|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PCnity
Od: PCnity
|
Pridané:
19.10.2007 9:31
Aj MS sa pomaly uci... :)
Kde bude v tom case GNU/Linux...
|
|
cowgaR
Od: cowgaR
|
Pridané:
19.10.2007 11:18
no v prdeli ako je i teraz...a ako bol poslednych 10 rokov...
|
|
Thomas
Od: Thomas
|
Pridané:
19.10.2007 11:29
teraz ??? linux mozes najst v mobiloch routroch , prehravacoch , a defakto vacsine inteligentnzych elektronickych zariadeniach
|
|
cowgaR
Od: cowgaR
|
Pridané:
19.10.2007 11:46
windows mozes najst na 95% osobnych pocitacoch...zbytok nema linux ale MAC OS X ;)
nasaditelnost win serverov stupa geometrickym radom (a IIS 7.0 to v buducnosti len urychly, 'a patchy server' mu proste konkurovat nemoze) co mozno vidiet aj na webe...plno gigantickych webovych projektov je dnes hostovanych na win platforme (giganticka myspace.com bezi na asp.net)...
sql server 2008 nebude mat vo svete konkurenciu...a teraz neporovnavam detske hracky typu mySQL ale i s Oracle etc...
wanna start battle?
MS ownz, do a reality check
|
|
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
19.10.2007 11:52
Eee PC, OLPC - vazna hrozba pre MS - ak sa africke, indicke..vseobecne chudobne deticky naucia pouzivat linux, OOo a pod., asi nebudu mat taku citova vazbu k MS Win..
Tak ci tak, konkurencia je super vec!
Ak nie, stale by sme boli len v konzole a nahanali ascii znaky po obrazovke
|
|
Slavius
Od: Slavius
|
Pridané:
19.10.2007 11:59
Vidiet ze reci mas, ale realne skusenosti asi nie...
Spravujem Windows servery s IIS, MSSQL, DNS, domenove, Terminalove, File server, print servery uz 6 rokov a poviem ti, ze tak casto reinstalovat system som este s Linuxom nezazil... O nestabilite a nekompatibilite ani nehovoriac...
|
|
uplink
Od: uplink
|
Pridané:
19.10.2007 13:42
to znamena ze za mas 10x vacsiu sancu umrtia v dosledku rakoviny kostnej drene ako bezny clovek , alebo co si tym chcel naznacit?
|
|
helo
Od: helo
|
Pridané:
19.10.2007 14:45
nechapem ty reinstalujes windows servry alebo linux ?
ked linux thak hmmmm asi to nebude operacnym systemom ..
podla mna je problem niekde medzi stolickou a klavesnicou ..
|
|
Klix
Od: Klix
|
Pridané:
19.10.2007 15:02
Ja spravujem teda asi 20 serverov - 2x Windows - PDC a PDC backup a 18x Linux a teda vsetko mi funguje uplne nadherne. Nemozem si stazovat. Ale na tych Widliach samozrejme nemam nic ine len domenovy kontroler. A na Linuxe mam uplne uplne vsetky bezne pouzivane sluzby ake su. A teda nereinstaloval som nikdy nic. Ani Widle ani Linux. ;-)
|
|
kaza
Od: kaza
|
Pridané:
20.10.2007 11:38
tiez si myslim - podla mna Windows Server je rovnako stabilny, ak ho spravuje clovek co sa tomu rozumie. Problem je v tom, ze si niekto mysli ze to musi naklikat a tak klika, kym sa to cele nedoserie - zatial co v Linuxe sa musi pozriet aj do dokumentacie :))
|
|
Re: kaza
Od reg.: waltersole
|
Pridané:
29.10.2008 16:49
dalsi bez skusenosti win server admina
ver mi, ze bez win dokumentacie (microsoft technet) by si niektore veci neporiesil ani keby si to skusal xyz krat
|
|
apofiSS
Od: apofiSS
|
Pridané:
19.10.2007 17:12
Lol ty si poloboh tvoje keci ma dostali zo stolicky :P
|
|
SOLARIS
Od: SOLARIS
|
Pridané:
19.10.2007 12:09
podvedz otcovi ze ta ma poriadne vyfackat ta tieto kecy
|
|
Marko
Od: Marko
|
Pridané:
19.10.2007 12:23
MS SQL je dobry a spolahlivy akurat tak na studentsky projekt, nic viac. A ked niekto povie, ze je lepsi ako napr. Oracle, tak je bud slepy privrzenec MS alebo vobec nema prehlad o situacii.
