|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pepe
Od: pepe
|
Pridané:
3.1.2008 10:06
Na dsl.sk vsetci by sme uvitali nenasilnu reklamu, co keby ste oznacili inzerciu hned v nadpise? Tak ako to robi zive.cz|sk a iní.
|
|
heno
Od: heno
|
Pridané:
3.1.2008 13:49
Na dsl.sk vsetci by SI UVITAL nenasilnu reklamu, co keby ste oznacili inzerciu hned v nadpise? Tak ako to robi zive.cz|sk a iní.
|
|
3ton
Od: 3ton
|
Pridané:
3.1.2008 10:08
dobry pokus... :)
|
|
wave
Od: wave
|
Pridané:
3.1.2008 12:16
ale ten zensky hlas bol dobry...
|
|
kaza
Od: kaza
|
Pridané:
4.1.2008 14:51
bacha na to :)))
Zensky hlas Ta DOSTANE.
|
|
rr
Od: rr
|
Pridané:
3.1.2008 17:29
No akoze myslim ze pri ich phisingovom pokuse by ich zaskocilo keby som ich stihol zatila vytracovat a mozno aj zisil vseliake veci o nich, potom by boli prekvapeny :D
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
4.1.2008 2:00
No ty si jeden z tych :-D lol hahahaha
|
|
Misiak
Od: Misiak
|
Pridané:
3.1.2008 10:10
Tak po precitani tejto absurdnej reklamy som skoro spadol zo stolicky od smiechu.
|
|
WURMi
Od: WURMi
|
Pridané:
3.1.2008 11:24
hehe... pekne novorocne zarty :))
ja by som chcel aby mi niekto taky zavolal.... taku srandu by som si z neho robil a kladol mu ja kontrolne otazky... ze napr aky mam zostatok na ucte a podobne ;))
|
|
Kazekage
Od: Kazekage
|
Pridané:
3.1.2008 10:11
LOOOOL ved to aj male dieta pochopi ze to je ojeb. Hned by som takej opici zlozi. Ved ani nevie co hovori. Lol na toto moze naletiet iba debil alebo svk dovercivy dochodcovia
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
3.1.2008 12:55
Divil by sa, ale vetsina ludi na to naleti, samozrejme ze sa da urobit aj profesionalne, tento clanok sa len snazil ironicky poukazat, aky je postup.
|
|
quix
Od: quix
|
Pridané:
3.1.2008 18:24
v pripade, ze sa clovek necha nachytat na podobny telefonat, mal by byt automaticky prehlaseny za nesvojpravneho a zbaveny vsetkych obcianskych prav.:P
|
|
tom
Od: tom
|
Pridané:
3.1.2008 19:08
Tak to by sme neuzivili - 50% ostatnych a 15-20% inzinierov a docentov by si na to chytil...
|
|
Giany
Od: Giany
|
Pridané:
3.1.2008 10:12
len dementa by takto oklamali
|
|
Fittipaldi
Od: Fittipaldi
|
Pridané:
3.1.2008 10:12
Nech sa s tej svojej citacky tatrabanka neposerie.
|
|
nikto
Od: nikto
|
Pridané:
3.1.2008 11:28
radsej nech sa poserie ;-)
|
|
iiiicko
Od: iiiicko
|
Pridané:
3.1.2008 10:17
fakt cista kravina, ten popis "reklamny clanok" uz v nazve by sa fakt hodil...citam to a kukam jak debil ze co je to za clanok
|
|
unknown
Od: unknown
|
Pridané:
3.1.2008 10:47
Clanok je velmi dobry a vobec nevadi ze je oznaceny ako PR. Naopak je velmi dobre ze sa pise o podobnych problemoch a uvital by som viac podobnych clankov (napr. ako vcera na zive.cz). Mnohym ludom to moze zachranit nemale peniaze.
