neprihlásený Piatok, 17. januára 2025, dnes má meniny Nataša
2x Doplnené: Agem mal hacknutú stránku

DSL.sk, 1.12.2007


Webové stránky spoločnosti Agem, jedného z najväčších slovenských distribútorov výpočtovej techniky, boli minimálne v piatok 30. novembra minimálne čiastočne pod kontrolou hackerov.

Doplnené: Aktuálne nám spoločnosť Agem hacknutie potvrdila. "Došlo k prepísaniu 2 súborov na web serveri, ktoré ale neboli priamou súčastou e-shopu. Jednalo sa o statickú stránku a filter," uvádza sa v stanovisku spoločnosti pre server DSL.sk.

"Problém bol vyriešený dnes o 11:37 (približne 20 minút po notifikácii redakciou servera DSL.sk, pozn. redakcie), budeme pracovať na ešte vyššom stupni zabezpečenia, aby sme sa vyhli možným rizikám. Obsah dalšich stránok nijakým spôsobom modifikovany nebol a žiadne iné dáta zo stránok neunikli, ani sa nezmenili," uzatvára stanovisko spoločnosti Agem.

Doplnené 1. 12.: Súbory na web serveri boli zmenené podľa doplňujúceho vyjadrenia spoločnosti vo štvrtok 29. novembra 2007 o 21:15.

Webová stránka na adrese http://www.agem.sk/ pri prístupe minimálne z Firefoxu 2.0.0.10 v nejakom percente prípadov, ktorý sa podľa nášho testu pohyboval nad 50%, zobrazovala okolo 11:10 namiesto očakávaného obsahu čiernu stránku vo forme blogu s minimálnym zrejme dynamicky generovaným obsahom.

Ako preverila naša analýza paketov neprišlo k DNS cache poisoningu ani inému útoku na webový prehliadač, nekorektný obsah bol poskytovaný priamo webovým serverom na IP adrese 213.215.74.139, na ktorej je podľa dostupných informácií bežne prevádzkovaný webový server Agemu.

Stránka naťahovala ďalší obsah z IP adresy 64.111.196.* patriacej americkej webhostingovej spoločnosti ISPrime.

Podľa HTTP hlavičiek bežia webové servery Agem na web serveri Apache a PHP 4.4.7. Podľa údajov Netcraft z tohto roka je platformou Windows Server 2003.

Zväčšiť
Obsah zobrazovaný na www.agem.sk



Na kompromitované stránky nás upozornil príspevok užívateľa v diskusii pod týmto článkom na DSL.sk, ktorý sa stretol s kompromitovanými stránkami pri príchode cez vyhľadávač Google. Analýza paketov ale potvrdila, že príčinou nebol spôsob príchodu na stránku napríklad v podobe podvrhnutej URL v indexe a výsledkoch vyhľadávania Google ale kompromitované boli aj samotné stránky Agemu.

Predstaviteľov spoločnosti Agem sme na túto skutočnosť upozornili, v súčasnosti sa už zobrazuje v 100% prípadov na titulke spoločnosti správny obsah.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Vydaný Linux Mint 22.1
Slovensko vyexportovalo v minulom roku 2.9 TWh elektrickej energie
O2 oznámilo ďalšie zlepšenie pokrytia 5G
Raketa New Glenn konkurujúca SpaceX úspešne odštartovala
Úrad katastra si najal právnu kanceláriu


Diskusia:
                               
 

dsl je fakt rychle . no co dodat sprostý hackry mali by vyuzivat svoje umenie na nieco iné
Odpovedať Hodnotiť:
 

http://www.live365.com/cgi-bin/wmp.asx? site=wmp&name_type=str&station=1311005
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

co za virus....
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Potreboval som si rychlo skopcit linku a nenapadlo mi nic ine nez DSL diskusia :D
Dik DSL! ;)

Inak dobra hudba.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

http://del.icio.us/
tam si mozes ukladat linky ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ty by si si mal najskôr naštudovať čo ten hacker vlastne je. Toto majú na svedomí crackeri. Rozdiel medzi hackermi je v tom, že hackeri tvoria a crackeri ničia.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No co uz aj tak neboli stratoví
Odpovedať Hodnotiť:
 

myslis si?
ja nie.
koncom tyzdna maju slusny naval a vacsina ludi objednava na poslednu chvilu...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Velmi fajn clanok, hlavne rychly , a k spravnej problematike. davam jeden + bodik :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

