|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
4.12.2007 16:06
Hej, ludkovia, ze nechceme ani piratsku... ;)
|
|
kristian
Od: kristian
|
Pridané:
4.12.2007 16:17
VISTU nikdy !!!
|
|
NsomiX
Od: NsomiX
|
Pridané:
4.12.2007 16:22
este som sa tak nezasmial na dsl.sk, (a to som presiel vsetky zabavne weby)..
|
|
ReS
Od: ReS
|
Pridané:
4.12.2007 16:26
kolko mas rokov? cez 800?
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
4.12.2007 17:04
On ma internet na diskete
|
|
NsomiX
Od: NsomiX
|
Pridané:
4.12.2007 17:10
13, a co? internet mam na USB...)
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
4.12.2007 19:39
myslis kluči ?
|
|
Nsomixx
Od: Nsomixx
|
Pridané:
5.12.2007 9:21
preco kluci co mam nejake dvere? sak mam okna
a ked uz tak tak na USB mysi
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
4.12.2007 16:25
nechceme, ale ked raz prestanu XP podporovat, prestanu sa na nu vyrabat nove aplikacie a napr. aj nove hry, budeme si ju bohuzial musiet nainstalovat aj my. aj na XP vela ludi nazaciatku nadavalo a zostavali s 2000kami, teraz vsetci co na ne nadavali /vratane mna/ maju xp-cka.
za par rokov vychytaju vacsinu chyb, par GB RAM bude bezne /to je vlastne uz aj teraz/, CPU nasobne rychlejsie, potom uz aj Vista bude pouzitelnejsia...
|
|
pista
Od: pista
|
Pridané:
4.12.2007 16:35
Ak sa prestanu podporovat XP, tak prejdeme na 2003 server produkty, ktore by mali byt podporovane ovela dhlsie, v podstate ten system je stabilnejsi a lepsi ako xp a da sa stiahnut ako evalution copy a funguje stale :)
|
|
Robert
Od: Robert
|
Pridané:
4.12.2007 17:06
Toto nemusi celkom fungovat. Pravdupovediac, z Win 2000 som najprv presiel na Win 2003 Server a neskor som bol donuteny predsa prejst na Win XP, lebo jednoducho na mnozstvo HW nebola podpora, dokonca aj na take veci ako DVD-RAM od Panasonic, co ma uz naozaj zaskocilo.
Prechod na Win XP nelutujem, lebo casom ten system vylepsili tak, ze to stalo za to, akurat mi chyba moznost simultannej prace viacerych pouzivatelov na jednom PC, co umoznuje len Windows Server.
|
|
MiSo
Od: MiSo
|
Pridané:
4.12.2007 17:45
hmm dako sa zabuda na Windows XP x64 edition, vychadza z win2003 server ale pre bežného uživatela vychytanejšie, vlastne už dnes funguovať na klasickom XP na novych kompoch ani nie je možné, bo nepodporuje 3GB ram, a to už dnes nie je až také výnimočné... samozrejme lepšie využitie procaka, ale nevyhodu to ma, nie je lokalizacia ale tak skúsenemu XPéčkarovi to robiť problem nebude:)
|
|
zemetras
Od: zemetras
|
Pridané:
6.12.2007 3:41
na64ke je malo driverov a ram nemam vela [1GB] tak som sa vratil ku 32ke
|
|
voyo
Od: voyo
|
Pridané:
5.12.2007 8:06
moze pracovat viac uzitvatelov - popozeraj sa po internete - najdi si starsi termsrv.dll preplacni ho, uprav registre (povol viac sessions) a potom zmen v gpedit.msc kolko tych session moze byt a ine srandicky) a moze na XP pracovat X ludi
|
|
zyx
Od: zyx
|
Pridané:
4.12.2007 16:40
...iba ze by si skusil nainstalovat nejaky iny OS.
