| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
audio cd???????///
Od: revucka mafia
|
Pridané:
24.4.2008 11:02
audio-cd to este niekto pouziva??????
|
| |
Re: audio cd???????///
Od reg.: -HERO-
|
Pridané:
24.4.2008 11:20
Majitelia originálok
|
| |
Re: audio cd???????///
Od: cca
|
Pridané:
24.4.2008 11:25
V kazdom Londynskom obchode z CD je dokonca aj jedno velke oddelenie s vynilovymi platnami. A v tychto obchodoch je vzdy naval.
|
| |
Re: audio cd???????///
Od: siirii
|
Pridané:
24.4.2008 12:40
Vynil, aaaaaaaaaaaaaaaaaa, však som ani nevedel, čo to je, keď som si to prečítal. Asi si myslel Vinyl, čo :) Každopádne ale máš pravdu.
|
| |
Re: audio cd???????///
Od: emeemkok
|
Pridané:
24.4.2008 12:41
Ako mozes porovnavat cd s vynilmi.
Vynil pouziva skoro kazdy dobry dj. Tie sa budu este dlho predavat...
|
| |
Re: audio cd???????///
Od reg.: .heh.
|
Pridané:
24.4.2008 11:28
zeby dj-i?
|
| |
Re: audio cd???????///
Od reg.: forcer
|
Pridané:
24.4.2008 11:32
to si si pomylil s platnami
|
| |
Re: audio cd???????///
Od: .:)
|
Pridané:
24.4.2008 12:58
este si nepocul o CD-Turntables ?? nie ze by som bol nejaky dj, ale toto je uz dost stara tematika ..:D
vid-> http://www.turntablelab.com/dj_equipment/45/17/
|
| |
Re: audio cd???????///
Od: 1Anin
|
Pridané:
24.4.2008 16:45
Existuje samozrejme všeličo. Ale platňa je platňa.
Kvalitné "gramce" stoja stotisíce, ale to nie sú tie pre DeeJayov...
Napr. do DENON CD-prehrávača som hádam ešte ani nedal napálené AudioCD. Veď prečo aj. Na to mám originály. A pri jeho niekdajšej cene, 2399,- DM...
MP3 či skôr MP0.03-kami si uši naozaj kaziť nemusím.
AudioCD používa ešte dosť ľudí, prečo nie. Najmä tí starší a tí, čo chcú z tej muziky ešte aj niečo mať a teda aj počuť. Určite to nie sú stokorunové "hadičky" do uší...
|
| |
Re: audio cd???????///
Od reg.: M4RCO
|
Pridané:
24.4.2008 18:30
2399,- DM? Sa chváliš, že si mal za komoušov možnosť doniesť niečo zo "západu" za ľubovoľnú cenu? Podobné dnes už nepredajné historické kusy sa povaľujú aj u mňa v pivnici...
..a hlavne tí starší.., lebo tí majú citlivejšie uši a vyšší rozsah počuteľnosti...
|
| |
Re: audio cd???????///
Od: 1Anin
|
Pridané:
25.4.2008 11:28
No čo "podobné" sa povaľuje u Teba v pivnici?
Prečo sa mám chváliť alebo sťažovať? Je lepšie uviesť trochu konkrétnejšie veci, pravda, mohol som uviesť skôr typ ako cenu. Ale dnes by to nikto nepoznal...
Nposudzuj iných podľa seba. Zatiaľ počujem.
A nemusíš byť ironický.
|
| |
aj tak rozdiel nerozoznas
Od: ch.
|
Pridané:
24.4.2008 18:30
o co stavka ze na svojej vlastnej zostave nerozoznas rozdiel medzi --alt-preset extreme mp0.03ojkou a tvojim denon cd, sacd, vinylom alebo co to pouzivas?!
|
| |
Re: aj tak rozdiel nerozoznas
Od: LBO
|
Pridané:
24.4.2008 22:51
Nehaj ho tak, on je jeden z tych, pre koho je lisovana 01 ina ako vypalena 01. Mozno si dokonca mysli ze 9+2 je ina jedenaska ako jedenaska zo 7+4, a ked napises cislo 0 na papier je to ina nula ako ked to cislo vyrazis do plechovej platnicky :) V skole nikdy nechapal matematike, nemal rad fyziku ani chemiu, lebo to su vsetko veci, ktore pre zivot nepotrebujes. A lietadla, auta, plazmove telky, to by sme podla takych expertoval mali aj keby matika, fyzika a chemia vobec neexistovali aj keby ludia doteraz len otrhavali banany zo stromov :) Pocitace su nieco co vie mozno pouzivat, ale nema ani paru ako to funguje.
|
| |
Re: aj tak rozdiel nerozoznas
Od: 1Anin
|
Pridané:
28.4.2008 12:48
Nejde o to rozoznať rozdiel. Podstata hudby je v niečom inom.
