|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
UPC je kde ? :P
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
16.4.2008 16:54
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
Re: UPC je kde ? :P
Od: hmm
|
Pridané:
16.4.2008 17:01
UPC sa vykaslalo na vsetkych "vernych" zakaznikov co maju viazanost (ved nech si platia viac za nizsiu rychlost) a novy zakaznici maju rychlosti slusne... cize myslim ze UPC zvysovat nebude, skor by bohli poriesit svoju linku vecer, lebo je to o hubu dialup je super rychly oproti chellu vecer :D
|
|
Re: UPC je kde ? :P
Od: joe07
|
Pridané:
16.4.2008 18:00
Nemas co riesit si verny zakaznik? Pre nich nic neznamenas ;-) ak chello nevybafne s nicim svetabornym, tak sup sup ku konkurencii ;-) Maju narodeniny a oni nic... nic... Prajem vsetko najlepsie a pojdem sviecky sfuknut s konkurenciou...
|
|
Re: UPC je kde ? :P
Od reg.: HeckreN
|
Pridané:
16.4.2008 18:51
Ono viazanost mi ma skoncit o rok... tak dufam ze sa orange prekope s tymi kablami aj k mojmu bloku (KE) a rozhodnutie co po skonceni viazanosti je vyriesene :-)
Ale tak nemuseli by sa hanbit to predsalen trocha zvysit, chcelo by to malinko vacsiu konkurenciu tuna, len oni si zaviazu zakaznikov na 1-2 roky a uz sa onich starat nemusia...
|
|
Re: UPC je kde ? :P
Od reg.: 3hlav
|
Pridané:
16.4.2008 23:57
odkiaľ si, u nás na jazere je orange k mání už dobrý mesiac, chceš konkurenciu veď ju máš, čo tak Antik??? hm, nad ním si nepremýšľal?
|
|
Re: UPC je kde ? :P
Od: szaga2
|
Pridané:
16.4.2008 19:12
A wifi moze ist do pr...e za mesacne 715Sk = 1.120Kbps/384kbps. A uz si to aj objednavam.
|
|
ze 512Kbit :)
Od: lklk
|
Pridané:
16.4.2008 16:55
mne keby ze ide net 3.5Mbit tak pisem poskytovatelovy ze ma niaky problem na sieti a nie ze turbo :D
|
|
Re: ze 512Kbit :)
Od reg.: 3hlav
|
Pridané:
17.4.2008 0:07
ja nápodobne, napr. teraz mám podľa speedtest.net D/U 14547/5872 kb/s, asi je na sieti nejak dusno :), ale ani sa nedivím, je po polnoci čiže ftpčka sú nažhavené, káble svietia jak žárovky, všetci sťahujú filmy ostošest :)
|
|
Hroznéééééé
Od: xiz
|
Pridané:
16.4.2008 17:04
Tak tak, keby chceli kompenzovat to, co som im doteraz zaplatil za ten nekvalitny a pomaly net, tak by mi museli zvysit rychlost aspon na 10 Mbps down /2Mbps up a znizit mesacny poplatok aspon o polovicu.....
|
|
UPLOAD
Od: ivopivohnojivo
|
Pridané:
16.4.2008 17:46
A takto zvysenie rychlosti uploadu? Na ten uz akosi dlho zabudaju :X shithappens
|
|
Re: UPLOAD
Od: Manin
|
Pridané:
17.4.2008 7:31
Načo je vám vysoký upload? Zámerne ho nikto zvyšovať nebude, lebo je to do istej miery nepotrebný parameter a využíva ho niekto iný. Teda iný pre tých čo "zarábajú" kradnutím cez Torrenty a podobné pliagy.
|
|
Re: UPLOAD
Od: Sphinx
|
Pridané:
17.4.2008 9:04
Zamyslel si sa tak nad tym, ze ludia upload pouzivaju aj na odosielanie emailov, prezentacii, projektov, prip na pristup k sietovym diskom atp. Nieje to vsetko o torrentoch, iked pravda je taka ze na 90% su to torrenty a pod. P2P spojenia. Rychli upload je tiez velmi dolezity, hlavne ked pri zahlteni rychlosti uploadu ti nejde ziadny download a cakat kym tou pomalou rychlostou nieco odosles je na nervy.
|
|
Re: UPLOAD
Od reg.: Goku
|
Pridané:
17.4.2008 9:30
Mno, zamysli sa nad tym, co si prave napisal a zmaz to :-p
|
|
Re: UPLOAD
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
17.4.2008 18:11
najlepsie to zgumujes gumou
|
|
kiwwi
Od: kiwwi
|
Pridané:
16.4.2008 18:31
ak som to spravne pochopil Magiu sa to vyhyba oblukom.Tak niako to bolo aj s uploadom,platil som za vyssi upload pri dsl od t-comu a presiel som na magio upload stale fungoval a teraz zrazu mi oznamia ze vyssti upload a magio nemozu byt,ale doteraz to fungovalo bez problemov
|
|
iopipiop
Od: jkliji
|
Pridané:
16.4.2008 18:41
to sa dalo cakat ze len 512 kb/s ked mi vyprsi viazanost pojdem do t comu klofnem tam tu mladu predavacku fiknem ju a odstupim od zmluvy :-)
|
|
DSL magio
Od: Brnky
|
Pridané:
16.4.2008 18:46
No hadam mi nechcete povedat ze ked mam magio tak mne nezvysia download o tych 512 kbps... to mi nevravte ani zo srandy bo to tam v tcome rozmlatim...A ten shitny upload mi leze na nervy uz riadne...