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
4.12.2007 18:38
jasne - napr. linux. ale toto nie je debata win-linux a pod. kto chce prejst na linux dnes, ten uz presiel, kto je zastanca windows tak ho ta vista neskor asi moc neodradi. a tiez ide o tom co pouzivat jednoducho musis - nie kazdy si moze vybrat na com bude v robote robit.
|
|
Gyrxiur
Od: Gyrxiur
|
Pridané:
4.12.2007 17:01
Ja na XP nadavam furt, vsak je riadne blbe, ale XP SP2 je dobre, uvidime ako na tom bude vista s finalnym sp1, ja som skusal sp1 vistu v poslednom builde a na mojej slabej masine isla rychlejsie ako bez sp1, ale xp sp2 je aj tak este rychlejsie...
|
|
inspector
Od: inspector
|
Pridané:
4.12.2007 19:08
ak nevies tak microchvost uvazuje o tom ze vistu preskoci a nahradi ju novym OS ktory je znovu len vo vyvoji ale bude mat na 80% jadro z XP takze sa na to uz teraz tesim. bill gates si konecne priznal ze zlyhal
|
|
siri
Od: siri
|
Pridané:
4.12.2007 19:53
A potom si sa zobudil, ze?
|
|
piXus
Od: piXus
|
Pridané:
4.12.2007 20:17
si si precital 10 headline-ov, nepochopil si ani tie a teraz tu z toho dedugujes hluposti.
btw, zaujimalo by ma co presne myslis tym "zlyhal". podla mna jeho cielom je zarobit vela penazi a v tom oproti nemu zaostava priblizne 6 miliard ludi...
|
|
piXus
Od: piXus
|
Pridané:
4.12.2007 20:18
*dedukujes
|
|
Leopard
Od: Leopard
|
Pridané:
4.12.2007 16:16
co to je? :D
|
|
netrag
Od: netrag
|
Pridané:
4.12.2007 16:21
...len brak...:))
|
|
Leopard
Od: Leopard
|
Pridané:
4.12.2007 16:17
to SP1 znamena SPanking 1. ? :-))
|
|
Gyrxiur
Od: Gyrxiur
|
Pridané:
4.12.2007 16:58
výprask?
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
4.12.2007 18:22
Nie spaming. Bude z nej umoznene odosielat viac spamu ako kedykolvek predtym :D
|
|
thrilled
Od: thrilled
|
Pridané:
4.12.2007 18:43
buhahahahhahahahaha XDDDDDDDDD. neviem sa prestat smiat
|
|
Renter
Od: Renter
|
Pridané:
4.12.2007 16:24
Ani ja sice nemam vistu moc v laske,ale aj tak ju budeme casom pouzivat ako xpcko.
|
|
Medic77
Od: Medic77
|
Pridané:
4.12.2007 16:25
ja neviel ludkovia, ale Vista je podla mna len reklamny program a neprekvapilo by ma keby . po SP1 v nejakych momentoch vyskocia aj aj reklamy :-D
|
|
Jimmy
Od: Jimmy
|
Pridané:
4.12.2007 16:50
Na XP určite neprestane podpora pred rokom 2010 lenže vtedy sa už chystá ďalší OS, takže Vistu budeme môcť celkom preskočiť
A niektoré firmy plánujú to isté, takže to nie je môj výmysel
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
4.12.2007 18:41
a co myslis, ked pridu s niecim uzasne novym, nebude to opat problemove ako teraz vista? prave za tych par rokov bude mozno vista jedina pouzitelna a s dalsim OS budes musiet zase cakat kym sa odstrania nove chyby.
|
|
roob
Od: roob
|
Pridané:
5.12.2007 9:47
vista nieje problemova, iba oproti XP neprinasa NIC nove (dx10 az budu hry). Naproti tomu je na danom HW pomalsia, a co je horsie, bezia tam pomalsie softy. Preto ju "nikto nechce". MS nechce zverejnit, kolko ludi si vistu kupilo cielene, tzn. nebola im nanutena ako OEM, lebo by sa zistilo, ze "nikto nechce" moze byt bez uvodzoviek ;) Btw. gejc je genius, keby dx10 pustil pre xp, tak vistu nepredaju ani jednu.
|
|
Martin
Od: Martin
|
Pridané:
4.12.2007 16:51
Mna by neprekvapilo keby na konci roka 2008 vydali novy windows... sak ta vista je len xp v cokolade so slahackou.. trochu lepsia ale v zasade to iste.. a to iste aj s officom.. to iste len iny desing.. proste prachy.. mozno sa raz dockame vyvijania windowsov takeho casteho ako je vyvyjanie noveho hardwareu...
