| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
TRax
Od: TRax
|
Pridané:
2.1.2008 11:43
no a sme v pííííp ...
|
| |
26lukas26
Od: 26lukas26
|
Pridané:
2.1.2008 12:15
Ze vytvori no tak to bude najneskor v roku 2015 fungovat a potom im to padne lebo budu pouzivat VISTU
|
| |
: /
Od: : /
|
Pridané:
2.1.2008 18:03
noneviem.
podla mna to uz davno fici.
sak preco uz daky ten mesiac zbieraju tieto data.
a bohuzial aj z europskych letisk :/
|
| |
wave
Od: wave
|
Pridané:
2.1.2008 21:49
kto by siel do krajiny, ak nemusi, kde v kazdej piatej skole zastreli niekto kazdeho piateho spoluziaka?
BTW: ked ziadate o viza, davate suhlas na verejne pouzitie dat, alebo podpisujete nezodpovednost za stratu udajov?? lebo ak nie a niekto uploadne polovicu udajov na rapidshare (ako z telekomu :P), tak skrachuje cela FBI :D
|
| |
3ton
Od: 3ton
|
Pridané:
2.1.2008 21:50
... takyto "silny" nastroj bude mat opacny efekt pre tych co im ten super system naburaju... Vplivny ludia si urcite zaplatia, aby tzv. zmizli zo sveta. Ale maju pravdu v jednom ... Uz nas je na svete tolko, ze sa to nejako urobit musi..
|
| |
heno
Od: heno
|
Pridané:
2.1.2008 12:21
naozaj budeme v piiiip ked chytia vraha/atd do par hodin vdaka databaze
a ze tam maju mna je mi jedno lebo co urobim je len na mne teda a mozem si za to sam
ak niekoho(napr niekoho z tvojej rodiny) prejdem autom a ujdem tak ma maju okamzite vdaka odtlackom
ak neurobim nic tak nech im lezim v DB
ja by som sa citil bezpecnejsie
|
| |
Giany
Od: Giany
|
Pridané:
2.1.2008 12:27
a skade budu mat tvoje odtlacky? v databaze budu ale na mieste cinu nie, lebo si sedel v aute a usiel si s nim. takze netrep.
budes sa citit bezpecnejsie? Uz existuju niektore banky v zahranici na pristup k peniazom pomocou sietnice a oni ju idu akoze teraz ukladat do databazy?
Je to chore
|
| |
heno
Od: heno
|
Pridané:
2.1.2008 16:55
"v databaze budu ale na mieste cinu nie, lebo si sedel v aute a usiel si s nim. takze netrep."
ak auto nebude pojazdne otasne tam a odlacky su v aute
ak ujdem s autom su tam svedkovia, kamery [pravdepodobne vyjdem z auta sa pozret, stopy gum[ci uz brzdna alebo rozbiehacia]
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
2.1.2008 17:07
Prestan pozerat kriminalky.
|
| |
heno
Od: heno
|
Pridané:
2.1.2008 17:11
to je real life :p
ale nie u nas
(a tym nemyslim tie CSI kktiny na j@jke)
|
| |
ajajaj
Od: ajajaj
|
Pridané:
2.1.2008 18:49
ak bude na aute rfid lak, tak by to slo :)
|
| |
lll
Od: lll
|
Pridané:
2.1.2008 14:27
A to si naozaj myslis ze ten system bude taki spolahlivy a bezchybny ze sa mu bude dat doverovat na 100% ??? A ak by taka dovera bola, tym padom by sa pokladal jeho vysledok ze jednoznacny, kto ti zaruci ze data nebudu moct byt manipulovane ?
Kto zaruci ze tvoje biometricke data nebudu moct byt zneuzite?
|
| |
Shift
Od: Shift
|
Pridané:
2.1.2008 15:32
No predsa vlada USA ;)
|
| |
heno
Od: heno
|
Pridané:
2.1.2008 17:00
rozumiem
kto bude strazit strazcov?
ci minority report? :P
radsej budem tomu verit ze ma chrani :P je to utopia ale jedine comu mozeme verit je smrt
zatial :P
|
| |
roob
Od: roob
|
Pridané:
2.1.2008 16:57
som gambler, prehram kopec lowa na automatoch. Nahodou som aj pracovnik v databanke s odtlackami prstov. Tak nejake vynesiem a predam aby som mal lowa na automaty. No a fero co kupil tie odtlacky vykradne nejaky dom a pritom zabije jeho 3 obyvatelov. No a na zbrani najdu tie odlacky co som predal (nahodou tvoje) Som zvedavy ako budes vysvetlovat ze si to nebol ty. Sak to suhlasi s databazou!
|
| |
heno
Od: heno
|
Pridané:
2.1.2008 17:00
a svedovia uz vymreli?
ocity svedkovia
|
| |
heno
Od: heno
|
Pridané:
2.1.2008 17:19
ved vaznice su plne nevinnych obeti systemu nie? :p
tak vo co go? :D
ale nie
tak ak svedkovia niesu, pomoct moze napr nesuhlas miesta/casu/...
|
| |
kozec
Od: kozec
|
Pridané:
2.1.2008 21:55
naco by kto zhanal svedkov, ked ma databazu?
|
| |
wave
Od: wave
|
Pridané:
2.1.2008 22:08
ja by som si odoperoval stehennu kost a dal ju preskumat, urcite by v amerike zistili ze som z tej zbrane nikdy nestrielal a ze moja oblubena farba je modra...
BTW:
vyrobit odtlacky prstov je nakladne, urcite by ti nestacilo vykradnut nejaky dom, aby si to zaplatil :D, to nenalejes sadru na vytlacenu A4ku, ani nekliknes na tlacitko tlacit (v 3D tlaciarni, ktora je aj tak prilis draha) a ani sa sam neprestrihne zaber ako vo filme z jednej 250x300 pixelovej fotky na gelovy otlacok co vypusta pot s genetickym odkazom na doticneho...
prezumpcia viny zaistuje nevinu pokym nieje dokazana vina, vina sa neda dokazat odtlackami prstov (prilis slaby dokaz)
ked dojde k najhorsiemu, poziadas meciara aby ti udelil amnestiu, on sa nebrani amnestovat vrahov, vydieracov ani unoscov
pripadne zavolas kalinakovy a ak mu niekto postavy molo a namieri na neho 37 kamier, tak sa pripadu urcite ujme...
|
| |
runner47
Od: runner47
|
Pridané:
3.1.2008 8:09
prezumpcia viny zaistuje nevinu pokym nieje dokazana vina, vina sa neda dokazat odtlackami prstov (prilis slaby dokaz)
toto uz u amikov neplati bushit to zatrhol takze bacha na to!
|
| |
Peto_MiG
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
3.1.2008 8:46
Videl si uz tu cast Mythbusters, kde z odtlacku na kancelarskom papieri vyrobili geloby odtlacok a prekonali biometricky zamok na dverach?
Spamatajte sa uz ludia. NIKOMU tu nejde o nejaku "bezpecnost". Ide tu iba o totalnu kontrolu nad blaciacim ludskym stadom.
|
| |
fero z izby
Od: fero z izby
|
Pridané:
3.1.2008 10:40
preto si kupovat teraz tak cool NB s citackou odlackov prstov p1c0v1n4
|
| |
wave
Od: wave
|
Pridané:
3.1.2008 23:43
hollyúd
|
| |
wave
Od: wave
|
Pridané:
2.1.2008 21:53
no ja som zas za sprotizakonenie TOR serverov, mame nieco spolocne :P
|
| |
hakuka
Od: hakuka
|
Pridané:
2.1.2008 12:08
zda sa to iba mne alebo toho bolo v spravach nejako vela o cinnosti organizacii ako FBI a CIA. Dokonca aj o tajnej cinnosti. Nikde som ale necital o SISke. Toto len dokazuje ze slovenska tajna sluzba je najlepsia na svete :)
|
| |
adyy
Od: adyy
|
Pridané:
2.1.2008 12:45
Americke urady vypustia do medii pribehy pre nich vyhodne a takto (cez media) manipuluju ludi, aby si ludia mysleli to, co vyhovuje americkym uradom. Napriklad ze ukladanie biometrickych udajov je pre nas vyhodne. V skutocnosti ale smerujeme do sraciek. Pozri si Zeitgeist na Google Video.
|
| |
peto
Od: peto
|
Pridané:
2.1.2008 16:30
tak-tak
|
| |
KILL
Od: KILL
|
Pridané:
2.1.2008 12:09
a vraj SLOBODNA ZEM no HAHAHAHAHAAAAA. Europa je na tom ovela lepsie ako posrata Amerika
|
| |
dex
Od: dex
|
Pridané:
2.1.2008 12:18
Ani netušíš, čo sa tu pripravuje...
|
| |
Peto_MiG
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
3.1.2008 8:50
A presne toto je aj na Slovensku hrozné. Hrobové ticho, v správach budú ukazovať 5-nohého potkana a každú dopravnú nehodu.
A potom zrazu z ničoho nič prijde zákon a okamžite sa prijme, a sme zase v ďalšom srabe.
Už dávno tu nebola verejná diskusia o nejakej skutočne dôležitej veci. Skrátka sa už len PO zasadnutí parlamentu dozvieme, aké sprostosti zase schválili.
|
| |
wave
Od: wave
|
Pridané:
4.1.2008 0:18
ty čo hovoríš, zapni si televízor> fico+kaliňák:
oni spravia štvor hodinovú tlačovku o nových elektronických pasoch čo budeme mať, za každý pas zaplatíme toľko čo aj doteraz, to opakuje kaliňák dvadsať minút, 15 minút sa fotografuje s otvoreným pasom pri jeho hlave a dáva hlášky typu \"toto je rolls roys medzi pasmi\" ale asi ten rolls roys predsa zaplatíme z daní...(BTW> typujem že zákazku na 5 mili=onov pasov dostal ten čo najviac zaplatil ujovy
ministrovy, tak som aspoň slušný a nejdem sa stím chváliť..)
|
| |
wave
Od: wave
|
Pridané:
4.1.2008 0:19
alebo malinová sa dostane na titulku nového času a exhibicionista kaliňák hneď prevezme funkciu hovorcu polície a ako verejná politická osoba ide na tlačovke dávať do obehu svoj názor ako najpotvrdenejší dôkaz. bude tam perom čarbať na košelu a slintať na známky ako david kopperfield a to že nič z toho vyšetrovateľ oficiálne nepotvrdil má každý FP. malinovej rok potom ako ju obvinil pred celou strednou európou minister vnútra slovenskej republiky ešte stále nič nedokázali... a ja keď pôjdem do markízi a poviem že fico je k()k()t tak ma zavrú aj keď je to holá pravda.
|
| |
wave
Od: wave
|
Pridané:
4.1.2008 0:20
najlepšie sa mi lúbi ako chodí ten hlavatý fico na stretnutia KSS po východe a zaostalích regiónoch. on sa vezie na A8micke, ešte aj jeho hovorkiňa nesedí v ničom horšiom, na meský úrad tam príde normálne "autosalón nitra" a deti vo vedlajšej dedine serú v škole do kadibúdky, namiesto telesnej si krúžia okolo stromu pred školou...
a
ko bonus minister polnohospodárstva ešte nakoniec povie na tlačovke že citujem: "bicyklovať sa v lese aj tak nedá" a tak to zakáže... a o pol roka má ďalšiu tlačovku na ktorej búcha päsťou do stola a reprezentuje slovákov vo svete (mal sa vyhovoriť že si nevšimol že mu predali polovicu tatier za korunu, pretože on riešil bicyklistov)
tak mi nehovor že tu sa nič nedeje... ja celkom jasne vidim že sa rútime rovno do tej šikmej veže... ale pritom je tu aspoň veselo
|
| |
Tom Molivan
Od: Tom Molivan
|
Pridané:
2.1.2008 12:27
Že ťa majú v databáze predsa neznamená, že nie si slobodný. To potom môžme každú krajinu ktorá vydáva telefónne zoznamy označiť za politický štát.
|
| |
wave :P
Od: wave :P
|
Pridané:
4.1.2008 0:21
vivat Uganda
|
| |
lll
Od: lll
|
Pridané:
2.1.2008 14:13
V britanii uz niekolko rokov existuje navrh zakona na ID s biometrickymi datami, ktore by boli aj centralne ulozene. Tym padom by kazdy jeden obcan bol v db, resp jeho
biometricke data.
Prebehli a stale prebiehaju diskusie, napr LSE (London school of economics and political science) vypracovala vyse 300 strankovu studiu (executive summary a cela sprava tu http://is.lse.ac.uk/IDcard/). Oni uvadzaju strednu ocakavanu cenu tohto systemu okolo £14 miliard a dost tento navrh kritizuju.
Vacsina nazorov v diskusiach bola skor proti a to bolo este predtym ako boli stratene data milionov ludi z danoveho uradu na konci 2007. Chvalabohu oni aspon nieco take prv prediskutuju nez to prijmu.
|
| |
lll
Od: lll
|
Pridané:
2.1.2008 14:14
Nikde vo svete nebol nikdy doposial implementovany system takejto komplexivity(teraz myslim UK navrh). A to uz vobec nevravim o tom ze nikto ti nezaruci potrebnu bezpecnost systemu. Plus existuje cela rada dalsich problemov a otvorenych otazok.
Takze mozno na tom europa nie je az tak lepsie ako US, ale aspon sa tu taketo veci neprijamju bezhlavo (zatial :)
cena je v miliardach libier(neukazalo librovy znak)
|
| |
EUROPA RULEZ ?
Od: EUROPA RULEZ ?
|
Pridané:
2.1.2008 20:21
ale si to nandal amerike, teraz sa klepu strachom v kute
|
| |
fero
Od: fero
|
Pridané:
2.1.2008 12:10
Nemecku sú súčasné biometrické metódy príliš chybové...
To som zvedavy, ake budu nase nove pasy, ktore sa zacinaju prave vydavat.
|
| |
dex
Od: dex
|
Pridané:
2.1.2008 12:18
Svinstvo, zachrániť nás môže, ak budú používať soft od Microsoftu ;)
|
| |
heno
Od: heno
|
Pridané:
2.1.2008 12:23
aj tak nas M$ sleduje svojimi backdoormi v M$ softoch
|
| |
fux
Od: fux
|
Pridané:
2.1.2008 12:26
ked na to maju...
|
| |
kiki?:?_
Od: kiki?:?_
|
Pridané:
2.1.2008 12:51
CSI serialy mozu ist do prdele, daju si na kazdu krizovatku kameru a podla detailnej fotografie tvare si o kazdom zistia kde je. Ma to vyhodu pre alzhaimerovcov.
|
| |
heno
Od: heno
|
Pridané:
2.1.2008 17:21
radsej rozliat ako zabudnut vypit? :D
|
| |
AKCIA ROKA!!!!
Od: AKCIA ROKA!!!!
|
Pridané:
2.1.2008 12:58
REGISTRUJTE SA DO NOVEJ BSIDE STEAM LIGY IHNED A MOZETE VYHRAT!!! bsideliga.awardspace.com/
|
| |
cZecho
Od: cZecho
|
Pridané:
2.1.2008 14:03
to si chudak a nemas par stoviek na steamko?
|
| |
qaws
Od: qaws
|
Pridané:
2.1.2008 16:55
Uz nespravi nic.
|
| |
:o)
Od: :o)
|
Pridané:
2.1.2008 13:52
Opera je najlepsia aj tak
|
| |
Lenin
Od: Lenin
|
Pridané:
2.1.2008 14:28
....vážený toto skončí vojnou ale nie tak ""mieromilovnou"" ako bolá 2 svetová...
|
| |
heno
Od: heno
|
Pridané:
2.1.2008 17:28
vrat sa do mauzolea
|
| |
tutuuut
Od: tutuuut
|
Pridané:
2.1.2008 15:48
BIG brother is watchig
|
| |
D.mon
Od: D.mon
|
Pridané:
2.1.2008 16:27
Ideálne by bolo aby sa vytvorila celosvetová databáza, zločin by to pozdvihlo na vyššiu úroveň. Už žiadny amatéri ktorý nechávajú dôkazy kde sa dá...
|
| |
ajajaj
Od: ajajaj
|
Pridané:
2.1.2008 16:48
presne to je dobry postreh, myslite si ze ak 'dobry' prejdu na nieco nove, tak 'zly' zostanu na starom?
to bude donekonecna takto, je to vyvoj, nikto ho nezastavi, nakoniec budu 'zly' mat oci na instatnu vymenu, aj dna, si prepisu, etc etc
|
| |
heno
Od: heno
|
Pridané:
2.1.2008 17:26
vymenit oci no dobre ale ostanu ti take jazvy ze pri nejakej administrative+kontrola biometrickyvh kktin ta maju
ale PREPISAT DNA SI NORMALNY??! to si ako predstavujes? ozarovanim? ok ale rataj skorou smrtou
|
| |
ajajaj
Od: ajajaj
|
Pridané:
2.1.2008 18:43
no ale ved im o je jedno, ci budu zit 50 alebo 5 rokov :D
10x rychlejsie a maju tych co zuju na 0.5x rychlosti 50 rokov :D
ale podla mna aj tak sa najdu jak vzdy experti co to obidu, akokolvek uz :)
|
| |
Brano Mojsej
Od: Brano Mojsej
|
Pridané:
2.1.2008 17:39
Uz len RFID do ucha a sme v prdeli.
|
| |
heno
Od: heno
|
Pridané:
2.1.2008 17:52
RFID je pre ovce/dobytok
ale v tvojom pripade je to diskutabilne. ja by som ti ho dal aj tej tvojej krave
|
| |
brano
Od: brano
|
Pridané:
2.1.2008 18:19
tak nikto nevravi,ze sa to bude volat rfid
|
| |
linksysmax
Od: linksysmax
|
Pridané:
2.1.2008 21:26
RFID nie je iba pre ovce a dobytok.
je urceny aj na monitorovanie ludi. orwell sa uz zacal.
asi ta moc nepotesim, ale rfid obsahuju aj nove slvenske pasy. to je to, cim sa minister kalinak tak hrdil. asi to myslel v dobrom, ale minimalne navysenie bezpecnosti je niekolkokrat pochovane v strate sukromia, zneuzitelnosti tychto dat a moznosti cielenej likvidacie ludi. na toto upozornovali uz minuly rok madarski bezpecnostni experti. zavisi to od stupna kodovania udajov, ale podla ich informacii bolo mozne na letisku napriklad aktivovat rozbusku, ked do vzdialenosti par metrov presiel obcan napr. s holandskym pasom. rfid je citatelne na vacsiu vzdialenost.
nehovoriac o bezpecnosti udajov, vid obrovske straty sukromnych udajov za posledne obdobie v britanii.
|
| |
r.a.s
Od: r.a.s
|
Pridané:
2.1.2008 18:25
zeitgeist
!!!
..naozaj budeme v p... pokial uz nie sme.. len o tom este nevieme.
|
| |
ajajaj
Od: ajajaj
|
Pridané:
2.1.2008 18:48
ja uz mam svoj maly atomovy kryt a co ty ? :D
|
| |
Yxus
Od: Yxus
|
Pridané:
2.1.2008 21:06
nuz ano! tot bezodna sloboda v krajine snov! mam pocit ze ludia v snahe mat co najvacsi kus zeme pod svojim vplyvom su schopny spravit vsetko a za pouzitia vsetkych prostriedkov. a nezalezi na tom, ci budu krmit lud kecami o slobode demokracie ci vitaznom komunizme.
|
| |
Element
Od: Element
|
Pridané:
3.1.2008 2:21
tu by sa hodil nejaky 24/7 operator ktory by mazal tie vase primitivne a doslova stupidne prispevky mimo temy.Chytate sa za slovicka a robi vam dobre ze sa krmite hovnami :o)
|
| |
heno
Od: heno
|
Pridané:
3.1.2008 10:55
a ty si myslis ze sa da urobit diskusia 58 prispevkov IBA o FBI a ich db
chill out
|
| |
heno
Od: heno
|
Pridané:
3.1.2008 10:55
a ty si myslis ze sa da urobit diskusia 58 prispevkov IBA o FBI a ich db
chill out
|
| |
gabosh
Od: gabosh
|
Pridané:
3.1.2008 13:41
Neviem ako vy, ale vcera som videl Zeitgeist a mám dosť... Povedzme, že niektoré veci su len vykonštruované dohady (vo vytvorenie svetovej únie s jednou vládou neverím a aj keby sa Rockefellerovci posrali, toto im nemôže vyjsť...) ale RFID sa bojím... Nechcem do seba žiaden chip... A nestačí mi, keď niekto povie že sa toho už nedožijem, čo moje deti?!
