|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mcbaran
Od: mcbaran
|
Pridané:
21.11.2007 18:05
nechápem článku, to akože sp1 bude vydaný preto aby zrýchlil vistu.. som myslel že ide o to aby napravil nejaké chyby..
|
|
dusky
Od: dusky
|
Pridané:
21.11.2007 18:18
a co sa da na tom nechapat? no chyby ale nevidim dovod aby sa nesnazili zvysit aj rychlost a hlavne urcite by sa malo testovat, ci sa rychlost zvysila. najma na slabsom hw by sa to veru zislo, na notebook som si nainstaloval vistu aj rychlo odinstaloval, bola pomala jak slak
|
|
lolek
Od: lolek
|
Pridané:
21.11.2007 18:26
respektive tvoj notas bol pomaly jak slak a neutiahol ju ze? :D
|
|
Laco
Od: Laco
|
Pridané:
21.11.2007 18:27
1+
|
|
dusky
Od: dusky
|
Pridané:
21.11.2007 18:32
celkom vtipne :)
moj notas je pomerne slusny, ma 768 MB pamate a 1.6 ghz procesor. xp na nom slapu uplne spickovo, s vistou to bolo fakt utrpenie.
|
|
Laco.
Od: Laco.
|
Pridané:
21.11.2007 19:00
Na tom si Vistu neviem predstavit...a vlastne ani XPcka :-)
|
|
dusky
Od: dusky
|
Pridané:
21.11.2007 19:05
velmi vtipne... ked si mal prve xp, kolko si mal pamete a aky cpu? pouzivam to ako cisto klientske PC ked cestujem, vyvoj robim na desktope, na taketo pouzivanie xp to ma az prehnany vykon
|
|
Nerte
Od: Nerte
|
Pridané:
21.11.2007 19:36
Pravda pravda... u mna to bol Celeron 633 MHz a tusim tych 768 MB pamate (superpomalej samozrejme :-D )... stare dobre casy. A vsetko ficalo v pohode.
|
|
Matko
Od: Matko
|
Pridané:
21.11.2007 20:47
Mam 1GB RAM, dvojadrovy Intel T7300, grafika GF 8600M GT a Vistu si tam nedam, ved XP je uplne v pohode.
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
21.11.2007 21:28
Ja mam notebook tiny g900, intel p4, 2x 3GHz procesor, 2GB ram, ati radeon 9700 A VISTU SI TAM NEDAM :D
|
|
Odee2
Od: Odee2
|
Pridané:
21.11.2007 22:12
Ja mám notebook a VISTU SI TAM NEDÁM!!!
A mám aj mikrovlnku, práčku, chladničku, farebný televízor, video a ani tam SI VISTU NEDÁM!
|
|
SOLARIS
Od: SOLARIS
|
Pridané:
21.11.2007 22:24
mam VISTU za 15dni mi treba volat kvoli aktivacii a sa vykaslem a dam si kradnute XP
|
|
XXX
Od: XXX
|
Pridané:
21.11.2007 22:57
ja mam tez notas turion x2 1.6GHz 2giga DDR2 256vga ATI a mam xp slape super... vistu si tam tez nedam,je na pic... spomaluje jak slak...
|
|
aXa
Od: aXa
|
Pridané:
21.11.2007 23:00
nenapises nam sem aj seriove cislo?
|
|
Od:
|
Pridané:
21.11.2007 23:04
ja mám
|
|
Styx
Od: Styx
|
Pridané:
21.11.2007 23:51
Kamarat si kupil novy asus za 32 litrov z velkoskladu bez dane a mal tam nahodenu vistu a ked ho zapol na baterku tak mu po starte vyrzal asi tak slabsiu hodku ...
|
|
aXa
Od: aXa
|
Pridané:
21.11.2007 23:11
sa ti rozum cisti? najskor si kupis vistu a potom ukradnes XP?
