neprihlásený Streda, 24. apríla 2024, dnes má meniny Juraj
Nvidia 8800 GT, nový optimálny výkonný kráľ medzi DirectX 10 kartami

Spoločnosť Nvidia tento týždeň priniesla na trh novú DirectX 10 grafickú kartu GeForce 8800 GT s výkonom radiacim kartu k absolútnej špičke, s veľmi prijateľnou cenou a relatívne nízkou spotrebou. GeForce 8800 GT má vôbec najlepší pomer výkonu a ceny a dostatočný výkon aj pre najnovšie hry vydané v posledných mesiacoch v najlepších hrateľných kvalitách, čiastočne v rámci možností aj v prípade extrémne náročnej hry Crysis.

DSL.sk, 31.10.2007


Spoločnosť Nvidia tento týždeň uviedla novú očakávanú grafickú kartu GeForce 8800 GT, ktorá nakoniec pravdepodobne predčila všetky očakávania.

GeForce 8800 GT postavená na novom GPU G92 je podľa viacerých testov jednoznačne treťou najvýkonnejšou kartou od Nvidie po špičkových 8800 GTX a 8800 Ultra, výkonnejšia ako 8800 GTS v 320 aj 640 MB verzii a zároveň výkonnejšia ako v súčasnosti najvýkonnejšia karta od ATI HD Radeon 2900 XT.

Odporúčaná predajná cena pre karty 8800 GT v konfigurácii s 512 MB pamäte je pritom v pásme 199 až 259 dolárov. Ceny prvých ponúkaných kariet sa pohybujú okolo hornej hranice odporúčaného pásma, postupne sa ale predpokladá ich znižovanie.

8800 GT navyše disponuje ešte jednou zaujímavou vlastnosťou, jej spotreba je v niektorých prípadoch výrazne nižšia ako spotreba ostatných výkonných DirectX 10 kariet.

8800 GT je postavená na novom 65 nm GPU s označením G92. G92 vychádza z G80 používaného u predchádzajúcich kariet radu 8800, obsahuje ale viacero vylepšení. G92 zároveň obsahuje rekordný počet tranzistorov, 754 miliónov.

G92 ako prvý GPU podporuje aj PCI Express 2.0 s dvojnásobnými rýchlosťami prenosu oproti súčasnému štandardu PCI Express 1.1. Podporované sú dva DVI výstupy s rozlíšením maximálne 2560 x 1600. Prehrávanie videa je akcelerované integrovaným enginom VP2.

8800 GT má v porovnaní s ostatnými kartami z radu 8800 GT niektoré parametre slabšie a niektoré naopak silnejšie. Pomalší je prístup do pamäte s 256-bitovým rozhraním oproti 320-bitového respektíve 384-bitového u 8800 GTS, GTX a Ultra.

GPU 8800 GT má 112 streamingových procesorov, 7 klusterov po 16. Vzhľadom na nepárnosť počtu klusterov sa predpokladá, že G92 disponuje viacerými, ktoré sú ale deaktivované. 8800 GTS má 96 a GTX a Ultra 128 streamingových procesorov. Low-endová 8600 GTS má len 32 streamingových procesorov.

8800 GT vďaka novej architektúre výrazne rýchlejšie ako GTS spracúva textúry, 33.6 miliárd texelov za sekundu oproti 24 respektíve 10.8 u 640 MB a 320 MB verzie GTS.

8800 GT má taktované jednotlivé komponenty nad úrovňou GTX a len tesne pod Ultra. Jadro G92 pracuje na 600 MHz, shadery na 1 500 MHz a pamäť na 900 MHz.

Celkový aritmetický výkon shaderov dosahuje až 504 gigaflopov, len o niečo málo menej ako 518 u GTX. 8800 Ultra dosahuje 576 gigaflopov, GTS 346 a Radeon HD 2900 XT 475 gigaflopov.

Svoj výkon 8800 GT potvrdzuje ale najmä ako v 3DMark 2006 benchmarku tak v reálnych hrách.

Podľa tohto testu je výkon 8800 GT v 3DMark 2006 na rozlíšení 1280 x 1024 bez antialiasingu 12 403 bodov, GTS dosahuje 12 723 a HD 2900 XT 11 878 bodov. Rovnaké poradie na prvých troch priečkach okrem 8800 Ultra je zachované u testovaných rozlíšení až do 1920 x 1200 bez antiliasingu a podobne so 4xAA 16xAF aj 8xAA 16xAF.

