|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Opensuse
Od: hehehe
|
Pridané:
14.5.2008 16:26
takze distro je jasne:)
|
|
Re: Opensuse
Od: fpr
|
Pridané:
14.5.2008 16:32
To hej, podla mna je dobra volba vybrat jedno konkretne distro. Keby ich ponukli viac, tak by to cloveka, ktory moc o linuxe nevie akurat tak zmiatlo. Ze to padlo na opensuse je podla mna dobra volba. Je to dostatocne uzivatelsky privetive.
|
|
Re: Opensuse
Od reg.: Andrej P.
|
Pridané:
14.5.2008 17:12
Prave vcera som detom nahodil openSuSe distro :) predtym sa hrali na distre ubuntu :) neuveritelne ako deti co maju 9 a 8 rokov si vedia na internete najst hru na linux a este si ju aj spustit a hrat :) Ked som im kupil pocitac mali tam vistu legalne ale ked som im kupoval ORIGINALNE hry tak im nechceli slapat :( ked som volal na MS hotline tak mi povedali aby som si aktualizoval ovladace ale mal som ich plne aktualne tak som sa nastval a prec s vistou....
|
|
Re: Opensuse
Od: chudaci :)
|
Pridané:
14.5.2008 21:38
chudatka deti :) to by som chcel vidiet tie hry :)
ak su legalne, tak to budu typu solitaire, ale ak uz tvoje decka vedia stahovat nelegalnu ciernotu, klobuk dole :) to maju po tatikovi :)
|
|
Re: Opensuse
Od reg.: Andrej P.
|
Pridané:
14.5.2008 22:08
dnes sa hrali napriklad hru widelands, co cakas od 9 rocneho decka? Aby sa hral mafiu? Ten tatik ma aj win xp a vsetko v nom ma legalne vratane os, aj antivirusovy program. Este nejake zabrdanie?...
|
|
Re: Opensuse
Od: ehm
|
Pridané:
15.5.2008 8:50
tak tak ..co je na tom ze clovek ma win aj so vsetkym softom na no legal a popri tom linux ..ja som tiez tatkovy nahodil linux cez wubi ...pravidelne zaviril ten win tak takato kombinacia je celkom dobra ..ked treba nakopirujem naspet cisty OS ako vitualdisc a jede na novo :) ..wubi dobra volba aj pre starsie masinky :) ..a tei hry, aj ked si primitive, od par tych na logiku sa ani ja nevie odtrhnut :) ..jedine co moze uzivatelov oddradit ze ked si da pridat daky soft z ponuky pre linux, tak je tam toho open-s vela a nevie co si vybrat :)) ..ale musim povedat ze uz mi pripada linux ako win , co instalacia, to sa inac nainstaluje :)) ..napr. naposledy ani "sudo" na ubuntu sa nedalo pouzit :) tak trebalo opravovat manualne :)
|
|
Re: Opensuse
Od: taki
|
Pridané:
15.5.2008 18:54
ach ti jednoduchsi..... Ja bohu nezazlivam, ze vynasiel debilitu, ale ze priehrstami rozdava, tym ma uz fakt nasiera
|
|
Re: Opensuse
Od: 24525
|
Pridané:
16.5.2008 23:14
dement
|
|
heheee
Od: roflko
|
Pridané:
14.5.2008 16:30
komu by sa chcelo ist
Z kaluze do blata ?? :)
|
|
inak...
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
14.5.2008 16:33
Ja mam čierne pozadie stale ... škoda , mam origoš hlistu :! a na linuxe mi nejde sietovka :P
|
|
Re: inak...
Od reg.: mdl..
|
Pridané:
14.5.2008 16:39
fiha.. aku mas sietovku?
|
|
Re: inak...
Od reg.: fafkac
|
Pridané:
14.5.2008 16:58
to ma urcite notebook, kamos ma uplne rovnaky problem, vsetko mu frci, okrem sietovky pokail si da XP
|
|
Re: inak...
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
16.5.2008 17:05
broadcom bcm94311mcg
...skúšal som FWCUTTER aj NDISWRAPPER sice mam 64bit ale skor s tym neviem robit ako by mala byt v tom chyba :P mam aj32bit kniznice toť mam SLAMD64
|
|
Re: inak...