A ja im dávam veľké bezvýznamné plus.
Odpovedať Hodnotiť:
 

este sa cudujem preco kazdy pouziva firefox Opera je naj
Odpovedať Hodnotiť:
 

necuduj, kazdemu vyhovuje nieco ine (pouzivam tiez operu)
Odpovedať Hodnotiť:
 

26lukas26, len kebz si mal net banking a bi ti cez Operu alebo Firefox ukradli pristupove data (nebodaj aj hesla na prevody) bi si asi inac pisal... :-DDDD
Odpovedať Hodnotiť:
 

Keby si na hodine gramatiky na ZS daval pozor, tiez bY si inac pisal ...
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

no ja si myslim ze ohladom bezpečnosti bol firefox na tom lepsie ako IE alebo opera neviem ako je to teraz
Odpovedať Hodnotiť:
 

chyba! opera bola na to vzdy najlepsie. momentalne FF s poctom dier nabera smer k IE, samozrejme to nijakym sposobom nevyzdvihuje explorera ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

IE pouzivaju tí čo nevedia že sú aj iné lepšie prehliadače
Odpovedať Hodnotiť:
 

hehe alebo skor ti, ktori su k tomu donuteni (vo firmach ti zvacsa nedovolia nainstalovat vlastny prehliadac default je ie, mnohe informace systemy su navrhnute IBA pre ie a v nicom inom nefunguju spravne etc)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Neslo to uz od 10:00.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Opera je pre deti, zbehlejší user si v pohode odladí aj IE7.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Máš aj nemáš pravdu - na IE sú fajn nadstavby, dá sa perfektne prispôsobiť.
DOBRE nastavená Opera je zas suverénne najrýchlejšia na prácu - po inštalácii je žial hodne blbo nastavená...
Firefox je dobrý, no nevidím v ňom žiadnu výhodu. Skôr je "IN" u ľudí ako alternatíva a "žije" viac z mena a image...
Parádna vec je GreenBrowser.
Osobne používam Opera/IE
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aj ja pouzivam Operu ... na Wii ...
Odpovedať Známka: -6.2 Hodnotiť:
 

aj ja ju chcem! :-) ale uz nie je zadarmo... :-(
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja viem, aj Ty máš pravdu. Doma Operu manželka používa - jednoduché, user-friendly. No keďze v práci "sa hrám" na admina a všade mám narvaný IE už z výroby, tak si človek nejako navykne... Keď si predstavím, žeby mi na mašinách bežala Opera - aj jaj - 30 staníc by sa rovnalo 30 užívateľsko-laických konfigurácií. :))
Odpovedať Známka: 7.1 Hodnotiť:
 

haluz haluz haluz. Aj veris tomu co si napisal?
Odpovedať Známka: -8.9 Hodnotiť:
 

Hi, tiez pouzivam operu, vedel by si mi popisatv com spociva dobre nastavenie opery? thx
Odpovedať Hodnotiť:
 

tom podla mna uz nova IE7 je!! dokolanala a rychla aj bez nastaveni... Ale kazdy ma nieco ine rad.
Odpovedať Hodnotiť:
 

dokonala a rychla???
asi si neskusal operu
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

hmm az na detail ze nerespektuje tak celkom CSS a kazdy webdesigner ti povie ze sa dost dlhy cas jebe s odladenim css aby sa spravne zobrazovalo aj v ie ked vsade inde funguje bez problemov. IE sucks a je jedno aka verzia. Opera, Firefox atd su v pohode. Kazdy si vyberie svoje. ja pouzivam firefox a pouzival som svojho casu aj operu ale ta ma nejak nechytila nikdy...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Neslo to uz aj minuly tyzden ale iba obcas po viacnasobnom refresh-i nacitalo pravu stranku agemu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Presne tak, tie stranky boli hacknute uz davno predtym - minimalne pred tyzdnom sa objavoval ten anglicky paskvil, avsak iba obcas. Zrejme to skusali, ako to zafunguje...
Odpovedať Hodnotiť:
 

