| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
19.11.2007 20:06
prekvapivo ?
|
| |
kubo
Od: kubo
|
Pridané:
19.11.2007 21:59
Windows XP 79.07%
Windows Vista 7.91%
MacIntel 3.41%
Windows 2000 3.16%
Mac OS 3.14%
Windows 98 0.82%
Linux 0.81%
Windows NT 0.61%
Windows ME 0.46%
takže o rok predbehne Linux Win98
a MacOS Win2000
|
| |
jano
Od: jano
|
Pridané:
19.11.2007 23:21
Pozor, MacIntel 3,41 (zrejme myslia Mac OS X na strojoch s Intelom) + MacOS 3,14 (zrejme myslia Mac OS X na strojoch s PowerPC) = 6,55 %. Stále ide o ten istý Mac OS X (resp. jeho verzie 10.3, 10.4, 10.5). Síce na XP ani Vistu (a ich súčet) sa aj tak nechytá, ale predsa len je to významne iné číslo.
|
| |
gabriel
Od: gabriel
|
Pridané:
20.11.2007 13:02
ja som videl ine statistiky
asi dost relativne, a zalezi od zdroja
|
| |
kubo
Od: kubo
|
Pridané:
20.11.2007 17:45
Hoď nejakú štatistiku!
Táto je z netapplications.com.
|
| |
eax
Od: eax
|
Pridané:
19.11.2007 20:07
preco prekvapivo ? pre mac je ovela viac komercnych softov ako pre linux.
|
| |
red
Od: red
|
Pridané:
19.11.2007 20:11
co je na tom divne, ako nejdem kritizovat microsoft, ale podla mna ak by zobrali server 2003 a upravili ho na desktop, pridali donho moznost akcelerovaneho desktopu tak by to bolo lepsie jak vista. a k uspechu linuxu sa vyjadril sam Torvalds myslienkou : " Moj ciel nie je znicit MS, ale to bude vedlajsi efekt" proste si myslim, ze nastala doba ked linux je uz pouzitelny ako aj na serveri, tak aj vo firemnom prostredi a na dekstope.
a k MAC OS X, ziadne skusenosti s nim nemam, ale podla mna viazanost na hardver neni v dnesnej dobe klucom k uspechu.
/no flame /discuss
|
| |
BlueRibbon
Od: BlueRibbon
|
Pridané:
19.11.2007 22:11
Ololol, Linux vo firemnom prostredi na desktope - mozno tak ujo s autodielnou, kde si zapisuje do pocitaca zakaznikov, ale vysvetluj vsetkym (casto nie primarne technicky zameranym) partnerom, ze im posielas nejaky .blabla format a ze nech si nainstaluju uzasny OpenSórs z nejakej stranky...
Navyse si akosi neuvedomujes, ze vo firmemnom prostredi je nakupna cena licencie len zlomok nakladov, udrzba Lunexu, riesenie kompatibility, atd. je neporovnatelne drahsie...
|
| |
ako_Vanok
Od: ako_Vanok
|
Pridané:
19.11.2007 22:41
z linuxu mozes posielat plnohodnotny format MS office a ty to ani nezbadas ze to prislo z linuxu...... open source to totiz umoznuje ulozit vo viacerych formatoch medzi ktorymi su aj xls,doc a ostatne billove zvratky pardon skratky
chlape ty si openoffice videl asi iba na obrazku :)
|
| |
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
20.11.2007 9:40
Dokument vytvoreny v OpenOffice pod Linuxom sice mozes posielat elektronickou postou kam chces, ale s jeho otvorenim v MS Office su problemy, pretoze OpenOffice nie je 100%-ne kompatibilny s MS Office. Zrejme si este nikdy neposielal svoj zivotopis do roznych firiem, ked si si hladal novu pracu. Bol by si prekvapeny kolko z nich ti spatne posle poziadavku, aby si im zivotopis zaslal v inom formate ;-)
|
| |
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
20.11.2007 11:58
No ja som pracoval na open office a dokumenty na poziadanie som zasielal vo formate doc a to boli aj jednoduche tabulky a texty no aj zlozitejsie tabulky s vypoctami a nad nimi som pracoval zhruba tyzden od rana do vecera, tak isto mi ich kamarat testoval na ms office a vsetko slapalo na 100%
|
| |
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
20.11.2007 12:57
plus samozrejme mozete spoustit MS office na linuxe, ak treba
|
| |
Mums
Od: Mums
|
Pridané:
20.11.2007 14:08
Ešte by som dodal, že aj iWork dokáže ukladať do viacerých formátov to len MS je taký, že to nezapracoval do svojich programov. Aj keď na to zatiaľ nemá dôvod.