|
|
someone
Od: someone
|
Pridané:
19.10.2007 13:32
nie ze by som bol prirzenem ms, ale asi si ani MSSQL ani Oracle v realnom projekte nevidel :-), obidva su pouzitelne az na to ze Oracle ma okolo seba velky humbuk :-)
|
|
jojo
Od: jojo
|
Pridané:
20.10.2007 14:51
Ak by si robil na skutocne velkom projekte, asi by si zistil, ze MS SQL ma celkom vazny problem napr. s Deadlockmi uz pri zlozitejsich select-och, Oracle s tym problem nema.
|
|
prasse
Od: prasse
|
Pridané:
24.10.2007 12:30
Ak by si sa pozrel do dokumentacie na MSDN, zistil by si ako funguje lockovanie v SQL servri. Typy lockov su rovnake, takze ked poctivo napises query, lockovanie funguje rovnako spolahlivo ako pod Oracle. Btw. podla statistik Oracle - Oracle ma ~45% podiel trhu, SQL Server 25%, MySQL < 5% :D Vlastne MySQL nie je ani DB, nesplna v mnohom definiciu DB, o spolahlivosti nehovoriac, a InnoDB je len taka nijaka naplast, co skoro nic neriesi.
|
|
helo
Od: helo
|
Pridané:
19.10.2007 14:37
ty si dalsi blb co precita nieco na well.done.cz od pana radka hulana ktory je mentalne naruseny pretoze po nociach prcha billovy do riti ..
linux sa presadzuje cim viac a viac a praveze predavanost winshitu klesa .. preto ti teraz nutia z kazdym notebookom vistu .. je to dohoda ..
ti dam radu necitaj tie picoviny z radek hulan blogu ..
a este si asi linux nevyskusal ze take tvrdis .. alebo si prilis tupy nato aby si sa naucil nieco viac ako dvojklik ..
a ked sme pri servroch .. 90 percent ma linux a unixlike system ...
preco google bezi na linuxe ? ..
lebo co by to bol za vyhladavac keby vacsihnu dna nesiel kvoli restartu servru pretoze win si to inak neda ..
windows je pokus o operacny system nie operacny system ...
jedine preto sa pressadil ze nas bill vie kradnut napady a ma peniaze nic viac ... alebo skor podpisal zmluvu z diablom ..
|
|
3hlav
Od: 3hlav
|
Pridané:
19.10.2007 16:24
myslim, ze diabol je on a vsetci ostatni s nim podpisuju zmluvy zo strachu a chamtivosti, ved uvidia ked pride ich koniec ze co ich bude cakat...;-)
|
|
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
21.10.2007 15:22
a uz ked o radkovi hulanovi... ma tam otrasnu fotku :D
TAKE LIFE EASY
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
19.10.2007 15:22
Ked uz chces sokovat cislami tak si to prosim ta aspon over.
Windows najdes na 89-90% pocitacov.
Nasaditelnost win serverov nestupa geometrickym radom ale stupol o tri percenta, pricom linux si drzi stabilnych 25-27%
IIS 7 bude rovnako derava ako vsetky IIS predtym.
A pochybujem, ze si taky odbornik, ze mysql je pre teba hracka a si schopny naplno vyuzit vsetky jej funkcie.
Cely windows je len o reklame a monopoloch.
|
|
prasse
Od: prasse
|
Pridané:
24.10.2007 12:38
Pozri si "deravost" IIS 6 za celu dobu od vydania, a porovnaj s Apache-om a inymi hrackami. Na secunia.com su zverejnene len 3 chyby, Apache ich mava pomaly za mesiac viac.
