|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
drzosť
Od: Jimmy_W
|
Pridané:
6.5.2008 12:55
Krajina, ktorá sa tak oháňa kadejakými právami a slobodami jednotlivca, si môže slobodne strkať noc do osobných vecí a dát koho chce; mali by to isté zaviseť voči americkým občanom všade vo svete, nech sa spamätajú čo to robia, už sa s tým terorizmom nebudú môcť dlho oháňať, lebo každý hlupák pochopí že toto je obyčajné špehovanie a vydieranie. Nech postavia okolo svojich hraníc múr a rovno začnú zostreľovať zahraničné lietadlá a potápať lode, ktoré prekročia ich vzdušný priestor / výsostné vody.
|
|
Re: drzosť
Od: xyz...
|
Pridané:
6.5.2008 13:27
Nemoze si slobodne strkat nos do osobnych veci a dat koho chce. Moze si nos strkat len do veci tych ludi, ktory sa dobrovolne rozhodli, ze vstupia ne jej uzemie. Vstup na cudzie uzemie nie je pravo, ale vysada. Preto si moze krajina urcovat pravidla ake chce.
|
|
Re: drzosť
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
6.5.2008 14:00
Rovnake pravidlo plati aj pre vracajuceho sa americkeho obcana.
|
|
Re: drzosť
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
6.5.2008 16:45
no ved on sa tiez len dobrovolne rozhodol, ze sa tam este chce vratit :o) ...
|
|
To sa Vám ozaj vydarilo !!!
Od: Uhlíka Po: Kyslíka
|
Pridané:
7.5.2008 6:20
Akí colníci???
Aké Vaše???
|
|
Re: drzosť
Od reg.: -nikto-
|
Pridané:
6.5.2008 14:14
je to sice pravda, ale mam taky pocit, ze terajsia amerika je nieco ako hitlerovo nemecko. expanduje, snazi sa ovladnut svet. ropa, musi ju mat aj za cenu vojny. chemicke zbrane su idealna zamienka. co mozu proti takemu rozhodnutiu ostatne krajiny? mozu asi tolko co krajiny voci nemecku, len uzatvaraju spolocenstva a unie a slovne brania, ale v skutocnosti vsetko akceptuju. niekde nizsie v komentaroch som zbadal, ze americania robia to, proti comu as vo svete bojuje, je to pravda. vladne tam demagogia, vacsina amikov sa da oklamat, ved polovica z nich nevie vymenovat ani par europskych statov (americans ano not stupid - youtube). europska unia je dalsia impotentna instutucia, co uz. sme jedno spolocenstvo bez hranic a coskoro s jednou menou, ale zato do ameriky mozu cestovat len vyvolene narody. slovensko amikom tiez nezaviedlo viza, politici chcu bohatych turistov. suck it up, idiots
|
|
Re: drzosť
Od reg.: -nikto-
|
Pridané:
6.5.2008 14:15
jo, a este nieco: truecrypt to isti ;-)
|
|
Re: drzosť
Od: 1+1=Anin
|
Pridané:
6.5.2008 14:18
Ale neistí, neboj.
|
|
Re: drzosť
Od: DeeerDance
|
Pridané:
6.5.2008 18:03
isti ak vies ako na to ;)
|
|
Re: drzosť
Od: idead
|
Pridané:
6.5.2008 18:19
dole je napisane
ze ak sa k suborom nemozu dostat a ty si zabudol heslo
maximalne ti zneprijemnia pobyt
|
|
Re: drzosť
Od: fedor-a
|
Pridané:
6.5.2008 18:47
ak ta vobec pustia
|
|
Nadávať na Emeriku je úžasne coooooooooooooooool !!!
Od: niktošovi a ostatným papagájom
|
Pridané:
6.5.2008 15:03
* koľko miliónov ľudí emigruje do Ameriky?
koľko do Ruska, Bieloruska, na Slovensko, do Číny, Iránu, Barmy, Severnú Kóreu či Sudán nespomínajúc?
* budeš taký odvážny aj v Minsku, Pekingu či Teheráne?
choď im to tam "nandat", čo si o nich myslíš (ak vôbec myslíš)...
* dúfam, že vieš (z hlavy?) hlavné mesto Wisconsinu...
|
|
Re: Nadávať na Emeriku je úžasne coooooooooooooooool !!!
Od reg.: -nikto-
|
Pridané:
6.5.2008 16:56
1, myslis snad imigraciu
2, mam v nature hovorit svoj nazor a reprezentovat sa, hocikde, je to moja osobnost
3, USA maju vyse 50 statov, asi si prihriaty pokial chces vediet hl. mesto nejakeho z nich. mne staci vediet ze je to jeden zo statov. hl. mesta podaktorych vsak ovladam; madison.
ps: niktori amici nevedia, ze europa nie je stat; nevedia ze korea nesusedi s australiou; mozno sa budes cudovat, ale kopec americanov ani nevie, kto vyhral vojnu v korei. ty vies? (bez googla ovsem) ...
|
|
Nadávať na Emeriku je úžasne coooooooooooooooool !!!