Mimochodom iWork je na office od Apple.
|
| |
ako_Vanok
Od: ako_Vanok
|
Pridané:
20.11.2007 16:52
akoze ked ti poslem tabulku vo formate .xls win XP z linuxu tak to je xls. V akom inom formate to mam poslat???? co trepes :)))) akoze dostane niekto tvoj zivotopis vo formate .doc a napise ti aby si ho poslal v inom?? :)))
|
| |
WidloMrd
Od: WidloMrd
|
Pridané:
19.11.2007 23:23
Niekto sa teraz asi zobudil vsak? O com tu trepes? Keby si nemal v tej hlave na...te tak by si poznal nieco ako Server a tenke klienty. Tieto dokazu bez problemov bezat aj na linuxe a maju svoj Windowsacky server. V praxi sa pripoji na server a vidi to ako keby bol na oknach. Rozdiel? Nepotrebuje na to sracku menom Vista a namakany stroj s 2GB pamate. A este aby si bol v obraze firemne aplikacie bezia rychlejsie. Ale o tom ty nemozes vediet lebo vies akurat trepat sprostosti. Je mi luto ze som sa musel znizit na tvoju uroven ale chcel som aby si to pochopil.
|
| |
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
20.11.2007 9:46
Na Vistu ziadny superpocitac nepotrebujes. Podivaj sa na cenniky vo velkoskladoch, kolko stoji "namakany stroj s 2GB pamate".
S Vistou nemas bud vobec ziadne skusenosti alebo si ju instaloval na nejaku 5-rocnu vykopavku s 512MB operacnej pamate.
Prestan kdekomu nadavat a ohanat sa zaostalym Linuxom. Vyhodou Linuxu je iba to, ze je "zadarmo". Nic viac.
|
| |
garcia
Od: garcia
|
Pridané:
20.11.2007 10:24
co to tu trepes za sracky?? sak si to citaj po sebe co pises... Hlista chce MINIMALNE 2GB aby si vobec moho hrat solitare.. M$-DOS by mal dostat metal za taky vytvor ked je OS narocnejsi ako Quake4.. a este by mal dostat jeden metal za "chybu v chybe" lebo ked niekto musi patchnut patch ak to je sila... este chvala bohu ze som presiel na Mac OS X ...
|
| |
claudius
Od: claudius
|
Pridané:
20.11.2007 12:59
je to tvrdy fakt, Vista zerie vela pamate len pre seba. Ak chce niekto nieco este aj nebodaj robit, spustit PS CS3 a retusovat 16bit fotky, tak sa moze ist bodnut s 2gb ram. linux naproti tomu zerie do 128mb ram. Splna daleko lepsie definiciu OS ako vista btw
|
| |
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
20.11.2007 15:27
Zvelicovat vies, ale to je tak dohromady vsetko. 2GB RAM je dnes uplne bezny standard a minimum pre pocitacovych hracov. Tak preco sa vzrusujes nad tym, ze si zaspal dobu? Konieckoncov, Vistu je mozne upravit, tak aby jej stacilo na prevadzku ovela menej RAM. Ale to by si najprv musel pouzivat rozum, a nie mumlat nezmysly :-P
|
| |
miso
Od: miso
|
Pridané:
20.11.2007 18:22
neviem kto tu trepe sracky. tych 2 GB si riadne prehnal.. doma mam 1gb ram a hral som na viste Call of duty 4 uplne pohode.. a ked si vies ten system aj spravne udrzat pojde ti urcite rychlejsie aj ok XP..
|
| |
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
20.11.2007 12:04
Peter moje deti placu ze maju vistu ze som zly tatino lebo ich oblubene hry z originalneho cedecka nejdu nainstalovat, pocitac bol spusteny tri dni a panda mi nasla 3x virus, dostal som NOVY pocitac kde vista uz bola nainstalovana a bola tam 512MB ramka a ked som predajcovi povedal ze tam vistu nechcem lebo je tam len pol gigova ramka tak mi predajca povedal ze je to poziadavka MS
|
| |
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
20.11.2007 15:28
To je tvoj problem, ze mas zle zabezpeceny pocitac. Hadzat vinu na Vistu je dost detinske, nemyslis? Ja nepouzivam ziadny antivirus a je tomu uz par rokov, co som mal naposledy nejaky virus v pocitaci.