|
|
orm
Od: orm
|
Pridané:
3.1.2008 10:58
No ale taky asi necitaju zive, alebo dls...takze nesoravne mierene
|
|
PaloD
Od: PaloD
|
Pridané:
3.1.2008 19:46
Súhlasím.......aj keď sa to zdá do smiechu, je to tak.....:-))
|
|
Maniak
Od: Maniak
|
Pridané:
3.1.2008 10:18
No aj keby sa našiel taký debil čo by prezradil všetky svoje údaje, skalopevne pochybujem že taký chudák môže mat na účte nejaké peniaze . A samozrejme ten kto vymýšľa takéto reklamy tiež asi nemá 3 vysoké. Ale no druhu stranu sme na Slovensku a tu je veru VSETKO mozne .
|
|
Marki
Od: Marki
|
Pridané:
3.1.2008 12:49
Ano, ten pribeh je uz prilis.
Ale viem si predstavit ze dost ludi by sa nechalo napalit keby zenska chcela len jednu poziciu z grid karty a nic viac (to som si aj myslel ked som clanok zacinal citat).
Proste nejako sa niekto dostane k heslo do IB (co nie je problem napr. na PC v praci alebo inet cafe). Prihlasi sa, zada platbu, system napise ktoru poziciu chce a tu si vypyta cez telefon. Akurat musi vediet tel. cislo majitela (hmm to moze byt napisane niekde v infe o ucte/majitelovi v IB).
|
|
Marcel
Od: Marcel
|
Pridané:
4.1.2008 14:56
Mas tam prilis vela TO BY MUSEL a pod. Tak vidis taka sranda to az nie je. A taktiez neviete, co ten druhy ma napr. u TB nastavene. Moze mat potvrdzovanie cez SMS. Ta nahoda je az prilis mala, skor by to mohol niekto robit, kto ma velmi vela pozistovanych informacii o IBankingu daneho uzivatela.
Ak mozem napr. porovnavat IB v Britanii, to by sme sa este stihli divit aka mizerna ochrana exituje len vsaka heslu a datumu narodenia. Tam skutocne treba byt obozretny, ale u TB si vsetko viac nez bezpecnejsie. Minule som na vlastne uci videl u kamarata ako sa prihlasoval do HSBC banky a internet banking pytal vsetky pozicie kontrolneho hesla. Ochrana uplne minimalna. Len tak tak som si to stihol vsimnut ze ide o phishing a hned som mu zablokoval konto.
|
|
tomas
Od: tomas
|
Pridané:
3.1.2008 10:21
ta citacka je najvacsia hovadina.. ak ma tatrabanka prinuti ju pouzivat, tak od nich odchadzam..
|
|
Misiak
Od: Misiak
|
Pridané:
3.1.2008 10:24
Suhlasim s tomasom
|
|
kubo
Od: kubo
|
Pridané:
3.1.2008 10:40
nahodou ja ju mam a je to omnoho jednoduhsie ako pouzivat grid kartu
|
|
Misiak
Od: Misiak
|
Pridané:
3.1.2008 11:10
No tak to budes asi osamely pripad alebo taky ktory sa ibanking pripaja akurat tak doma. Ked to potrebujes nosit je to neprakticke.
|
|
lobo
Od: lobo
|
Pridané:
3.1.2008 15:58
jasne :-( , iste je lepsie vlacit so sebou citacku na lyzovacku, k moru a podobne ako grid kartu
|
|
Marcel
Od: Marcel
|
Pridané:
4.1.2008 14:59
naco ti je citacka??? Nie je pohodlnejsie pouzivat autorifikaciu cez SMS??? Mobil si beries so sebou, citacku nemusis mat stale pri sebe. Tiez si myslim, ze to je hovadina a nesiel by som do toho.
|
|
partizan
Od: partizan
|
Pridané:
4.1.2008 21:39
No uz vidim ako ti dojde sms do zahranicia ked mas inu kartu alebo nieco, neviem ci sa cez roaming vobec dovola bez predvolby do danej krajiny, a ked nevie banka kde si tak asi tazko.
