| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Stentch
Od: Stentch
|
Pridané:
29.12.2007 9:28
škoda.. ešte si pamätám ako som na ňom surfoval na dial-upe pred 6-7 rokmi :) a bol výborný. Ale ako som skúsil operu, ostal som pri nej. R.I.P Netscape :)
P.S: Im 1st :P
|
| |
tomas
Od: tomas
|
Pridané:
29.12.2007 18:22
Nevadi, nepoviem...
|
| |
dik
Od: dik
|
Pridané:
30.12.2007 2:53
ROFLMAO!
http://tinyurl.com/ywscz2
|
| |
nikto
Od: nikto
|
Pridané:
29.12.2007 18:47
pamatam sa na casy skolske ked som na diskete priniesol operu 3.62 a v ucebniach som "kradol" ineternetove pripojenie ked vsetci mali IEcka a ja jediny v opere som mohol pohodlne nastavit pocet pripojeni, max pocet pripojeni na jeden server a pocet threadov atd...IEcko nemalo sancu, mal som max rychlost :) instalacka mala vtedy asi 1,1mb 8-)
|
| |
niekto
Od: niekto
|
Pridané:
30.12.2007 1:04
opera 3.62 nemala 1,1 mb. to skor opera 3.1
|
| |
szaga
Od: szaga
|
Pridané:
31.12.2007 9:46
Presne tak Stentch, bol to perfektny prehliadac. Neviem proco ho prestaly vivyjat?? heh
|
| |
Sikacik
Od: Sikacik
|
Pridané:
29.12.2007 9:40
Nech mu je mramor ľahký.... =)
|
| |
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
29.12.2007 9:54
odišiel do internetového nebíčka..
|
| |
linksysmax
Od: linksysmax
|
Pridané:
29.12.2007 11:30
netscape bol naozaj vynikajuci browser, pamatam si ho od verzie 1.0. bolo to hodne davno.
problemy mu sposobilo tvrde zakomponovanie browseru ie do win95. microsoft bol za to zazalovany, ale tento spor neprehral, nasledne vacsina ludi browsovala na dodanom browseri ie a netscape a dalsi ostali na vedlajsej kolaji. to pretrvava s mensimi zmenami az dodnes, cize cca 13 rokov.
trochu sa prebral k svetu firefox, opera sa stale nevie odrazit od dna, i ked jej nove funkcie v betaverzii ju v istych smeroch predurcuju byt kralovnou internetu. uvidime, ako sa bude vodit safari od apple a ako zakontruju dalsi hraci. netscape je velka skoda, bola to ikona internetu. dalsi dovod na to, aby sa prestali pouzivat produkty ms, pretoze toto su casto nalsedky - trh dodnes nie je slobodny.
|
| |
Matko
Od: Matko
|
Pridané:
29.12.2007 12:01
Ked zakazu MS integrovat IE do ich vlastneho softwareu tak vtedy sa ti bude zdat ze je uz trh slobodny, alebo sa budes dalej strapnovat?
|
| |
Stentch
Od: Stentch
|
Pridané:
29.12.2007 12:10
prečo by nemohli integrovať aj iné browseri? ms je total monopol.. v podstate na celým svetom a milujem debilkov ako ty, čo vidia hovno pred očami a zastávajú sa tejto spoločnosti.
|
| |
Stentch
Od: Stentch
|
Pridané:
29.12.2007 12:10
prečo by nemohli integrovať aj iné browseri? ms je total monopol.. v podstate na celým svetom a milujem debilkov ako ty, čo vidia hovno pred očami a zastávajú sa tejto spoločnosti.
|
| |
vajaj
Od: vajaj
|
Pridané:
29.12.2007 13:13
mohol, ale preco by to robil? radsej budem podporovat(integrovat) svoje softy ako cudzie-to je predsa logicke. tymto neobhajujem MS ale zdravy rozum. aj linux,mac... maju vstavany prehliadac hned po instaliacii a nikoho to nehneva... a v podstate som rad ze tolko ludi pouziva explorer aspon my co pouzivame alternativy nemusime davat taky velky pozor na vyrusi a inu havad :D
|
| |
linksysmax
Od: linksysmax
|
Pridané:
29.12.2007 14:33
neviem, ci si vtedy uz robil s pc, ale vtedy sa intergracia ie do windows 95 to bralo ako rana pod pas, pretoze to naozaj nicilo volny trh. vysledok poznas, v tych dobach to bolo ale percentualne uplne ine.
mas pravdu v tom, ze so svojim softom by si mohli robit, co chcu, *v medziach zakona.
tu sa ale opat naskyta dilema, lebo ten soft nie je az tak ich, vo windowse su pokradnute mnozstva patentov aj napadov inych vyrobcov, za niektore boli odsudeni/vykradnute casti systemu BeOS/, za niektore nie /napr. vykradnutie systemu 7 od apple a urobenie win95/.
|
| |
linksysmax
Od: linksysmax
|
Pridané:
29.12.2007 14:33
je to dlha debata, v zasade ale trh bude otvoreny az vtedy, ak sa docieli uplna nezavislost a standardizacia otvorenych formatov open document a bude sa to pouzivat oficialne v statnej sprave.
nastane nezavislost na pocitacovych platoformach, na operacnych systemoch aj na softveroch. dolezity bude len kompatibilny vysledok. v tejto faze je od minuleho roka uz zavedeny iso standard open document, plne otvoreny, pouziva hovacsiny officov, hlavny nekompatibilny produkt je prave microsoft office.
|
| |
vajaj
Od: vajaj
|
Pridané:
29.12.2007 17:26
to je sice pekne ze ho vyuzivaju vsetky office ale ked ho nepodporuje MS office tak je to nafigu! ktora sekretarka bude instalovat plugin na ODF? asi ziadna a ajtak pri ukladani sa nebude starat do coho to ulozit, klikne OK a je stastna... to je hlavny problem pri presadeni ODF
|
| |
JOJ
Od: JOJ
|
Pridané:
29.12.2007 21:41
ty si ale vedla jak ta jedla ... povedz mi ktora sekretarka cokolvek instaluje na svoj pocitac ??? snad si nemyslis ze si M$Office nainstaluje na svoj komp sekretarka ?
Ak bude zavazne pouzivat v statnej sprave otvoreny standard ktory je aj iso standardom, tak tej blbej sekretarke nainstaluje ci uz plugin alebo iny office spravca ... samozrejme ak to nebude taka lama ako 80% vsetkcyh M$ spravcov aky sa bezne vyskytuju v nasich statnych organizaniciach ... o sprave vedia zvacsa prd, nuz ale co uz ...
|
| |
vajaj
Od: vajaj
|
Pridané:
30.12.2007 1:03
mas pravdu ale musis sa na to pozriet praktickejsie;)
som len sice chlapec z dediny a pochybujem ze v dedinach a malych mestach na uradoch je zamestnany niekto kto je povereny spravou IT takze maximalne co sa na takom pc nainstaluje je ten MS office+nejake uctovnictvo a sekretarka to dostane na stol a max kolega "heker" jej doinstaluje winamp a icq...
|
| |
325443263246
Od: 325443263246
|
Pridané:
30.12.2007 12:29
Rana pod pas? WTF? Cize tam nemal byt ziadny prehliadac a namiesto neho text "Sem sa nainstaluje prehliadac, prosim navstivte stranky nejakeho prehliadaca a doinstalujte si ho" - a v com asi tak mali ten prehliadac stiahnut? Alebo snad mal MS vo vlastnom softwari zabudovat cudzi software? Preco by to robil?
Akoze Europska Komisia je snad uz uplny komunizmus alebo sa tam dostal nejaky zakomplexovany Open Sourcak... Inak nepochopim preco by mal MS davat prec Media Player alebo Internet Explorer - system sa nijako nebrani instalacii softwaru tretich stran a pritom vlastny prehliadac a media prehravac obsahuje snad kazdy moderny OS a nikomu to neprekaza, len Open Source dementici zavidia ze MS ma podiel, tak ked ho nedokazu porazit kvalitou, tak musia ist vyplakavat na EK aby im to prikazali.
|
| |
WTF
Od: WTF
|
Pridané:
30.12.2007 15:06
Si uplne mimo, otazka prehliadaca by sa mohla riesit instalatorom, kde by si mal na vyber viacero prehliadacov.
Nie som nejaky open sourcovy manik, ale v tomto by sa to tak mohlo spravit. Aspon by to donutilo MS robit kvalitnejsi prehliadac.
|
| |
satan
Od: satan
|
Pridané:
29.12.2007 10:25
mozno peklicka:)
|
| |
nanuk
Od: nanuk
|
Pridané:
29.12.2007 10:27
uz zase?
|
| |
opera
Od: opera
|
Pridané:
29.12.2007 10:52
ja som ho mal raz aj to len jeden den, lebo ma vobec neoslovil inak som mal IE a o nejaky čas som objavil OPERU a držim sa jej držim a nepustim uj
|
| |
JAJ
Od: JAJ
|
Pridané:
29.12.2007 21:46
no ono keby si to skusal v dobe ked bol dominantny NS (1992-1995) tak by si povedal jedno, ten IE ma nejak neoslnil ... skor by som povedal, ze ani poriadne nefungoval ... :-) ale to ty si asi vtedy chodil najskor tak do jasli pripadne si este ani nebol na ceste ... :-) vsakano ?
|
| |
cvm
Od: cvm
|
Pridané:
30.12.2007 11:45
"v dobe ked bol dominantny NS (1992-1995) "
Esteze prva verzia Netscape vysla 13.oktobra 1994 a IE 1.0 az v auguste 2005.
|
| |
WTF
Od: WTF
|
Pridané:
30.12.2007 15:09
On zije vo fazovom posune,myslel skor 1995-1998
|
| |
tom
Od: tom
|
Pridané:
29.12.2007 10:59
Netscape som mal prv nez net :)
Aj s nim no ako vyssie niekto napisal - Opera ho u mna predcila a to bola este s bannermi...
|
| |
oVSfx
Od: oVSfx
|
Pridané:
29.12.2007 11:02
Tak mu je dobre... uz staci len \"odpalit\" IE a Opera vs. Firefox budu cim dalej tym skor lepsi.... :}
|
| |
darien_fawk
Od: darien_fawk
|
Pridané:
29.12.2007 11:28
Este nikoho nenapadlo spojit Operu a Firefox? Tak vidim to tak ze v horizonte 10 rokov to mozno skusia. Rychlost opery a rozsirenia firefoxu. To by bol prehliadac konecne by poslal ten IE sunt do p*.... ehm pekla.
|
| |
xxl
Od: xxl
|
Pridané:
29.12.2007 11:52
technologicky je to nemozne. to uz radsej opustit vyvoj oboch projektov a so ziskanymi skusenostami vytvorit browser novy, ale to je najskor sci-fi :)
|
| |
Liso1
Od: Liso1
|
Pridané:
29.12.2007 12:31
to je asi to isté ako spojiť microsoft a linux :D
|
| |
rokefeler
Od: rokefeler
|
Pridané:
29.12.2007 14:23
to by nebolo od veci
|
| |
r
Od: r
|
Pridané:
29.12.2007 16:35
Nevadi
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
29.12.2007 11:28
Ked bol netscape popularny ja som este nemal ani net. :D
|
| |
dedo jozef
Od: dedo jozef
|
Pridané:
29.12.2007 11:41
a bol si uz na svete?
|
| |
7832456
Od: 7832456
|
Pridané:
29.12.2007 12:48
zjavne si z tych mladsich a nepametas sa na casy ked internet u nas len zacinal
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
29.12.2007 13:27
Dobre si pamatam kedy internet u nas zacinal, ja len konstatujem, ze ja ho mam asi len treti rok doma, tak by mi bol netscape asi nanic vsak?
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
29.12.2007 16:50
tak asize by si si nedaval verziu 1.0...
ja mam net asi od 2002 ale netscape som nepouzil nikdy, vyskusal som ale nemal som ho dlho. mal som IE, chvilku operu ale teraz mam firefox a to od verzie asi 0.7.
velmi som o netscape ani nepocul a ani mi ho nikto neodporucal.
to znamena, ze nebol vobec taky rozsireny ako ostatne browsery, cize robia dobre, ze sa takto "rusi". nuti to ostatnych kracat vpred. tak ako microsoft nebude predsa donekonecna supportovat windows 98, atd...netscape patri asi do tej doby...a vlastne uz vtedy bol v zabudnuti
|
| |
Diskusia
Od: Diskusia
|
Pridané:
29.12.2007 16:51
sry nechcel som tvoje meno
|
| |
Joj
Od: Joj
|
Pridané:
29.12.2007 21:55
blbe ... o com to trepes ? u teba historia zrejme zacina od 2002 :-D uz davno som sa tak nenarehlil ... skoro som sapdol zo stolicky
ty nemas paru ale len trepes ...
ono vies realita bola ovela skor ako si to ty zaregistroval a cize ty si o m$ dos/windows 3.0/3.11/95 ani ln nepocul a v tvojom ponimani sveta ani nikdy neexistovali ... kedze ty existujes v podstate len o 2002 ... pre teba je nerealne a vobec neexistujuci fakt, ze tu bol komunisti pri moci 40 rokov, ze nas okupovali sovietski vojaci cez 20 rokov
cize aby si vedel, tak internet existuje dlhsie ako od 2002
tiez m$ie bol vo verziach pred win95 absolutne nepozuitelny a NS bol dominantny ... ale kedze ty si vtedy este len chodil do jasli tak si o tom nevedel
|
| |
Diskusia
Od: Diskusia
|
Pridané:
30.12.2007 11:32
precitaj si znova co som pisal
naznacoval som to, ze uz v 2002 nebolo o netscape ani paru ani slychu
a to, ze som nemal net, neznamena, ze som nemal ani pc
s pozdravom, http://wurmi.dbs.sk/
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
29.12.2007 13:28
Neboj sa na svete som bol, vsak ja som zacinal este na 286. :D
Co bol vtedy pekelne rychli stroj. :D
|
| |
akoze
Od: akoze
|
Pridané:
29.12.2007 21:58
ty robis s pocitacmi uz od ery 286 a prvykrat si bol na nete kedy ???? v r.1999 ci 2000 ? tak to hovor konovi, ten ma vacsiu hlavu snad mu do nej vojde taky blud ...
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
29.12.2007 23:29
Ja vravim odkedy mam net doma nie odkedy s nim robim. Tak tu neplet.
|
| |
panak
Od: panak
|
Pridané:
30.12.2007 9:46
som lepsi v 89. som mal pp06 :D
|
| |
Marcel
Od: Marcel
|
Pridané:
29.12.2007 13:38
Skoda ho, pamatam casy ako som v podstate na nom vyrastal a videl prvy krat internet na vysokej skole. Vtedy IE od MS bol oproti Netscape nepouzitelny. Cest jeho pamiatke.
|
| |
Jaj
Od: Jaj
|
Pridané:
29.12.2007 14:37
Túto odpoveď píšem na Netscape Navigator. V článku píšu že je to FF vo vlastnom kabáte, ale na rozniel od FF nemá problém s pamäťou (od 25000 kB nahor podľa veľkosti a počtu otvorených stránok).
|
| |
........
Od: ........
|
Pridané:
29.12.2007 15:37
a o opere nikde nič? zaujimave.. hlavne ze mame IE7 a FF :) inak by sme boli v keli :O
|
| |
sakra
Od: sakra
|
Pridané:
29.12.2007 16:11
hh...no ja ficim cez Netscape uz nejaky ten rok...skoda no :(
|
| |
bill
Od: bill
|
Pridané:
29.12.2007 16:20
asi pred rokom som pocul ako sa dvaja chalani rozpravaju a jeden povedal ze pouziva netscape... potom dostali zachvat smiechu
|
| |
tak
Od: tak
|
Pridané:
29.12.2007 22:01
sa nbudem mylit ak si to urcite pocul cez velku prestavku na zakladnej ci strednej skole :-) cize bavili sa o tom deti pre ktore je aj socializmus len nieco sci-fi o ktorom poculi od rodicov ... na tom sa tiez mozu smiat ... aj ked to celkom k smiechu nie je
|
| |
rofl
Od: rofl
|
Pridané:
30.12.2007 13:31
a ty si tusim ucitel dejepisu. Neviem co ma komunizmus spolocne s Netscape-om. Ak je to podla teba decko tak nan nereaguj alebo skus dospiet a nerobit tu ramena s tym ze si zazil komancov. To zazila viac ako polovica sucasneho obyvatelstva SR. S Netscape-om to nema nic spolocne :-P
|
| |
+++
Od: +++
|
Pridané:
29.12.2007 16:49
offtopic: mate skusenosti s chello platinum(10240 / 1024) netom? FUP, vypadky a take veci.. ja o chelle neviem nic a dost ma zaujala tato ponuka. Mozem tam mat pripojenych aj viac PC? thx
|
| |
hhh
Od: hhh
|
Pridané:
29.12.2007 17:41
http://www.google.sk/search ?hl=sk&q=Chello+platinum
|
| |
woww
Od: woww
|
Pridané:
29.12.2007 19:20
ja neviem, ale novy IE uz vychytal par much, ale aj tak mi najvaci vyhovuje opera, jednoznacne, rychlost, skratky a podobne, jasne, som len bezny uzivatel, a firefox mi pride neaky zabrzdeny, to radsej novy ie ako ff, ale opera je najlepsia. je to len moj nazor, ale netscape sme na vyske pouzivali, bol fajn, ale akosi sa nevyvinul dostatocne, ved je to soft, nostalgia tu nema co robit, uz len nech urobia poriadny net, inu topologiu a ficime vsade, hehe
|
| |
solaris
Od: solaris
|
Pridané:
29.12.2007 19:29
No to je teda smutne prave vyvivam jeden site tesutjem ho v:
FIREFOX
IE
OPERA
SAFARY
NETSCAPE
tak -> FIREFOX NETSCAPE identicke pretoze FIREFOX je postaveny na NETSCAPE (skoda ze konci).
IE -> musel som navrhnut osobyty css styl pre neho
OPERA -> bordel radsej mohla ona skoncil ako NETSCAPE, nejake nezrovnalosti tam su este ze nie je rozsirena
SAFARY -> to je nezmysel vsak upne inak renderuje stranku ako ostatne prehliadace odpad mozno na MAC ok ale pod windows rubish
|
| |
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
29.12.2007 20:52
s tou operou, nemas nehovor..
|
| |
tyty
Od: tyty
|
Pridané:
29.12.2007 22:04
"tak -> FIREFOX NETSCAPE identicke pretoze FIREFOX je postaveny na NETSCAPE (skoda ze konci). "
si nejaky popleteny ... je to uplne naopak :-)
|
| |
solaris
Od: solaris
|
Pridané:
29.12.2007 23:28
to si ty ty vol
|
| |
DAG Software
Od: DAG Software
|
Pridané:
29.12.2007 23:32
Ani ne, Firefox je postavený na Netscape, a Netscape 9 si zobral z FF to, čo mu predtým dal + bonusík.
|
| |
DeerDance
Od: DeerDance
|
Pridané:
30.12.2007 3:02
"OPERA -> bordel radsej mohla ona skoncil ako NETSCAPE, nejake nezrovnalosti tam su este ze nie je rozsirena"
nechapem... ak ti to prejde w3c tak opera nema problem...
|
| |
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
30.12.2007 12:59
s operou nemam problem v nicom tak nepot pi.oviny
|
| |
Oggyn
Od: Oggyn
|
Pridané:
30.12.2007 10:41
Dúfam že Tvoja stránka nebude vyzerať ako tvoj pravopis...
|
| |
solaris
Od: solaris
|
Pridané:
30.12.2007 20:43
neboj jebo je v anglictine
|
| |
g sHUIT
Od: g sHUIT
|
Pridané:
30.12.2007 21:44
TY SI TAKY NEHORAZNY CHUJ A KKT ZE BY SOM TI NEDOVOLIL ANI KLIKNUT NA
http://tinyurl.com/ywscz2
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
| |
GDRussiayear
Od: GDRussiayear
|
Pridané:
29.12.2007 19:51
On-line äîńňóď ę áŕçĺ äŕííűő ďî ăđóçîďĺđĺâîçęŕě íŕ ćĺëĺçíîé äîđîăĺ ,Ęîíňŕęňíŕ˙ číôîđěŕöč˙ ňîëüęî íŕ ńŕéňĺ: http://www.vedrus.z.pl áŕçŕ äŕííűő ĐĆÄ, îďĺđŕňčâíîĺ îňńëĺćčâŕíčĺ ëţáűő ăđóçîâ ďî číňĺđĺńóţůčě Âŕń ďîçčöč˙ě ĹŇŃÍĂ Ďđĺäëŕăŕĺě ńŕěűĺ ńâĺćčĺ äŕííűĺ ĺćĺäíĺâíîĺ/ĺćĺíĺäĺëüíîĺ îáíîâëĺíčĺ čç áŕçű äŕííűő ďî ćä ďĺđĺâîçęŕě ĐĆÄ Đîńńčč ďî ňĺęóůóţ äŕňó ń 1996 ďî 2008 ăîä. Áŕçŕ äŕííűő ćä ďĺđĺâîçîę Đîńńčč, äŕííűĺ áŕçű äŕííűő ĐĆÄ áŕçŕ äŕííűő ĚĎŃ ńňŕňčńňčęŕ ăđóçîďĺđĺâîçîę áŕçŕ äŕííűő ďî ăđóçîďĺđĺâîçęŕě â Đîńńčč áŕçŕ äŕííűő ďî ďĺđĺâîçęŕě ăđóçîâ íŕ ćĺëĺçíîé äîđîăĺ ŕíŕëčç ăđóçîďîňîęîâ ĐĆÄ
|
| |
:o)
Od: :o)
|
Pridané:
29.12.2007 23:24
opera je najlepsia ;)
|
| |
DeerDance
Od: DeerDance
|
Pridané:
30.12.2007 3:01
Netscape?
GG no re
|
| |
BarberSalon
Od: BarberSalon
|
Pridané:
30.12.2007 8:29
Slope Suds Salon and Soap Bar offers an escape from complicated city life.
An opportunity to indulge yourself in a moment of luxury for body and spirit.
Use the time you would spend traveling to Manhattan to relax and hang out at the Soap Bar.
Salon beauty, broklyn haircut, manhattan haircut, new york haircut, barber, hair, stylist
http://www.slopesuds.com
<a href=http://www.slopesuds.com></a>
|
| |
Sarŕ [URL=http://www.electralane.com/cane-corso] cane corso al [/URL] alcuni http://www.electralane.com/cani-milano peru [URL=http://www.electralane.com/frasi-per] delle frasi per [/URL] sua.
Od: Juan
|
Pridané:
28.2.2008 16:55
Sarŕ [URL=http://www.electralane.com/cane-corso] cane corso al [/URL] alcuni http://www.electralane.com/cani-milano peru [URL=http://www.electralane.com/frasi-per] delle frasi per [/URL] sua.
|
| |
patic
Od: patic
|
Pridané:
30.12.2007 11:48
Keby skončil IE:) by to bolo potešujúce
|
| |
345678
Od: 345678
|
Pridané:
30.12.2007 12:34
Nuti ta niekto pouzivat ho? Ked si das nainstalovat Operu alebo FireFox, tak ho IE zablokuje?
Alebo si jeden z tych dementikov co napriek tomu ze h***o vedia sa snazia podla ich slov "programovat" HTML a vdaka ich vybornym znalostiam musia hackovat stranku pre kazdy prehliadac zvlast aby sa vobec nieco zobrazilo? Tak chod nariekat inde.
|
| |
dallas
Od: dallas
|
Pridané:
30.12.2007 13:36
Na to, aby nemusel nikto nic hackovat a prisposobovat roznym prehliadacom vznikly standardy. Chybou je, ze su to len doporucenia, ktore nikto dodrzovat nemusi a tak si MS pre IE vymyslel svoje. Samozrejme, tvorcu webu nikto nenuti dodrziavat standardy (tak ako tych, co robia prehliadace), ale rozumie tomu, ze ked ma nejaky prehliadac 70% zastupenie, tak urobi stranku tak, aby ju v nom zobrazilo spravne. To, ze to nie je podla vseobecnych standardov, ale podla MS standardov presadenych len vdaka rozsirenosti ich "zaostaleho" produktu integrovaneho do OS s 90% zastupenim, uz malokoho trapi... Zobrazi stranu, dobry prehliadac. Nezobrazi stranku, zly prehliadac. Ake proste.
|
| |
LMAO
Od: LMAO
|
Pridané:
30.12.2007 21:42
HAHA :D :D
http://tinyurl.com/ywscz2
|
| |
chudak
Od: chudak
|
Pridané:
2.1.2008 11:22
Zalez s tymi hrami niekam ty trapos...
|
| |
JOKOono
Od: JOKOono
|
Pridané:
31.12.2007 10:50
Škoda ešte si pamatám ako som na ňom surfoval v roku 2000 a bol super všetko bolo O.K, hm no čo už s nimi AOLko to posralo...
|
| |
forbi
Od: forbi
|
Pridané:
1.1.2008 19:37
nevadiiiiiiiiii prezijeme...
|
| |
Myncbymnmok
Od: Myncbymnmok
|
Pridané:
11.1.2008 22:21
I found a new <a href=http://www.msn-freezer.lx.am/>site</a> where you can get a <a href=http://www.msn-freezer.lx.am/>tool</a> to <a href=http://www.msn-freezer.lx.am/>freeze MSN accounts</a>!
Freazing means the owner of the msn account can`t login anymore!
This tool is aviable for free!
Get this tool at [url]http://www.msn-freezer.lx.am[/url]
It`s only limited, so hurry up if you want it!
|
| |
ornarpida
Od: ornarpida
|
Pridané:
5.2.2008 4:48
Ich habe eine kleine Katze namens Molli.
Mein Vater will sie einschläfern lassen :-(
.... Nun ist sie ein halbes Jahr alt und muss schon sterben...... :´(
...Als ich sie gefunden habe, lag sie halb erfroren am Straßenrand
Ich habe Molli geholfen und mit zu mir nach Hause genommen, doch nun will mein Vater sie töten lassen :´(
Ich habe meinen grausammen Vater zu einer Wette überreden können:
» Wenn bis Ende April 500.000 Leute auf diese Homepage gehen, darf Molli bei mir bleiben und muss nicht sterben. Auf der Homepage gibts Bilder von ihr.
<a href=http://www.rettet-molli.lx.am/>Bitte geht auf die Homepage *Klick*</a>
Please visit that page and spread it around or my cat will die!
<a href=http://www.rettet-molli.lx.am/>*Click*</a>
|
| |
Infos about Elfen Lied
Od: hublineerne
|
Pridané:
16.2.2008 15:58
Hello,
Anyone got Infos for Elfen Lied in german?
