|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DSL vypadok
Od: cotokuaje
|
Pridané:
8.5.2008 10:21
2.2 mld SKK je nic pre nic, USD by bolo ine, trosku nemam rad osobnetam tie veci v nazve ze '2.2 miliardy" ale nie je tam mena, som sa zlakol ze dolarov :)
ale k teme:
Ide vam DSL?
|
|
Re: DSL vypadok
Od: Jur1cek
|
Pridané:
8.5.2008 10:22
Áno ide ...
|
|
Re: DSL vypadok
Od: hehehe
|
Pridané:
8.5.2008 10:25
lol, no to je naozaj "k teme"...
|
|
Re: DSL vypadok
Od reg.: rudinko
|
Pridané:
8.5.2008 10:47
skus nieco o hokeji
|
|
Re: DSL vypadok
Od: Le Pich
|
Pridané:
8.5.2008 11:01
FINSKO DO TOHO!!!
|
|
Re: DSL vypadok
Od: debilko
|
Pridané:
8.5.2008 14:37
jebe ti
|
|
Re: DSL vypadok
Od: hbm
|
Pridané:
8.5.2008 19:38
2.2 mld SKK je nic .. si ako myslis, ze oni z indexovania terrentov maju neake zisky ??
|
|
Re: DSL vypadok
Od: trigger*
|
Pridané:
8.5.2008 21:02
oni maju peniaze z reklamy
|
|
omg hnus ...
Od: Jur1cek
|
Pridané:
8.5.2008 10:21
Omg to je demncia, dufam ze sa odvolaju ...
|
|
lolol
Od: All
|
Pridané:
8.5.2008 10:36
Konecne nejaky verdikt. Uz bolo na case sa zaoberat vecami co zahlcuju internet.
|
|
Re: lolol
Od: PheoNiX
|
Pridané:
8.5.2008 10:40
no ty si iny debil. Teba by mali tiez zatvorit pretoze zahlcujes internet
|
|
Re: lolol
Od: pomogolofogomogo
|
Pridané:
8.5.2008 10:41
dufam ze aj teba zakazu
|
|
Re: lolol
Od reg.: rudinko
|
Pridané:
8.5.2008 10:47
sa ti upchal internet?
|
|
Re: lolol
Od: paliii
|
Pridané:
8.5.2008 12:50
jj ten spam akoze logy co posiela IFPI a MPAA "v mene nahravacich spolocnosti" poskytovatelom, uz by to mohli zatrhnut, potesilo by
|
|
Re: lolol
Od reg.: WOTDAFAK
|
Pridané:
9.5.2008 8:37
stiahni si celý internet a daj sa offline
|
|
Good Bye torrent spy
Od: zicmaster
|
Pridané:
8.5.2008 10:43
Friends of TorrentSpy,
We have decided on our own, not due to any court order or agreement, to bring the Torrentspy.com search engine to an end and thus we permanently closed down worldwide on March 24, 2008.
The legal climate in the USA for copyright, privacy of search requests, and links to torrent files in search results is simply too hostile. We spent the last two years, and hundreds of thousands of dollars, defending the rights of our users and ourselves.
Ultimately the Court demanded actions that in our view were inconsistent with our privacy policy, traditional court rules, and International law; therefore, we now feel compelled to provide the ultimate method of privacy protection for our users - permanent shutdown.
It was a wild ride,
The TorrentSpy Team
|
|
Re: Good Bye torrent spy
Od: aleluja
|
Pridané:
8.5.2008 11:14
Rest in peace
|
|
Re: Good Bye torrent spy
Od reg.: Lubo Hrobar
|
Pridané:
8.5.2008 21:17
prestahujte sa do EU. tuna americke sudy nedociahnu
|
|
Re: Good Bye torrent spy
Od: ODBORNIK
|
Pridané:
9.5.2008 14:25
A to mas odkial? Mozno keby isli na kubu alebo Kajmany tak nie ale EUROPU maju USA pod palcom....