Proste aj mne pride grid karta ako najprenosnejsie a najjednoduchsie riesenia podobnych situacii.
|
|
Marcel
Od: Marcel
|
Pridané:
5.1.2008 9:11
Neviem, co to splietas, co s tym ma spolocne roaming? Ked si zoberies PRIMU do zahranicia, tak nie je absolutne ziaden problem. Je absolutne jedno kde sa nachadzas, podstatne je aby tvoj mobilny operator mal v danej krajine podpisanu zmluvu s danymi operatormi v krajine tvojho pobytu. Uz potom ta viac nic nezaujima.
|
|
dolfo
Od: dolfo
|
Pridané:
3.1.2008 10:32
Vidno, ze aj v novom roku blbci nezahalaju :D Taky drist som uz davno nepocul. Este jak to pekne zacina. Otec, zivitel 4clenej rodiny, rodinne uspory ... Vazne nepoznam takeho blbca co da neznamej krave vsetky udaje. To uz si mohol dat aj prepisat auto, dom a dochodok a netrvala by to ani 5 minut. Vazne radsej mohli spomenut nejake vyhody tej citacky ako robit z nas blbcov. Mimochodom ak si date tu citacku nezabudnite nadiktovat po telefone aj cislo a heslo k uctu svojich rodicov ,,teta na telefone sa iba potesi,, Do skakavenia. :Dolfo
|
|
darien_fawk
Od: darien_fawk
|
Pridané:
3.1.2008 10:34
Celkom dobry clanok. Aspon tam vysvetluju laikom co je social enge.... no proste ta blbost.
|
|
Soizignadorgo
Od: Soizignadorgo
|
Pridané:
3.1.2008 11:03
You have the natural advantage in <a href=debt-consolidation-adviser.net>best debt settlement company</a> , which may be appropriate for debtors with ...
Great Solution
|
|
iCeFiRe_SR
Od: iCeFiRe_SR
|
Pridané:
3.1.2008 11:04
tento server pomaly ale iste straca objektivitu a prestanem asi verit aj ostatnym clankom :(
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
3.1.2008 12:06
to sme se pobavili :D
On si pamata aj 10 miestne cislo pre prihlasenie?To cumim hhh
Skor tam mohli dat scenar s tym ze niekomu slohu penazenku s udajmi a uz potrebuju len grid alebo co ale ni ze z neho taha vsetky udaje to bola aka blbost este dobre ze nie som v tatra banke
|
|
MaTW
Od: MaTW
|
Pridané:
3.1.2008 12:35
ty si teda nepamatas ani vlastne mobilne cislo? hmmm... to je dost slaba pamat na cisla...
|
|
matkoooo
Od: matkoooo
|
Pridané:
3.1.2008 18:09
ja si veru svoje telefonne cislo nepamatam, mam fakt slabu pamat na cisla
|
|
koxo
Od: koxo
|
Pridané:
4.1.2008 11:07
Kolko krat denne si telefonujes?
|
|
kozec
Od: kozec
|
Pridané:
3.1.2008 12:12
Pekny clanok, dokonca dobry aj ako reklama, ale podla mna zle umiestneny.
Toto by sa hodilo niekam ma sme, citatelia DSL.sk z najvacsou pravdepodobnostou uz o "socialnom inzinierstve" poculi ;)
|
|
luke peterson
Od: luke peterson
|
Pridané:
3.1.2008 12:15
nemyslim si ze by pan M. so svojou inteligenciu vobec vedel pouzivat reklamovany produkt.