Je mi celkom jedno kde a aky pocitac si kupujes. Dnes sa da kupit pocitac aj bez OS, ale vzhladom na to, ze nemas s pocitacmi mnoho skusenosti, tak by som ti odporucil nechat si pocitac poskladat na mieru u distributora.
|
| |
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
20.11.2007 15:53
keby si vedel aku haluz si teraz zapotil, bol by si prekvapeny ake mam skusenosti, ja som "okna" pouzival v 1989tom roku, od 1985teho roku programujem, vistu mam zabezpecenu na maximalny stupen + panda je taktiez na maximalny stupen...
|
| |
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
20.11.2007 17:01
Tak teraz uz sa skutocne smejem :-D Tvoje "skusenosti" su v priamom rozpore z tym, co si napisal v predoslom prispevku. Co sa tyka bezpecnosti, je na tom Vista lepsie nez XP. Takze mi povedz, ake "skusenosti" su potrebne k chyteniu 3 virusov v priebehu 3 dni?
|
| |
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
20.11.2007 20:51
...su v priamom rozpore z tym... to Z mi tam nejak vadi. No. Moje skusenosti. Porovnajme na zaciatok moje a tvoje. Moje: k win potrebujem antivirak. Tvoje: Ty ho nepouzivas (aspon tak som to pochopil z tvojho prispevku..) -Myslim ze toto fakt nepotrebuje komentar. Moja vista momentalne: Zapnuty firewal na max, zapnuta ochrana pouzivatelskych kont, panda internet security 2008 (nainstalovana vsak az po troch dnoch surfovania po nete z dovodu nedodania mena a hesla), zapnuty update, zdielanie na heslo... Co este chces pocut? To ze preco si nedam deti pod detskeho pouzivatela? Asi preto aby nechodili za mnou stale: tati pod povolit toto, pod povolit hento - tak na toto fakt nemam cas. OS by mal sluzit ludom a nie aby ludia sluzili jemu a OS sa nema spravat sa ako tamagotchi.. A ze na vistu neexistuje virus tak to je len fama MS fanatikov
|
| |
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
20.11.2007 23:07
OS (akykolvek) sa sprava presne tak, ako si ho nastavis.
btw. povedal som, ze antvirus nepouzivam, nie ze na "vistu neexistuje virus".
|
| |
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
21.11.2007 15:54
no tak mi povedz kde som spravil chybu podla teba ;) to ze som ten pocitac dal detom? :)
|
| |
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
21.11.2007 18:19
Tvoj pocitac nevidim, tak ti nemozem povedat kde nastala chyba ;-) Moj desktop je zabezpeceny tak, ze system si mozem zavirit iba mojou vlastnou blbostou - kliknem na zavireny subor (stiahnuty z nejakeho warezackeho webu) a vedome ho spustim.
|
| |
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
21.11.2007 21:18
Vies to je tazke vysvetlit to detom ale aj tak sa divim ze na ake stranky mohli chodit ked maju 9 a 7 rokov a poznaju len www.onlinehry.sk - nechapem odkial sa im tam ten virus dostal, nech klikli na co chceli prezrel som historiu navstivenych stranok ale vsetko boli zname webovky, dnes som pustil pandu manualne a uz som videl ze blokla cez 2000 veci spy-srotu, ja som na xpcku momentalne a kombinujem ho s linuxom a na mojom stroji tolko problemov nemam. Od visty som cakal troska viac, no asi vidim ze tam urobim par zasahov a nech ma radsej otravuju co znamena menej casu pre mna - nech im ja povolim co sa im ma spustit a co nie
|
| |
ako_Vanok
Od: ako_Vanok
|
Pridané:
20.11.2007 17:02
ty hnupe chod sa pozriet do akehokolvek obchodu s elektronikou a zistis ze na 70% notebookov je 512 mega ramka, na dalsich 25% je gigova, dvojgigovu ramku na notebookoch v podstate ani nenajdes tak prosim ta netrep a neonanuj si tu s billom
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
20.11.2007 17:25
Jasne ked vy hcodite kupovat boky do NAY do TESCA do DATARTU... Peter ma pravdu, moze mu byt ukradnute kde si kupujes PC je to tvoj bordel, idem tam kde maju book bez OS. Dalej to ze pouzivas pandu svdeci o tvojej skusenosti, a to ze si chytil vyrus za tri dni taktiez svedci o tvojej skusenosti. Od 85 ...ccc podla mna dost prehanas. A ano na 50% bookoch do 15 tisic je 512MB ram to mas pravdu...