|
|
Torrenty
Od: Roman_Boss
|
Pridané:
8.5.2008 12:50
povedzme si uprmne... nebyt torrentov... muslei by sme si platit kazdy jeden software, kazdy hru, kazdy film a tak... investicia by nas vysla viac nez cely PC... a nakolko tieto firmy maju beztak velke zisky, nepovazujem to za taku tragediu... viem ze doslo k strate mnohych penazi, ale k tej djde tak ci tak... je skoda ze zrusili torrentspy.com... fakt sa tam dalo najst vela uzitocnych a niekedy aj bezne nepristupnych veci.... :(
|
|
Re: Torrenty
Od: alene
|
Pridané:
8.5.2008 13:12
Ale kdeze, bude VELA trackerov ktore maju prvotriedny tovar (private vacsinou) a tak dalej a dalej
a nie, filmy by som si rozhodne nekupil, ale pozical v pozicovne, podla mna by si ich potom napalovali a poziciavali kamosi (kedysi to tak bolo)
a hry? no nehral by som potom, Slovak nemoze si dovolit investovat tisice mesacne do hrania.
a hudba? no to by som si ripol z onlineradia.
A ja by som ich zazaloval za mylne ratanie skod, na ktore nemaju ziadne dokazy. Povedze ze uzivatelia stiahli film milion krat, pricom jeho cena je 500sk, to akoze oni si myslia ze kazdy jeden od prveho az do posledneho by (nebyt torrentu) zaplatil 5OO Sk za ten film?
bez ohladu na to ze to pocitanie nie je presne, niekto to tahal viac krat pre chyby, omylne vymazanie a tak dalej..
takze nie je umysel ako umysel, ani jedna z tych stran, ci to je "good guys" z tych "do not copy" alebo "bad guys" z tych "stahovacov" definitivne NIE JE cista ako tvrdia...
peace
|
|
Re: Torrenty
Od: xyz...
|
Pridané:
8.5.2008 14:48
K mylnemu rataniu skod:
Nie je podstatne, ci by ten, kto si to stiahne z torrentu, za to v pripade neexistencie torrentu zaplatil.
Pachatel, ak je to mozne, musi vzdy dostat trest vo vacsej hodnote, ako je cena, ktoru by zaplatil pri standardnom nakupe tej istej veci. Inak by to prilis motivovalo k tomu, aby si to ludia kradli namiesto kupovania.
Rovnako ako v MHD - ak by pokuta za jazdenie na cierno, stala tolko, co by si inak minul za nakup listkov na 1 mesiac, a pritom by ta revizor chytil priemerne 1 krat za rok, tak by vacsina ludi jazdila na cierno. Vacsinu ludi az tak nezaujima, ci je to legalne alebo "spravne".
Torrentspy nemal musiet zaplatit za tie veci, ktore v skutocnosti ukradli stahovaci. Lenze, torrentspy, ako sa v clanku pise, znicil zaznamy o stahovacoch, a vedome tym znemoznil potrestanie skutocnych vinnikov. Takze je intuitivne ok, ak sa ista cast zodpovednosti prenesie na torrentspy. V opacnom pripade by to zasa motivovalo k dalsiemu podobnemu konaniu.
|
|
Re: Torrenty
Od: Accuphose+
|
Pridané:
8.5.2008 17:39
Jenže to právně neobstojí. Nikdy jsem TorrentSpy nepoužil, tak mě kdyžtak opravte, ale pokud člověk neodsouhlasil podmínky, za kterých by provozocatel měl povinnost o něm shromažďovat informace, potom se má za to, že by měl manipulovat pouze s nezbytně nutnými údaji, případně údajů využít pouze ke zkvalitnění služeb a zefektivnění pžípadné reklamy na vlastním webu. Torrent jako technologie je naprosto legální. Je to stejné jako kdyby musel Google platit někomu za to, že se na něm dají sehnat nelegální věci na rapidshare například.
|
|
Re: Torrenty
Od: Accuphose+
|
Pridané:
8.5.2008 17:39
pokračování....