|
|
kill
Od: kill
|
Pridané:
3.1.2008 12:18
robite si prdel ale su profici ktory cez červy dokážu zistiť všetky vaše udaje vratane posratej GRID Karty.ak si myslite že to mate totalne zabezpečene tak sa hlboko mylite a tí debilkovia ste vy
|
|
gustav
Od: gustav
|
Pridané:
3.1.2008 14:22
no jo, preto nepouzivam windows
|
|
Nemko
Od: Nemko
|
Pridané:
3.1.2008 16:08
mily moj, ziadny system nie je dokonale zabezpeceny
|
|
nimitz
Od: nimitz
|
Pridané:
5.1.2008 20:10
ano, ziaden system nie je bezpecny.
ale niektore systemy su bezpecnejsie ako ine, a tak radsej nepouzivam ten ktory je znamy ako najderavejsi a nejzneuzivanejsi.
|
|
juj
Od: juj
|
Pridané:
3.1.2008 19:07
ach jaj, no ak to nevies tak nevies, teda ak niekto nevie tak nevie, lebo kto nevie, ten nevie ako pouzivat IB a tak robi chybu ;)
samozrejme ze neni garantovane zabezpeceny system, ale ak niekto nevie tak nevie, lebo treba vediet ako a potom ta nehacknu ti co neviedia, lebo to nevie
|
|
Xwing
Od: Xwing
|
Pridané:
3.1.2008 22:56
a prave preto je potvrdzovanie pomocou SMS podla mna zatial najlepsia volba co sa tyka bezpecnosti a jednoduchosti, to by musel hodit cerva aj na mobil :)
|
|
Marcel
Od: Marcel
|
Pridané:
4.1.2008 15:02
Jasne KILL a ty denne pozeras MATRIX aj 2krat vsak???
|
|
Xijo
Od: Xijo
|
Pridané:
3.1.2008 12:44
hahaha krasa
|
|
idioti na marketingu Tatra banky
Od: idioti na marketingu Tatra banky
|
Pridané:
3.1.2008 12:55
Tak po precitani tejto reklamy som sa skoro urazil. Tatra banka ma ma za idiota.
|
|
gusto
Od: gusto
|
Pridané:
3.1.2008 13:28
aj ja teba
|
|
dolfo
Od: dolfo
|
Pridané:
3.1.2008 13:17
Kill suhlasim ze su profici, avsak ak sa najde idiot co nadiktuje neznamej tete vsetky udaje, tak na to netreba profika, ale psychiatra. A ak si myslis, ze cez citacku z tatrabanky uz nikto neprejde, tak sa mylis.
|
|
Marcel
Od: Marcel
|
Pridané:
4.1.2008 15:11
Dolfo mohol by si nam opisat, ako sa to da??? Pretoze ja si to bez jedinej moznej metody co je "social inziniering" a spolupraci blbeho uzivatela neviem predstavit. Ale ty to robis asi bezne, tak nam sem napis, ako si napr. naklonujes SIM kratu aby si sa prihlasil do siete daneho uzivatela, ako oklames citacku a pritom uz drzis vsetky potrebne udaje v ruke, aby si uz zajtra mohol ryzovat miliony z cudzich uctov. Preco sem pisu len 15 rocne deti, ktore nemaju ani trochu ponatie.
|
|
dolfo
Od: dolfo
|
Pridané:
4.1.2008 18:38
Ja neviem ci sa to da alebo neda, ale skor si myslim, ze na vsetko su finty a aj citacka sa bude dat nejako oklamat, avsak to neznamena, ze to doma robim a ryzujem z miliona uctov. Ak si myslis, ze citacka od TB je najlepsia na svete a nikto sa cez nu nedokaze dostat, tak ta mam za ,,cvocka,, a mozno este vacssieho ako toho uja z tej reklamy. (nechcem napadat :D) A podalsie svoju apatiu voci 15rocnym si vybijaj na nich a nie na mne. Btw: Povedz mi nieco co funguje na 100%. Este ani tepla voda nie. :D
|
|
Marcel
Od: Marcel
|
Pridané:
4.1.2008 21:39
Ja netvrdim, ze sa to neda, podstatny rozdiel je v tom,ze pri dodzrani vsetkych bezpecnostnych postupov je to percento tak mizive, ze kludne mozes spavat. Ak sa bavime o Tatrabanke tak ten system je skutocne dobre zabezpeceny v porovnani s inymi komercnymi bankami.
