23
:-D Dobre si zapichol :-D
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: PCnity2
|
Pridané:
24.7.2008 22:20
OT: Je to uplne jedno ci existuju alebo nie... Ci tu boli alebo nie.
Ale pravdepodobnost "ich" existencie je imho pri velkosti vesmiru dost velka. Aj slimaky sliziace sa po povrchu nejakej strasne vzdialenej planety su mimozemstania... No nie? :D
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: JFK......
|
Pridané:
24.7.2008 22:39
To ano, ale cela tema sa tyka pravdepodobnosti ich "pristatia" na Zemi.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: --==[Lu-Boss]==--
|
Pridané:
25.7.2008 0:35
no a nemame na zemi slimaky ktore vyliezaju s ulit ?? :D
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: kolot
|
Pridané:
25.7.2008 11:13
tu je dokaz ze existuju
http://www.youtube.com/watch?v=Z1eFdUSnaQM
:D:D:D
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: nostromo
|
Pridané:
26.7.2008 9:42
100 bodov
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: XcoRpi(neprihlaseny)
|
Pridané:
24.7.2008 22:56
Možno pozerá moc Stargate, možno lieky ktoré berie v takom veku vyvolávajú eufóriu a možno si z nás všetkých robí... srandu.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: --==[Lu-Boss]==--
|
Pridané:
25.7.2008 0:36
Stargate veru narobi s clovekom vela :D hlavne to ze vsetky civilizacie vedia po anglicky....
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Josef K
|
Pridané:
25.7.2008 8:42
Oni nevedia po anglicky. Hovoria svojou rodnou recou (napr. beta-centauri-7-ou), ale neuveritelnou nahodou je zhodna s anglictinou ;)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: windoes
|
Pridané:
25.7.2008 9:53
A mozno si len dalsi zaryty krestan, ktory si nechce pripustit, ze nieco take je realita.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: JFK......
|
Pridané:
25.7.2008 2:49
Mozno trochu off-topic. Zacala sa tu preberat technologia.
Podla mna sa to cele ubera nespravnym smerom. Chceme aby za nas vsetko zvladala technika - produkujume stale modernejsie cipy pricom mozog zakrpatieva (obrazne ;)). Urcite to ma svoje vyuzitie napr. pri mnozstve matematickych operacii.
Preco sa vsak popritom hlbsie nevenujeme skumaniu vlastneho mozgu? Ludsky mozog ma obrovsky a netuseny potencial, pricom ho vraj teraz vyuzivame na 2-3%. Do akej miery je tento fakt spravny si netrufnem povedat, no ako je mozne ze niekto dokaze ohybat lyzice? Dokaze to nejaka technika?
Mozno by sme dokazali posuvat vecami silou vole, zbavit sa zavislosti od ropy a ma to kopec dalsich suvislosti.
Mozno je to len scifi, ale urcite realnejsie ako povyskakovanie zelenych muzikov z taniera v roku 2012.
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: DeeerDance
|
Pridané:
25.7.2008 5:02
ohybat lyzice? tak neviem ci takeho mal nejaky vedec v laboratornych podmienkach.
A co keby ho aj mal, uroby mu MRI a Pet sken a uvidi ze sa koncentruje rovnako ako ked ty citas knihu a kam dalej?
Samozrejme ak mu pri MRI nevytrhne elektromagnety zasite v rukach ;)
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Tom.
|
Pridané:
25.7.2008 8:20
Uri Geller - google
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Tupcek
|
Pridané:
25.7.2008 14:59
myslis toho, ktory bol dokazany ako podvodnik?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: mdl..
|
Pridané:
25.7.2008 8:24
"vyuzivame na 2-3%" .. to su blbosti. na cinnost mozgu spotrebuje telo kopu paliva. si myslis ze evoluciou by vzniklo nieco co nepouzivame/nepotrebujeme?
btw..
http://faculty.washington.edu/chudler/tenper.html
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.7.2008 9:36
Mozno nie 2-3%, mozno 10%. Naplno clovek ale mozog nevyuziva, to je jasne uz desatrocia, napr. na zakl. snimania aktivity mozgu.
Mozog sa dnes skuma a to intenzivne:
Matt Ridley Scot: Červená královny - Sexualita a vývoj ludskej prirodzenosti, Edicia KOLUMBUS, nakl. Mlada Fronta
Steven N. Austad: Proc starneme, Edicia KOLUMBUS, nakl. Mlada Fronta
Francis Crick: Veda hleda dusi, dicia KOLUMBUS, nakl. Mlada Fronta
... a mrte inych
|
|
Re: lyžice
Od: reddy
|
Pridané:
15.6.2010 2:47
ja som ohýbal lyžice v jedálni celú základku a čo?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: chaoos.
|
Pridané:
25.7.2008 10:51
a preco by to nemala byt pravda? ci si jeden s tych zakomplexovanych katolikov, ktori este slepo veria na nejaky biblicky raj?
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: JFK......
|
Pridané:
25.7.2008 13:48
Nikdy som netvrdil ze neexistuju, ale ze nie su na Zemi. Nauc sa citat, debilko.
|
|
mimozemštania
Od: Filip M.
|
Pridané:
24.7.2008 22:16
no..podľa mňa existujú, bolo by zvláštne keby sme len my =/
|
|
To su veci
Od: BozzTHEninja
|
Pridané:
24.7.2008 22:19
Chudakovi na stare kolena vsetky tie doktoraty, ocenenia a uspechy udreli do hlavy a sprava sa ako podaktori vysokoskolski docenti a profesori.
|
|
Re: To su veci
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
25.7.2008 8:13
Iba ty si pán dokonalý, že.
|
|
.....
Od: wwww
|
Pridané:
24.7.2008 22:25
Pozname to vsetci: 77 ročny clovek nie je uz v mnohych veciach schopny triezveho rozmyslania (aj my budeme raz takí). Asi sa chcel fakt este raz v zivote blysnut. Napriek tomu osobne zastavam nazor, ze nie sme vo vesmire JEDINÍ. - A preco by sme mali byt len my?
|
|
halo ludia?
Od: martinc
|
Pridané:
24.7.2008 22:37
starecka demencia?
|
|
Re: halo ludia?
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
25.7.2008 8:14
Mladecká demencia?
|
|
Re: halo ludia?
Od: rms
|
Pridané:
25.7.2008 13:21
you win
|
|
Re: halo ludia?
Od reg.: Lenovo
|
Pridané:
26.7.2008 12:20
you lost
|
|
no a ...
Od: 3lefant
|
Pridané:
24.7.2008 22:39
vobec by ma neprekvapilo keby mi zajtra jeden zaklopal na dvere :
-pojebalo mi tanier, nemas pozicit kluc 12cku
|
|
Re: no a ...
Od: iguso
|
Pridané:
25.7.2008 0:15
schuti som sa zasmial, +1 bratu =)
|
|
Re: no a ...
Od: Fed0r
|
Pridané:
16.8.2015 19:40
Ked hento bolo smiesne tak uz som asi stary a nemam zmysel pre humor. Uplne trapny komentar podlamna
|
|
Re: no a ...
Od: california
|
Pridané:
25.7.2008 5:12
Pane!
:DDDDD
milion z 10 bodov, tento komentar si vylepim nad dvere!
urcite top 5 ever co som vzivote videl!
|
|
Re: no a ...
Od: rms
|
Pridané:
25.7.2008 13:23
vitaj v internete!
|
|
Re: no a ...
Od reg.: Lenovo
|
Pridané:
26.7.2008 12:22
Ja by som tie internety zakázala ....
|
|
Re: no a ...
Od: majo-1992
|
Pridané:
25.7.2008 6:28
tak som sa este nesmial :D
|
|
Re: no a ...
Od: :DD
|
Pridané:
25.7.2008 15:53
:DD
|
|
šak podme k teme
Od: Dr. Edgar
|
Pridané:
24.7.2008 22:54
Nechcete a bojite sa pripustit možnosty ktore by sa Vas alebo Vašho okolia mohli dotknuť a inak ohroziť či už ich charakterom a rozdelovanim skutočne-neskutočne.
Môžte počitat % od rana aj pravdepodobnosti a Roswelle sa diali veci o ktorych nikto a nikdy z nas nebude vediet. a tak čo nam ostava ? pochybnosti..
|
|
radšej nie...
Od: Dr.Shtoor
|
Pridané:
27.7.2008 10:29
Ozaj mám pochybnosti, či si ukončil základné vzdelanie.
A nie si jediný...
Toľko bľabotu na jednej kope som už dlho nezažil.
A to je v dnešnej dobe na Szlovenszku sila!
|
|
Re: radšej nie...
Od: asdqwe
|
Pridané:
28.7.2008 15:14
Presne o tomto pise... Ale niektori sa uvedomia az ked bude neskoro.
Mimochodom, dve dalsie udalosti na najblizsiu dobu:
a) spustenie Large Hadron Collider tusim tento rok, s vlekou pravdepodobnostou sa nic nema stat (tak vypocitali vedci teoreticky) - ale to neznamena, ze sa nic skutocne nestane alebo tam este mozu objavit nieco zaujimave,
b) v roku 2012 konci majsky kalendar - kto pozna ake znalosti mala v tej dobe bez vsetkych supermodernych pristrojov tato civilizacia a s akou presnostou, tak vie, ze nieco za tym asi bude...
|
|
Minulost
Od: It-vola domu
|
Pridané:
24.7.2008 23:07
tak dufajme ,ze ak su daky tak ,ze sa snimi nestretneme bo ak sa pozriete do minulosti tak ludia len bojovali:)
Spanieli v Amerike su pekni priklad najdenia novej civilizacie:)
|
|
Re: Minulost
Od: trigger*
|
Pridané:
24.7.2008 23:14
pekny je ten priklad, nie ti Spanieli, takze makke.
|
|
Re: Minulost
Od: dr. oeteker
|
Pridané:
25.7.2008 8:36
...skor tvrde, si chcel napisat, nie ?
|
|
Diskusia k článku
Od: trigger*
|
Pridané:
24.7.2008 23:11
ak by existovali a boli taki pokrocili v technologiach, preco by cakali nejakych smiesnych 100, alebo aj 1000 rokov? Uz by tu davno boli. Dalsia moznost je taka, ze su na vysokej urovni, ale vzdialenosti medzi galaxiami su obrovske aj pre rychlost svetla a nie je mozne doplnat energie po ceste.