Podľa testu Anandtech 8800 GT porážala 8800 GTS 640 MB, veľmi výrazne porážala 8600 GTS, vždy porážala a v niektorých prípadoch najmä na nižších rozlíšeniach veľmi výrazne Radeon HD 2900 XT a tesne prehrávala s 8800 GTX najmä u najvyšších rozlíšení.

Výkon 8800 GT tak postupne v porovnaní s výkonnou konkurenciou s väčším množstvom pamäte mierne relatívne klesá u najvyšších rozlíšení.

Podľa testu Techreport porovnávajúceho GT s GTS a HD 2900 XT víťazstvo oproti výrazne drahšej 8800 GTS 640 MB nebolo tak jednoznačné. V Unreal Tournament 3 deme na 2560 x 1600 dominovala GT so 42.6 FPS, rovnako ako v Team Fortress 2 so 4xAA 16xAF na 2560 x 1600 so 47.2 FPS.

V BioShock, Lost Planet na najvyšších a najkvalitnejších hrateľných nastaveniach 8800 GT veľmi mierne zaostávala za 8800 GTS 640 MB.

V Crysis na 1280 x 800 so 4xAA a vysokej no nie najvyššej kvalite dosahovala 8800 GT priemerne 26.5 FPS, 8800 GTS 640 MB 27.3 FPS a Radeon HD 2900 XT 20.5 FPS. V najnižšom FPS bola na tom ale 8800 GT výrazne horšie, keď jej FPS kleslo počas testu aj na 10.0, u 8800 GTS nekleslo pod 19.6.

8800 GT v SLI konfigurácii navyše vo väčšine testov najmä na najvyšších rozlíšeniach bez problémov poráža GTX.

8800 GT má výrazne nižšiu spotrebu ako konkurencia. Pri meraní celej spotreby systému je to podľa rozličných testov v idle stave o približne 25 W menej ako u GTS, o 40 W menej ako u HD 2900 XT a 8800 GTX. Rozdiely sa zväčšujú pri plnej záťaži, oproti GTS je to o 65 W menej, oproti 2900 XT o celých 100 W menej. Naopak rozdiely sa znížili v záťaži oproti 8800 GTS na cca 15 až 20 W.

Oproti 8600 GTS je spotreba 8800 GT vyššia o približne 15 W a 30 W v idle a pri plnej záťaži. Napriek tomu sa už objavila aj prvá pasívne chladená 8800 GT.

8800 GT sa už nachádza aj v ponuke viacerých slovenských distribútorov za približne 7 500 Sk s DPH, v prepočte až 325 dolárov, v závislosti na značke.

8800 GT má v súčasnosti bez akýchkoľvek pochybností najlepší pomer výkonu a ceny medzi výkonným grafickým hardvérom. Už čoskoro by ATI mala uviesť GPU RV670 a karty HD 3x00 postavené na tomto GPU, o výkone a cene týchto nových kariet sa zatiaľ šíri viacero rozdielnych neoficiálnych informácií. Podľa niektorých by tieto karty mohli konkurovať úspešne práve 8800 GT.

Nvidia v blízkej budúcnosti plánuje uviesť aj 256 MB verziu 8800 GT, ktorej cena by mala byť ešte o niečo nižšia ako u 512 MB 8800 GT a zároveň sa očakávajú ďalšie karty postavené na G92.


      Zdieľaj na Twitteri


Grafiku akej značky, integrovanú alebo diskrétnu, máte v PC? (hlasov: 1545)

ATI      31%
Intel      5%
Matrox      3%
Nvidia      57%
Inú      3%


Najnovšie články:

Vydaná Fedora 40
Samsung spustil výrobu takmer 300-vrstvovej flash pamäte
NASA opravila sondu Voyager 1, aktualizovala softvér aby nevyužíval poškodenú pamäť
Telekom má nové programy Swipe pre mladých, aj s neobmedzenými dátami
Dánsko chce vybudovať minimálne 6 GW veterných elektrární, v mori
Dnes pribudne ďalší vysielač digitálneho rádia
Skylink zvažuje sprístupnenie Live TV pre Linux s nižším rozlíšením
Qualcomm uvedie nový CPU pre notebooky v stredu, bude mať aj nižšiu verziu
Android prešiel na lepší SW dekóder AV1, umožní prehrávať AV1 videá na viac smartfónoch
Odmena za ťažbu Bitcoinov klesla na polovicu


Diskusia:
                               
 

To neviem naco by mi bolo. :D
Odpovedať Známka: -6.0 Hodnotiť:
 

<a href=http://www.wowgoldprice.org>wow gold</a>, power leveling,are available on all servers." make sure you check your server for sales on wow gold, power leveling.
"Why risk buying <a href=http://www.wowgoldprice.com>wow gold</a> from unknown sellers and website when igoldc delivers fast?" We accept these payment methods to buy warcraft gold: paypal,Moneybookers,Bank transfer,Western Union.


Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

neuveritelne...
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

vsak staci aj mx 440 na nove hry idu perfektne len treba mat spravny OS a nie Windowsy. Je jedno aka je grafika ale vsetko zalezi od OS
Odpovedať Známka: -3.3 Hodnotiť:
 

Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

v podstate ma pravdu...zalezi vsetko od optimalizacie..Ak by vsetko bolo naozaj poriadne optimalizovane (herny engine, ovladace, OS, hardware), myslim ze by nam stacil o dost slabsi (papierovo) hardver ako teraz.
Odpovedať Známka: 2.0 Hodnotiť:
 

mx440: 64MB pamate, slaby GPU(dx7), to by stacilo akurat tak na quake3..
operacny system v tomto mnoho nezmoze ako sam naznacuje.
je to proste cisty blud.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

jj, mas pravdu, tak to je. ked hra vyzaduje DX10 feature, nemoze ju cpu emulovat na vysokej urovni a sucasne stihat ine veci.
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

coby nie, na OSX je vsetko mozne...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Coby nie ja mam mx400 aj tych 64 MB pamete mam. A stacilo mi to aj na hry typu Call of Duty 2.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

jasne ze stacilo kedze ta hra ma na minime dx7 :-)) vzdy ma udivuje ako stupidni ludia vedia byt...

pusti si to na dx 9 , hoci aj low a budes mat ta 2-3 fps
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Neopytal si sa na com som to mal spustene a vynasas hotove sudy.

Mal som to pustene na dx 9. BTW aj mna udivuje ako stupidni vedia ludia byt...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

mx400 podporuje direct x 9? Mohol si to mat spustene na dx9, ale bezalo to na dx7. A nemusite si kvoli takej blbosti nadavat...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

aha ozaj na dX9 prve ktore podporovali dx9 boli FX
ja mam 5600 (nejaka pretazena verzia :D ) a na dx9 mi to neslo dobre... pamatam si to na 100% pretoze to bol december 2005 ked som to hral...
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

blbost.. skus si spustit Crysis :D
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Pochybujem mas asi rozdie ATI Radeon 9200 a nvidia 8800 GT :D takze ani nevem aky os by ti nestacil :-*
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Need buy runescape gold, <a href=http://www.gp4runescape.com>runescape money</a>, runescape gp? We sell runescape money, cheap runescape money,cheapest runescape money, 24/7 online support and fast delivery. <a href=http://www.gp4runescape.com>Buy runescape money</a>,buy runescape gold, buy runescape money,runescape items, buy guild wars gold and or. Need to buy cheap <a href=http://www.gp4runescape.com>runescape gold</a>,runescape money,runescape gp,rs2 item?We service cheap runescape gold,runescape money,RS2 Item at all server. <a href=http://www.gp4runescape.com>Runescape Gp</a> is the most valuable currency in the game,your gaming experience will be enchanced by using it. We strive to offer the cheapest Runescape Gp,buy Runescape Gp now!
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

aha, dalsi rozpravkar :)
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

Nie, on ma pravdu. Pozri si napr. Aero vo Viste. Potrebujes k tomu celkom slusnu graficku, aby ti to nesekalo v 1600x1200. Pri MacOS X mi staci na ten isty ucel (cize mat zapnute vsetky efetky UI) aj stary Radeon 9000 Pro a mne to neseka.
Odpovedať Známka: 0.0 Hodnotiť:
 

skusme sa bavit o 3d vykone a hrach nie o aero/quartz/compiz/beryl - to zvladne aj intelacka integrovana gma900
Odpovedať Známka: 3.3 Hodnotiť:
 

