| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
pekny dokument
Od: mIREZ.sk
|
Pridané:
16.5.2008 9:48
s vyhovorkami :)))
|
| |
Re: pekny dokument
Od reg.: -nikto-
|
Pridané:
16.5.2008 11:18
"bez administratívnych oprávnení" - nechceli ste napisat skor administratorskych ?
|
| |
Re: pekny dokument
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
16.5.2008 12:16
Díky za upozornenie, bolo to opravené.
|
| |
Vista
Od: JohnyX
|
Pridané:
16.5.2008 9:49
Vista je preferovana, lebo je nanutena...
|
| |
Re: Vista
Od reg.: Skywolf007
|
Pridané:
16.5.2008 11:16
ty si debil. nikto ti nenuti kupit vistu, mas milion inych moznosti, tak prosim ta nestazuj sa. milujem takych hlupych ludi, ktory sa vzdy stazuju na microsoft a na windows. ked microsoft chce windows spravit lepsim tak kazdy nadava na UAC. boze ludia sa zobudte!!! vista je dobry system, nahodou prinasa vela novych funkcii, a stabilitu. ten kto ma problemy tak prosim nech sa nestazuje, ale nainstaluje si winxp alebo nejaku distribuciu linuxu. NIKTO VAS NIC NENUTI!!!! Sa uz uvedomte prosim vas!!!
|
| |
Re: Vista
Od reg.: wechet
|
Pridané:
16.5.2008 11:30
z casti mas pravdu. Ale v niektorych pripadoch je Vista nanutena...
Priklad z praxe: Programator pracujuci vo Visual Studiu potrebuje novy notebook. Lenze niektori vyrobcovia ponukaju notebooky len z predinstalovanou Vistou a na XP uz nemaju potrebne drivery. V tomto pripade mu tam ani linux nepomoze nainstalovat. ;)
|
| |
Re: Vista
Od reg.: Skywolf007
|
Pridané:
16.5.2008 11:39
ano ale to bolo vzdy tak. vysiel novy operacny system a softwarovy vyrobcovia sa snazili pripravit soft na novy operacny system, a pritom zanedbavali vyvoj na starsiu platformu. ale toto nezmenime.
|
| |
Re: Vista
Od: 1+1=Anin
|
Pridané:
16.5.2008 12:05
Na tie najpotrebnejšie a potrebné HW "veci" ovládače na notebôčik určite budú aj pod XPčko.
Možno somariny ako nejaká Wifi alebo čo ja viem aká špécia by mohla mať treble, ale čipset a VGA určite nie a to onému programátorovi predsa určite stačí...
|
| |
Re: Vista
Od reg.: wechet
|
Pridané:
16.5.2008 12:43
zase drizdas hovadiny! Naco sa vyjadrujes k niecomu, o com nemas ani sajnu? Mozno je pre teba aj sietova a zvukova karta somarina, ale si predstav, ze niektori ludia tieto periferie pouzivaju a ani na to nie su drivery pod XP
|
| |
Re: Vista
Od: a321542356234
|
Pridané:
16.5.2008 13:28
Dristas hovadiny ty. To ze na teba nevyskoci ovladac z krabice alebo na stranke vyrobcu neznamena ze neexistuje. Takze ked si debil a nevies si ten ovladac najst (a cakal som ze to bude nieco horsie ako obycajna zvukovka a sietovka, na ktoru najdes ovladac na 99%), tak drz laskavo hubu.
|
| |
Re: Vista
Od reg.: wechet
|
Pridané:
16.5.2008 13:59
fuuha, si ty ale drsnak pan najmudrejsi :) Skus trosku pohladat googli nieco o notebookoch HP Pavilion a uvidis, ze je tam plny internet toho, ako vsetci na to zhanaju drivery na XP a ze im korektne nefunguju periferie.
Preco by som ako Customer mal zhanat third-party drivery na to, aby som rozchodil notebook? Chcem tym povedat ze som tymto sposobom nuteny prejst na Vistu a nepouzivat XP.
|
| |
Re: Vista
Od: 45367895432
|
Pridané:
16.5.2008 15:09
Aha, prepac, myslel som, ze hovoris o notebookoch, nie o tych lacnych napodobeninach co nemaju ani poriadnu zaruku a servis (Paviliony posielaju do Polska a tam su uplne natvrdli, jeden notebook bol na reklamacii dvakrat a kym tretikrat slovensky servis nenatiahol cez displej foliu a fixou im na to nenapisal ze tam to maju opravit, tak ho vzdy vratili neopraveny).
A ty si megadrson, pouzijes slovo "third-party", ktore ani nevies co znamena... Ehm, akoze odkedy je VYROBCA, resp. OVLADACE ("drivery" pouziju male deticky, ktorym sa zda komunikacia v slovencine nie dost cool) Z JEHO STRANKY "third-party"?
No, ano nuteny si, ked si megalama, ktora bud nedokaze pouzit stranku vyrobcu komponentu (praveze ta zvukovka aj sietovka maju ovladace pekne u vyrobcu), alebo megasocka, ktora si kupi najlacnejsi shit na trhu aby usetrila a potom sa cuduje ze tam ma no-name "cim-viac-paliciek-tym-viac-aďiďas" komponenty, ku ktorym nezozenie poriadne ovladace ani na Vistu.
|
| |
Re: Vista
Od: hatlamatla
|
Pridané:
16.5.2008 22:55
niektore notebooky su s Vistou, uz len to ze sa nedaju kupit bez visty je nanutenie, a rovnako ovladace su na niektorych len na visty.
ps: nemam shit notas a lama niesom, a adidas nema palicky...
|
| |
Re: Vista
Od: wechet (out of house)
|
Pridané:
18.5.2008 12:29
este za cias ms-dosu som pouzival anglicky OS a pouzivam ho doteraz. Preto mi je anglictina sympatickejsia ako nejaky "priecinok, ovladac, prilepit alebo napoveda"
Hehe, paci sa mi ako sa tu rozculujes, az si cely cerveny a pritom o mne nic nevies. Ale v pohode, povazuj ma za "megalamu" (btw. moc si hraval CS-ko, ostali ti nasledky). Urcite si vies predstavit, kde mam tvoj nazor na mna. :)))
Nebudem ti na tvoje posty uz odpovedat, lebo reagujes ako idiot a vytahujes tu nejaky polsky servis, ktore je oplne off topic. Asi ti dochadzaju argumenty, ze? ;)
|
| |
Re: Vista
Od: mariooo
|
Pridané:
19.5.2008 6:36
suhlasim s tebou, napisane uplne presne
|
| |
Re: Vista
Od: Branislav Kišš
|
Pridané:
18.5.2008 23:05
tak si mal kupit napr dell k dellom si stale mozes kupit xp a ani nove delly nemaju problem z xp
|
| |
Re: Vista
Od: wechet (out of house)
|
Pridané:
18.5.2008 23:11
Ale ja nikde netvrdim ze mam HP notebook. Ja som to bral ako priklad. Mimochodom mam starsi Dell Inspiron.
|
| |
Re: Vista
Od: mariooo
|
Pridané:
19.5.2008 6:34
Dristas ty. Mal som niekolko pavilionov, so ziadnym som nemamal neriesitelny problem s drivermi. Ak je uzivatel lama, moze si za to sam. Ovladace sa nehladaju vo forach, necaka sa, kym ich najde niekto za teba. Sa zobudte, pokial nieco neviem robit, tak tuto cinnost zverim odbornikovi. To je pre vas tu typicke, vlastnu neschopnost pripisovat niekomu uplne inemu.
