| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Windows
Od: Microshift
|
Pridané:
17.6.2008 14:14
is an 32 bit extensions and a graphical shell for a 16 bit patch to an 8 bit operating system originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.
Zbohom Microsoft, Spi Sladko.
|
| |
Re: Windows
Od: remus:)
|
Pridané:
17.6.2008 19:52
Sranda, ale stale sa mi zda pouzitelnejsi ako prostredie gnome/kde/xfce
|
| |
Re: Windows
Od reg.: Don Mums
|
Pridané:
17.6.2008 20:56
a mne sa stle zda pouzitelnejsie prostredie gnome(viac ako mesiac prace zatial) a OS X ako kaslanie sa s winom.
|
| |
Re: Windows
Od: foos
|
Pridané:
20.6.2008 8:07
neda sa popierat, ze win ma podstatne kvalitnejsie ovladace ako linux. a ked mas hardware, ktory nie je s linuxom prave kompatibilny, tak vies, ze win na tom pobezi ok. mal som linux 2 mesiace. keby mi stalcilo len surfovat po sieti a chatovat, tak by som si ho nechal. na serioznu pracu sa podla mna desktopove edicie zatial nehodia.
|
| |
problem
Od: Dimitry
|
Pridané:
17.6.2008 15:00
v poslednom case mam problem, ze ked si chcem precitat nejaky clanok z DSL v IE7 tak mi to hodi error Aplikace Internet Explorer nemůže zobrazit tuto webovou stránku....musim pouzivat FF.
|
| |
Re: problem
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
17.6.2008 15:37
Nemáte prosím nejaké bližšie informácie? Mení sa Vám IP adresa, respektíve môžeme Vás poprosiť, aby ste išli na DSL.sk z IE7 a napísali nám Vašu IP adresu na admin at dsl.sk, preveríme logy, či tam nevidno nejaký problém. Ďakujeme.
|
| |
Re: problem
Od reg.: und3ath
|
Pridané:
17.6.2008 16:50
Vsimol som si tento problem aj pocas mojej prace pri tvorbe stranok. Jedna sa o nasledovny problem:
Javascript nesmie byt pusteny skor, nez je nacitana cela stranka. Je to chyba len IE
|
| |
Re: problem
Od reg.: und3ath
|
Pridané:
17.6.2008 17:00
presnejsie, ten JS, ktory nieco robi s obsahom stranky (DOM)
|
| |
Re: problem
Od reg.: Don Mums
|
Pridané:
17.6.2008 20:57
Tak aky je problem? Staci nepouzivat IE.
|
| |
Re: problem
Od reg.: und3ath
|
Pridané:
18.6.2008 1:19
ked robis web, musis ho vyladit aj pre IE...
inak by ta peniaze za odvedenu pracu velmi lahko opustili naspat k majitelovi ;)
Nemozes sa proste natvrdo zatat, ze toto je MS, tak to nechcem ani vidiet.
|
| |
Re: problem
Od: 1+1<Anin
|
Pridané:
18.6.2008 10:32
Práve, najmä ak takmer 90% užívateľov za PC používa Windows a jeho samozrejmú súčasť IE.
|
| |
Re: problem
Od: wrm
|
Pridané:
17.6.2008 17:39
a preco ked refreshujem stranku, tak to cislo vpravo hore, kde je pocet merani za poslednu hodinu nahodne klesa a stupa? Je do toho snad zapocitany nejaky random koeficient?
|
| |
Re: problem
Od reg.: und3ath
|
Pridané:
17.6.2008 17:43
Posledna hodina znamena poslednych 60 min, nie obdobie napr. medzi 13:00-14:00. S trochou zakladnej matiky resp. logiky sa na to lahko da prist ;)
|
| |
Re: problem
Od: wrm
|
Pridané:
17.6.2008 17:59
hej, napadlo mi to, ked som to odoslal ;)) ale aj tak sa mi nezda ze cca kazde 2 sekundy je uskutocnene jedno meranie.
|
| |
Re: problem
Od: wrm
|
Pridané:
17.6.2008 18:02
a okrem toho ta "skutocna" namerana rychlost, nie je az taka skutocna, ked v praxi dosiahnem niekolkonasobne vacsie rychlosti ;) toto tu zmeria tak max do 6mbps
|
| |
Re: problem
Od: Dimitry
|
Pridané:
17.6.2008 21:34
moja IP je 85.216.242.26 a je staticka. Co sa tyka vykonavania JavaScriptu ako tu niekto spominal, nemyslim, ze zrovna IE by mal nejaky problem prave s tymto. Mam spusteny debug mode, takze akakolvek chyba v JS by sa mi ukazala, ak to vobec chyba je a nie zamer. Skusil som aj ine jadra IE (5+) a na vsetkych to robi to iste. Zaujimave. Jedine co sa nahra je vasa uvodna stranka. a potom ked chcem ist citat dalej nejaky clanok, finito... Ale obrazky mi stiahnut idu, ked zadam priamo URL obrazku...
|
| |
Re: problem
Od reg.: und3ath
|
Pridané:
18.6.2008 1:22
nejde o chybu JS, ale o to, ze IE zblbne, pokial mu JS modifikuje HTML skor, ako sa dokonci load stranky.
|
| |
auto update
Od: :-(
|
Pridané:
17.6.2008 15:00
Znamená to že už nebudu žiadne nové UPDATE pre WIN XP?
|
| |
Re: auto update
Od: 1+1<Anin
|
Pridané:
17.6.2008 16:49
Updaty ešte zrejme nejaký čas budú, ale predávař sa už nebude...
|
| |
Re: auto update
Od: ground
|
Pridané:
18.6.2008 21:15
ja som to pochopil akor ako ze programatory third party aplikacií
|
| |
bye-bye linux
Od reg.: (8-|)
|
Pridané:
17.6.2008 15:07
za 3 tyzdne koncim na dobro s win XP ;D
uz nebudem potrebovat autocad, tak preinstaluvavam na linux...
je..m cely windows!
co instalacia to uplne iny system! a to zakazdym som postupoval uplne identicky pri instalacii! neviem ako je to mozne, ale je to tak ;)
linux forever!
|
| |
Re: bye-bye linux
Od: Yg0r
|
Pridané:
17.6.2008 15:39
jo tiez sa mi to stava. problem je ze niekedy z toho vyde lepsi a niekedy horsi system. zjavne je to cele zalozene na nahode :)
|
| |
Re: bye-bye linux
Od: Ach ta nahoda
|
Pridané:
17.6.2008 16:05
Ked uz spominas nahodu, minule sa mi stalo to ze mi jednoducho pomyzli systemove ikonky z tray listi. najprv pripojenie k sieti, potom stav baterky a hlasitosti, a to som nic nemenil v nastaveni. Tak som kukol do vlastnosti panela a ani som nemohol zasktrnut tie systemove polozky aby sa zobrazili boli sede. Pomohol az restart. Vista je fakt poriadne nedorobena. Ak porovnam s XP alebo Debian-disterami,
|
| |
Re: bye-bye linux
Od: super|peper
|
Pridané:
17.6.2008 16:21
moze za to tray cache
staci restartovat proces explorer.exe
|
| |
Re: bye-bye linux
Od: anonym
|
Pridané:
17.6.2008 16:27
Vies, aky je rozdiel medzi Windowsom a Debianom?
Debian ma aj stable verziu :)
Ako ja nie som nejaky expert na Linux ani nic take, ale teraz mam viac casu a snazim sa s tym naucit...a mi to vobec nepride take zle, ako podaktori hovoria. Je to cele len o tom, si na to zvyknut... len niektori maju strach z novych veci... boja sa pouzivat Linux namiesto Windowsu, Open Office.org namiesto Microsoft Office, a plno inych veci.... pricom som si vsimol, ze vela programov, ktore by som musel na Line rozbehavat cez Wine a spol. ma open-source ekvivalent, ktory je s drvivej vacsine pripadov lepsi...
|
| |
Re: bye-bye linux
Od: anonym
|
Pridané:
17.6.2008 16:31
Pouzivam Kubuntu - pripada mi velmi user-friendly a mozem len doporucit :)
|
| |
Re: bye-bye linux
Od reg.: Klix.
|
Pridané:
17.6.2008 17:04
Ubuntu je stara africka skratka a znamena "neviem konfigurovat debian" :-)
PS: Ja pouzivam Fedoru.
|
| |
Re: bye-bye linux
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
17.6.2008 20:19
Nj, a "neviem nakonfigurovat ubuntu" sa vola windows :P
|
| |
Re: bye-bye linux
Od: marek-linux
|
Pridané:
18.6.2008 19:11
nam sa minule stalo vo firme este horsia vec, na 10pc --- komplet firma okrem mna, kde mam Linux, a na WinXP cz nam po updatoch nesli velke pismena s mekcenami, ako napr. Č......., volal som do mrkvosoftu, a ty su tak z toho na ........, bye bye WinXP, Linux is here
|
| |
Re: bye-bye linux
Od: david_8974566
|
Pridané:
19.6.2008 12:07
Ach jaj. Nemožnosť napísať veľké písmeno s makčeňom je známy vírus. Takže tak.
|
| |
Re: bye-bye linux
Od: cca
|
Pridané:
17.6.2008 16:00
Windows je silne nedeterministicky system. Ja mam podobnu skusenost s instalaciami grafickej a TV karty. Nebol som schopny dva krat po sebe nainstalovat rovnako a vysledok bol vzdy viac menej nahodny. To je to co na Windows najviac neznasam. Ak to niekomu s windows ide nech sa paci, ja ten system jednoducho nemozem vystat.
|
| |
Re: bye-bye linux
Od reg.: (8-|)
|
Pridané:
17.6.2008 21:03
sak presne o to my ide...
a nahoda je blbec!)
raz isiel system v pohode, ale blbli mi programy, inokedy bezal o nieco pomalsie, ale aplikacie neblbli,...
no a instalovat to ako debil furt dokola aby som dosiahol optimalny vykon sa mi zasa moc nechce a ani nemam na to cas!
inac tiez ho akosi nemam moc v laske!) a preto ho uplne vymazem z disku! hoci by tam mohol byt na dakej napr. 20GB particii ale nechcem ho uz ani vydiet!
bohuzial pracovne zalezitosti ma nutia ho pouzivat, inac by som bol iba na linuxe.
PS: k spodnym prispevkom, som dlhorocny pouzivatel linuxu a aj windowsu. z mojich osobnych skusenosti dochadzam k zaveru ze linux je lepsi. ja pritom nikoho nenutim prejst na linux, ja len pisem moj osobny nazor a ten mi nikto nemoze zobrat! tak ako ani ja vas!
;)
|
| |
Re: bye-bye linux
Od: lolec
|
Pridané:
17.6.2008 22:12
Tento nazor ti ani neberiem, je to tvoj subjektivny nazor, tak ako si kazdy vytvara svoj. Je to uhol pohladu, a skusenosti s pracou s dotycnym OS. Niekomu to slape super, inemu nie atd.. Je to vpodstate jedno, ak chce mat clovek "respektovany" vlasny nazor, musi vediet uznat aj ine.. takze respekt :o)
|
| |
reeeee
Od: jaaaaa
|
Pridané:
17.6.2008 16:20
openSUSE 11.0 o par dni
|
| |
cdfdsfdsf
Od: lolec
|
Pridané:
17.6.2008 16:34
Lunex distra si strcte..
|
| |
Re: cdfdsfdsf
Od: anonym
|
Pridané:
17.6.2008 16:39
milujem takyto duchaplny komentar...
aj ja mozem napisat Windoze, Widle, Mikrosrot, Mrkvosoft, Mikroshit...a nepisem to...preco? ... lebo respektujem aj ine OS nez Linux ... na Windows mam sice negativny nazor, ale nejdem tu robit flame....
|
| |
Re: cdfdsfdsf
Od: lolec
|
Pridané:
17.6.2008 16:41
true, suhlas.. len si precitaj vyssie komentare, jedna sa o cisty flame.. nic viac a je to trapne zo strany Linuxakov, ale to budu asi nastrocne deticky...
|
| |
Re: cdfdsfdsf
Od: hshshsh
|
Pridané:
17.6.2008 17:04
nebude to skor platit o tebe ze este si neprestal ani win a uz sudis linux, ktory si ani nevidel? Nebyt open source stal by windows nasobne viac. Preco nekonci winXP na netbookoch? Preto ze su tam kvalitne alteranativy a MS zacitil novy biznis, tak plany neplany nemozu odpisat winXP. Plus si skus pozriet niekde na nete statistiky ako sa aj IT manageri vo velkom obracaju k open source. Takze hlavu hore a vzdelavaj sa aj v inej ako win oblasti.
|
| |
Re: cdfdsfdsf
Od: lolec
|
Pridané:
17.6.2008 17:20
Ja nesudim nic a nikoho, ale Linuxaci by sa mali tiez zamysliet a nepisat horeuvedene "sracky".. Nikomu nevnucujem Win ani Lin. Kazdy si moze slobodne vybrat, co bude pouzivat, kdezto Linuxaci "nepriamo" zvastami vnucuju OS Linux... Kazdy voli to co chce, a neodradzam tu zvastami od ziadneho OS ako poniektori. Tak isto nevyzdvihujem Windows. A s akymkolvek OS nemam problem, dokonca ficim na dualboote, ak uz je o tom rec Linux-Windows. No neznasam prispevky typu Linux je "naj naj naj", nie je to tak.. a kazdy to vie. Kazdy OS je na nieco dobry a pouziva sa v roznych oblastiach.. takze prispevku typu *hit *uck si mozte nechat, nie je to len ohladom tejto diskusie, plati to v cca kazdom clanku bud o Lin, alebo Win.. Moja reakcia bola na tych uboziakov hore, preto *strcte si...* tak PEACE
|
| |
Re: cdfdsfdsf
Od: lloolleecc
|
Pridané:
17.6.2008 17:33
Ale tak zase treba linux propagovat, lebo windowsu je vela.
|
| |
Skúsenosti.
Od: 1+1<Anin
|
Pridané:
18.6.2008 11:11
Ak je sloboda, musí existovať aj zodpovednosť.
Prečo mám používať ukradnutý Windows a nadávať naň?
Mám kopu legálnych a fungujú spoľahlivo a k spokojnosti.
Ak je niekde problém, tak dosť často mimo samotného jadra OS.
Skôr nevhodný hardvér, či skôr odfláknuté ovládače, softy, nepríčetný užívatelia...
Nerozumiem vývoju OS Windows, ale za tých hodne viac ako 10 rokov, čo ho používam vo všakovakých podobách, je celkom dobrý a stále lepší.
Často neviem čo tu kto aké problémy vynáša a vyrába...
Najlepšie je, nevyrábať si problémy.
Používajte kvalitný hardvér, nekradnite, necrackujte, učte sa a naučte sa, a bude všetko chodiť OK.
To isté platí pre každý OS, soft a PC...
|
| |
aaaaaaaaaaaaaaaaaa
Od: doprdele
|
Pridané:
17.6.2008 16:56
kua to ICQ zase nejde..
S akou radsotou by som presiel na Jabber ale ked kua nik ho nema..
|
| |
Re: aaaaaaaaaaaaaaaaaa
Od: loser
|
Pridané:
17.6.2008 17:33
Ty si nejak mimo temy, nemyslis?
|
| |
Re: aaaaaaaaaaaaaaaaaa
Od: stfuicqnobz
|
Pridané:
17.6.2008 19:46
Minimalne vsetci s gmail kontom maju. Inak existuje napr jabbim.sk/cz.
|
| |
Platnost
Od: Accuphose+
|
Pridané:
17.6.2008 17:46
S tím koncem Xp to nebude tak horký, leda by chtěli v Microsoftu prodávat brambory. Je to stejné, jako fakt, že Direct X 10 hry se dělat nebudou, maximálně jako doplněk. To si měli v Microsoftu uvědomit dřív, jsou zvyklí tlačit možná na nějaké firmy, ale na herní vydavatelství tlačit neumí, ti si klidně udělají i hru, která Direct X potřebovat nebude a není to ani tak daleká budoucnost.
|
| |
Re: Platnost
Od: 1+1<Anin
|
Pridané:
19.6.2008 9:13
Myslíš napr. na cestu s OpenGL?
|
| |
Re: Platnost
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
19.6.2008 17:44
opengl ? si z jahody spadol alebo si sa so zahlavkom zrazil?
|
| |
Re: Platnost
Od: suck my tarballs
|
Pridané:
19.6.2008 18:36
nie, práve dohral quake
|
| |
Re: Platnost
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
19.6.2008 18:47
mas dobre meno,
|
| |
najlepsi je dual boot
Od: einstein
|
Pridané:
17.6.2008 18:36
jedno aj druhe ma daco do seba.mne sa osvedcil dual boot.na maile a browsovanie linux a na veci na ktore nestaci linux bootnem windows.vo windows na net takmer nechodim tak je nizsia sanca,ze chytim nejaku sr.cku.
|
| |
http://www.spreadfirefox.com/
Od: super|peper
|
Pridané:
17.6.2008 19:02
tahajte firefox
http://www.spreadfirefox.com/
|
| |
Re: http://www.spreadfirefox.com/
Od: dit
|
Pridané:
17.6.2008 19:43
zDDoSovalo im to server
|
| |
Re: http://www.spreadfirefox.com/
Od: super|peper
|
Pridané:
17.6.2008 20:53
no jo, ked uz ho urobili aj s pozvankou (ten DDoS attack) :D
|
| |
zakladny problem u Linuxu
Od: Dimitry
|
Pridané:
17.6.2008 21:43
je v tom, ze ja chcem mat po nainstalovani 100% plne funkcny OS, do ktoreho uz nemusim dalsie 3 hodiny strkat kodeky a ine veci, len aby som si mohol nieco kuknut alebo vypocut. Ale aj to som ochotny prekusnut. Najhorsie co je, ze linux, resp Ubuntu, ked sa aktualizoval, tak castokrat zamrzol. to ma dojalo. Tiez nemam rad, ked musim stiahnutu aplikaciu kompilovat a este k tomu to vyhodi nejake chyby a nakoniec ani nepobezi. Tiez nemam rad, ked kazdy z Vas mi tu odporuca ine distro. Kua tak sa dohodnite, robte vsetko pre jedno distro. Vas problem je v rozdrobenosti. Kazdy chvali ine. U Windows je vzdy len Windows, resp za poslednych 6 rokov to boli len XP. Ked povies Windows, vacsina ludi si spomenie na XP. Ked povies Linux, 16% povie Fedora, 25% Ubuntu, 10% Kubuntu, 30% Debian, ..... no grc... ale ak to bude nutne, ja budem pouzivat aj grc.. ale zatial to nutne neni.
|
| |
Re: zakladny problem u Linuxu
Od reg.: reg.: dit
|
Pridané:
17.6.2008 22:09
vsetky kodeky doinstalujes jednym prikazom, takze ti to viac ako pol minuty neda, sak aj do XP musis instalovat nejake kodeky, urcite mas vo windowse codek pack all in 1.
naco kompilovat? tie najdolezitejsie programy mas v repozitaroch, z ktorych si ich nainstalujes tym istym prikazom, kompiluje sa iba pri malych / malo pouzivanych programoch
a distro si vyber pre mna za mna podla screenshotoch,
ja som si vybral podla podpory hardwaru
|
| |
Re: zakladny problem u Linuxu
Od: Slay3r
|
Pridané:
18.6.2008 8:13
zakladny problem u Linuxu je v tom, ze ja chcem mat po nainstalovani 100% plne funkcny OS
Ubuntu ma defaultne po instalacii v sebe OpenOffice, graficku nahradu Photoshopu GIMP, Firefox, Mailovy klient, kopec hier, utilit a uzitocnych programov. Co ma po instalacii Windows? Notepad, MS Paint a IE.
|
| |
Re: zakladny problem u Linuxu
Od: lolec
|
Pridané:
18.6.2008 10:04
Teraz "neutocim", ale vezmi si to tak, Windows je komercny OS, na co by to tam daval ? Co sa tyka menovanych programov su to freeware a taktiez existuju pod Windows, nema problem ich tam zahrnut do defaultnej instalacie. Nebude ich tam predsa davat, ked Windows je bazou pre mnozstvo platenych a dobrych softverov, ktore pod tieto OS bezia, o tom to je... Keby to tam nahadzal ludia si na to zvyknu, a na co si budu kupovat iny soft ? ak je nejaky primerany ekvivalent, proste nezainvestuju... Co sa tyka uzivatela, ak ich chce hodi si ich tam sam, to co je po nainstalovani je bezpredmetne. No na co mi to tam bude, ak to nechcem ? Aj tak by som to odinstaloval, zbytocna operacia... Co sa tyka Linuxu je tam tiez kopec aplikacii, ktore jednoducho netreba a mnozstvo balickov, ktore aj tak nevyuzijem a preto ich tam nehadzem. Tiez si davam default a pripadne dohodim do Linuxu, co potrebujem. Balickov moze byt kolko chce, ale je tam kopec softu, co jednoducho "netreba", to netreba bolo subjektivne.. tak to tam nedam :)
|
| |
Re: zakladny problem u Linuxu
Od: lolec
|
Pridané:
18.6.2008 10:05
Pokracovanie... :)
Proste ved kazdy nech si da co chce, OS aky chce, a nech pracuje v aplikacii, ktorej chce. Ak ma clovek prachy kupy si ten softver, ak chce usetrit pojde do freewarov a podobne. Dolezity je vysledny efekt prace, ktory pozadujeme. Ak dospejes k niecomu, co pozadujes v Linuxe, alebo Windowse noa ? Mas co si chcel, ides jednoducho dalej :)
|
| |
len tak
Od: lolec
|
Pridané:
17.6.2008 22:21
Ohladom nastavovania toho OS Linuxu, kodekov atd.. Je to uuplne jedno, kedze ani Windows nebezi hned z prvej supy, tiez je nutne instalovat vsemozne drivre atd.., aby si vyuzil maximalny potencial svojej masiny, prakticky nie je mozne dosiahnut totozny efekt s defaultnou instalaciou Windowsu, a obcas sa mozu vyskytnut rozne HW konflikty a nez nieco rozbehas tiez to da zabrat. Teraz nefandim Linuxu, ale je to 50:50. V Linuxe sa niektore veci rozbehavaju zlozitejsie hlavne kvoli nekompatibilite s niektorym HW, ale to nie je chyba OS. Trh je zalozeny na kapitalizme, takze kto "cvaka ten jede" asi tak :) Kebyze podporuju Linux tiez by vsetko ficalo bez problemov. Lenze da sa to rozbehat, ale treba na to cas, a hlavne chut. Ta chut najviac odradza uzivatelov a u niekoho aj ten cas :) Pouzivam oba OS.
|
| |
100% ?
Od reg.: ja...
|
Pridané:
18.6.2008 0:43
Ja nemam v umysle rypat a uz vobec nie davat sem pre DSL typicke komenty ale nezda sa vam ze 24 % + 29 % + 67% = 110 % ?
:D
|
| |
VAZENA REDAKCIA!
Od: spc
|
Pridané:
18.6.2008 0:43
uz druhy krat v poslednom case sa mi stalo ze moj prispevok akosi 'zmizol'...
bez hlasenia akejkolvek chyby - nebudem vam tu vyklepavat nieco len tak do blba - ked komentare len tak 'miznu' tak si ich piste radsej sami...
ak to nie je len moj konkretny problem, tak sa obavam ze vam tu za chvilu nebude komentovat nikto :o(
|
| |
Re: VAZENA REDAKCIA!
Od: anonym
|
Pridané:
18.6.2008 15:13
mne sa to iste stalo vcera. a velmi ma to nahnevalo. dal som si s tym pripevkom vcelku dost prace a potom zrazu nikde...
|
| |
Re: VAZENA REDAKCIA!
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
18.6.2008 16:50
Tu tequillu si si mal nechať na neskôr.
|
| |
Re: VAZENA REDAKCIA!
Od: spc
|
Pridané:
18.6.2008 17:30
no ved to - budu tu pisat len radoby vtipne pubertacke prispevky osobneho razu co maju par slov a nic viac...
|
| |
Re: VAZENA REDAKCIA!
Od: cps
|
Pridané:
21.6.2008 7:27
a myslis si ze to uz nerobia?
;)
bohuzial uz mozno rok sa to deje pomerne pravidelne ze miznu prispevky k teme a k veci! preto ich treba ignorovat a neprispievat ked nemusis! ;)
|
| |
ICQ Cislo
Od: NeiTH
|
Pridané:
20.6.2008 8:45
Ak je tu niekto kto sa rozumie celkovo Linuxu tak nech mi prosim napíše na e-mailovú adresu jeho ICQ číslo.
Vopred Dík.
|
| |
Re: ICQ Cislo
Od: NeiTH
|
Pridané:
20.6.2008 9:09
Na e-mailovú adresu : neith_ajr@centrum.sk
|
| |
Re: ICQ Cislo
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
20.6.2008 16:22
buuu
|
| |
sranda
Od: LukYM
|
Pridané:
2.7.2008 15:59
lol xp je lepsie ako vista
|