No to urcite, na G4 z nVidiou MX440 64MB mi tie skvele efekty desktopu OSX idu trhano oproti novej ATi-ne a na Aero staci low end integrovana GMAxxx, ktora navyse menej hreje ako applovske grafiky.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Farming for <a href=http://www.wowgoldshopping.com>wow gold</a> (world of warcraft gold) isn't easy, but you can buy cheap wow gold, wow power leveling on sale. We have revolutionized the exchange of money to wow gold with fast delivery. Purchase <a href=http://www.wowgold-shopping.com>wow gold</a> online and wow power up your character to the next level. Our customer service will make sure you are more than satisfied with every purchase. Feel free to contact our 24 hour live support with any questions you may have. Welcome to our website,delivery in 24 hours,7/24 service.buy cheap wow gold now,I think you will have your pleasure.<a href=http://www.wowgoldshopping.com>warcraft gold</a> and <a href=http://www.wowgold-shopping.com>warcraft gold</a>.
Odpovedať Hodnotiť:
 

lol, predpokladam, ze mas doma nejaku 386-tku staru aspon 10 rokov, ako OS pouzivas nejaky Linux a bezi ti na nej vsetko, co potrebujes, ze? Otazkou je, co potrebujes ty a co potrebuju "normalny" ludia...
Odpovedať Hodnotiť:
 

normalnymi ludmi myslis debilkov, co sa dokazu bavit jedine o fragoch a ako sa drzi ich klan?

Odpovedať Hodnotiť:
 

no kedze je toto diskusia k clanku o novej grafickej karte, asi je to clanok pre tych "debilkov", ktori ju vyhladovo budu pouzivat. pre geniov s 386-kami sa iste najde mnozstvo inych clankov...
Odpovedať Hodnotiť:
 

v podstate mas pravdu... :) ale myslim ze myslel uzivatelov ktori vyuzivaju pocutac na vsetko. od pisania az po hry..
Odpovedať Hodnotiť:
 

cista hlupost.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked mas windowsY 3 tak sa nediv.. staci jeden Windows
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ty si ale phalus
Odpovedať Hodnotiť:
 

No myslím ,že tomáš troška pomylené mx 440 je stará farfa
skús si nainštalovať GP 2007 a pri tej graf.karte ti to ani neprdne.....Rozmyšlaj očom tu píšeš.......
Odpovedať Hodnotiť:
 

JOoooOj. A PS a VS 2,3 ??? A HLSL a HDRI??? A postprocesove efekty? A inac mas pravdu: na tetris staci aj mx 440 a menej!:-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

JOoooOj. A PS a VS 2,3 ??? A HLSL a HDRI??? A postprocesove efekty? A inac mas pravdu: na tetris staci aj mx 440 a menej!:-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

ti rube:D:D...mx440?!?!? ty sa do toho vyznas ved ta nema podporu ani pixelshaderu takeze ti nepozmoze ani iny os ked hra ho vyzaduje....a nowe hry co pod tym myslis hadam ne unreal tournament 3 to by som sa pozrel ked ti to na tom vobec pusti
Odpovedať Hodnotiť:
 

ako mozes tresnut taku volovinu???
Odpovedať Hodnotiť:
 

ano skus spustit niejaku novsiu hru na MX 440 ty dement
Odpovedať Hodnotiť:
 

Neviete ako to bude s cenou? Ci sa nechysta nejake padnutie cien ako pri procakoch? Lebo tato cena je pre študáka dost prehnana. Ako to bude asi tak o rok?
Odpovedať Hodnotiť:
 

ZE PREHNANA :D sak to stoji 7tisic za taku grafiku
tak si kup nieco slabsie ked nemas ani 7tisic (to je 1 brigada na 3 dni :P)
Odpovedať Hodnotiť:
 

ty brigadujes asi so bankovymi upicmi co ? rolf

a tych 7 000 by este trosku mohlo klesnut, ved uvadzaju aj 200$ co je vyse 4 000 tak mne by super vyhovovalo za tych 5 litrov ju kupit

Odpovedať Hodnotiť:
 

No tak s tym poklesom ceny v najblizsom case velmi nerataj tych 200 dolarov co uvadzaju nieje cena pre koncoveho zakaznika ale pre velkoodberatelov to kym pride na slovensko tak z toho mas cenu 8000SK za tolko kupis momentalne v ageme najlacnejsiu takuto kartu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

296 505 301 to je moje icq mozes mi napisat kde zarobis za 3 dni 7 000Sk, Thx
Odpovedať Hodnotiť:
 

asi fajci kokosi v nemecku..
Odpovedať Hodnotiť:
 