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
21.11.2007 23:11
Odee2 si lepsi ja nemam video :-P
|
|
matus
Od: matus
|
Pridané:
22.11.2007 21:32
Ale ja si na pracku VISTU DAM!!!
|
|
aXa
Od: aXa
|
Pridané:
21.11.2007 22:58
ja mam notebook big, intel P6 4x8Ghz 8GB RAM, nvidia 12600
VISTU SI TAM NEDAM :D
|
|
UJO MRKVA
Od: UJO MRKVA
|
Pridané:
22.11.2007 8:09
MAM ENIAC A VISTU SI DAM :D
|
|
all
Od: all
|
Pridané:
22.11.2007 15:43
ENIAC bol cool.
|
|
all
Od: all
|
Pridané:
22.11.2007 15:42
asi nevieš, čo je to prehnaný výkon, inak by si to nenapísal.
|
|
352645y3
Od: 352645y3
|
Pridané:
21.11.2007 22:30
Lol, ze pomerne slusny :DDDD
S 768 MB by som nechcel pouzivat ani XP. Ja mam v ntb 2 GB RAM a hlavne 7200-otackovy disk s kolmym zapisom a Vista lieta absolutne bleskovo.
|
|
gofiho brat
Od: gofiho brat
|
Pridané:
22.11.2007 2:06
a moja babka ma 16GB ram v ntb a 15000-otackovy disk s uplne najkolmejsim zapisom a Vistu si tam neda....
|
|
Bosz
Od: Bosz
|
Pridané:
22.11.2007 8:13
Ale preco tam ma najkolmejsi zapis? Shak najnovsimi vyskumami sa zistilo, ze je lepsje mat sikmi zapis... lamas
|
|
lamer
Od: lamer
|
Pridané:
22.11.2007 12:07
a ja mam tot v praci krepy notebook s 256 mega pamati a to mam akoze na nom aj robit? vkuse skripe diskom
produktivita prace 30 percent
a nekedy mam chut ho jebnut von oknom
|
|
ppp
Od: ppp
|
Pridané:
22.11.2007 15:45
ano, jebni sa von oknom a usetris si nervy.
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
22.11.2007 18:12
Alebo si daj nanho Vistu
|
|
matus
Od: matus
|
Pridané:
22.11.2007 21:35
a potom ho bez vahania jebnes von
|
|
siri
Od: siri
|
Pridané:
22.11.2007 0:51
Pomerne slusny? Co blaznis? Nevravim, ze ho mas vyhodit, ale pomerne slusny v dnesnej dobe znamena uplne ine parametre...
|
|
MAJAK
Od: MAJAK
|
Pridané:
22.11.2007 8:04
to co mas za laptop? ja mam 2 giga pamat 667mhz ddr2 cl4 disk sata2 160giga grafika x1600mobile 256mb ddr3 zvuk hd hybridna tv karta, hdmi, a vselijake klasicke veci.. wifi, bluetooth v2.0, blu-ray mechaniku, a take bezne veci... notebook ma aj subwoofer :) Asus W1Jc a hlavne neni velky ako jeho podobni kolegovia (toshiba a obdobne kokotske znacky) je to 15.4" takze vhodny aj na cesty HOWK
|
|
MAJAK
Od: MAJAK
|
Pridané:
22.11.2007 8:06
a este procak som zabudol :> Intel C2D T7200 2Ghz takze slusne si myslim az na cenu... :D za to by clovek mozno aj uvazoval ze vezme IBM Lenovo ale model ktory som chcel ja stal o 25tisic viac a cena 115000 uz je moc nepristupna LOL
|
|
krtko
Od: krtko
|
Pridané:
22.11.2007 9:30
chod si dat horalky
|
|
mooo
Od: mooo
|
Pridané:
23.11.2007 11:54
no poznam dost vela ludi s asusmi a vsetci maju rovnaky problem. Ani nie po roku je šasi tak vykyvana, ze mam strach ten notas otvorit lebo sa bojim, ze mi jedna cast zostane v jednej ruke a druha v druhej ;)
BTW notasi od toshiby patria k tym kvalitnejsim znackam
|
|
WiFi
Od: WiFi
|
Pridané:
22.11.2007 10:35
daj si facku a prestan sa tu vytahovat jak male decko.
|
|
aXa
Od: aXa
|
Pridané:
21.11.2007 22:51
Vista nebola pomala, ale tvoj notebook :-D
|
|
gabriel
Od: gabriel
|
Pridané:
22.11.2007 12:47
este si nepochopil, ze OS je ten soft, co ma dat co NAJVIAC prostriedkov softom s ktorymi pracujes? podla teba to vista splna? podla mna nie.
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
22.11.2007 20:25
Najviac ma na Viste sere ten otacajuci sa kruh, ked nieco robi a ze musim kazdu chvilu odklikavat allow. fakt na posratie.
|
|
aXa
Od: aXa
|
Pridané:
22.11.2007 22:06
vsetko sa da nastavit, ale pre teba je lepsie si kupit hraciu konzolu. Tam nie je otacajuci sa kruh ani nemusis odklikavat allow :-D
|
|
aXa
Od: aXa
|
Pridané:
22.11.2007 22:08
vista ma lepsi planovac ako xp, takze podla mna je na tom lepsie, ale ty to pochopis az ked si kupis novy pocitac
|
|
Jan Kunder
Od: Jan Kunder
|
Pridané:
21.11.2007 19:41
Ak bola chybou pomalost?