Od: konkrétne niktošovi
|
Pridané:
7.5.2008 1:41
"asi si prihriaty"
nie som
ale keď sme pri tom, tak iba vypatlanec môže napísať
"terajsia amerika je nieco ako hitlerovo nemecko"
"myslis snad imigraciu"
pupáčik, niekto najprv emigruje, aby mohol imigrovať
"mam v nature hovorit svoj nazor a reprezentovat sa, hocikde, je to moja osobnost"
keď zavesíš na web svoje video z Minska, Pekingu alebo Teheránu, potom sa ozvi
dovtedy si obyčajný papagáj
"USA maju vyse 50 statov"
keď si si vygúglil madison, mohol si si pozrieť aj počet štátov, alebo spočítať hviezdičky na emerickej zástave
niektorí tóti nevedia, čo je diakritika a pravopis
|
|
Re: drzosť
Od: nok
|
Pridané:
6.5.2008 15:47
Ty si tamasi teda bol ked o tom tolko vies. Je to tam strasne ludia zomieraju na hlad a zidia su v koncentracnych taboroch jasna vec. Ides daj este nieco nech sa na tebe zasmejem
|
|
Re: drzosť
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
6.5.2008 15:49
> Je to tam strasne ludia zomieraju na hlad
ano :)
> zidia su v koncentracnych taboroch jasna vec
nie, na to maju inu odrodu :D
A tomu typkovi hore: Madison. Chcelo by to nieco, co nema v nazve zenske meno.
|
|
Re: drzosť
Od: xyz...
|
Pridané:
6.5.2008 17:02
Slovensko Amikom nezaviedlo viza, pretoze na to nemalo realny dovod.
USA zaviedlo viza pre vela statov, pretoze velka cast ludi, ktori z tych krajin prichadzali, USA skodila.
|
|
Re: drzosť
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
7.5.2008 15:51
Amerika zavadza viza lebo chcu mat vsetko pod kontrolou ... a pokial dobre viem tak RFID bude zavedena pri podobnej sokovej terapii ako 9/11 ale to nemusite brat vazne je to teoria
|
|
Re: drzosť
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
6.5.2008 14:27
Mno, som zvedavy, co by na to Tvoje "Vstup na cudzie uzemie nie je pravo, ale vysada" povedali indiani... Oni mali teoriu, ze Zem nikomu nepatri. Mno a prisli ludia, co mali inu teoriu a vsetci vieme, ako to dopadlo... Myslim, ze zavedenie odvetnych opatreni od ostatnych krajin minimalne na politikov z USA cestujucich do zahranicia by bolo zaujimavou reakciou. Celkom by som podporil, keby kazdemu politikovi z USA zobrali odtlacky a odfotili by si ho. Som zvedavy, komu z nich by sa to zdalo v poriadku... Proti beznym obcanom nemam nic, len ma mrzi, ze si zvolili danu garnituru...
|
|
Re: drzosť
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
6.5.2008 14:31
BTW, USA nie su jedinou krajinou s cudnymi pravidlami pre navstevnikov. Napr. Izreal alebo Japonsko vas mozu neprijat. Takze sa moze stat, ze si idete do Japonska (viza nepotrebujete) a oni vam na letisku povedia, ze vam zamietnu vstup. To sa stalo kamaratovej priatelke, jeho pustili, ju nie. A s nou nepustili dalsich x dievcat z vychodnej Europy (boja sa, ze by tam mohli pracovat ako prostitutky, alebo by pracovali inak, ale ilegalne)...
|
|
Re: drzosť
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
6.5.2008 15:48
Neprijat ta moze kazda jedna krajina na planete, snad az na tych par kde nemaju letiska a colnice.
|
|
Re: drzosť
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
8.5.2008 17:40
Je rozdiel neprijat bez podkladov a neprijat na zaklade nejakych podkladov. Na Slovensko podla mna bez podkladov neprijat nemozu. Ked turista splni vsetky podmienky (ma dost penazi, nie je medzinarodne sudne trestany a pod.), tak ho prijmu. To v Japonsku a Izraeli neplati, aj tak Vas mozu neprijat.
|
|
Re: drzosť
Od: xyz...
|
Pridané:
6.5.2008 17:14
Myslim, ze indiani by nesuhlasili, keby som sa im nastahoval do stanu s tym, ze byt tam je moje pravo.