|
|
Re: DSL magio
Od: gfkfk
|
Pridané:
16.4.2008 18:53
co keby si si stiahol pdf-ko na ich strankach co sa tyka magia a precital ho? Videl by si ze rychlost bude 2048/256
|
|
jkjjjj
Od: tupon
|
Pridané:
16.4.2008 18:50
ano magiakom nezvysuju rychlost vraj netreba ked su chyteni
|
|
Re: jkjjjj
Od: roflko
|
Pridané:
17.4.2008 0:32
Magiaci si ju vycaruju magickym slovickom xD
|
|
upload
Od reg.: Lubo Hrobar
|
Pridané:
16.4.2008 19:30
je sice pekne ze zvisia download, ale hmmm deti ja cakam brutalne dlho ked odosielam mail!
|
|
Re: upload
Od reg.: gennai
|
Pridané:
17.4.2008 8:48
tak neposielaj v prilohe mailu filmy ne?
|
|
Re: upload
Od reg.: Lubo Hrobar
|
Pridané:
17.4.2008 15:36
no dobre plodna diskusia, ked posielam denne asi 30 mailov po 5MB nepotrebujem aby mi to zatazovalo net
|
|
nezabudnite si updatovať vase routre - firmwars
Od: Updatovatel
|
Pridané:
16.4.2008 19:32
Nezabudnite si updatovať firmwary vo vaších routroch. Už sú nové verzie od T-Comu, ktoré aj idú upgradovať :))
|
|
Re: nezabudnite si updatovať vase routre - firmwars
Od: ghjgj
|
Pridané:
16.4.2008 19:50
odkial mas ze su nove firmwary? to ako ze +512kbps je taka zasadna zmena ze sa to nezaobide bez update?
|
|
Re: nezabudnite si updatovať vase routre - firmwars
Od: ghjgj
|
Pridané:
16.4.2008 19:50
odkial mas ze su nove firmwary? to ako ze +512kbps je taka zasadna zmena ze sa to nezaobide bez update?
|
|
Re: nezabudnite si updatovať vase routre - firmwars
Od: Sifoon
|
Pridané:
20.4.2008 22:35
Vraj prerábajú ústredne na ADSL 2, alebo niečo také a niektoré routre musia mat nový firmware. U nás to robili tento týždeň , nikto nič nepovedal iba zrazu prestal ísť internet a niektorým menej šikovným nejde net doteraz, lebo im nemal kto updatnut firmware. Takto sa T-com stará o zákazníkov.
|
|
12Mbps??
Od: drufus
|
Pridané:
16.4.2008 19:48
Tak 12Mbps je uz celkom slusne HD co magio ani zdaleka nie je a nebude este asi 25 rokov.
|
|
Totalne trapne \"zvysenie\"
Od reg.: Edison
|
Pridané:
16.4.2008 20:59
to snad nemyslia vazne. Vsak to pravidelne jarne zvysenie uz dost oddalovali kvoli novym ponukam Orange a Chello a nakoniec pridu s takouto hrozou. Ak technicky nemaju na zvysenie, potom nech spustia ceny existujucich programov. Je dost divne ked 1,5mbit/s stoji 595,- a 10mbit Chello 650,-. To je dost nepomer. Navyse tych 595,- bolo (alebo je?) len v akcii.
Ci si to len teraz posral, Telecom.
|
|
Turbo 2 plus
Od: LOLKOoooooooo
|
Pridané:
16.4.2008 21:02
pocujte potreboval by som poradit...tyka sa to zrychlenie aj programu Turbo 2 plus?? alebo len Turbo 1,2 (bez pluska) a pod.?? nejka som nemohol dobre z toho porozumiet ze ci ano alebo nie
Dakujem
|
|
Re: Turbo 2 plus
Od: ano zvysuje
|
Pridané:
17.4.2008 12:50
Program 4G internet Turbo 2 Plus
negarantovaná rýchlosť do 2048 kbit/s pre downstream a 256 kbit/s pre upstream
•
neobmedzený objem prenesených dát
•
maximálna agregácia do pomeru 1:55
•
|
|
????????????????????