Cize sme tu sami a opera rulezz, naucte sa s tym zit.
|
|
Re: Diskusia k článku
Od: -mradyy
|
Pridané:
25.7.2008 0:18
Za operu hovoria ludia ale firefox hovori za ludi. Jak v tej reklame. Nauc sa s tym zit.
|
|
Re: Diskusia k článku
Od reg.: --==[Lu-Boss]==--
|
Pridané:
25.7.2008 0:40
Ked ju milujes nie je co riesit ...
|
|
Re: Diskusia k článku
Od reg.: Hosak
|
Pridané:
25.7.2008 10:05
Ked ju zriesis nie je co milovat...
|
|
Re: Diskusia k článku
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
25.7.2008 8:19
Vzhľadom na úroveň tvojej inteligencie, ktorá sa začína od nuly a končí niekde pri víruse HIV, sa ani nemôžem čudovať, že s teba vyliezol tak ch*jovksý dodatok, ale naučil som sa s tým žiť.
A teraz k téme: červie diery ti nehovoria nič?
|
|
Re: Diskusia k článku
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.7.2008 9:43
Cervie diery, ako aj teoria strun su zatial len teorie. astrofyzici s nimi pracuju ale ako overeny fakty ich brat nemozno. A teoria strun (ci este vseobecnejsia M-teoria) sa asi ani nikdy experimentalne nepotvrdi, nakolko vsetko je tam o 20 radov (teda 10^20 nasobne) mensie a kratsie ako sme schopni merat ...
Cierne diery su ina vec ... a na vysvetlenie pozorovanych javov vo vesmire su excelentne. Dokonca ich existencia proste vyplyva z rovnic, o ktorych platnosti dnes nepochybujeme.
Samozrejme aj za cervimi dierami a teoriou strun stoji matika, ale fyzikalnu platnost takych teorii dnes nikto nemoze potvrdit ...
|
|
Re: Diskusia k článku
Od: chaoos..
|
Pridané:
25.7.2008 10:58
vacsiu splet debilin som uz dlho necital. ked sa chces hrat na mudreho, chod svoje teorie prednasat detom na pieskovisko...ty mamlas
|
|
Re: Diskusia k článku
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.7.2008 9:31
Starky, pripominas mi inkvizicnych papalasov s cervenymi capickami na hlave z konca 14. storocia, ktori kvoli svojej obmedzenosti, kratkozrakosti a zaslepenosti nevedeli nic ine len zaziva upalovat tych, ktory mali iny nazor ... Bohuzial vzdy to boli myslitelia, ktori mohli pohnut vyvoj storocia dopredu. Uz vies preco bol stredovek v Europe doba temna? Kvoli tebe podobnym ...
|
|
Re: Diskusia k článku
Od: SPX
|
Pridané:
25.7.2008 11:50
dalsia moznost je ze nie su taky vytreti ako my ludia a nemaju potrebu sa nam sem nakvartirovat, staci ze nas odniekial pekne sleduju...
|
|
ja, kamarat, a mimozemstan
Od reg.: Popran
|
Pridané:
24.7.2008 23:12
spochybnit sa to da i vetou:"Mozno mu tie pobyty vo vesmire uskodili na mozog.";) mimochodom verim!!!!
|
|
Re: ja, kamarat, a mimozemstan
Od: trigger*
|
Pridané:
24.7.2008 23:16
He wuz so hIgH~~!
|
|
Re: ja, kamarat, a mimozemstan
Od reg.: --==[Lu-Boss]==--
|
Pridané:
25.7.2008 0:40
kel nou rim
|
|
Re: ja, kamarat, a mimozemstan
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
25.7.2008 5:53
Jaffa kriiiiiiiii....Apofys forever
|
|
kruhy pod ocami
Od: AlienZeleny
|
Pridané:
24.7.2008 23:13
Ak su mimozemstania taki vyspeli, maju senzacnu technologiu a su tajne medzi nami tak sa myslim zmozu aj na viac ako kruhy v obili, ci nie?? Ja verim v ich existenciu "tam niekde" ale myslim ze na Zemi este neboli
|
|
Re: kruhy pod ocami
Od: AlienZeleny
|
Pridané:
24.7.2008 23:14
Okrem Alfa samozrejme :D
|
|
Re: kruhy pod ocami
Od: trigger*
|
Pridané:
24.7.2008 23:17
alf bol len babka. Nauc sa s tym zit.
|
|
Re: kruhy pod ocami
Od: DeeerDance
|
Pridané:
25.7.2008 5:09
NIE NEBOL!!!
ALF JE SKUTOCNY!!!
TICHO!!!
ak je babka tak naco krmim doma tych 43 maciek :[
|
|
Re: kruhy pod ocami
Od: rms
|
Pridané:
25.7.2008 13:27
alf je niekoho babka?
|
|
Re: kruhy pod ocami
Od: azaz
|
Pridané:
29.7.2008 14:40
Stiahnite si film SECRET SPACE...mna to presvedcilo. Na you tube si najdite secret nasa transmissions....
to co je dolezite je sledovat vypovede ludi a ich background...pozrite si projekt Disclosure, zbieraju vypovede renomovanych ludi, ktori pracovali pre NASA, CIA a ine sratky, boli letcami vojakmi, inteligentni ludia bez exib. uchylky...
|
|
Re: kruhy pod ocami
Od: CloseEncountersOfTheThirdKind
|
Pridané:
25.7.2008 8:42
...ale co ked tie kruhy v obili maju nejaky hlbsi vyznam ?
|
|
že neutočia atd ?
Od: Dr. Edgar
|
Pridané:
24.7.2008 23:19
Ludia viete vôbec čo je to za možnost pozorovat vyvoj pokrok spravanie a chovanie sa ludi a celkovo vyskum našej zeme ? pre nich je možno naša technologia ina a zase ich technologia je pre nas uplne ina. môžu mať ine zdroje energie a môžu dokazať spracovať rôzne javy ktore su pre nas zatim len prirodne ukazy. a možno je stale iba možno..
|
|
Re: že neutočia atd ?
Od: trigger*
|
Pridané:
24.7.2008 23:23
a mozno citaju dsl.sk
|
|
Re: že neutočia atd ?
Od: iguso
|
Pridané:
25.7.2008 0:17
a mozno nosia avivaz do divadla
|
|
Re: že neutočia atd ?
Od: chaoos...
|
Pridané:
25.7.2008 11:00
:D:D:D:D:D
|
|
Re: že neutočia atd ?
Od: mimozemšťan
|
Pridané:
25.7.2008 19:03
a možno drístajú v diskusiách na dsl.sk :D
|
|
Re: že neutočia atd ?
Od: cislo5
|
Pridané:
24.7.2008 23:45
a mozno nemaju vyspele technologie, mozno sa nevedia medzi sebou ani dorozumievat, mozno su to len primitivne jednobunkove organizmy, a mozno ani nie...
|
|
Re: že neutočia atd ?
Od reg.: Lenovo
|
Pridané:
26.7.2008 12:28
Mozno su to Cyloni :)
|
|
a možno
Od: Dr. Edgar
|
Pridané:
24.7.2008 23:24
a možno sa zapajaju do diskusie..
|
|
Re: a možno
Od: 123styri
|
Pridané:
24.7.2008 23:39
a mozno su to admini dsl.sk
|
|
Re: a možno
Od reg.: kolot
|
Pridané:
25.7.2008 11:09
:D:D:D
|
|
Re: a možno
Od: chaoos.
|
Pridané:
25.7.2008 11:53
uz davnejsie mam ten pocit :D
|
|
tak temu ver!
Od: kossq
|
Pridané:
26.7.2008 10:06
.
|
|
Re: a možno
Od: yxop
|
Pridané:
24.7.2008 23:41
A možno ho oslovili Vesmirni-lide
|
|
Re: a možno
Od: hmm
|
Pridané:
24.7.2008 23:44
a mozno stahuju porno
|
|
Re: a možno
Od reg.: --==[Lu-Boss]==--
|
Pridané:
25.7.2008 0:42
bonaqua - mozno ti ulahci zivot
|
|
Re: a možno
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
25.7.2008 5:57
Tie prispevky nemaju chyby zdy sa zasmejem.
Inak doteraz som na mimozemstanov neveril, aj ked som v tom ze Americania taja nieco velkeho.
Teraz tiez moc neverim, aj ked je tu moznost ze naozaj su.
Predstavte si ze by vlada USA oficialne potvrdila ze existuju. Co by sa na zemi asi tak dialo? Velke halo a mozno by zacala aj vojna.
Aj ked moc neverim ze su....
|
|
Re: a možno
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
25.7.2008 9:08
ja si skôr myslím že ak by sa nám neukázali naživo tak za mesiac by sa tomu venovali už iba vedci a všelijaké indivíduá, zvyšok by ďalej žil svojimi životmi a počet pochybovačov by bol asi taký aký je teraz počet zástancov :)
|
|
Re: a možno
Od: JFK.......
|
Pridané:
25.7.2008 2:18
A mozno sedia na cele ministerstva prace, socialnych veci a rodiny.
|
|
GREETINGS
Od: .ET.
|
Pridané:
24.7.2008 23:38
Ja som toho dokazom
|
|
Neexistuje
Od: Skeptik
|
Pridané:
24.7.2008 23:39
Verim ze niekde existuje mimozemsky zivot. Ale osobne si myslim, ze je pravdepodobnejsie (matematicky), ze UFO su ludia z buducnosti (alebo z minulosti?) ako ze su to organizmy z inej planety. Zamyslite sa nad tym... Pevna hmota nemoze putovat rychlejsie ako svetlo.