|
| |
Majlou
Od: Majlou
|
Pridané:
3.1.2008 14:34
Podla mna je rychlejsie identifikovat niekoho podla tvare na rozoznanie ci je niekto Pista, Imro, Vojto, alebo sa priamo opytat dotycneho.
|
| |
yorik
Od: yorik
|
Pridané:
3.1.2008 21:56
zjavne tu niektori nepochopili ze neide iba o to ako chytit zlocincov.
bohati budu mat vzdy dost prostriedkov aby sa stihaniu vyhli, alebo si zaplatili a zlocin za nich vykona niekto iny.
ale opakujem, neide o nahananie zlocincov, ale o ovladanie ludi.
ked bude kazdy clovek evidovany, tieto udaje sa budu centralne zbierat. v buducnosti, ked sa dany clovek stane pre niekoho nepohodlny (pre vladnucu stranu, triedu, atd) tak na neho vytiahnu ze v minulosti bol na stretnuti protivladnej strany, ze jeho svagor je homosexual atd.
v podstate to robia uz teraz tajne sluzby(zbieraju udaje), akurat sa im to znacne zjednodusi.
teraz to je len vo faze zbierania udajov a testovania, identifikacia je dost chybova, ale muchy sa vychytaju, ved penazi na to bude dost (danovi poplatnici to zaplatia a este budu radi ze ich to ochrani pred tym strasnym BUBUBU terorizmom)
|
| |
yorik
Od: yorik
|
Pridané:
3.1.2008 21:57
a dostavame sa k tomu co uz vsetci pozname. obycajni ludia sa proti tomu nebudu vediet branit. zlocinec si najde sposob ako tuto ochranu obist. takze to nie je urcene na ochranu ludi ale na ich ovladnutie.
IMHO kriminalitu to neznizi. vela zlocincov si neuvedomuje co pacha - nizka schopnost posudenia dosledkov svojho pocinania sposobene vychovou, prostredim,atd. je velmi malo takzvanych inteligentnych zlocincov, hadam existuju len vo filmoch (ale to by sa mal radsej vyjadrit psycholog, ja nim nie som)
keby mali komunisti take technicke moznosti ako su k dispozicii teraz, tak este stale sme v socializme. ale postupne k tomu spejeme.
myslim ze ti ktori v amerike tuzili po moci su vdacni za 11. september. a prichadza to do europy.
majte sa pekne a uzivajte si slobodu vyjadrovania.
|
| |
yorik
Od: yorik
|
Pridané:
3.1.2008 21:58
napriklad taku slobodu ze teraz dsl.sk ma IP adresu z ktorej som sa na nich pripojil, moj provider ma moju adresu a meno. staci tieto udaje par rokov zbierat (alebo vyzadovat v zakone ze tieto udaje musi privider archivovat - ten zakon pochadza z EU!!!) a ked sa bude vytvarat databaza antisympatizantov proti globalizacii, tak tam budem figurovat.
..a este tu niekto bude tvrdit ze chce zakazat TOR siete..
|
| |
Xwing
Od: Xwing
|
Pridané:
3.1.2008 22:47
Už im chýba len pár technológií a Veľký brat je na svete...
|
| |
Madres
Od: Madres
|
Pridané:
4.1.2008 23:15
vždy sa nájdu ľudia ,ktorý to budú vedieť obísť (dúfam že budem jeden z nich :) )
nič netrvá večne a budovať utópiu bezpečnosti ,ktorú sľubujú je nemožné ,kedže jest že budovať utópiu znamená ju ničiť
ak mi dajú čip tak si ho vytrhnem :D
|
| |
b4e
Od: b4e
|
Pridané:
5.1.2008 10:40
...najlepsie sediet doma v pivnici a nikam nechodit...
|