| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
taiwan to je kde?)
Od: hmm
|
Pridané:
20.3.2008 15:44
teraz majú američania zálosk na IT oblasť?
ropa im už nestačí?
:)
|
| |
Re: taiwan to je kde?)
Od reg.: Klix.
|
Pridané:
20.3.2008 15:46
No sak maj blbe kecy. Ked zlti sudruhovia obsadia Tajwan, tak si tu kupime tak velke prd, nie pocitacove komponenty. Nie ze by neboli, ale budu tak drahe, ze si ich nebudeme moct dovolit.
|
| |
Re: taiwan to je kde?)
Od: dej to sem nebo se objesim
|
Pridané:
20.3.2008 15:49
Lepsie jak keby ho mali ziskat USA
|
| |
Re: taiwan to je kde?)
Od reg.: budzilla
|
Pridané:
20.3.2008 15:51
Zacneme dovazat taj-vaj-canov - ako sa kedysi otroci z afriky do USA - teraz sa budu tajvajcania s tajvanu =D
|
| |
Re: taiwan to je kde?)
Od reg.: Propediotika
|
Pridané:
22.3.2008 13:28
Nemyslis, ze na trhoviskach je ich uz dost ?
|
| |
Re: taiwan to je kde?)
Od: hmm
|
Pridané:
20.3.2008 16:00
to si nemyslim...
...ale mozno som jediny...
|
| |
Re: taiwan to je kde?)
Od: xyz...
|
Pridané:
20.3.2008 19:31
bohuzial je vas vacsina
|
| |
Re: taiwan to je kde?)
Od reg.: WOTDAFAK
|
Pridané:
25.3.2008 7:08
ved jedno obdobie to tak bolo ked v taiwane vyhoreli sklady s PC komponentami a pak ceny išli prudko hore hlavne za pamäte....
|
| |
Re: taiwan to je kde?)
Od: fyhjd
|
Pridané:
20.3.2008 15:52
myslim ze im tam idu kable potrhat:))
|
| |
Re: taiwan to je kde?)
Od reg.: McBaran
|
Pridané:
20.3.2008 17:54
:-) dobrý joke..
|
| |
Re: taiwan to je kde?)
Od reg.: wavevlna
|
Pridané:
20.3.2008 21:32
tak do pice ty arab
|
| |
Nadávať na Američanov je strašne coooooooooolll!!!
Od: Malaciek Po: Svidník
|
Pridané:
20.3.2008 22:47
Milí (blbí) Slováci.
Držím vám palce, len tak ďalej.
Som rád, že ste už zabudli na 40 rokov komunizmu.
500 000 našich vojakov v Československu 68 - to bola sila!
120 000 Američanov v Iraku je sračka!
(Pre tých, ktorí vedia počítať - porovnajte plochu a počet obyvateľov.)
Snažte sa ďalej a nezabudnite - na rozdiel od Američanov
mám v rukách kohútiky od vášho plynu a vašej ropy.
Pindajte ďalej!!!
Váš Putin.
|
| |
Re: Nadávať na Američanov je strašne fasa!!!
Od: more
|
Pridané:
21.3.2008 7:01
lenze ty tvoji kamarati amici ovladaju trh s ropou ;)
sakze petrodolar...
porovnanie ceskoslovenska s irakom je fakt pecka!
ale hlavne ze ta tu mame a ty si to nastastie pamatas a vies to porovnat...
|
| |
Trafená hus zagágala.
Od: blbosti
|
Pridané:
22.3.2008 15:04
Milý blbý Slovák.
Takýchto vás mám rád.
Nič si nepamätá, nič nevie, tak nemôže porovnávať.
Potom skočí na každú blbosť, ktorú mu podhodíme.
(Petrodolár sme vymysleli my komunisti spolu s fámou o mandelinke zemiakovej.)
August 68 ti nič nehovorí, ale petrodolárom sa oháňaš -
- to sa mi páči!!!
To s Amíkmi ovládajúcimi trh s ropou si kde nabral???
To sme u nás v KGB nepočuli!
Kde si u vás videl kvapku americkej ropy?
Nezabúdaj, kohútiky od vášho plynu a ropy držím JA!!!