A dalej: Napriek tomu, ze ja verim, existuje este aj teoria, ze sme sami. Pretoze sme prave tu, a kde inde by sme vo vesmire boli... :D
|
|
Re: Neexistuje
Od: PhoeNiX177
|
Pridané:
25.7.2008 0:59
Pevna hmota sice nemoze cestovat rychlejsie ako svetlo, ale pokial ta pevna hmota dokaze nejakym sposobom ohnut (zakrivit) priestor, tak bude rychlejsia ako svetlo. Tak isto su teoreticky mozne vniknutia do pod priestoru. a toto nie su vymysli zo stargate. tieto veci su mozne podla einsteinovej vseobecnej teorie relativity. aj ked vieme, ze jeho teorie nie su bezchybne, toto je celkom realne
|
|
Re: Neexistuje
Od: tlama
|
Pridané:
25.7.2008 1:08
no ked je mozne svetlo spomalit az zastavit tak je prakticky mozne aby pevna hmota putovala rychlejsie ako svetlo...
|
|
Re: Neexistuje
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
25.7.2008 8:24
"Zamyslite sa nad tym... Pevna hmota nemoze putovat rychlejsie ako svetlo."
http://en.wikipedia.org/wiki/Tachyon
|
|
Re: Neexistuje
Od reg.: veldo
|
Pridané:
25.7.2008 9:16
existencia tachyonu nieje dokazana a ak aj existuje tazko povedat, ci je to pevna hmota
|
|
Re: Neexistuje
Od: trigger*
|
Pridané:
25.7.2008 18:58
co je to pevna hmota?
|
|
Re: Neexistuje
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.7.2008 14:18
hmmmm, dobra otazka ... z pohladu kvantovej mechaniky nielen elektrony, ale aj nukleony su len akesi "tendencie" energie ...
|
|
Re: Neexistuje
Od: opppppec
|
Pridané:
27.7.2008 9:05
stale zastavam nazor ze je to rychlost ako kazda ina... pred 100 rokmi si ludia mysleli ze nemozu ist rychlejsie ako 64 km/h lebo by im vyfuklo vzduch z pluc a zadusili by sa... potom sme si mysleli ze nemozeme ist rychlejsie ako zvuk. to bol sice fakt pretoze vsetko co sa oto pokusilo sa rozletelo na kusy, podotykam ze naboje vacsinou lietaju podzvukovou rychlostou. a teraz si myslime ze nemozeme ist rychlejsie ako svetlo. ja sa pytam, preco nie? co ak je to ze v rychlosti svetla ma vsetko nekonecnu hmotnost len dalsia bariera? zvukovy tresk, svetelny tresk... ja otom pochybujem, aj einsteinov rozum bol natolko obmedzeny ze nemal ani tusenia ako to tu vsetko funguje... uz sa tesim kedy bude teoria relativity prekonana
|
|
Re: Neexistuje
Od: SPX
|
Pridané:
25.7.2008 11:53
aha, takze podla teba sa neda cestovat rychlejsie ako rychlostou svetla, ale skor je to cestovanim v case...takt o je zaujimavy nazor...
|
|
Neuvidim, neuverim
Od: shiby
|
Pridané:
24.7.2008 23:47
Pokial neuvidim neuverim :P
|
|
what ?
Od: Dr. Edgar
|
Pridané:
24.7.2008 23:48
a možno tu niekto o večeroch už aj dačo pil.. je to milion X teorii a milion X % a vypočtov a spôsobov pre ich presadenie a to len preto že si ludia nevedia stanovit hranice..
|
|
hmmm...pozrime
Od: jelito
|
Pridané:
25.7.2008 0:12
No ak sa nemylim (co je dost mozne) tak by aj oni mali byt na baze uhlika alebo kremika....a povedzme si ze presli nejakou tou evoluciou. Evolucia - Dravec je inteligentnejsi ako korist lebo vie ako ma svoju korist zabit. Ak prileteli oni k nam su inteligentnejsi = su predatori (dravci).
Dajte mi dovod preco by sa nezaujimali o nase prirodne zdroje a bohatstvo. Ak tu nieco take ako mimozemstania bolo...tak sa to nedozvieme.
|
|
Re: hmmm...pozrime
Od: arf
|
Pridané:
25.7.2008 8:58
presne. Mozna maji zajem o nase obili, proto ty kruhy :)
|
|
Re: hmmm...pozrime
Od: SPX
|
Pridané:
25.7.2008 11:54
isto preleteli pol vesmiru a mali na to dostatok energie aby nam ukradli uhlie....
|
|
Re: hmmm...pozrime
Od: poihu
|
Pridané:
25.7.2008 19:09
Jasné že potrebujú uhlie, inak by sa ich lietajúci tanier na parný pohon ani neodlepil od zeme.
|
|
Re: hmmm...pozrime
Od: asdasdasd
|
Pridané:
28.7.2008 15:28
ROTFLOL!
TAKATO DISKUSIA TU NA DSL.SK ESTE NEBOLA! NIEKTORE PRISPEVKY SU 20-BODOVE!!!
|
|
ha.....?
Od: MrAdyy-
|
Pridané:
25.7.2008 0:14
Zmatkovia co tu pisete o "stareckej demencii". Starecka demencia je, ked zabudnes v osemdesiatke zamknut byt alebo nevies kde si si odlozil dialkove od telky.
Toto je o niecom inom. Myslim, ze nieco na tom bude a pripajam sa k nazoru, ze nie sme vo vesmire sami :)
|
|
komentar
Od: swonson
|
Pridané:
25.7.2008 0:24
ja verim ze mimozemstania existuju a a dam vam aj dobre argumenty skuste sa zamyslet kto postavil pyramidy potom si pozrite toto video http://www.youtube.com/watch?v=_PvZFnDNw7E a vysvetlite mi ako je mozne ze pyramidy stoja aj na Marse?
|
|
Re: komentar
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.7.2008 9:54
Ake pyramidy ma Marse? Tam nejake su? Aj xicht tam odfotili, len potom niekto normalny vysvetlil ze to vzniklo lomom svetla sa skalach.
To video je haluz od vesmirnych lidi? Ta pyramida v Bosne je preboha ziveho co? Normalny kopec ... A na gulate kamene exituju normalne teorie, nie len UFOnske ...
|
|
Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: Plastik
|
Pridané:
25.7.2008 0:32
máš pravdu-nie ste E.T volat domú,domúúúúúú!
|
|
Re: Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od reg.: --==[Lu-Boss]==--
|
Pridané:
25.7.2008 0:44
cislo ktore volate je momentalne nedostupne. Volbu opakujte prosim neskor. O2 hh
|
|
klasika
Od: ulkas
|
Pridané:
25.7.2008 0:39
typicky scenar ohladom extraterestrialnej civilizacie:
americka NASA/CIA/SUPER TAJNE ORGANIZACIE spolu s ostatnymi vladami maju dokazy uz 50 rokov...
preco vzdy taketo spravy nezacinaju skor europska supertajna organizacia spolu s ostatnymi vladami ma dokazy...
kazda populisticka sprava sa vzdy deje iba v amerike, uz len to udava vaznost aj vyrokom tohoto dedka
|
|
Re: klasika
Od reg.: --==[Lu-Boss]==--
|
Pridané:
25.7.2008 0:46
to lebo amerika je vsemocna, vsecko americania dokazu (iba ze "ameriacania" pochadzaju z europy, afriky a azie ...
|
|
Ja mu verím
Od: Duki
|
Pridané:
25.7.2008 0:47
Ľudia,zamysleli ste sa uz nad tým,ze vyspelá civilizácia si uz najskor preskákala obdobie koristi a dravcov a aj keby prídu,nemaju najmenši dôvod nas ničiť a pod. Nejde len o techniku ale aj vyspelosť myslenia.
Co sa tyka cestovania vo vesmíre, uz je prekonaná myšlienka presunu len pomocou rýchlosti svetla a aj sam mr. Hawking ma vraj fyzikálne výpočty o existencii warp poľa vo vesmíre, vdaka čomu je možné jeho zákrivenie tak,aby boli planéty k sebe relativne bližšie.
Kruhy v obilí mozu byt len pomalá príprava ludi na to, ze nie su sami. Neskôr mozno nastanú nejaké iné prejavy.
Najskor vsak asi čakajú,kym ľudia budu na inej intelektuálnej úrovni.
Rooseveltu avšak moc neverím, myslím,ze to uz dávno bolo dokázané,ze je to len nafilmovane - napr.bol použitý typ filmu,kt.este v tej dobe neexistoval a pod. Avšak roosevelt nie je jediný takýto prípad.
|
|
Re: Ja mu verím
Od: JFK......
|
Pridané:
25.7.2008 2:22
Kruhy v obili su podvod.
|
|
Re: Ja mu verím
Od reg.: Lenovo
|
Pridané:
26.7.2008 12:36
Roosevelt nebol nahodou americky prezident? Mylis si to s Roswell
|
|
my sme tu
Od: sinzon
|
Pridané:
25.7.2008 0:52
vy nas len nevidite, ale my sa raz ukazeme. tu je valecny vtak symytar.
|
|
Biznis Ropa a MS Win
Od: MiroK16
|
Pridané:
25.7.2008 2:20
mimozemstania nas navstevuju pravidelne pretoze si potrebuju od MS kupit windowsy a potom ich musia este zaregistrovat. Dalej preco asi amici zbroja? lebo maju vazne obavy ze by im mimozemstani vyfukli obchodovanie s ropou a vsetku ju zhabali na to aby doplnili palivo na dalsie lety UFO. :-)))
|
|
moja teoria
Od: Alino
|
Pridané:
25.7.2008 2:27
jasne ze mimozemstania existuju, keby neexistovali bolo by to plytvanie priestorom... a som aj toho nazoru, ze neustale prichdzaju a odlietaju. co taka area 51? a myslim si ze čip, nam priniesli oni. ved zoberte si to tak ze pred chvilou sme tu sermovali s mecami a sekali sme si hlavy, potom dlho nic nebolo, len nejake parne stroje, a zrazu prisla telka, nebolo to tak davno, asi 100 rokov dozadu. Potom vysli pocitace, najprv mali velkosti nejakej budovy, to podla mna ludia sa snazili okopirovat mimozemsky cip z nejakej stroskotanej lodi, alebo nam k tomu dokonca dopomohli samotny mimozemstania.
|
|
Re: moja teoria part 2
Od: Alino
|
Pridané:
25.7.2008 2:27
a preco nevydu na verejnost? preco uz dnes v 21. storoci nechodia po ulici?
lebo ludia su tak neinteligentny ze furt by len vojny viedli. ved sa zabijaju medzi sebou a okrem toho existuju vselijake fasisticke skupiny, a iny magori, ktory dobodaju cernocha len za to ze je cierny. a predstavta si mimozemstana na ulici, schvalne jak z obrazku, chrdy, fialovy, s velkou inteligentnou hlavou a teraz dojde nejaka prefetovana hlava a rozjebe ho baseballkou na sracky po celej ulici. takze preto to podla mna vlada skryva.
|
|
Re: moja teoria part 2
Od: Alino
|
Pridané:
25.7.2008 2:29
lebo by vznikla vojna, ktoru by sme prehrali my.
