|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ze service pack
Od: slavomirko
|
Pridané:
7.5.2008 7:17
Preco tam uz nedali internet explorer 7 a media player 11? A co tak live messenger? Kupte si vistu, xp uz je stare, to je ich politika
|
|
Re: Ze service pack
Od: dslinko
|
Pridané:
7.5.2008 7:32
samozrejme. co si cakal...
PS: o kolko sa spomali system teraz? :D
urcite dnes otestujem!
|
|
Re: Ze service pack
Od reg.: webnick
|
Pridané:
7.5.2008 10:54
Nahodil som pred par dnami CZ verziu... Jednu na starsom PC (Sempron 2200+, 1GB ram, IDE ...) a jednu na takom priemernom stroji (Athlon X2 6000, 2GB ram, SATA). Nezda sa mi, ze by system zrychlil. Ale na druhej strane, spomalenie som nespozoroval ziadne. Tak nevidim dovod neinstalovat to.
|
|
Re: Ze service pack
Od: _Dalibor
|
Pridané:
7.5.2008 23:29
No ale nevidim dovod to ani naistalovat.
:-D
Cim menej zasahov do windowsu tym je stabilnejsi. Po poslednej akualizaci pred rokom sa mi zrutil manazment napajania a musel som to preinstalovat.
|
|
Re: Ze service pack
Od: aaaaaaa
|
Pridané:
8.5.2008 16:21
Da sa to nahodit aj rovno na sp1?
|
|
Re: Ze service pack
Od: hehehe
|
Pridané:
8.5.2008 17:56
pokial integrujes SP3 do instalacky win, tak to moze byt akakolvek verzia (teda RTM,SP1 aj SP2)... pokial chces nainstalovat SP3 do uz nainstalovaneho win, tak potrebujes mat predtym nainstalovany bud SP2 alebo aspon SP1 (na RTM to nejde)... pokial sa pytas na to, ci musis najskor upgradovat na SP2 az potom na SP3, tak nie nemusis, mozes to nainstalovat rovno na SP1...
|
|
Re: Ze service pack
Od: aaaaaaa
|
Pridané:
8.5.2008 18:12
Ok. dakujem to posledne som chcel vediet.
|
|
Re: Ze service pack
Od reg.: roob_
|
Pridané:
7.5.2008 10:14
bo im doslo, ze i tak kazdy pouziva ff/operu a bsplayer/vlc ;)
|
|
Re: Ze service pack
Od: 1+1=Anin
|
Pridané:
7.5.2008 13:08
bsplayer som občas použil tak pre 10-5 rokmi. Odvtedy nie, načo...
Líšky v Opere používam iba občas, veď prečo aj?
|
|
Re: Ze service pack
Od: aaaaaaaaaaa
|
Pridané:
8.5.2008 15:53
boze s tych tvojich prispevkov mi je zle...
|
|
Re: Ze service pack
Od: ehm
|
Pridané:
7.5.2008 13:55
mozno skusaju ci si to dokaze zakaznik sam doinstalovat :) ..hlavne wmp 11 bez overovania :)
|
|
win sp3
Od: hmmko
|
Pridané:
7.5.2008 7:46
ja dufam ze som dobre stiahol tu xp sp3 mam ju zo stranky stahuj.cz uz tyzden sa tam nachadza hadam to bola kompletna verzia sp trojky alebo nie? hmmm
|
|
Microsoftu Dynamics Retail
Od reg.: Marťan
|
Pridané:
7.5.2008 8:57
ja neviem, ale ja na tej stranke vidim ohladom Microsoftu Dynamics Retail nieco ine ako ste napisali tu. Inastalovat SP3 sa moze, len treba predtym nainstalovat iny fix.
|
|
Re: Microsoftu Dynamics Retail
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
7.5.2008 9:11
Ďakujeme za informáciu, bolo to aktualizované o informáciu o existujúcom hotfixe. Pôvodná informácia vychádzala zo správy o dostupnosti SP3, kde sa uvádza, že hotfix len bude k dispozícii.
|
|
ktorá verzia SP3?
Od: juro12345
|
Pridané:
7.5.2008 9:28
Chcel by som sa spýtať, či mi neviete poradiť, ktorú jazykovú verziu SP3 si mám stiahnuť, keď mám XP anglické so slovenským language packom? Ďakujem
|
|
Re: ktorá verzia SP3?
