|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dalsi krok k monopolu
Od: fotograf
|
Pridané:
29.4.2008 8:49
alebo sa este vratia, ked to nebudu most uchladit... :-))
|
|
Re: dalsi krok k monopolu
Od reg.: mirres
|
Pridané:
29.4.2008 9:12
no tento komentar je trosak odveci kedze intel ma momentalne procesory s mensim absolutnym mnozstvom vyzarovaneho tepla a tiez lepsim pomerom medzi stratovym teplom a vykonom
|
|
Re: dalsi krok k monopolu
Od: fotograf
|
Pridané:
29.4.2008 9:27
OK, je to mozne. Ja som len vychadzal z vlastnych skusenosti, co nemusi byt objektivne.
|
|
Re: dalsi krok k monopolu
Od: trigger AMD
|
Pridané:
29.4.2008 9:49
Mas bohate skusenosti so superpocitacmi?
|
|
Re: dalsi krok k monopolu
Od: fotograf
|
Pridané:
29.4.2008 10:40
Nie, to nemam. Pracoval som len na jednom pocas staze v CH.
|
|
Re: dalsi krok k monopolu
Od: Janek123
|
Pridané:
29.4.2008 11:24
Tak ako mozes tvrdit take nieco? ;) Mas skusenosti s nejakymi starymi desktopovimi procakmi a uz podla toho sudis intel, amd pieklo tiez v minulosti a kazdy nato jaksi pozabudol ked zacal trosku viac topit intel.
|
|
Re: dalsi krok k monopolu
Od: nox
|
Pridané:
29.4.2008 12:35
AMDcka pekne horeli :P
|
|
Re: dalsi krok k monopolu
Od reg.: wavevlna
|
Pridané:
1.5.2008 19:01
no neviem o com tocite, poprve 45nm od intelu su vyslovene chladne a zo znizenou voltazou sa daju kludne chladit pasivmi.. a po druhe, mam pocit ze superpocitace nebudu zostavene z E8400viek :D
|
|
Re: dalsi krok k monopolu
Od: trigger*
|
Pridané:
29.4.2008 11:33
A vkladal si don dierne stitky?
|
|
Re: dalsi krok k monopolu
Od: Johanka z Jarku
|
Pridané:
29.4.2008 12:20
Vkladal do nich vrstvenu cibulu s objemom dat 1 TB
|
|
Re: dalsi krok k monopolu
Od: 1Anin
|
Pridané:
29.4.2008 12:21
PC, kde sa vkladali dierne štítky mali procesorové rezy, teda nie iba jedného chrobáka ako procesor...
Tam boli jednotlivé časti riešené veľmi zložitými návrhmi z jednoduchých obvodov. Rýchlosť a výkon boli nízke, rozmery a spotreba obrovské, možnosti malé a aj tak sa to používalo.
V tých dobách ani netušili čo mnohí z vás netušia dnes, že ako sa žilo a ako šiel vývoj...
|
|
Re: dalsi krok k monopolu
Od: Janek123
|
Pridané:
29.4.2008 13:10
To je vsetko pekne ale s topenim Intel procakov to mas asi tolko ako huspenina s cucoriedkami :)
|
|
Re: dalsi krok k monopolu
Od: fotograf
|
Pridané:
29.4.2008 14:15
len neviem, co sa tu teraz hrabete v historii, ved toto je clanok o buducnosti...
|
|
Re: dalsi krok k monopolu
Od: Janek123
|
Pridané:
29.4.2008 17:19
Precitaj si to cele o com je ta diskusia ;)
|
|
Re: dalsi krok k monopolu
Od: fotograf
|
Pridané:
29.4.2008 20:21
jaaaj, zas dalsi magor, ktory vie sice citat, ale nechape...
|
|
Re: dalsi krok k monopolu
Od: fotograf
|
Pridané:
29.4.2008 14:11
nie, dierne pasky, ty magor, ...zrejme si taky stroj este nevidel, co?
|
|
Re: dalsi krok k monopolu
Od: 1Anin
|
Pridané:
30.4.2008 11:04
Boli aj dierne pásky, a ešte nejaké s programami mám schované v skrinke. Keby náhodou...
Tie kolieska sa používali na karnevaloch a báloch. Len to musela mašina makať niekoľko mesiacov aby aspoň 1kg nadierkovala...
|
|
budoucnost AMD
Od: Accuphose
|
Pridané:
29.4.2008 13:13
Podle mě tohle se AMD nedotkne, orientuje se teď de facto na mainstream a je to logické, do 5 let čekám, že je koupí IBM, protože IBM má na to věnovat se v budoucnu desktopům. Nehledě na to, že s technologiema od IBM za pár let bude Intel celkem v rejži. Tak a teď můžete oponovat :-P
|
|
Re: budoucnost AMD
Od reg.: Don Mums
|
Pridané:
29.4.2008 13:21
IBM tu uz na desktopoch bolo. Ja si to nepamatam ale boli to zaciatky, ked este Motorola vyrabala proceasory do strojov od Apple a prikazovy riadok bol to jedine na com sa dalo robit. Dnes je situacia ina a IBM moze vstupit na pole desktopovych procesorov ale aky by to malo zmysel? Apple od ich procesorov PPC odisiel asi pred dvoma rokmi a teraz uz vyrabaju len serverove procaky tak na co by zas isli na desktop ked tam uz raz svoju poziciu stratili?
|
|
Re: budoucnost AMD
Od: Accuphose
|
Pridané:
29.4.2008 13:32
Koupě AMD by to snad neřešila? A jejich technologie optické na deskách by uplatnění nenašly? Mně to přijde logické... AMD potřebuje silný kapitál.
|
|
Re: budoucnost AMD
Od: Manin
|
Pridané:
30.4.2008 14:39
Accu-ovi:
Intel v ryži? Čo Ti šiši?
Zas tak malý hráč to nie je a navyše je to Tvoja obľúbená, teda americká, značka a firma.
Pred 20 rokmi si ich ako podporoval? Mal si od nich nejaké súčiastky? A dnes?
Máš niečo orig. od IBM, myslím okrem tej 286-ky z ktorej tu asi prispievaš...?
:)
|