Od reg.: bito1
|
Pridané:
16.4.2008 21:15
po precitani diskusie som ostal prekvapeny.to tu fakt pisu len 12 rocne deti?nech mi nikto nerozprava ze takto sa na Slovensku vyjadruju dospeli ludia vo fore.jeden tu ide "prefiknut"predavacku (len pre neho:to ze si videl na nejakej stranke 10s free video kde nejaky ujo sulozil s nejakou tetou v predajni este neznamena ze by to bola realita)
dalsi uraza niekoho za to ze nebyva v meste a este k nemu nedotiahli ani dsl(len pre neho:neviem ako ty ale vacsina z nas si nevybera miesto kde sa narodi a bude vyrastat ani to s kym)
a dalsi zase nevie pochopit ze sme boli 40 rokov v komunizme a preto sa nemozeme zapadnym krajinam rovnat.
osobne si myslim ze aj keby sme tu mali od zaciatku hned 10Mbit tak sa najdu jednotlivci ktori by nadavali.
mna osobne potesi aj +512
|
|
Re: ????????????????????
Od reg.: suhlas
|
Pridané:
16.4.2008 21:39
Musim len suhlasit. Poslednou dobou je to stale horsie s vyjadrovanim v diskusnych forach. Na druhu stranu mna potesi aj tych 512 Kbit navyse. T-com to nemusel zvysit vobec.
|
|
Re: ????????????????????
Od: ates
|
Pridané:
16.4.2008 21:58
aj mna
|
|
Re: ????????????????????
Od: wayne 99
|
Pridané:
16.4.2008 23:07
evidentne si trochu spomaleny ty, ked si nepochopil ironiu a nechapes, ze ak sa nemozu ich produkty rovnat produktom v zapadnych krajinach, lebo sme boli 40 rokov v komunizme, tak si maju za ne pytat aj primerane peniaze a nie naopak vyssie ceny ako na zapade.
|
|
Re: ????????????????????
Od reg.: bito1
|
Pridané:
16.4.2008 23:13
oni to uz maju tie technologie davno zaplatene takze v podstate okradaju este viac na zapade ako u nas
|
|
Re: ????????????????????
Od: wayne 99
|
Pridané:
16.4.2008 23:52
omyl, vyvoj isiel velmi rychlo, zariadenia potrebne pre net nakupovali v rovnakom case, dokonca ST este vyhodnejsie, lebo o par rockov neskor
jediny rozdiel su draty a tie ST vymiena len tam, kde sa to priamo oplati a hned vrati. a ci za ne zaplatili dost, to moze ukazat len absurdne zatajena privatizacna zmluva.
|
|
Re: ????????????????????
Od: -----
|
Pridané:
17.4.2008 12:08
to nakupovanie myslis ,ze co t-com v nemecku vyhodil ako nepotrebnu tecniku ,tak t-com slovensko si to nalozil na auto a tu na tom robia biznis a okradaju nas. Stare kable ,ktore su na slovensku im ale robia skrt cez rozpocet a seru s tym akurat zakaznikov.
|
|
Re: ????????????????????
Od: -----
|
Pridané:
17.4.2008 12:08
to nakupovanie myslis ,ze co t-com v nemecku vyhodil ako nepotrebnu tecniku ,tak t-com slovensko si to nalozil na auto a tu na tom robia biznis a okradaju nas. Stare kable ,ktore su na slovensku im ale robia skrt cez rozpocet a seru s tym akurat zakaznikov.
|
|
Hmmmmm
Od: patic
|
Pridané:
16.4.2008 21:25
Tiez sa mi to tu zdá dost uletené.
|
|
Achjaj
Od: Ivkopivko12tka
|
Pridané:
16.4.2008 21:29
Nuž ... ten download ... mne to je jedno či si niečo stiahnem za 5 minút alebo 7 .. to pre mna vobec nieje doležité, skor ma velmi mrzí ten upload ktorý ostal nezmenený, to už je vážne na plač 256kbit ... určite si dám hned priplatit na 512 ale i tak to nieje nič moc. V každom prípade TCOM ma SKLAMAL NA PLNEJ ČIARE ! =(
|
|
Re: Achjaj
Od: lio04
|
Pridané:
17.4.2008 0:46
Bud rad, ze si nezazil 2roky EDGE internetu od Orangeu. Ja teraz bozkavam zem, ked mam Turbo 2. :)
|
|
Re: Achjaj
Od: vilko+
|
Pridané:
17.4.2008 11:08
presne,, napodobne sme predtym mali wifi.. kvalita sa neda porovnavat
|
|
prievan
Od: anonim bez " y" : - )
|
Pridané:
16.4.2008 21:39
zasa tu robi t-com vietor,ale bez ucinku.upload sa im zasekol,no uvidime na ako dlho.dufam,ze s tym uploadom nieco spravia,inac pripomina eru dial-up,kedy radsej clovek ostane bez netu :-).
Ved peniaze treba nejako od ludi vytiahnut,ci uz tak ,alebo inak.
|
|
Re: prievan
Od reg.: Edison
|
Pridané:
16.4.2008 23:18
upload sa im asi zasekol na dost dlho. Ak si spravne pamatam, teoreticke limity ADSL1 su 8/1 mbit/s, od coho este treba odpocitat reziu. A treba mat na pamati aj to, ze so vzdialenostou od ustredne toto maximum prudko klesa. Takzu ludia blizsie k ustredni mozu dufat este tak v 768 kbit/s, ale tym sa asi konci. Spravil som si resers na Internete - na ADSL1 sa dava upload do 512kbit/s, viac ani nie. Nasiel som akurat jedneho ISP, ktory z pompou oznamoval uspesne zavedenie uploadu 640kbit/s.