Od reg.: Klix.
|
Pridané:
7.5.2008 9:30
Anglicku verziu.
|
|
Re: ktorá verzia SP3?
Od reg.: Klix.
|
Pridané:
7.5.2008 9:47
Ale co to tak sledujem na mojom virtualnom PC - ked som chcel nainstalovat SP3, tak mi vyhlasilo, ze musim najskor odinstalovat moj language pack, pretoze instalacia SP3 s nim nie je kompatibilna. Tak teraz neviem, ze ci je to tym ze nemozes mat ziadny language pack alebo musis stiahnut SP tej jazykovej verzie, ktory language pack pouzivas. Ale obavam sa, ze prva moznost je spravne.
|
|
ktorá verzia SP3?
Od: juro12345
|
Pridané:
7.5.2008 10:28
Už som nainštaloval tú anglickú verziu SP3 na ten môj language pack a malo by to byť o.k. Takže dik za radu.
|
|
stiahnutie SP3 - XP
Od: asi lama...
|
Pridané:
7.5.2008 10:33
Dal som stiahnut SP3 hned po ponuke auto-aktualizacie, ale nejako sa to nestiahlo. Poradite, co s tym?
|
|
Re: stiahnutie SP3 - XP
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
7.5.2008 15:33
daj si deli
|
|
Re: stiahnutie SP3 - XP
Od reg.: Propediotika
|
Pridané:
7.5.2008 17:52
U mna to iste a este aj u kamosa.
|
|
a co tak sp3 na 64bit?
Od: xp64
|
Pridané:
7.5.2008 10:37
a na xp x64?
tak skoro asi nie :(
PS:
Windows XP Service Pack 3 MUI Pack Update
http://www.microsoft.com/downloads/
details.aspx?FamilyID=d3f8f6ab-84f1
-4095-8709-df509b1bee22&DisplayLang=en
Windows XP Service Pack 3 - ISO-9660 CD Image File
http://www.microsoft.com/downloads/
details.aspx?FamilyID=2fcde6ce-b5fb
-4488-8c50-fe22559d164e&DisplayLang=en
|
|
Re: a co tak sp3 na 64bit?
Od: hehehe
|
Pridané:
7.5.2008 13:44
64bit XP ma iny kernel ako 32bit XP... tento kernel je zhodny s win 2003, preto su aj vsetky service packy pre xp 64bit zhodne s w2003... a konkretne pre w2003/xp64 vysiel SP2 cca. pred rokom, cize nie je dovod robit novy SP... a pravdepodobne uz ani dalsi SP pre tieto systemy nebude, nanajvys tak Rollup update tak ako to bolo pri w2000...
|
|
Re: a co tak sp3 na 64bit?
Od: xp64
|
Pridané:
7.5.2008 15:55
vdaka za info, ale to som vedel aj sam ;)
PS: to bola len taka recnicka otazka...
http://en.wikipedia.org/wiki/
Windows_XP_Professional_x64_Edition#
Windows_XP_Professional_x64_Edition
http://news.softpedia.com/news/
64-Bit-Windows-XP-Service-Pack-3-73982.shtml
|
|
hmmmm
Od: lolo_man
|
Pridané:
7.5.2008 11:20
ked si vezmem cisto teoreticky , ze nemam legalny XP , co sa stane po naistalovani SP3 ? ako citam SP3 obsahuje vsetky fixu ktore boli vydane po SP2 takze by tam mal byt aj ten program na overenie softu co ?
|
|
Re: hmmmm
Od: mthv
|
Pridané:
7.5.2008 12:58
cisto teroeticky hej ? :)
|
|
Re: hmmmm
Od: hehehe
|
Pridané:
7.5.2008 13:37
pokial mas nelegalne XP, ale mas pouzity corporate kluc, tak sa nic nedeje, win sa nadalej tvari ako legal... pokial nemas corporate kluc, a teda musel si pouzit nejaky activation-fix, tak tento ti po instalacii uz nebude fungovat a win sa budu tvarit ako cerstvo nainstalovane - teda po instalacii budes mat 30(60) dni na aktivaciu... alebo na nainstalovanie noveho activation-fixu ;)
|
|
Re: hmmmm
Od: 1+1=Anin
|
Pridané:
7.5.2008 13:41
Ty klamárik.
Korporátne licencie aktiváciu nemajú zabudovanú.