|
| |
ako_Vanok
Od: ako_Vanok
|
Pridané:
20.11.2007 17:46
aha takze vista je pre 5% populacie co je vysoko IT gramotna, zvysnych 95% moze MS pekne ojebat :) fakt skvele a fakt bomba aby ked si nejaky bezny uzivatel chce nieco kupit tak musi tomu alebo uplne rozumiet alebo to zadat profesionalovi a tych tu je fakt vela , no lenze potom ten book bnebude stat 25 litrov ale 80 :))) boze tu su niektori ludia jemne povedane dementni
|
| |
mayko
Od: mayko
|
Pridané:
20.11.2007 19:01
nooo nech aj je 70% bookov s 512 ram ale pokial viem ide ju rozsirit. Nemam skusenost s inymi bookmi ale na HP to urcite ide a pokial som dobre čital licenciu k viste aspon ten zaciatok tak ju ide vratit ak ste si ju zakupili s pocitacom a nechcete ju využivat, ktovie ako to je v reale... Nechcete niekto navstivit mrkvosoft sk? :)
|
| |
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
20.11.2007 23:09
Mam ti sem hodit odkazy na aktualnu ponuku niektoreho velkoskladu? Bol by si prekvapeny, ze nie je problem kupit notebook s 1 a viac GB RAM za ludovu cenu. Dokonca pocitace s 512 MB RAM sa uz skoro ani nepredavaju. 512 MB RAM bol standard niekedy v roku 2002, tak sa laskavo preber. Mame rok 2007!
|
| |
ako_Vanok
Od: ako_Vanok
|
Pridané:
21.11.2007 0:42
pocuvaj ma ty vela fetujes ked si videl standardne v roku 2002 pocitace s 512 Ramkou, nefetuj a nepis hovadiny . ak chces dokazat tuto hovadinu co si napisal hod sem linky na aspon tri obchody s PC z roku 2002, pozrieme sa na tie pol gigove ramky
|
| |
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
21.11.2007 10:26
Ty si skutocne zabavna figurka :-D Za prve, ja hovorim o velkoskladoch. Chapes vobec co je to velkosklad? A za druhe, ktora predajna bude na svojej webstranke zverejnovat 5 rokov stare cenniky?
Nemozem za to, ze si sa teraz zobudil a cumis na svet ako vyorana mys. Nie som povinny ti nic dokazovat. A konieckoncov je mi uplne sumafuk, ci mi nejaky Vanok veri alebo neveri ;-)
|
| |
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
21.11.2007 15:56
no zatial rychle ramky predstavuju dost velke percentualne zatazenie v cene noveho pocitaca
|
| |
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
21.11.2007 18:22
Zalezi na tom, ci potrebujes drahe pamate DDR3 alebo si vystacis s ovela lacnejsimi DDR2.
|
| |
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
21.11.2007 21:21
to hej, myslel som presne na to ;) a potom clovek dostane chrobaka do hlavy a uz chce adekvatnejsi harddisk ked uz ma vymakanu pamat, dosku... a piff je tu retazova reakcia :D
|
| |
peter
Od: peter
|
Pridané:
20.11.2007 20:09
Ja som Vistu instaloval na novy notebook asi pred polrokom a vtedy som pochopil preco na ten system kazdy nadava. Na notebook to skratka nie je. Musi na to byt kvalitne pc.
|
| |
Od:
|
Pridané:
20.11.2007 20:32
ja som mal na notebooku vistu a mal som ju tak rád, že som ju musel zmazať aby som sa mal prečo učiť na linuxe :(
|
| |
ako_Vanok
Od: ako_Vanok
|
Pridané:
20.11.2007 22:01
to je fajn OS ked nie je pre notebooky :)))))))
|
| |
Applista
Od: Applista
|
Pridané:
20.11.2007 7:24
Je to pravda... Sice v Linuxe som instaloval len samotny system a ovladace nVidia, (no to bol ale j*bnuty sposob instalacie) v OS X si otvoris virtualny image subor, chytis ikonku programu a pretiahnes do adresara Applications. A pri odinstalovani staci vyhodit program do kosa. No comment...
Pri tom mam pod OS X nainstalovany aj betu MS Office 2008 (kvoli kompatibilite - inak pouzivam iWork) a aj Age Of Empires 2. Vsetko mrkvosoftacke programy, a pod OS X ani nepadaju :-D Ak by som nahodou nemal alternativu pre Windowsacku verziu programu, mam tu Virtual PC s nainstalovanym Windowsom XP.
|
| |
Klix
Od: Klix
|
Pridané:
20.11.2007 10:13
Podla mna v dnesnej dobe uz vecsinu instalacii Linuxu zvladne urobit aj sliepka, ked jej okolo Enteru nasypes zrno. Take su jednoduche. Uplne zakladnu instalaciu Linuxu musi zvladnut naozaj kazdy. Je pravda, ze ked uz sa clovek niekde zasekne, tak bez praxe je dost v prdeli - to je ta dost velka nevyhoda Linuxu. Pametam sa ako som kedysi riesil problemy v Linuxe hodiny. Ale zase tak isto som kedysi riesil problemy hodiny vo Win95 a Win95 nevedel vlastne vtedy vobec nic. Iba padat. Cize osobne si myslim, ze je to len o zvyku.
|
| |
Klix
Od: Klix
|
Pridané:
20.11.2007 10:14
Mne je to jedno. Nech si kazdy kto chce pouziva Windows a Vistu. Ale ja sa riadim zasadou, ze derave topanky by som si v obchode nekupil. A prave preto nepouzivam Windows ale Linux. Nevravim, ze Linux nie je deravy, ale aspon zan neplatim minimalne 10.000 za licenciu. Pre tych, ktori sa zacnu ohanat OEM licenciami - OEM licencia pre mna nie je licencia - to je len nejaky paskvil, ktory zvazuje uzivatelovi ruky. Kupis novy pocitac - potrebujes nanovo kupit program/OS - to je pekne svinstvo ala Mrkvosoft.
|
| |
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
20.11.2007 15:37
Chces snad povedat, ze nebyt Linuxu, potreboval by si kupit Windows Vista Ultimate? Premium by ti nestacil? :-)
Co sa tyka OEM, ako casto si ty kupujes novy pocitac? Pokial je to raz do roka, tak by som tvoje tvrdenia i akceptoval. V opacnom pripade je necelych 3.000 za OEM
Vistu Premium velmi nizka cena.
|
| |
ako_Vanok
Od: ako_Vanok
|
Pridané:
20.11.2007 17:06
3000 sk za nieco ku comu musim mat masinu s dvojgigovou ramkou, silnym procesorom a dalsimi peniazmi za dalsie softy (ktore predpokladam ty nekupujes ale kradnse) je sakra vela
platit za virus win je nemoralne :)
|
| |
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
20.11.2007 22:48
Nikto ta nenuti aby si si kupoval dvojjadrovy procesor. Kludne mozes do konca zivota pouzivat Pentium III s Linuxom.
Navyse, tvoje predpoklady su mylne. Keby si si cenu Visty prepocital na pocet dni, pocas ktorych ju budes pouzivat, tak zrazu zistis, za ta vyjde lacnejsie nez ktorakolvek distribucia Linuxu. Ludska blbost vsak nepozna hranic. Poniektori sa radsej "zadarmo" trapia s Linuxom a presviedcaju svoje okolie mylnymi tvrdeniami, ze vybabrali s Microsoftom :D
|
| |
ako_Vanok
Od: ako_Vanok
|
Pridané:
21.11.2007 0:45
:))) ty si fakt nejaky dementik plateny mrkvosoftom, ja nechcem vistu ani zadarmo chapes? ja ju nepotrebujem a za linux neplatim nic a uplne mi postacuje k mojej praci co robim na PC. Nesnaz sa za kazdu cenu tu niekoho presviedcat ja ti tvoju vistu neberem , dalej kradni soft a uzivaj si win ale neotravuj tym normalnych ludi
|
| |
Mac
Od: Mac
|
Pridané:
19.11.2007 20:24
Mac OS X je najlepsi
|
| |
lolec
Od: lolec
|
Pridané:
19.11.2007 20:25
Microsoft nema na trhu zastupenie len s Windows. Nezabudajte na jeho vyvoj hier. Ma Xbox 360, a hry pre PC platformu. Takze nemyslim ze by ho mohol nejaky Linux znicit.
|
| |
Majo
Od: Majo
|
Pridané:
19.11.2007 20:42
A myslis, ze firmy zaujimaju hry ako teba?
|
| |
Klix
Od: Klix
|
Pridané:
20.11.2007 10:15
Nuz vela ludi stale prehliada firemne prostredie. Ale osobne si myslim, ze vo firemnom prostredi sa tocia ovela vacsie peniaze ako v domacom. Aj ked tam nie su /nemali by byt/ hry. :-)
|
| |
lolec
Od: lolec
|
Pridané:
20.11.2007 12:08
a na PS3 zas slape linux, a co?
|
| |
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
20.11.2007 12:09
pardon, teno posledny prispevok som pisal ja, len to malo byt pre uzivatela lolec
|
| |
kiki:>?
Od: kiki:>?
|
Pridané:
19.11.2007 20:30
Apple ma pekne silne skrite reklamy, ktore nemusia byt ani platene, su casto dobrovolne. Serial NCIS takmer kazdy cast je spojena s apple, a vcetlku mnoho filmov ... Windows je propagovany len v daka menu. A kazdy chce skusit alternativu, mac sa lahko instaluje i ovlada, podporuje ho office, adobe a mnoho dalsich potrebnych firiem
|
| |
Mums
Od: Mums
|
Pridané:
20.11.2007 14:16
Ak by si bol taký dobrý tak by si sa mohol naučiť gramatiku. Pretože Mac môže mať len skr"y"tú reklamu.