Ani ADSL2/ADSL2+ upload velmi nezvysuje. Limit je okolo 2mbit/s.
|
|
Re: prievan
Od: upload512
|
Pridané:
17.4.2008 19:19
nie je mozne ist vyssie s uploadom. maju problem s kartami na deslamoch + kable. aj pri zaplatenom uploade na 512kbps to nie kazdemu tak ide, zamerne davaju nizsie profily, aby to tak realne ani neslo. na uploady mozete u T-Comu zabudnut. to iste plati aj o dowloadoch, preto davaju len 512kbps. tu uz je priamo problem s ustrednami, technologia umoznuje omnoho viac, ale technicky to nie je mozne.
|
|
Re: prievan
Od: Pigi 001
|
Pridané:
18.4.2008 20:46
Pracujem priamo s touto technológiou. Jediný skutočný technický limit aDSL je samotné prístupové vedenie...čiže "drôty" ktoré tu boli spomenuté. Nie je to DSLAM a ani iná distribučná technológia. Pre tých, ktorým sa to nezdá, tak len malé prirovnanie: prečo sa nedá po UTP kábli robiť spoľahlivé spojenie nad 150 metrov? - že by to boli nekvalitné sieťové karty. Nuž nie. Ide o fyzykálne možnosti prenosu po medenom skrúcanom páre. Všetko vyrieši až optika s takmer neobmenzenými možnosťami - a tá sa vďaka Orange nasadzuje na Slovensku v pomerne vysokom tempe. Tešme sa...aspoň v mestách. Na odľahlých lokalitách sa budeme musieť uspokojiť s aDSL od T-Comu - lebo len táto firma bola ochotná investovať do "nerentabilných" zákazníkov.
|
|
profi;l
Od reg.: PROFIL LINKY
|
Pridané:
16.4.2008 22:00
AKOZE ZNIZILI MI PROFIL LINKY Z 5.4MBPS nA 4.1MBPS je to normalne ?? a este idu zvysovat net nech mi daju pekne profil linkt , btw turbo3 mam
|
|
Re: profi;l
Od: hendyman
|
Pridané:
16.4.2008 22:20
Ja mam to iste... som nasraty
|
|
Nextra
Od: jasonis
|
Pridané:
16.4.2008 23:12
A co nextra , ona odkupuje net od T-COmu tak aj u nej by sa malo zvysenie rychlosti prejavit , nie ?
|
|
Uprava profilu
Od: JohnyX
|
Pridané:
17.4.2008 0:04
Profil linky mam taky pocit upravili kazdemu koho poznam - 4160000/512000. Ja osobne mam ../704000 - nakolko si priplacam za upload 512kbit...
|
|
to je hanba
Od: meshi
|
Pridané:
17.4.2008 0:32
tomu hovoria zvysenie .. nech sa idu schovat niekam, upload ani nepohli... radsej idem k orange-u .. toto je na zaplakania
|
|
UPLOAD VS TCOM
Od: Mr.Freeman
|
Pridané:
17.4.2008 7:08
DO prdele aj z celym tcomom kde to umoznuje upload zvysit volal som tam a nist sa neda sraci zasrany a to je spolocnost? mam u nich zriadene 8bodov vo firme na pripojenie a ani na jednom sa neda zvysit upload a to su mesta ako TT PN SE HC no nech idu volakam sa vypchat a sakra ine riesenie ani neviem najst len tcom nam dokaze poskytnut net
|
|
Re: UPLOAD VS TCOM
Od: hehehe
|
Pridané:
17.4.2008 11:26
ked hovoris o HC - pozeral si sa aj na SihotNET? bezkonkurencne rychlosti a ceny a este som nepocul nikoho, kto by sa na to stazoval...
|
|
Re: UPLOAD VS TCOM
Od: Mr.Freeman
|
Pridané:
17.4.2008 17:06
SihotNET chujowina a ako mi zabezpeci prepojenie pobociek v inych mestach? chces mi povedat ze mi zabezpeci VPNku do firmy resp. pre vsetky pobocky? ked je iba v HC?! jaj jaj
|
|
Re: UPLOAD VS TCOM
Od: hehehe
|
Pridané:
17.4.2008 19:10
kazdy normalny poskytovatel ti dokaze zabezpecit VPN... a podla toho, co sa pise hned na uvodnej stranke SihotNETu, tak VPN poskytuju tiez... inak ono neni nad to stazovat sa po diskusiach namiesto toho, aby si poslal mail do niekolkych spolocnosti a opytal sa, ci ti vedia zabezpecit prave tie sluzby, ktore potrebujes a ak ano, nech ti rovno vypracuju ponuku a podla toho si vybral najvyhodnejsie riesenie... nie, ty radsej budes nariekat jak starci v krcme pri diskusii o komunizme a radsej budes nadalej platit nezmyselne prachy priblblemu t-comu...
|
|
Re: UPLOAD VS TCOM
Od: dfsfsds
|
Pridané:
17.4.2008 19:23
ty zrejme v tej krcme vela vysedavas ,ked si neprecitas o co mu ide ,jemu nejde o nejaky wifi sunt v hlohovci ,ale potrebuje prepojit par miest. A wifi si da na serioznu pracu len blazon. Zaprsi a ma po biznise. (ani sa neunuvaj pisat ,ze poskytuju aj kablovy net)
|
|
Re: UPLOAD VS TCOM
Od: hehehe
|
Pridané:
17.4.2008 19:45
a co si myslis, na co asi tak sluzi VPN??? to je len tak pre srandu kralikov?... "Zaprsi a ma po biznise" - je vidiet, ze o wifi vies jedine to, ze naco sluzi to tlacitko s obrazkomam antenky na tvojom notebooku... staci dat antenu s dostatocnym ziskom a ani ta najvacsia snehova fujavica ta nezaskoci... btw. co si myslis, ako je prepojeny cely HC? si myslis, ze rozvadzali nove opticke kable po celom meste???
|
|
Re: UPLOAD VS TCOM
Od: ghfhf
|
Pridané:
17.4.2008 20:11
opakujem len blazon a ty by si dal wifi na seriozne podnikanie!
|
|
Re: UPLOAD VS TCOM
Od: hehehe
|
Pridané:
17.4.2008 21:37
aha, takze podla teba vsetci provideri, ktori maju svoju chrbticovu siet vybudovanu na baze wifi su blazni... poviem ti asi tolko, ze oni dobre vedia, co od toho mozu ocakavat, co zrejme ale ty nevies... asi tazko by si nejaky provider vybral wifi, keby nevedel, ze sa na to moze spolahnut za kazdych okolnosti... vidim to tak, ze ty si zrejme pocul od jedneho kamaratovho brata spoluziaka sestry, ze ma doma wifi, a ze ked prsi, tak su s tym probelmy... ano, su s tym problemy, pokial ti to robi firma, ktora ma bud zamestnancov, ktori predtym okopavali zemiaky alebo firma, ktorej nejde o nic ine, len vyzdimat od userov co najviac prachov s co najnizsimi nakladmi... kazda normalna firma ti najskor pride zmerat silu signalu, a podla toho ti povie, ci je mozne vobec zralizovat wifi pripojenie... ak ano, tak podla sily signalu ti navrhne riesenie, ktore bude mat dostatocnu rezervu v sile signalu aj v pripade nepriaznivych podmienok... a mozem ti povedat, ze s 802.11a nie su ziadne problemy...
|
|
Re: UPLOAD VS TCOM
Od: 1Anin
|
Pridané:
18.4.2008 7:51
Koľko si tých Wifín zapájal a koľko mesiacov Ti vydržali v prevádzke s tým že boli ľudia spokojný a nezrušili si taký spoj? Zarušiť Wifinu dokáže obyčajná satelitná anténa, amatérske pásmo všakovakých "vysielačov" a skrátka všeličo a samozrejme aj počasie a zlá trasa pomedzi všeličo čomu sa povie budova...
Tá Tvoja posledná veta vônia zavádzaním a neskúsenosťou!
|
|
Re: UPLOAD VS TCOM
Od: hehehe
|
Pridané:
18.4.2008 9:56
akoze skus si precitat este raz ten prispevok na ktory si reagoval a vysvetli mi, ktorej vete z neho si nepochopil... lebo bavit sa tu s niekym, kto nevie citat, naozaj nema cenu... ale poviem to este raz - predtym, nez sa postavi nejaky spoj, sa najskor premeria sila signalu a podla toho sa vyberaju komponenty (rozumej: to tvoje tvrdenie o zlej trase a pocasi je mimo misu)... a pokial nepoznas rozdiel medzi 802.11a a 802.11g, tak sa prosim ta radsej ani neozyvaj...
|
|
rychlost
Od: veeeelmizlyyyKocuR
|
Pridané:
17.4.2008 7:47
Rýchlosť prijímania dát (download): 6657 kB/s(53,3 Mbps)
|
|
mrokar
Od: mrokar
|
Pridané:
17.4.2008 8:25
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 1222.6 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 152.8 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
takto my ide momentalne 4g.turbo 2+ myslym,st. nechce zvysovat,ale len dodrzat 1 536 / 256 co je na zmluve
|
|
Re: mrokar
Od reg.: Tominkoo
|
Pridané:
17.4.2008 13:47
ja mam tiez 4G Turbo 2 Plus a pise mi stale okolo:
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 1735.0 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 207.0 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
(tie cisla som prepisoval z tvojho takze som psial len priblizne kolko to dava mne)
|
|
Re: mrokar
Od: jldj
|
Pridané:
18.4.2008 4:50
Mrokar.. Prečítal si si zmluvné podmienky na zmluve?!! Hovorí ti niečo agregácia 1 ku 55 (písmom 1:55)? Čiže pri tvojich meracích testoch aj keby ti nameralo 27,9Kbps tak je všetko v poriadku..