Od: 6546
|
Pridané:
16.5.2008 23:15
Vykasli sa na 64bit - okrem frajerovania je to uplne nanic.
|
|
Re: inak...
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
18.5.2008 10:26
GIMP mi na hliste 32bit spusti za okolo 30 sekund a na slamd64 asi za 2 sekundy
|
|
Re: inak...
Od: morpheus-sk
|
Pridané:
14.5.2008 17:21
len taky dotaz.. nejde ti sietovka alebo len net?? kamos s tym mal problem ked restartol compa z win do linuxu tak sa sietovka tvarila ako keby mu router nepridelil ip. stacilo odpojit compa od stavy na chvilku nech sa mu zmazu udaje na sietovke a spustit linux a net ide :-)
|
|
Re: inak...
Od: lflflf
|
Pridané:
14.5.2008 18:21
nepomohlo by restartovat siet ,ale softverovo?
|
|
Statistiky...
Od: Sancho
|
Pridané:
14.5.2008 16:45
No, bude tam este jeden maly detail.
Som uzivatel Linuxu, ale na vsetkych prehliadacoch mam domeny podobnych meracov, ako gemius.pl, zakazane, alebo aspon adblocknute.
Takze sa do statistiky nezaratam.
A kedze robim podobne nastavenia ako standard vsade, kde instalujem linux, tak to bude obdobny problem.
Neverim, ze by bola realna penetracia niekde okolo 2%, ale nejaka ta desatinka k dobru by sa este priratat mohla...
|
|
Re: Statistiky...
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
14.5.2008 17:06
jedna lastovicka leto nerobi
|
|
Re: Statistiky...
Od: mnn
|
Pridané:
14.5.2008 17:17
myslim si ze skoro vsetci zdatnejsi uzivatelia, ktori pouzivaju FF tak maju aj Adblock a blocknute vacsinu znamych reklam
|
|
Re: Statistiky...
Od reg.: Martin K.
|
Pridané:
14.5.2008 19:03
pokial nerobis vo firme ktora sa zivi reklamou na svojich strankach :P
|
|
Re: Statistiky...
Od: claudius
|
Pridané:
14.5.2008 21:10
tiez vsade kde instalujem linux maju adblock automaticky
|
|
Re: Statistiky...
Od: Tak
|
Pridané:
15.5.2008 21:59
ja som to povodne zacal pouzivat ked som adminoval firmeny proxy cca 15 rokov dozadu ... ze ved naco si mam zasierat linku srackami ... hlavne ked sme mali spociatku slabu linku ktora aj ked casom podrastla na cca 10Mb, nechal som to tam
a tiez davam ten adblocka vsade kde sa vyskytnem ... a ked sadnem k cuzdiemu kompu, tak sa mi vidia tie stranky akosi menej citatelne ... ale to len do chvile kym ho nenainstalijem aj tam :-)
|
|
Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
14.5.2008 17:27
Ja teda proti linuxu nic nemam, sam ho obcas pouzivam (na testovanie aplikacii, viacero distribucii naraz), ale tie screenshoty co tam zvolili su vskutku otrasne...
Na vsetkych obrazkoch je impotentna kompozicia okien, kde perlou je natocena kalkulacka, kde krasne vynika nezvladnuty antialiasing. Kapitolou samou o sebe je UI linuxu, kde zvolena tema je mimoriadne nepodarena - obhruble fonty, preplacane ikony (ale to je zial v linuxe bezny standard) a celkovo, mi to pripomina nejaku cinsku hracku. Pritom suse si vo vseobecnosti dava na vyladenosti UI zalezat, takze nechapem, ze kde je chyba...
Hosi hosi, takto sa kampan nerobi...
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od: Microshift
|
Pridané:
14.5.2008 17:51
Ak to vies urobit lepsie, preco to neurobis ? Kazda ruka je dobra .. ale kritizovat vie kazdy ;P
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
14.5.2008 18:06
"Někdy se od kritika vyžaduje, aby jeho kritika byla konstruktivní, to jest aby sama dávala najevo snahu o zlepšení, o nápravu. Smyslem a účelem kritiky sice je, aby ukázala silné a slabé stránky díla, a to také s ohledem na možnou nápravu, ta ale už není úkolem kritika. Kritik má ukázat nedostatky kritizované věci, není však povinen navrhovat, jak se mají napravit."
http://cs.wikipedia.org/wiki/Kritika
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od: Microshift
|
Pridané:
14.5.2008 18:19
A ? :D Chces tym povedat, ze ta mam povazovat za kritika ? A co ked odmietnem ? A nakoniec - na koho smerujes svoju konstruktivnu kritiku ? Je tu snad niekto, kto robil tie screenshoty ?