A chcel by som sa ťa spýtať, že kde je tam reklama na Apple? Ja som tam videl len reklamu na Canon. Pretože tým fotia a keď používajú externý blesk tak na krytke internéhu je názov tejto firmy. Ale Apple v žiadnej forme som tam nevidel.
|
| |
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
20.11.2007 20:56
no on zrejme myslel na to ze v dost vela filmoch vzdy nejaky typek sedi za notebookom a jasne je vidiet nalepene jablko..
|
| |
???
Od: ???
|
Pridané:
19.11.2007 20:36
O tomto sa da polemizovat, je dost diskutabilne ci to alebo ono je lepsia nahrada. Pre uzivatela, ktory klika na obrazky - je to dobra nahrada
|
| |
tangorn
Od: tangorn
|
Pridané:
19.11.2007 20:36
osx ma problem s tym, ze nie je jednoducho instalovatelne na ina HW ako applacky. je to pochopitelne, ze sa vyrobca hw i sw snazi nejako spriahnut system so svojim hw. ak by to tak nebolo ovela viac ludi by mohlo zvazovat prechod, pretoze podla mohjho nazoru je vista velmi diskutabilny pocin a je k nej velka nedovera... okrem toho plna verzia osx stoji cca 5k naproti ultimate za tusim 18k...
|
| |
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
20.11.2007 1:54
vista ultimate stoji necelych 6000. a to je 64 bit slovenska verzia. v baleni mas sk os v 32 a aj 64 bitovej verzii.
len pre upresnenie.
|
| |
Jarod
Od: Jarod
|
Pridané:
20.11.2007 9:59
O com to hovoris? Pokial ja viem tak Vista Ultimate SK (plna krabicova verzia,nie OEM) stoji cca 17tis SKK. A MAC OS X 10.5 stoji 4.640,00 Sk. Takze tak...
|
| |
tomi
Od: tomi
|
Pridané:
19.11.2007 20:54
OS X je síce viazaný na HW ale existujú aj upravené verzie, ktoré podporujú aj iný HW a pritom jadro ostáva macové... stačí hľadať a byť šikovný...
|
| |
Od:
|
Pridané:
19.11.2007 21:27
A nainštaluj to na firemný stroj. Nechceš si založiť živnosť na výkupe a predaji kradnutých áut?
|
| |
Applista
Od: Applista
|
Pridané:
20.11.2007 7:32
Prave taku upravenu verziu som mal aj ja pred prechodom na skutocny Mac. Nie je to vobec tazke instalovat, staci mat len hardver podobny Macom. Hlave chipset a grafiku.
Doska MSI 915G Combo sa mi osvedcila. Procesor som tam mal na zaciatkoch 2,53GHz Celeron, neskor 3GHz P4. Bez problemov slapali vsetky komponenty dosky, okrem zvukovky, kde som mal len stereo vystup (namiesto 7.1) a nemal som zvukovy vstup. Dokonca mi rozpoznal aj noname Bluetooth adapter a USB 2.0 kartu. Posledne 2 veci som si nechal a dal do Macu.
|
| |
RE:
Od: RE:
|
Pridané:
19.11.2007 21:17
Daj do vyhľadávače hackintosh ;)
|
| |
rasomahel
Od: rasomahel
|
Pridané:
19.11.2007 21:23
Please see our <a href=http://www.remont21.ru>site </a>
on the renovation of apartments in Moscow.
Thank you!
|
| |
adyy
Od: adyy
|
Pridané:
19.11.2007 21:33
Prieskumy a štatistiky ma nezaujímajú pretože sú o hovne a nie o realite.
|
| |
miro
Od: miro
|
Pridané:
19.11.2007 21:40
jj- aj ja idem skusit mac-je hezkyy a rychly
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
20.11.2007 20:58
Ako to mozes pisat o niecom co si este nevyskusal?
|
| |
dex
Od: dex
|
Pridané:
20.11.2007 0:07
Prekvapivé je skôr to, že sa na Slovensku ešte stále tvárime prekvapene nad čoraz silnejším presadzovaním sa OS X vo všetkých segmentoch.
|
| |
longenfeilds
Od: longenfeilds
|
Pridané:
20.11.2007 0:20
lots of new gifts!
you can get a lot of free stuff here!
http://onlyusearch.info/help/map
|
| |
XcoRpi
Od: XcoRpi
|
Pridané:
20.11.2007 0:29
Nechcem hovoriť, ale Apple používajú hlavne hudobné, nahrávacie štúdia, kde práca zo zvukom v tomto systéme je najkvalitnejšia. Samozrejme tiež v televizie, filmove stúdia ich používajú na profi strih videa a podobne... takže, nie len grafici, opravil by som to ;)
A používam ho od soboty i já na Macbooku 13" Santa Rosa, 2GB RAM z USA :)
|
| |
kubo
Od: kubo
|
Pridané:
20.11.2007 2:02
Nehovor!