Jeho meno je exhoomer, t.j. asi brigáduje exhumáciou mŕtvol. Celkom zábavná práca, len to musíš robiť nalačno.
Odpovedať Hodnotiť:
 

..hehe, aj 100 tis., aj za den.. hocikolko(zavisi,za kolko sa vstupilo do pozicie (buy/sell) / a za taky cas, za aky to dosiahne ten prislusny cenovy (kurzovy)rozdiel :)
..v zelanom smere ;)
..ovsem, je aj risk

Odpovedať Hodnotiť:
 

viem, v ktorej slovenskej firme sa da zarabat 7000,- Sk hrubeho denne, avsak drtiva vacsina ludi by tu pracu nerobila, pretoze su prilis lenivi a pohodlni :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Kde?
Odpovedať Hodnotiť:
 

napr v ageme maju najlacnejsiu xpertvision za 8080 s dph, co nieje celkom koncova cena, ta bude cca o 10% vyssia, takze 8500-9000 s dph. 7000 to mozno bude stat vo februari, marci 2008, az pridu nove ATI a az budu vykonovo podobne, ked nebudu, tak nebude :) Osobne by som do tejto znacky ale nesiel, asus alebo msi su drahsie o cca 200-300 korun. 7000 je skoro minimalny plat, ktory ma aspom polka slovakov.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Je to trochu viac ako 7000, lenze mal si uz obed (komplet) za 60 korun? A celkom som sa "nazral". (odhliadnuc od skolskych jedalni a pod.)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja som mal dnes 15 rožkov za 1,70 Sk/kus a jedno mlieko za 30 Sk a dosť som sa naobedoval.
Odpovedať Hodnotiť:
 

no to su teda drahe rozky... a neviem odkial tento hore bere ceny agemu kedze ja ju vidim za 7 449,40 Sk.
Odpovedať Hodnotiť:
 

výkonnejšia ako 8800 GTS v 320 aj 640 GB - nema tam byt MB????
Odpovedať Hodnotiť:
 

si este nepocul o novej 640 GB geforce? lama!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Dalšý kovošrot čo by chcela nvidia dobre predať sa preberte o rok si nezahrate dobre ani na Ultre takže načo ak to takto pojde ďalej tak aby si človek každy rok kupoval novy kver na super náročné grafické výplody ktoré su aj tak nehraťelné,aj tak grafiky pojdu rapidne dole a aj všetko ostatné pretože ich nebude komu predať...
Odpovedať Hodnotiť:
 

kukni testy, gt je velmi podobne vykonna v 1024 a 1280 ako ultra, iba nemozes pouzivat AA. Za ten peniaz je to skvela karta, ktora ti 2-3 roky vydrzi. Tieto grafiky je vzdy komu predavat, lebo ked kupujes novy komp napr do 20k co na herny pc nieje vela, kludne sa tam 8800gt zmesti.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zalezi na tom, ake super kvalitne osvetlenie a ultra realisticke efekty tam potrebujes mat... Mne totiz zatial stacila moja 6600GT a bezia mi na tom v pohode aj nove hry, samozrejme z nizsimi detailami. Ale ja nie som narocny :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

presne tak suhlasim ja mam tiez MSI 6600GT a slape to stale celkom slusne sice detaili nis moc ale hlavne ze to bezi :DDDD
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ak je 88GT kral, tak potom ma uz aj kralovnu...

BFG uvadza totiz na trh 8800GTS EE:
G92 jadro
640MB DDR3
320bit rozhranie pre pamate(GT ma "len" 256bitove)
Core Clock 565MHz
Shader Clock 1300MHz
Stream Processors 112

http://www.bfgtech.com/bfgr88640gtseeoce.aspx
Odpovedať Hodnotiť:
 

ale nebude tak vykonna ako GT,, uz len koli nizssiem takzom gpu a ddrx
Odpovedať Hodnotiť:
 

bude lepsia kvoli zbernici 320bitovej. je to o 50% viac ako GT a takty mas nizsie mozno o 10% takze v zavere to vychadza lepsie pre gts
Odpovedať Hodnotiť:
 

uz teraz sa objavuju gt oc verzie (core az do 700 mhz), to iste bude urcite s gts. no a potom uz bude ten rozdiel medzi gt a gts dost velky.
Odpovedať Hodnotiť:
 

chlapci mne by uplne stacila taka grafika neviem co sa hadate
Asus EN8600GTS/HTDP/256M