|
|
Re: moja teoria part 2
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
25.7.2008 8:33
Svätá pravda. Ľudstvo je ešte furt obmedzené, sprosté a keď sa tak pozerám na zvieratá, nie sme o nič lepší. Prečo by sa mali zaoberať takými primitívmi, ako sme my? Keby sa rozhodli nás otvorene navštíviť, tak by ich rozstrielali nejakí vojnový fanatici. A keby nie, tak na Zemi by zlinčovali náboženskí fanatici. A keby ani to nie, tak je tu ešte kvantum obyčajných zadubených idiotov, ktorý by sa ich zbavili už len z princípu. Ja na ich mieste, keby som videl, čo za prasačiny tu robíme, by som vyhostil celé ľudstvo na nejakú pustú planétu, najlepšie tesne pred zánikom. Tam by mohli škodiť len sebe.
|
|
Re: moja teoria part 2
Od: fotograf
|
Pridané:
25.7.2008 13:22
"Ja na ich mieste... by som vyhostil celé ľudstvo na nejakú pustú planétu, najlepšie tesne pred zánikom." - že by si to písal o Zemi?
|
|
Re: moja teoria part 2
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
25.7.2008 13:55
Na Zemi sa ešte dá nájsť ráj, na Marse však ťažko. Možno i Pluto, alebo ešte lepšie Merkúr by vyhovoval viac ;)
|
|
Re: moja teoria part 2
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
25.7.2008 9:14
A prečo by mali vyjsť? Určite je pre nich zaujímavejšie sledovať nás potajomky, nehovoriac o nejakých vlastných pravidlách na štýl Star Trek - nevmiešavanie sa do záležitostí iných civilizácií kým nedosiahnu určitú technologickú alebo morálnu úroveň...
|
|
Re: moja teoria part 2
Od: SPX
|
Pridané:
25.7.2008 12:00
len mi nejde do hlavy nafetovana hlava a basebalka...to si si spojil dva rozdielne typi ludi...
|
|
Re: moja teoria part 2
Od reg.:
|
Pridané:
25.7.2008 13:47
a teraz keri podla teba nefetuju, nackovia ci NY Yankees??:)
|
|
Re: moja teoria
Od: JFK.......
|
Pridané:
25.7.2008 2:32
Dnesne pocitace a telky nie su nic prevratne, je to primitivna technologia vzhladom na to, co je teoreticky v technike mozne dokazat. Od parnych valcov sa polovodicove cipy omnoho nelisia.
|
|
Re: moja teoria
Od: Meno1
|
Pridané:
25.7.2008 9:46
Čo ak existujú ako monštrá, kde jedna ich časť je napr. naša Zem?
A my sme len v našom ponímaní nejaká baktéria, špina...
Ako nám môžu rozumieť? Našim čudným signálom? Naším prečudesným vynálezom a výmyslom, napr. aj v podobe vypočítačov? Na to asi nemáme chápanie. Ak sú z obrovského mikrosveta, zasa nič neuvidíme...
Ak sa vedia pohybovať rýchlejšie ako Einstein vymyslel hlúposti že svetlo má nejakú rýchlosť, v ich svete to môže byť neuveriteľne pomalé, alebo naopak rýchle. A čo teraz?
Skúste pochopiť, čo asi som týmto myslel...
Ak som napísal priveľké hlúposti, ospravedlňte ich... :)
|
|
Re: moja teoria
Od: pipo tácik
|
Pridané:
25.7.2008 9:51
No porozumeli asi tomu tak ako ludia hieroglifom.....
|
|
Re: moja teoria
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.7.2008 9:58
Einstein napisal hluposti ... hmmmm ... tak preco sa tie hluposti cele storocie potvrdzuju az na 12 desatinnych miest!? Preco je to zatial najlepsia teoria pre makrosvet (so svojimi dosledkami v mikrosvete)?
|
|
Re: moja teoria
Od: Meno1
|
Pridané:
25.7.2008 10:11
Pozri, neviem o fyzike nič. Asi to hlúposti malo byť v ""
No ale chcel som tým zdôrazniť našu obmedzenosť v našom vnímaní sveta, či fyziky alebo čo ja viem čoho. V rozmeroch vesmíru je rýchlosť svetla tragicky malá. Ale niekto to položil ako postulát, teda ak by bola rýchlosť svetla väčšia ako ju poznáme, no čo by nasleodvalo? Iste vieš.
Opakujem, neviem o fyzike vôbec nič a ani sa v nej neviem vyjadrovať. :(
|
|
Re: moja teoria
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.7.2008 11:07
1) Tak to je recht. Nasa obmedzenost v chapani sveta bola/je/a bude vzdy pritomna. Vzdy prichadzaju novsie a presnejsie teorie, ktore sa k "pravde" aproximaticky priblizuju, ale uplne ju zrejme nikdy nedosiahnu. Napr. opis sveta na zakl. starovekych Ptolemaiovskych-Platonovskych predstav vesmiru (dnes by sme sa tymto predstavam vesmiru z pohladu pravdivosti smiali) za asistencie Archimedovej mechaniky a Aristotelovej logiky a atomizmu. Potom prisiel stredovek = v Europe pre vedu doba temna. Dalej mame v 18. storoci Newtonovu mechaniku, na zac. 20. storocia Einsteinovu TR a kvantovu mechaniku, nakonci 20. storocia ale uz chceme teoriu vsetkeho a nie dve teorie pre mikro- a makrosvet zvlast ... a zrodila sa teoria strun. Na prelome 20. a 21. storocia sa prislo nato ze ani to nie je konecna a vseobecnejsia M-teoria sa zda vhodnejsia ...
A teoreticke spresnovanie bude pokracovat stale ...
|
|
Re: moja teoria
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.7.2008 11:14
2) hej, rychlost svetla je v porovnani s meritkami vesmiru zalostne mala ... ale v meritkach cloveka je viac ako velka ...
3) podla niektorych fyzikov sa univerzalne konstanty kontinualne menia v case. V kazdom casovom okamihu je to univerzalne platna konstanta, avsak v kazdom casovom okamihu sa nepatrne zmeni jej hodnota. Predpoklada sa to o desiatkach konstant, nielen o rychlosti svetla ... Ta mohla byt 10^(-10) sekundy po velkom tresku 10^20 krat vacsia ako dnes, 10^(-5) sekundy po nom 10^15 krat vacsia ... atd ... ale v kazdom casovom okamihu to je to absolutna konstanta tak ako to postuloval Einstein ...
|
|
Nic nove.
Od: SonnYman
|
Pridané:
25.7.2008 5:13
Mitchell je len jeden z mnohych astronautou, ktori oficialne potvrdili existenciu mimozemstanov a ich pritomnost na Zemi. Hlavne vsak Gordon Cooper a v neposledom rade aj samotny Neill Armstrong. Takze nic nove pre toho kto sa o tieto veci zaujima. Len som prekvapeny ze sa takato (pre niektorych s tymi uvodzovkami)"seriozna" sprava objavila na takomto servery.
|
|
DODATOK K CLANKU
Od: DeeerDance
|
Pridané:
25.7.2008 5:23
Tento renomovany astronaut tiez tvrdi, ze to bol on kto strielal na J.F.Kennedyho z travnateho vrsku.
A tiez to je on kto kazdeho pol roka krmi lochnesku priseru, a bol to on kto Big Foota skrotil, neskor ho nechal zozrat Jimmyho Hoffa.
A tiez sa priznal ze on rozdava darceky americkim detom.
A priznal aj svoje skutocne meno Elvis.
|
|
Re: DODATOK K CLANKU
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
25.7.2008 5:52
Nie skor chuck?
|
|
uioqwehjnam, f
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
25.7.2008 6:02
Viete co? Co si myslite o tomto?
http://www.youtube. com/watch?v=WNfHRPEb4mU
Medzera
|
|
Re: uioqwehjnam, f
Od: mike001
|
Pridané:
25.7.2008 6:51
pozri si tento film http://www.sms.cz/film/pitva_mimozemstana
|
|
Re: uioqwehjnam, f
Od: rms
|
Pridané:
25.7.2008 13:36
a ty este nevies ze to je hoax? lolko skus pohladat
|
|
ivo benda
Od: pupik
|
Pridané:
25.7.2008 6:23
ivo benda to hovori uz davno a nikto ho nepocuva chudacika...... astara serana na vas, vy neveriaci!! :))))
|
|
a predca
Od: fidliky mydliky
|
Pridané:
25.7.2008 6:39
http://www.youtube.com/ watch?v=gkFAQHFWQWw&feature=related
|
|
filmy
Od: bytes
|
Pridané:
25.7.2008 7:40
Odporucam pozriet filmy:
UFO Nejlepsi dukazy (UFO the best evidence) 1.-3.
Mozno sa vase nazory na UFO zmenia, ked tvrdite, ze niesu dokazy. Ale dokazy su, staci ich odtajnit.
|
|
Re: filmy
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
25.7.2008 7:47
Asi si myslel secret evidence...to su az 3 filmy? Jeden som si dal stiahnut, je tam napisane rok 2005. To je ono?
|
|
Re: filmy
Od: bytes
|
Pridané:
25.7.2008 9:04
http://tinyurl.com/5zp43j
|
|
Re: filmy
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
25.7.2008 9:47
Ok ale objednat si to nejdem. Ale dal som stiahnut nieco..uvidime.
|
|
Re: filmy
Od: bytes
|
Pridané:
25.7.2008 15:35
ved ja som to tiez neobjednaval, kto hlada, najde ;)
|
|
zeby predsa?
Od: polo-fakty
|
Pridané:
25.7.2008 7:53
1. podmienky pre existenciu najnizsich foriem zivota astronomovia nasli aj v nasej slnecnej susteve (minulost marsu, europa)... aj ked presvedcive dokazy o nom nie... okrem zeme.
2. existencia planet o velkosti zeme pri inych hviezdach - zatial neobjavene (najmensia cca 3xtazsia)... v najblizsich rokoch bude mozne objavovat aj velkostou zemi podobne planety... teda zatial len predpoklad: zemi podobna planeta pri kazdej tretej hviezde!!!