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
4.12.2007 17:06
Inymi slovami ak by XP malo AERO.. tak si vistu nikdy nikto neda , a este DX 10
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
4.12.2007 18:43
tak aero je to posledne pre co by som si ju daval :-)))))
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
4.12.2007 19:46
Ale vecina BFU sa to paci a prejdu na nu len koli tomu, ked si pozries testy vykonu oboch OS tak je jasne ze vista je zatial pomalsia .A aj po SP1 je len rovnako rychla ako XP, a kôli par technologickym hrackam ako ready boost, a ine prkotiny, sa mi neoplati prechadzat na vistu(hlavne ked mam dostatok ram) A z vlastnych skusenosti viem ze u vecsiny lám je rozhodujuce ci je to pekne na pohlad, a poviem ti ak by malo XP aero a DX10 tak nikdy neprejdem na vistu. A mozno si ma nepochopil, ale aj ked ma vista aero neprejdem na nu pre mna to nieje dovod prechadzat na iny os
|
|
siri
Od: siri
|
Pridané:
4.12.2007 20:02
Ja mam doma Vista 64-bit aj Office 2007 (oba legalne). Som maximalne spokojny. Dovody preco Vistu tu nema vyznam rozoberat, aj tak vacsina z vas videla Vistu maximalne na obrazku na internete, alebo pripadne u kamosa co je "guru" a tam mu jeho OrIoN-Cracked Vista Beta 2 Build 5895 isla fakt ze pomaly, takze Vista sucks a linux rulez! Ok, nechame Vistu Vistou, ale Office? Videl si ho aspon? Alebo inak, POUZIVAL si uz Office 2007 dlhsie ako hodinu? Myslim si, ze nie, lebo inak by si nemohol napisat, to, co si napisal. Pre mna je prave Office03 => Office07 najvacsi evolucny skok v softveri a momentalne nepoznam intuitivnejsi a ergonomickejsi softver.
Ma strasne bavi kolko je na slovneskom internete v diskusiach spickovych softverovych analytikov a navrharov, ale hlavne kolko ludi vidi do vnutra Microsoft softveru. Klobuk dole pani...
|
|
pistiacik
Od: pistiacik
|
Pridané:
4.12.2007 22:48
hmm office2007 hmm prvy pocit ¨co to je ved to je iny soft¨ hmm druhy pocit ¨vcelku zaujimave riesenie, ale nevidim co mam nastavene typ pisma chybami klasiclke menu kde som vedel kde co je zvikat si nanieco uplne ine to je uz potom jedno ci to je ms office ale uplne iny soft napr ooo¨ Ano je pravda ze vista a aj ofice 2007 priniesli trosku iny pohlad na OS a kancelarsky balik.
|
|
lobo
Od: lobo
|
Pridané:
4.12.2007 23:29
to ze tebe doma ide vista doma pekne a tocia sa ti tam nove ikonky je fajn...
ine je firemne nasadenie, kde to robi neuveritelne problemy..
"Pre mna je prave Office03 => Office07 najvacsi evolucny skok v softveri a momentalne nepoznam intuitivnejsi a ergonomickejsi softver." - to je teda pravda, lebo nic ine ako dlhe hodiny intuicie a hladania ti nepomozu najst v office 2007 veci na ktore som bol zvyknuty uz 10 rokov ze su na tom istom mieste - myslim na zlozitejsie veci ako 'zarovnat na stred, dat bold, zmenit riadkovane, vybrat pekne pismo a potom este vlozit vtipny clipart'
|
|
: /
Od: : /
|
Pridané:
5.12.2007 7:36
> Office07
pridavam sa k tvojmu nazoru!
zbytocne to spomaluje pracu! neviem kde co je a hladat, a hladat,...
a este k tomu to je desne vicackane jak cigansky vianocny stromcek!