pekny clanok...
inac esteze som mal ulozene odkazy na dake produkty!
inac by som sa asi nedoklikal k tomu co som potreboval :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

fuha, no nakupovať v ageme ak si predajca výpočtovky... ideš sám proti sebe
Odpovedať Hodnotiť:
 

uz vcera okolo obeda to robilo..
Odpovedať Hodnotiť:
 

no, je vidiet, ze nikdo z vas ochrancov IE nemusel nikdy odladovat webstranky pre IE. To co ostani beru za standard ma IE jemne povedane prekrutene, a zobrazuje po svojom. IE6 nehovorim vobec , IE7 trosku lepsie, ale aj tak stale dost blbo na to, aby som musel zlozitejsi dizajn odladovat niekolko hodin, aby nevyzeral uplne nepouzitelne. Pritom FF, Opera, Safari aj vsetky mozne ci nemozne linuxove prehliadace zobrazuju dizajn normalne .... len IE treba vzdy osrat, aby zacal pracovat tak ako ma.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A ja ze len ja som mal s tymto problem :( IE by mali zakazat :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

presne, taktiez vyvijam webovske aplikacie a odladenie dizajnu pre ie zaberie nezanedbatelny cas, uplne ignoruje standardy
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tiez som mal s tym problem, nasiel som kdesy na webe jeden JavaScript, po ktoreho pouziti vies pouzivat rozne casti css. Povedzme spravis pre div nejaky default .cosi{} a pre IE6 das .cosi.ie6{}. Dost to ulahci pracu. Musim to pohladat, ak to najdem, hogim link.
Odpovedať Známka: -8.9 Hodnotiť:
 

pripájam sa k týmto názorom...
Odpovedať Hodnotiť:
 

som vo web vyvoji len zelenac, ale musim len suhlasit!
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

Suhlas
Odpovedať Hodnotiť:
 

presne tak IE nam to len ztazuje
Odpovedať Hodnotiť:
 

nj, tak si tam niekto skusal novy blog, nemusia to hned háčkovať ;).
Odpovedať Známka: -8.9 Hodnotiť:
 

tu chybu som zazil uz skoro pred mesiacom
Odpovedať Známka: 6.0 Hodnotiť:
 

bol to urcite mesiac? hmm, no to by bolo velmi pekne, mat to hacknute mesiac a nevsimnut si to...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mne to robilo asi pred 2 tyzdnami. Z kolegovho PC to islo O.K. u mna ta cierna obrazovka. Po case som sa tam ale dostal, tak som to uz neriesil.
Odpovedať Hodnotiť:
 

tento preblem sa na strankach objavuje uz dlhsie obdobie mesiac a viac ...tento preoblem sa vyskytoval aj ked ste mali daky produkt v zalozkacha navstivili ste stranku agem.sk, tak produkt zobrazilo spravne. Ale ked ste preklikli na inu polozku/produkt, takVam "hodilo" ciernu stranku ... chcel som kupovat v ageme mesiac dav dozadu a nedalo sa :)) no zacal som nakoniec kupovat inde :))
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

Takze asi im ho hack-la konkurencia :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

toto zobrazovalo uz vcera vecer, respektive okolo 18h som sa skusal dostat na agemacku stranku a zobrazovalo to co to zobrazovalo
Odpovedať Hodnotiť:
 

presne niekto uz pisal ze asi pred mesiacom tiez som to asi vtedy zistil. Tak som si dal par krat reflesh a bolo to vyriesene
Odpovedať Hodnotiť:
 

No aj ked toto nevyzera ako hacknute, skor ako chyba niekde inde, cudujem sa ze im to nikto nehackol uz davno.
Odpovedať Známka: -8.9 Hodnotiť:
 

a co cakaju od platformy Windows Server 2003.
Odpovedať Hodnotiť:
 

to na co nikdy nebo urcena :D bezpecnost
Odpovedať Známka: 8.9 Hodnotiť:
 

škoda ja už som myslel že konecne padne ten sprostý AGEM !
Odpovedať Známka: 8.8 Hodnotiť:
 

Zajtra tam posielam SOI, uz ma sere ze tam chodia studenty kupovat 1ks za 3,5 SK
Odpovedať Známka: -8.9 Hodnotiť:
 

ic do pici...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Agem kazi MOC predaj, treba urobit poriadok.. do pici potom mozes ist ty!
Odpovedať Známka: -5.0 Hodnotiť:
 

A co na nom kazi? Napr. taka A..a ma castokrat lepsie ceny a neporovnatelne vacsi vyber (napr. notebookovy SATA harddisk 7200 otacok? nehrozi).