|
|
Re: drzosť
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
8.5.2008 17:36
Mno, asi kazdy sudny clovek uzna, ze existuje hranica. Casto sa povazuje za definiciu slobody vyrok "Sloboda jednotlivca konci tam, kde zacina obmedzovat slobodu druheho jednotlivca" Z tohto pohladu je jasne, ze je obrovsky rozdiel prist niekam do krajiny a prist k niekomu do bydliska. Vas argument je silne scestny.
|
|
Re: drzosť
Od: xyz...
|
Pridané:
8.5.2008 18:58
Vyrok "Sloboda jednotlivca konci tam, kde zacina obmedzovat slobodu druheho jednotlivca" je popularna, ale prazdna fraza. Prazdna preto, ze neni nicim podlozena, dokonca ju snad ani nikto nevie rozumne definovat. Resp definovat ju vie hocikto, ale potom bude v rozpore z jeho predstavou o slobode.
Rozdiel medzi "prist niekam do krajiny" a "prist k niekomu do bydliska" je len v pripade, ak clovek povazuje bydlisko za sukromny majetok, zatial co uzemie krajiny nie.
Ja medzi nich nepatrim, a myslim, ze vacsina najvacsich obhajovatelov slobody tiez nie.
Takze silne scestne je akurat tak argumentovat nazormi indianov.
|
|
Re: drzosť
Od reg.: Rivale
|
Pridané:
6.5.2008 14:35
pomaly mi zacina amicke spravanie ich zakony a podobne somariny pripominat totalitny rezim.
|
|
Re: drzosť
Od: september11
|
Pridané:
6.5.2008 15:17
pozrite aj toto, velmi zaujimave...
http:// www.porada.sk/ t79440-hladanie-pravdy-o-11-septembri.html
p.s.: treba spojit odkaz ;)
|
|
Re: drzosť
Od: nikhaj!
|
Pridané:
6.5.2008 21:16
aha! takze to nie lietadla narazili do dvojiciek! to tie dvojicky vyleteli a zakerne narazili do lietadiel! ja som to tusil....
|
|
ja a ono
Od: xoxoxo
|
Pridané:
6.5.2008 12:57
viva la america ....
najdu ti linux a ani na nepustia do usa :))))
|
|
Re: ja a ono
Od: vista
|
Pridané:
6.5.2008 13:33
co linux!
nelegalnu kopiu windovsu, mp3-ky, filmy,...
hned ti daju policajnu eskortu do basy a uz ta tak lahko nepustia von :S
|
|
Re: ja a ono
Od: 1+1=Anin
|
Pridané:
6.5.2008 14:20
No a?
Ja vzhľadom svojmu žitiu a veku už asi nebudem mať šancu dostať vízum do USA...
Zato na nich nehromžím a neobviňujem ich zo všetkého.
|
|
Re: ja a ono
Od: jebino
|
Pridané:
6.5.2008 18:08
a koho to zaujima?
clovece uz som sa bal ze si umrel kedze som "dlho" nevidel tvoje sproste pripomienky...
PS: ty asi nesledujes co sa deje vo svete resp. sledujes asi len CNN a podobne americke vypatlavaky
|
|
Re: ja a ono
Od: _evo_
|
Pridané:
6.5.2008 23:57
no pouc nas, co sa deje vo svete?
|
|
Re: ja a ono
Od: 1+1=Anin
|
Pridané:
7.5.2008 13:18
CNN sme naposledy pozreli pri prvom Kuvajte aj pri druhom Iraku. Len preto, že boli dostatočne rýchly a uverejňovali to, čo nemohli alebo nestihli iní...
Inak si celkom mimo.
Dianie v Amerike nejak nesledujem, stačí mi, že je tu každá druhá-tretia firma americká...
Ale nazvať niekoho fašistami či totalitou...
No asi už máš 12 rokov, však?
|
|
Re: ja a ono
Od reg.: Don Mums
|
Pridané:
6.5.2008 17:57
Chlapce true crypt to isto. Nezadas heslo, budes mat notas vypnuty dlhsie ako 10 minut a su nahraty.
|
|
aha tak demokracia
Od: jegi
|
Pridané:
6.5.2008 12:58
a ked nebudes suhlasit tak ta vyhodia smerom naspat odkial si prisiel pojdes pomedzi 2 boxy kde sa ti vsetko komletne vymaze
|
|
Re: aha tak demokracia
Od reg.: WOTDAFAK
|
Pridané:
6.5.2008 13:12
neviem či im tam už niekto nemaže, ale MOZGY... F.U.C.K USA
|
|
Nelubi sa mi to, ale...
Od: BDO
|
Pridané:
6.5.2008 13:04
...ale v tomto pripade by som zrovna neprotestoval proti tomu.