|
|
ach jaj
Od: toreto
|
Pridané:
17.4.2008 8:42
ja mam turbo 6 a vykrutim od 1600 do 1700 keby mam moznost tak hned od nich odchadzam ale byvam na sedlaci a je tu bud t-com alebo ma jeden wifi ale ked su na 4 mb linke 50 ludia tak som radsej v t-come,nic neurobim a upload by mohli zvysit ale nechcu
|
|
oprava
Od: toreto
|
Pridané:
17.4.2008 8:43
mam turbo 2 a rychlost od 1600-1700,a nemam problem nikdy stale mi to ide fuul aj cez vykendy
|
|
slovanet
Od: xxxxxxxxxxx
|
Pridané:
17.4.2008 9:02
Uz sa tesim na spravu, ze slovanet takisto zvysuje rychlost downloadu, ale pre istotu znizuje FUP na 1 GB na mesiac - aby to nikto nevyuzil:DDD.Zlaty T-com...
|
|
Rýchlosť T-Comu
Od reg.: ScorpionSX
|
Pridané:
17.4.2008 9:52
Neviem čo sa sťažujete...síce 512kbps je fakt o ničom (osobne som čakal 1Mbps), ale zase na väčšine liniek ten net ide aj tak rýchlejšie. Napr. mne frčí 1,5Mbps (Maxi Klasik) rýchlosťou nad 1,7Mbps...čiže ten 2Mbps po zrýchlení odhadujem aj na 2,5Mbps kludne...každopádne ale upload by mohol byť rýchlejší...lebo priplácať ešte ďalšie prachy za 512kbps sa mi moc nechce (kto má ešte starý program ako ja, vie o čom hovorím - tá cca dvojnásobná cena oproti ekvivalentu Turbo 2 je docela na prd...).
|
|
T-com
Od: Viktor Cistic
|
Pridané:
17.4.2008 9:53
T-COM nesklamal ako vždy! Veľa peňazí za malo muziky!!!! T-comu stale nedochádza že ich ponuky sú trápne.
|
|
fibernet
Od: PALO911
|
Pridané:
17.4.2008 11:10
Mna akurat stve jedno, a to je upload. Cakam na Orange, Byvam na konci mileticky c.88, centralu Orange mame cez ulicu (prievozska) a optika stale v nedohladne :(
|
|
T-COM a rýchlosť!
Od: Mirecc - Zvolen
|
Pridané:
17.4.2008 12:01
To Viktor Cistic: To úplne súhlasím s tebou, si to vystihol presne!.Ja mám DSL Maxi Klasik 1.5Mbit a minule mi volal pracovník T-comu a pytal sa ma na rýchlosť (ponúkali mi Magio - som ho poslal niekam.) resp. povedal že dosahované rýchlosti sú často oveľa vyššie ako skutočné! A ked som mu povedal ako to ide mne tak stíchol!!! Rozmýšlam či sa mi vôbec oplatí písať nejaký mail tým šošónom zdieračom nech s tým niečo urobia.A teraz ked to dajú o 512kB/s vyššie tak ja budem aj tak stale pozadu oproti iným uživateom. V porovnaní s konkurenciou berú peniaze za nič!!!Bol som ja blbý že som si nedal radšej Chello Large :((( Ešte to nejak vydržať do decembra a potom sloboda, žiadny T-Com:).
|
|
Re: Mirecc - Zvolen
Od: ¨Viktor Cistic
|
Pridané:
17.4.2008 17:12
:D no mal som podobny telefonat so slecnou z T-com, ktora mi ponukala nejaky program za 299Sk asi 2GB volnych dat. Tak jej vravym "to prilis malo volnych dat, momenatalne mam pripojenie za 400sk neobmedzene!" No a slecna na to "tak tu mam pre vas program za asi 600SK kde je neobmedzene mnozstvo dat!?" Pytam sa "je to s viazanastou na dva roky?" odpoved "ano" . Hovorim jej "momentalne mam pripojenie 1024/512Kbps za 400SK bez FUP a bez viazanosti, to mam akoze platit o 200SK viac len aby som mal to iste co teraz???? Slecna v telefone sa odmlcala asi 10-15 sek "hmm tak zrejme nebudete chciet nase pripojenie?" hurááá doslo jeje to :D
Mimochodom moje pripojenie nieje nic extra a (1024/512) ale bez FUP za mesiac stiahne okolo 300GB ak by som sa o to snazil no realne 2 max 5GB. No ale moj poskytovatel internetu ma uz optiku takze ak si zmenim program tak budem mesacne 500SK 11000/1024Kbps ale z FUP 1,5GB/24h
T-com nieco podobne bude ponuka asi o 20rokov s ich momentalnym tempom!
|
|
upload
Od: anonim :-)
|
Pridané:
17.4.2008 12:29
kto pouziva WEBKAMERU,tak upload je velmi slaby.je to nevyhovujuce aj pre skype,kedy obraz zacne sekat...
|
|
Re: upload
Od: ---
|
Pridané:
17.4.2008 12:55
256 je na obraz dost bieda
|
|
Re: upload
Od: anonim
|
Pridané:
17.4.2008 13:19
veru tak, setria tam,kde nemaju
|
|
Wi-Fi 5Ghz
Od reg.: Axwell
|
Pridané:
17.4.2008 14:22
Ak mate Wi-Fi 5ghz alebo viac tak mozete mat slusne rychlosti za malo. Napr. taky upload 512kbps je bez problemov a rychlosti su od 2mbit a viac a do 10mbit je bez problemov pre klienta a pre profi klienta kde sa daju este kvalitnejsie zariadenia tak aj viac tusim do takych 30mbit by sa dalo pri pasme 5ghz
|
|
Re: Wi-Fi 5Ghz
Od: ----
|
Pridané:
17.4.2008 14:40
co to tu splietas? Je to sluzba na celom slovensku? Alebo aspon na prevaznom uzemi? Nie je. Tak ak porovnavas nejaku malu miestnu firmu s (takmer) celoslovenskym pokrytim DSL tak DSL vyhrava. Wimax mohol zamiesat karty ,ale necinnostou TU sa to nestalo. Takze ak myslis ,ze to co je mozne si zriadit v Ba je pre ostate slovensko zaujimave tak si na omyle. Nestaci ti len 5Ghz technlogia ,potrebujes len taku drobnost ako je lacny uzol na ktory sa napojis. A to v hornej dolnej mozes snivat.
|
|
Re: Wi-Fi 5Ghz
Od: hehehe
|
Pridané:
17.4.2008 16:50
vidim, ze tu mame odbornikov... pokial nepouzijes MIMO (alebo nejake proprietarne riesenie typu Turbo-G - aj ked neviem ci nieco take existuje aj pre 802.11a), tak uz z principu fungovania proste nedokazes prekrocit polovicu max. rychlosti - tzn. ak mas 54Mbps, tak maximum co mozes dat je 27Mbps, co je vsak aj tak stale dost vzdialene od tych realne dosahovanych rychlosti - tie sa pohybuju okolo 20-24Mbps...
|
|
omg Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: parada
|
Pridané:
17.4.2008 14:37
akurat chcem prejst na t-com takze superrr
|
|
omg Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: parada
|
Pridané:
17.4.2008 14:38
akurat chcem prejst na t-com takze superrr
|
|
Re: omg Titulok príspevku musí mať dĺžku aspoň 5 znakov.
Od: noparada
|
Pridané:
17.4.2008 14:43
ak nemas inu moznost ,tak ano. Ja inu moznost nemam, ak neratam nejake mizerne wifi , tak zostava DSL. Ale nadseny nie som. Nestahujem vela , ide skor o princip.
|
|
chaz mro kár
Od: mrokar
|
Pridané:
17.4.2008 16:52
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 863.9 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 108.0 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
toto je ten slavny 4g turbo+ ide ako dedinska wifi za 200
korun
|
|
Re: chaz mro kár
Od: zzzzz
|
Pridané:
17.4.2008 17:04
meraj to na speedtest.net
|
|
mrokar
Od: mrokar
|
Pridané:
17.4.2008 17:23
spednet potvrdil lepsie vysledky
|
|
Rychlost
Od: jozef K
|
Pridané:
17.4.2008 19:34
Keby som la taku rychlost downloadu ako prispievatelia hore cize cca 14000kb/s tak namiesto DVD-ciek by som mesacne kupoval disky HDD a to rovno 320GB Seagate...ved ja mam download 400kb/s a mesacne stiahnem v priemere cca 80GB...asi tak
|
|
Re: Rychlost
Od: hehehe
|
Pridané:
17.4.2008 19:48
to stihas aj tolko masturbovat nad tolkym pornom!?
|
|
Re: Rychlost
Od: Manin
|
Pridané:
18.4.2008 8:10
To človeku normálne rozum zostáva stáť, že aké objemy slovač sťahuje kade-tade z webu...
Si ešte zdravý?
|
|
obabrávajú s uploadom.....
Od: staxXK
|
Pridané:
18.4.2008 15:17
objednal som si 2xupstream za 119,-/mes cca 2 mesiace to šlo OK (profil som mal down:3mbps/up:0,7mbps). No nedávno mi zmenili profil na 4mbps/0,5mbps a teda mi klesla rýchlosť upstreamu na cca 390-420kbps kolísavo reálne čo teda vôbec nezodpovedá rýchlosti 512kbps. Na infolinke najprv tvrdili že nevedia prečo to bolo nastvaené tak a dali to ako poruchu. Technik mi na to povedal že to je nová politika prideľovania pásma a tak to má po novom byť a teda porucha je odstránená. OK.... zavolal som znova na hotline T-Comu a operátor mi už povedal to isté, že to tak má byť a ak chcem mám skúsiť reklamáciu ale že to z jeho pohľadu je v poriadku a oni to ináč nevedia nstaviť. Oboch som sa spýtal, že prečo to potom 2 mesiace bežalo OK a zrazu keď menili nastavenia profilov to už nie je možné takto sprevádzkovať. Nedostal som na to odpoveď....
|
|
Re: obabrávajú s uploadom.....