Tam sa dostane aj veľký mnohonásobne zneužitý kľúč na čiernu listinu MS a nestishneš na produkty MS žiadnu aktualizáciu...
|
|
Re: hmmmm
Od: hehehe
|
Pridané:
7.5.2008 13:55
pokial nemas co rozumne povedat, tak aspon prosim ta netrapos...
miesas tu jablcka s hruskami... chalan sa pytal co sa stane po instalacii SP3 - pokial mas pouzity corporate kluc, tak sa nezmeni NIC!!!
pokial sa budeme bavit o blackliste klucov, potom sa ozvi...
|
|
Re: hmmmm
Od: 1+1=Anin
|
Pridané:
7.5.2008 14:25
Korporátne licencie sú najčastejšie zneužívané. Je k nim pomerne jednoduchý prístup a nemajú zabudovanú aktiváciu.
Teda nie je jednoduché ich na diaľku odstaviť a ani to u týchto licencií nie je účel.
A kto to trapoší? Sa pozeráš do zrkadla, či čo?
|
|
Re: hmmmm
Od: hehehe
|
Pridané:
7.5.2008 15:10
nie, pozeram sa na tvoje trapne prispevky, ktore su tak maximalne od veci, ze viac uz asi ani nejde (no dobre, ide, ale Hulan na tento server nechodi ;) )...
btw. licencia=pravo na pouzivanie => slovne spojenie "licencia nema zabudovanu aktivaciu" je uplne od veci...
pokial si mal na mysli instalacku, tak tu ta takisto sklamem - aktivacia je "zabudovana" vo VSETKYCH instalackach, akurat v pripade pouzitia corporate kluca nie je potrebne tuto aktivaciu vykonat, pretoze system sa uz pri instalacii prepne do aktivovaneho stavu...
ale stale nechapem co to ma podla teba spolocne s SP3!? ved ked mas corporate kluc, ktory uz je v blackliste, tak ti XP neprejde kontrolou pravosti ani pred ani po instalacii SP3... pokial mas corporate kluc, ktory v blackliste nie je, tak ti XP naopak prejde kontrolou pravosti aj pred aj po instalacii SP3 => instalacia SP3 nijak neovplyvni "legalnost" corporate XP, a to je to, naco sa lolo_man pytal, takze neviem co tu stale splietas!?
|
|
Re: hmmmm
Od: 1+1=Anin
|
Pridané:
7.5.2008 15:46
Som to vysvetlil oveľa jednoduchšie ako teraz Ty.
Nehral som sa s význam slov a ich odbornej správnosti, ale s tým, aby to ten Matelko nejako jednoducho pochopil.
S korporátnymi linciami to má to, že ju doma nemá legálne.
Na legálne vlastnenie "na doma" sú tzv. OEM licenice.
Už Ti to došlo?
|
|
Re: hmmmm
Od: hehehe
|
Pridané:
7.5.2008 15:57
stale mi nedoslo co si tym chcel vlastne povedat... ked si chcel upozornit na to, ze to z pravneho hladiska legalne mat nebude, tak to si ani pisat nemusel, to je kazdemu hadam dostatocne jasne... z pohladu OS to bude mat "legalne" tak ci onak, takze stale nechapem o com tu stale tocis a co sa nam celu tu dobu snazis povedat!?
|
|
Re: hmmmm
Od: 1+1=Anin
|
Pridané:
7.5.2008 17:37
To je čo "z pohľadu OS"?
|
|
Re: hmmmm
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
7.5.2008 18:05
Ze MS si mysli ze ten kluc je ok... a tvoje prispevky ktore buzeruju kazdeho a vsade uz vsetkym lezu na nervy, daj si od dsl.sk na par dni oddych lebo citat tvoje OT prispevky v ktorych sa hras ze rozumies kazdej problematike uz dost lezu na nervy. Kazdy tvoj prispevok ma podton toho ze si myslis ze si najlepsi zo vsetkych a vsetci maju zly nazor len ten tvoj je jedinecny a spravny... takto uvazuju vacsinou 14 rocne dievcata co uz mali 3x kramy a ty...
|
|
Re: hmmmm
Od: hehehe
|
Pridané:
7.5.2008 18:06
ze aj ked OS nebude po pravnej stranke nainstalovany legalne, tak sa bude "tvarit", ze legalny je a prejde tak aj kontrolou pravosti (samozrejme za predpokladu, ze sa dany corporate kluc nebude nachadzat v blackliste)... takze co si nam chcel teda svojimi komentarmi povedat?
|
|
Re: hmmmm
Od: 1+1=Anin
|
Pridané:
7.5.2008 18:23
Napísal som to asi jednoduchšie. Ale aj tak si pre istotu pozri legalizačný vývojový diagram pri SP2 a aj SP3.