Nemám 13-násť aby som sa hral na stávky...
Ide o klasický CD player z roku 1994/5.
Nevie mp3, takže zrovnanie nejde nejak urobiť.
Tvoj črepík má určite minimálne väčší šum a skreslenie vplyvom chýbajúcich harmonických kmitočtov, nízku dynamiku..., to len na okraj.
|
| |
Re: aj tak rozdiel nerozoznas
Od: 1Anin
|
Pridané:
28.4.2008 12:58
Teraz som si prečítal letmo celý Tvoj príspevok.
Na návrhu mikropočítačov som koncom 80-tych a začiatkom 90-tych rokoch aj pracoval.
Ty si čo také zostrojil?
Vieš aspoň pájkovať??
Naprogramoval si niekedy niečo v strojáku?
|
| |
Ani sa nedivim...
Od: Sancho
|
Pridané:
24.4.2008 23:10
Elektronika starne.
Jednoducho - zivotnost kondenzatorov, diod, snimacov a podobne je obmedzena.
A v tychto starych (aj ked na svoju dobu mozno spickovych) pristrojoch su suciastky, ktorych kvalita je dnes uplne inde, ako bola v roku nakupu.
Takze, ak clovek na takejto zostave po 10 rokoch (uvazujem, kedy skoncila Marka...) nepocuje rozdiel, tak je to hlavne tym, ze zostarol a jeho vlastne vnimanie zvuku uz nie je co byvalo (bohuzial, vlastna skusenost).
A okrem toho, prispevok je pekne trapny. Zjavne sa jeho autor nestretol s bezstratovymi kompresiami...
Skoda klaves.
|
| |
Re: Ani sa nedivim...
Od: 1Anin
|
Pridané:
25.4.2008 11:11
MP3 je bezstratová kompresia???
A aká kompresia je bezstratová? Prezraď...
No ak životnosti:
Neboj, buď si zaletoval v živote iba 1 či 2 ks kondenzátory, lebo to, čo tvrdíš je akurát tak na čínske nie japonské pomery.
Mám kondenzátory, ktoré majú životnosť 450000 hodín, to len ako príklad. Sú z roku 1984 a vyrobené v NSR. A vôbec nemám starosti o ich parametre. Treba sa vedieť o ne postarať. Neviem čo si tým iné myslel.
To je orig. japonský prehrávač! Je min. na 20 rokov seriózneho počúvania. Samozrejme hraný je len veľmi málo.
Si predstav, že hudobnej nerozumiem - mám hudobný hluch, ale
zatiaľ počujem. Celkom dobre. Aj rozoznám koax. repro káble od hrubej širokej dvojlinky v cene >500Sk/1m...
Sníva sa mi? Životnosť akých diód si mal na mysli? Lasera?
To nemyslíš vážne? Chceš sa tomu rozumieť a nevedieť pritom čo píšeš...??
Pozri, buď si zjavne mimo, alebo už dlhé roky mimo.
V tomto ma nedostaneš!
|
| |
Re: Ani sa nedivim...
Od reg.: _wardo
|
Pridané:
25.4.2008 12:24
Haha, ty si riadna lama, same flame a ziadny poriadny dokaz...
"Ja mam doma v strede obyvacky vrtulnik... A stal vela penazi!" ---> toto je parodia na tvoje vyjadrovanie.
Aky typ prehravaca mas?
Odkial si nabral ze je min. na 20 rokov seriozneho pocuvania?
Hrany je velmi malo? Tak na co ti potom je? Ci ho vybalis raz za rok na Vianoce, pustis si tichu noc a znova zabalis???
Co to mas za kondenzatory? Znacku, presne parametre? Foto?
Rozoznas rozdiel v signale ktory presiel dvojlinkou a koaxom??? Na aku vzdialenost??? Ak na 1-2m tak mas sluch lepsi ako superman :)
Si vtipny detinsky chvalenkar...
Pri tvojich bajkach by sa aj Ezop mohol hanbit! :)
|
| |
Re: Ani sa nedivim...