Samozřejmě každý provozovatel má za povinnost eliminovat činnost, která porušuje práva třetích osob, nicméně vyhledavač je pouze prostředník a pokud by nebyly stanoveny podmínky tím způsobem, že by vyhledávání bylo umožněno pouze registrovaným s tím, ře dávájí najevo souhlas, aby provozovatel zpřístupnil soukromé údaje kohokoliv k ověření jejich činnosti, pak se jedná o nakládání s osobními údaji a provozovatel by je neměl nikomu poskytovat paušálně. Proto má provozovatel právo informace kdykoliv vymazat a chránit tak soukromí svých návštěvníků, v případě torrentu jako legální technologie platí presumpce neviny. S tím verdiktem nesouhlasím. Ale ať si amerika dělá co chce.
Je to v době, kdy probíhá diskuze o tom, nakolik Google má hromadně archivovat informace o uživatelích v jaké míře a po jaké době má povinnost data bezpečně odstranit.
|
|
Re: Torrenty
Od: xyz...
|
Pridané:
8.5.2008 18:42
Aj keby IP adresa bola sukromny udaj (coz imho v USA neni), tak to vobec nevadi, pretoze tie udaje by torrentspy neposkytoval len tak niekomu, ale len policii/sudom.
S tym, ze torrentspy nie je vinny, by sa dalo suhlasit len do chvilu, ked vedome znicil dokazy zlocinu. Vtedy vedome zachranil zlocincov pred zakonom, a stal sa tym z neho spolupachatel.
Ten priklad s googlom a RS vypada na prvy pohlad pekne, ale to, co tieto 2 pripady odlisuje (okrem nicenia dokazov), je umysel. Torrentspy bol narozdiel od googlu, zalozeny prave s cielom umoznenia sirenia nelegalneho obsahu. A to, ze zakon take nieco neumoznuje trestat, je sposobene len tym, ze taky pristup by mohol mat neprijemne vedlajsie dosledky, nie tym, ze by to trestanie bolo "nespravne".
|
|
Re: Torrenty
Od: Accuphose+
|
Pridané:
9.5.2008 0:48
Nevím jaké všechny údaje byly požadovány po TorrentSpy, nicméně z článku jsem pochopil, že žaloba není trestně právní. Prostě subjekt A chce něco po subjektu B. Z toho důvodu pro mě není role policie v tomhle případu vůbec jasná. Samozřejmě policie řeší porušování autorského práva, ovšem právě s ohledem na povahu webu nevidím důvod na nějaké podmínce s policií plošně spolupracovat. Něco jiného jsou konkrétní věci jako například šíření dětské pornografie a podobně. Policie má právo v případě podezření a schválení používat odposlechy. Problém je právě to obecné užití. Pokud bude něco dělat většina, těžko bude menšina proti tomu bojovat. Trestnost je věc zákonodárců. Kdyby záleželo na mě, postavím mimo zákon p2p sítě a aplikace k nim.
Ale jak říkám, já se bavím obecně o vyhledávačích, to že je nějaký torrentspy slyším dnes poprvé a ani nevím co měl nebo neměl na webu.
|
|
Re: Torrenty
Od: zyx
|
Pridané:
9.5.2008 12:55
tak to nieje celkom pravda:
"Torrentspy bol narozdiel od googlu, zalozeny prave s cielom umoznenia sirenia nelegalneho obsahu"
preco si myslis ze vsetky torenty maju nelegalny obsah?
je pravda ze vacsina ho ma, ale to neznamena ze vsetky
kludne aj v googli mozes dat vyhladavat torenty. teda aj google bol zalozeny s cielom sirenia nelegalnych veci?
|
|
Re: Torrenty
Od: xyz...
|
Pridané:
9.5.2008 17:00
Ja nehovorim, ze vsetky.
|
|
Re: Torrenty
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
8.5.2008 13:28
čo ja viem... v dobách keď sme ešte nepoznali internet bola miera pirátstva subjektívne omnoho vyššia, originály mali len niektoré firmy aj to nie všetky :-D
Piráti vždy udávali sme a protipirátske organizácie sa len snažia držať krok
|
|
Re: Torrenty
Od reg.: Xwing
|
Pridané:
8.5.2008 13:29
...
Piráti vždy udávali smeR... sorry za chýbajúce písmeno
|
|
Re: Torrenty
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
12.5.2008 17:51
pirát -a m.
morský lupič; pejor. lupič vôbec: vzdušný pirát únosca lietadla alebo let. záškodník; pirát ciest bezohľadný motorista;
|
|
kravina
Od: lolecbolec
|
Pridané:
8.5.2008 13:21
torrentspy bola moja prva stranka odkial som tahal torrenty, ale potom som dostal pozvanku na torrentleech..a okrem torrentspy je este plno free trackerov
|
|
Re: kravina
Od reg.: Jonny1111
|
Pridané:
8.5.2008 14:15
a nemohol by si mi poslat pozvanku na Jonathan44@azet.sk...bol by som velmi vdacny :)
|
|
RE: kravina
Od: Jur1cek
|
Pridané:
8.5.2008 14:56
lama na azet posielat pozvanku ...
|
|
Re: kravina
Od: aleluja
|
Pridané:
8.5.2008 15:54
aleale, TL nieje zdarma :p
|
|
tak to je sila
Od: einstein
|
Pridané:
8.5.2008 13:26
dufam,ze namiesto torrentspy hned vyskoci dalsich desat podobnych enginov sidliacich na miestach,kde amici nemaju dosah.partizanska vojna s big studio brotherom je velmi potprebna.
|
|
reeeeeeeeee
Od: zicmaster
|
Pridané:
8.5.2008 14:15
Piratebay.org ...rulz:-D
|
|
Re: reeeeeeeeee
Od: stryko drzgros
|
Pridané:
8.5.2008 15:29
torrentz.com
|
|
Re: reeeeeeeeee
Od: Messs
|
Pridané:
8.5.2008 17:53
Torrentz.com nieje tracker :) len vyhladavac,
|
|
Re: reeeeeeeeee
Od: http://www.rlslog.net/
|
Pridané:
8.5.2008 16:02
http://www.rlslog.net/
je skratka best
|
|
dokazy
Od: awdawdawd
|
Pridané:
8.5.2008 16:11
tym ze znicili tie dokazy (ip adresy uploaderov) vlastne zachranili plno dalsich ludi, takze klobuk dolu...
|
|
kravina-TL
Od: lolecbolec
|
Pridané:
8.5.2008 17:00
na TL su povanky zrusene teraz..a neposielam ludom ktorych nepoznam, posielam len ktorym poznam a na ktorych sa mozem spolahnut ze nebudu cheatovat atd..jedine ak by si bol niekto znami, tak ti pozlem bez problemov ale teraz nemam
|
|
Meno musí mať dĺžku aspoň 3 znaky.
Od: PrivatePirate
|
Pridané:
8.5.2008 19:44
neverim ze na dsl.sk sa budu este tradovat private trackery :D to by uz bolo dost HC :D... lamy ktore sa na TL dostat nevedia si to ani nezasluzia... jeden z najtrapnejsie zohnatelnych trackerov... moj osobny uspech je TT a SCT ;)
|
|
Re: Meno musí mať dĺžku aspoň 3 znaky.
Od: hehehe
|
Pridané:
8.5.2008 20:25
nechces sa ist nahodou nadychat cerstveho vzduchu? myslim, ze by ti to prospelo aspon raz do tyzdna ;)
|
|
Re: Meno musí mať dĺžku aspoň 3 znaky.
Od: TL low
|
Pridané:
9.5.2008 15:13
no neviem aky si ty carodejnik, ale neviem ako sa nowadays chces len tak dostat na TL
|