Ale vseobecne je to urcite neziaduce, kedze to len vytvara problemy pri cestovani. Predsa len, v pripade ze mam osobne data u seba, ich staci zakryptovat a najlepsie este preniest po nete, takze takato kontrola je len dalsie otravovanie.
|
|
Re: Nelubi sa mi to, ale...
Od: wayne 99
|
Pridané:
6.5.2008 13:09
ak si to zakryptujes, budu si to chciet pozriet a nedas im heslo, nevpustia ta a hotovo. a to je ten lepsi pripad, celkom by som veril, ze si ta tam radsej podrzia maximalny cas, co mozu.
|
|
a co ak?
Od reg.: MCGiany
|
Pridané:
6.5.2008 13:06
co ak budem mat heslo a nepoviem im ho? budu musiet hackovat? :D pripadne si poschovavam udaje a mozu mi fukat. ked pride niekto s linuxom tak budu vytreti :D
|
|
Re: a co ak?
Od: roboD
|
Pridané:
6.5.2008 13:20
nie. budu strikovat
|
|
Zaujimave
Od reg.: TheTOM.SK
|
Pridané:
6.5.2008 13:08
KGB agent si proste zasifrovane data ulozi online a pozrie v pohodli hotela. :)
|
|
Re: Zaujimave
Od: wayne 99
|
Pridané:
6.5.2008 13:11
len problem je, ze su data, ktore si online dat nechces... a hlavne neviem preco by som to mal robit kvoli nejakym hamburgerjedom.
kto cestuje do usa aby si pre istotu formatoval disk, aby mu tam nahodou volaco nenasli
|
|
Re: Zaujimave
Od reg.: TheTOM.SK
|
Pridané:
6.5.2008 13:19
Mozes si doma vytvorit vlastny FTP server, nemusi to byt len online uloziste. ;)
|
|
Re: Zaujimave
Od: wayne 99
|
Pridané:
6.5.2008 13:24
a ked sa mi postupne vznieti nejaky kabel a zapali dom, kym mi tam bude bezat ftp server pocas mojej dvojtyzdnovej navstevy v USA, aby som mal pristup k telefonnym cislam na vsetkych sicilskych donov, myslis ze mi uhradia okrem skody aj nemajetkovu ujmu za sposobeny stres? :)
|
|
Re: Zaujimave
Od reg.: TheTOM.SK
|
Pridané:
6.5.2008 13:20
Samozrejme u bznych ludi je to o inom, ja osobne by som nestal o to, aby si prezerali moje subory, dalsi dovod, preco USA nezaradim do destinacii na dovolenku. :)
|
|
Re: Zaujimave
Od: wayne 99
|
Pridané:
6.5.2008 13:14
a este taka vec. ked tam niekomu vyskoci WGA sprava mate falosne windows, neviem ci dokonca americki colnici nie su povinni zacat riesit kazdy trestny cin, ktory si vsimnu, a to je aj instalovanie nezakupeneho softveru... aj ked na notebookoch su windows vacsinou legalne.
|
|
hahaha
Od: ARnyXXX
|
Pridané:
6.5.2008 13:09
Pani v uniformach by u mna videli iba pekne zasifrovane disky. Samozrejme heslo by som zabudol. ;)
Je tu pekne vidiet ako vo "vyspelej" krajine dokaze by sudna moc zaroven zakonodarnou mocou :) boh zehnaj ameriku a udrzuj ju co najdalej od nas.
|
|
Re: hahaha
Od: aurel
|
Pridané:
6.5.2008 14:22
Nemyslis, ze by to len zvysilo podozrivost? Zasifrovany disk, heslo nevies.. v najhorsom pripade si zoberu disk na analyzu nejakym super skrytym pocitacom s neuveritelnou vypoctovou silou ;) a ty budes zatial sediet zatvoreny v nejakej cele a rozmyslat nad tym ake to heslo asi len bolo.
|
|
Re: hahaha
Od reg.: Don Mums
|
Pridané:
6.5.2008 18:02
Ak si zvolis dobry algoritmus tak su nahraty. AJ tomu najvykonnejsiemu stroju by to trvalo prelomit hrubou silou 20 rokov. Ak sa vsak sustredis len na heslo tak potom je ten cas o dost kratsi.
|
|
Re: hahaha
Od: ARnyXXX
|
Pridané:
6.5.2008 23:21
No pokial si nezvolis za heslo nieco ako nbusr123 ale das nejake hard heslo tak aj brutal attack na heslo moze trvat niekolko desiatok rokov.
|
|
Re: hahaha
Od: 1+1=Anin
|
Pridané:
7.5.2008 13:57
Stále tvrdím že šifry nikto dôležitý takto zložito nelúska.
Ten čas je aj tak maximálny, a može byť v zlomku sekundy odhalené heslo. A ďalej, stále tvrdím, že musí existovať cestička ako zrušiť heslo, resp. jej zadné dvierka ako dostať šifru buď bez hesla alebo nejak s iným "niečim..."
Podľa mňa má aj každý dôležitejší soft nejaké zadné vrátka.
|
|
God knock down America !
Od: USA
|
Pridané:
6.5.2008 13:10
Pekny priklad demokracie, oni mozu vsetko vratane porusovania zakladnych ludskych prav, ak je to v zaujme istej skupiny, akoze v zaujme krajiny neobmedzenych moznosti, ale velmi obmedzenych ludi s pozdravom "God Bless America"
|
|
Re: God knock down America !
Od: xyz...
|
Pridané:
6.5.2008 13:32
Samotna existencia "zakladnych ludskych prav" neospravedlnuje ich vynucovanie za kazdych okolnosti.
Ludske prava boli stanovene preto, ze ludia co ich stanovovali, verili, ze ich dodrziavanie povedie k lepsiemu stavu, nez keby sa nedodrziavali.
Ak tie iste ludske prava prestanu z nejakeho dovodu viest k lepsiemu stavu, tak sa samozrejme upravia, alebo prestanu dodrziavat.
|
|
Re: God knock down America !
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
6.5.2008 14:53
Mno, tak som si schvalne pozrel na wikipedii odkaz Human Rights a popravde som z toho skor nadobudol pocit, ze take prava boli stanovane na principoch ludskosti, etiky, solidarity a podobne. Vas postoj ma nabada k otazke, ci v USA zijete. Mam totiz pocit, ze ste tamojsou ideologiou znacne ovplyvneny... Tiez mam z toho Vasho komentara pocit, ze Vy by ste ludske prava prijal vtedy, ked je to pre Vas vyhodne. Keby to prestalo byt vyhodne, prestali by ste ich dodrziavat... Ja skor zastavam nazor, ze sa ludske prava maju dodrziavat a nema dochadzat k vyraznemu obmedzovaniu druhych osob. Pokial ide o mna, je podla mna lepsie pustit do krajiny masoveho vraha ako zamietnut pristup miliarde ludi (priklad je ilustracny)...
|
|
Re: God knock down America !
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
6.5.2008 14:54
USA pod zamienkou boja proti terorizmu obmedzuje a kontroluje svojich vlastnych aj inych ludi. Aky je vysledok? Zmizol uz terorizmus? Nie. Bol terorizmus obmedzeny? (neviem, kazdopadne nemam pocit, ze bol obmedzeny). Mam zabrany ist do USA kvoli tomu, ze sa pri mojom prichode na mna pozeraju ako na potencionalneho kriminalnika? Ano. A navyse mam pocit, ze aj mnoho ludi v USA dane podmienky nezvlada a uz dlhsi cas sa tam vyskytuju urcite extremne spravania. To by som ja osobne pripisal danym podmienkam, ake tam vladnu.
|
|
Re: God knock down America !
Od: xyz...
|
Pridané:
6.5.2008 17:31
HR boli stanovovane na principoch ludskosti, etiky, solidarity atd, ale to preto, ze ludia ktori ich stanovovali, si mysleli, ze dodrziavanie principov ludskosti, etiky, solidarity atd, povedie k lepsiemu stavu, nez keby sa nedodrziavali. HR su spisanim a zjednodusenim tychto principov.
Ako vsak pisem vyssie - to, ze si ludia, ktory HR stanovovali, mysleli ze ich dodrziavani bude viest k lepsiemu stavu, neznamena, ze to tak aj v skutocnosti je.
Intuitivne je vacsine ludi zrejme, ze dodrziavanie HR je skutocne "dobre". S tym suhlasim.
Tvrdim vsak, ze mozu nastat pripady, kedy je lepsie robit niektore veci, ktore su v rozpore so vseobecne prijimanym znenim HR. Cize stav, kedy USA (alebo hocikto iny) plne dodrziavaju HR, je urcite jednym z tych lepsich stavov, ale nie je to najlepsi mozny stav.
Preto argumentacia proti americkym hranicnym kontrolam, ktora je zalozena cisto na fakte, ze tie kontroly nie su v sulade s ludskymi pravami, je neplatna argumentacia.
|
|
Re: God knock down America !
Od: xyz...
|
Pridané:
6.5.2008 17:32
V USA nezijem, ani som tam nikdy nebol.
Ze by som ludske prava prijal, ak by to bolo pre mna vyhodne? Samozrejme. Rovnako ako vsetci ostatni ludia.
Ludske prava su prijate prave preto, ze vacsine ludi vyhovuju.
|
|
Re: God knock down America !