Žiadni Američania!!!
Ale pindaj pekne ďalej!
Tvoj Putin.
|
| |
Putin?
Od: akoze mudrlant
|
Pridané:
23.3.2008 17:47
keby som nevedel ze sem posledny rok chodia aj debili...
...OK, tak ked si to nebodaj zazil (neverim ze mas viac ako 15) tak asi vies porovnat:
en.wikipedia.org/wiki/
2003_invasion_of_Iraq#Casualties
sk.wikipedia.org/wiki/
Pra%C5%BEsk%C3%A1_jar#August_1968
CSR
Invázia vojsk Varšavskej zmluvy si k 3. septembru 1968 vyžiadala 72 mŕtvych (z toho 19 na Slovensku), 266 ťažko a 436 ľahko ranených československých občanov.
IRAQ
civilian casualties, approximately 7,500 civilians were killed during the invasion phase
a PS: sice mas ruku na kohutikoch, ale cenu ropy aj tak diktuje usa a rusko s radostou len pritakava...
$, $, $ sakze...
a kedze sa obchoduje s ropou (resp. skoro vsetko) v dolaroch, ktore si (a celemu svetu s radostou) tlaci amerika denne na tony tak ho to aspon ako-tak drzi na normalnej urovni, a len pomalicky pada jeho hodnota...
|
| |
Re: putin?
Od: človeče...
|
Pridané:
23.3.2008 19:42
a počul si o hladomore na ukrajine v 20. rokoch 20. storočia?
naviac k 1968 prirátaj aj obete režimu po rok 1989, nemám tušenia koľko to je...
niekedy mám dojem, že demokraciu sme si mali vybojovať, nech si ju aspoň trocha vážime :(
|
| |
Re: putin?
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
24.3.2008 8:28
Vy kôstkopivci !!! ropa je draha kvoli vojnam a nedostatku , J.Krik s tym nema nyyc spolocne... Ved teraz na cene ropy zaraba Rusko tazke love , lebo svetova cena sa kvoli vojne USA zvysuje... hadam by USA nechcelo aby rusko zarabalo mm
|
| |
Re: putin?
Od: no neviem, neviem
|
Pridané:
24.3.2008 14:07
Ťažba a obchod s ropu na strednom východe sú úplne v rukách 7 sestier (Shell, Tamoil, Esso…), všetky americké, z toho 5 je v štátnom vlastníctve Ameriky
Vojna v Afganistane mala vlastne ako hlavný cieľ ustanovenie „bábkovej“ vlády, ktorá by dala voľnú ruku výstavbe ropovodu (vo vlastníctve Američanov) z Turkménska do mesta Karáčí cez oblasť, kde sídlili mudžahidíni, spájajúceho Strednú Áziu s Arabským morom. Dĺžka 2 500 km.
Druhá alternatíva tohto ropovodu so strategickou dôležitosťou, by mala dĺžku 5 500 km, čo by bolo konštrukčne a aj na údržbu a prípadné dane krajín, ktorými bude ropovod prechádzať veľmi pre USA predražené.
Oveľa jednoduchšie je teda zrovnať so zemou krajinu, ktorá je už aj tak 30 rokov mučená vojnou a urobiť ju závislou na sebe a takto mať možnosť vybudovať a prevádzkovať ropovod kratšou cestou v úplnom pokoji.
|
| |
Re: putin?
Od: no neviem, neviem
|
Pridané:
24.3.2008 14:08
Prečo Irak?
* je to krajina, ktorá sa nemôže brániť (chudoba zapríčinená embargom spôsobuje každý rok smrť hladom 300 000 deťom).
* Irak ponúka ľahkú zámienku (predpokladaná prítomnosť zbraní hromadného ničenia, ktoré sa predsa môžu vyvíjať iba s najvyspelejšou technológiu a význačným kapitálom; dve veci, ktoré vlastne Irak mať nemôže) aby ospravedlnili útok v očiach verejnej mienky, ktorá nič nevie o skutočných dôvodoch vojny (podiele na kontrole ropy).