Od reg.: Hatatitla
|
Pridané:
25.4.2008 14:02
skoda pisania, anin je totizto klasicky priklad Brouka Pytlika, ktory vsetko vie... kazdy jeho post je perla
nema vobec cenu s tymto dotycnym distkutovat o comkolvek, tento clovek totiz stale zije v minulosti a na ociach ma tie povestne ruzove okuliare (jedna jeho perla je, ze viac ako 512kb internet vobec netreba...)
zaslepenejsieho cloveka tu len tak nenajdes (a nie len tu)
skoda reci...
|
| |
nehante ho, vie viac ako si myslite
Od: ch.
|
Pridané:
25.4.2008 20:19
nehante ho, je to audiofil a vacsina ludi nechape hodnoty audiofilov, zvlast nie v online diskusiach. ale ani audiofili nie su uplne neomylni a veria obcas aj par bludom. vo vela neobvyklych veciach sa da pocut rozdiel, ale vacsinou sa to prehana. ja verim, ze dobre nasamplovane a dobrym algorytmom enkodovane moze zniet pre cloveka nerozoznatelne od originalnej nahravky.
hmm teraz mi dochadza ze mozno nie je audiofil ak nepozna bezstratovu kompresiu flac... (a okrem toho su bezstratove vsetky bezne datove kompresne algorytmy/programy)
|
| |
Re: nehante ho, vie viac ako si myslite
Od: 1Anin
|
Pridané:
28.4.2008 12:44
Ano aj nie. Ale nikdy som neprapadol MP3-kám práve kvôli nedobrej kvalite. Ani muzike z PC. To si to ozaj radšej vypočujem z DCD-S10 a CDM1-tiek...
Kondenzátory sú ROE, ak Ti to niečo hovorí. Ide o obrovské elyty, sú určené pre prevádzkovú teplotu -40/105C. Zaručovanú životnosť v hodinách som vyčítal z príslušného katalógu onoho výrobcu, asi pred 10 rokmi...
Kondenzátor sa dá skladovať v nabitom stave, tam nehrozí poškodzovanie starnutím. Pri izbovej teplote už vôbec nie.
Áno, púšťam si ho iba raz za dlhší čas. Už na to jednoducho nemám prestor. S repro káblami som skôr myslel myšlienku:
Nevhodnosť danej kabeláže pre konkrétny typ repro. Išlo o "snehuliakov" B&W v cene cca 165.000Kč a príslušné dvojaké(koax a dvojlinka) reprokáble za niekoľko tísíc. Poznal by to aj netechnik a Matelko. Urážky o audiofiloch a netopieroch nemusím. Počujem 16KHz. Napísal som aj, že nemám hudobný sluch. Muzikanti sú zasa úplne inde. Napríklad huslisti...
|
| |
Re: nehante ho, vie viac ako si myslite
Od: 1Anin
|
Pridané:
28.4.2008 12:45
Aké bludy mal kolega na mysli? Aj ja stojím nohami na zemi a viem čo je to skreslenie, smerový kábel, tienenie a podobne.
Prehrávač na 20 rokov? No to je iba taký môj skromne súkromný odhad, viď jeho vnútorné zloženie a súčiastky.
Tam sa laser opotrebúva veľmi málo, pohon je cez gumové remienky, preto ho občas zapnem.
Kvalita ja samozrejme v zladenom celku.
|
| |
Re: nehante ho, vie viac ako si myslite
Od: 1Anin
|
Pridané:
28.4.2008 13:06
Pozri, kvalitný CD prehrávač nikdy nehral do pamäte, aspoň nie do veľkej. Práve tak ako LP platňa.
Povedz mi, ako je na CDčku usporiadaný pravý a ľavý kanál.
A skús pridať význam slova "Jitter" v CD prehrávačoch...
|
| |
Re: audio cd???????///
Od: mariooo
|
Pridané:
27.4.2008 12:51
aha, to su informacie ktore si niekde cital, nemas ich z praxe
|
| |
Audio cd? A prečo nie...
Od: 1Anin
|
Pridané:
28.4.2008 12:55
Kto a čo nemá z praxe?
Opravoval som aj tažšie audio značky.