Ver,ze finty na to neexistuju, jedinou fintou je soc.inzinierig, co u mnohych tu vyvolalo usmev na tvari.
|
|
dolfo
Od: dolfo
|
Pridané:
5.1.2008 13:14
Ja mozem kludne spat aj bez citacky z TB o to sa neboj. A treba pogratulovat TB, pretoze pouziva system, cez ktory sa podla teba nikdy, nikto nedostane. Tak to je teda vynalez tisicrocia. Este dobre, ze si tu davaju reklamu, aspon mozme vsetci utekat do TB a dat si ,,neprekonatelnu citacku,, A zevraj ja som 15rocny. lol. Ale v pohode. Netreba strasit matrixakov :D
|
|
Marcel
Od: Marcel
|
Pridané:
5.1.2008 23:05
Dolfo videl som ako ta citacka funguje a poviem ti, ze to je poriadna otrava, hlavne ked chces vyplnit platobne prikazy napr. piatich prijmatelov. Je to otravne!!! Nechcel by som to a keby ma do toho nutili, odchadzam. A podla mojho nazoru ti poviem ze vzdy je bezpecnejsie ked sa na celkovej bezpecnosti podiela viacero subjektov. V pripade autorifikacie cez SMS je sprava odoslana do siete mobil.operatora a TB uz v tom nie je zainteresovana. Este pre lepsie pochopenie: Vzdy je bezpecnejsie drzat dva kluce u dvoch roznych osob, ako tri kluce u jednej osoby.
V pripade citacky si myslim, ze generacny algoritmus moze byt zneuzity. Je to podla mna vacsia hlupost ako SMS autorifikacia nehovoriac o tom, ako je to neprakticke!!!
|
|
Marcel
Od: Marcel
|
Pridané:
5.1.2008 23:35
Este, aby som ti ozrejmil, ako to cele funguje. Citacka v sebe obsahuje algoritmus, ktory generuje kod na zaklade tebou zadanych udajov. Sama (vsetky kusy su identicke) obsahuje algoritmicky vzorec, do ktoreho sa ako nezname zadavaju cislo uctu, vyska sumy a tvoj pin kod. Na druhej strane (Tatrabanka) system musi poznat aky bude uz tebou vygenerovany kod. Tento kod sa porovna a tym sa autorifikuje platba.
Pri autorifikacii cez SMS je vygenerovany kod zaslany na tebou zadefinovane tel. cislo. Mobilny operator doruci kod na tvoj mobilny telefon. Nehrozi (aj ked mnohi machri sa tu bud chvalit,ze to ide) ze by spravu dostal niekto iny. Aj pri naklonovani karty mozu nastat dva pripady. Bud sa pouzije to iste cislo SIM karty (uplna duplicita) alebo ine cislo SIM karty (nemyl si to s telefonnym cislom, to bude vzdy rovnake). Pri prihlasovani do siete mob.operatora dochadza k viac ako 30 procesom kde sa overuje aj zivotnost SIM karty. Nie je mozne aby sa niekto prihasil za teba s naklonovanou kartou.