Graphics Engine GeForce 8600GTS
Video Memory 256MB DDR3
Engine Clock 675MHz
Memory Clock 2GHz (1000MHz DDR3)
Memory Interface 128-bit
Max Resolution Up to 3840 x 2400
Bus Standard PCI Express X16
VGA Output YES, via DVI to VGA Adapter
HDTV Output YES, via HDTV Out cable
TV Output YES, via S-Video to Composite
DVI Output DVI-I
Dual DVI Output YES
HDCP Support YES

:) :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

8[4-6]00 su dost slabe a skor su sklamanim
Odpovedať Hodnotiť:
 

JA MALA 8800 ULTRA a teraz mala zorazrala
Odpovedať Hodnotiť:
 

wtf ?
Odpovedať Hodnotiť:
 

keď pi*čuješ, aspoň to napíš správne, aby sme vedeli, na koho a čo vlastne pi*čuješ.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aj tak ATI Radeon forever...podla mna su ATI karty lepsie aj ked testy tu konkretne uvadzaju ze nVidie su trosku vpredu...ked si porovnam o nieco starsie karty, aj cenovo dostupne lepsie nie tie 11 000 sumy tak je ATI na 1. mieste...
Odpovedať Hodnotiť:
 

ati radeon nikdy viac,
asi polovica hier vo windowse mi na radeon x600 padala, nulova podpora v linuxe..
Odpovedať Hodnotiť:
 

Podľa teba sú ATI karty lepšie.... No ďalší fanATIk.... ATI už v highende dávno nie je prvá... možno tak v maistreame majú slušné karty, čo sa aj teraz zmenilo s príchodom 8800 GT...zase je len otázne, či sa považuje 7 000 Sk dobrá cena za maisntreamovú kartu....
iste, uznávam, že aj ATI má dobré karty.... ale v highende jedine nVidia...
Odpovedať Hodnotiť:
 

myslim si ze, vacsina ludi by bola radsej keby sa robili poriadne hry stale, bez zmeny nejakej hw narocnosti...naco su niekomu kazde 2 roky nejake 2-3 efektiky na vyse, ktore v podstate ani v reali nie je vidiet, ked ich hra nudi a hraju len koli tomu aby si mohli povedat, ze ju presli a taktiez len koli tomu ako ta hra pekne vyzera....
Odpovedať Hodnotiť:
 

v podstate by to aj mohlo byt tak, lenze raz za cas sa objavi nieco ako far cry a teraz crysis a tam nejde len o typ hry nhl 2008 v1.49 build 4449 beta pre 47. tyzden s o 26% lepsim odleskom reklam na puku. mrkni nejake info o crysis a uvidis, ze o nejakych 2 - 3 efektikoch sa tu hovorit neda.
Odpovedať Hodnotiť:
 

neboj ja crysis velmo sledujem a viem, ze je to mierny pokrok,ale viem aj to ze vacsina efektov sa da spravit aj na DX 9 teda netreba kupovat nejaku drahu DX 10 kartu.
No jedna sa o to, ze oplati sami kazdy rok kupovat novy HW len koli jednej hre?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja mam na starom PC MX440 64MB a vela veci som na tom rozbehal ale hry od roku 2006 uz ee ... mam na nej Dx9 ... ale nechal som ten komp rodicom na surf ... na to je este dobry ... na novom je ATI Radeon X1950 Pro ... na nej mi zatial bezalo secko ... sice ne naplno ale som s nou spokojny ... nai na tej GeForce 8800GT nepojde secko naplno ani keby ste sa neviem co ... nehovorim ze to neje delo ale nebude to delo neveky ... prejdu 3 mesiace a vyjdu hry ktore potiahne len na optimale ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

ano mas pravdu kamarat do pc treba investovat 5000sk za 3mesiace
Odpovedať Hodnotiť:
 

dx9 tam mozes mat nainstalovany (soft), ale to neznamena, ze to karta podporuje. mx440 podporuje max. dx 8.1 - ale to len tak na margo....
Odpovedať Hodnotiť:
 

A kedze je to MX-ka tak ani 8.1 nepodporuje plne.
Odpovedať Hodnotiť:
 

no nevravim ze do PC treba vrazit 5000sk za 3 mesiace. Ja vravim ze PC ma sluzit mne a nie ja jemu. Nikdy by som nevysolil take prachy za graficku kartu. Ako bolo spomenute vyssie hra moze mat grafiku aku len chce ide hlavne o to ci vas ta hra bavi a aka je jej hratelnost.
Takze v pohode staci mat taku grafiku ktora utiahne tu hru trebars na strednych detailoch a nemusi byt ani AA ale ak sa to da hrat tak je to OK. Tie tisice navyse, ktore by som inak vrazil do drahej grafiky mozem pouzit niekde inde.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja úplne súhlasím
Odpovedať Hodnotiť:
 