LINUX PROPAGANDA NEVER DIES :D
|
|
Xko
Od: Xko
|
Pridané:
19.10.2007 15:24
Konecne normalny clovek ktory jasne povedal ze Windows je in a poserovia linuxaci sa tu hraju na neviem co. Aj ked jazne ze aj Linux najde uplatnenie. Ale tak skor na routre, webove servre, potom McDuckov co sa boja pustit korunu a v neposlednom rade chudakov co nevedia co so svojim volnym casom. A tu plati dvojnasobne veta nie som taky bohaty aby som si kupoval lacne veci. A nie ked mi niekto dava nieco zadarmo!
|
|
helo
Od: helo
|
Pridané:
19.10.2007 15:27
ty nevies co rozpravas ..viac volneho casu som stravil reinstalaciou windowsu
linux nastavois raz a mas pokoj .. win nastavis a o tyzden ti padne a ako to opravis ? reinstalaciou .. thak neviem neviem ..
prestan fetovat lebo rozpravas z cesty
|
|
kaza
Od: kaza
|
Pridané:
20.10.2007 11:47
hehe, no akoze mas pravdu - Windows na nete vydrzi tak jeden den bez nejakej neliecitelnej infiltracie, avsak reinstall?? Si sa teraz prezradil, pretoze keby si bol aspon trosku vzdelany, ta vies ze Windows sa nainstaluje raz a potom sa uz len obnovuje z obrazu. Takze chod este postudovat :))
Ale ved kazdy sa ucime.
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
20.10.2007 19:57
Ja som lenivy robit obraz, ked uz treba tak vzdy reinstalnem. :*(
|
|
elvisz
Od: elvisz
|
Pridané:
21.10.2007 13:31
kolko ti MS plati za reklamu?
Steve Ballmer je tvoj idol?
|
|
prasse
Od: prasse
|
Pridané:
24.10.2007 12:40
Zalez do diery, alebo si zarob na Win2003 a potom uvidis, co je ozajstny operacny system.
|
|
Peto_MiG
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
22.10.2007 10:30
Toto je typické, vždy ten nasledujúci produkt Micro$oftu nebude mať konkurenciu. Aj Vista bol až do dňa vydania tým najlepším operačným systémom budúcnosti.
|
|
prasse
Od: prasse
|
Pridané:
24.10.2007 17:11
Tou konkurenciou myslis tych 500 OS a ich napodobenin (napr. linux), co maju < 10% podiel na trhu ? :)
|
|
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
19.10.2007 11:48
netreba zabudat, ze sa jedna len o jadro!
to ze ma taku velkost ako ma, neznamena, ze intalacia systemu nezabere 100GB.. okrem ineho, ci ma 25 abo 200Mb mi o 2-3roky bude uuplne jedno - ked teraz 2BG Ram kupim za 2000Sk a za tu istu sumu 320GB disk, co za to kupim o 2-3roky?
|
|
helo
Od: helo
|
Pridané:
19.10.2007 14:43
boze dalsi dement z radekhulan.cz ..
sa vspamataj uz a netrep picoviny .. ked uz hresit mam .. ja mam linux a veeela ludi co poznam ma linux a o windowse ani pocut nechce .. ludia ktory sa aspon troska v it pohybuju vedia ze linux je to prave .. dava ti volnost .. slobodu ..
konfigurovat si ho mozes uplne podla seba .. a co len chces a ako chces .. windows je len slaby odvar z toho .. a windows cim dalej tym viac vykrada linux a open source . a mac osx ktory je mimochodom tiez unixlike system ;)
|
|
kubo
Od: kubo
|
Pridané:
19.10.2007 20:53
Total Market Share
Windows XP 79.32%
Windows Vista 7.38%
Mac OS 3.38%
Windows 2000 3.32%
MacIntel 3.23%
Windows 98 0.89%
Linux 0.81%
Windows NT 0.61%
Windows ME 0.49%
Pike v7.6 release 92 0.13%
Nintendo Wii 0.12%
Unknown 0.10%
iPhone 0.07%
Windows CE 0.06%
Series60 0.03%
Report generated Friday, October 19, 2007 6:47:04 PM
Zdravím 0.81%!!!