|
|
dolfo
Od: dolfo
|
Pridané:
6.1.2008 13:18
V pohode ja sa nehadam, len si myslim, ze ziaden system nie je 100%ny. Chcem sa opytat, ci tu citacku mas aj ty, ked sa ti tak paci. :D Ja som spokojny aj s grid kartou, netreba len davat nikomu hesla :D
|
|
Marcel
Od: Marcel
|
Pridané:
6.1.2008 20:23
Nie, nemam ju a mne sa ani nepaci. Nechcel by som ju, aj keby mi za nu mali platit. Nestoji mi za to. Pouzivam ako ty GRID kartu, pretoze mam kvalitne a dlhe heslo, neprihlasujem sa na verejnych pocitacoch, sluzbu dialog nevolam, takze neocakavam, ze mi bude niekto volat (nemali by ani kam, kedze ja svoje cislo nezverejnujem) a GRID sa mi zda prakticka pretoze ju mozem mat v penazenke. Raz som bol obmedzeny GRID kartou ked som potrebola spravit 300tis prevod, musel som spravit 3 prevody po 100tis pocas troch dni :-(
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
3.1.2008 15:46
Opera je aj tak najlepsia
|
|
patoV
Od: patoV
|
Pridané:
3.1.2008 16:15
takuto kalkulacku mam v nemeckej banke VB
je to celkom sranda, ale problem nastane pri slabej baterii. par krat sa mi stalo ze pri zadani TAN-u mi vyhodilo nespravne cislo a po 3 pokusoch zablokovalo platobnu kartu. ale inak oje8 ako svina ten rozhovor
|
|
AKCIA TISICROCIA!!!
Od: AKCIA TISICROCIA!!!
|
Pridané:
3.1.2008 17:07
REGISTRUJTE SA DO BSIDE STEAM LIGY A VYHRAJTE!!! http://www.bsideliga.freezoka.com/
|
|
0-9
Od: 0-9
|
Pridané:
3.1.2008 18:28
ah boze dalsie hlupe decko.
|
|
haha
Od: haha
|
Pridané:
3.1.2008 23:47
phishing v Pr clanku o social engineeringu...no super :D:D
|
|
haha
Od: haha
|
Pridané:
3.1.2008 23:52
phishing v Pr clanku o social engineeringu...no super :D:D
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
3.1.2008 17:42
Tento clanok som cital myslim na SME asi tak pred mesiacom... nechapem dovod tejto inzercie. To ze bol ten clanok na sme je v poriadku sme cita vecsina IT laikov ale tu na DSL.sk ved to len blb by nadiktoval vsetky udaje nejakej pipke po telefone...a myslim si ze to 99% navstevnikov (i ked vecsina nezletilich) urcite vie
|
|
girus
Od: girus
|
Pridané:
3.1.2008 17:57
somarina bo ja mam na D4 cislo 3321...
|
|
juj
Od: juj
|
Pridané:
3.1.2008 18:23
ahaha, tak ak sa toto staleo v realite, tak sa ROFLujem :))
to uz by som povedal, blby clovek co na taky telefonat naleti ;)
inac ta nemenovana banka je TB ?
|
|
jaj
Od: jaj
|
Pridané:
3.1.2008 18:26
a som zabudol, gridky su oniom, najlepsie su smsky, aspon nemusim zo sebou nosit dalsiu kreditku (grid, velkost rovnaka)
a akoze fakt nechapem ako by mi niekto mohol hacknut IB, ved heslo mam unikatne, len v hlave, 2 zle pokusy a banka mi zaplokuje pristup, a potom tie smsky, a ozaj, zabudol som, NENI CO ukradnut z mojho uctu ahhaha :P:P:P
|
|
joj
Od: joj
|
Pridané:
3.1.2008 18:27
ale zas som zabudol, taky vtip si uz zasluzi aspon ten klik na platcu reklamy :D::DD
;-)
|
|
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
3.1.2008 18:31
LOL - neralne, ak realne tak ten dotycny je pekny dement..
|
|
Thim
Od: Thim
|
Pridané:
3.1.2008 18:38
To sú ľudia už naozaj takí naivní, že by takýto rozhovor mohol byť reálny?
Ja pracujem v banke a takéto otázky by sme nikdy nekládli. Jedine, čo ja overujem, či rozprávam so správnym klientom, tak si vypýtam len jedno konkrétne zo štyroch čísiel z PINu do IB, nikdy nie celé.