Napríklad 5x rýchlovečka na Vajnorskej.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Povedal by som ze hratelnost je dost zviazana prave aj s grafikou, nevravim ze hra s horsou vizualnou strankou je cosi priserne, to v ziadnom pripade, ale zazitok z hry je uz cosi uplne ine, a tiez nie je pravidlom, ze skvela grafika zarucuje vyborny zazitok. Moja skusenost je skor taka, ze ak sa aj jedna hra hra na slabej a vysokej grafike tak je pocit z toho ako pri uplne rozdielnych tituloch, vtedy sa len nehra, ale, dalo by sa povedat, ze priam vychutnava, najma podaktore sceny a casti.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Napriklad prechlastat v krcme, kupit si grass, prehulit, kupit si lahodne riedidlo...
Odpovedať Hodnotiť:
 

porad nejake lahodne riedidla, tie u nas su ako kravske lajna...shit
Odpovedať Hodnotiť:
 

prip. odlepit rit zo stolicky a ist von (zadarmo), ist na vylet, do kina, zahrat si bowling atd..Hlavne byt medzi ludmi a nielen kamaratmi z ICQ:)
Odpovedať Hodnotiť:
 

ze tonic ,vies ocom hovoris
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja viem, že sa opakujem, ale: Pre boha živého kde chodíte na tie nadpisy?!?!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ta karta s GPU G92 nema mat oznacenie GeForce 9800 ? 8800 su predsa uz davno na trhu
Odpovedať Hodnotiť:
 

No dnes som hral Crysis na Nvidia 7600Gs 256/128 a poviem vam nic moc, vsetko som mal na minimum . hratelnost vinikajuca ale na tu obrazovku sa nedalo ani poriadne zamierit .Takze 8800GT hadam nesklame

Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja si myslim ze je to fakt konecne neco co sa da aj pouzit(cenovo aj graficky) a ked nebude stacit hodis tam ete jednu a zase to nejaky cas vidrzi ale nemyslim ze naozaj niekto potrebuje tieto super mega giga pecky za desiatky tisicov ktore aj tak o pol roka mam za polovicu pre mna je naj ked mam naladu nekoho zakilovat zapnem si CS alebo pri kludnejsom dni zahram AOE III nove hri su ajtak len o tom istom len krajsie a vecinou je to na ukor hratelnosti a online gaming forewer am sa naj zabavim PS:sorky za chibi
Odpovedať Hodnotiť:
 

uz aby pustili do eteru nieco v zmysle 8800 Ultra GX2...
Odpovedať Hodnotiť:
 

V prvom kole sa tato grafika vypredala za 1 hodinu.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ach jaj akurat som objednal GTS, :((
Odpovedať Hodnotiť:
 

vsak to stornuj ;-))
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zarob si klikanim na internete www.creativeweb.szm.sk a peniaze si mozes dat poslat na PayPal !
Odpovedať Hodnotiť:
 

a ty si zarob normalnou robotou nie ojebavanim tu ludi.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Neviem co riesite mam uz dva mesiace GF 8800GTS 320MB DDR3,320bits a valcuje kazdu hru !!Vzdy spravia nejaku kartu aby nepredavali jeden model proti konkurencii.Osobne si myslilm každa rada GF8800 GT ci je S alebo ULTRA aspon na 2 roky mate vystarano!! Crysis uplne v pohode! MOja zostava Athlon 3500+ 2GB RAM ,doska 939 chipset GF nForce4.Ja som ju kupil za 10000 pred skoro dvomi mesiacmi normal v obchode!!Na splatky!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zdravim pojde mi nhl 08 na direct x 10?
Odpovedať Hodnotiť:
 