Aj CD prehrávače Sony, Denon, JVC, Micromega..., magnetofóny napr. SONY, PIONEER, Akai, zosilňovače Marantz, Rotel, Cairn, aj nezvukové Technics-y... aj niečo ďalšie. To píšem len pre predstavu. Kontakty na súčiastky som aké-také mal, takže stačilo mať čas a vyznať sa a vedieť čo robiť.
|
| |
Re: audio cd???????///
Od: mariooo
|
Pridané:
27.4.2008 12:49
bavime sa o dj.och, nie pustacoch
|
| |
original...
Od: woww
|
Pridané:
24.4.2008 11:22
tak koho mam naozaj rad, kupim si jeho original CD, koho len ako pozadie pri praci, to mis taci radio alebo more ciernych mp3... oiginal je domena pre hudobnika ktoreho mam rad, nech si zarobi... moj nazor, mozno divny, ale ja som divny :D
|
| |
Re: original...
Od: claudius
|
Pridané:
24.4.2008 12:45
osobne som to robil rovnako, dufam, ze sa bude dat prisiet aj priamo, lebo inak 90% z ceny CD nejde tvorcovi
|
| |
Re: original...
Od: hehh
|
Pridané:
24.4.2008 17:01
pridaj!
je to viac ako 90%!
|
| |
Re: original...
Od: jou
|
Pridané:
25.4.2008 9:43
prd. ked si kupis nejake hip hopove CD tak mas velku sancu ze ide cely zisk tvorcovi nakolko taketo skupiny vydavaju vlastne labely ako na beziacom pase.... jaksi nepotrebuju nejaky trapny support ked su kvalitni. proste si ich ludia kupia a vedia ze tie prachy idu im
|
| |
Re: original...
Od: Manin
|
Pridané:
25.4.2008 11:13
Kto by si nejaký hOP-hIp kupoval???
Veď je to grc dnešnej doby a už dosť dlho...
:(
|
| |
Re: original...
Od: mariooo
|
Pridané:
27.4.2008 12:55
suhlas
|
| |
kjhlkhl
Od: lkdfjhlksa
|
Pridané:
24.4.2008 11:33
kua sak nech robia koncerty.... nie len doma na riti sediet a cdcka predavat
|
| |
Re: kjhlkhl
Od: meff
|
Pridané:
24.4.2008 11:57
dobra hudobna skupina si svoje koncerty odkruti. a tam si pekne zarobi. ale na nej sa chcu prizivovat vydavatelstva, distributeri a predajcovia. preto je taky humbuk okolo "nelegalnej hudby"
|
| |
vista a drm
Od reg.: OmeGa
|
Pridané:
24.4.2008 17:03
ake vtipne vyjadrenie od ms, co do visty zakomponoval ochranu premioveho obsahu. (tak to nazval).
detailny popis najdete na googli :) konkretne trebars toto
www.zive.cz/default.aspx?article=133885
|
| |
Re: vista a drm
Od: Sancho
|
Pridané:
24.4.2008 23:15
Mne to teda moc pekne nepride :-(
Ked sa pozriem na to, co robia s kodovanim pri BR diskoch, tak mi je do placu. Upgrade firmware, aby isli prehrat novsie filmy. A co ked vyrobca jednoducho neposkytne novy FW, aby "motivoval" zakaznikov ku kupe novych pristrojov?
Je to vlastne to iste, co spravil MS. Ten si dokonca podrazil vlastne nohy - WMA, v ktorom predavali hudbu na MSN je jeho vlastny format.
Jednoznacne to ukazuje, ze ludia, ktori podlahnu natlaku a akceptuju DRM, nakonie pridu skratka.
Preto som momentalne v stadiu, ze vsetko, co obsahuje nejaku formu pokusu o ochranu ide okolo mna a namiesto toho si to "nelegalne" stiahnem. Snad sa vydavatelstva a velke studia casom preberu - prve naznaky u iTunes uz su, rovnako Amazon. Skoda len, ze u nas sa bez DRM (AFAIK) nic kupit neda...
|
| |
Re: vista a drm
Od: 1Anin
|
Pridané:
25.4.2008 11:24
Počkaj, netrep celkom. Softvér na odkódovanie(po Tvojom - prelomenie ochrán)je často dostupný. Aj keď za peniažky.
Takže prečo by si mal kradnúť??
|
| |
Podraz
Od: Stara_Blazková
|
Pridané:
28.4.2008 9:14
Nič nové. Firma Microsoft zase podrazila nohy svojim zákazníkom, aké prekvapenie. Keďže jej zákazníci jej to neustále tolerujú, urobí to znova.
|