Nie vseobecna, ale napr. multimedia cez siet, streamovanie, rozne bugy, kt. "iba" spomalovali OS?
(aj) Orave preto bol vydany SP1 - aby to opravil (=aj zruchlil)
|
|
Mac
Od: Mac
|
Pridané:
21.11.2007 20:01
Skor aby si ludia kupovali Apple lebo su najlepsi
|
|
aXa
Od: aXa
|
Pridané:
21.11.2007 23:13
marketing maju vyborny
|
|
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
22.11.2007 12:39
aj OS, MS to bude trvat dalsich 6 rokov kym MacOSX ako tak dozenu a to tam bude plno bugov este
|
|
aXa
Od: aXa
|
Pridané:
22.11.2007 22:10
v com je macos lepsi ako vista? co musi MS dohanat?
|
|
www
Od: www
|
Pridané:
21.11.2007 18:29
Chlapi, zostante pri XP-ecku, alebo radsej pockajte na to co pride po Viste. Urcite sa z chybeneho "vistakroku" Bill pouci...
|
|
mnam
Od: mnam
|
Pridané:
21.11.2007 18:59
Bill sa uz mal davno poucit a prestat strkat nos do veci do ktorych sa nerozumie...
|
|
Xwing
Od: Xwing
|
Pridané:
21.11.2007 19:33
Bill už má aj tak všetko na háku, odstúpil, teraz sa vešajte na Ballmera :)
|
|
moj nazor
Od: moj nazor
|
Pridané:
21.11.2007 19:36
Billovy sa to velmi pekne oplatilo, chcete povedat, ze na Viste prerobil? :))
|
|
moj nazor
Od: moj nazor
|
Pridané:
21.11.2007 19:37
opravujem sa:
dativ, cize Billovi
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
22.11.2007 20:27
Zeby nam sem pisala umela inteligencia co po sebe dokaze najst chyby a este si ich aj zdovodnit. Je to urcte lepsie ako Vista. :D
|
|
Po Viste
Od: Po Viste
|
Pridané:
21.11.2007 20:20
pride JehoVista
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
21.11.2007 20:37
KLop, klop.
- Kto tam?
- Tu svedkovia Jehovovi. Chceme sa porozprávať.
- A koľkí ste?
- Dvaja.
- Tak sa porozprávajte!
|
|
Lenon
Od: Lenon
|
Pridané:
25.12.2007 13:00
Tak to bolo trefné,trochu osvieženia po tých oddborníkoch.
|
|
aXa
Od: aXa
|
Pridané:
21.11.2007 23:19
si na praskoch?
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
22.11.2007 18:14
On beží na šumienke !
|
|
aXa
Od: aXa
|
Pridané:
21.11.2007 23:02
bud konkretny o akom chybnom kroku hovoris?
|
|
aXa
Od: aXa
|
Pridané:
21.11.2007 23:02
bud konkretny o akom chybnom kroku hovoris?
|
|
Robert
Od: Robert
|
Pridané:
21.11.2007 18:33
Ani Win XP na zaciatku neboli neviem ake terno a po vydani SP2 je to asi najlepsi soft, aky kedy M$ vypustil.
Podla mojho nazoru podobny vyvoj podstupi aj Vista. Treba este vyckat.
|
|
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
22.11.2007 12:41
a stale je to sracka s plno bugami a dierami aj po tolkych rokoch...
|
|
matus
Od: matus
|
Pridané:
22.11.2007 21:44
ano, treba cakat kym vydaju dalsi win, potom budu ludia prosit o vistu.
|
|
Frog
Od: Frog
|
Pridané:
21.11.2007 18:51
vývoj v oblasti IT neni len o pokračovaní uspešnych produktov a zvyšovani vykonu, z času na čas každy produkt neminie tzv. slepá cesta, čiže obdobie kedy novy produkt neznamená krok vpred, ale naopak, stagnaciu alebo dokonca až zoslabenie voči staršej verzii. To sa prave stalo Microsoftu, nič proti nim, XP je jednoducho relativne kvalitny OS, Vista je zamierena na zlepšenie uživatelskeho rozhrania, komfortu pri praci a vizualneho zažitku, vykonovo však za cenu slabšich vysledkov. Teším sa na Windows Seven, Vistu tak laicky povedané preskočím :)
|
|
Laco
Od: Laco
|
Pridané:
21.11.2007 19:03
Vista nieje slepa ulicka ani nahodou, aj ked ju niektory mudrlanti porovnavaju s Windows Me a odsudzuju ani sami nevedia preco.
Hocijaky stary 2 rocny PC ako to moj Celeron 2.8 GHZ, 1GB Ram a GeForxe 6200 AGP s Vistou pofrci v pohode.A nove lacne sunky s dualcore ani nebudem komentovat.
Ak tu niekdo nesie vacsinovy podiel za jej neopravnene negativne kritiky, tak to bude hniloba programatorov a vyrobcou hardware ktory uz rok spia.
|
|
Mato
Od: Mato
|
Pridané:
21.11.2007 19:06
Nevidim dovod si kupovat hardware za tazke peniaze len kvoli OS a novym okrasam, ktore nepouzivam. Aby stroj s Dualcore 2GHz a 2GB ramkou dostal od toho ich zazraku v Control paneli 3.5 / 5 tak to uz je sila :)
|
|
Nerte
Od: Nerte
|
Pridané:
21.11.2007 19:39
Nikto ta nenuti zapinat Aero a podobne veci.
Takze teba sere len to, ze mas malo bodov? ZOMG - get a life.
|
|
aXa
Od: aXa
|
Pridané:
21.11.2007 23:27
najskor si okrasu zapnes a potom nariekas :-D
|
|
Od:
|
Pridané:
22.11.2007 10:21
bodaj by nie ked mas GMA X3100 od intelu, a naviac to je len base score, podla najslabsieho, vsetko ostatne, co nesuvisi s grafikou sa ti asi pohybuje okolo 4,5, a asi aj viac, teraz si už nie som moc istý... nemám vistu..
|
|
doom_
Od: doom_
|
Pridané:
23.11.2007 11:54
HOŠI TO AERO FUNGUJE AJ POD XP STACI WINDOWS BLINDS TAKZE DALSI DOKAZ ZE VISTA A JEJ AERO JE LEN DALSI HUMBUK !!!
inak neodporucam to kupovat radsej pouzivajte xp a vistu zmazte len to zere pamet zakazuje vam to prehravat filmy kopirovat atd.
jedine ze ste sado maso potom je vista to prave orechove :DDD
|
|
Yanny
Od: Yanny
|
Pridané:
6.12.2007 15:08
A načo ti je AERO keď ti komp potom z toho zamrzne. :D Daj si linux UBUNTU 7.10 a máš tam hneď grafické prostredie podobné ako AERO ale také vymakané že moja stará šunka na ktorej ho spúšťam to zvláda ľavou zadnou. A nehovorím o nastaveniach. Bezproblémovo si tam spravíš čo len chceš. Z Vistou môžete ísť dofaku. NIKDY si ju nedám na žiadny PC.
|
|
rofl
Od: rofl
|
Pridané:
21.11.2007 23:50
No XP prinieslo nieco podstatne co bolo dovtedy u produktov MS nevidane a to bola stabilita. Od W-idle 3.11 po W-idle 2000 to bolo so stabilitou OS dost zle (MS W98 niektori preinstalovavali raz do mesiaca, 2000 nebola az tak oblubena u hracov ale za to asi najstabilnejsi OS od mrkvi vobec do dneska. XP boli skratka to co vsetci potrebovali Userfriendly OS s ktorym sa nauci robit za chvilku aj lama ktory ma dobru stabilitu (moj rekord bol tusim 3,5 roka bez reinstalu).
No a nieco taketo mi u Visty chyba. Skratka nejedna sa az o taky velky skok do predu a samozrejme ak nezainvestujes do HW tak je Vista pomala jak slak. Skratka nevidim vela vyhod oproti XP.
|
|
rofl
Od: rofl
|
Pridané:
21.11.2007 23:54
Skor naopak.
Neprijemne je aj to ze si nemozes vytvorit ani kopiu tvojho DVD (resp. DRM ochrany vo Viste by tomu mali zabranit - nemalo by sa dat ani prehrat DVD ulozene na HDD keby vsetko slo tak ako ma) co je dost neprijemne ak si kupis DVD za niekolko stovak a dojde k nemu 5 rocny brat a ide sa hrat s kotulkou :D
Takisto mnohi (nie len ja) maju problem nastavit pripojenia v sieti, sparovat dve PC atd. Skratka ak chcem prejst na novsi OS teda z XP na Vistu tak musim ist na skolenie wtf ???
Nakoniec Statistiky vravia svoje. Vista je tu takmer rok a nema ani 25% hh. Mozno sa to postupom casu zlepsi ale dovtedy tu bude jej nastupca
|
|
rofl
Od: rofl
|
Pridané:
21.11.2007 23:59
no a aby som to nejak uzavrel. Staci sa pozriet na hru Crysis. Myslis si ze optimalizaciou kodu by nemala mensie HW naroky ?? Ibaze ta hra je ten impulz kvoli ktoremu si kopa ludi kupi nove a lepsie PC. (co mne pride ako hlupost) a rovnako teda nebudem kupovat resp vylepsovat PC kvoli novemu OS ak vsetko potrebne spravim aj na tom starom
P.S.
Na desktope mam XP
na notebooku Vista Bussines - ked si najdem trocha casu tak podam ziadost o downgrade (za posledny mesiac som si na to cas nenasiel :D )
|
|
Norwaiz
Od: Norwaiz
|
Pridané:
22.11.2007 9:01
ono sa to robí veľmi jednoducho, stačí otvoriť oči:
1. urobí sa supermagbombastická hra s supermegabombastickou grafikou a vymoženosťami a k topmu sa urobí super drahá megabombastická marketingová kampaň, samozrejme všetko je to podporované spoločnsoťami ATi, nVIDIA, Intel a atd. ktore finacuju vyvoj, prezentaciu tejto hry a poskytuju najnovsi HW developerom tejto hry, ktorý nashcvál túto hru neoptimalizujú resp. optimalizujú pre drahé HW!!. Odmena tymto spoločnostiam je to, že sa im zvýši predaj - GFX, CPU...resp. začnú sa predavať aj veci nové, čerstvo vyvinuté a to len vďaka tomu, že sa nájdu detičky, ľudia, ktorý si kvôli jednej hre kúpia nový kus HW.
Je to na nás, my si určujeme vývoj a ceny...len keby si toho boli vedomý všetci..;-)
|
|
kalambur
Od: kalambur
|
Pridané:
22.11.2007 9:43
crysis spolufinancovala nvidia. dokonca "experti" z nvidie spolupracovali na vyvoji, aby optimalizovali hru pre najrozsirenejsie karty gf8800 a dx10 muhaha... pozrel by som si degosa, ktory vyjebe 25k+ za HW, aby mohol 10 hodin strielat ufonov v akoze realistickej grafike
|
|
Norwaiz
Od: Norwaiz
|
Pridané:
22.11.2007 10:03
tých degošov sa nájde na svete milióny.. a o to ide.. :-) je to realita
|
|
Mato
Od: Mato
|
Pridané:
21.11.2007 19:04
mas pravdu, dobry prispevok. Vista aj ked obsahuje rozne "WOW" efekty pracu nikomu neulahci, pokrocilym uzivatelom akurat znechuti pracu zbytocnymi dialogmi a roznymi "Centrami pre..." a lajkom roznymi obsiahlymi hlupostami este viac pomota hlavu. Len sa bojim, aby sa nezacali robit kroky, ktorymi nas k Viste prinutia - staci ked uz vsetky nove znackove PC / NB maju OEM Visty, alebo ak nemaju tak drivery pre Xp nie su.
Zlate Xp.
|
|
mss
Od: mss
|
Pridané:
21.11.2007 19:10
som zvedavy ci vista nedopadne ako win ME
|
|
hmm
Od: hmm
|
Pridané:
21.11.2007 19:27
Windows Me dopadol preto tak ako dopadol, pretoze v tom obdobi Microsoft velmi tesne za sebou vydaval jeden OS za druhym...
Windows 98 (1998), Windows 98 druhe vydanie (1999), Windows Me (2000), Windows 2000 (2000), Windows XP (2001)
Nebol ziadny dovod prechadzat po roku-dva na ME, kedze 98-ky boli skoro to iste...
Lenze za rok-dva po Viste tentokrat nepride novy Windows ako predtym, ale az tak okolo roku 2011-2012, takze Vista rozhodne nieje a nebude novym ME a nieje ani slepou vetvou vyvoja ani nic podobne...
MATO >>> Nikdo od teba neocakava ze si kupis novy HW, ale preto este nieje Vista zly system a svojho casu boli na tom XP-cka ovela ovela horsie na smiesnych Celeronoch 300MHz s 256MB Ram...
To sa o Viste povedat neda, slape dobre aj na starsich PC co je v podstate necakana novinka od Microsoftu :-)
|
|
Peter T.
Od: Peter T.
|
Pridané:
22.11.2007 5:31
Hehe, nebol.. A napriek tomu pred pobočkou stál rad tisícok ľudí, ktorí tam čakali celú noc, a ten najväčší šťastlivec čo spal v spacáku úplne prvý pred dverami, bol aj v televízii :-)
Ktovie, ako sa tváril o týždeň neskôr..
|
|
aXa
Od: aXa
|
Pridané:
21.11.2007 23:09
co to tu trepes?
|
|
Xwing
Od: Xwing
|
Pridané:
21.11.2007 19:29
wtf? Vista ževraj mimoriadne efektívne využíva dostupnú pamäť? S 1GB swapuje každú chvíľu... a mám to otestované na nejednom PC, o 512MB ani nehovorím to je horor s takým niečím pracovať.
|
|
3526426
Od: 3526426
|
Pridané:
21.11.2007 22:33
Zeby uz aj najlacnejsie notebooky (a o desktopoch ani nehovoriac) uz mali 2 GB?
Pred rokom co stala RAM 3 tisic Sk, stoji dnes 700 Sk, takze za polovcnu cenu mas dvojnasobok.
Ale ked to niekto musi stale porovnavat s prehistorickymi zostavami (512 MB mal moj pocitac uz v roku 2002), tak nech si posluzi a ponadava...
|
|
rofl
Od: rofl
|
Pridané:
22.11.2007 0:16
Dufam ze uz zarabas a vazis si koruny ked povies ze NAJLACNEJSIE NOTEBOOKY MAJU 2GB RAM ???
kua bracho tak tymto si ma naozaj prekvapil. 8D Kludne mi este napis v ktorom obchode si to videl a hned tam idem :D :D
|
|
gofiho brat
Od: gofiho brat
|
Pridané:
22.11.2007 2:09
si uzasny, inteligentny a iste aj krasny, ze mi das tvoje telefonne cislo?
|
|
Jaguár
Od: Jaguár
|
Pridané:
25.12.2007 13:35
Prosim chod za svojim učitelom matiky aby ti opravil znamku,skus si to este raz prerátat možno ti vyjde viac ako polovica.
|
|
aXa
Od: aXa
|
Pridané:
21.11.2007 23:05
si pozri, co vsetko bezi vo viste a co v xp. ked nevies pracovat s windows, tak si kup hraciu konzolu.
|
|
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
22.11.2007 12:43
vo viste sa nepracuje. v XP treba kooperovat so spywares a mallwares, mat po ruke instalacne cd a urobit si odklepavaci automat na reinstalaciu, potom je to ok
btw PS2+PS3 by som nevymenil za PC+XP a uz vobec nie za vistu.
|
|
aXa
Od: aXa
|
Pridané:
22.11.2007 22:15
ked si nevies nastavit OS, tak ostan radsej pri tej konzole, kde je to uz nastavene. konzoly su urcene predovsetkym pre vas deti, tak nerypte do toho comu nerozumiete.
|
|
aXa
Od: aXa
|
Pridané:
22.11.2007 22:17
spyware, malware, kone a ine havede maju na pocitaci iba sekretarky, deti a lamy
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
24.11.2007 17:54
aXa - podla mna si alebo clovek plateny microsoftom alebo echt zhuleny typek co ma IQ Mojsejovcov
|
|
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
21.11.2007 19:33
neurazte sa ale nehorazne zavadzajuci nadpis, niekedy netrebanadpiy robit prilis jednoduche a radsej vypisatpresnu informaciu ako sa pise dalej v texte ze ide o RC
|
|
Michal
Od: Michal
|
Pridané:
21.11.2007 20:10
Uz davno ma zaujima, ze aky je na DSL.SK presny rozdiel medzi 'konecnou' verziou a 'finalnou' verziou? Pripadne medzi 'originalnou' a 'povodnou'? Teda okrem toho, ze si snad autor mysli, ze 'finalna' nie je trapne po slovensky a tym je nejako viac sexy alebo co ... Sak to sem davajte cele v anglictine, ked sa za slovencinu hanbite a hotovo. Nebude problem.
Inac dobre citanie, len som to uz potreboval zo seba dostat ;-)
|
|
ricin
Od: ricin
|
Pridané:
22.11.2007 13:08
presne s tebou suhlasim, tieto pojebane paskvily ktore so slovencinou nemaju co robit tu nemaju vobec co hladat. Ked uz chcete napisat clanok tak ho napiste po slovensky bez vsetkych tych trapnych anglanskych vyrazov. To sem potom mozem narvat vyrazy aj z nemciny a talianciny a nakonec to bude vyzerat jak madarsky gulas. A vobec madari by mali ist za dunaj a nie pisat clanky a prispevky na nasich slovenskych strankach.
|
|
János Szlota
Od: János Szlota
|
Pridané:
22.11.2007 15:46
statny junak! takych ako ty potrebuje nase mlade lovensko
|
|
Ferko
Od: Ferko
|
Pridané:
22.11.2007 21:56
Madari za Dunaj, slovaci pod Tatry a o uvolnene uzemie sa postaraju rakusania.
|
|
aXa
Od: aXa
|
Pridané:
22.11.2007 22:28
a Ferka do polepsovne
|
|
Salvo
Od: Salvo
|
Pridané:
21.11.2007 20:23
Mam nainstalovanu Vistu priblizne pol roka a nemam s nou vobec ziaden problem (IBM thinkPad T60). Musim povedat, ze XP mi bezalo taktiez uplne v pohode, ale predsa len evoluciu nezastavime :) Inac v praci 10hodin denne pouzivam SUN solaris (Unix) a musim povedat, ze pre beznu pracu doma doma je Windows uplne otpimalny.
|
|
mikosuo
Od: mikosuo
|
Pridané:
21.11.2007 21:15
teraz od veci tu reklamu na zaciatku na tu tatrabanku(alebo nieco take) to nemyslia vazne ja 5 sekund nemozem na nic kliknut to je blbe nevadi mi ked sa zmensi a blika si tam ale ked jak j**la ide na celu stranku a nemozem kliknut to je na je***tie
|
|
Peter T.
Od: Peter T.
|
Pridané:
22.11.2007 5:34
Poradím: Firefox a Flash Block plugin.
Ani by si neveril, ako sa celý web skľudní a spríjemní bez tých všetkých blikajúcich a zavadzajúcich obrázkov :-)
|
|
peto
Od: peto
|
Pridané:
21.11.2007 21:22
Po dlhom case som pustil operu, kde nemam blokovany flash a ta reklama je tu ako dlho? Da sa nejako blokovat flash v opere tak ako vo firefoxe? (mam taky plugin, ze sa zobrazi len ikonka a ked to chcem vidiet tak kliknem na to)
Takato reklama vo mne vyvolava iba nechut a tak ma skor opacny ucinok.
|
|
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
21.11.2007 22:46
o akej reklame to tu hovorite ? mne nic nevyskakuje. (asi som dobre zabezpeceny :D )
|
|
radzimko
Od: radzimko
|
Pridané:
21.11.2007 23:14
presne tak ak cudujem sa ze este existuje clovek co nepouziva Adblock!!a k tej viste...pouzivam ju cca 3mesiace slape ako hodinky no na zaciatku to tak nebolo:-) vela aktualizácii ktore boli do teraz vydane jej urcite pomohli....upozornujem ze pouzivam sucasne aj linux...a k tomu hodnoteniu ja mam 5.4
|
|
trtko
Od: trtko
|
Pridané:
22.11.2007 13:17
hej a ja ho mam az po zem
|
|
peto2
Od: peto2
|
Pridané:
21.11.2007 23:36
jj tiez som sa o tej reklame dozvedel iba nahodou, v Opere stlac prave mysidlo a v ponuke vyber Blokovat obsah (alebo to bolo CTRL+RMB?) a vyber ramec ktory chces blokovat :-)
|
|
Peter T.
Od: Peter T.
|
Pridané:
22.11.2007 5:35
Mna úplne stačí, že Firefox (Flash Blocker) mi všetky flashe ukáže iba ako ikonky, a keby ma náhodou nejaký zaujímal, tak naň kliknem a spustí sa.
|
|
cerstvy
Od: cerstvy
|
Pridané:
22.11.2007 0:58
Vista je v pohode, ked su aj aplikacie pre vistu, ja som spokojny s vistou,napriklad tv vystup nabehne skor ako na xp
|
|
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
22.11.2007 12:45
a zatial sa ti mnozi mallware, kupil si si calex a mas v nom plesnivy syr a si spokojny, to preto ze si este nevidel cistu chladnicku
|
|
aXa
Od: aXa
|
Pridané:
22.11.2007 22:22
uz vychladni prosim ta. trepes somariny. ak mas v pocitaci nejaky bordel, tak si na to niekoho zavolaj, ked na to nestacis alebo si kup hraciu konzolu.
|
|
seeltestistom
Od: seeltestistom
|
Pridané:
22.11.2007 4:27
Hello guys!
Lets to play with me <a href=http://onlinepoker.goandfuckme.com/>online poker</a> right now! See in my signature
Bye
|
|
MAJAK
Od: MAJAK
|
Pridané:
22.11.2007 8:07
chod do pice s takymi linkami spamer vytrety... to by som zablokoval toto - APEL NA DSL.sk !
|
|
Riki
Od: Riki
|
Pridané:
22.11.2007 10:48
To nebude clovek ale nejaky bot uplne by stacilo keby dali pri pridavani prispevku odpisat nejaky kod z obrazka alebo nieco podobne a urcite by sa obmedzili tieto spamy.
|
|
UJO MRKVA
Od: UJO MRKVA
|
Pridané:
22.11.2007 8:09
VIRUS NA TEBA
|
|
aXa
Od: aXa
|
Pridané:
22.11.2007 22:24
si zaspal dobu? virus v dnesnej dobe?
|
|
StEvO
Od: StEvO
|
Pridané:
22.11.2007 9:25
Testoval som vistu zo zabudovanim sp1 beta a je dost rychla, oproti povodnej. S clanku mi nieje jasne, ci testovali vistu s integrovanym sp1, alebo povodnu z doinstalovanim sp1.
|
|
UJO MRKVA
Od: UJO MRKVA
|
Pridané:
22.11.2007 10:07
lol to je to same
|
|
StEvO
Od: StEvO
|
Pridané:
22.11.2007 10:21
Aj ja mam Uja nieje taky isty:-)
|
|
StEvO
Od: StEvO
|
Pridané:
22.11.2007 10:22
Aj ja mam Uja a nieje taky isty:-)
|
|
One
Od: One
|
Pridané:
22.11.2007 19:00
Vie mi niekto povedat, co ide vo Viste rychlejsie nez v XP? Lebo pozeral som mnoho testov na webe a vsetko je v XP rychlejsie.. programy, hry, rendre, mp3, komprimacia, video, .. niektore veci len o malo a niektore velmi vyrazne.
|
|
aXa
Od: aXa
|
Pridané:
22.11.2007 22:28
co tu riesis? vista prinasa kopec vylepseni a novych technologii, tak ma pravo na trochu silnejsi hw. skus porovnat w98 a wxp na ~300mhz. co myslis, co bude rychlejsie. uz si to pochopil?
|
|
UJO MRKVA
Od: UJO MRKVA
|
Pridané:
23.11.2007 9:38
TREPETE OD VECI
|
|
One
Od: One
|
Pridané:
23.11.2007 21:54
Mozno ze win 98 je menej narocny ako XP, ale pochybujem ze na win 98 mi budu programy viditelne rychlejsie rendrovat, komprimovat atd. oproti XP. Jedine na slabom systeme. Lenze Vista ide pomalsie aj na nadupanom PC.
A co take osozne ti priniesla? Akcelerovane prostredie, ktore ma na MacOS ci linuxe ovela mensie naroky? Alebo kontrolu chraneneho obsahu?
-
Tu mas literaturu: Windows Vista: záměrně zmrzačený systém
http://www.zive.cz/default.aspx?article=133885
|
|
ANTI axa
Od: ANTI axa
|
Pridané:
25.11.2007 17:55
citam tu tvoje prispevky...a je mi do smiechu...pocuj ty si iny kar!
|
|
tommy
Od: tommy
|
Pridané:
2.12.2007 14:24
Vista je len prechodovy system na windows seven. taze neocakavam od neho nejake velke zazraky. podla testov co som cital je pomalsia asi dvakrat ako xp. suvisi to hlavne s nezvladnutelnym grafickym rozhranim aero. vydavaju sp1 koli tomu aby tu rychlost napravili aspon na uroven xp. ale znova microsoft kulluje vlastny produkt vista ak chysta a vyda onedlho sp3 pre xp, krtory ma byt o 10 percent rychlejsi ako terajsie xp a bude podporovat optimalizaciu pre dual core procesory. skusal som vistu ale je to hrozne, nacitava do nebies a ked sa spustia dva veci naraz alebo viacej , tak to ide ako na starej 486. takze asi som rozmyslel a neprechadzam na vistu rto rovno pockam ked bude mat vista integrovany sp2 alebo uz prejdem rovno na novy OS Seven.
|