|
| |
Re: Vista
Od reg.: mylanko
|
Pridané:
17.5.2008 21:45
nechcem chytat za slovicka.. ale nie su periferia nahodou tlaciaren, scanner, tablet... a pod.?? ...sietova, zvukova karta je klasicky hardware.. :)
|
| |
Re: Vista
Od reg.: pyrotechnik
|
Pridané:
18.5.2008 12:59
"Možno somariny ako nejaká Wifi..."
tak na tomto som sa zasmial
|
| |
Re: Vista
Od: 1+1=Anin
|
Pridané:
19.5.2008 9:26
A na čom si sa zasmial? Daj lepší príklad, mňa vtedy vhodnejší hneď nenapadol. Programátor sa bez WiFi siete isto zaobíde...
|
| |
Re: Vista
Od: Branislav Kišš
|
Pridané:
18.5.2008 23:03
zdar vsetci aj ked si kupite napr notebook z predinstalovanou vistou tak si mozete miesto vistu z microsoft.com stiahnut xp a na to xp vam plati licencia z visty takze ho pouzivate legalne .takze asi tak ale mam pocit ze microsoft robi operacne systemy pre coraz blbsich ludi a my technicky zdatnejsi tie veci bereme ako obtiaz
|
| |
Re: Vista
Od: geyc
|
Pridané:
16.5.2008 11:35
ani pocitace nas NIKTO NENUTI pouzivat ty magor
|
| |
Re: Vista
Od: parazol
|
Pridané:
16.5.2008 15:21
Nenuti?...si si isty?...kupis si notebook, ajajaj zase ta VIsta dobre das hu do prdele a bum nemas drivery co ti zostane mas notebook za 30 000 a nemozes ho pouzivat bo nemas drivery tak vista spat ..lenze potom ti vytecu nervy tak rozbijes notebook a je to tu skoda 30 papierov a za vsetko moze MS!
PS:LINUX FOREVER !!!
PS2:A ten drivery ma hehehe
|
| |
Re: Vista
Od: kraskaAzviera
|
Pridané:
16.5.2008 16:13
Veru veru kamo. Linux rulez...
|
| |
Re: Vista
Od: quix_
|
Pridané:
16.5.2008 17:06
ah ty si trtko, inak to napisat neviem.
clovece nemal by si vobec pouzivat pocitace ked dokazez vypotit takyto prispevok.
1.)aspon sa snaz pisat tak aby ta kazdy slovak pochopil, slovicko "hu" je co? asi si myslel "ju" aj ked je to "ten" operacny system ale ok mozno je lepise "ta" vista.
2.)to prve ps si si mohol odpustit teraz vyzeras ako (slovami legandarneho radka "velke ego,marketingovy guru,znalca najlepsich veci a podnikatela" hulana) vymasteny pubescent.
3.)a ano linux v sucasnosti velmi pravdepodobne podporuje viac hardveru ako vista. (PSmoje: na svojich strojoch mam len debian based disribucie)
|
| |
Re: Vista
Od: quix_
|
Pridané:
16.5.2008 17:07
chybicka se vloudila "marketingoveho guru".
|
| |
Re: Vista
Od: 5324535
|
Pridané:
16.5.2008 17:38
Si geňo.
|
| |
Re: Vista
Od reg.: 34224
|
Pridané:
18.5.2008 12:03
jasne, nevidi si tri metre od nosa lebo tam ma krabice od hlisty :D
|
| |
Boze ludia
Od: mylanooozo
|
Pridané:
17.5.2008 0:23
Ach boze.. Vobec vas nechapem, preco sa musite natahovat o to, ktory system je lepsi a ktory horsi. Podla mna ma kazdy system nieco do seba a clovek by si ho mal vybrat podla toho co mu najviac vyhovuje. System, ktory pouzivate vy, nemusi vyhovovat niekomu inemu, tak mu ho uplne zbytocne vnucujete. Nepoviem, ked niekto prihodi do eteru svoje skusenosti s pouzivanim daneho systemu, ale nutit niekoho...???