Mne tie veci jasné sú, len pochybujem že boli aj pýtajúcemu sa...
Ale nemusel si to vôbec nikdy komentovať, bol by to pochopil aj tak.
|
|
Re: hmmmm
Od: hehehe
|
Pridané:
7.5.2008 19:25
legalizacny vyvojovy diagram? wtf?
a co som nemusel komentovat? chalan sa nieco pytal, ja som mu odpovedal, to je uplne bezne v normalnej spolocnosti... ci ty mas na mysli to, ze som komentoval tvoje prispevky? no tak sorry, ale pleties tu jedno cez druhe a clovek ma pocit, ze jedinym tvojim cielom je rypat do ludi, co nemaju legalny win... pokial tu niekto nieco nemusel komentovat, tak si to prave ty...
|
|
Servispack
Od: Accuphose+
|
Pridané:
7.5.2008 12:56
Mě tedy zajímají věcné argumenty, v počítači mám všechny aktualizace dostupné přes web.
1) Zda takhle vytvořená instalace, se zahrnutím SP3 projde přes Belarc Advisor
2)Na 99% tipuju neprojde, proto mě zajímá jaké poslední hotfixy tam jsou obsažené. Ono to neprojde ani když máte všechny aktualizace, je potřeba je instalovat určitým způsobem, ne všechny (dokonce ani přes Security Bulletin to není správné)
3) Jaké tam jsou verze komponentů:
DX 9c verze ?
Net Framework verze ?
Scripten opravená verze ?
Windows Installer verze ?
Windows Media přesná verze(včetně oprav) ?
Pokud tam není IE7, neprojde to stopro auditem.
|
|
Re: Servispack
Od: 1+1=Anin
|
Pridané:
7.5.2008 13:11
Ty máš ale problémy!
Belarc z jedného dôvodu na strojoch jednoducho zakazujem. Nemá čo hľadať v legálnom systéme.
No a Tvoje banálne otázky v závere riešim aj tak stále len manuálnou aktualizáciou...
|
|
Re: Servispack
Od: Accuphose+
|
Pridané:
7.5.2008 13:40
Belarc je užitečná věc. A kupodivu(teda pro mě nic nového) Microsoft používá taktiku mlejnku na msao. V pdf k SP3 je odkaz na článek znalostní databáze, který neexistuje, nebo není volně dostupný, link však vede na plky o podpoře, kde je odkaz na to pdf, jak důmyslné....
Ale co, oni mají chyby obecně v Security bulletiny, odkaz na aktualizace který se jmenujou jinak a podobně. Mám s tím bohaté zkušenosti. Ideální by bylo, aby to zrušili a dali na net aktuální verze všech souborů v systému...
|
|
Re: Servispack
Od: 1+1=Anin
|
Pridané:
7.5.2008 13:44
To si ešte nepočul o platenej podpore? Tam ani tá Tvoja časť znalostnej databázy nie je free dostupná. Veď prečo aj.
Tak isto sú aj niektoré aktualizácie bežne nedostupné.
Poskytujú sa napr. iba výrobcom hardvéru.
|
|
Re: Servispack
Od: Accuphose+
|
Pridané:
7.5.2008 13:49
Pleteš dohromady hrušky s jabkama. Něco jinýho je dokumentace k vydávaným opravám a něco jinýho je spolupráce v rámci komerčních vztahů, kdy si firmy platí certifikáty. Tam naopak (teroeticky) je starost Microsoftu, aby daná věc fungovala správně pod jejich OS. I když je to složitější.
|
|
Re: Servispack
Od: 1+1=Anin
|
Pridané:
7.5.2008 14:26
Ale nie...
|
|
xpsp3
Od: ....
|
Pridané:
7.5.2008 14:46
prave som zapol komp a automaticky sa mi stahuje ...