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
14.5.2008 18:29
Ja som vyjadril svoj, nepopieram ze kriticky nazor. Mozno to je pre teba prekvapenim, ale je to taky zvyk, ze reagovat pod clankom v komentaroch :) Jo a myslim, ze si ten citat z wikipedie nepochopil, kedze ja som ziadnu konstruktivnu kritiku nerobil, zato ty, si ju odomna ziadal.
Kazdopadne, mne je jedno ci s tym nieco autori spravia. Kampan sa mi az tak extremne nepaci a teda nemam potrebu ju priamo vylepsovat a oslovovat autorov.
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od: _peter__
|
Pridané:
14.5.2008 18:14
Neviem co sa ti nezda, mne sa to zda ok, aj ten antialiasing aj tie ikony. Mozno v jednom textovom poli by som posunul text tak o pixel nizsie, ale to je detail. Mozno to je tym, ze to pozeras na LCD?
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
14.5.2008 18:57
Ano na LCD. Autori to tiez robili na LCD (1440x900, tradicne notebookove rozlisenie). Nielen text v textovom poli bych posunul o pixel nizsie, ale vsetky texty v buttonoch su renderovane nejak posunute nahor. Toto je ale vina KDE a podla mna by to volba inej temy, alebo velkost fontu vyriesila (a ak nie, tak s panom bohom, ludia s minimalnou davkou vkusu ostanu asi pri tom windows/osx:) Vela ludi si to neuvedomuje, ale prave taketo detaily robia z UI, dobre UI...
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od: dadhdah
|
Pridané:
14.5.2008 18:23
ak sa ti nepaci linux a si vychovany na M$ produktoch tak ich pouzivaj a neser sa do linuxu
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
14.5.2008 18:32
Mozno ta to prekvapi, ale pouzivam viacero operacnych systemov naraz. A s unixami pracujem od cias, ked ty si zrejme este prdel do plienok :)
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od: ertqert
|
Pridané:
14.5.2008 18:43
tak to musis mat sakra vela rokov a uz by ta bolo treba oslovovat dedo. Nakoniec prideme k zisteniu ze tu len zbytocne sekas frajera a si mladsi.
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
14.5.2008 19:02
Sorry, ale v diskusiach hodnotim ludi podla ich pisomneho prejavu, takze ak mas o nieco viac rokov ako som si myslel, tak prepac:)
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
14.5.2008 19:16
Ale abych len "nestruhal frajera", tak informacia pre insiderov - 147.175.111.11, user som bol od roku 1996 :)
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od: Koumak
|
Pridané:
14.5.2008 21:48
Ja od cias nastupu prvych PP06 a zavadzaniu prveho inetu na SK, ale sa tym kazdemu nechvalim ;) Inetoval som uz v dobe ked este MS nevedel ako pomenuje W95 a to na Os/2 a neskor i na Win3.1 ...
Myslim vsak, ze dobra kampan nie je len o obrazkoch a drobnostiach s ikonami, ci posunutym mierne textom, ale o spravnom podani a podpore pre uzivatela.
Ludia co maju male deti nepozeraju na legalnost, vacsinou su radi, ked uzivia rodinu (zenske ajtak furt pilia usi a chlapi ajtak makame ako truudi). A decka si ajtak okrem frajeriny typu (aj ja som skusal ten linux!) nebudu robit z legalnosti tazku hlavu, ved ocko daa a ked ne, tak kamos hej. (piratsky win/hry)
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od reg.: x x l l
|
Pridané:
15.5.2008 0:04
Tak v tomto s tebou nesuhlasim. Dobra kampan je v prvom rade o obrazkoch, videach a teda o prvom dojme. Mozes mat podporu aku chces, aj zlatu, ale ak neoslovis na prvy krat, je ti to na nic. Vo svojej podstate vtipna parodia ms kampane takto nabera len a len na trapnosti a ma sancu akurat tak pobavit par nadsencov, co uz linux pouzivaju...