Od reg.: _Kozec_
|
Pridané:
6.5.2008 21:09
Zaujimave... takze 2 otazky:
1. Myslis, ze tento stav vacsine ludi vyhovuje?
2. Myslis, ze takato kontrola moze skutocne zabranit dakemu zlocinu?
|
|
Re: God knock down America !
Od: xyz...
|
Pridané:
6.5.2008 23:23
1. Myslim, ze vacsina ludi si nemysli, je to pre nich dobre. Ale ci je to pre nich skutocne dobre, to si netrufam odhadnut. Medzi tym, co si ludia myslia, ze je pre nich dobre, a tym co je pre nich skutocne dobre, byva velmi casto rozdiel.
2. Isteze, ved aj hore v clanku sa pise o jednom pripade, kedy nahodna kontrola ukoncila jeden zlocin.
|
|
Re: God knock down America !
Od: 1+1=Anin
|
Pridané:
7.5.2008 16:16
No dobre. Nakže nech v Udatnej Sovietskej Armáde otvoria hranice, nech potopia všetky lietadielkové loďky aj s muníciou - ale ekologicky prosím -, nech majú čierneho prezidenta, nech si spália svoju národnú hrdosť aj so všetkými zástavami, nech dajú občianstvo Mr.Beanovi, budeš potom už spokojný???
Celý vyzbrojený svet len na toto čaká, na sebemenšiu mocenskú chybu USA!
Prečo tú krajinu chcete pokoriť? A začo vlastne??
"Akufáza", nekaz mi prosím klientelu.
:)
|
|
Re: God knock down America !
Od: Hacik neregistrovany
|
Pridané:
8.5.2008 17:52
Tak este raz, s vyrokom "Ludia, ktori HR stanovovali, mysleli ze ich dodrziavani bude viest k lepsiemu stavu," kategoricky nesuhlasim a je urcite nepravdivy. Keby boli takto ratifikovane, bolo by to tak v uvode daneho dokumentu explicitne napisane. Take veci sa standardne pri podobnych textoch pisu, pise sa, aky je zmysel a ake su zakladne myslienky daneho zakona. Mozno je Vas vyrok pravdivy, ale nemate ho nicim podlozeny, nicim, len svojou subjektivnou domnienkou.
|
|
Re: God knock down America !
Od: xyz...
|
Pridané:
8.5.2008 19:07
Heh, kebyze je ten vyrok nepravdivy, tak to znamena ze musi platit jeden z nasledujucich 3 vyrokov:
1) Ludia, ktori HR stanovovali, mysleli, ze ich dodrziavanie bude viest k horsiemu stavu.
2) Ludia, ktori HR stanovovali, mysleli, ze ich dodrziavanie nebude viest k zianej zmene stavu.
3) Ludia, ktori HR stanovovali, netusili k akemu stavu ich dodrziavanie bude viest.
V pripade pradivosti hociktoreho z tych 3 vyrokov, by to cele HR (pripadne ich povod) diskvalifikovalo. Ale to nastastie nie je pravda, pretoze vsetky 3 vyroky su ocividne nepravdive, cize skutocne plati moj povodny vyrok.
Taka vec nemusi byt nikde explicitne napisana, pretoze je to zjavny implicitny predpoklad.
|
|
hranice
Od: supiiik
|
Pridané:
6.5.2008 13:10
Nakoniec to skonci tak, ze kazde opticke vlakno prechadzajuce hranicami USA bude sledovane, sniffovane a americke sudnictvo zaznamena boom v zalobach za prenasanie ilegalneho obsahu cez hranice.
|
|
Re: hranice
Od reg.: piXus
|
Pridané:
6.5.2008 13:15
Hovoris, akoby este nebolo...
|
|
Re: hranice
Od: aaaaaaaaaaaa
|
Pridané:
6.5.2008 13:18
Preco je asi do USA ping vacsi o 5 ms ? lebo vsetko snifuju na win :D
|
|
Ty už si len lama
Od: bbbbbbbbbbbbbbbb
|
Pridané:
7.5.2008 6:13
Choď do Ánd.
|
|
Kreteni
Od: Mirok66
|
Pridané:
6.5.2008 13:11
tak toto je ta americka sloboda?
na kazdom dome ameericka zastava
nad kazdym zachodom ameericka zastava
va kazdej americkej riti zapichnuta ameericka zastava
uz som na to alergicky! tam je komunizmus vecsi ako v Moskve na rudom namesti, alebo v Cine, to v cine je vecsia demokracia a sloboda slova ako v USA /SŠA/
Oni robia vsetko to, proti comu vo svete bojuju.
terorizmus, totalita, hladomor, chemicke zbrane, Atomove zbrane, diktatura!!!
|
|
Re: Kreteni
Od: Accuphose+
|
Pridané:
6.5.2008 17:38
Navrhuju DSL.sk aby na konci roku udělali top komentáře a třeba je i nějak ocenili, tohle bych klidně nominoval. Ještě bych doplnil, že USA je největším znečišťovatelem země a nedivil bych se, kdyby na jejich globech světa, nebyl v knize uprostřed atlantickej oceán, ale mapa USA. Jmenujte jinej stát, kde je prezidentem člověk s IQ opičáka.
|
|
Re: Kreteni
Od: lubiqus
|
Pridané:
6.5.2008 18:55
iq opicaka urcite nema ale zato tak vyzera
|
|
Myslel si Slovensko a Fika?