|
|
Re: xpsp3
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
7.5.2008 15:36
tak si daj opasok aby ti nepadali
|
|
hmmmmm
Od: lolo_man
|
Pridané:
7.5.2008 14:53
takze , presiel som si legalnost s window genue a dakuju mi za legalnost winu :) takze SP3 smelo taham :)
|
|
ehmmm
Od: 1+1=Anin
|
Pridané:
7.5.2008 15:31
Iste máte obaja legálny OS. Hoďte sem key...
|
|
Re: ehmmm
Od: 1+1=Anin
|
Pridané:
7.5.2008 15:31
Niečo pekné vám s ním ukážem...
|
|
Re: ehmmm
Od: hehehe
|
Pridané:
7.5.2008 15:48
ja legalny win mam... a tym nemyslim legalny ako "legalny"... ale aj tak by ma zaujimalo, co by si nam chcel s tymi klucmi ukazovat?
|
|
Re: ehmmm
Od: 1+1=Anin
|
Pridané:
7.5.2008 15:58
Ako Ti to mám napísať??
Veď ho sem hoď a ja Ti niečo prepošlem.
Neviem ako inak by sme to vyriešili.
|
|
Re: ehmmm
Od: stfu kkt
|
Pridané:
7.5.2008 16:02
tak ze budes ticho konecne
|
|
Re: ehmmm
Od: hehehe
|
Pridané:
7.5.2008 16:03
ako mam ti sem hodit kluc od mojho legalneho win, aby si mi ho nepravom reportol microsftu ako nelegalny? a co si sa ty s konom zrazil???
|
|
Re: ehmmm
Od: Accuphose+
|
Pridané:
7.5.2008 17:03
Jenom pro tvoji informaci frajere, už tím co si sem napsal se dopouštíš činu ve stádiu přípravy trestného činu.... Takže být tebou, přestanu machrovat a začnu radši se učit něco. Příště by to mohl začít brát někdo vážně. Určitě by tě nepotěšila pozvánka na policejní služebnu, kde by jsi musel vysvětlovat, co si tím lákáním licenčních čísel vlastně myslel.
|
|
Re: ehmmm
Od: smradoch
|
Pridané:
7.5.2008 16:01
asi ake ma kontakty priamo do mrkvosoftu...
uz je trapny.
zakazte ho chlapca!
|
|
Re: ehmmm
Od: hehehe
|
Pridané:
7.5.2008 16:07
skor by som povedal, ze nam chce ukazat, jaky je macher, ze nasiel tuto stranku
https://www.microsoft.com/resources/ howtotell/reports/report.aspx?displaylang=sk (bez medzery)
|
|
To s[ ale reakcie...
Od: 1+1=Anin
|
Pridané:
7.5.2008 18:18
Frajer nefrajer, samé zaujímavé reakcie.
Ak si normálny a máš legálny key, nemáš sa čoho obávať, ale popravde povedané, asi iba blb by ho zverejnil. Ale zažil som už i to.
Tak už aby som si balil kufre, nie?
Pozri, "Akufáza", napísať si môžeš prakticky čo chceš.
Ak poznáš právny status Slovenskej republiky, tak si v tom "namočený" rovnako.
O moje kontakty nejde, zas taký vôl nie som.
Ale stavím sa, ze 3 zo 4 tu píšucich majú cracknutý alebo inak nelegálny Windows a všeličo iné.
Išlo o srandu, ktorú asi nikto nepochopil.
Key sa dá vyčítať aj na diaľku a nemusí to byť ani MS.
A či tu kto zakáže jednu IP adresu...
No ak pozná Ústavu SR, nezakáže tú, ktorú tuto používam.
Nahováranie na trestný čin krádeže je niečo iné.
Takže to trochu do inej roviny pootočíme, však?
No a zajtra má oslavy nemecký vedúci...
:0)
Tak trochu humoru do toho sviatku...
|
|
Re: To s[ ale reakcie...
Od: bara3v4ku
|
Pridané:
7.5.2008 20:17
uuubuntuuu :) a zase zemakova medaila 4.
|
|
Re: To s[ ale reakcie...
Od: iihf
|
Pridané:
7.5.2008 23:36
ajtak je to kreten
bohuzial aj dementi maju pravo na internet a vyjadrit svoj aj ked sprosti nazor a utkvele myslienky ktore sa ani zdaleka nezakladaju na pravde a realite
pre 1+1dement ci aku to mas prezivku:
neviem co fetujes, alebo ci si od prirody taky debil. prosim ta prestan! tvoje prispevky tvoria 50% obsahu fora na dsl.sk ale stoja za velke hovno!!!
neviem ako jednas v zivote s ostatnimi ludmi ale typujem ze si zaostali a osameli dement co nama kamaratov a o zenskej si ani nesnival. takto si riesit komplexy z detsva ked ta zneuzivali, alebo boh vie co, sere zbytocne ostatnych!
este raz ta prosim pekne: PRESTAN UZ!
|
|
Re: To s[ ale reakcie...
Od: deks
|
Pridané:
10.5.2008 1:07
Nie, to nemôže byť pravda... nie, nie, určite nie. Nie je predsa možné do príspevkov do internetových diskusií vložiť tak ohromujúce množstvo stupidity, fakt sa mi nechce veriť...
|
|
Hahaha
Od: Novedej
|
Pridané:
7.5.2008 23:47
Jej...ako je vonku pekne
|
|
SP-3..
Od: G.a.r.o.
|
Pridané:
8.5.2008 0:27
moj nazor je asi taky ze ked niekomu a to myslim nas vsetkych fungoval SP2 celkom fajn a to zopar rokov a ked sa docitame ze microsoft dal do SP3 vsetky aktualizacie co su vo win update + asi 1 percento niecoho ineho...to jest napr.ze ak mate instalovany nejaky vista transformation pack alebo vista mize ci uz vista inspirant ide to vsetko prec!!!....preco?....nuz microsof chce za kazdu cenu predat vistu a tak vam zmenia XP na jeho povodnu podobu bez moznosti reinstalacie....chvala dohu uz aj na to je liek...ma okolo 500kb.chcem tym len povedat ze naco SP3...zily sme bez neho a aj prezijeme... :-)
|
|
Re: SP-3..
Od: hehehe
|
Pridané:
8.5.2008 9:22
"dal do SP3 vsetky aktualizacie co su vo win update + asi 1 percento niecoho ineho"
neviem odkial to mas, ale mozem ta uistit, ze "niecoho ineho" je tam podstatne viac ako 1 percento... v SP3 sa okrem bezpecnostnych aktualizacii, ktore si doteraz nachadzal na windows update, nachadzaju aj aktualizacie, ktore neboli volne dostupne a clovek sa k nim dostal iba tak, ze kontaktoval tech.support a oni mu to poslali... vacsinou sa jedna o aktualizacie, ktore riesia rozne HW problemy - problemy s USB, FireWire, zvukovkami, pamatovymi kartami,...
|
|
SP-3..
Od: G.a.r.o.
|
Pridané:
9.5.2008 16:55
v poho tak som sa sekol mozno 5 percent niecoho ineho ale aj tak sa mi vidi ze je zbitocne instalovat nieco co nezlepsi ba ani nezrychli XP ba dokonca naopak spomali....a obmedzi... mickrosoft sa ohana slovami ako ZABEZPECENIE STABILITY...to su kecy a vedia to vseci!!!....je to len sposob ako zatazit hardware a spomalit cely beh XP...cim vas nakoniec donutia si kupit iny vykonnejsi pocitac ku ktoremu dostanete automaticky vistu a ste znovu na zaciatku a DOOKOLA....proste nejde o nic ine ako o prachy...
|
|
Re: SP-3..
Od: ARnyXXX
|
Pridané:
10.5.2008 9:14
Nemas celkom pravu. Podla nejakeho testu co bol zverejneny aj tu na dsl.sk XP zo SP3kou zaznamenal zrychlenie oproti SP2ke aj ked to zrychlenie nieje nejak velmi badatelne. Ale ved uvidime. Ak sa mi nebude SP3ka pacit tak dam reinstall.
|
|
SP-3..
Od: G.a.r.o.
|
Pridané:
9.5.2008 17:08
nechcem byt hruby ale nazval by som to skorej ''Service Fuck 3 Pre Windows XP
|
|
CZ???
Od: oono
|
Pridané:
24.5.2008 11:51
Neviem naco tam spominaju CZ verziu. Ved sme na slovensku tak nech povedia aky SP sa da na SK verziu.
|
|
poradte
Od: LeBron
|
Pridané:
27.9.2009 10:05
chcem sa spytať,lebo kamoš mi neweri,že na neoficialny (piratsky) windiws by si nemal davat SP3 však ??.a ak nie ta prečo ??
|