* v súčasnosti Irak nemá podporu žiadneho z mocných štátov, ochotného postaviť sa na odpor proti rozhodnutiu o hrozbe amerického útoku.
* a má ropu...
a bohuzial jedina moznost usa ako podporit-udrzat ako tak ich upadajucu ekonomiku je zbrojný a ropný priemysel.
to ze rusy mlcia naznacuje ze z toho profituju a celkom slusne!
|
| |
Re: Trafená hus
Od: velký oný
|
Pridané:
24.3.2008 13:24
ty si uz mozes drzat akurat tak svojho vrabca v ruke a nie kohutiky!
V Rusku sa 2. marca uskutočnili prezidentské voľby. V súlade s ústavou musí po dvoch funkčných obdobiach odstúpiť doterajší šéf Kremľa Vladimir Putin. Jeho nástupcom sa podľa očakávaní stal doterajší vicepremiér Dmitrij Medvedev.
takze zbohom putinko...
PS: ekonomický úspech Ruska v rokoch 2004-2007 bol postavený na nadštandardných príjmoch z exportu uhľovodíkov. V minulom roku mal štát vďaka cenám ropy príjem 120 miliárd dolárov nad očakávania štátneho rozpočtu; z takýchto peňazí, ktoré Rusko získava od roku 2003 ("asi tazko povedat preco, vsak"), keď začali stúpať ceny ropy, nadobúda obrovské príjmy, ktoré menia aj možnosti vlády pri plánovaní ekonomického rozvoja
|
| |
Prečo???
Od: zlosti
|
Pridané:
24.3.2008 22:43
Milý veľký oný Slovák.
Takýchto nemám rád.
Mám rád tých nad Tebou.
Nič si nepamätá, nič nevie, tak nemôže porovnávať.
Potom skočí na každú blbosť, ktorú mu podhodíme.
Netušia, že cenu ropy určuje OPEC, a nie Emerikánci!!!
Už nič nevysvetľuj!!!
Vôbec nie Tvoj Putin.
P.S.: Ak si si nevšimol, že Medvedeva som dosadil JA,
tak možno predsa len (aj) Tvoj ;=)
|
| |
Re: Nadávať na Američanov je strašne coooooooooolll!!!
Od: to je jedno
|
Pridané:
21.3.2008 17:51
Je jasne ze si fanat nie do USA,ale do momentalnej americkej politiki.a ze spajas Putina a USSR,neviem.asi mas prehlad o tom co sa deje vo svete.len ukazujes aky Si mudry,aj z tym kohutikom na plyn.a dufam ze taki ludia ako si Ti nerozhoduju o dvolezitych veciach.
|
| |
Trafená hus zagágala.
Od: blbosti
|
Pridané:
22.3.2008 15:08
Milý blbý Slovák.
Takýchto vás mám rád.
Nič si nepamätá, nič nevie, tak nemôže porovnávať.
Potom skočí na každú blbosť, ktorú mu podhodíme.
Nezabúdaj, kohútiky od vášho plynu a ropy držím JA!!!
Žiadni Američania!!!
O dVoležitých veciach rozhodujem JA!!!
Ale pindaj pekne ďalej!
Tvoj Putin.
|
| |
amici vs. cina
Od: brano2
|
Pridané:
20.3.2008 16:10
az zacnu po sebe supovat tak nejake priblble komponenty budu tym najposlednejsim co bude koho trapit.. tomu mozete verit
|
| |
......
Od reg.: -nikto-
|
Pridané:
20.3.2008 16:15
"odmietli respektíve odmietli " ..asi som to nepochopil...
|
| |
Re: ......