Kto z vás nemá Win, nech zdvihne ruku! ;=)
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
20.10.2007 2:23
Myslím, že tu je to jasne s stručne vysvetlené, kto na tom je ako, nech je pravda už aká chce !!! :-)
|
|
LuCKy
Od: LuCKy
|
Pridané:
20.10.2007 14:11
Sa zobuď. 99% spotrebiteľov si Linux nekúpi ale stiahne z NETu!!! Toto absolútne o ničom nehovorí...
LuCKy
|
|
cowgaR
Od: cowgaR
|
Pridané:
20.10.2007 15:34
haha dalsi linux expert ktory si MARKET share vybavil ako "kupit si linux", ved ked je to uz nejaky trh, teda market...asi sa to kupuje ;)
|
|
kubo
Od: kubo
|
Pridané:
21.10.2007 0:51
Takže zdravím 44.75%!!!
Chlapci, kde ste???
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
21.10.2007 19:11
TUTO !! A CO!!
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
19.10.2007 9:32
no comment :)
|
|
joj
Od: joj
|
Pridané:
19.10.2007 13:29
čo konkrétne nekomentuješ ?
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
20.10.2007 2:42
all
|
|
McBaran
Od: McBaran
|
Pridané:
19.10.2007 9:37
som zvedavý čo s tým porobia potom... zatial to vyzerá sľubne
|
|
Boss Vista developer
Od: Boss Vista developer
|
Pridané:
19.10.2007 10:27
teraz zabere 40MB pamate a 25MB na disku, potom to bude 1400 MB pamate a 25GB na disku
|
|
prasse
Od: prasse
|
Pridané:
24.10.2007 12:42
Linux uz pred 10 rokmi zabral ako plna instalacia 7 CD, v tom case Win98 len 1/2 CD. Takze o com ?
|
|
Re: ach ti odbornici
Od: awdawd
|
Pridané:
27.5.2008 17:32
linux? co je to ten linux? je tu niekde medzi nami? vie premenit vodu na vino? :D
si ma dostal teraz... vidno ze si odbornik :-)
|
|
Iii
Od: Iii
|
Pridané:
19.10.2007 9:55
Tam kde bude Minisoft v roku 2050
|
|
nikto
Od: nikto
|
Pridané:
19.10.2007 10:14
no som zvedavy, mozno to nakoniec len znie dobre ale v konecnom dosledku to mozno "oni mysleli inac" a dopadne to sklamanim...snad nie
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
19.10.2007 15:23
tam uz nebude nic pasovat co bolo na Viste tak isto ako 90% veci co islo na xp neslo na Viste...
|
|
prasse
Od: prasse
|
Pridané:
24.10.2007 13:30
Mne ide na Vistach vsetok SW okrem Daemon Tools (edicia pre XPcka, bohvie preco :D). Kup si pocitac, pentium 1 uz neberu ani do zbernych surovin :)
|
|
voxar
Od: voxar
|
Pridané:
19.10.2007 10:26
uz sa museli poucit z linuxu... este odpalkovat registre a su tam kde linux pred 5 rokmi ... xexexe... teraz len zacne vykradanie open source... a za 2 roky to nestihnu ... bez sance ...
|
|
helo
Od: helo
|
Pridané:
19.10.2007 14:40
toto bolo dooobre .. naplno s tebou suhlasim ... ;) linux 4ever
|
|
magnum
Od: magnum
|
Pridané:
19.10.2007 15:01
pred 5 rokmi malo moje linux jadro cca 1313255 kB...
aktualne je to 3520243 b takze... hm asi som pri kompilacii vypustil tie copyright-y co by mi zabrali tych dalsich 20 Mb...
|
|
misogsk
Od: misogsk
|
Pridané:
20.10.2007 0:07
Nauc sa jednotky. Tvoje jadro moze mat tazko 429 kB.