Od: Kaliňák
|
Pridané:
7.5.2008 2:25
máš recht
|
|
Re: Myslel si Slovensko a Fika?
Od: 1+1=Anin
|
Pridané:
7.5.2008 16:10
Myslíš Intenzitu Qákania?
|
|
Re: Kreteni
Od: _evo_
|
Pridané:
7.5.2008 0:11
no neviem ci by si to tvrdil keby si zil aspon rok v Cine (nie ako turista, ale medzi normalnimi ludmi..)
inak co slovo to blbost, som tu este nevidel nijaky rozumny anti-USA komentar
|
|
no do prdele
Od reg.: WOTDAFAK
|
Pridané:
6.5.2008 13:22
to ste tu dali teda článok, asi bude najdiskutovanejší za poslednú dobu.... len dúfam že niekto nezačne zas s pravopisom :)
|
|
Re: no do prdele
Od reg.: Don Mums
|
Pridané:
6.5.2008 18:13
Davno som tu nevidel taky clanok, co by mal taky pomer medzi zvyraznenimi a nezvyraznenimi prispevkami. Takze toto je asi naj diskusia minimalne za tento mesiac ak nie aj za celu existenciu dsl.sk
|
|
Re: no do prdele
Od reg.: WOTDAFAK
|
Pridané:
7.5.2008 7:12
to len dokazuje aký majú ludia názor na USA, lebo keby sa článok týkal inej krajiny neviem či by bolo toľko ohlasov...
|
|
coho sa boja?
Od: mo-si
|
Pridané:
6.5.2008 13:24
boja sa kazdeho kto prechadza cez hranice. paranoja! uz nevedia co kontrolovat. taksa pustia do vsetkych zariadeni ktore mozu uchovavat informacie! toto nie je pristup slobodnej krajiny. taketo kontroly hadam nerobi ani cina!
|
|
mno...
Od: diskusny magor
|
Pridané:
6.5.2008 13:32
to aby som si dal sd kartu-flashku do frcgumy a prehltol a oni budu cakat ked to vyprodukujem na wc haha, to je horsie ako v komunizme, fidelovi sa musi vyvod obracat...
|
|
jeden za vsetkych
Od: maths
|
Pridané:
6.5.2008 14:14
..ked jeden pedofil prdne tak budu kontrolovat uz aj ci podobne pedofilsky nesmrdia aj prdy ostatnych.
Vsimnite si ako to sikovne robia postupne budu mat oci vsade (ako radary v eu), je smutne ako usa terorizuju zvysok sveta teda vsetky staty zbabelo (niektory slepo-sucitne) prikyvuju. Maju hroznu vladu. Ludi z usa mam rad. Dali svetu vela vynalezov je tam vela sikovnych mozgov, ale vlada proste chce stale velmoc aj ked ju uz daaavno maju len su nenazrany v tomto a cely svet za to viac trpy ako prosperuje. Vsetky tie ich filmy mi pripadaju ako "powered by goverment".
Ale hlavne nezabudajme - WAR IS NOT ANSWER! (to hovori za vsetko)
|
|
Colnici
Od: provokater
|
Pridané:
6.5.2008 14:20
Ja ked tam pojdem si brutalne zasifrujem basnicku vlastnu
tak aby nikto to rozlustit nemal sancu ziadnu
nech si ma aj zavru
ale sa im zasmejem ak kluc k tomu najdu
|
|
omg! wtf !
Od: aaaaaaaaaaaaaa
|
Pridané:
6.5.2008 14:25
sry za primitivny komentar, ale po precitani nadpisu mi napada iba jedno: co ti jebeeeeee ? ? ?
|
|
Re: omg! wtf !
Od: torreno
|
Pridané:
6.5.2008 19:01
toto som dnes povedal profakovi v aule ked povedal poziadavky na skusku :D
|
|
neopustaj nas sloboda nasa
Od: morphii
|
Pridané:
6.5.2008 14:36
och neopustaj nas sloboda nasa :-D a potom pride nejaky politik a tlaci sa tak do ameriky ze ma az hnedy nos...
|
|
mantak
Od reg.: laco-lucenec
|
Pridané:
6.5.2008 15:23
Star Wars is based on true story.true on fals?TRUE............boze co za mantaci tam ziju preboha
|
|
Fakofjuesej!