|
| |
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
20.11.2007 12:17
Ja som mal objednavku priamo u firmy apple nech mi daju mac kde by bol midi in-out na prepojenie s mojim syntetizatorom a nech je tam aj hudobny program co to bude ovladat a nech to zarataju do ceny. Firma Apple slovakia mi to nebola schopna spravit a to som uz mal vo vacku 60tis ze im to dam
|
| |
kubo
Od: kubo
|
Pridané:
20.11.2007 13:05
5ročná "šunka" XP SP1 - 10 MIDI in/out, 26 audio in/out, Cubase SX3.
|
| |
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
20.11.2007 14:19
10 je az prilis malo a bohuzial z amigy som chcel prejst na apple ale musel som skoncit na pc
|
| |
kubo
Od: kubo
|
Pridané:
20.11.2007 17:43
10 MIDI in/out ti je málo?
(Pochopiteľne hovorím o PC.)
|
| |
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
20.11.2007 21:13
no bubny, hihat, string, chorus, solo1,2, basy, mix zvukov k jednotlivym patternom tak uz to mas na 11 kanalov ked chces robit kvalitnu muziku, mo mozno si ich naratal 8 ale ver tomu ze iba tento zaklad ich ma 11 a to som nespomenul na dalsie kde potrebujem zvlast sustain, zvlast harmony a este ked potrebujem zvuk specialne upravit na lavy a pravy reproduktor - da sa to riesit aj "usetrenim" kanala ale to potom v nahravacom studiu robi zbytocnu paseku ked si prave ten zvuk potrebuju surovo prehnat samostatne koli filtracii a podobne a mam taky sprosty zvyk si vtlacit do svojho songu aj karaoke text... Teoreticky kvalitna muzika vojde aj do 8 kanalov ak mas predpoklad ze 1 kanal ti spravi v realtime aj 5-9 not naraz napr. pri bubnoch alebo pri akorde ci uz klasickom alebo barovom ale vysledny efekt je citelny na kvalitnejsich bedniach... inak na tvoju obranu zas som si zohnal z anglicka originalny soft cez midi rozhranie na PC co podporuje 256 midi kanalov a k tomu 24 digital kanalov napr. wav ci mp3
|
| |
kubo
Od: kubo
|
Pridané:
21.11.2007 0:58
Jeden MIDI IN alebo OUT je 16 kanálov!
160 in/out ti je málo?
Zatiaľ som použil max. 54.
(Počet MIDI kanálov nie je problém softwaru, ale hardwaru.)
Každý slušný soft má neobmedzený počet MIDI stôp (trackov).
To isté platí o audio.
Naraz môžem nahrávať a prehrávať 26+26 (digital) audio stôp.
Inak na tvoju obranu ;-)
počet nôt v realtime nie je problém softwaru, ale hardwaru.
Od 1 do 128 na kanál.
Nemá to nič spoločné kvalitou bední.
|
| |
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
21.11.2007 16:10
no ja som zacinal s klaviaturou co na jeden kanal zniesla 4 tony naraz (jedneho typu), neskor ich bolo 8, mohli byt rozlozene po kanaloch ale znieslo to zas len 50 tonov naraz, teraz mam klaviaturu co znesie na jeden kanal 16 tonov ale stale to je len jeden zvuk a to mi je nanic. 1 kanal = jeden druh zvuku nech je akykolvek hardware (myslim syntetizator). Ja zvuk potrebujem rozdelit na konecne nahravanie cez mixpult nahravanim jednotlivych zvukov, kazdy jeden treba prehnat cez zvlast zvukovy procesor, ano mas pravdu, da sa robit dobra hudba tak ako vravis ale studio je daco uplne ine, tak ako si to ty opisoval som tvoril hudbu asi 8 rokov no ale teraz mam v plane daco vypustit do eteru a takto by to neslo ak to chcem kvalitne
|
| |
kubo
Od: kubo
|
Pridané:
21.11.2007 23:38
MIDI existuje od roku 1983 (tak ako CD).
Tipujem, že si ešte nebol na svete.
Vlastné štúdio mám 14 rokov.
