| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Kompatibilita
Od: trigger winux
|
Pridané:
28.3.2008 9:37
Pojde mi to aj na novom ubuntu?
|
| |
Re: Kompatibilita
Od: hehehe
|
Pridané:
28.3.2008 9:54
to si taky hlupy, ked sa taketo nieco pytas, alebo si len myslis, ze si zaujimavy, ked vyvolavas flame win vs. tux!? akoze nemam nic proti open-source OS, ale mi to tak pripada, ze prichadza dalsia vlna "whatever rulezzz"...
|
| |
Re: Kompatibilita
Od: migmig
|
Pridané:
28.3.2008 9:56
zacina sa to na O konci na A a je to rulezzz...
|
| |
Re: opera
Od: meff
|
Pridané:
28.3.2008 10:17
ja mam rad operu, aj teraz cez nu browsujem. ale vie mi niekto vysvetlit preco je tak neskutocne pomala pri scrolovani obrazovky. ked mam dlhu stranku tak trva vacsnost pokial sa preskrolujem dole. pritom ta ista stranka ide svizne a rychlo na ostatnych prehliadacoch. toto som spozoroval na viacerych pocitacoch. a nie su to ziadne pomale sunky.
|
| |
Re: opera
Od: bananko
|
Pridané:
28.3.2008 12:41
ja toto nepozorujem.
nemas nieco s gpu?
|
| |
Re: opera
Od: remuz
|
Pridané:
28.3.2008 13:24
Opera defaultne pouziva *Smooth scrolling* pokial sa nemylim, zatialco Fx a ine. Skus vypnut toto nastavenie (Advanced -> Browsing).
|
| |
Re: opera
Od: remuz
|
Pridané:
28.3.2008 13:24
* Fx a ine nie.
|
| |
Re: Kompatibilita
Od: slei
|
Pridané:
28.3.2008 10:17
...zeby to bol firefox?
|
| |
Re: Kompatibilita
Od: hehehe
|
Pridané:
28.3.2008 10:18
mas na mysli Okenu??? jj, Okena rulezz... potom este aj Alpa je dobra...
|
| |
Re: Kompatibilita
Od reg.: Uhlik
|
Pridané:
28.3.2008 13:33
onania ? ...
|
| |
Re: Kompatibilita
Od reg.: triggerhippik
|
Pridané:
30.3.2008 23:10
Si zo Starej L?
|
| |
Re: Kompatibilita
Od: tigerr
|
Pridané:
28.3.2008 11:51
bože, bože a je prvý, no a k tomu aj blbý no aspon vidno aka zmeska tu chodí
|
| |
Re: Kompatibilita
Od: lsajhdbvsadh
|
Pridané:
28.3.2008 12:02
to je jedno ci je prvy alebo posledny..... blbcov "expertov" a za slovo vzatych odbornikov nas tu je ako maku... no nie?
|
| |
Re: Kompatibilita
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
28.3.2008 13:52
Tvoje dementne ubuntu nikoho nezaujima. Linuxaci skuste pochopit ze to na com ficite je vrcholne mimo vsetkych windowsackych userov z jednoducheho dovodu. Ked som clovek, co pracuje s PC, tak sa nebudem sr*t z dementnym linuxom z nasledujucich dovodov. Ked pracujem, chcem mat spusteny Adobe Photoshop, ktory mam originalny a nie nejaky dementny gimp. Ked pracujem chcem mat MS Office a nie odvar v podobe Open Ofisu.
|
| |
Re: Kompatibilita
Od: remuz
|
Pridané:
28.3.2008 13:59
S tvojim prispevok sa neda inak ako nesuhlasit.
|
| |
Re: Kompatibilita
Od: hehes
|
Pridané:
29.3.2008 1:40
mas pravdu
|
| |
Re: Kompatibilita
Od: pocuj prezrad
|
Pridané:
30.3.2008 11:41
za kolko si kupil ten fotoshop, co taka sranda stoji, nech vieme vo co go
|
| |
Re: Kompatibilita
Od reg.: Bryan Fury
|
Pridané:
28.3.2008 13:52
Ked pracujem chcem mat k disp. vsetky win 32 aplikacie, lebo na idiotsky a vypatlany linux nevychadza nic pouzitelne a instalacia tlacitka vypnut trva 10 minut. Taky system nepotrebujem[e]! Ked pracujem chcem pocuvat hudbu cez winamp a nechcem ho stelovat tri hodiny, aby som ho rozbehal pod dementnym linuxom, ak sa tam vobec da rozbehat, ostatne prehravace ma nezaujimaju. Ked chcem mat PC, chcem mat vsetky drivery originalne a nie nejake pozliepane grcky, na ktorych podava moj hardware 1/2 a niekedy ani to vykon.Chodte dakam s tym Vasim vypatlanym linuxom. Az spravite distribuciu, ktora sa priblizi v kompatibilite aspon na 90% windowsom, tak si tu "tuxujte", inac chodte dakam, seci linuxaci rad radom ako ste. Ste trapni jak stierace na ponorkach, presadzujete linux, vsak to ma cez 100 distribucii, ktoru z nich ma normalny user pouzivat?! Do ktorej sa vyrobia normalne drivery na grafiky, zvuk a pod? Do ziadnej! Lebo ich je cez 100!
|
| |
Re: Kompatibilita
Od: remuz
|
Pridané:
28.3.2008 13:58
Dobre, a teraz sa vrat hrat Tekken.
|
| |
Re: Kompatibilita
Od reg.: BigLama
|
Pridané:
28.3.2008 14:14
Nho tak na toto sa neda nereagovat.
Pracoval si ti niekedy s nejakym Linuxovym Distrom? Myslim typu Mandriva, Ubuntu, a pod. nie Monkey a podobne haluze :)
"lebo na idiotsky a vypatlany linux nevychadza nic pouzitelne"
Nic pouzitelne?
Takmer vsetci normalny ludia, co pouzivaju Pocitac na pracu (nie na debilne Hranie), si v pohode vystacia aj s nativnymi aplikaciami pre Linux. a na WIN32 aplikacie sa mozu z vysoka vy... .
A co sa tyka Driverov, na 99% pocitacov na ktore som instaloval Linux, som nemusel zhanat ziadny driver, vsetko linux vedel pouzivat sam.
A si pametam ze na "Widlach" som mal problemy aj s ovladacmi priamo od vyrobcov hardveru!
Myslis ze co nieje Created by Mrkvosoft, to je zle, nefukcne, nepouzitelne?
|
| |
Re: Kompatibilita
Od: Anin
|
Pridané:
28.3.2008 15:59
Trošku sa mýliš, aj keď tuším kam si mieril...
Ale jednmo je isté.
Mrkvosoft nie je zas až tak zlý a až taká "nula" aby ste ho tu, lunexáci, tak očierňovali.
Máte ešte stále čo závidieť.
Už len preto, že to je platiaca komunita.
Myšlienky sú aj medzi riadkami.
|
| |
Re: Kompatibilita
Od: nigga
|
Pridané:
28.3.2008 19:59
mandrivaa, ubundu, fedora ... (sak setci maju rovnake jadro) - phsssss sak to je onicom vole, sak tie graficke rozhrania su jak pre deti, a tie tovje "nativne apliakcie" uhsss ktore tam nahadzali do distra su tez na salam ved to musel daky dementos vyberat,
linuxe sa lisia len od toho kto ich "zliepal" dokopi a jake "nativne aplikacie" tam nachadzal zadny iny rozdie, i to drviva vacsina tych "nativnych apliakciii" je onicom, ja proste neznesiem ked mi niekto vnucuje software, nech je to open source, shareware alebo free to mam u riti, ja cchcem proste to, co si ja vyberiem a nie tie "nativne apliakcie" ktore mi nejaky Tpci za 5 minut vyberu a hura "pozliepaju" do distra.
aby bolo jasne, nekritizujem linuxove jadro, je dobre, lebo je odvodene z unixu, ale ja kritizujem distra ktore su onicom.
|
| |
Re: Kompatibilita -part2
Od: nigga
|
Pridané:
28.3.2008 20:00
a k tym "Widlam" este nieco, niesom nejaky zastanca polityky "Mrkvosoftu" ale kym tu nebude nieco lepse, tak budem pouzivat Vistu, ano citate dobre pouzivam Vistu. A uz vidim tie odpovede, ze aky som noob ze pouzivam Vistu. Ale tu predsa nejde o operacny system, ale o software ktori na nom pouzivas. Zalezi len na vas ludia. Bohuzial je to tak ze vacsina kvalitneho softu je robena na WindowsAPI. Nemam problem ak najdem nejaky kvalitny soft robeny na linuxAPI ho pouzivat, ale zatial sa to nestalo, lebo kto by uz len predsa robil kvalitny opensource soft pod GNU licenciou. Nikto nepracuje zadarmo na 100%.
|
| |
Re: Kompatibilita -part2
Od reg.: BigLama
|
Pridané:
29.3.2008 10:50
Nho budem reagovat a oba komentare naraz:
1. Mne je to uplne u riti ze co za OS pouzivas, ale neznasam ked niekto p*cuje do OS ktory pravdepodobne v zivote poriadne neotestoval (za testovanie neratam nainstalovanie, pohrabanie sa v systeme a nasledne "odinstalovanie") napr. ( Bryan Fury | Pridané: 28.3.2008 13:52 )
2. Co sa tyka jadra - pokial viem tak niektore distra si jadra upravuju, cize to co si povedal ze jadro je rovnake to je hlupost.
3. Ked niekto porovnava Windows a Linuxove distro tak vidi len to co ma Windows a co nemam Linux. Co tak sa na to pozriet opacne? Napriklad na vacsinu bezneho hardveru nepotrebujem driver, vsetky applikacie co potrebujem mam pristupne a zadarmo priklady:
WIN XP - cca 2900 SK Ubuntu - 0 Sk
Office - 1600 SK(ak si dobre pametam), Open Office - 0 Sk
Nero - 2342 SK (podla tahaj.sk) - K3B - 0 sk
Photoshop - 33501 Sk (podla tahaj.sk) Gimp - 0 sk
Total Commander - 1229 SK (tahaj.sk) Krusader - 0 sk
a nemam cas dalsie veci sem pisat
|
| |
Re: Kompatibilita -part2
Od: Anin
|
Pridané:
31.3.2008 11:17
Si to domotal.
NERO je platené aj pod Lunex.
A Vista na napaľovanie nepotrebuje Nero a sú aj free napaľovadlá pod Win.
Takže buď korektnejší...
|
| |
Re: Kompatibilita -part2
Od reg.: BigLama
|
Pridané:
29.3.2008 10:51
Uz vidim ako niekto bude ripat ze tieto programy nemaju vsetky funkcie ako tie Windowsacke, pre mna ako bezneho uzivatela (PC na hudbu, videa, internet, kancelarsku pracu, Webdesign, a prilezitostne programovanie aplikacii) mam vsetky funkcie co potrebujem. Tak podla mna nieje o com :-)
Ak niekto chce Windows tak nech si ho pouziva ked mu tak vyhovuje, ale nech nekomentuje ine OS:-) Ja som pouzival DOS, Win 95, 98, XP, Mandriva Linux, Ubuntu a pri Ubuntu som ostal doteraz a som s nim nadmieru spokojny :-)
|
| |
Re: Kompatibilita -part2
Od reg.: amajo
|
Pridané:
29.3.2008 11:45
no a predstav si ze niekto nepracuje na 100% aj ked je plateny :-P No co by si na to povedal?
|
| |
Re: Kompatibilita -part2
Od reg.: BigLama
|
Pridané:
29.3.2008 12:16
100 bodov :D
A este doplnim, ze ten co by to nechcel robit tak to nerobi, vacsina open softu robia ludia doma ako svoj konicek :-)
|
| |
Re: Kompatibilita
Od: loser-inside
|
Pridané:
28.3.2008 22:40
este nam povedz, kto ti ten lunex nasilu instaluje na pc, ze si z neho taky paf ;)
|
| |
Re: Kompatibilita
Od reg.: amajo
|
Pridané:
29.3.2008 11:58
urcite jeho starsi 14 rocny brat :D
|
| |
win + lin
Od: nespokojny
|
Pridané:
30.3.2008 17:10
jedneho dna som sa vdaka vasim hadkam co je lepsie,ci win alebo linux rozhodol, ze ho predsa len skusim. hladal som cital a zistoval, ktora distribucia by bola pre mna ako usita(tu musim podotknut ze na velkom mnozstve for som sa dockal na moje otazky velmi zvlastnych odpovedi v ktorych som sa dozvede aky strasny som lúúúúzer a podobne). nakoniec som si vybral mne celkom sympaticke ubuntu. natahal a vytlacil som si vsemozne navody na instalaciu ,navod na po instalacii a ine podobne veci aby ma nic neprekvapilo. podmienkou pre mna bolo aby som mohol ale na tom istom pc pouzivat oba OS. co podla vsetkeho ubuntu dokaze. lenze nedokaze. kompletne mi odrovnal jednu particiu a keby som dal na reci jedneho chalaniska ze "zalohu si ani robit nemusim ze on takto funguje uz dlho a robil to velakrat a v pohode" tak som pekne v prdeli. nuz tak som mal na dalsi tyzden postarane o zabavku s davanim pc do povodneho stavu. super som sa pobavil,instalacku mam este odlozenu keby som sa nahodou niekedy este nudil...
|
| |
Re: win + lin
Od: siirii
|
Pridané:
31.3.2008 17:06
Ono bežne to v Ubuntu funguje úplne bez problémov, ale verím Ti, lebo sám veľmi dobre viem, že Ubuntu je dosť nevypočitateľné :)
|
| |
linux naprd
Od: dedulo
|
Pridané:
30.3.2008 23:11
linux je len pre ludi, co nevedia o pocitacoch absolutne nic a staci im to, co sa im tam samo nainstaluje alebo pre machrov, ktory si vedia prisposobovat system svojim potrebam. pre mna je to system, na ktorom mi bude fungovat iba zlomok toho, co potrebujem k svojej praci a k svojej zabave (nie su linuxove alternativy, alternativy nedosahuju dostatocnu kvalitu).
pre mna je linux tak akurat dobry na e-banking... (mam dualboot xp 32bit a ubuntu 7.10 64bit) - tych 5GB na HDD mi za to stoji :P
|