Napr. na moju pracu najviac vyhovuje MacOS X a obcas pustim este XP kvoli skole. Skusal som aj rozdne distribucie Linuxu a podla mna kazdy z tychto OS ma nieco do seba. Vista mi osobne moc nesadla, ale casom sa to podla mna zlepsi.. Moj MacOS vsak uz asi neopustim :)
|
| |
Re: Vista
Od: DeeerDance
|
Pridané:
16.5.2008 16:00
A directX 10 si vycucam z prsta?
Nabuduce sa nerozculuj nad niecim o com nemas paru...
|
| |
Lol ja asi umriem :D
Od: kraskaAzviera
|
Pridané:
16.5.2008 16:11
"boze ludia sa zobudte!!! vista je dobry system, nahodou prinasa vela novych funkcii, a stabilitu. Tak ty si vesely clovek a asi ani niesi debil. Ze?
|
| |
Re: Lol ja asi umriem :D
Od: vrmvrm
|
Pridané:
16.5.2008 17:08
len aby si nepukol zaba. ked clovek pracujuci v ms povie ze vista ako system sa nepodaril asi na tom nieco bude ;)
|
| |
Re: Lol ja asi umriem :D
Od: awerd
|
Pridané:
16.5.2008 21:07
ked povie upratovacka vo firme kde pracujem ze vyrobky su naprd tak na tom tiez nieco bude?
|
| |
Re: Vista
Od: abcde
|
Pridané:
16.5.2008 16:35
Bezohladu na to ci je vista dobra alebo nie, ma pravdu, takze debil si ty.
|
| |
hura wddm
Od: Yg0r
|
Pridané:
16.5.2008 9:58
neviem ale niektore drivery to tak sa mi zda vedeli robit samostatne. neviem u mna to robilo len a len problemy. vista x64 + radeon 3870 = nahodne restartovanie grafickeho driveru...
|
| |
Re: hura wddm
Od: roman222
|
Pridané:
16.5.2008 10:06
ale za to nemoze microsoft, ale amd...
|
| |
Re: hura wddm
Od reg.: TheTOM.SK
|
Pridané:
16.5.2008 10:50
Tak, tak, u mna su s touto kombinaciou taktiez denne BSOD. :(
|
| |
Re: hura wddm
Od: enzone
|
Pridané:
16.5.2008 11:00
mam Vista home premium x64 + radeon 3870 a nic sa nedeje. pravze pri XP 32b som mal pravidelne BSOD alebo skorej ciernu obrazovku.
|
| |
64-bit
Od: _PM
|
Pridané:
16.5.2008 10:06
Myslim ze nastup 64-bit pride skor ako ocakavaju. Cena RAM je nizka a 4GB uz dnes nie je luxus. Myslim ze prechod na 64bit je nevyhnutny.
|
| |
Re: 64-bit
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.5.2008 13:15
cena ram je sice "nizka" (aktualne sa zvysuje) ale to neznamena ze treba kupit rovno 4GB lebo je lacna. Tolko pamate nevyuzijes ziadnym bezne pouzivanym domacim programom. Aj na hracske pc staci 2GB takze winXP_32 tu bude este dllho dllllho a 64bit pride az potom co sa Balmer rozhodne nevydat 32bit novy win.
|
| |
Re: 64-bit
Od: DeeerDance
|
Pridané:
16.5.2008 16:06
sa neboj hry vyuziju tie 4GB
2x2GB (KIT 2x1GB) DDR2 800MHz PC6400
A-DATA Extreme Edition Vitesta RETAIL BOX dual channel
2500SK za 4GB, no nekup to! za taku cenu som posledne ked som upgradoval kupoval 512MB
|
| |
Re: 64-bit
Od: Kyo
|
Pridané:
18.5.2008 5:00
"Tolko pamate nevyuzijes ziadnym bezne pouzivanym domacim programom."
Samozřejmě že využiješ: operačním systémem. Slušné operační systémy využívají volnou operační paměť jako diskovou vyrovnávací paměť a mít půlgigabajt jako cache nebo mít dva a půl gigabajtu jako cache, to už je pořádný rozdíl. Navíc při normální práci se nevyhazují stránky z cache tak snadno, a třeba pokud spouštím velkou aplikaci, je slušná šance, že je ještě celá v cachi, i když byla naposledy spuštěná před poměrně dlouhou dobou. Díky tomu člověk nepotřebuje žádný "ReadyBoost" ani podobné dřísty. :-)
|
| |
preklep
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
16.5.2008 10:16
"U inštalačných obrazov vzhľadom"
zrejme by malo byt obrazoCH
|
| |
Re: preklep
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
16.5.2008 10:17
pardon dobre to je...uz mi sibe
|
| |
misunderstanding
Od: Cca
|
Pridané:
16.5.2008 10:22
Chudák ujo Microsoft zasa raz zostal nepochopený...
|
| |
Hlavne
Od: Amadeus2
|
Pridané:
16.5.2008 10:30
Hlavne tam chyba vysvetlenie, preco tak neprijatelne obtazuju s DRM.
|
| |
Re: Hlavne
Od reg.: YaDo75
|
Pridané:
16.5.2008 12:29
Myslis, ze to robia dobrovolne? Alebo mas snad DRM ochranu na disku s instalackami Windows? Cele je to o nahravacich spolocnostiach a ich ziskoch a predchadzani sudnim sporom.
|
| |
Billy
Od: truhlik
|
Pridané:
16.5.2008 10:50
Priatelia, ten Billy nam chce naordinovat hadam este aj kedy mame chodit na toaletu. :-(
("samozrejme snahu o prinútenie vývojárov písať korektné aplikácie ")
|
| |
Re: Billy
Od reg.: wechet
|
Pridané:
16.5.2008 11:32
Billy uz nic neordinuje aj si si nevsimol ;)
|
| |
Re: Billy
Od: truhlik
|
Pridané:
16.5.2008 12:24
musis rozlisovat medzi topmanagementom a akcionarom najma majoritnym (ako Billy), ktory taha nitkami. Topmanagement spravi to a iba to (najma klucove zalezitosti), co nariadi akcionar prosterdnictvom predstavenstva a este si to skontroluje cez dozornu radu.
|
| |
Re: Billy
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.5.2008 13:17
to iste :) vid jahuu
|
| |
Re: Billy
Od: truhlik
|
Pridané:
16.5.2008 15:43
zrejme si nepochopil, ze cely ruch okolo yahoo mal za ciel zvysit ceny niektorych akcii a vylepsit PR
|
| |
Re: Billy
Od: DeeerDance
|
Pridané:
16.5.2008 16:09
tak ty si zase nesledoval posledne spravy okolo yahoo a aka je sucasna situacia...
|
| |
5 důvodů
Od: Accuphose+
|
Pridané:
16.5.2008 13:35
Komu to vysvětlují? Jediný důvod pro přechod je 64 bitová architektura a sami tvrdí, že na několik let je to pasé a pak přijde jiný OS. Z toho vyplývá, že Vista je zbytečnost, počkejme si na další verzi.
|
| |
Re: 5 důvodů
Od: silly_billy
|
Pridané:
16.5.2008 14:53
akoze na sedmicku? fuuuuha, to teda bude zas kecov okolo...
|
| |
5421352135
Od: 3214321542135
|
Pridané:
16.5.2008 13:41
A neviem co sa tu v diskusii vzrusujete o nejakom diktovani, vyhovorkach, atd. ked ten dokument by ste si prave vy mali precitat ako prvi. Lebo neustale sa tu niekto stazuje na UAC a pritom si mysli ze ide o potvrdzovanie akcii pouzivatela, ci nahodou neklikol vedla a pod.