Apropo, vobec som nechcel zachadzat do extremov typu - "ja som bol skor" alebo "decka si to aj tak zwarezia", ja som len poukazal na to, ze je to odflaknute. Zvysok je offtopic, sposobeny miestnymi pubescentami. Koniec :)
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od reg.: Propediotika
|
Pridané:
14.5.2008 18:49
Takato reakcia bola neopodstatnena...
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od reg.: userKO
|
Pridané:
14.5.2008 19:06
suhlasim...linux je na 2 veci. a dokonca pre bfu zbytocny....ale ty co maju vela volneho casu, nech sa hraju s cim chcu.
-teraz som skusal vo virtual pc mandrivu(virtualny disk som si spravil este ked som mal rozlisenie 800*600). teraz mam 1680*1050. tak som to skusal zmenit, nieco som spravil zle a uz mi to vobec nejde(vypisalo mi sice, ze sa to moze pokazit, ale ked to vypisuje pri kazdej prilezitosti, tak clovek to uz ani necita)....asi som nastavil zle rozlisenie-vo windowsoch je naprava otazkou 10 kliknuti. v tom linuxe v safe mode ale mas prikazovy riaodok a bfu sa moze poskladat...jednoduchsie to bude asi preintalovat :D
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
14.5.2008 22:37
BFU co sa rype do niecoho, comu nerozumie, ignoruje varovne hlasky a potom este p*cuje... Obe ruky odtat.
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od reg.: userKO
|
Pridané:
15.5.2008 7:44
njn, ale vo windowse by sa to nestalo ;)
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
15.5.2008 8:08
Mne sa to vo Windowse stalo, a nasledovala svata reinstalace. Linux ma aspon ten prikazovy riadok, kde moze clovek veci opravit za chvilu.
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
15.5.2008 20:03
Preco nie? Ked je niekto magor a nevie o safemode je po prestaveni rozlisenia pod windows v rovnakej pr..li ako pod Linuxom :p
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od: ehm
|
Pridané:
15.5.2008 9:00
zalezi aj v com si to robil ..predpokladam ze nie vo virzualboxe bo ten celkom zvlada nastavit aj wide vacsie rozlisenie.. podla vsetkeho aj ine VM softy to dokazu. Len ci si doinstaloval do virualu aj potrebny balik z VM softu.. Ja som tiez hromzil asi 2 tyzdne a potom som si precital manual :))
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od reg.: Propediotika
|
Pridané:
14.5.2008 18:50
Suhlasim s tebou. Ta kalkulacka tomu naozaj dodava dalsi level :)
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od: 2008
|
Pridané:
14.5.2008 19:26
Zle renderovanie fontov je sposobene kniznicou freetype, ktora je na vacsine
distribucii zkompilovana bez podpory urciteho patentovaneho algoritmu.
Zle GUI je sposobene umyselne, pretoze ludia, ktori o tom rozhoduju sa riadia
podla urcitych velmi j3bnutych pravidiel.
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od reg.: mdl..
|
Pridané:
15.5.2008 15:51
tiez neviem preco tam ukazuju GUI (KDE4), ktore je zatial velmi nestabilne (beta) a vo vyvoji.
|
|
Úžasné!
Od: m_s
|
Pridané:
18.5.2008 0:55
Kalkulačku tam nevidím, písmo záleží hlavně na prohlížeči a systémových fontech. Já je mám normální.
Ikony a témata vůbec si mohu zvolit a instalovat jakékoliv si vyberu. MSW má jen jedno téma, desktopová prostředí *nixů mají už v základě několik témat k dispozici ihned.
Naopak vím, že třeba ikony z KDE (nejen crystal) si nadšenci konvertovali, "moderní GUI MSW neumí ani "png" formát a o vektorových nepsaje, a nahrazovali jimi ikony ve W...
|
|
Re: Ukazkove screenshoty - skor odradzaju
Od: Antialiasing
|
Pridané:
18.5.2008 22:56
win bez antialiasingu
mireq.linuxos.sk/projects/simplex/program1.png
win s antialiasingom
mireq.linuxos.sk/projects/simplex/program2.png
krásna ukážka perfektne zvládnutého antialisingu, že ;)
|
|
fu m$
Od: fu m$
|
Pridané:
14.5.2008 17:46
no mohlo tam byt na vyber viac distribucii, nie ibe opensuse :D, ved kazdemu vyhovuje nieco ine :]
|
|
Re: fu m$
Od: hmmmmmm
|
Pridané:
14.5.2008 17:56
Ta stranka zrejme nie je urcena pre ludi, ktori uz o linuxe co-to vedia, prave naopak.
A okrem toho :) "K dispozici jsou samozřejmě i další distribuce Linuxu, které mohou vyhovovat Vašim požadavkům, jejich seznam najdete na proc.linux.cz"
|
|
Obchod
Od reg.: Propediotika
|
Pridané:
14.5.2008 17:47
Mne to nevyzera ako kampan na linux, ale skor na internetovy obchod...
|
|
open source
Od reg.: zy0tic
|
Pridané:
14.5.2008 18:17
paci sa mi tato cesta a dufam ze to zajde este dalej a open source bude lepsi a kvalitnejsi...
tie statistiky o penetracii niesu relevantne..;-)) realne cisla su niekde inde...
|
|
BSA = BSE
Od: Edison unreg
|
Pridané:
14.5.2008 18:29
Samozrejme, ze BSA Open Source nepropaguje. Vsak keby sa vsade pouzival bezplatny open source, prisli by o pracu a chlieb. To by bolo to iste, akokeby vyrobca stihaciek podporoval mietove aktivity.
|
|
1324567890
Od: 2134567890
|
Pridané:
14.5.2008 18:58
Samozrejme... Alternativa, zauzivane tvrdenia - bla, bla, bla.
Nedavno som sa s Hardy Heronom presvedcil sam.
Ubuntu: zahadne zmiznutie prehravaca v polovici prvej skladby, obrovske pismena v login okne a na rozlucku ta nadhera nereagovala na vypnutie.
Kubuntu: brutalne velke pismena vsade, nemoznost to nejako zmenit z grafickeho prostredia (kedze na obrazovku sa zmestil tak titulok okna a trikrat zlomeny prvy riadok textu).
Xubuntu: rovnako obrovske pismena vsade.
A samozrejme ze kedze to nema ziadnu podporu, tak jedine google a internetove fora. Google nasiel tak maximalne pozatvarane bugreporty a na tych forach bolo niekolko postupov, ktore nespravili bud vobec nic alebo nefungovali (niekedy to sice docielilo nabehnutie s normalnym pismom, ale zaroven v snad 640x480 a sice si to pekne graficky vypytalo DPI, rozlisenie, atd., ale opat to nicomu nepomohlo).
|
|
Re: 1324567890
Od: 2134567890
|
Pridané:
14.5.2008 18:58
A aby som nezabudol, neustale tradicne cvakanie disku (APM 128).
Uz vidim domaceho uzivatela, ktory ma pocitac tri tyzdne ako bude legalizovat system prechodom na Linux a babrat sa zo shellu v konfiguracnych suboroch kym sa mu system vobec v minimalne pouzitelnom stave spusti. A ked sa nebodaj pokusi opytat na nejakom fore, tak ho zamindrakovani pubertiaci poslu nech si najskor precita tisicstranove dokumentacie, nech sa nauci systemove programovanie a potom sa s nim MOZNO budu vobec bavit...
|
|
Re: 1324567890
Od: breke
|
Pridané:
14.5.2008 20:49
asi mas nejaky exoticky hardware (exoticky pre linux)
mne vsetko v ubuntu ide na prvu supu, aj notebook aj desktop
|
|
Re: 1324567890
Od: 1324567890
|
Pridané:
14.5.2008 22:05
Notebook stary cca 2 roky, platforma Intel Centrino Duo.
Ohladom prehravania: standardna Realtek HD Audio zvukovka.
Ohladom pisma: ATi x1600, 1280x800 displej.
Tie pisma nebudu HW problem, pretoze system krasne funguje a s Gnome to viacmenej (okrem velkeho pisma v login prompte) slo, len KDE a Xfce si velke pismo ponechali aj po prihlaseni. Je zle nastavenie DPI, ale ked nefungoval ani jeden z troch navodov a nakoniec ked sa aj pytal na grafiku/rozlisenie/displej a som to tam vyplnil a sa na to znova vysr..., tak som sa vysr... ja na cele Bubuntu. Evidentne to bude len vec nejakeho maleho nastavenia, ale tolko casu nemam aby som 50x restartoval system a hladal X navodov po internete, ze kedy uz konecne nejaky zaberie. A najlepsie boli pozatvarane bugreporty co som nasiel, zevraj je problem uz vyrieseny... Ha, ha, ha.
A pritom napr. BSD take zasadne problemy nemalo (i ked s rozlisenim tam tiez problem bol).
|
|
Re: 1324567890
Od: mirrec
|
Pridané:
15.5.2008 1:14
presne ten isty problem s obrovskym pismom som mal aj ja, a presne tak ako popisujes, a podarilo sa mi ho vyriesit
tu je navod:
do terminalu daj
sudo gedit /etc/gdm/gdm.conf
najst riadky s textom
[server-Standard]
name=Standard server
command=/usr/bin/X -br -audit 0
a zmenit ich na
[server-Standard]
name=Standard server
command=/usr/bin/X -br -audit 0 -dpi 96
tento postup mi vyriesil nie len velkost fontu pri prihlasovani sa do systemu, ale aj fonty v KDE nabehli tak ako mali
|
|
Re: 1324567890
Od reg.: Propediotika
|
Pridané:
14.5.2008 20:56
To cvakanie disku bude asi parkovanie hlaviciek, co je uz stara znama chyba v ubuntu, neviem, ci sa uz opravila. Malo by stacit "hdparm -B 255 /dev/sda", cim sa vypne parkovanie hlaviciek. Najdes o tom na nete viac info, ale samozrejme, ze mas pravdu, ze toto rozhodne nie je privetive pre bezneho pouzivatela.
|
|
zasmial som sa
Od: Froshy
|
Pridané:
14.5.2008 21:21
Preco je linux nanic:
1, binarna kompatibilita je vleky vymiech
2, linuxi su bugovejsie ako windows j
3, komunita je rostriestena a s amatermy sa vobec nebavi chvala bohu je www. linuxguru. sk, ktory pomaha zacinajucim linuxarom a neboji sa napisat ze ubuntu je nahovno
4, fonty v linuxe su otrasne 3 dni mi trvalo kim som to ako tak dal dokopy
Legalizacia os by mala len tedy zmysel keby stala naozaj len par korun. Teras po 7 rokov od vidania Win xp som si dovolil kupit xp.
Mam svoje roky a instalacia linuxu us premne neprichadza do uvahy s casovich dovodov nemam proste nervy na to aby som sa sral v prikazovom riadku a kompiloval kernel.
|
|
Re: zasmial som sa
Od: awdawd
|
Pridané:
14.5.2008 22:33
aj ja som sa zasmial nad tvojim prispevkom...
0. na to ze "us" mas svoje roky, gramatika ti stale nejak nejde, ale to je nepodstatne...
1. porovnavanie neporovnatelneho
2. zaujimave tvrdenie? preto sa asi na drvivej vacsine serverov preferuju linux. distribucie pred uzasne stabilnymi serverovymi ediciami windows (vlastna skusenost)
3. co je to komunita? kazda distribucia ma svoju komunitu, ktore zvycajne rozstriestene nie su. Ak si mal namysli, ze je vela distribucii, to je uz ine. S amatermi sa vobec nebavi? ehm... dost smiesne tvrdenie.
4. fonty v linuxe? myslis v shell-i? alebo kde?... na druhej strane Times New Romance vo Windows je uzasne nadherny font, co dodat...
Btw. gratulujem ku legalnemu Windows XP... mas stastie, ze sa MS rozhodol predlzit podporu tomuto zastaralemu OS, inac by si ho mohol po dvoch rokoch kludne hodit do smetia (co asi aj urobis)
|
|
Re: zasmial som sa
Od reg.: chatpall
|
Pridané:
15.5.2008 11:22
Disgrafia? Skoda, ale neda sa liecit.
www.linuxguru.sk je stranka ktora zije sama pre seba, bez nejakej komunity, bez normalnych clankov a hlavne bez stipky sebareflexie.
prosim ta vysvetli mi ako si dal fonty v linuxe dokopy? a ak by sibol taky mily, tak by si mohol svoje riesenie pastnut do maila a poslat to tymto chalanom
http://fontforge.sourceforge.net/
uvidis, budu velmi radi.