A inac co akoze cakas - ze ked to zatrhnu, tak vsetci studenti budu chodit nakupovat k tebe? Smola, trh - nedokazes konkurovat, padaj prec. A so SOI si mozes utret rit.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a co?:) ved agem je aj velkoskladovy maloobchod tusim..
Odpovedať Hodnotiť:
 

za to ze maju budovu v totalnej riti a preto nizke ceny studenti nemozu..
Odpovedať Hodnotiť:
 

v tom ageme maju vyber jak ja v pivnici (myslim tym moje prve pc a suciastky.. z toho dva kusi z toho tri a to ja asi tak vsetko z tejt kategoria

este ze je tu alza.cz/sk
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

no to uz len dal reklamu "firme"
lol
Odpovedať Hodnotiť:
 

Skúste alfacomp.cz! Dosť dobrá stránka... Taký vyj...ý agem môže ísť akurát do riti a naspäť...
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

ta stranka im blbla uz pred 2-3 tyzdnami.. to je mi novinka tento clanok :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

zaujimavy clanok ale katastrofalne napisany (alebo aspon vela chyb) :(
uz v prvom odstavci je pouzita zla stylizacia ked je tam pouzite 2x slovo minimalne (aspon mne to pripada dost neprofesionalne) a aj v 4. odstavci je pouzite 2x slovo minimalne... existuju aj synonyma, za vsetky mozem spomenut aspon alebo najmenej ;)
dalej "Problém bo vyriešený" a "spôsobom modifikovany nebol"...
asi sa to pisalo narychlo a bude to v blizkej dobe opravene ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

zaujimavy clanok ale katastrofalne napisany (alebo aspon vela chyb) :(
uz v prvom odstavci je pouzita zla stylizacia ked je tam pouzite 2x slovo minimalne (aspon mne to pripada dost neprofesionalne) a aj v 4. odstavci je pouzite 2x slovo minimalne... existuju aj synonyma, za vsetky mozem spomenut aspon alebo najmenej ;)
dalej "Problém bo vyriešený" a "spôsobom modifikovany nebol"...
asi sa to pisalo narychlo a bude to v blizkej dobe opravene ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

http://banska.myminicity.com/
Odpovedať Hodnotiť:
 

mimochodom, kuknite si www.sector.sk, tiez to maju nejak rozpadnute, nemyslim ze je to hacknute, skor sa niekto vrtal v kode a nieco posral :P
Odpovedať Hodnotiť:
 

mimochodom, kuknite si www.sector.sk, tiez to maju nejak rozpadnute, nemyslim ze je to hacknute, skor sa niekto vrtal v kode a nieco posral :P
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ludia mala anketa. Chodia este bezni predajcovia IT nakupovat do Agemu?
ja som prestal chodit, lebo je to cele amaterske a uplne ma sseru, ze predavaju aj ako maloobchod a kazia ceny.
Odpovedať Hodnotiť:
 

No konecne 2. clovek sa chytil.

1. SOI
2. Zakaz predaj nefirmam a studentom bez ZL
3. SK manualy
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

A preco by mali niekomu zakazovat predavat? Ved ked chce, nech tam nakupi aj s pofidernym vyberom a sluzbami. Alebo snad mas nejaky predrazeny obchod a sere ta, ze nechodia nakupovat k tebe?
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

co je u teba predrazeny? Sa zobud, co myslis, ze doprava v pripade reklamacie je zadara? Potom straca vyznam mat predajcov ktori ti poskytnu aj patricne sluzby, ktori nakupia vo velkoobchode, predaju so ziskom. Len pre tvoju predstavu Agem je ten, co pokazil trh na slovensku. Agem je ten, ktory predava koncakom za velkoobchodne ceny, Agem je ten, koli ktoremu mas problemn najst normalneho predajcu vypoctovky, ktroy by predaval kvalitne veci a s adekvytnymi sluzbami.

Normalne som sa vytocil :-)
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

No pre mna je predajca s adekvatnymi sluzbami dell, hp, lenovo a pod. a ked nie tito, tak nemam problem najst lokalneho predajcu so sluzbami, neviem o com hovoris. V com sa lisi ten kto nakupuje v ageme on ineho skladaca? Zavidis agemu, alebo co? Pre mna ako koncoveho zakaznika ceny nepokazili ale opravili, chapes? A mohli by zacat predavat aj potraviny...
Odpovedať Známka: 6.7 Hodnotiť:
 

dobre, chod do agemu po technicku podporu. Chod tam nieco reklamovat, hlavne ak si mimo BA. Ake mas na to naklady? Musis tam ist minimalne na dvakrat a podobne. Kupis v maloobchode u svojho oblubeneho predajcu a ten vytiahne druhy kus a nebavi sa, vyreklamuje si to sam bez toho, aby si musel cakat. Tam je rozdiel. Naucte sa mysliet tak ako vsetci obcania unie, ked uz sa tam 90% z vas tak strasne hrnie do tej unie.

Stado ste vacsina!
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

To je to riziko, ktore som dobrovolne podstupil. Ked ho nechcem, tak kupim u toho malopredajcu. Problem je, ze vacsina vie o tom ho.no a aj tak ti neporadi, zacne vymyslat vselijake rozpravky (cest vynimkam).
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ty si teda riadny blbec !!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

A neviem co furt <>ujes o studentoch - vela ich aj tak nakupuje tak, ze to da zobrat niekomu kto ide nakupit a ten niekto to vacsinou berie na firmu, pre ktoru pracuje (ak nie priamo jeho vlastnu) - a keby aj zakazali, tak k tebe urcite kupovat nepojdu za superdrahe ceny, napr. na uz spominanej A..e alebo castokrat aj A....p (ked najdes lacneho predajcu) ponuka aj nizsie ceny ako Agem.

Takze si od toho nic neslubuj debile.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Este raz pre zadubencov..

Agem je velkoobchod cize tam nemaju co hladat studenty co kupuju 1 picovinu, sere ma len to ze kazia MOC predaj... Ked chce student mys tak nech si ju kupi v PC obchode a ne velkosklade...
Odpovedať Hodnotiť:
 

No teba musia dobre srat ti studentY :). Nebudem si kupovat gulickovu mys za 500 ked mam moznost kupit opticku za 300, to by som bol sprosty, samozrejme znamy si vzdy nieco zarobi, aspon v mojom pripade. A vsetkych skladacov mozem mat v <>, chapes, totalne ma nezaujimaju, koho zaujima ci ja mam co do huby? Nikoho, chapes? Uz(este?:-O) nie je socializmus.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

mas to trochu popletene. Tymto padom sa kazi cely trhovy mechanizmus a zaplavia nas hypermarkety a velke siete.
Mensi zivnostnik, ktory poskytuje ludsky individualny pristup zmiszne a vsetci pojdeme potom pracovat do bane a staneme sa len farmou NIEKOHO ineho.
Typicky sebecky pohlad na veci, niekedy sa hanbim, ze aj takito slovaci ziju. HANBA VAM!
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Samozrejme ze neodpovie...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja ako predajca VT som prestal kupovat akykolvek HW od Agemu asi pred 7 rokmi. Ved to je len banda odrbavacov!!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ty si uplny j.ebo. To sa vola kapitalizmus, ked nevies konkurovat, tak dovi. Ako prosim ta kazia ceny? Pokial viem, tak ceny co maju na stranke su maloobchodne, velkoodberatelia maju este dalsie zlavy.
Minule som chcel nieco kupit a co som pozeral ceny, tak najlacnejsie to bolo na alze, takze som to kupil tam, a ked to doslo, bol na tom stitok BGS Levi, tak mi tu nevypravaj o cenach.
Alebo vy spekulanti by ste chceli co najrychlejsie zbohatnut, 200% rabaty, ako maju ti zlodeji na elektroniku, velke kulove. Robil som v obchode s elektronikou, takze viem ake rabaty tam boli a to sme mali konkurencieschopne ceny.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

AGEM - vraj veľkoobchod - skôr veľký obchod - teda pre každého kto má v r... dieru !!!
Zaujímavý úvod článku - vraj "jedného z najväčších slovenských distribútorov výpočtovej techniky" - aký je len AGEM najväčší distribútor - čo takého má v distribúcii.
Lepšie vystihuje - najväčší priekupník !
Nie že predávajú aj ako maloobchod, ale najmä ako maloobchod ! - prečo by inak tam niekto posielal SOI ? - veď ak to nakúpil na ďalší predaj, tak SOI to nebude riešiť !!! Kto u nich už len nakupuje na ďalší predaj ? - veď oni aj CPU opravujú, aby nič nemuseli meniť !!!
Horšie vybavovanie reklamácií už nemá na Slovensku nikto !
Odpovedať Známka: 7.9 Hodnotiť:
 

presne tak, nemam co dodat, snad len o par postov vyssie som doplnil :-)
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

minimalne
Odpovedať Hodnotiť:
 

asi tazko boli zmenene 29. decembra 2007
Odpovedať Hodnotiť:
 

Presne tak ... hladal som ci si to niekto vsimne. Ale co vies mozno nejakym Time Transporterom to hackli :-D
Odpovedať Hodnotiť:
 

hehe, to je dobry test ci ludia vnimaju :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

http://revuca.myminicity.com/

ako sa rozsiri mesto?
Odpovedať Hodnotiť:
 

http://nove-zamky.myminicity.com/
jaka pecka :)
Odpovedať Známka: -7.5 Hodnotiť:
 

Travel to Georgia.Tours to Georgia. Hotels in Georgia.Winter tours to Georgia.
Tours to Bakuriani.Tours to Gudauri.Tours to Caucasus.
Halth tours to Georgia.Caucasus travel.
http://georgian-tours.com
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

29.decembra???
Odpovedať Známka: 5.0 Hodnotiť:
 

nieco podobne prave nachadzam aj na stranke www.sirava.sk ....
Odpovedať Hodnotiť:
 

aj mna sere ked dojde do agemu nejaky manik (najlepsie z celou rodinkou) a vyberaju kompjutre od vymyslu sveta a nikto z nich tomu nerozumie...a ja stojim za nimi v desat minutovej rade, len aby som povedal nazov firmy a oni my povedali "mozete ist k pokladni". fakt hruuuuuuza.
kto napisal ze alza je lacnejsia? a co maju lacnejsie???
Odpovedať Hodnotiť:
 

Napr. pamate su o par korun lacnejsie, ale nakoniec zaplatis viac, lebo 50Sk je dorucenie tusim. Ja som ale chcel kingstony a tie v ageme ani nemaju a v bgs-e boli dokonca drahsie. Nechapem, ze nemozu v ageme urobit 2 pokladne - velkoobchod, maloobchod. A to ani nevravim o vybavovani reklamacii v ageme. Navyse je pri zasielkovom obchode moznost tovar vratit, co pri ageme nehrozi. Ale dost bolo reklamy na alzu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

no tak to mi napis aku pamat si videl lacnejsiu o 50sk, lebo fakt neviem o com hovoris. sak to by bola jaka haluz keby bol velkoobchod drahsi jak nejaky internetovy šop. hmmmmmm......
s tymi reklamaciami je to pravda ked na daco cakam skoro mesiac... ale vlastne maju podla zakona nato pravo
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tusim ddr a-data 1g 400mhz, lenze to nie je o 50sk lacnejsie, 50sk je poplatok za dorucenie, o to je to drahsie. Ale priamo na alza.sk to neuvidis, tam ma moznost roznych zliav ked som registrovany a tak mi to vyjde lacnejsie ako to co vidim na www.agem.sk. Ale pri 3000sk ma nejakych par korun nesere, hlavne ked mam alzu skoro pri dome :-D a do agemu sa musim trepat cez celu blavu...
Ide o to ze agem ma 2 cenniky - pre velkoodberatelov a pre beznych smrtelnikov :) (teda aspon myslim) a pre mna plati ten druhy. Daju sa samozrejme najst veci co su o dost lacnejsie v ageme a zas co su porovnatelne drahe, al. trochu lacnejsie v alze.
Odpovedať Hodnotiť:
 

jaaaj tak ked kukas maloobch. cennik tak chapem... to su iba ich orientacne ceny... normalny cennik je lacnejsi ako ten išop... chapes? proste tam NENAJDES lacnejsiu vec
Odpovedať Hodnotiť:
 

No hej, ale hore bola debata, ze predavaju aj ako maloobchod, tak som pisal, ze ani tak nejsu uplne najlacnejsi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

agem nikdy nic nepredaval ako maloobchod, to ze maju na strankach maloobchodne ceny neznamena ze to aj predavajú ako maloobchod, to su iba orientacne ceny pre predajcov...

Odpovedať Hodnotiť:
 

No mne ako kupujucemu je to jedno, ide mi o cenu za aku to kupim a to je vacsinou ta cena co je tam. Ja do agemu chodim tak raz za rok, tak sa v tom moc neorientujem ;). Prestal som tam kupovat, lebo tam maju fajn znacky ako a-data...
Odpovedať Hodnotiť:
 

hmm... najprv pises ze v ageme nemozes kupovat, teraz zas ze tam chodis raz za rok...
a ja myslim ze a-data su v pohode pamate, predal som ich stovky, a vadnych bolo len zopar kusov... tak jak vsetko ostatne, nic extra....
Odpovedať Hodnotiť:
 

peto ty si dalsi IT-ckar co tomu rozumiii
Odpovedať Hodnotiť:
 

No sak raz za rok to je akoby som tam ani nechodil, aj to tam vzdy cakam hodinu, asi mam "stastie". A neviem kde si dosiel na to ze nemozem?
Inak o a-data dobre vediet, aj ked ja som pocul nieco ine, ale ja viac verim kingstonu, aj ked su drahsie (dalsi faktor je ze uz som mal kingstony a nechcel som miesat).
A inak vinetou neviem naco narazas. Najdi si prvy prispevok od iii o com sa vlastne rozpravame. Ja ked tam idem tak dam babenke zoznam, ona to tam natuka a hotovo. Ale inak je agem fajn, pred nim boli na vsetko nehorazne marze, vsetko bolo nechutne predrazene. A IT sa rozumiem, to si mozes byt isty ;-).
Odpovedať Hodnotiť:
 

od 1.1.2008 maju malo-odberatelia v ageme koniec, len s ZL a OP...
Odpovedať Hodnotiť:
 

TAM SA NEDALO NAKUPOVAT MALOOBCHODNE NIKDY
Odpovedať Hodnotiť:
 

iii ma pravdu ja nevim o com tocite, jake maloobchodne nakupovanie, no tam ani nikdy nebolo...
Odpovedať Hodnotiť:
 

eee...to co mas za udaje ze od 1.1.2008 to si kde vycital? sak tam sa vzdy dalo nakupovat len s OR alebo LZ
Odpovedať Známka: 8.0 Hodnotiť:
 

ŽL
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked to bolo zmene 29.novembra 2007 tak ja som riadne posunuty v case ..asi si budem musiet prestavit vsetku elektroniku co ukazuje datum asi o mesiac dva dozadu :)) ... ..skorej by som povedal ze 29.novembra im to tam naposledy prepisali :)) mozno by som este niekde nasiel screen z pred mesiaca co som poslal kamosovi :) ze je tam hack :)) ..a preto sme presli ku konkurencii bo nebola moznost pristupu ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ma niekto skusenosti s Green Browserom na ktory sa tu
odvolava jeden z diskutujucich?. Dakujem za serioznu
odpoved.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Safari forever :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

agem je deravy ako swina mohli by si uvedomit par veci a naj sranda je ze aj shark ma tie iste chyby ;DDD
Odpovedať Hodnotiť:
 

experti! mohol mi skapat pc tak ze ani nepipne?stalo sa tak po tom co som pri skenovani disku nasiel 2x virus daky hackersky utok-sledovaci program a aj napadnute subory spywerom vsetko odstranil cez pandu- platenu A PRASK 3X RESTART A BOLO POROBENE-NIC ZIADNA ODOZVA CIERNY MONITOR ---PORADTE HLAVY STUDOVANE
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár