| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
nemaju robit to co robia
Od: pipo tácik
|
Pridané:
18.7.2008 12:18
uz sa tesim na tie hlasky "neberte nam intel"...ale sam si zato moze naco to robi? Toto sa predsa nerobi.
|
| |
Re: nemaju robit to co robia
Od: Kamil0
|
Pridané:
18.7.2008 12:21
Nie, Únia sa začína priveľmi "montovať" do všakovakých amerických firiem. Až začnú USA vydávať embargá, to bude zaujímavé.
|
| |
Re: nemaju robit to co robia
Od: Matelkovia
|
Pridané:
18.7.2008 12:22
Som za dominantné postavenie firmy INTEL. Tiež ma bude slávna EÚ žalovať???
|
| |
Re: nemaju robit to co robia
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
18.7.2008 12:37
Ty si novy anin alebo este ten stary magor co si meni nicky ako ponozky ?
|
| |
Re: nemaju robit to co robia
Od: Matelkovia
|
Pridané:
18.7.2008 12:40
Pán vynašiel Ameriku. Gratulujem. Si prvý! Si geroj!
Ale som vás rozohrial...
:)
|
| |
Re: nemaju robit to co robia
Od: Accuphose+
|
Pridané:
18.7.2008 13:47
Daj si nick Trcino, to bude lepší :-)
|
| |
Re: nemaju robit to co robia
Od reg.: kolot
|
Pridané:
18.7.2008 13:37
je to stale ten isty k....
|
| |
Re: nemaju robit to co robia
Od reg.: Lenovo
|
Pridané:
19.7.2008 12:23
k.... kolot? :)
|
| |
Re: nemaju robit to co robia
Od: pipo tácik
|
Pridané:
18.7.2008 12:45
ty si super chuj.....
|
| |
Re: nemaju robit to co robia
Od: hold
|
Pridané:
18.7.2008 15:19
nie len si MAGOR
|
| |
Nadávať na všetko emerické je hovadsky khuuuuul!!!!!!!!!!
Od: V.I.Lenina
|
Pridané:
21.7.2008 9:19
mám rád
francúzske operačné systémy
grécke softvéry
belgické procesory
poľské autá
švédske víno
talianske pivo
rumunské reggae
nórsku operu
a
európsku komisiu.
pre dementov:
každý dolár z pokuty zaplatíte vy sami
pri kúpe akéhokoľvek procesora.
|
| |
Re: nemaju robit to co robia
Od: janko-hraško
|
Pridané:
18.7.2008 12:27
Si asi zabudol postrehnut ze USA to robia a robili uz davno...
|
| |
Re: nemaju robit to co robia
Od: Matelkovia
|
Pridané:
18.7.2008 12:36
Čo robia dávno? Embargá? Veď v podstate od 2. svetovej vojny...
|
| |
Re: nemaju robit to co robia
Od: Rival-e
|
Pridané:
18.7.2008 13:52
ano montuje sa vsade a to len za umyslom sa poriadne nabalit, bo vedia ze tam sa nabalia. su to hajzli darmozracsky. Intel forever.
|
| |
Re: nemaju robit to co robia
Od: pipo tácik
|
Pridané:
18.7.2008 15:15
Nazdra bratranec anina....
|
| |
Re: nemaju robit to co robia
Od: Rival-e
|
Pridané:
22.7.2008 15:49
to ty si jeho tepla segra.
|
| |
xbcw femndqkc
Od: cvpikx rqcfvnk
|
Pridané:
27.7.2008 1:02
dxteozush qhzbjc fvophcw idouqwvzg ivjofe zoknltmcg mgabxduf
|
| |
Re: nemaju robit to co robia
Od: quix_
|
Pridané:
19.7.2008 19:55
USA ? to je ta krajina ktorej ekonomika uz coskoro poleti volnym padom? krajina kde maju fasisticke zakony? krajina v ktorej sa peniaze vyrabaju zo vzduchu a nie su kryte ani tym vzduchom? neblazni :D
|
| |
Re: nemaju robit to co robia
Od: MIcurin
|
Pridané:
18.7.2008 17:34
Neviem kde zijes, ale ano toto sa robí !!
|
| |
go konkurencia go!
Od: eunyx
|
Pridané:
18.7.2008 12:33
chlopi, ved si pozrite, co na to povedal Intel: su za konkurecny trh, bla bla ... to su ich dristy, ktorym nikto neuveri, ked vidi, ako sa spravaju a vytlacaju konkurenciu nekalymi sposobmi. oni chcu trh, v ktorom nebudu mat schopneho konkurenta
|
| |
Re: go konkurencia go!
Od: ppppppppppp
|
Pridané:
18.7.2008 12:47
kazdy monopol (aj ked nie "papierovo") sa sprava dominantne na trhu. Netreba ist ani daleko do sveta a najde sa vela prikladov. Energie, telekomunikacne sluzby, postove sluzby, banky, + dohody s konkurenciou atd. zneuzivaju svoje postavenie kdekolvek. A tak ich treba vzdy priviest k rozumu, nariadenim , pokutami,... A pokuty funguju asi najlepsie.
|
| |
Re: go konkurencia go!
Od: Kamil0
|
Pridané:
18.7.2008 12:48
Kto rozbije dobrý a úspešný monopol v takejto oblasti, rozbije všetko.
|
| |
Re: go konkurencia go!
Od: wingo
|
Pridané:
18.7.2008 12:58
ale oni ho nerozbíjajú, iba mu pripomínajú že vytláčať konkurenciu sa nemá nekalými praktikami ;)
okrem toho nepriamo pomáhajú tú konkurenciu udržať na trhu, čiže fakticky sú protrhoví
|
| |
Re: go konkurencia go!
Od reg.: roob_
|
Pridané:
19.7.2008 6:21
ja by som im nedal pokutu cash. Prikazal by som im napr po dobu 5 rokov predavat vsetky ich produkty o 30% drahsie ako na inych trhoch :) To by bolelo velmi velmi velmi.
|
| |
aj u nás
Od: Filip M.
|
Pridané:
18.7.2008 12:52
aj u nás je potom monopol s 1. a 2. pilierom xD
|
| |
posta
Od reg.: sineDD
|
Pridané:
18.7.2008 12:59
no tak preco nezaluju slovensku postu? aspon na slovensku to je tak ze drviva vacsina zasielok sa posiela postou a nie sluzbami typu ups alebo fedex
|
| |
Re: posta
Od: gfsghsh
|
Pridané:
18.7.2008 13:03
posledny monopol poste skonci tusim v 2013, tak sa to dojednalo pri vstupe do EU
|
| |
Re: posta
Od: Rival-e
|
Pridané:
18.7.2008 13:52
nerozbijaju preto, bo z Intelu EK vie vytrieskat poriadne peniaze a ver mi ze europskej komisii ide len o prachy, a nie o normalne obchody. kaslu oni na nekale praktiky. co sa montuju do giganntov ako Intel, ci MS? len preto aby z toho tazili peniaze, a vedia, ze zo Slovenske Posty by z toho vele navytrieskali. Drzim Intelu a verim, ze to dobre dopadne. Amd moze vyrabat nadalej hracky co vyrabal, bo ten kto je lepsi nech panuje. S Amd som nemal nikdy dobre skusenosti a hlavne pri serverovskych masinach.
|
| |
Re: posta
Od reg.: roob_
|
Pridané:
18.7.2008 14:02
jasne, ze im ide o prachy. Keby im islo o dobro ludi, tak Ballmer dnes nepredava vistu so vstavanym MP.
|
| |
Re: posta
Od: DeeerDance
|
Pridané:
18.7.2008 17:36
Jedine co ti verim je ze tvoje vedomosti o ekonomike a trhu su minimalne...
Intel porusil zakon.
Je smutne ze ludia vidia len peniaze z pokut a podla seba sudia ze EK to robi kvoli peniazom.
|
| |
ficko
Od: Ja som pravý Manin
|
Pridané:
18.7.2008 13:59
Ten intel je už skoro ako Fico-Pičo
|
| |
Re: ficko
Od reg.: MAnin
|
Pridané:
18.7.2008 14:26
Netrep hujoviny.
|
| |
Re: ficko
Od: SAnin
|
Pridané:
18.7.2008 14:29
Nechceme FICA!!!!!!!!!!
Nechceme FICA!!!!!!!!!!
Nechceme FICA!!!!!!!!!!
|
| |
Re: ficko
Od: Meno1
|
Pridané:
18.7.2008 14:39
A koho chceš, milostivý pane?
|
| |
Re: ficko
Od: dhadhagh
|
Pridané:
18.7.2008 14:43
no tak populista je ten posledny co ma riadit nejaky stat, vcera som sa napr. dobre pobavil ked hovorili o zacati stavby dialnice okolo PB. Dodavatel naplanoval dostavbu na oktober 2010, populista nariadil maj 2010. Preco asi? Snad pridu na otvaranie zase nejake sporo odete truby za par milionov robit kampan?
|
| |
Re: ficko
Od: m44
|
Pridané:
18.7.2008 15:29
co je to za argumenty?
|
| |
Re: ficko
Od: izozozo
|
Pridané:
18.7.2008 15:47
uz si sa najedol niekedy z populistickych reci? Ja nie. A to ze slovensku (generacii skor narodenych menej iq vybavenych ludi) stacia sladke reci, aby mali pocit ze je tu uz druhe svajciarsko je na hanbu celej EU. Podpora tejto vlade , aj ked len papierova ,realna je polovicna, hovori jasnou recou ,ze obcania slovenska su ako stado a tiahnu za vodcom , a su lahko manipulovatelny. Staci si otvorit vecerne spravy a je tam dokazov viac nez dost ako ludia neleteli nejakym podvodnikom vo svojej detinskej naivite o spravodlivom svete. Ale ked citaju novy cas (tam jedine je reklama na zavadzanie eura, vraj to su ludia co maju najmenej povedomia o eure ,a dodat treba ze aj IQ), tak sa nie je co divit.
|
| |
Re: ficko
Od reg.: kolot
|
Pridané:
18.7.2008 16:12
a smutne je co v SME pisu, ze Ficko ma stale vacsiu popularitu. A co je horsie, ze prave vysokoskolski studenti mu veria cim dalej tym viac. Dochodcovia zase menej a menej, lebo ti su furt s niecim nespokojni.
|
| |
Re: ficko
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
18.7.2008 17:10
Zasa koho tu mame mat ? Madarov s Krestanmi ? Dakujem, neprosim
|
| |
Re: ficko
Od: aleluja
|
Pridané:
18.7.2008 18:58
tak ak sa nechas oj*bat vlastnym, tak prosim ;)
|
| |
Re: ficko
Od: CozeNozePolitikaNaDSL?
|
Pridané:
18.7.2008 17:48
Ake su alternativy k ficovi?
Dzurindovo davne vyhlasenie o dvojnasobnych platoch nebolo populisticke?
som student na VS, a mna zaujima len to co sa ma priamo dotyka, ak jeden povie spoplatnitVS, druhy povie nie, tak pre mna to nie je tazke ze komu drzim palce (volit som este nemohol)
A tiez mam radsej SNS ako SMK vo vlade.
|
| |
Re: ficko
Od: uweruw
|
Pridané:
19.7.2008 10:15
vidis a to je chyba, nechat sa opit rozkom, nic nie je zadarmo ani VS. Ak ti ide len o kratkodobe vyhody ,tak nad tebou mavnem rukou a nema zmysel s tebou debatovat, ale to ze ti isti co slubuju zadarmo VS sa topia v korupcnych skandaloch sa ta zrejme priamo netyka a ty vidis len po koniec svojho nosa. A ake dalsie vyhody mas s tejto vlady? Dali ti 30 korun vacsi prispevok? A urobili z toho kampan ako keby rozdavali jednotlivcom miliony.(ak nie si siroky, tak akurat utres hubu) Tak pravicovu vladu ako je tato sme na SK este nikdy nemali, stavaju sa do socialnej pozicie, ale robia tvrde restrikcie, napr. rusenie nemocnic(po vzore turkmenska, kde maju nemocnice len v hlavnom meste, ostatni smola).
A na studenta VS by si uz mohol mat vyvinuty zmysel pre realitu.
A stym SNS som sa pobavil a spravil si o tebe nazor, 4-ta cenova skupina politiky je u mna hlboho na dne a treba ju zadupat. To co ti hnupi predvadzaju nepatri ani do telky po polnoci.
|
| |
Re: ficko
Od: CozeNozePolitikaNaDSL?
|
Pridané:
19.7.2008 13:50
Takze jedna vlada by ma nutila platit 20k+, za rok alebo semester, zatial co druha by to neurobila.
Ja neviem aky moze mat vlada na mna vacsy dopad ako toto.
Kazdy student vysokej skoly by musel byt absolut blbec aby podporil pravicovu stranu ktora je za spoplatnenie VS.
Keby to bolo len 20k za rok tak vyhodit navyse 100k za studijum nie je cool, to by som isiel studovat do ciech. Ked dostudujem tak ma budu zaujimat ine aspekty ale zatial nie.
A ake dalsie vyhody mam z tejto vlady? neviem povedz ake by som mal z opozicie? urcite by to bola super vlada, ved sa nevedia ani v opozicii dohodnut, co by nemalo byt take tazke dohodnut sa ako krytizovat sucasnu vladu.
SMK - nemam dovod, nie som madarskej narodnosti
KDH - urcite, rozbit celu vladu lebo nepodrzime vatikanu
SDKU-DS - neboli uplne zli, zbavit sa dzurindu a spoplatnenia skolstva a bola by to jedna z lepších moznosti, aj ked sa mi nepaci rovnako ako pri KDH trepat nabozenstvo do nazvov strany, to je ta najpopulistickejsia vec aka je.
|
| |
Re: ficko
Od: dkdkdk
|
Pridané:
19.7.2008 14:05
preco myslis ze platene VS su to najhorsie?
Ved vidis co vymyslaju, bude menej univerzit, pre tvoje modre oci to nerobia. Potrebuju setrit aby mohli populisticky inde rozhadzovat, ale nevedia na to inac zarobit. Za tejto vlady by sme nemali nikdy 19% dan. Ale 40 a viac, ved treba slubotechnu z niecoho platit. Keby si zarabal mierne nadpriemerne uz by si inac pisal ,ked vraj milionarska dan ma zabezpecit solidaritu. Ale s kym? S darmozracmi , ktori su napojeny na rozpocet. A je to vlastne dan za uspech a snazenie sa. Takto tvrdo pravicovu vladu sme este nemali, vidis co sa deje v tomto state, vsade sa skrta a vraj setri. A potom velkodusne rozdava, ani si nechcem predstavit co budu tito vagabundi robit tesne pred volbami. Tipujem ze fico bude chodit z domu do domu a necha sa fotit ako rozdava peniaze (z cudzieho krv netecie).
|
| |
Re: ficko
Od: wezqwuqw
|
Pridané:
19.7.2008 14:05
A ked uz myslis ze tvoje momentalne vyhody su prednejsie ako dlhodoby rozvoj, tak kludne po skonceni skoly nasadni do lietadla a chod do ***. To je tiez inac paradox, nechat sa vzdelat zadarmo a odist do cudziny natrvalo zarabat. Ja by som v dnesnej dobe tvrdo zaviazal studentov "splatit" statu tieto vydavky na studium. Povinnou 10 rocnou pracou na SK. Tak ako robia zahr. firmy. Poslu ta von na prax a dovzdelanie a ty im za to podpises x rocny kontrakt. Ak nedodrzis zaplatis.
|
| |
Re: ficko
Od: aleluja
|
Pridané:
19.7.2008 15:04
lol do pi*e, ved skoly na slvoensku ma kvalitu taku ze si s indexom r*t mozem vytret...
|
| |
Re: ficko
Od: CozeNozePolitikaNaDSL?
|
Pridané:
20.7.2008 4:26
Ked sem hodis nejake cisla ako dokaz ze rozvoj Slovenska stagnuje tak ti aj uverim,
ale fanatikov co nadavaju na fica a tvaria sa ako keby to bol klon hitlera&stalina&PolPota mozem ostat.
Ako keby v zakulisi cakal nejaky genius ktory povedie slovensko v pred len co sa zbavime Fica.
A hned ako dostudujem pojdem pracovat do Prahy alebo UK len aby som ta nasral!
|
| |
Re: ficko
Od: gnu_
|
Pridané:
20.7.2008 11:45
A ty si mysliš že fico je povôdcom rastu svk??
Ak áno, tak si riadny c uj.
VŠ by mali spoplatiť aby do nej nechodili také socky ako ty
|
| |
Re: ficko
Od: aleluja
|
Pridané:
20.7.2008 11:51
ano mali by, ale jedine ak zvysia kvalitu studia
|
| |
Re: ficko
Od: CozeNozePolitikaNaDSL?
|
Pridané:
20.7.2008 16:34
Nemyslim si ze Ficko je povodcom rastu, ale typek napisal toto
"A ked uz myslis ze tvoje momentalne vyhody su prednejsie ako dlhodoby rozvoj"
z coho vyplyva ze je podla neho, brzdou rastu a rozvoju, tak preto som sa zaujimal o nejake cisla ze ako sa ten rast zmenil od nastupu Ficka.
Ale kedze vsetci vieme ze slovensko ma stale jeden z najvysich rastov v EU tak niet o com. A to nema s Ficom nic spolocne.
Ale ked takto nadavate stale, tak mi povedzte co sa vam stalo take strasne od nastupu Fica? Lebo ja napr som nepocitil nijak, vsetko po starom, ale tak ja som student na brigadach, tak neviem.
|
| |
Re: ficko
Od: Slay3r
|
Pridané:
21.7.2008 8:29
Ty nemas dvojnasobny plat? Pre mna Dzurindovo vyhlasenie nebolo populisticke.
|
| |
Re: ficko
Od: aleluja
|
Pridané:
18.7.2008 18:55
KTO povedal ze budeme druhe SWISS ???
To akoze Pan. Fico ?
|
| |
Re: ficko
Od: urusuw
|
Pridané:
19.7.2008 10:17
to povedal mufti, ked potreboval vyhrat volby , tusim v 1996, a je tam znova ten isty zlodej a klamar a stavia sa do role priezracne cisteho a moralne neposkvrneneho politika, ktory moze sudit cele slovensko.
|
| |
Re: ficko
Od: aleluja
|
Pridané:
18.7.2008 19:13
Ja z toho nemozem : BIG ROFL !
(nic proti tebe) ale autorovi hentoho vyroku,
Ved jedine co mame so switzerland spolocne je pismeno S a pocet obyvatelov a mozno rozloha, to nase TATRY budu este dlho rast aby sme sa s nimi vyrovnali vyzorovo a ekonomika tak vysoko vyrastie jedine ak tu bude 1 obyvatel...
ALE, co ma po ekonomike, zalezi to od MYSLENIA ludi ako takych, takze ak tu budeme mat urcite skupiny ludi ako, ktorych radsej nebudem menovat, tak sa nikam nepohneme, co je jednoducho fakt.
|
| |
Re: ficko
Od: dhjdjhdj
|
Pridané:
19.7.2008 10:21
s tymi ludmi mas pravdu ,ak tu budu ludia ,ktori sa pozeraju stale do minulosti a radi sa porovnavaju s nimi ,ako su ini a oni by neurobili to co ti pred nimi, tak sa nikam nepohneme. A pre toto spravanie SK stoji na mieste uz 2 roky a este x rokov bude, kym zase pridu ludia ktori budu aj nieco vediet robit, nie sustavne kecat. Napr. zdravotnictvo je hodinu po kolapse, ale to nikoho nezaujima z kompetentnych, im staci sledovat prieskumy popularnosti ,na tom stavaju cele svoje posobenie vo vlade, aby sa pacili svojim volicom. Dokazov o tom je viac nez vela.
|
| |
Re: ficko
Od: bara3v4ku
|
Pridané:
21.7.2008 0:14
Vam statne jebe! Co maju dialnice , Fico a a hlavne posahany vychod spolocne s intelom ??!! Jedina normalna stranka na nete a este aj sem jebte blbosti --) USEROFIA
|
| |
Re: ficko
Od reg.: mirec10
|
Pridané:
18.7.2008 18:58
1. SPAM (to ze fiko je cocot vieme uz davno, takze nic nove a poucne si nam nenapisal)
2. OFFTOPIC prispevok (pred kliknutim na "pridaj komentar" najprv vyhladaj vhodnu temu)
;)
|
| |
Re: ficko
Od: m44
|
Pridané:
19.7.2008 9:10
mas pravdu, offtopic. ale ked uz sa to tak rozbehlo, tak mna by vazne zaujimalo preco je ten fico taky "cocot" ako hovoris. precitaj si diskusiu hore a zisitis, ze je tu bud prispevok "fica nechceme"... tj vykrik bez argumentu. alebo dlhy komenter v ktorom sa dozvies iba, ze je populista, alebo nieco o nejakych trubkach co vraj zasa budu robit milionovu kampan.
ja volim mensie zlo... tj fica
|
| |
Re: ficko
Od: gnu_
|
Pridané:
19.7.2008 12:48
Že menšie zlo, no ďakujem pekne.
Čo spravil fico a spol pre tento štát? Velkého huja
Vezú sa na úšpešnosti dzurindových a spol. reform
|
| |
Re: ficko
Od: jdghjdk
|
Pridané:
19.7.2008 13:11
a nielen to napr. tu niekto pisal bezplatnych VS- potom je aj taka uroven, ale to ze idu tito chrapuni stavat dialnice na cudzich pozemkoch a to si filcko hovori pravnik, to uz akosi nikto nechce vidiet. Ked sa stavala Kia na nevysporiadanych pozemkoch to vyvreskoval ,ale teraz si dovoli este vacsiu kradez, hlavne ked ustava zarucuje nedotknutelnost majetku, keby mala ist dialnica cez jeho vinicu tak by inac rozpraval. A to ma byt mensie zlo? Pre koho? Pre jeho mecenasov? To suhlasim! Ale pre narod je to tragedia, mat takeho *** v cele. Chcel by zasahovat do ekonomiky, najradsej by vsetko reguloval, jemu nejde o ludi, ale o vlastne vrecko. Vzdy sa chyta toho co by nemusel, lebo to funguje a to co by mal , na to s prehladom ser*e. Lebo je to lahsie robit PR show v telke a chodit po slovensku a slubovat hory doly a nesplnit nic z toho!!!
|
| |
Re: ficko
Od: južan
|
Pridané:
20.7.2008 23:45
s tou nedotknutelnostou majetku. nie je to az taka pravda.
ustava sr 2.hlava cl 20 ods 4: Vyvlastnenie alebo nútené obmedzenie vlastníckeho práva je možné iba v nevyhnutnej miere a vo verejnom záujme, a to na základe zákona a za primeranú náhradu.
bohuzial je to tak.
|
| |
Re: ficko
Od: Meno1
|
Pridané:
22.7.2008 11:34
Bohužiaľ?
Skôr si myslím, že aj našťastie...
Pozri si len megalomanský rast stavieb v štáte BA. Veď to nie je normálne. Celé Slovensko trpí túto jednu krajinku, kde sa prelieva mamon v miliardách, a ešte niekto trepne takú volovinu, že je to málo a že v BA je lacno. A čo je tam lacno???
|
| |
Re: ficko
Od: Meno1
|
Pridané:
22.7.2008 11:39
Bohužiaľ?
Skôr si myslím, že aj našťastie...
Pozri si len megalomanský rast stavieb v štáte BA. Veď to nie je normálne. Celé Slovensko trpí túto jednu krajinku, kde sa prelieva mamon v miliardách, a ešte niekto trepne takú volovinu, že je to málo a že v BA je lacno. A čo je tam lacno???
|
| |
ctowl hotzfidn
Od: tyae aelrcpns
|
Pridané:
27.7.2008 0:54
lzidwtv fzbdwapyk yqpuk pakovrqhj vjsnki nwfcbduig edauor
|
| |
Re: ficko
Od: fsghs
|
Pridané:
19.7.2008 13:00
mufti bol odjakziva to najvacsie zlo co slovensko mohlo zazit a dnes tam sedi znova a hra sa na machra. Tak kto je vacsie zlo? Ty budes asi pomenej IQ vybaveny ked ti nedochadzaju suvislosti.
|
| |
Re: ficko
Od: tetqetrqetqz
|
Pridané:
19.7.2008 13:17
a este nieco, ked je VRAJ fico mensie zlo , a spriahol sa s takou bandou? Ci vrana k vrane sada , rovny rovneho si hlada? Ved kto by uz len chcel vladnut s takou bandou obmedzencov ako je "direction". A EU ma s nich akurat srandu, co sa to tam na slovensku deje za cirkus, premier chodi bezradne po chodbach v bruseli a domov pride ako majster sveta , a tak sedi doma ,a cela zahranicna politika sa zvrhla na podporu nedemokrat. sil na kube, lybiu a rozne ine dzamahirie.
|
| |
protimonopolny urad
Od reg.: mswindows
|
Pridané:
18.7.2008 14:54
Protimonopolne urady v EU (ale aj vo svete) si zasluzia trocha ohna! Vypalit ako krty! A co ze Intel je monopol? Kravy hnusne europske...
|
| |
Re: protimonopolny urad
Od reg.: janc1
|
Pridané:
18.7.2008 15:21
Monopol nech si je ale nech nerobia taketo uplatky ktore mozu poskodit konkurenciu (AMD). EK poukazuje na ich spinave praktiky. Americke firmy robia v Europe bordel, cinnost EK je len v nasom zaujme. Aj v politike je vidno ze Europa sa nevie vzopriet Amerike a dovolime im tu stavat rozne radary a ich opatrenia v boji proti terorizmu... Zboznujem niektore komentare typu "preco EK robi zle Intelu, nakoniec tu prestanu predavat svoje vyrobky..." a pod. Neprestanu, je to v ich zaujme, Intel potrebuje hlavne trh kde bude predavat a zarabat a tym je aj Europa takze sa nemame coho bat, ziadne embarga nebudu ani ked dostanu neviem ake pokuty. Intel ma miliardy a nejake pokuty ich neznicia, iba im mozu otvorit oci.
|
| |
Re: protimonopolny urad
Od: dfgadhadh
|
Pridané:
18.7.2008 15:21
kazdy kto zneuziva svoje postavenie na trhu si nezasluzi ine ako pokutu a regulaciu.
Len nadavaj na EK, nam ako malemu statu mozu zasahy EK priniest vela dobreho , lebo u nas neexistuje vo vela cinnostiach realna konkurencia (lebo sa neoplati firmam vstup na nas trh a konkurovat vo vacsej miere zabehnutym monopolnym firmam). Tak to vidis napr. v konkurovani poste alternativnymi operatormi. Monopol neprinasa nic, len vysoke ceny, mizerne sluzby, drze spravanie k zakaznikom, pomale dorucovanie (ved maju cas ked nie je nikto iny kto by to dorucil rychlejsie), lebo sa nemusia vyrovnavat s konkurenciou, ktora by mohla priniest nove a kvalitnejsie sluzby a podobne.
To iste plati o Slovak Telekome, ich monopol na DSL je specateny v chabom pocte pripojok alternet. ISP. A naraz sa ukazala optika ako silny konkurencny nastroj v internetovom pripojeni a uz nenechalo na seba dlho cakat zlacnenie DSL a "rychle" budovanie optiky. Keby nebolo konkurencie, mali by sme dnes vsetci max. isdn a dial-up.
|
| |
Re: protimonopolny urad
Od reg.: Hatatitla2
|
Pridané:
18.7.2008 15:24
Ked budu stat procesy 2 krat, 3 krat tolko co teraz lebo dana firma nebude mat konkurencie (tak ako volakedy), tak mozno nato prides.
|
| |
zaujimave
Od: awdawd
|
Pridané:
18.7.2008 17:47
zaujimave je ze o tej druhej firme nepadla ani zmienka... ved ked uz daju taketo zavazne obvinenie, tak urcite ta druha firma z toho nevyjde len tak bez vsetkeho... a tu ju dokonca ani nemenovali... (tipne si ze islo o Lenovo :D som nevidel jeden notebook od nich s AMD procesorom)
|
| |
rofl1
Od: lolek
|
Pridané:
18.7.2008 21:05
ze amerika uvali embarga ROFL komu eu no loool sak potom americka ekonomika padne zodna na den ....inak fandim amd aby sa na baze cpu pozbierali tak ako na Grafikach :)
|
| |
Re: rofl1
Od: Meno1
|
Pridané:
21.7.2008 7:48
Ale nepadne, neboj. Majú kde úpredávať...
Skôr únia by mala zvážiť či chce súdny teror šíriť takto ďalej... Necha sa radšej pozrie dovnútra, ak jej vadí nejaký monopol, alebo "nekalé" praktiky.
|
| |
kokotik
Od: kokotia hlava
|
Pridané:
19.7.2008 0:40
A kto je ten "velky" OEM vyrobca?
|
| |
Hlupaci
Od: Pialon
|
Pridané:
19.7.2008 3:48
Keby ste sa zamysleli zistili by ste ze pokutu platite vy, majitelia procesorov intel v celej europskej unii. Je jasne ze ich intel vyrobil a vyrobne poplatky nieco stoja ale tie intel pokryva v stvrtine ceny. Zvysok v cene je len zisk o ktory pridu, no ubrate z majetku im nic nebude a tak sa nic nedeje. Intel bude proti tymto vyjadreniam komisie tvrdo bojovat a sudne jednanie sa neskonci len tak za den so sklonenymi hlavami pravnikov intelu a to uz nejaky pravnici budu. Spat k veci. Intel zadovazi do europy sto procesorov ich celkova suma je 200 tisic za ktoru eu resp. jej obcania zaplatia. Vy si ich kupite za cenu 300 tisic. Takze EU na daniach a vlastnych marzach ziska 100 tisic. O mesiac EK povie ze tie CPU boli kupene prilis lacno Ako zamienku a tak tie 200 tisic chcu naspat a budu ziskovy 300 tisic. Hlupe ale tak to s komisiou presne je, ale vo vacsom pocte procesorov a $.
|
| |
Hlupaci na 2
Od: Pialon
|
Pridané:
19.7.2008 3:48
Pointa je v tom, ze veskery zisk ktory ste zaplatili intelu ste vlastne zaplatili chudakom za kreslami EK ktory vehementne dumaju ako naplnit kasu bez toho aby vam povedali ze ste ten procesor mohli mat rovno zadarmo. Tot politika EK a to vam povie hocikto z nich keby mali aspon stipku hrdosti. Tu o dominantu nejde, je to len zastera a pospinenie mena a to Intel stve ovela viac ako nejake $ pretoze intel dominantou zostane najblizsie 3 roky naisto a dvihne procesorom take ceny ze sa komisia znova bude snazit cucat lenze to uz bude neskoro. Este by ma zaujimalo ako znasa EK momentalny stav AMD/ATI HD48X0 vs 8800XXX 9800XXX a GTX2X0? Mne sa zda pomer Cena/vykon Ati voci nVidii zlacneny v pomere 1:3. To by chcelo tiez nejake drobne nemyslite?
|
| |
Re: Hlupaci na 2
Od reg.: roob_
|
Pridané:
19.7.2008 6:17
ty si z osobitnej abo co? Nevies pochopit rozdiel medzi "predavam lacno kozel kazdemu" a "predam ti to lacno kozel, ked nebudes predavat topvar" ? Pricom ten kozel ma 80% trhu? Nemozes podmienovat zlavy zakazom predaja konkurencneho vyrobku.
|
| |
Re: Hlupaci na 2
Od: zssssss
|
Pridané:
19.7.2008 19:28
mozes
|
| |
Tak len jeden hlupak.
Od: Pialon
|
Pridané:
21.7.2008 19:48
Roob keby si si precital reakciu Intelu v ktorych uvadza ze AMD konal tie same taktiky pokial nekupili ati tak by si tu o ziadnom pive netrepal. Tu nejde o potraviny ani ciernu techniku takze tvoj priklad sa zdaleka nepriblizuje tejto teme. A este mi povedz ci by si sam sebe dnes kupil Phenom alebo Turion X2 tzv. Puma? Urcite nie tak co places? Ja som si kupil X2 6000+ aby som usetril mudro a nie som vobec spokojny. Mal som presedlat na intel pretoze ak si porovnam vykony mam spodinu kdezto za priplatok zopar stoviek by som mal teraz trojnasobny vykon.
|