3. co s toho vyplyva? primitivny zivot priblizne pri kazdej tretej hviezde? mnoooo skuste si urobit vlastny nazor ja to neviem... tiez neviem na kolkych z nich sa moze vyvynut zivot inteligentny, ale pokial by bol pomer 1:1000000, tak by pri jednej z troch miliononov hviez mohol byt inteligentny zivot... kolko je hviezd v nasej galaxii? 120.000.000.000, tj. pri tomto predpoklade 40.000 inteligentnych civilizacii... ufff normalne mam pocit ze som to prehnal.... radsej tu pravdepodobnost dam 1:1000.000.000 to mi vyjde uz iba 40 civilizacii :D
|
|
Re: zeby predsa?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.7.2008 10:00
Drakeov vzorcek ... pozri moj komentar vyssie
|
|
Re: zeby predsa?
Od: polo-fakty
|
Pridané:
25.7.2008 10:15
hmmm pokial uz mam pravdepodobnost vyskytu planety podobnej zemi pri kazdej tretej hviezde, tak ma zaujmaju styri faktory:
- planeta umiestnena v tzv. zelenom pase (vzdialenost od hviezdy umoznuje kolobeh vody)
- ziadne nebezpecenstvo z okoliteho vesmiru: blizke supernovy, caste dopady meteorov - nas ochranuje jupiter...
- dobre je tiez mat velky mesia, ktory stabilizuje os rotacie zeme...
- dlhodobo priaznive podmienky pre vyvoj zivota (miliardy rokov, ale ani na zemi to nebolo idealne - niekolko hromadnych vymierani je toho dokazom)
to by v pomere 1:1.000.000.000 mohlo vyjst...
|
|
Re: zeby predsa?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.7.2008 10:54
Drakeova odvodzovacka pocita tusim s 7-8 premennymi. Presna pravdopodobnost samozrejme neexistuje. Pohybuje sa od najpesimistickejsej 1 civilizacie na mnoho galaxii az po miliony civilizacii v jedinej galaxii :-)
|
|
Re: zeby predsa?
Od: HEhehe
|
Pridané:
25.7.2008 13:17
sa uvedom, vedci predpokladaju aj to ze na Marse kedysi tiekla voda, takze o akej vzdialenosti to rozpravas? taj to do hranatych zatvoriek nech mame rozmedzie ;) nas ochranuje jupiter? to je uz co za hovadina? zamozrejme ze s casti ochranuje, ale nie na celej obeznej drahe... s tym mesiacom, myslim ze az taky vplyv na vznik zivota to nema.. nemusi kazda planeta mat 24 hodi v nasom meritku, kolko hviezd ma kolo seba taketo podmienky... vela, len o nich mozno nevieme, ale z takehoto mnozstva planet urcite nejaka bude. Ak sa nasa civilizacia dokazala takto rozvinut, preco sa niekde nemoze podarit aspon jednoduchy zivot? nehovoim o inteligentno, ale minimalne o jednoduchom hoci jednobunkovce... ale uz to je zivot...
|
|
Re: zeby predsa?
Od: polo-fakty
|
Pridané:
25.7.2008 13:39
:D
vedci predpokladaju aj to ze na Marse kedysi tiekla voda...
skus trosku poguglit... pouzi napriklad kombinaciu slovicok MARS a RIVER... daj si zobrazit obrazky...
vedci to nepredpokladaju... oni to tvrdia!!! predpokladaju tam minulu existenciu jednoducheho zivota...
nas ochranuje jupiter? to je uz co za hovadina?
jj "ochranuje" - ucinky jeho gravitacie nas chrania pred vecsinou komet a asteroidov... ako?
- najnebezpecnejsie su telesa ktore pravidelne a casto krizuju drahu zeme, jupiter sa stara aby tychto telies moc nepribudalo... ziskat stabilnu drahu v nutri slnecnej sustavy je velmi zlozite hlavne vdaka jeho gravitacii...
inymi slovami, keby nebolo velkej planety za obeznou drahou zeme bolo by "bombardovanie" zeme asteroidmi/planetkami/kometami ovela castejsie!!!
|
|
Re: zeby predsa?
Od: HEhehe
|
Pridané:
25.7.2008 18:13
akoze teraz nechapem ci spochybnujes moj prispevok do diskusie alebo toho nadoumnou... este raz si precitaj co pisem aj a potom co ten nadomnou
|
|
Re: zeby predsa?
Od: polo-fakty
|
Pridané:
25.7.2008 18:50
tak teraz si ma zmiatol... jasne ze tvoj!
alebo som tvoj prispevok zle pochopil?
1. s tym marsom som to chapal tak, ze vedcom neveris - asi som sa mylil... samozrejme voda tiekla, mas pravdu - mesiac sa kedysi v zelenom pase nachadzal...
2. co sa tyka tej "ochrany" myslim, ze sme to mysleli rovnako, len sme sa nepochopili... proste jupiter znizuje pravdepodobnost, ze sa kometa/planetka/asteroid prilietajuce z vonkajsich casti slnecnej sustavy "uchytia" na stabilne drahe vo vnutornej casti slnecnej sustavy - tieto drahy potom mozu krizovat drahu zeme...
3. co sa tyka mesiaca - os rotacie zeme je velmi stablna 23,5 stupna, vdaka tomu, ze okolo nas obieha mesiac, keby neobiehal, sklon osi by sa "takmer nevypocitatelne" menil v priebehu tisicov rokov (mozno milionov... presne ti to nepoviem...) a tak by sa mohlo stat, ze by sa na zemi nemenili rocne obdobia - sklon takmer 0, alebo by boli obdobia extremne - sklon povedzme 35 stupnov... zase google - "mesiac stabilizuje"
|
|
Re: zeby predsa?
Od: hole-fakty
|
Pridané:
25.7.2008 19:26
ad 3) Rocne obdobia sa menia pretoze sa zem pri obiehani okolo slnka k slnku raz priblizuje a raz oddaluje, to nema so sklonom osi rotacie samotnej zeme nic spolocne.
|
|
Re: zeby predsa?
Od: polo-fakty
|
Pridané:
25.7.2008 19:35
ufff uz nemam silu odpovedat!!!
pls pozri si google - ročné obdobia wiki
:-D
|
|
Re: zeby predsa?
Od: JFK......
|
Pridané:
25.7.2008 19:42
"to nema so sklonom osi rotacie samotnej zeme nic spolocne"
No teda :D
|
|
Re: zeby predsa?
Od: polo-fakty
|
Pridané:
25.7.2008 20:03
aby som ten zvast dotiahol do konca...
1. ked je v europe leto, je blizsie k slnku ako australia.... preco? nopredsa preto lebo tam je zima :D
2. so vzdialenostou sa mnozstvo slnecnej energie dopadajucej na zem (konkretne napriklad europu) zvecsuje... preco? predsa preto lebo v lete zem od slnka najdalej... zaujmave, ze pre australiu to plati opacne... pretoze ked je leto tam, sme k slnku najblizsie!!!
PS: hole-fakty pls. napis ze to bol od teba iba zart, alebo ze si ma chcel nachytat na hruskach....
|
|
Re: zeby predsa?
Od: fotograf
|
Pridané:
25.7.2008 23:49
dobraaa haluz :-D
|
|
Re: zeby predsa?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.7.2008 10:15
Polo-fakty ma absolutnu pravdu!!! Nevedomi citajuci ale nechapu a divia sa takym "sprostostiam". To ze na Zemi existuje zivot vdacime doslova desiatkam parametrov, ktore su v uzkom rozmedzi. Bez mesiaca by zivot na Zemi vyzeral uplne inac. Bez Jupitera takisto. Jupiter nielenze prispel svojim dielom ze sme tu, ale dokonca stabilizuje celu slnecnu sustavu!!! Simulacie to potvrdyuju. Solarne systemy s viac ako 4-5 malymi kamenistymi planetami typu Zem su nestabilne a v priebehu par sto milionov rokov sa zredukuju na system s 2-3 planetami. Naopak solarne systemy s jednym plynnym obrom takej hmotnosti a v takej vydialenosti ako Jupiter u nas, su stabilne. Saturn, Uran a Neptun su mensie. Dva a viac plynnych obrov maju tiez destabilizacny charakter. Ak by bol Saturn ci Uran rovnako tazky ako Jupiter, nas solarny system by mal problemy podobne ako bez jedineho plynneho obra ...
|
|
Re: zeby predsa?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.7.2008 10:16
Akurat komentare typu "jake sprostosti" a "dobra haluz" pisu -nastrocni s poruchami koncentracie v skole a s nulovym poctom precitanych knih... Kniha = take hrube papierove cudo ...
|
|
Re: zeby predsa?
Od: polo-fakty
|
Pridané:
25.7.2008 18:54
"zeleny pas" - napriklad google - zelený pás astro
je pas okolo hviezdy, v ktorom moze na planete vzniknut zivot... samo ze sa meni v case a to v zavislosti od:
- hviezdou vyzarovanej energie - meni sa
- velkosti planety, jej vekom, atmosferou - vekom planeta chladne, zavisi od "sily sklennikoveho efektu" atmosfery...
|
|
Re: zeby predsa?
Od: polo-fakty
|
Pridané:
25.7.2008 10:23
este jedna vec....
aj keby bola pravdepodobnost vzniku inteligentneho zivota extremne mala...
za predpokladu ze tato civilizacia dokaze poslat svojich clenov na ine planety (predpoklad ze sa to ludstvu v pripade jeho prezitia podari do cca 1.000.000 rokov je podla mna celkom velka)
otvori sa takejto civilizacii relativne vela pre zivot vhodnych planet, na ktorych taketo podmnienky budu panovat sice prilis kratko na vznik inteligentneho zivota, ale dost dlho na to aby ju civilizacia kolonizovala (na marse je predpoklad, ze tam zivot existoval desiatky mozno stovky milionov rokov - sice primitivny, ale o to nejde... hlavne ze sa da planeta kolonizovat)
PS: mars je v nasej slnecnej sustave!!!! kolko takych planet moze byt vo vesmire/galaxii/alebo aj slnecnom okoli ked len pri slnku su dve!!! na ktorych je/bol zivot???
|
|
polo-fakty
Od: zeby predsa2?
|
Pridané:
25.7.2008 7:54
4. vek nasej slnecnej sustavy/vek vesmiru: 5mld rokov/14mld rokov, rozdiel cca 9mld rokov!!! kolko ze to mld rokov existuje na zemi inteligentny zivot? cca +-20.000 rokov (historik niesom), teda 0.00002mld rokov...