Od: Ivkopivko12tka
|
Pridané:
18.4.2008 19:11
Zdravím, presne tohoto som sa obával aj ja ... ked je skrátka profil 528kbit či kolko pre upload, nieje velká šanca že sa bude dosahovať plných 512kbit a bolo možné očakávať podobné spomalenie. Očakávam že pri navyšovaní rýchlostí sa budú opať menit aj profily liniek smerom nahor, tak to snáď odstránia, pretože zmena na 4,1 / 512 má byť také "velké upratovanie" pred zvyšovaním aby to potom išlo rýchlejšie ... nuž uvidíme. Ináč chcel by som reakciu od užívatela Mino Žilina
|
|
Máte problém s providerom ?
Od: Ivan 001
|
Pridané:
18.4.2008 20:57
Nechápem túto diskusiu. Všetci nadávajú na T-Com - a ja nerozumiem, prečo ostávajú pri tejto firme. Keď ma "nase...rú" v nejakom obchode, idem nakupovať do iného.
Takže si myslím, že tí, ktorí tu nadávajú na T-Com a ešte stále používajú ich služby sú v podstate pokrytci - no však odídte k lepšiemu providerovi !!!!
|
|
uiouio
Od: kôkokkjjkjk
|
Pridané:
18.4.2008 21:23
ty chruno a kam mame ist ked ziaden iny provider siroko naokoli nie je ? ty kokotisko
|
|
Re: uiouio
Od: Ivan 001
|
Pridané:
18.4.2008 22:34
A zamysle si sa nad tým, prečo to tak je?
Prečo nie sú v dosahu služby od iných providerov, ako od T-Com. Prečo všetci ostatní lížu len smotánku v mestách, kde za nízke náklady získajú množstvo ziskov a len T-Com ide aj na okrajové lokality. Nezamyslel si sa - je mi to jasné z Tvojej rétoriky - nemáš sa totiž čím zamyslieť
|
|
uiouio
Od: kôkokkjjkjk
|
Pridané:
18.4.2008 21:24
ty chruno a kam mame ist ked ziaden iny provider siroko naokoli nie je ? ty kokotisko
|
|
stimba
Od: stuhnuty kolower
|
Pridané:
18.4.2008 21:25
huramba sombathely infkolak dusjak matorunig vewrovnik
|
|
JEDNODUCHO POVEDANE MAAAAAAALO
Od: asgfasgasgasg
|
Pridané:
19.4.2008 7:22
JEDNODUCHO POVEDANE MAAAAAAALO
|
|
citajte
Od: tonyG
|
Pridané:
19.4.2008 13:45
podla mna cely t-com je napicu ...nimule bolo f telke ze proste mnoho zahranicnych firiem by tu xcelo ponukat internetove sluzby ale t-com im to nedovoli/pyta si nehorazne ceny) a tak blokuje konkurenciu na slovensku ale kto na to doplati zase mi ..lebo urcite by to boli kvalitnejsie frimy ...naznasam net od t- comu bo je uplne na picu plno problemov snim mam ...ale mam ho preto lebo je to to "naj" na slovensku ...DUFAM ZE COSKORO SA sem konkurencia dokope ...a budeme mat super nety velke rychlosti a kvalitne pripojenie ....
|
|
vyborne
Od: davie 684324687436541
|
Pridané:
19.4.2008 22:12
4: IVAN 007.
Mi prosim ta vysvetli, ako mozeme odist od T-comu ked tam mame viazanost na 2 roky. ty mastibrk. brain on predtym ako svojim kvetnatym prispevkom skraslis diskusiu.
|
|
Prognoza
Od: Fahos
|
Pridané:
19.4.2008 22:27
V Nemecku a inych normalnych krajinach fici net 30-50 mbit /s za taku istu cenu ako u nas.Tesi ma to jarne zrychlenie ale to mnozstvo kb je ubohe ako teraz bude 3,5 mbit taky najlepsie dostupny net pre ludi ktori nebyvaju v centre petrzalky ale niekde na dedine kde je len DSL a neni tam optika a ine veci cize +512 kb / rok = cca 30 rokov a budeme na urovni normalneho netu , hura.
|
|
nextra
Od: mnn
|
Pridané:
19.4.2008 23:47
Nextra šlape na linkách t-comu a v ADSL má pri najlacnejších pripojeniach výhodnejšie ponuky - vrátane hardvéru.
|
|
Re: nextra
Od: tuky bachrac
|
Pridané:
20.4.2008 2:20
no ano ty kokotia hlava ale aj tak je to o nicom to sa ti snazia vysvetlit tunajsi sudruhovja hahahahaahahahahahahahahahahahahaah
|
|
Re: nextra
Od: mnn
|
Pridané:
20.4.2008 9:49
1. To Ty si stále nepochopil, že nemajú všetci tak širokú možnosť výberu. To tu zase píšu iní prispievatelia.
2. Nextra má slabšiu propagáciu ako t-com,takže táto informácia možno niekomu pomôže na rozdiel od Tvojho výplodu.
Poznámky pre "inteligenta":
a) Veta začína veľkým písmenom,
b) podpis sa dáva nakoniec,
c) mýliš si slovíčka "Ty" a "ja",
d) súdruhovia sa píše s "i" a nie s "j".
|