|
| |
ovladace XP
Od: dts
|
Pridané:
16.5.2008 20:22
na vsetkych aktualnych modeloch notebookov HP,som bez problemov nainstaloval vsetky ovladace a zariadenia..
|
| |
Re: ovladace XP
Od: Sancho
|
Pridané:
16.5.2008 22:03
Otazka: Odkial si zohnal ovladace pre Bluetooth moduly s chipsetom, ktore pouzivaju BlueSolei soft? Ten je totiz bez dodatocneho zaplatenia schopny preniest len 5MB dat a to nie som schopny ani zosynchronizovat telefon...
|
| |
Re: ovladace XP
Od reg.: roob_
|
Pridané:
16.5.2008 23:38
jo to ajja - okrem pavilion g7000. nainstalovat ich skutocne nieje problem. Problem je ich najst. A to uz take lahke nieje, kedze napr na ten g7000 niesu. Uz si nepamatam co konkretne, ale bud zvukovka abo sietovka nebola. Tak tam sla naspet vista, sak typek si zvykne.
|
| |
jesus
Od: Xbox64%
|
Pridané:
16.5.2008 20:29
Vies vistu si da len ten kto ma nato peniaze(resp. PC).....a kto nema tak tu trepe blbosti.... mam Vista Ultimate X64 AMD Phenon 8500, 4 GBRam,74GB Raptor na system a koli obcastnemu hraniu 9600GT(predtim 8600)
A teraz kazdy bude trepat ze mam bohateho tatka nie nie... tento pocitac som si kupil nasplatky aby som mohol pracovat rychlo a kvalitne.Pracujem z hrafikou a viem co je zapratanie 3 a viac GB ram za 10 min(system pri spusteny zabera 1.2GB)!!!! Chcem vidiet toho blazna ktory pouziva XP na taketo veci,nase krasne XP ako viete neviuzije zo 4GB ram ani 3 preto som bol nuteny prjst na vistu...Rychlost 4-jadra na 64bit architekture je porfektna na Xp som taku rychlost nikdy nevidel a Linux??? hahah Zabite, kym tu bude monopol Microsoft nema sancu pochopte...2 percenta pouzivatelov linuxu nestoja vyvojarom zato...a ze je zadarmo....dobre nech je ale..ale chcem vidiet aku by ste delaly vy ZADARMO!!!!!!
|
| |
Re: jesus
Od: Sancho
|
Pridané:
16.5.2008 22:01
Clovece, ty si ina lama.
4GB RAM potrebujes, lebo ti 1.2GB zozerie system.
To ti XP nezozerie, takze mu stacia aj tie 3 a nieco, co dokaze adresovat a pojde to rovnako.
Ak sa dopre pamatam, tak XPpro vedeli pouzit len 2 CPU. Kazdopadne, zoznam aplikacii, ktore dokazu pouzit 4 jadra je tak maly a tie aplikacie su tak drahe, ze si ich rozhodne nemoze dovolit clovek, ktory kupuje takuto lacnu zostavu na splatky (mrkni do cennikov, co stoji taka Maya...).
Ty si nebol nuteny prejst na Vistu - ty si na nu presiel, lebo krajsie blika a kraaasne prekresluje okienka - aspon podla "sily" tvojich argumentov to tak je. Mimochodom, tvoj nick asi dost vystihuje to, na co tie 4 jadra si schopny pouzit ;-)
|
| |
Re: jesus
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
17.5.2008 11:27
A co ked OS zaberie 1/3 instalovanej RAM? Svojho casu na jesen 1998 Win 98 SE zabral povedzeme 20 MB zo 64 MB RAMky, ktora vtedy stala vyse 3-4 tisicky (4 ks. 16 MB modulov). Zvysnych vyse 40 MB RAMky nebolo super velke mnozstvo a pri vacsom mnozstve spustenych programov prislo narad swapovanie. Nech dnes Vista kvoli svojej odlisnej praci s RAM a vseliakemu kesovaniu zaberie vyse 1 GB instalovanej 4 GB RAMky (z ktorej 32 bit OS aj tak vidi len 3,2 GB) a tych 4 GB solidnej postacujucej RAMky dnes stoji 2500 Sk.