5. coho svetkeho bude nasa civilizacia schopna za 1000,10000,...,1000000000 rokov? tiez neviem skuste si to predstavit :D kazdopadne vesmir dava priestor pre existenciu inteligentneho zivota radovo miliardy!!!! rokov dlhsie ako je nasa!!! ktora ma smiesnych niekolko tisic...
6. ked uz hovorime o tom ako nas v tej kope sena nasli... ved mi vysielame signaly len cca 100rokov... a co automatiske sondy a druzice?
- my mame vo vesmire (najblizsom) niekolko desiatok takychto sond a to iba par desatroci!!!! po prvom lete do vesmiru!!!!
- my vieme vo svojom okoli najst planety iba 3xvecsie ako zem!!!! a to uz cca nieco vyse 10 rokov po objaveni prvej - niekolko nasobne vecsej ako jupiter!!!
|
|
zeby predsa3?
Od: polo-fakty
|
Pridané:
25.7.2008 7:54
7. ok tak ked uz pozname cca najblizsich 10.000 zemi podobnych planet co brani poslat k nim cca 10.000 sond, ktore priletia k svojim cielom za cca 20-10.000 rokov? a zacnu dane planety automaticky skumat? signal spet nech pride za 5-1000rokov...
8. uz teraz su na hranici nasej slnecnej sustavy dve sondy, ktore boli vypustene len par desatroci po vypusteni sputnika!!! aj ked ich urcenie je uplne ine...
Mno... ak to ja zhrniem, vyjde mi, ze:
1. existuju
2. nasli oni nas
3. pravdu povediac, mam problemy prijat ze by na zemi bolo nieco ine ako automaticky robot, ale nepokladam to za vyslovene nemozne...
mno... dost spamu/spekulacii.... aj tak to tu na konci diskusie nikto nenajde :D
|
|
Re: zeby predsa3?
Od reg.: migmig
|
Pridané:
25.7.2008 8:06
a predsa sa toci
|
|
Re: zeby predsa3?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.7.2008 10:04
7) brania tomu financie, boli by potrebme biliony dolarov (biliony v europskom zmysle)... vypustit 10 000 sond ... dnes sme radi ze pri starte sa nerozpadne raketoplan ...
|
|
Re: zeby predsa3?
Od: polo-fakty
|
Pridané:
25.7.2008 10:09
a co tak vypustit jednu za 10rokov? a co tak zacat vypustat za 1000rokov?
... ja tu nebudem, nebudes tu ani ty... ale dufam ze ludstvo ano a dufam ze nebude take hlupe aby zacalo chodit po styroch a rozbiat orechy kamenmi :D
|
|
Re: zeby predsa3?
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
25.7.2008 10:56
tak to sme uz dvaja
|
|
Re: zeby predsa3?
Od: polo-fakty
|
Pridané:
25.7.2008 10:58
:DDD
|
|
Re: zeby predsa3?
Od: JFK....
|
Pridané:
25.7.2008 14:03
Uvahy su dobre. Problem je len ten, ze ludstvu na zemi nedavam ani jedno tisicrocie :)
|
|
Re: zeby predsa3?
Od: DeeerDance
|
Pridané:
25.7.2008 15:29
;)
no neviem sme tu uz 250 000 rokov tak bud optimista ;)
|
|
Re: zeby predsa3?
Od: JFK.......
|
Pridané:
25.7.2008 19:47
No tych 250 000 rokov sme lozili po stromoch a nehrali sa s nuklearnou energiou ;)
|
|
Re: zeby predsa3?
Od reg.: Mr.Henky
|
Pridané:
25.7.2008 20:25
Ľuďmi sme boli v období, keď sme lozili po stromoch. V súčastnosti sa často krát správame horšie ako zvieratá.
|
|
ee neverim
Od: adrianko
|
Pridané:
25.7.2008 9:05
neverim že existuje život na zemi
|
|
Re: ee neverim
Od: 0dee
|
Pridané:
25.7.2008 9:47
mal si na mysli inteligentny zivot?
|
|
co tu rozoberate
Od: Srna
|
Pridané:
25.7.2008 9:11
Ja nechapem k comu speje takato diskusia. Tak ci onak sa nedopracujeme k pravde. Ci uz na Zemi pristali ufoni alebo nie je to uple jedno. Zaoberat sa takimito teoriami je nanajvis zbytocne. Ludstvo ma dost problemov samo zo sebou. Podla mna sa mimozemstania maju zacat riesit ked ich uvidia miliony ludi a nie ked to povie nejaky senilny dedko co ma 20 doktoratov a 50 vyznamenani. Tot moj nazor, ale berem ze kazdy ma svoj
|
|
matafaka
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
25.7.2008 9:34
ja myslím že ten týpek len tak nedrísta. venujem sa danej problematike už asi tri roky. Dokážem triezvo rozmýšlať a nie som nábožensky založený. Ja tomu verím. Myslím, že mi všetci tu v diskusii,keby sme mali také vedomosti o tom ako tento starý pán, tak by sme kludne nespávali.Prednedávnom vyšla kniha v amerike od Richarda Hoaglanda - Dark mission. Je to bývalý astronaut a v knihe opisuje ako NASA už 40 rokov ojebá*a celý svet. Koho to fakt zaujíma, tak viac informácií nájde na www.matrix-2001.cz
|
|
na zamyslenie
Od: pipo tácik
|
Pridané:
25.7.2008 9:48
Ako a co vytvorilo vesmir? A z coho to nieco bolo? A teraz k veci. Na nasej planete uz urcite mimozemstania boli tomu verim a ked niekto napise ze nieje mozne aby leteli miliony svetelnych rokov tak sa nato pozrite takto dame tomu ze 200 rokov pred vznikom lietadla si mysleli aky su uz mudry a ze lietat neni mozne lebo to vedia len vtaci a teraz? lietame aj do vesmiru a neviem kam este a vtedy hovorili presne to iste to vobec nieje mozne ja si myslim ze to mozne je. A dokazy niesu preto lebo sa to setko taji a nemozu dojst sem pristat a povedat tu sme...Aj tak by to vlada poprela a ked myslite ze iba americania nieco taja tak sa mylite lebo urcite nieco taja aj rusy aj japonci alebo take štaty.....Ja to vidim takto a toto je moj nazor...
|
|
ufo bolo a je,...
Od: knihy o ufo
|
Pridané:
25.7.2008 10:00
knihy o mimozemšťanoch =pozorovaní ich liet. tanierov,...písali napr. rimania ako Julius Obsequinus-Liber Prodigorum, -4.st. n.l.,Titus Livius,....z 12.st. je Doomsday Chronicle-napr. opisuje určité problémy pristávania lode ufo a smrť člena posádky zadusením v našej atmosfére, Tuliho rukopis z 14. st. pred letopočtom-cik=cak poletovanie diskov. ufo ponad Egyptom počas vlády Tutmose 3.
Je mnoho stredovekých,...obrazov kde UFO, jeho pozorovanie je detailne zobrazené, tí čo pochybujú o exist. ufo sú len slabo informovaní jedinci s vchabými vedomosťami,....
|
|
re: ufo
Od: ehnehem
|
Pridané:
25.7.2008 10:14
skuste si pozriet nejake vydea na http://www.disclose.tv/ budete prekvapeny alebo ani nie?
|
|
to matafaka
Od: srna
|
Pridané:
25.7.2008 10:21
www.matrix-2001.cz . Na tomto webe som sa akurat tak poriadne zasmial. Dristi dristi a zase len dristi. A ten clovek (pan Jaroslav Chvátal)... no kto uz jeho reciam uveri tak ho lutujem. Vsade tam je napisane len jednostranne stanovisko ziaden objektivny fakt. A prosim aku skolu on vystudoval?! Myslim normalnu ziadnu skolu na Rokforte:)
|
|
Pekna haluska
Od: Klolok
|
Pridané:
25.7.2008 12:11
neviem co si mam o tom mysliet ale prve co ma napadlo, ked som zazrel clanok, ci to nahodou nie je reklama na nove Akty X, ktore prave prichadzaju do kin xD
|
|
Re: Pekna haluska
Od: Klolok
|
Pridané:
25.7.2008 12:12
Teda myslel som skryta reklama ktoru robi ten chlapik :-)
|
|
Jediny SKUTOCNY dokaz!
Od: CPY
|
Pridané:
25.7.2008 12:44
Tu je jediny SKUTOCNY dokaz ze mimozemstania existuju!
FAKT!
http://www.youtube.com/watch?v=nzD35xLek9Q
|
|
Re: Jediny SKUTOCNY dokaz!
Od: DeeerDance
|
Pridané:
25.7.2008 15:34
LOL
|
|
Re: Jediny SKUTOCNY dokaz!
Od: Alino
|
Pridané:
25.7.2008 18:15
rofl, ufopornoo :DD to si dakedy kuknem zhuleny
|
|
Re: Jediny SKUTOCNY dokaz!