Od: iso
|
Pridané:
6.5.2008 15:28
Co ma colnik a clo spolocne s obsahom disku ?
|
|
Re: Fakofjuesej!
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
7.5.2008 15:55
či nepašuješ alkohol
|
|
to snad nie je ani pravda...
Od: FlySpy
|
Pridané:
6.5.2008 15:29
Je nechutne k comu sa americka vlada uchyluje.. Najhorsie na tom je, ze jej to vsetko prejde, kedze ludom natlaci do hlav, ze sa jedna o ich vlastnu bezpecnost a podobne... Vizove embargo sa sice pomaly rusi, ale americka vlada chce mat stale velmi dobry prehlad o toku informacii smerujucich do USA, pretoze tie sa pre nu mozu stat velmi nebezpecnymi. Je stale patrnejsie ako su v amerike ovladane media, tlac a ako sa hybe s myslenim obycajnych ludi. Politika USA sice posobi velmi liberalne, ale v reale je velmi agresivna a nekompromisna.
Pride mi to horsie ako za byvaleho rezimu, ked kazdy musel byt kontrolovany a v pripade podozrenia z pachania skutkov proti rezimu bol oznaceny ako diverzant a narusitel a bol nalezite potrestany.
|
|
Re: to snad nie je ani pravda...
Od reg.: Don Mums
|
Pridané:
6.5.2008 18:20
Hurááááá. Poďme budovať sovietsku vlasť! Súdruhovia všetkých krajín spojte sa!
Najviac by sa ich pridalo z USA.
V USA plati: Kto nie je s nami je proti nam a najhorsie ak je s nami a je moslim. Vtedy sa musime bat toho, ci ho nejaky radikal nezvrne na bomboveho atentatnika. Ved to je uz chore.
|
|
Inak...
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
6.5.2008 16:50
Keď sa môže mačka ježiť , môže ježko sniffovať ?
|
|
Re: Inak...
Od reg.: Don Mums
|
Pridané:
6.5.2008 18:21
Ja myslim, ze hej. Napichne sa ti na nejaky sietovy kabel a uz sniffuje.
|
|
CIA o hrozbách světové stabilitě a americkým zájmům
Od: Mirok66
|
Pridané:
6.5.2008 17:47
Tak doporucujem Vam si toto precitat.
CIA o hrozbách světové stabilitě a americkým zájmům
http://www.blisty.cz/2008/2/8/art38867.html
|
|
sddd55555
Od: sdd
|
Pridané:
6.5.2008 21:37
f*ck them
|
|
fuck emerika!!!!!
Od: rohypnol
|
Pridané:
6.5.2008 21:38
maju velky problem s emerikou, ale google, firefox, windows atd. atd. veselo pouzivaju. ako mozete podporovat vrazednu masineriu americkej ekonomiky? hanbite sa! sice aj ja pouzivam google, ale mam strasny pocit viny, ked natukam tu url do browsera, vzdy myslim na miliony mrtvych iracanov... oh emerika, preco si tu?...
|
|
.....
Od reg.: girus
|
Pridané:
6.5.2008 22:35
stryko sam ta pocuje a vidiiiiiiiiiii...!!!
|
|
PRE VSETKYCH CO ZASPALI DOBU
Od: jaaaaaaaa
|
Pridané:
6.5.2008 23:18
http://video .google .com/videoplay?docid=-6341186127906342455
|
|
Masivnost Imigracie.
Od: X(-_-)X
|
Pridané:
7.5.2008 6:11
http://video.google.com/videoplay? docid=4094926727128068265&q= us+immigration&ei=1SghSOyFEoP8r QKu9ITIAg&hl=en
Bohuzial to nema titulky ale ak sa vyznate v jednoduchych grafoch tak to hravo pochopite. PS: 3 Medzery v odkaze vymazte.
|
|
nie každý je blb
Od: Lokino
|
Pridané:
7.5.2008 13:49
Viete, nechcem sa zastavať Američanov. Ale pozrite na Slovensko. Je tu veľmi veľa tupcov(hlavne v politike), ale aj normálnych, dobrých ľudí.
Tak to je aj v Amerike. Lenže je to štát oveľa väčší ako náš, preto sa nám zdá, že sú všetci tupci. Však aj múdry schybí.
Ak tomu članku. Na pochytanie pedofilov to je dobrý nápad, ale ináč sa mi to nepáči.
|
|
pecka
Od: gbx
|
Pridané:
9.5.2008 13:22
tak tato diskusia stala za vsetko , davno som sa tak nebavil a smial v jednom kuse ...
|
|
Re: pecka
Od reg.: Don Mums
|
Pridané:
12.5.2008 22:14
ty si riadny kus .....
|