Takze nechapem preco stale ludia pindaju. A tych zvysnych vyse 2 GB na cistu pracu a ostatne programy je pekne mnozstvo na spuuuuustu programov. Okrem toho tych zabranych vyse 1 GB nakesovanych somarin zrejme trocha urychluje pracu.
|
| |
microsrot
Od: tom.sk
|
Pridané:
16.5.2008 22:13
akoze ked Microsoft uz musi vysvetlovat ludom ze nepochopili nejake funkcie, a tlacit ich aj tak do pouzivania Visty, aj ked ju chce len malo kto, to uz je hodne ubohe.
Ale ja som rad ze je Vista- otvorila mi totiz oci- zistil som ze XPbol zrejme posledny system od MS, ktory som pouzival. Vdaka Ubuntu je svet bez MS krajsi... :-D
|
| |
Modra obrazovka na Viste min. 1x denne
Od: HpNb
|
Pridané:
16.5.2008 23:59
Na novom NB HP 8510p mam Vista Business v Slovenskej lokalizacii. Vsetky ovladace mam aktualizovane. Avsak kazdy den sa mi Visty aspon raz sponntanne restratuju z dovodu konfliktu problemov s radicom grafickej karty.
Este ze mam aj povodny NB s WinXP na ktorom pracujem kym sa mi restartuju Visty.
Kazdy den sa zaprisahavam ze tu Vistu vyhodim, ale ked si uvedomim aku stratu casu by som mal so zhananim ovladocov pre WinXP na vsetky periferia co HP 8510p ma, tak utrpne cakam najdlhsie do polovicu maja, kedy by mal byt uvolneny SP1 aj na slovensku lokalizaciu.
Takze aj ked uz davno chapem tych novych pat funkcii Visty, citim sa pri kazdom spontannom reboote vydierany Microsoftom (a HP), ze som pri kupe daneho NB nemal moznost vybrat si medzi Vista a WinXP.
|
| |
Re: Modra obrazovka na Viste min. 1x denne
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
17.5.2008 16:36
ten driver by ti padal aj na XP ... takze je to jedno, aky OS mas, ked je driver napisany zle ...
|
| |
Vista vs. XP
Od: GiveCode
|
Pridané:
17.5.2008 19:00
je to len môj nazor ale myslim že každy ma teraz pravdu... XP existuje dlhšie ako Vista a preto podporuje viac softu aj hardwaru. samozrejme ze ked Vista bude uz tych 5,6 rokov na trhu nebude problem na nu zohnat nič pretože tym že vätšina PC a Notebookou už ma predinštalovanu Vistu Kompatibilnu zo všetkym čo v nom je nebudu sa tym zbytočne zatažovať a budu pracovať v nej a ty kreatívnejší budu programovať a za nejaký čas sa to vyrovná...no zatial ostávam pri XP...týmto neodsudzujem ani Vistu ani žiaden iný Operačný Systém
|
| |
Re: Vista vs. XP
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.5.2008 10:24
Ked bola Vista vonku mesiac je jasne ze neexistovali ani len takmer ziadne ovladace, kompalibilita probramov sa skusala za behu ... vacsina isla, nieco nie. Problemy mali hlavne systemove programy (antiviry, antispyware, firewally, benchmarky a vobec vsetky monitorovacie a benchmarkovacie systemove utility). Z beznech uzivatelskych programov vacsina sla.
Dnes takmer pol druheho roka potom co je Vista vonku nie je absolutne ziaden problem kupit novy HW aj s ovladacmi na Vistu ... MB a VGA su daaaavno samozrejmost (na svoju 2 roky staru VGA ci MB si staci ovladace na Vistu stiahnut zo stranky vyrobcu), takisto tlaciarne a skenery su ovela menej problemove ako v case vydania ... dokonca aj TV karty su v pohode :-) ... sam jednu pod Vistou prevadzkujem a je to fajn.
|
| |
Re: Vista vs. XP
Od: Branislav Kišš
|
Pridané:
18.5.2008 23:25
vista je obicajny pozierac RAMky a inac vista ma aj nejake utility aby ta mohla CIA cekovat pomozou tvojho pc a tak
|
| |
Re: Vista vs. XP
Od reg.: Pjetro de
|
Pridané:
18.5.2008 10:24
Ostatne uzivatelske programy ktore robia problemy sa daju spustit v rezime kompatibility, alebo su na trhu davno novsie verzie (napr. O&O Defrag 10 ci Perfect Disk 9 su uplne robere pre Vistu, nakolko menu akoby z oka vypadlo Office 2007) ...
No a co programy ktore pod Vistou blbnu a novsich verzii niet (napr. Partition Magic 8)??? To je signal ze treba najst alternativu ... napr. Acronis Disk Director 10 :-))))
Takze Vista dnes? Ovladace no problem ... a 98 % programov ktore som pouzival pod XP ide aj na Viste (ci ich novsie verzie) ... na zvysne 2 % treba najst alternativu ...
|
| |
ms a prachy
Od: bfu
|
Pridané:
18.5.2008 10:53
Ja sa musim uzivit a preto musim pouzivat to co pouzivaju moji klienti - zakaznici. Od 91r. sa zivim SW este som nemal zakazku na Linux ani v ziadnej firme memali linux. Vistu pouzivam uz asi rok a preto som uz nieco zarobil. Robit sw pre linux je ako lovit zralokov v Dunaji.
|
| |
asdfasdfsadg
Od: asdafasd
|
Pridané:
18.5.2008 12:28
omg toto su komenty rofl :D aj tak neviem co riesite SEGA rulez !
|
| |
tytulock
Od: tictaceateh
|
Pridané:
18.5.2008 14:09
jaky gulas :D
|
| |
notebooky
Od reg.: thomasxx
|
Pridané:
18.5.2008 14:54
ja nerozumiem preco si kupujete notebooky HP. Pred kupov NB si poriadne pozriem aku maju podporu ovladacov. a mne sa zdaju tie nb prilis drqahe naproti ASUS ma vynikajucu podporu a rozchodil som vsetky NB ASUS robil som ich asi tri alebo 4. nestaci sa pozerat len na cenu propripade HW ale aj podporu. inac na mojom desktope mam tiez 4GB z toho vyuzijem 3,2 . su hry , ktore vyuzivaju aj 3GB napr HellGate London. inac vista sa oplati koli hram. pretoze ak mam graficku kartu co podporuje dx10 tak nebudem pouzivat xp. to da logiku :)
|
| |
Re: notebooky
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
18.5.2008 15:05
ta ked na tom podrbanom papieriku je akurat typ procesora napisany§!!
|
| |
Re: notebooky
Od: mariooo
|
Pridané:
19.5.2008 6:45
Všetci kupujte šity od ešusu a ejsru. Jaaaaaj.
|
| |
Vista
Od: Majklos
|
Pridané:
20.5.2008 22:37
Tak precital som si vstky tie vase prispevky o viste,xpcku,modrych obrazovkach a podobnych picovinach.Ja mam pc s vistou uz pol roka,nijaky problem s kompatibilitou,drivermi,nic,ja sa normalne cudujem co to tu pisete.A to mam posrany athlon x2 4000+, 2gb ram,a ati hd2400xt,cize bohvie co nie,a ani raz som nemal problemy,vista je ok,z mojho pohladu lepsia ako xp.Mal som aj to na tomto pc,a dal som ho za den prec.Programy co mam idu bezproblemov,do pici sak mi tu ide taka stara kktina ako cs 1.6,wolfenstein...Nemam na vas slov
|