|
|
cierne pozadie
Od: Smajl
|
Pridané:
14.5.2008 21:27
Co je na tom, ze kazdu hodinu mi zmeni pozadie na cierne ? Ja to mam tak standardne nastavene a plne mi to vyhovuje =)
|
|
Re: cierne pozadie
Od reg.: Andrej P.
|
Pridané:
15.5.2008 6:27
mne vcera vecer po starte opensuse hodilo cierne pozadie. Otazka: mam ho nelegalne? :)
|
|
Jenom drobný detail
Od: PeS_cz
|
Pridané:
14.5.2008 21:37
>...fungujúceho pod záštitou Ministerstva informatiky ČR...
Už skoro rok Ministerstvo informatiky nemáme ;)
|
|
Re: Jenom drobný detail
Od: mr.speedy@jabbim.sk
|
Pridané:
16.5.2008 0:11
Filip Molčan je známym predstaviteľom českého hnutia open-source a predsedom združenia Společnost pro výzkum a podporu Open Source fungujúceho počas existencie Ministerstva informatiky ČR
ktoremu slovu zo spojenia "pocas existencie" nerozumies??
|
|
Re: Jenom drobný detail
Od reg.: 3hlav
|
Pridané:
16.5.2008 12:02
čti pozorněji a hlouběji, azapád čehúň akýsi ;-)
|
|
:o)))
Od reg.: webnick
|
Pridané:
14.5.2008 21:43
No hrozne sa ojebabrali, ale este o tom nevedia.
|
|
Ze vraj to nejde :D
Od: KlingacikSK
|
Pridané:
14.5.2008 23:01
Tie hlupe reci o tom ze po nainstalovani SP1 a vsetkych updatov, sa zrusi OEM bios, su tak bulletproof ako moje ponozky ;-), staci ked si spomeniem na reci M$ po vydani visty ze nebude mozne ju cracknut.
Vcera som si daval SP1, a stiahol ostatne updatty, hotfixy, a OEM je stale plne funkcny ziadna aktivacia, thank you your Windows is Activated
|
|
Re: Ze vraj to nejde :D
Od reg.: webnick
|
Pridané:
14.5.2008 23:10
Si na seba hrdy?
|
|
A co z toho?
Od reg.: DSL = LSD
|
Pridané:
15.5.2008 0:45
Clovek ma sice legalny OS ale windows to nenahradi. A kto ma nelegalnu vistu a ma s nou problemy prejde naspat k XP. Na linux sa ludia zvacsa len mrknu. Je ta kampan vobec dobrovolna? Na taky dolezitejsi detajl sa tu dost casto zabuda.
|
|
Re: A co z toho?
Od: crasah
|
Pridané:
15.5.2008 20:48
a co je na windows take nenahraditelne ? ak niesi male decko co sa hra stale hry a nevadi ti ze dokumenty pises v dacom co sa vola inak ako msword tak je to jedno. Pre 90% ludi co poznam a na pocitaci kukaju filmy, chatuju, pisu veci do skoly (ktore potom aj tak musia odovzdat v PDF), proste robia normalne domace veci na PC nieje problem pouzivat linux.
Samozrejme nehovorim o uctovnickach, grafikoch atd... ale oni na pocitaci zarabaju takze nieje problem si kupit legalne Vistu, XP, ci uz Mac OS X.
To mas ako kuchar profesional ma asi trochu inak zariadenu kuchynu v restauracii ako ty doma. A to iste je aj pri pocitacoch. Casom to hadam ludia pochopia.
A chcem vidiet ako pojdes kradnut sporak z nay-u, lebo Mora proste Elektrolux nenahradi....
|
|
pocet virov na linuxe
Od: ...
|
Pridané:
15.5.2008 7:52
No mojom 15 rocnom didaktiku M som doteraz nevidel ziadny virus, to asi znamena, ze je bezpecnejsi ako linux, bsd alebo cokolvek ine.
|
|
Ze decko?
Od reg.: DSL = LSD
|
Pridané:
16.5.2008 7:40
No ak si myslis ze mas uplnu pravdu tak ta v tom kludne necham. Nebudem ti kazit radost, decko.
|