Hoď e-mail môžme pokecať;-)
|
| |
odee
Od: odee
|
Pridané:
22.11.2007 17:28
odee@azet.sk a na svete som od roku 1978. ICQ:173039823
|
| |
batallsom
Od: batallsom
|
Pridané:
20.11.2007 1:15
<a href=http://nod32.fastfreedownload.com>Download NOD32</a> from our website <a href=http://nod32.fastfreedownload.com>NOD32</a>, the best part is, that <a href=http://nod32.fastfreedownload.com>NOD32 Download</a> is free, just register and recive tutorials how to use the ultimate antivirus program now!
Try <a href=http://nod32.fastfreedownload.com>NOD32 NOW</a>, its the best offer Youll ever see.
http://nod32.fastfreedownload.com
Try NOW!!
|
| |
mIREZ
Od: mIREZ
|
Pridané:
20.11.2007 6:26
neflamujte, ved od visty je lepsie spraveny operacny system len mac os x a to este vo verzii 10.4.11 tiger :-)
|
| |
murrzillka
Od: murrzillka
|
Pridané:
20.11.2007 8:26
<a href=www.sexinfa.ru>http://www.sexinfa.ru</a>
<b>ŃĺęńČíôŕ - âń¸, ÷ňî âű őîňĺëč çíŕňü î ńĺęńĺ.</b>
Ňîëüęî ó íŕń číňĺđĺńíűĺ ńňŕňüč, ďîçíŕâŕňĺëüíŕ˙ číôîđěŕöč˙,
ńëîâŕđü ňĺđěčíîâ, ęíčăč, âčäĺî č ěíîăîĺ äđóăîĺ.
www.sexinfa.ru
|
| |
Peter T.
Od: Peter T.
|
Pridané:
21.11.2007 5:19
Priatelia, ja len toľko. Nedajte sa znechutiť platenými aj neplatenými agentami.
Jednoducho si ten Linux vyskúšajte. Stiahnete si ho, naštartujete priamo z CD.
Nemusíte si nič inštalovať a váš disk nechá na pokoji. Keď vyberiete CD, naštartujete svoj starý systém.
Skúste napríklad Ubuntu
http://ubuntu-sk.org/?q=na-stiahnutie
alebo OpenSUSE
http://software.opensuse.org/
Alebo Mandriva LIVE(!!)-CD
http://www.mandrivalinux.cz/download
|
| |
dark_
Od: dark_
|
Pridané:
23.11.2007 6:32
nemame cas roky studovat a testovat pan agent;)
|
| |
mooo
Od: mooo
|
Pridané:
23.11.2007 11:44
Ja som dostal hlistu premium k notasu s 1GB ram a bol to teda riadny humus. Oproti linuxu neuveritelne pomale (s vypnutym aerom), aplikacie nestabilne, stale nieco padalo. Jedine co islo vpohode boli hry, Quake 4 bol na nich vcelku svizny. Kolega tiez skusal premium na notasi a ten nadaval este viac... Neskor spravil upgrade na 2GB ram a dal si ultimate verziu. Je snou spokojny a tvrdi, ze slape lepsie ako XP... ale aj tak linux forever ;)
|
| |
Habunpat
Od: Habunpat
|
Pridané:
1.12.2007 11:00
Hi
http://viagravbn.freeforums.org
|
| |
Ronyannous0
Od: Ronyannous0
|
Pridané:
19.12.2007 13:54
Hi
|
| |
Ronyannous0
Od: Ronyannous0
|
Pridané:
19.12.2007 16:50
Hi all!
|
| |
Habunpat
Od: Habunpat
|
Pridané:
21.12.2007 14:34
Hello
http://anarcticweatherretractableapgx.blogspot.com
http://speedyautoglasspuyallupufd.blogspot.com
http://fullauto2mfc.blogspot.com
http://hondaaccordexautopartsbot.blogspot.com
http://outdoorautoartzvg.blogspot.com
http://recycleautopartbda.blogspot.com
http://autosubwooferreviewfix.blogspot.com
http://howtoautoairconditioningspsm.blogspot.com
http://2007saturnautoucz.blogspot.com
http://bodypaintphotoautocarqwx.blogspot.com
http://meguirarsautowaxphz.blogspot.com
http://autodealershipsbrokerageyjy.blogspot.com
http://pennautobodynewtownnzr.blogspot.com
http://autofloorconsolesvxo.blogspot.com
http://2006angelesautocouponlossjqh.blogspot.com
http://24hrautocenternej.blogspot.com
http://autoracingillinoismky.blogspot.com
http://autocad2002userguideasv.blogspot.com
http://gmautoemissionsregulationslij.blogspot.com
http://toyotacelicaautopartsriy.blogspot.com
http://fullautoconversionromaniangsp.blogspot.com
http://2007detroitinternationalautokz.blogspot.com
|
| |
Ronyannous0
Od: Ronyannous0
|
Pridané:
21.12.2007 20:18
Hi all!
|