???? ten 100 rocny engine na ktorom EA vydava kazdy rok aktualizacie supisiek za cenu plnej hry urcite DX10 nepodporuje. Ak myslis ci ti pojde na DX10 karte tak ano, ale DX10 nepodporuje.
Odpovedať Hodnotiť:
 

kua, ja som zistil, ze uz ma najnovsie hry ani nebavia - na svojej sapphire R1950GT 512MB sa hravam 4-5 rokov stary multiplayer Enemy Territory na 1600x1200@125MHz (monitorik zvladne pri tom rozliseni aj tak len 100MHz) - karta je tichucka a nehreje sa. Ale naspat na zaciatok - "uz ma najnovsie hry ani nebavia" - nemal by som ist k lekarovi s tym? :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

caw babel :p
Odpovedať Hodnotiť:
 

125MHz hej? :D to mas nejaky monitor buducnosti? :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

chybicka se vloudi :) 100-125Hz
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja mam 3GB ddr2667MHz a graficku X1800XT 512MB a este mi zatial nesekla ziadna hra co som hral okrem ...fly simulatoru X ktory pochybujem ze ide dakomu na plno aj aniso ta hra by nesla ani na 8800ultra na plno.Lost planet mi islo na 35fps ale ma to nebavilo :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

skladam si novy pc a tato grafika sa mi celkom lubi tak som si ju objednal, potom dam vediet ako slape na nej crysis alebo MFS 10
Odpovedať Hodnotiť:
 

drozdo to co mas za hru MFS 10
sak taka hra ani neexistuje :D:D:D
Odpovedať Hodnotiť:
 

Microsoft Fliyng Simulator X myslel.
Odpovedať Hodnotiť:
 

poradte co si mám prave kupit......8800GT alebo 8800GTS 320Mb ????
Odpovedať Hodnotiť:
 

samozrejme 8800GT...mensia cena vyzsi vykon...keby si si pozrel nejaky testy nemusel si klast taku hlupu otazku...a vobec vacsina nevie co tu howori a hada sa na hlupostiach...
Odpovedať Hodnotiť:
 

AJ TY HOVORIS O HLUPOSTIACH ZE VSETCI HOVORIA O HLUPOSTIACH
A CO!!
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked vyjde potom GeForce 9800 gtx??
Odpovedať Hodnotiť:
 

Tak ťa pozvem na pivo.Ale platiš ty.
Odpovedať Hodnotiť:
 

:D:D:D:D . stare PCs rulez hosy :D co to take drahe veci. :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

No ja mam Intel Core Quad2 6600, 2 Gb ddr2 800 mhz, 750 gb disk, dosku msi platinum, 750 w zdroj, nvidiu msi 8800 OC ultra, 22jku lcd monitor a som zatiaľ spokojny zo všetkym ale je jasne že ty blbci robia stále lepšie a lepšie hry a hlavne náročnejšie to je ich povolaním no nie:)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ja tu grafiku mam a narozdiel od mojej starej grafiky ati 1950 pro 256 ju zvladla na 1 :)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Myslim hru Crysis
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aha ja som myslel že hovoriš o našom drahom Linuxe =D
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked na tej mx 440 64mb spusits crysis si king...
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja mam 8600GT 256 // AMD X2 6000+ // 2GB DDR2 800 // a CRYSIS ide +/- 30fps - vsetko na medium bez AA 1280x1024
Odpovedať Hodnotiť:
 

No tak ja mam AMD X2 5600+, 2GB DDR2 800, 8600GT 256Mb, a crysis mi ide na vysokych detailoch 35-60Fps :D...bez AA a tiez na 1280x1024...:D:D

Odpovedať Hodnotiť:
 

aky som len najebany.
Odpovedať Hodnotiť:
 

konecne poriadny komentar
Odpovedať Hodnotiť:
 

pre informaciu... ja mam Core 2 Quad Q6600@3.1GHz, 2GB RAM, 150GB WD Raptor, Asus P5B Deluxe MB, BFG 8800GTS 640MB OC2, 24" Dell monitor a Crysis slape vo full detailoch v rozliseni 1920x1200 uplne v pohode...uz sa tesim na full verziu...
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak... 10-20fps ti to moze slapat....na tej zostave...
Odpovedať Hodnotiť:
 

az 150GB disk mas??.. mne 400GB pomaly nestaci :D:D.. ale okrem toho good zostava.. hm, ked su peniaze tak sa da nakupovat...

Odpovedať Hodnotiť:
 

ja dávam tak 21 +/- 0,5 fps na tej zostave.

Odpovedať Hodnotiť:
 

8800 GT alebo GTS sa este neoplati...pomer cena vykon je horibilna..uplne staci 8600 GTS zatial...za tu cenu podava pomerne slusny výkon
Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár