| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Len to nie...
Od: Manin
|
Pridané:
20.5.2008 15:38
Vedia ľudia aj inak využívať čas ako ho zabíjať ICQovaním??
|
| |
Re: Len to nie...
Od: Rado2
|
Pridané:
20.5.2008 15:41
ano, napriklad ho zabijat pisanim takychto duchaplnuch prispevkov
|
| |
Re: Len to nie...
Od: bubububu
|
Pridané:
20.5.2008 15:43
napr pisanim somatin ako pises ty
|
| |
Re: Len to nie...
Od: bubububu
|
Pridané:
20.5.2008 15:44
somarin :)
|
| |
Re: Len to nie...
Od reg.: forcer
|
Pridané:
20.5.2008 16:11
ano, napriklad azet-om
|
| |
Re: Len to nie...
Od reg.: Borec ^^ukradnuty nick
|
Pridané:
20.5.2008 19:01
Je to urcity sposob komunikacie ktory setri peniaze kedze je to zadarmo. Niektory ho pouzivaju aj na ine ucely no ja len cisto na komunikaciu
|
| |
boze ochranuj nas
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
20.5.2008 15:44
ad 1. vo Flashi? ta najpomalejsia vec na svete...no thx
ad 2. kedy si uz ludia na slovensku a v cechach uvedomia, ze ICQ je pliaga a zabudne na tento protokol?
U nas ho pouziva 90% ludi a vo svete mozno tak 2%.
Napriek tomu jabber a MSN vo svete kraluje. Ktovie preco, ze?
|
| |
Re: boze ochranuj nas
Od reg.: turtlak69
|
Pridané:
20.5.2008 15:55
postupne sa prejde na jabber, ked nebudeme 100 rokov za opicami. uz aj frajerku som naucil na jabber :)
|
| |
Re: boze ochranuj nas
Od: Ixxk
|
Pridané:
20.5.2008 15:58
Z ICQ sa prejde, bude to trvat dlho, ale na jabber to urcite nebude :)
|
| |
Re: boze ochranuj nas
Od: tsuxj
|
Pridané:
20.5.2008 18:58
na XMPP?
|
| |
Re: boze ochranuj nas
Od reg.: -nikto-
|
Pridané:
20.5.2008 16:05
suhlas
|
| |
Re: boze ochranuj nas
Od reg.: forcer
|
Pridané:
20.5.2008 16:14
1. zabudol si ze je nainstalovany na 98% pocitacov?
2. to by ich muselo najprv trapit, kedze ich to netrapi, tak to nebude skor ako zanikne aol alebo icq.
3. jabber vo svete nekraluje o MSN by sa dalo rozmyslat.
|
| |
Re: boze ochranuj nas
Od: 3653
|
Pridané:
20.5.2008 16:14
Zeby preto ze je ako default vo Windows??
|
| |
Re: boze ochranuj nas
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
20.5.2008 16:58
aj jabber?
podla statistik jabber vo svete vyuziva ovela viac ludi ako MSN. Takze to nie je o tom, ze je to na kazdom windowse a kazdom PC.
|
| |
Re: boze ochranuj nas
Od: 35353
|
Pridané:
20.5.2008 17:09
Linku na tu statistiku?
|
| |
Re: boze ochranuj nas
Od: wadawdawd
|
Pridané:
20.5.2008 18:27
tak by ti malo staci, ze na podobnej technologii ako jabber funguju (a su vzajomne kompatibilne) aj google talk, yahoo messenger a plno plno dalsich opensource rieseni...
|
| |
Re: boze ochranuj nas
Od: MaTW
|
Pridané:
20.5.2008 17:22
1.) Je to zadara
2.) celkom user friendly
3.) dovod, preco ludia nepouzivaju MSN a jabber si napisal (90%:2%)
4.) nie je nahodou MSN podmieneny mat e-mail? Tym padom ti odtial odide 50% lam, ktore nezvladnu regnutie.
5.) jabber je znamy medzi IT a najma linux usermi...