Od reg.: Redakcia DSL.sk
|
Pridané:
20.3.2008 16:26
Predstavitelia taiwanskej armády to odmietli komentovať. Predstavitelia americkej armády odmietli/popreli, že tak idú kvôli tým dôvodom.
|
| |
milý brigádnik
Od: Dunaja K: strmým štítom Tatier
|
Pridané:
20.3.2008 22:24
tak to tam napíš!!!
|
| |
dve lode
Od reg.: oppec
|
Pridané:
20.3.2008 16:33
no, dve lode a miliarda cinanov a nejaky taiwanci. to stci ked sa milion cinanov vyda plavat ktej lodi a urcite ich obsadia
inac neviem co ma toto s digitalnymi technologiami... to ze sa tam vyraba XX suciastok nic nemeni na situacii ze je to o politike
|
| |
Re: dve lode
Od reg.: Don Mums
|
Pridané:
20.3.2008 16:59
No ak obsadia Tajvan tak bude problém kvôli jednej veci: Ak prestanú naši Tajvanský bratia vyrábať a predávať tých XX súčiastok tak sa budú musieť vyrábať niekde v Európe alebo Amerike lebo inde vo svete nie je dostatok kapacít alebo nie je bezpečná politická situácia. Jediná možnosť z dlhodobého hľadiska by bola India ale tam by sa museli najprv vybudovať továerne.
|
| |
Re: dve lode
Od reg.: oppec
|
Pridané:
20.3.2008 19:06
a nechaju len tak plavať miliardove zisky no jasne.. uvazujte ludia ved z ciny sa normalne dovaza preco by mali stym haluzit... normalne to bude aj potom. mozno by to zdrazelo
|
| |
Homepage
Od: yanick(logged out)
|
Pridané:
20.3.2008 16:35
Ak by niekoho zaujimalo info o tych lodiach
USS Nimitz:
http://www.nimitz.navy.mil/
USS Kitty Hawk:
http://www.kittyhawk.navy.mil/
|
| |
Re: Homepage
Od: AXO
|
Pridané:
22.3.2008 18:50
S takymito sa kupem vo vani :D
|
| |
dsl.sk sa meni na bleskovky
Od reg.: pekne
|
Pridané:
20.3.2008 16:36
rofl proste.
|
| |
Re: dsl.sk sa meni na bleskovky
Od: rad
|
Pridané:
20.3.2008 19:00
tupce, nauc sa aky je rozdiel medzi titulkom a textom.
|
| |
Petrík Dolník
Od: SDL.kss
|
Pridané:
22.3.2008 21:10
U nás, v Novom Časopise a v Blekovkách žiaden.
Patrick Zmazaný
|
| |
drucikovia
Od: PEBA
|
Pridané:
20.3.2008 16:47
Amici su v prdelke politicky, ekonomicky, moralne, tak napinaju svaly lebo im zostalo len to. bee
|
| |
Re: drucikovia
Od reg.: Don Mums
|
Pridané:
20.3.2008 17:04
Okrem tej ekonomiky máš pravdu. Ak by veľmi chceli tak by mohli opäť tlačiť $ a mohli by opäť posilniť ekonomiku. Ale skôr či neskôr by opäť ekonomicky upadli a čím pozdejšie tým horšie lebo sa ich dlh už vyšplhal na $900 biliárd a tento dlh stále rastie. Už dnes nemajú dostatočnú silu aby splácali úroky takže ešte v tomto ohľade bude horúco.
|
| |
Re: drucikovia
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
20.3.2008 17:14
K tomuto by som pridal také ľudové príslovie :
Ty si myslíš, že mňa mama na sněhu ulehla?
|
| |
Re: drucikovia
Od reg.: Inspektor Derik
|
Pridané:
20.3.2008 18:05
No oni taketo svoje ekonomicke situacie v minulosti riesili vojnou, dufajme, ze tento krat to tak nedopadne.
|
| |
Re: drucikovia
Od reg.: thriler-ktora kurva si zaregistrovala moj login?
|
Pridané:
20.3.2008 18:13
No mne sa nezda mas nejaky priklad? Napr. v 1929 ziadna vojna nebola pokial viem.
|
| |
Re: drucikovia
Od: xyz...
|
Pridané:
20.3.2008 19:42
Mas to popletene. Vojna moze ich ekonomicku situaciu len zhorsit. A vlada USA to narozdiel od teba vie.
|
| |
Re: drucikovia
Od reg.: thriler-ktora kurva si zaregistrovala moj login?
|
Pridané:
20.3.2008 19:45
To sa mi zda rozumnejsie. :D
|
| |
Re: drucikovia
Od: dej to sem nebo se objesim
|
Pridané:
20.3.2008 18:52
Nemyslim si ze maju v plane to aj naozaj splatit... A komu to vlastne dlzia?
|
| |
Re: drucikovia
Od: reset
|
Pridané:
20.3.2008 19:20
centralnej banke usa .. ona je totiz v sukromnom vlasnictve a za kazdy dolar co vytlacia si uctuju nejake uroky, cim narasta dlh.
|
| |
Re: drucikovia
Od reg.: Matu86
|
Pridané:
20.3.2008 22:44
Ajaj, niekto asi pozeral Zeitgeist. Na tvojom mieste by som hned neveril kazdej teorii ktoru niekde zacujes. Ak ta ta tema zaujala, odporucam ti obetovat par chvil a nieco si o tom nastudovat. Preco veris niekomu len preto, lebo ten niekto povedal, ze ostatni klamu?
|
| |
Re: drucikovia
Od: dfs
|
Pridané:
21.3.2008 15:17
preco? lebo poznam 2 ludi ktorí sa nikdy nevideli ani o sebe nepočuli... okolo roku 2001 sme sa na tuto temu rozpravali(po tom co spadli dvojicky) a títo dvaja mi povedali presne to isté.... Do botky to potvrdil aj film zeitgeist.... a BTW. jeden z nich studoval medzinarodne právo vo Viedni a druhy pracuje ako plasticky chirurg a poviem ti ak chces ty nieco o tom vediet tak necitaj "seriozne" denniky ako HNky, SME, PRAVDU a skus trosku zapremyslat kto tie denniky vydáva...
|
| |
Re: drucikovia
Od: ShodannnN
|
Pridané:
21.3.2008 15:49
No jasne zacneme vsetci citat este tie serioznejsie typu bleskovky a aktuality kde Megatitulka hranici pomaly s poplasnou spravou ked si medved balu zlomi zub na este zmrazenej rybe ktoru mu hodia v Zoo...
|
| |
Re: drucikovia
Od reg.: Matu86
|
Pridané:
21.3.2008 20:28
jaj, namiesto tych serioznych dennikov mam citat napr. take Britske listy, ano? A za nimi kto stoji? Poznas majitelov? A co je pri nich asi dolezitejsie, poznas prispievatelov? Komu sa oni spovedaju, ked napisu blud? Nikomu. Kolko krat som pocul aj od takych ludi co to sleduju, ze niekedy sa tam objavi nejaka informacia ktora im nesedi a je asi nepravdiva. Mne teda z toho vychadza zaver, ze podla nich je pravdivy clanok taky, ktory sa im vidi logicky. Cize, ked ja tam prispejem nejakou mojou fikciou, ktora bude mat ale svoju logiku, mozno aj pravdivy zaklad a samozrejme sa bude pridrzat kospiracnych axiomov, tak pre mnohych citatelov sa ten clanok stane pravdou... Ono je to krasny svet fantazie, kuziel a carov, urcite lepsi ako harry potter, len sa potom treba vediet vratit spat medzi nas - do reality.
|
| |
Re: drucikovia
Od: Tatinok
|
Pridané:
21.3.2008 21:05
SME je proDzuridovský denník!
V deň volieb si dovolil! ich šéfredaktor, v sobotnom vydaní denníka, uverejniť "jeho" oznam a výzvu aby ľudia nevolili súčasnú vládnu trojku. Už bolo zákonom stanovené moratórium!!!
Takže čo je to za denník? A jeho tiežredaktori:
Leško, Schutz, Štulajter a napr. nejaký Semesh, pardón po slovensy Semeshová....
Často píšu ich osobné bludy a poprekrúcané polopravdy.
Škoda to čítať a kupovať...
|
| |
Re: drucikovia
Od reg.: Matu86
|
Pridané:
22.3.2008 3:05
Co ma dennik SME a jeho pravicova orientacia spolocne s mojimi reakciami ohladne kospiracnych teorii vo filmoch Zeitgeist, Loose Change, prip. v internetovych novinach Britske listy a pod. Kedze som pisal k tej teme, pod serioznymi dennikmi som pochopitelne myslel akekolvek tlacene noviny na svete, ktore maju aku-taku povest a historiu a su v opozicii k vyssie zmienenym teoriam. To, ci SME kupovat budes, alebo nie a ci sa ti paci, alebo nepaci co pisu, je uz tvoja vec. Ked sa ti nepaci, mozes si citat napr. Extra Plus, ktory ma vskutku zaujimavy pohlad na svet a je v nom urcite viac korektnej novinarciny ako v brakoch typu SME, vsak ano?
|
| |
Re: drucikovia
Od: hijack
|
Pridané:
22.3.2008 6:32
Ah! Chlape, ty más akutnu ficoitidu, okamzite zavolaj sanitku a chod na pohotovost!
|
| |
Re: drucikovia
Od: AXO
|
Pridané:
22.3.2008 18:53
su v prdelke politicky, ekonomicky, moralne, no im ostali svaly, ale nam neostalo nic, pretoze sme ani nic nemali.... teda nieco predsa, bryndzove halusky, a tie nam nikto nezobere... \_/
|
| |
drucikovia 2
Od: PEBA
|
Pridané:
20.3.2008 17:28
don mums protirec okrem ekonomiky ver. opat upadli
|
| |
Vojna
Od: Pepe23
|
Pridané:
20.3.2008 17:34
Mohla by vypuknut vojna. Tato planeta je uz tak preludnena, ze by jej neuskodilo niekolko desiatok pripadne stoviek milionov mrtvich. Je to krute, ale je to fakt.
|
| |
Re: Vojna
Od: jaaaa
|
Pridané:
20.3.2008 17:44
MOzes zacat ako prvy
|
| |
Re: Vojna
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
20.3.2008 17:47
Ty máš určite namiesto mozgu z piva kôstku :D
|
| |
Re: Vojna
Od: 3hlav
|
Pridané:
20.3.2008 17:52
"ze by jej neuskodilo niekolko desiatok pripadne stoviek milionov mrtvich" - ty si fakt brutal sracko
|
| |
Re: Vojna
Od reg.: mIREZ
|
Pridané:
20.3.2008 18:12
na tvojej planete je kolko miesta? :))0
|
| |
Re: Vojna
Od reg.: thriler-ktora kurva si zaregistrovala moj login?
|
Pridané:
20.3.2008 18:15
Ok. Co keby si sa zajtra obetoval koli dobru vsetkych a isiel by si sa odstrelit, aby si ostatnym ludom umoznil viac "lebensraum"?
|
| |
Re: Vojna
Od: Adolf Bush
|
Pridané:
20.3.2008 22:57
Ja s nim suhlasim... Tolko bordelu, co tu robia niektori ludia by bolo dobre preriedit.
|
| |
Re: Vojna
Od: adawaf
|
Pridané:
21.3.2008 8:19
Save the Earth... Kill YOURSELF!!!
|
| |
Re: Vojna
Od: AXO
|
Pridané:
22.3.2008 18:57
presne tak, bude aspon viac pracovnych miest na vyber....
ja som ziadnu nezazil, a tak by som si nakupil 3 tony pukancov a cumel ako lietaju rakety...
pre ostatnych: keby sa zabil sam, mu to moc nepomoze, lebo sa narodia dalsi dvaja fagani...
|
| |
Dalsi region,
Od: iso
|
Pridané:
20.3.2008 18:26
ktory este (US) nedodrbali ?
|
| |
Posily
Od: United Federation of Planets
|
Pridané:
20.3.2008 19:10
Uz su na ceste aj USS Enterprise a USS Voyager.
Mali nejake vybavovacky v gama kvadrante ale uz je to ok.
|
| |
Re: Posily
Od reg.: Andrej P.
|
Pridané:
20.3.2008 19:58
len aby neprisiel knight rider to by mali cinania urcite pruser
|
| |
Re: Posily
Od: sux nick
|
Pridané:
20.3.2008 21:09
sa nasere chuck norris a zrusi aj enterprise aj knighta ridera aj nimitz a aj alfa
|
| |
hmm+5 znakov
Od: Accuphose
|
Pridané:
20.3.2008 19:43
No případnou vojenskou akci by mohli dávat na Joost live..
Jinak ten komentář mi připomněl oblíbený film se Seagalem - Přepadení 2.