|
|
siri
Od: siri
|
Pridané:
5.12.2007 8:35
Ja pani nesuhlasim, ano zo zaciatku boli problemy, ale pri dlhsej praci si clovek zvykne a menu mu nebude chybat. Podla mna to bol dobry krok, casom sa ukaze.
lobo: ja som samozrejme nehovoril o zmene pisma a vlozeni vtipneho clipartu, to by som sa neobtazoval sem pisat...
|
|
SKUMi
Od: SKUMi
|
Pridané:
5.12.2007 20:23
suhlasim so sirim ked s tym robis tak 2hod tak uz skoro vsetko vies co kde je a aj ked newes tak to lahsie najdes ako Office2003
|
|
Gyrxiur
Od: Gyrxiur
|
Pridané:
4.12.2007 16:56
Pred par dnami som mal vistu so sp1 posledneho buildu a je fakt, ze mi dlhsie trvalo najst funkcny crack, ale podarilo sa mi to, microsoft nevie urobit poriadnu ochranu, keby ju tam radsej nedal vobec, takto to zbytocne zatazuje hardware hovadinami...
|
|
arius
Od: arius
|
Pridané:
4.12.2007 18:16
poriadna ochrana nexistuje tak ako teda nexistuje neprelomitelny software...
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
4.12.2007 20:39
Vdaka za info, uz som sa zlakol, ze nebudom moct prejst na SP1, kedze v sucasnosti pouzivam odďalovanie povinnej aktivácie. :)
|
|
Gyrxiur
Od: Gyrxiur
|
Pridané:
4.12.2007 20:43
Ak chces ten crack, tak mi posli mejlovu adresu na icq 239333440 a ja ti ho rovno aj poslem
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
5.12.2007 10:42
Posli to sem prosim, ICQ by som si do PC nedal - TheTOM.SK@hotmail.com
|
|
Gyrxiur
Od: Gyrxiur
|
Pridané:
5.12.2007 13:36
Mas to tam...
|
|
mayko
Od: mayko
|
Pridané:
5.12.2007 18:42
nooo tak to ti nezavidim tolko fusky si dat.. ja mam crack nim ju aktivujem a ešte mi na stranke microsoftu podakuju ze som si u nich vistu zakupil :D a potom nekradni
|
|
roob
Od: roob
|
Pridané:
5.12.2007 9:56
microsoft NECHCE/NEMOZE urobit riadnu ochranu, lebo cca 30-40% uzivatelov je nelegalnych, vies si predstavit, co by to znamenalo pre konkurenciu a samotny MS, keby tito ludia presli na linux/mac?? To by bol koniec monopolu MS. Preto sa zubami_nechtami snazia si tychto uzivatelov drzat, a ktomu smeruju vsetky ich kroky. Keby neboli nenazrani dementi, davno pustia zadara pre domacich uzivatelov. Ale aj ktomu je len krok, vid ofis za 2k, bude aj lacnejsi, bo to je stale vela.
|
|
Gyrxiur
Od: Gyrxiur
|
Pridané:
5.12.2007 13:41
Ja by som za windows dal tie 2 tisicky, a to bud za xp pro alebo vista ultimate, pripadne home premium, basic nech si strcia... ale len v pripade, ze by upgrade na buducu verziu bol max za 1000 sk. A tym upgradom myslim samostatnu instalacku, nie ako to maju teraz, ze to musis instalovat z windows.., Potom musis 2krat instalovat a to uz si clovek radsej stiahne z netu plnu... Dufam, ze toto si precital dakto z microsoftu, nech uz si uvedomia, ze domacich uzivatelov zdierat nejde!
|
|
junk
Od: junk
|
Pridané:
4.12.2007 17:16
alebo prejdem celkom na linux.
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
4.12.2007 18:23
Konecne daky rozumny napad
|
|
Stentch
Od: Stentch
|
Pridané:
4.12.2007 17:36
alebo vyhrajte a vista vás už nebude zaujímať :D
http://vyhraj.czgosu.net/vyhraj.php?id=1451
|
|
BigLama
Od: BigLama
|
Pridané:
4.12.2007 20:11
Neklikajte :D
|
|
oto
Od: oto
|
Pridané:
4.12.2007 18:01
pojebany paradox
|
|
iii
Od: iii
|
Pridané:
4.12.2007 21:47
vistočky vístočky kde ze ste sá vzali...
|
|
luke peterson
Od: luke peterson
|
Pridané:
4.12.2007 23:03
ked to nejde legalne, aspon sa pokusaju rozsirit vistu nelegalne, ale v celkovom dosledku to nie je na skodu.
|
|
Norwaiz
Od: Norwaiz
|
Pridané:
5.12.2007 8:39
za xvílu ju bubú dávať zadarmo...
heh aj to to nikde nekúpi :-)
|
|
MAJAK
Od: MAJAK
|
Pridané:
5.12.2007 19:24
mam taky cudny problem s ovladacmi od ati hd 2600... grafika sa miestami samovolne vypne a po chvilke bud naskoci znova obraz a vybehne popup okno s moznostou odoslat systemoy log o chybe grafiky ( v sprave sa pise o tom ze grafika nereagovala na pokyny driverov ) alebo sa to proste neobnovi a musim pocitac restartovat tlacitkom... dal som si aj celkom nove ovladace zo stranky ale ani to nepomohlo.
nemate podobny problem ? lebo uz ma to vazne vytaca a nechcem zasa 30 dni cakat na reklamaciu, tak by som to najskor radsej dako skusil vyriesit, PORADTE diki
|
|
Rayen
Od: Rayen
|
Pridané:
6.12.2007 1:31
mas slaby zdroj
|
|
MAJAK
Od: MAJAK
|
Pridané:
7.12.2007 1:05
LOL
ty si urcite nejaky expert na PC ze? enermax infinity 720W s takymi vetvami ako ziady iny zdroj v danej kategorii ze? LOL
|
|
Rayen
Od: Rayen
|
Pridané:
7.12.2007 2:08
no ok, aj ja by som sa smial keby som mal taky paradny zdroj, velmi casto sa stava ze ludia maju 350W a potom to s lepsou grafikou robi divy.
ja som mal problemy s ovladacmi na MSI dosku, vista tam ma uz svoje build-in a podla mna neboli uplne super.. teda prejavovalo sa to len v niektorych hrach obcasnym black screenom, ale hw chyba to nebola lebo v xp to ficalo excelent
popridade si pozri teplotu na gpu pocas hrania
|
|
dhgzu
Od: dhgzu
|
Pridané:
5.12.2007 21:21
Kuknite web Zadarmo veci
Web plny s vecami zadara napríklad: podložky pod myš, fotky, Puma vôňe, perá, časopisy a mnoho iných vecíí viac info na webee
registrujte sa a využívajte výhhody portálu ZADARMOVECI
www.zadarmoveci.webovka.eu
tak ešte raz www.zadarmoveci.webovka.eu a dajte vediet o nej aj kamošom :) ĎAKUJEM
|
|
DSL.sk
Od: DSL.sk
|
Pridané:
5.12.2007 21:53
kebyze som admin tak toto ti zmazem a dam ti taky ban ze by si sa nedostal uz ani na konfiguracnu stranku routera
|
|
Rayen
Od: Rayen
|
Pridané:
6.12.2007 1:29
Tak sa mi vidi, ze na vistu nadavaju len ti ktori ju nemaju. (ci uz preto ze na to nemaju komp alebo si to nevedia naistalovat sami). Vista ma ovela viac funkcii ako len aero a dx10. UAC, idexovanie suborov => rychle vyhladavanie, lepsie riesene start menu + spustanie pomocou vyhladania, virtualizacia procesov, fungujuce thumbnaly, nastavovanie hlasitosti pre kazdu aplikaciu zvlast, sluzba riesenia problemov, spravca naistalovanuch hier, widgets, media center, lepsi pristup do dresara user, podporu sifrovania disku .. a kopu ineho.
Pripadate mi ako male deti, aj svojho kamosa som svojho casu prehovaral: vsak nebud trapny a daj si xp .. hadam nechces pouzivat win98 do dvochodku
|
|
cubic
Od: cubic
|
Pridané:
6.12.2007 5:44
tak takemuto cloveku sa hovori k...t.
|
|
Rayen
Od: Rayen
|
Pridané:
6.12.2007 23:45
Mozno som, mozno nie - to vsak nema nic spolocne s operacnym systemom. Ak mas iny nazor mas na to pravo, chybaju mi vsak niake argumety
|
|
MAJAK
Od: MAJAK
|
Pridané:
7.12.2007 1:09
nauc sa po slovensky slovo NEJAK sa pise NEJAK a nie NIAK.. presny priklad pokecoveho kretena. a co sa tyka visty je fajn s tym suhlasim ale ludia sa tu len hadaju o kokotinach, podla mna nech si kazdy da taky os aky potrebuje - na aku pracu.. ked chce niekto domaci server da si linux ak zasa na nejaku inu pracu tak nieco ine.. presne ako procesory ani amd nie je na vsetko dobre, ja som zasadovy intelak ale napriklad teraz tie energy efficient amdcka su celkom vhodne napriklad na spominany domaci server
|
|
pirat
Od: pirat
|
Pridané:
6.12.2007 20:39
ake rychle vyhladavanie??? ved to hadam zaleži od rychlosti procesora a nie OS alebo vo viste je azda pačka turbosearch? :-))))
|
|
Rayen
Od: Rayen
|
Pridané:
6.12.2007 23:43
Ked sa k obsahu disku robi index potom je to rychlejsie, a rychlost vyhladavania sa neposudzuje imho podla rychlosti procesora, ktory s tym nema nic spolocne ale podla poctu pristupov na disk, co indexovanie znizuje logaritmicky
|
|
MAJAK
Od: MAJAK
|
Pridané:
7.12.2007 1:13
a zabudol si na pristupovu dobu pevneho disku rychlost otacok platniciek rozhranie a tym aj prenosovu rychlost disku a v konecnom dosledku aj rychlost radica pameti na zakladnej doske
|
|
Rayen
Od: Rayen
|
Pridané:
7.12.2007 1:41
Uplne staci abstrahovat na pojem pristup na disk :), netreba tu pliect otacnie platni, rozhranie disku, platne(flash disky platne nemaju), filesystem a flagmentaciu
databazova indexacia znizuje pri vyhladavani pocet pristupov na disk a teda je jasne ze s rovnakym hardwarom bude taketo vyhladavanie rychlejsie
|
|
MAJAK
Od: MAJAK
|
Pridané:
7.12.2007 2:00
nj :)
|
|
eru
Od: eru
|
Pridané:
8.12.2007 13:17
podla vlastnych skusenosti som sa rozhodol vistu nepouzivat...mam na to viac dovodou...za prve: notebook my z vistou vydrzal polovicny cas oproti XP preto som sa na nom vratil k XP na desktope mam nainstalovane XP vistu aj gentoo linux...najcastejsie bootojem do linuxu bo je to rychle stabilne a bezpecne...a na robotu do skoly uplne vyhovujuce...xp alebo vistu bootojem iba koli hram...iny dovot mat tieto os v pocitaci nevidim...oproti gentoo su pomale a nestabilne...a neponukaju my ziadne vyhody...
|
|
neutralo
Od: neutralo
|
Pridané:
3.2.2008 20:15
zdravim vsetkych, ktori nechapu ako vlastne windows pracuje, nehovorim ze winndows je to najlepsie riesenie, kazdy ma vlastny vyber, niekto chce pracovat, niekto sa hrat, niekto testovat, niekto pi*ovat na prvu chybu ktoru najde v systeme, ako moze niekto povedat ze mu ide vista pomaly na NB, ked tam nema 7200-ku dist, niektore NB ako toshiba davaju dokonca 4200 a potom nespokojny uzivatel nadava na vistu, tak to su teda pravi odbornici, a este vyvoj nezastavis ako tvoje myslenie, ked budes o 20 rokov pouzivat XP pretoze ti na nom pojde Crysis na 900 fps a ze nespustis ostatne obycajny word-dokument tak to ta nebude srat :) pana ludia ved nevedomost neospravedlnuje, tak prosim vas, ked neviete, nekecajte ano :)
|