Od: rms
|
Pridané:
25.7.2008 19:59
a co potom, aky to ma vyznam? aky to ma zmysel vsetko?
|
|
sad but true
Od: tommy_h
|
Pridané:
25.7.2008 12:51
je jedno ci ten chlapik hovori pravdu alebo nie, uz ma nalepku blazon. Asi ziadne dokazy nie su dostatocne, aj ked je pravda ze tento pan ich vela neposkytol, ale hovorim vo vseobecnosti. Svet pravedopodobne presvedci len oficialne vladne cyhlasenie.
|
|
Re: sad but true
Od: polo-fakty
|
Pridané:
25.7.2008 13:05
co tak Hugo Caves???
ten by toho bol schopny... s recesie :D
|
|
Mimozemšťania
Od: filip212
|
Pridané:
25.7.2008 14:23
No ja viem možno ma nazvete bláznom alebo niečim ale ja viem že mimozemšťania existujú.Síce nemám dôkaz ale raz keď som spal som ich videl v odraze televízora ako sú 2 mimozemšťania v kuchyni potom som sa otočil šiel zobudiť rodičou pozrel som sa a už tam nič nebolo.Možno si budete myslieť že som cvok ale je to pravda!!!!
|
|
Re: Mimozemšťania
Od reg.: lubos679679
|
Pridané:
25.7.2008 14:37
Mozno klames, mozno si cvok, ale mozno nie. Neoznacujem ta za cvoka, pretoze ta nepoznam a neviem kto si co si. Pravda to mohla byt, nemusela. Aj ked na mimozemstanov moc neverim ale je to mozne. Pre mna cvok niesi, teda ak si nerobis srandu.
|
|
Re: Mimozemšťania
Od reg.: kolot
|
Pridané:
25.7.2008 15:08
to si mozno videl v tom odraze rodicov ako tam nakladaju a vyzerali jak ufonci a jednemu z nich trcala antenka :D:D
|
|
Re: Mimozemšťania
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
25.7.2008 15:58
Ty vidis veci ked spis ? :o
Ale myslim ze mame lepsie vysvetlenie O:-)
|
|
Re: Mimozemšťania
Od: poihu
|
Pridané:
25.7.2008 19:36
A čo dobré ste mali vtedy navarené, že ich to prilákalo. Bolo by fajn keby si si spomenul, potom by bolo možné skonštruovať pascu s takou návnadou a nejakého mimozemšťana tak odchytiť. Veľmi by to pomohlo súčasnej vede, a možno by si tak pomohol i zachrániť súčasný svet, keby sa to podarilo. Skús si spomenúť.
|
|
Re: Mimozemšťania
Od reg.: Squiddie
|
Pridané:
25.7.2008 23:45
No, keď spím, aj ja vídam hrochy a iné hrôzostrašné veci. Ale ráno zvyknú miznúť :-)
|
|
Re: Mimozemšťania
Od: Meno1
|
Pridané:
28.7.2008 8:13
Tak nejedz na noc a cez deň sa moc nestresuj. A po dostatočnom spánku budeš mať aj ružové sníčky...
|
|
tsunami
Od: den
|
Pridané:
25.7.2008 14:43
fuha... necakane poriadna vlna nazorov... :)
Je zaujimave citat prispevky citatelov DSL.sk. Tento server povazujem za jeden z najlepsich pre mna. Najdem tu skoro vzdy vycuc informacii, ktore mna zvyknu najviac zaujimat.
Jedine co ma vzdy zarazi su obsahy prispevkov a (vacsinou) nevzdelanost/ubohost ludi, kt. ich pisu.
Preco sa prispevky k clankom na slovenskych serveroch vzdy zvrhnu na osocovanie a nadavanie si, kto je ako chytry, skuseny, mudry? Ved ked raz niekto ma s niecim skusenosti a napise ich, tak to neznamena, ze tym "dava dole" ostatnych a ostatny ho za to musia zdupat pod zem...
BTW: zaujimavy clanok. Od tak vzdelaneho cloveka by som necakal, ze bude verejne prehlasovat o konspiracnych teoriach bez ohladu na to, ci su pravdive, alebo nie.
dost filozofie, idem dalej pracovat...
|
|
Re: tsunami
Od: den
|
Pridané:
25.7.2008 14:45
tym vzdelanym clovekom som myslel Mitchella... :)
|
|
Re: tsunami
Od: asdfdsa
|
Pridané:
16.8.2015 20:06
Zaujimave, ze mas karmu 10, to moze znamenat 2 veci, bud to, ze ti co tu pisu tie ubohe prispevky ine prispevky necitaju alebo druha pravdepodobnejsia moznost, mame tu kopu ludi, ktori povazuju prispevky ostatnych za ubohe, si myslia ake skvele su tie ich, kazdopadne skvely sposob ako vyjadrit svoj nazor, oznacit dalsie nazory za ubohe/nevzdelane a zaroven sa tesit priazni drvivej vacsine diskutujucich diskutujucich. ;)
|
|
Pozrite si toto!!
Od: filip212
|
Pridané:
25.7.2008 14:48
Pozrite si toto!!:
http://www.youtube.com/watch?v=pQjB3EBLdvA&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=s-_yibPQs7c
|
|
Odpoveď pre lubos679679
Od: filip212
|
Pridané:
25.7.2008 14:52
Nerobím si srandu áno mám 12 rokov ale ozaj neklamem!!!
|
|
Pre kolot
Od: filip212
|
Pridané:
25.7.2008 15:22
Nie neboli to rodičia!!!Ešte rozpoznám normal človeka od ufóna alebo čo to bolo
|
|
Re: Pre kolot
Od: den
|
Pridané:
25.7.2008 16:19
to fakt? a cim sa lisia??
|
|
Re: Pre kolot
Od: trigger*
|
Pridané:
25.7.2008 19:07
chalan citas moc vela dsl.sk, daj si pauzu
hahaha
|
|
myslim ze...
Od: myslim ze...
|
Pridané:
25.7.2008 15:46
Myslim, ze mimozemstania vyhinuli ako vyhinuli dinosaury. Ak existuje rasa ktora sa zrodi skor ako clovek, skor aj zomrie nez clovek takze predpokladam ze uz neziju. Ine teorie preco
uz neziju spocivaju v tom ze nemali radi klasicky sex len analny ale tieto teorie sa zatial nepotvrdili...
|
|
zblaznil sa
Od: dagsoft
|
Pridané:
25.7.2008 16:07
Zas sa raz nejaký američan pomiatol
|
|
Podľa renomovaného astronauta mimozemšťania opakovane navštívili Zem
Od reg.: Mário Frimmel
|
Pridané:
25.7.2008 17:19
každý tvoríme iné názory. Skvelá téma ešte lepšia rozpútaná diskusia
|
|
Martani
Od reg.: Matko5
|
Pridané:
25.7.2008 18:53
Sto martanov po kope,
cloveka nedokope. :D
|
|
Re: Martani
Od: johny2222
|
Pridané:
29.7.2008 13:55
ani besna svina na science fiction do kina
|
|
mimozemstania
Od: Tinusko
|
Pridané:
25.7.2008 19:21
No neviem ci to tu uz bolo spominane. ale tak. Neviem preco si kazdy pod mimozemskym zivotom predstavuje nejakeho zeleneho muzicka z marsu. ved mimozensky zivot je aj ked sa objavi nejaka bakteria z dakeho metoru ktora sa na zemi nevyskytuje. alebo proste hociaky prejav zivota ktory je mimo zeme no nie.
|
|
alf_babka
Od: lol!!
|
Pridané:
25.7.2008 19:30
alf je niekoho babka?
TOTALNY DRB ! ROFL 10 bodov
|
|
mimozenstania
Od: Tinusko
|
Pridané:
25.7.2008 19:39
No a ak by sme brali do uvahy antropicky system, teda ze mi a vsetko okolo bolo stvorene preto aby sme tu mi boli, samozrejme je to vsetko zjednodusene, tak takisto aj na inej planete obiehajucej inu hviezdu to mohli urobit tak isto no nie. takze podla toho by inde nebol zivot a ak by bol niekde inde tak tak isto aj oni by tvrdili ze nie je no nie...
|
|
jaj a zasa ty mimozemstania
Od: Tinusko
|
Pridané:
25.7.2008 19:42
noo a mysliet si ze v celom vesmire sme sami je ozaj velmi egoisticke no nie? a nikto veru nepovedal ze mimozemstania musia vyzerat rovnako ako my a dychat to iste co my teda mat tu istu atmosferu..... takze fakt to mozu byt len nejake obycajne bakterie.... a tak to asi aj bude hee... len vela ludi to nechce pochopit.....
|
|
a potom..
Od: dts
|
Pridané:
25.7.2008 21:01
a potom sa zobudil a mal ruku v serbli... senilita je blba vec
...
|
|
mimici #1
Od: mimici #1
|
Pridané:
25.7.2008 21:02
slovo mimozemstan nieje spravne pomenovanie, pretoze pod tymto pomenovanim si kazdy z nas predstavi iny zivocisny druh nez ludsky, zivocisny druh niecoho alebo niekoho kto zije mimo zeme - z toho pojem MIMO-ZEMSTAN. Ak by ste chceli na druhu stranu vediet zaujimavost, ak nejaki ti mimozemstania naozaj existuju, potom sme aj my pre nich "mimozemstania". Ktosi poznamenal, ze by bolo egoisticke mysliet si ze sme v tomto velkom vesmire naozaj sami. Priklanam sa k podobnemu nazoru ale neda sa hovorit ani tak o egoistickosti ale naivite. Kto si mysli ze zivot moze vzniknut a existovat len v podmienkach na povrchu zeme sa velmi myli. Na odpovede ani nemusime chodit daleko, staci sa trochu vnimavejsie zamysliet nad tym co je na nasej vlastnej planete okolo nas. V moriach plavaju vodne zivocichy ktore by na susi neprezili, podobne ako by sme my neprezili bez dychacich pristrojov pod vodou. Ide teda o rozne zivocisne druhy a kazdy zivy tvor potrebuje k zivotu nieco ine.
|
|
mimici #2
Od: mimici #2
|
Pridané:
25.7.2008 21:03
Zem sa vytvorila tak ako sa vytvorila - s atmosferou, dychatelnym vzduchom vhodnym pre zivot ludi. Mozno na inych planetach, ktore sa nachadzaju mozno mimo nasej slnecnej sustavy ziju ine tvory - mimozemstania ktorym vyhovuje pre zivot nieco uplne ine, moze byt viac dovodov preco nikdy nenavstivili nasu planetu. Mozno niesu tak vyspeli aby to technicky dokazali, mozno by nedokazali prezit takuto navstevu - pretoze niesu schopni zivota v nasich podmienkach (ako ked nase ryby nemozu zit na susi), alebo ich proste nasa planeta nezaujima. Na druhu stranu mozno ziju medzi nami a ani o tom nevieme. Tento pojem si kazdy moze vysvetlit po svojom, podla vlastnej fantazie.
|
|
skriatkovia
Od: neprihlásený
|
Pridané:
25.7.2008 21:21
Vsetci sa tu zaoberate mimozemstanmi, vesmirom a kde cim a ani neviete co mame pod nohami. Raz som cital jakusi knihu a v nej bolo jako nejaky inteligentny chalan objavil vyspelejsiu civilizaciu skriatkov, elfov a kdejakej inej havede ktora zila pod zemou bez toho aby o nej ludia vedeli. A bol tam jeden vyrok ktory povedal clovek ktory stal za vyskumom podzemia. "Lietame do vesmíru, prechádzame sa po mesiaci, posielame sondy na vzdialené planéty a vôbec nevieme čo sa nachádza pod našimi nohami." Co keby sme najprv pred skúmaním vesmíru a mimozemstanov najprv preskúmali nasu zem. Co?
|
|
Re: skriatkovia
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
25.7.2008 21:47
Dufam ze si to nemyslel vazne, lebo inak si povedal peknu chujovinu.
|
|
Re: skriatkovia
Od: JFK.......
|
Pridané:
25.7.2008 22:31
Ta kniha sa vola Artemis Fowl, a vsetky diely su celkom dobre.
|
|
Re: skriatkovia
Od: JFK......
|
Pridané:
25.7.2008 22:32
K tomu sa mozem len pripojit - bola niekedy nejaka sonda v strede Zeme? Fakt musia byt v strede len roztavene skaly, pretoze ich vidime par km pod povrchom?
|
|
Re: skriatkovia
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
25.7.2008 22:34
Pocul si uz o... radare ?
|
|
Re: skriatkovia
Od: JFK......
|
Pridané:
25.7.2008 22:57
Videl si uz niekedy radarove snimky stredu Zeme?
|
|
Re: skriatkovia
Od: Bozzzzzzzzzzz
|
Pridané:
26.7.2008 10:29
V Zemi je taveny kov ktory ma silne magnet ucinky teda keby si chcel preskumat radarom vnutro zeme tak by si videl šumu-jumu, nehovoriac kolko vrstiev by musel signal prerazit.
|
|
Re: skriatkovia
Od: JFK.....
|
Pridané:
26.7.2008 13:35
Asi to bola reakcia na "hackera"
|
|
Re: skriatkovia
Od: Bozzzzzzzzzzz
|
Pridané:
26.7.2008 13:55
Hej...
A vela škriatkov by si na displeji nevidel
|
|
Re: skriatkovia
Od: JFK.....
|
Pridané:
26.7.2008 14:40
Krtkov mozno hej. Hadam to so skriatkami neberies vazne.
|
|
Vela planeeet...
Od reg.: Disclose
|
Pridané:
25.7.2008 23:04
Už sa tu nehádajte :P !!! Veď len v našej galaxii (Mliečna Dráha) je cca 400 miliárd hviezd,
čo je velké množstvo slnečných sústav a keď uvažujeme, že každá má v priemere len 6 planét,
tak je to 2400 000 000 000 planét len v našej galaxii. Odhaduje sa, že pozorovateľný vesmír
obsahuje približne 700 000 000 000 000 000 000 000 hviezd a to je asi 3 500 000 000 000 000 000 000 000
( tri kvadriliony patsto triliard planet.... )
Tak ako môže niekto tvrdit, že Zem je jediná planéta vo vesmíre, kde je
život ???
|
|
Re: Vela planeeet...
Od: NTI Student
|
Pridané:
25.7.2008 23:09
nepracujes pre DISCOVERY CHANNEL?
|
|
Re: Vela planeeet...
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.7.2008 10:22
solarne systemy s viac ako 4-5 kamenistymi planetami su rarita ... a redukuju sa na systemy s max. 3-4 planetami ... takeho solarne systemy na svoju stabilizaciu potrebuju plynneho obra (vid moj prispevok). ale samozrejme mysliet si ze sme jedini by bolo odvazne. vesmir je na to prilis velky :-)
|
|
.ů§qp
Od: 隧"/:.-
|
Pridané:
26.7.2008 0:05
We are alone
|
|
úůap2w58ě
Od: §úúaůq
|
Pridané:
26.7.2008 0:06
na Zemi je jediny zivot!Zivot inteligentny
|
|
o.Okrat2
Od: O.o
|
Pridané:
26.7.2008 0:12
Iste existuje nejaky zivot no nie inteligentny,Zem je jedinecna planeta pochybujem ze takato este niekde je,je od slnka vzdialena dostatocne daleko aj blizko ma mesiac ktory vznikol zaujimavym sposobom,ma podnebie ,vzduch...,len sa pozrite na niektore z planet su nehostine uz len ked sa na ne pozries...Daleko vo vesmire mozno existuje zivot ale nemoze sa lisit od nasho!
|
|
Re: o.Okrat2
Od reg.: kyle;
|
Pridané:
26.7.2008 1:57
>>Zem je jedinecna planeta pochybujem ze takato este niekde je...
Každá planéta je svojím spôsobom jedinečná. Myslím, že planéty podobné Zemi určite vo Vesmíre existujú.
>>...ma mesiac ktory vznikol zaujimavym sposobom...
Existujú len teórie pre vznik Mesiaca. Asi máš na mysli tú najpravdepodobnejšiu. O tomto sa môžeme len dohadovať (alebo počkať si na presvedčivé dôkazy).
>>Daleko vo vesmire mozno existuje zivot ale nemoze sa lisit od nasho!
Ale áno môže. Prečo by nemohol? Pozeráš sa na to moc antropocentricky. Život sa nám v podstate ešte nepodarilo ani zadefinovať takže s týmto termínom by sme mali narábať opatrne.
Keď sa na vznik života vo Vesmíre pozrieme z vedeckého hľadiska, tak vhodná planéta pre život musí spĺňať vyše 100 kritérií.
|
|
Re: o.Okrat2
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.7.2008 10:27
planeta vhodna pre zivot tak ako ho chapeme, resp. pre nas zivot ... musi splnat strasne mrte kriterii.
aj ked je Zem takpovediac super-jedinecna, kvoli velkosti vesmiru si nemyslim ze podobna situacia sa nemohla zopakovat inde ...
ale inak prispevok u mna 10 bodov ... poklona :-)))
|
|
fu usa,
Od: fuusa
|
Pridané:
26.7.2008 2:05
ked ma ten astronaut pravdu tak sme v<>, karea
|
|
zhrnutie
Od reg.: MikiBOB
|
Pridané:
26.7.2008 3:19
nechce sa mi velmi citat, ale doteraz co som cital, tak fakt niektore posty aj +20 bodov :)
Zhrnutie:
"Len 2 veci su nekonecne. Vesmir a Ludska hlupost. Pri tej prvej si vsak nie som taky isty" (Albert Einstein)
a tu to fakt sedi xD
|
|
Re: zhrnutie
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
26.7.2008 10:32
hehe to je pravda, Albert to povedal, ale dosledky nekonecneho vesmiru si neuvedomoval :-)))
nekonecno mozno rozoberat z matematickeho hladiska (potencialne, aktualne, absolutne nekonecno), z fyzikalneho hladiska (co by vlastne znamenalo je nieco je vo fyzikalnej realite nekonecne! ... nakolko nekonecno nie je strasne velke cislo, je to "nieco" nad cislami), z teologickeho hladiska .... no ale to je na inu debatu :-)))
|
|
MIMOZEMSTANIA :D
Od reg.: Kveri
|
Pridané:
26.7.2008 9:43
dufam, ze nas pridu vyhubit ako vo war of the worlds :D. Verim tomu, ze existuju vec preco nie ked existujeme aj my :) ale tazko povedat ci su priatelski alebo nie, USA to dosere a cela zem moze ist do paze :D
|
|
Re: MIMOZEMSTANIA :D
Od: Bozzzzzz
|
Pridané:
26.7.2008 10:32
Ale kdežeee. Buš povie že na planete X123SQWE mimozemšťania pripravuju teroristicky utok, potom tam pošle armadu a pokradne im všetku ropu :D
|
|
Re: MIMOZEMSTANIA :D
Od reg.: Tomas85m
|
Pridané:
27.7.2008 20:40
omfg tak toto bolo dobré :)
|
|
mam doma UFO
Od: mexik
|
Pridané:
26.7.2008 20:16
mam doma UFO a nikomu to nepoviem
|
|
piste menej
Od: gggg
|
Pridané:
27.7.2008 0:59
piste menej nechce sa mi to setko citat
|
|
mimo111
Od: pipo tácik
|
Pridané:
27.7.2008 11:09
Ako mozte napisat ze nasa planeta je jedinecna a je len jedna..Iny mimozomstania sa na ludi vobec nemusia podobat mozu dychat uplne nieco ine co ani nepozname mozno nemusia dychat vobec mozno im len staci svetlo ako enrgia.Tak preco by nemohli existovat?
|
|
Re: mimo111
Od: Bozzzzzzzzzzzzzzzz
|
Pridané:
27.7.2008 14:29
Lebo keby fungovali len na slnko tak by museli byť široki metre a vysoki par cm aby vela energie ziskali a aby sa im v tom objeme malo minulo :D
inak vyber si uz tu ruku z vedra
|
|
Re: mimo111
Od: JFK.......
|
Pridané:
27.7.2008 23:46
Nemas ziadnu predstavivost. Co ak sa mohli vyvinut bunky, ktore na cm2 vedia absorvovat mimoriadne mnozstvo slnecnej energie?
|
|
Re: mimo111
Od: bozzzzzz
|
Pridané:
28.7.2008 14:37
Nemam ziadnu predstavivost ? Tak ti ufoni maju jedno oko vpravo hore a nalavo hore maju kavomat. ked mu strcis do huby 10sk tak ti to da cokoladu, 6sk caj. Peniaze nevydava. Nalavo ma dve ruky , ku hornej ma prirastenu metlu a ku dolnej samopal. napravo ma tri ruky, v hornej ma granatomet, v strednej ma original kopiu systemu ms windows vista zabalenu a v dolnej ruke ma dazdnik zhora pokryty solarnymi kolektormi. na druhej hlave mu rastu kvety.
|
|
Re: mimo111
Od: asdasdasd
|
Pridané:
28.7.2008 15:16
ROTFLOL!
|
|
Propaganda USA
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
28.7.2008 8:35
Podľa mňa, mimozemšťania sú nástroje propagandy.
1, Propaganda za studenej vojny sledovala jednoduchý cieľ -deptať protivníka správami o tom, že vláda USA rokuje s mimozemšťanmi, preberá od nich technológie atď. (za tie roky, už niekto videl nejakú prebratú technológiu od mimozemšťanov?)
2, Propaganda dneška -presne o tom istom. USA sú nadľudia, preto môžu urobiť inváziu do krajiny do ktorej sa im zachce. Vždy vedia lepšie než my, čo je pre nás dobré. V každom správnom filme prehovorí prezident USA a celý svet mu leží pri nohách.
3, Propaganda zajtrajška -tí istí démoni, ktorí sa dnes hrajú na mimozemšťanov, budú čoskoro ľudí presviedčať, že Antikrist je záchranca sveta.
|
|
mam vas rad
Od: Dr.Alzheimer
|
Pridané:
28.7.2008 9:32
synko,a co takto pravidelna kontrola?
|