|
|
jahny
Od: jahny
|
Pridané:
19.10.2007 12:53
vidiet ze sa nas drahy mrkvosoft uci z Linuxu....nie je to asi nahoda ked tak velmi spolupracuje s novelom...som zvedavy co este noveho "vymyslia" ,co ma uz davno bud Mac OS X, alebo Linux....z MS je mi na grc
|
|
lordiceman
Od: lordiceman
|
Pridané:
19.10.2007 13:04
preco sa to vola Windows ked tam ziadne okna neboli, nemal ani graficke prostredie, windows je charakteristicky s oknami, ziadne okna ziadny windows
|
|
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
19.10.2007 15:29
To asi preto, ze to bolo len jadro. Graficke prostredie dorobia asi az potom, pripadne ako vzdy len skopiruju to z predchadzajuceho pridaju par MB a zmenia temu. :D
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
19.10.2007 15:27
Tu je alternativa winu, macu, linuxu, beos... kuknite na aros.sourceforge.net a este na amikit.amiga.sk
|
|
Accuphose
Od: Accuphose
|
Pridané:
19.10.2007 16:12
Znal som chalana, mal Linux, mal búračku.. zomrel
Znal som chalana, mal Windows, mal búračku.. ...zomrel
Pointa? Neverte Augustom
http://www.dreampilot.net/images/pennylamp2.jpg
Znám lidi, kteří by dokázali posrat i nepokazitelnou věc, těm je jedno jestli mají Windows nebo Linux, ale mají talent :-D
|
|
3hlav
Od: 3hlav
|
Pridané:
19.10.2007 17:47
lol svatu pravdu mas
|
|
Ubuntu
Od: Ubuntu
|
Pridané:
19.10.2007 20:07
A co je lepsie vo Winshite? V Linuxe sa nedá pocúvat hudba,pozerat filmy,netovat? A potom naco mi Winshit ,ked mám vsetko k dispozícii aj v linuxe? A nehovoriac o antiviroch...Vsetci moji známi ,co presli na Linux sa hned divili ,ze sa im internet nejako zrychlil.Aj ked antivir zabere co len 30 mega ramky ,ale spomaluje pocítac vzdy.Stalo sa vám vo Winshite ,ze po instalácii trebalo restartnút pocítac? Mne v Linuxe este nie ,a to som robil uz aj kopu instalácií,aktualizácií atd. Tych pár hodín nastavovania a spoznávania Linuxu mi vobec nevadí,takisto som musel tiez blbnút aj s Winshitom ,ba mozno aj viac..Ale kto nevyskúsa nech nemudruje a netrepe kokotiny! To je asi fakt pravda ,ze tu písu samé debilné 15-rocné deticky,lebo tie chujoviny normálny dospely nenapíse!Ze Winshit ovláda vacsinu serverov? To by boli stabilné siete:program neodpovedá a koncí,do restartu je 30 sekúnd...Skrátka SUX..Linux,freeware,kreativita do toho!!!
|
|
rado
Od: rado
|
Pridané:
20.10.2007 9:41
Ano stalo sa mi, ze som musel po instalacii restartovat pocitac v Linux-e. Takisto sa mi podchvilou zobrazuje hlaska : URPMI database locked a mozem houbi a nie instalovat nove veci. Jedno je fakt ale pravda, ze linux a jeho balickovaci system je pohodlnejsi ako windows. Minimalne v tom, ze najzakladnejsie aplikacie nemusis hladat ako chuj na nete, ale najde Ti ich sam z mirrorov. Ja by som povedal, ze Linux kontra Windows 1:1. Ale poviem Ti pravdu, ze zachranit system dokazem skor z win ako z linuxu. A nehovorte, ze linux nepada. Pada jak hruska, ba dokonca castejsie nez XP.
|
|
kaza
Od: kaza
|
Pridané:
20.10.2007 11:58
Jooo - dikes. Akoze som si myslel, ze to len ja mam taku smolu :)) Som mal raz taku distribuciu Knopix-u, ze tam padal Navigator kazdych 5 minut... proste Debian alebo Ubuntu forever!
|
|
poldo23
Od: poldo23
|
Pridané:
20.10.2007 14:40
pises ze linux pada ako hruska
super, ale jasne ze pada ked mas nejake BFU predkonfigurovane prostredie zo SUSE ktore trosku zmenis a uz nefunguje
skus slackware,arch,gentoo tie ken nakonfigurujes tak nespadnu (pripadne aj DEBIAN)
a este by som bol zvedavy ako dokazes zachgranit system z winu ked ta nepusti ani do safe modu, pouzijes live cd ??(sorry zabudol som lived cd winu nie je- ak si ho nespravis) alebo spravis obnovu zo zalozneho suboru ?? (to nie je zachrana to je ulahcena instalacia)
este k tym balickom balickovaci system linuxu je dobry ale source je source
linux rulez , debian 4ever
|
|
rado
Od: rado
|
Pridané:
20.10.2007 14:48
vies co sa tyka tej zachrany. Pouzivam (asi nie moc legal) Hiren's Boot CD a som odchovanec C:\ ak vies o com hovorim. Mozno je to len sila zvyku. Nie som nadsenec ziadneho systemu. Na jednom laptope mam Win a na druhom Linux. V Linuxe robim v PHP popripade MONO vo Windows VS 2005. Som pohodlny, takze mi lepsie sedi Win nez Linux.
|
|
Re: dalsi odbornik
Od: awdawdawd
|
Pridané:
27.5.2008 17:37
boze... dnes sa to tu hemzi linux-odbornikmi :D
ale no.. RPM nie je balickovaci system ktory pouziva kazdy GNU linux OS ... a na druhej strane - nic netreba restartovat, to znamena, vsetko sa da pekne pohodlne bez restartu (akurat tak upgrade kernelu co je raz za cas)...
mne debian napr. este v zivote nepadol - mozno na zaciatku trebalo nastavovat par veci a testovat... ale potom to vsetko slape ako hodinky (narozdiel od windows)
|
|
Rajnoha
Od: Rajnoha
|
Pridané:
19.10.2007 21:10
Linux som este pravdu-povediac nevidel, ale cim viac sa windows vyvija (pocnuc od 3.11 az po sprostu Vistu), tym viac sa hromadi moja antipatia k nemu...cize tak ci tak - uz je mi viac menej jedno aky OS budem mat, len nech to neni WIN :)
Este k tym percentam co som zahliadol - 90% pocitacov ma windows len preto, lebo 80% populacie vie z celeho kumstu informacnych technologii akurat tak chytit mysku! 1% tvoria ti, ktorych este neprestalo bavit kazdy mesiac formatovat disk. A zvysnych 9% su ludia v situcacii ako ja (hladaju dobry link na stiahnutie linuxu :))))
|
|
ako_Vanok
Od: ako_Vanok
|
Pridané:
20.10.2007 0:06
vygooglluj ubuntu a tahaj, akurat vyslo nove distro 7.10 budes spokojny a naisntalujes si vsetko sam klikanim , debiliny necitaj od win pozitivov sa nic nedozvies a reinstalovat ti poradi aj babka kavenka
|
|
misogsk
Od: misogsk
|
Pridané:
20.10.2007 0:14
Boha ja neviem co ty si za mantaka, ze musis kazdy mesiac formatovat disk. Ked nevies pouzivat pocitac a Windows ako do riti chces vediet robit v linuxe?
Njaskor sa nauc robit s Windows tak, aby si nemusel stale formatovat disk a potom prejdi na Linux.
Za posledne 3 roky som instaloval windows 3 krat. Z toho 1, ked som natahoval XP na novy notebook
2, po roku a pol som si svojou sikovnostou znicil Visual Studio
3, a pred par mesiacmi(5 mesiacov) ked som instaloval Vistu.
Medzi tym nebolo treba, ziaden virus, ziaden spomaleny net, ziaden adware a iny humus.
Vies to mas tak ako s autami. Mozes si kupit najmodernejsiu najlepsiu limuzinu na trhu, ale ked nevies soferovat, ked si hlupak, zachvilku ju znicis(Windows). Chod teda do Linuxu(Hummer), ale ak stale nevies soferovat a stale si nezmudrel aj toho znicis, tazsie ako limuzinu, ale znicis.
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
20.10.2007 2:31
No, musím uznať, že to prirovnanie je v určitých prípadoch dos trefné - hehehe :-)
|
|
gh0st
Od: gh0st
|
Pridané:
20.10.2007 12:26
misogsk, presne moja rec :)...a pre vsetkych only-linuxakov ktory si myslia aky su cool h4x0ri a only-windowsakov sem prikladam jeden link na clanok ktory vam dufam vsetkym otvori oci
http://blackhole.sk/why-linux-why-windows
|
|
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
21.10.2007 16:03
no vidno ze si tiez asi taky inteligentny ako autor prispevku ked si na neho uz odkazal... no a tato veta ma zabila: "windows ze je nestabilny hmm neviem otom ja mam windows aj rok dva a ide rychlo ako na zaciatku dam si moje app a ide to antivirus nemam naco?" .... no a najma posledne tri slova :D
|
|
poldo23
Od: poldo23
|
Pridané:
20.10.2007 14:48
naucit sa robit s winom ??
povazujem sa za velmi skuseneho uzivatela win aj PC
a win obnovujem zo zalohy (cez ghosta) kazde 2-3 mesiace, lebo inac to nejde
1.ked vyjde nova verzia programu, ja ju hned chcem skusit pri wine(najma vista) mam strach ci nepadne + sa tym zahlcuju registre (chtiac nechtiac) a pustat kadejake cleanre a aniti-spyware/adware ..... na to nemam cas
2.ked vidim reklamu, zaujimavy link tak nan chcem kliknut a pozriet sa o co ide (pri wine sa bojim pri linuxe klikam)
3.chcem mat prehlad co a ako instalujem a co sa meni pri instalacii (pri wine nemozne, pri mojom slackware a debiane samozrejme)
4.chcem ma t moznost vyberu zmeny (win je len 1 linuxov su stovky a miliny variacii
|
|
misogsk
Od: misogsk
|
Pridané:
20.10.2007 18:39
1. Ja si instalujem pravidelne nove verzie svojich programov a nestalo sa mi, ze by mi niektory z nich spadol, len preto, ze mam Win XP uz 3 mesiace. Vlastne sa mi nestalo vobec, ak som naistaloval instalaciu spravne, aby mi padol program, aby system.
2. Ked vidim link/reklamu na porno, predlzenie penisu, warez a im podobne neklikam, robi to len hlupak. Ak klikas na vsetko zaujimave, o kolko penazi si uz prisiel klikanim a odpovedanim na phising mailiy?
3.Uznavam, toto by sa mi celkom hodilo, ale uznaj sam, vo wine nezmyselne, kedze malokto sa tomu rozumie(mnohy ani nevedia co su to registre).
4. Ja chcem mat zas moznost kompatibility. Windows nie je len jeden, zmienim sa len o niekolkych XP, Vista, Windows 2000, Windows 2003. Plus ich rozne verzie, mozes si vybrat, ktorykolvek.
|
|
misogsk
Od: misogsk
|
Pridané:
20.10.2007 18:40
Este dodatok:
K tym adwarom. Na Win je ich preto tolko, ze je najrozirenejsi, keby to davali na Linux, tak by sa neuzivili. Vyckaj casu a az sa raz dozijeme toho, ze Linux bude mat viac, neklamme si, daleko daleko viac uzivatelov, tak ten adware removal pouzivat budes, alebo prestanes klikat na zaujimave linky.
|
|
rado
Od: rado
|
Pridané:
20.10.2007 23:05
Plne s Tebou suhlasim ;o).
|
|
Peto_MiG
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
22.10.2007 10:42
Toto je častý argument. Ale viete čo? Linux najbližšie 3 roky určite nebude mať taký podiela trhu ako Window$. Takže ak je ten argument pravdivý, tak Linux bude najbližšie 3 roky určite omnoho bezpečnejší ako Window$.
Ja osobne si však nemyslím, že to je len vecou rozšírenia. Window$ má veľa dizajnových chýb, ktoré znemožňujú zdokonalenie bezpečnosti. Vírusov, trojanov, červov a inej hávede je už okolo 500 000 RôZNYCH(!) pre Window$. Ukážte mi JEDINÝ SKUTOČNE ROZŠÍRENÝ vírus pre Linux.
Každý rok príde nejaký vizionár s tým, že vírusy budú rásť aj pre Linux. A každý rok sa nakoniec nič také nedeje.
|
|
misogsk
Od: misogsk
|
Pridané:
22.10.2007 11:06
Menujte dizajnove chyby, ktore brania zdokonaleniu antivirovych programov?
Navyse stale plati co som napisal vyssie.
|
|
prasse
Od: prasse
|
Pridané:
24.10.2007 13:28
Tych 80% populacie nie su ITckari, tym padom maju uplne na haku, co v tej bedni je, ich zaujima hlavne to, ako rychlo sa naucia v tom robit svoju pracu. A v tom vzdy bol bezkonkurencne najlepsi Windows. Linux ma mozno nejake vyhody, pre viac ako 90% populacie vsak uplne nepodstatne a nevyuzitelne. Preto su cisla take ake su a dokym linux komunita nezmeni svoj pristup k BFU ( = blbej Franta uzivatel), napr. smerom (kund-)ubuntu, nikdy neziska viac ako 10% celosvetovy podiel. Mozno tak v Afrike, kde cena za licenciu prevysuje celorocny plat negrov, a pouzivaju stare zelezo. Inde bude len Windows, aj ked mozno len ilegalne.
|
|
zamestnanec ESETu
Od: zamestnanec ESETu
|
Pridané:
21.10.2007 16:01
ked by vsetci pouzivali Linux bolo by menej virusov a prisiel by som o pracu. takze kto pouziva Windows podporuje virusy - a aj tvorcov antivirov a teda aj najvacsiu slovensku IT firmu. tym padom rastie slovenska ekonomika. pouzivajte Windows podporite tym ekonomicky rast SK a coskoro budeme na urovni Singapuru.
|
|
janoonaj
Od: janoonaj
|
Pridané:
21.10.2007 21:18
chlapce ty co robis v esete? upratujes? normalny zamestnanec by sa takto nechvalil...
|
|
lifestylesvk
Od: lifestylesvk
|
Pridané:
21.10.2007 17:13
Firma DELL. Asi kazdy pozna ich kvalitne vyrobky?!?Preco nasidili prave Ubuntu namiesto Vlišti?Oni vzdy sa snazia preukazat ich IT znalosti a skusenosti :)
|
|
rado
Od: rado
|
Pridané:
22.10.2007 12:37
ich mozno, ale co bezny user?
|
|
SHARK
Od: SHARK
|
Pridané:
23.10.2007 21:38
Ak sa mam vyjadrit k padom windowsu mam rozne skusenosti.
Tak 1.Desktop Athlon 3000+ win home oem original-tam ho mam dlhsi cas ale aj tak pada.2-3 krat za mesiac. Mal som tam aj nelegalny win prof asi 2 roky a padol mi za cely ten cas asi 5x.
2.Notebook TurionX2-mam tu win home ale jebe sa to tak 2-3 krat za TYZDEN.Tak fakt neviem ci lepsie nebudu pirate win.
A len tak btw ked dam vo win ukoncit nejaku aplikaciu cez task managera tak mu to v lepsom pripade trva a 1minutu v tom horsom prestane reagovat respektive blue screen.
No ale asi na stabilny system to chce linux.
|
|
wizardmaker
Od: wizardmaker
|
Pridané:
24.10.2007 16:28
Linux je blbost, je to takisto nestabilne, plus kopec problemov ohladne instalacie dodatocneho softwaru a ta kompatibilita s niektorym hardwarom je proste uplne hrozna, samozrejme zastanci linuxu si budu tvrdit svoje, zastanci windowsu zase svoje, kazdy je na nieco zvyknuty. A co sa tyka tych africkych deti, ak sa vobec budu mat ten linux na niecom ucit, akurat tak palickou vyryvat prikazi do zeme a cakat ze zaprsi, keby bolo pocasie v Afrike napojene na Linux tak prsi stale. A svet by bol zachraneny.
|