Myslím, že to prehnali.
|
|
peto75
Od: peto75
|
Pridané:
3.1.2008 18:59
Bohuzial, poznam dost takych "inteligentov", ktorym by takyto rozhovor vobec nepripadal podozrivy a zozrali by to aj s navijakom. A to som nehovoril o babkach-demokratkach a vobec dochodcoch. Ti su schopni ist rovno vybrat peniaze a vrazit mi ich do ruky.
|
|
Š(C)ifra
Od: Š(C)ifra
|
Pridané:
3.1.2008 23:41
Ale takým nespomože ani Card&Reader(TB), lebo STAČI od nich telefonátom (;do 1 minúky;) vypýtať PIN, NICK a TAN (,čo pri tak "múdrich" AJ odsleduje), ani telefónny účet a čas neutrpia?
NAMIESTO radu čísiel GRID karty, LEN číslo (serial KT bez kódu banky) alebo pre istotu radšej KÓPIU Kreditnej Karty (iba pretiahnuť vlastnou čítačkou), všetko bez kientovej C&R!
A to cele za v článku slubené 2 minutky 0=)1+1(=0.
N.B.:My vieme, že sa to dá oveľa nenápadnejšie,le...
P.S.: (8 tvorivosti sa medze nekladú 8)
|
|
jaj
Od: jaj
|
Pridané:
3.1.2008 19:05
jj, asi tak, myslim ze z 'bezpecnostnych dovodov' by sa nemalo hovorit cele heslo, alebo PIn ci co, len napr 2 - 4 - 6 ty znak, aleto tak :)
|
|
muro
Od: muro
|
Pridané:
3.1.2008 22:20
ked som si precital clanok, spomenul som si,ze moj kolega mal podobny pripad len to nebolo cez telefon ale po zadani web stranky banky sa mu otvorila falosna stranka ,kde od neho chceli podobne udaje a az na treti krat mu to zacalo byt podozrive a tak prerusil komunikaciu a zavolal do banky , kde musel zmenit kompletne udaje o svojom ucte.
|
|
hrivis
Od: hrivis
|
Pridané:
4.1.2008 6:55
total bullshit.. jednak ako bolo uz nacrtnute ze pamatat si cislo toho je nonsense a este pamatat si gridkartu je este vacsi nonsense....
|
|
Jozo z Hornej Dolnej
Od: Jozo z Hornej Dolnej
|
Pridané:
4.1.2008 10:59
jaaaaj aj ja by som chcel takyto telefonat :P je to haluz s takymi ludmi hovorit :D na mna sa so socialnym inzinierstvom doteraz chystali iba 15 rocne deti ktore to po par sekundach vzdali :( ani som sa s nimi nestihol poriadne zabavit...
|
|
Marcel
Od: Marcel
|
Pridané:
4.1.2008 15:04
Ja ci skor nechapem, aka je ochrana pri PIN a CHIP karty ked sa to da obijst???
To ma este nikto nepresvedcil, ze toto je ochrana :-D
|
|
opec
Od: opec
|
Pridané:
4.1.2008 16:42
jeej pekny pribeh. nechapem ako si ten pan pri obede moze pamatat svoje GRID cisla... jr to blbost tito veci sa riesia iba v banke nikdy nie emailom ani telefonom, ani telegrafom...
|
|
Death
Od: Death
|
Pridané:
5.1.2008 1:56
Kokotina tak tomuto neverim a tu čitačku nech si kupi kokot čo tomuto verý a dsl sk vzdochnite kolko vám zaplatili vyfajčmakokoti
|
|
Luky
Od: Luky
|
Pridané:
5.1.2008 9:14
A dalsi primitiv... a to krasne vyjadrovanie...
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
5.1.2008 13:21
Komentar vhodny na taketo domace žuvaniee
|
|
gggi
Od: gggi
|
Pridané:
5.1.2008 13:30
TRAPNA REKLAMA!
|