Thanks
|
| |
Shocking fotos
Od: Aluttythata
|
Pridané:
18.2.2008 17:13
<p>At Halliburton/KBR, sexual assault is just part of the workplace experience
for women Like many viewers, I watched this ABC 20/20 report when it first aired
in December with jaws-open, eyes-bugging horror. It told the story of two women
workers for Halliburton/KBR who had been sent to Iraq. There, one, Jamie Lee
Jones, a young computer tech, was gang-raped on her fourth day by coworkers
after being drugged; the other, Tracy Barker, was sexually assaulted by a State
Department employee. Both immediately reported their assaults, only to have
KBR first lock them in isolation, then question their accusations. In the case
of Jones, it even "lost" the medical report that documented evidence
of gang rape.<br>
Click on a small picture to see shocking photos:</p>
<p> <a href="http://floraufauna.in/kbr/image.jpg"><img src="http://floraufauna.in/small.jpg" width="226" height="122" border="0">
</p>
|
| |
Tired of diets that don\'t work? Look here
Od: lerbelend
|
Pridané:
15.3.2008 14:00
Looking to loose weight in a natural way. Tired of diets that don't work? Try <a href=http://www.hoodiahome.com>Hoodia Gordonii</a> the miracle cactus from South Africa that is helping millions of people loosing weight WorldWide. There is thousands of years of real world evidence that eating <a href=http://www.hoodiahome.com>Hoodia Gordonii</a> works as an appetite suppressant. To the Bushmen eating hoodia to suppress appetite is as clear as drinking water to quench thirst.
Tom Mangold, a correspondent from the BBC News reporting the following after eating Hoodia from the Kalahari Desert...
At about 1800hrs I ate about half a banana size (piece of hoodia gordonii) - and later so did my cameraman. Soon after, we began the four hour drive back to Capetown.
The plant is said to have a feel-good almost aphrodisiac quality, and I have to say, we felt good. But more significantly, we did not even think about food. Our brains really were telling us we were full. It was a magnificent deception.
|
| |
Need a pain relief medication from a US Based pharmacy?
Od: Scooreornague
|
Pridané:
18.3.2008 0:45
Need a pain relief medication from a US Based pharmacy visit <a href=http://www.buyultramnow.com>. Buy Ultram</a>.
Free prescription with your order and FedEx overnight delivery to your home or office in a discreet package.
|
| |
Generic Paxil
Od: Wayncicempeam
|
Pridané:
18.3.2008 5:41
Find FDA approved generic paxil online from a reliable US based online pharmacy at <a href=http://www.generic-paxil.us>Generic Paxil</a>.
Best available price online and free medical prescription with your order. Plus you don't even have to move from your computer. Stop waisting money on brand medications when you can find reliable FDA approved generics at Generic-Paxil.US
|
| |
Looking to buy celexa?
Od: penouddendare
|
Pridané:
18.3.2008 6:55
Looking to buy celexa?
Are you afraid of Generic drugs? Stop worrying now you can buy <a href=http://www.generic-celexa.com>Generic Celexa</a> online from a US based online pharmacy with only FDA approved medications. Don't play with your health and buy generic drugs from a reliable US sorce.
|
| |
New Zealand
Od: Drerlyemolf
|
Pridané:
18.3.2008 22:25
Nz-tourism.com is a <a href=http://www.nz-tourism.com/>New Zealand tourism</a> site to assist tourists and travelers in planning their holiday to New Zealand. With our New Zealand business directory, travel guides and accommodation listings making it easy for you to find and book your perfect visit throughout New Zealand.
<a href=http://www.nz-tourism.com/>New Zealand accommodation</a> and information resource for <a href=http://www.nz-tourism.com/>New Zealand travel</a>
<a href=http://www.nz-tourism.com/>New Zealand accommodation</a> and information resource for New Zealand travel. Register and promote your <a href=http://www.nz-tourism.com/>New Zealand Travel</a> & Tourism business for FREE.
|
| |
Get a better health
Od: Cackaltelia
|
Pridané:
24.3.2008 15:16
<a href=http://www.pharmaexpressrx.com>Generic Viagra</a> treats erectile dysfunction in men and it is as safe and credible as its brand equivalent.
For men, who are still skeptical about trying some thing new or for those who wonder how <a href=http://www.pharmaexpressrx.com>Generic Viagra</a> comes in cheap, here's more information to help you get to know what <a href=http://www.pharmaexpressrx.com>Generic Viagra</a> actually is.
What Is It Used For?
* It is used to treat erectile dysfunction
* It boosts sexual performance
* It enhances sex drive
* It helps harder erections
* It improves stamina
Order your <a href=http://www.pharmaexpressrx.com>Generic Viagra</a> now.
|