"Oficiálně je to továrna na hnojiva, ve skutečnosti se tam vyrábí chemické zbraně, My předstíráme, že o tom nevíme, ale víme o tom. Čínani předstírají, že nevědí o tom, že to víme, ale všichni to vědí" :-D
|
| |
zaujimave
Od reg.: lukop
|
Pridané:
20.3.2008 20:28
celkom by ma zaujimalo co tento clanok tu robi na DSL.SK???
|
| |
Re: zaujimave
Od reg.: TheTOM.SK
|
Pridané:
20.3.2008 20:43
Koho by nezaujimalo, ze sa blizi koniec sveta. :D
|
| |
Re: zaujimave
Od reg.: Boror
|
Pridané:
20.3.2008 20:44
myslim ze asi keby sa tam nieco stalo tak mozu zdraziet pc komponenty
|
| |
Koniec nie.
Od reg.: DSL = LSD
|
Pridané:
20.3.2008 21:49
Ale zaciatok. Pred tyzdnom nad tymi lodami preletel rusky bombarder v sprievode stihacky. Po preleteni ponad Nimitz vyleteli 4 F-18 s tym aby bombarder odplasili. No ten si siel dalej a zletel nizsie nad Kitty Hawk kde im nad hlavami dva krat prefrcal. Rusi chceli vyprovokovat US k utoku aby vznikla druha studena vojna.
A to by bolo pri dnesnom stave US po Iraku zle. Aj ked, clovek nikdy nevie. Inak tie lode su pekne naplnene nuklearnym svinstvom tak som zvedavy, ako to cele s Cinsko Japonskym ostrovcekom dopadne. Napokon Japonci ich poprosili o pomoc. Dufam, ze ti ludia co tam ziju maju aspon stipku humanity alebo sa pochovaju. SLOBODA alebo SMRT! Maju na vyber.
A ak sa nemylim, tak spolu so zakotvenymi lodami pri Iraku by to uz boli 4. Zaratajme este Kanadske obranne lode. LET THE WAR BEGIN?
|
| |
Re: Koniec nie.
Od: fakt na tom zalezi?
|
Pridané:
20.3.2008 22:30
toľko lží... ani nemám chuť to vyvracať, stačí si pozrieť na wikipedii o nimitze, TU-95, hodiť do googlu air space violation by russian aircraft, prečítať dačo o taiwane, komu patrí, a čo je tam za spor, väčšina tých lodí nemá s jadrom nič spoločné, http://en.wikipedia.org/wiki/Current _United_States_Navy_ships na nukleárne zbrane sú hlavne ponorky (špeci triedy, nie všetky), a tie zvyčajne nepatria do bojových skupín lietadlových lodí. Studená vojna je čosi úplne iné ako implikuje tvoj príspevok. Ak to chceš takto, tak s istou dávkou cynizmu by sa dalo povedať, že už začala.
A tie lode tam nejdú bojovať, zrejme len strašiť, aby sa čosi nezomlelo. A wow, 4 lode v bojovej pohotovosti pozri ten link s NAVY a potom vrav niečo o vojenskej prítomnosti....
|
| |
Re: Koniec nie.
Od reg.: Matu86
|
Pridané:
20.3.2008 23:05
Dik za inteligentny prispevok. Niektori ludia o tom vedia tak malo, ale tak vela by o tom chceli rozpravat. Dufam, ze vzdelanostna uroven naroda je lepsia ako sa to javi v tejto diskusii, i ked mam o tom stale viac pochybnosti.
|
| |
Re: Koniec nie.
Od: Venom
|
Pridané:
21.3.2008 10:44
Asi katastrofou by skončil stav, keby ten bombardér nepreletel a skončil v oceáne... To by Rusi neprežili...
Ale také nejaké "opičky" si asi vojačikovia robili a asi aj budú robiť. Zo seba navzájom...
|
| |
Vacsi pruser...
Od: Roman33
|
Pridané:
21.3.2008 8:29
Vacsi pruser by bol, keby niekto spustil na more Noemovu archu, to by som si vazne zacal robit starosti
|
| |
Re: Vacsi pruser...
Od: Venom
|
Pridané:
21.3.2008 9:45
No ono každá lietadlová loď má aj svoj veľký sprievod. Nielen obrovské vojnové lode, ale aj ponorky a tiež "všeličo" vo vzduchu. Každá má nejakých vyše 5000! mužov na lodi a zásoby na pol roka. O zbraniach radšej pomlčme. Ak budú mať USA oči na stopkách a nezaserú sa tam bezhlaví Rusi, môže to mať predpokladaný efekt. Myslím prítomnosť lietadlových lodí pri Taiwane. Lenže Rusi Čínu tak nejak ochraňujú a to je ďaleko väčší problém ako tí vaši "amíci". Rusov a ich provokácie si nikto nevšíma? Provokovali aj Britov a iné krajiny.
O čo im asi ide?
|
| |
Rusko-Čína
Od: Accuphose
|
Pridané:
21.3.2008 12:19
Neřekl bych, že mezi těmihle zeměmi panují idylické vztahy. Na oko jsou možná na stejný frekvenci, ale funguje normální zpravodajská bitva, jsou to obě mocnosti a Rusům se určitě nelíbí, že Čína směřuje dopředu, kdežto Rusko směřuje opačně.
|
| |
Pupáčik
Od: kedy o tom nevieš?
|
Pridané:
22.3.2008 1:59
Pred dvomi rokmi som uzavrel tajnú dohodu s Čínou
o životnom priestore za Uralom.
(Pre tých, ktorí vedia počítať -
pozrite si mapu hustoty obyvateľstva.)
Nemienim riešiť problémy na Kamčatke.
Číňania to vybavia alla Tibet.
Dal som im štyri kontá vo Švajčiarsku.
Zatiaľ všetko funguje eňo ňuňo.
Od vás potrebujem len jemné podjebávanie.
Váš Putin
|
| |
http://www.naklady.sk/news.php?extend.783
Od: bobik
|
Pridané:
21.3.2008 18:17
http://www.naklady.sk/news.php?extend.783
|
| |
jebat na kapitalizmus
Od: USA_shit ludstva a skaza zeme
|
Pridané:
22.3.2008 10:01
USA ma uz podmanenu celu zem, nato atd. Je len otazkou casu kedy zacnu zltokozci expanziu na zapad, jebat na ameriku!!! kurvy ojebavacske kapitalisticke, serifovia sveta pokurveny!!!hyeny
|
| |
Re: jebat na kapitalizmus
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
22.3.2008 15:07
ty určite so sekerou hraješ hokej
|
| |
Re: jebat na kapitalizmus
Od: AXO
|
Pridané:
22.3.2008 19:00
asi ani nevies co vsetko k nam prislo z ameriky.... keby neboli americania, tak by japonske, anglicke, francuzske, ruske a taiwanske firmy nemali konkurenciu, a tak by sme boli tak v stredoveku teraz
|
| |
Re: jebat na kapitalizmus
Od: Semi-Conductor
|
Pridané:
22.3.2008 21:15
jedine, ze by si konkurovali navzajom ;)
|
| |
Re: jebat na kapitalizmus
Od: AXO
|
Pridané:
22.3.2008 22:20
co naposledy vymysleli francuzi, alebo taiwan(ten iba vyraba) ?
japonsko a cina stoja este za to, ale ostatny len "vylepsuju" to co vymysleli amici.... Ale zas nie vsetko, napr SAMSUNG ma moju poklonu :)
|
| |
jebať
Od: zadu
|
Pridané:
23.3.2008 0:32
čo naposledy vymysleli v Samsungu?
|
| |
Re: jebať
Od: patov
|
Pridané:
23.3.2008 12:40
nejde o to co vymysleli. ide o to co robia. napriklad v nojom notebooku mam pamatove chipy na RAM od firmy samsung. a notebook je FSC
|
| |
Re: jebať
Od reg.: Kominár
|
Pridané:
24.3.2008 8:29
a dali ti to ako pozornost firmy
|
| |
Enigma
Od: apofiSSo
|
Pridané:
24.3.2008 14:26
No...americania idu po enigmu...neni cesty s5
|