6.) atd, atd, atd
|
| |
Re: boze ochranuj nas
Od: ehm..
|
Pridané:
20.5.2008 17:48
Jednoduchy Google test:
Results 1 - 10 of about 23,900,000 for jabber.
Results 1 - 10 of about 1,220,000,000 for msn.
Results 1 - 10 of about 420,000,000 for aim.
Results 1 - 10 of about 481,000,000 for icq.
Jabber je kvalitny soft, ale medzi beznymi ludmi sa nikdy nepresadi bez toho zeby zanim stala nejaka velka firma...
|
| |
Re: boze ochranuj nas
Od reg.: piXus
|
Pridané:
20.5.2008 17:57
A Google je mala firma?
|
| |
Re: boze ochranuj nas
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
20.5.2008 23:33
jabber je hlavne protokol a nie soft a tie vysledky vyhladavania z googlu vobec nezodpovedaju pouzivanoti jednotlivych sieti:)
|
| |
Re: boze ochranuj nas
Od: neregistrovany
|
Pridané:
20.5.2008 18:34
pocet uzivatelov Jabberu sa zistit neda, to je vseobecne zname, tak ako sa neda zistit pocet mailovych schranok. takze o ziadnych statistikach tu netrepte, ak aj nejaka bola, tak bola zmanipulovana, je to technicky nemozne ;)
MSN pouziva vo svete velmi malo ludi (podla statistiky), najvacsi podiel ma AOL AIM spolu s ICQ (ICQ viac v europe, AOL ma kazdy v Amerike). Uz len si zoberte, ze kazdy v Rusku ma ICQ, a to je 2. najvacsia krajina vo svete - ak neverite ze ho ma skutocne kazdy, skuste si niekedy pozriet nejaku rusku stranku. Tam sa dokonca aj v registracnom formulari pre zavedenie uctu v banke pise ICQ cislo. V amerike je najviac rozsireny AIM, co znamena ze AIM + ICQ ked sa spoja je to najsilnejsia siet, aj ked ICQ samo o sebe nie je az tak pouzivane, avsak pouzivanejsie ako MSN. A o AIM ani nehovorim, ma ho snad kazdy american
|
| |
Diskusia na tych screenshot-och
Od reg.: Propediotika
|
Pridané:
20.5.2008 16:12
Dobra diskusia, skoda, ze ste cast zmazali :-)
|
| |
co je na nom zle?
Od: icq - nie?
|
Pridané:
20.5.2008 16:40
Casto tu citam na icq, ze je to zly klient a kazdy tu radi prejst na nieco ine (msn, jabber, miranda...). Nikto vsak nepise dovod - preco je icq tak npc. Niesom nejak it zdatny - tak by mi mohol niekto zrozumitelne vysvetlit kde je ten problem s icq? Vdaka.
|
| |
Re: co je na nom zle?
Od: triezvos
|
Pridané:
20.5.2008 16:46
suhlas, s icq som mal zoparkrat mensie technicke problemy, presiel som na QIP, nie je to uplne dokonale ale vysvetlite preco az tak zatratujete cele icq, neobhajujem ho ale dovod mi nie je uplne zrejmy
|
| |
Re: co je na nom zle?
Od reg.: 807_7_
|
Pridané:
20.5.2008 18:02
Vy dvaja nadomnou si musite najprv uvedomit, ze ICQ je aj protokol ale aj ich officialny klient.
A ty co si presiel z ICQ (tipujem ze z klienta) na QIP tak sa nic nezmenilo lebo stale pouzivas ICQ protokol.
a zle je uz len koli tomu, ked si precitas ich licncne podmienky a s nimi suhlasis
|
| |
Re: co je na nom zle?
Od: neregistrovany
|
Pridané:
20.5.2008 18:38
a licenciu k MSN messangeru si si cital? asi nie, inak by si vedel ze nie je o nic menej sprostejsia ako ta ICQovska
|
| |
Re: co je na nom zle?
Od reg.: pekne
|
Pridané:
20.5.2008 18:39
protokol je oscar. JFGI !
|
| |
Re: co je na nom zle?
Od: Triezvos
|
Pridané:
20.5.2008 21:35
:D :D :D :D
nebudem sa tu o tom rozpisovat, ale
tuto vec si uvedomujem velmi dobre...
az taka lama nie som :D :D
|
| |
Re: co je na nom zle?
Od reg.: shadowboy
|
Pridané:
20.5.2008 16:49
precitaj si licencne podmienky ked instalujes klienta original icq, dalej komunikacia cez to nie je nijak zabezpecena, je tam otravna reklama, je to tazkopadny klient...atd atd...
|
| |
Re: co je na nom zle?
Od reg.: Propediotika
|
Pridané:
20.5.2008 17:23
Heh, to som si aj myslel, ze tu nejaky fanatik spomenie licenciu ako nevyhodu icq... A samozrejme nesmie chybat ani "atd atd".
|
| |
Re: co je na nom zle?
Od: jaaa
|
Pridané:
20.5.2008 16:55
cha, ze miranda. Miranda nie je protokol, ale multi IM
|
| |
Re: co je na nom zle?
Od: t0mas
|
Pridané:
20.5.2008 18:20
precitaj si toto
http://icq.xmpp.cz/
je tam vsetko popisane preco je icq zle a preco ho aj ja nepouzivam
|
| |
Re: co je na nom zle?
Od: Triezvos
|
Pridané:
20.5.2008 21:42
Dik fest!
|
| |
Re: co je na nom zle?
Od: fotograf
|
Pridané:
20.5.2008 22:45
Dobre, ze si to sem linkol, aby ludkovia vedeli, ze ICQ je od veci. Inak neverim, ze by niekto realne dokazal dodrzat licencne podmienky.
|
| |
meebo
Od: ioio84
|
Pridané:
20.5.2008 17:10
meebo je lepsie meebo.com
|
| |
Re: meebo
Od: koki
|
Pridané:
20.5.2008 17:35
tomu ver. v robote ho pouzivam. pripojeny sucasne na googletalk a icq
|
| |
Re: meebo
Od reg.: Borec ^^ukradnuty nick
|
Pridané:
20.5.2008 19:07
to je klient nie protokol
|
| |
Re: meebo
Od reg.: Hosak
|
Pridané:
20.5.2008 20:03
Ak si si nevsimol tak clanok je o klientovi a nie protokole ale to nevadi...
|
| |
skype
Od: trubadur
|
Pridané:
20.5.2008 19:31
a co skype hmm?je bezpecnejsi ako icq?je lepsi(musim povedat ze na skype mi funguje telefonovanie a aj prenos suborov)co sa o icq ani neda povedat.telefonovanie nejde a subory niekedy nejdu tiez.ako to je s inymi vlastnostami skypu?je teda lepsi?
|
| |
Re: skype
Od: 1+1=Anin
|
Pridané:
21.5.2008 9:17
Prečo, keď už, "nechatujete" cez Gmail poštové konto?
ICQ a podobné nezmysly som odsúdil všeobecne, z nejakého môjho
postoja k tejto qákanine na webe. Načo to preboha komu je? Aby si decká otupili zmysly ešte viac než ich majú?? Zabíjať čas?
Učiť sa klamať nadväzovaním známostí? Keď šťavnatá 13-ka píše že má už 17 či 18..., len neviem čoho... aby niekoho rovnakého sopliaka zbalila??? Pokec nevynímajúc...
Zadarmo to tiež určite nie je, to dosť špatné ponímanie webu, PC a Internetového pripojenia a detského času tiež.
|
| |
Re: skype
Od reg.: 34224
|
Pridané:
21.5.2008 9:56
lol to co zasa trepes
|
| |
Re: qakaniny...
Od: fotograf
|
Pridané:
21.5.2008 10:00
Coby trepal, len mu nie jedno, ze ludia (a najma decka) nezmyselne zabijaju cas. Ale mozno prave o to ide - aby ludia nemali prilis vela casu, napriklad na rozmyslanie... :-(
|
| |
Re: qakaniny...
Od: petrsen
|
Pridané:
21.5.2008 10:48
ja mam 70 ludi v kontaktoch na icq. z toho osobne poznam cca 65. ti ostatni piati su ludia z rovnakymi zalubami, co mi vedia vselico zohnat atd, teda ziadna oposite sex zoznamka.nemyslim, ze icq je len na zoznamovanie,ale aj na komunikaciu ako taku. vdaka im aj platim mensie ucty za telefon. napisem radsej icq spravu ako poslem sms alebo zavolam (napr : ides na pivo? sms=1-3sk,icq =0sk).
|
| |
Re: qakaniny...
Od: 1+1=Anin
|
Pridané:
21.5.2008 11:34
Ako si vypočítal že tvoje IQC je zadarmo???
To je taká logika, ako keď si študentský nešťastník púšťa cestou, nakradnuté, MP0.3-ky z noťasa...
|
| |
ICQ ee
Od: klolok
|
Pridané:
21.5.2008 12:37
Niektory sa tu pytaju ze co je zle na ICQ. No ja mam s nim len zle skusenosti. Minuly rok v decembri som si zalozil ucet, pridal tam niekolko kontaktov. A jedneho krasneho dna mi po zapnuti ICQ 5.1 zmizli kontakty, vsetky do jedneho, proste boli fuc. Potom sa do tyzdna postupne obnovili ale musel znovu ziadat autorizaciu. Po mesiaci znova. Po dvoch mesiacoch mi zase niekoho vymazalo. Tak som sa na ten ucet vysral a isiel zalozit novy. Idem na stranku (uz som chvalabohu pouzival vtedy Linux), najskor mi pristup na nu vyblokuje Firefox, ze maju uz prepadnutu lehotu bezpecnostneho certifikatu a musel som mu udelit vynimku, aby som sa tam dostal (to tiez hovori o urovni ich stranok, uz to maju myslim ale spravene), zaregistrovalo ma to az na druhy pokus ked po prvom pokuse to padlo samo od seba.
|
| |
Re: ICQ ee
Od: klolok
|
Pridané:
21.5.2008 12:38
Modlim sa aby mi tento novy ucet zase nemazal kontakty. Dalsie veci ktore sa mi nepacia, ze napr. heslo si tam mozem menit len v original ICQ klientovy, na serveri uz nie. Ani ten ich odpad (rozumej ICQ ucet) nemozem z toho ich smetiska (rozumej server www.icq.com) vymazat. Prenos suborov funguje ako sa mu chce. do origanal ICQ klienta v. 5.1 ked som chcel pridat novy kontakt a autorizovat ho tak som musel ten soft dvakrat resetnut aby tak urobil, stale pisal ze je autorizovany a v zozname kontaktov bol oznaceny ako neautorizovany.ICQ klient verzia 6 je pomaly a nestabilny, mozu si ho niekam strcit. Pouzivat ostatne klienty ako Qip, Miranda, linuxacke Pidgin, Kopete je porusenie licencie a tym nelegalne, ale mam ich na haku. A podobne aj Jabber transport, ktory som skusal je asi tiez nelegalny a kvoli zastaranosti ICQ to nejde dobre, vsetci sa mi stazuju ze ma stale vidia offline. Takze to su moje skusenosti.
|
| |
Re: ICQ ee
Od: klolok
|
Pridané:
21.5.2008 12:38
A na rozdiel od ICQ, Skype aspon funguje dobre a Jabber je perfektny a tie sluzby ktore ponukaju mnohe Jabber servery napr Jabber konferencie. A na tie ani nepotrebujete mat Jabber ucet, da sa tam dostat aj s prehladavaca, samozrejme takeho ktory to podporuje. Opera neviem ale myslim ze nie, ale Firefox to podoruje. Takze to je moj nazor a skusenosti, bez adt. ako to tu niekto napisal. A pouzivam ho len preto ze vsetci znamy ho maju a o jabbery nechcu ani pocut a Skype ich tiez moc neberie, cize z nutnosti, inak by som ho poslal do zadku, aby som bol slusny. Takze tak.
|
| |
asi tak
Od: tralalalalala
|
Pridané:
21.5.2008 13:46
pravdu mas.tak prinut cim najviac ludi prejst na nieco ine.myslim ze vela ludi ma icq iba z nutnosti.tak ich prinut ty-ak su tam ludia ktory potrebuju byt s tebou v kontakte,jednoducho im povedz ze z icq koncis a ked nechcu
|
| |
asi tťa
Od: tralalalalala
|
Pridané:
21.5.2008 13:47
nic ine nech ti poslu mail.viem nie vzdy sa to da,podla toho koho v tom icq mas a este podla toho kolko ludi tam mas.
icq je odpad.a k tomu zadarmo-je to zadarmo.preco nie?to ze ti bezi komp a platis za pripojenie......platis aj za mobil,za pausal(alebo kredit kupujes)nabijas mobil....a este aj platis za posranu sms.skus si vypocitat naklady za beh kompu,pripojenia a skus si vypocitat naklady za poslanie takeho mnozstva znakov cez sms,kolko das mesacne cez internet.zistis ze za tie peniaze by si mohol kupit kopec inych veci.....cize jednoznacne icq je zadarmo.akurat platis providerovi-za to uz icq nemoze.a neplatis providerovi iba za to ze si na icq.predsa platis aj za ine veci...aby si mohol vobec surfovat...jednoznacne sa to oplati viac ako blbe sms alebo hovory cez mobil
neuznavam icq aby bolo jasne.....nutnost..ale pomaly s nim koncim
|
| |
Re: asi tťa
Od: Manin
|
Pridané:
21.5.2008 14:25
Ale ani nie. Za ten zabiý IQC čas by si mohol urobiť aj niečo užitočné. Napr. pomylovať partnerku.
:)
|
| |
Re: asi tťa
Od: haha
|
Pridané:
22.5.2008 3:17
"pomylovat" - asponze s tvrdym :D:D
|
| |
ttťjv
Od: tralalalalala
|
Pridané:
21.5.2008 14:54
no tak ako kto.vies ked si z frajerkou raz za uhorkac a byva 100 km tak zijeme aspon cez skype no nie?nie kazdy ma babu ktora byva hned vedla u susedov......:-)
|
| |
Re: ttťjv
Od reg.: LordWigo
|
Pridané:
21.5.2008 15:58
Nuž a po čase ani skype ani ICQ nepomôže a žena sa na teba vysere a budeš si len honiť ako ja :-(. Good luck
|
| |
Re: ttťjv
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
21.5.2008 18:16
ty huju ak maš viac ako 18 tak si daj nejake kul tangače a chod hladat nejaku "vevericku" do mesta
|
| |
Re: ttťjv
Od: ericco
|
Pridané:
23.5.2008 17:14
tak ako napriklad ja...
|
| |
dzuhfh
Od: tralalalalala
|
Pridané:
21.5.2008 14:55
a taky bohaty som neni aby som jej vyvolaval za hranice....
|
| |
pouzivam len meebo
Od: patok
|
Pridané:
22.5.2008 8:03
myslite, ze robim chybu? ako hlavne icq rozhranie pouzivam meebo ci skole ci v dome. icq 6 mam stiahnute,ale nezapinam ho (len ked chcem prijat/odoslat subory a to je tak raz za dva mesiace)icqm pouzivam len na pisanie.. myslite ze meebo je dobra volba,alebo radsej pouzit klienta?
|
| |
Re: pouzivam len meebo
Od: klolok
|
Pridané:
22.5.2008 9:22
meebo.com je dobra volba, aspon si tym ich klientom nezatazujes pocitac :-). Ja taktiez uvazujem ze ho budem pouzivat a klienta zapnem, len ked budem prenasat subor cez ICQ, co takisto robim zriedkavo.
|
| |
Re: pouzivam len meebo
Od: patok
|
Pridané:
22.5.2008 9:49
a paci sa mi, ze ked chcem zatvorit meebo, tak najprv pyta potvrdenie, aspon omylom nevypnem icq
|