neprihlásený Nedeľa, 22. decembra 2024, dnes má meniny Adela
MS sťahuje a mení súbory aj pri vypnutých aktualizáciách

DSL.sk, 13.9.2007


Spoločnosť Microsoft v posledných týždňoch nainštalovala vo viacerých prípadoch užívateľom Windows XP SP2 a Windows Vista nové verzie viacerých súborov aj v prípade, že automatické inštalovanie aktualizácií vo Windows mali vypnuté. Tvrdí to viacero užívateľov.

Pôvodne o tom informoval server Windows Secrets, diskusiu viacerých užívateľov XP a Visty s podobnými skúsenosťami je možné nájsť tu, ďalšiu rovnakú skúsenosť tu.

Zmenených bolo v oboch operačných systémoch podľa dostupných informácií deväť súborov patriacich k službe Automatic / Windows Update. U XP SP2 išlo napríklad o wuweb.dll, wuaueng.dll a wups2.dll, všetko v podadresári System32 inštalačného adresára Windows.

Všetky nové súbory majú verziu 7.0.6000.381, predchádzajúce verzie mali číslo 7.0.6000.374. Microsoft serveru neposkytol na otázku o tejto aktualizácii odpoveď s konkrétnym dôvodom, pre ktorý k nej prišlo.

Väčšinou prišlo k skrytej aktualizácii 22. až 24. augusta.

Doplnené: Aktuálne sa k problému vyjadrila aj spoločnosť Microsoft a správanie potvrdila. Prichádza k nemu pri nastaveniach "sťahovať a neinštalovať" a "upozorniť, nesťahovať a neinštalovať". V režime úplne deaktivovaných aktualizácií, štvrtej možnosti nastavenia automatických aktualizácií, k popisovanej automatickej aktualizácii neprichádza.

Najmä po kritike distribúcie prvých verzií aktualizácie Windows Genuine Advantage Notifications ako bezpečnostných aktualizácií je distribúcia aktualizácií Microsoftom v súčasnosti zvyčajne úplne transparentná. Dôvodom skrytej automatickej inštalácie môže byť napríklad znefunkčnenie časti funkčnosti Windows Update predchádzajúcou, potenciálne chybnou aktualizáciou.

Predpokladané vylepšenie funkčnosti Windows takýmto spôsobom aktualizácie pre väčšinu domácich užívateľov zvyčajne nie je problémom. Vážnym problémom môže byť ale v prípade firemných počítačov s potrebnou 100% dostupnosťou, kde je inštalácia akýchkoľvek aktualizácií najskôr vopred vždy dôkladne testovaná.

Skrytá aktualizácia ale vyvolala z pochopiteľných dôvodov výraznú kritiku užívateľov Windows aj v prípadoch, keď reálne nespôsobila problémy.


      Zdieľaj na Twitteri



Najnovšie články:

Japonci uviedli otočný USB-C kábel
Celoštátne DVB-T mierne zlepšilo SD rozlíšenie, ale znížilo počet riadkov
Telekom oznámil výrazné rozšírenie 5G siete
Chrome zrýchlil sieťovú komunikáciu podporou dvoch nových funkčností
Sprístupnená druhá testovacia verzia už Androidu 16
SpaceX začala poskytovať plošnú mobilnú sieť z vesmíru v prvej krajine
Intel zlepšil výkon posledných CPU v hrách, potrebné sú aktualizácie
4ka vo vianočnej akcii sprístupní všetkým zákazníkom 42 staníc
USA majú zvažovať zákaz predaja routerov od TP-Link
Ďalšia zmena v dlhej podpore linuxového jadra, avizovaná podpora 6.1 zrazu predĺžená


Diskusia:
                               
 

Len tak mimo témy, nie je zase na internete výpadok typu zhorený switch? Nejde mi polovica stránok, na ktoré bežne chodievam.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mne idu vsetky, skus dat link na nejaku, kera ti nejde
Odpovedať Hodnotiť:
 

už sa rozbehla väčšina z nich, posledná, čo mi nejde je
http://www.autobazar.eu/

Odpovedať Hodnotiť:
 

bez najmensich problemov a zobrazuje sa okamzite
Odpovedať Hodnotiť:
 

dns vypadok
Odpovedať Hodnotiť:
 

už aj mne teraz ide, každopádne to nemení nič na tom, že na viacerých stránkach som zaznamenal minimálne hodinový výpadok.
Odpovedať Hodnotiť:
 

A ako si to na tie stranky zaznamenaval?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Zaznamenať vs zaznamenávať na stránkach.

Prečítaj si v slovníku slovenského jazyka, aký je rozdiel medzi oboma slovami.
Odpovedať Hodnotiť:
 

t.j.
písomne zachytávať priebeh jednania alebo prejavu, všímať si, postrehnúť

zaznamenať=napr. všimnúť si.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Vies moj mily analfabetko, nestaci si len pozriet vyznam slova a robit sa mudrym, je dost dolezite aj to, v akom spojeni to slovo pouzijes:

a) zaznamenat na nieco - zapisat na to
b) zaznamenat nieco - vsimnut si to (resp. zapisat TO)


A ty si napisal zaznamenat na strankach, to znamena doslova zapisat na stranky. Ked uz tak si mal napisat "zaznamenat vypadok stranok", blbecku...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ale to by musel napisat, "na viacere stranky som zaznamena",cize "kam" ... kedze je tam "na viacerych", cize "kde", tak je jasne ze myslel moznost ""vsinut si TO"
Odpovedať Hodnotiť:
 

Niektori analfabeti budu robit tu istu chybu, aj ked ich na to stokrat upozornia.
To je zrejme hlavne u novej generacie - mladici, co su presvedceni o svojej absolutnej neomylnosti. V robote ich mam par a najradsej by som ich nakopal do zadku.
Odpovedať Hodnotiť:
 

a co ti brani?
Odpovedať Hodnotiť:
 

Ak si myslel mňa, pozri si, kto tu začal byť múdry a kto začal tento flame...

Predpokladám, že si nemyslel mňa, ale ak áno, môžeme sa stretnúť aj zoči-voči.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Prvý, kto sa tu robil múdry a hral sa so slovíčkami, bol ten anal pred tebou. No a ty si už druhý.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Inak vysvetliť môžeš aj ostatné spojenia, ako napr.:

zaznamenať v
zaznamenať na
zaznamenať si
zaznamenať

Zaznamenať si, je jediné spojenie, ktoré sa dá použiť k tvojmu bodu a), ostatné sú dvojzmyselné. Ak to nechápeš, tak ťa ľutujem.
Odpovedať Hodnotiť:
 

co uz, nejaky dovod tam je, ale ked robia toto a spolupracovali na viste s tym americkym bezpecnostnym uradom, ci so, tak kto vie, ci nie je cely operacny system jeden velky spyware...
Odpovedať Hodnotiť:
 

veru,... :( zasah do cierneho
Odpovedať Hodnotiť:
 

Shit... To abi som si menil po kazdom pristupe na netbanking heslo.. brrrrr
Odpovedať Hodnotiť:
 

menit heslo, samozrejme cez ibankingovu stranku... jou ;-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

tak ako sa da odpocuvat telefon, sa da aj "odpocuvat" pocitac.... co im brani, aby nezneuzili niekoho pc, bez jeho vedomia ? a pritom by to bol windows..... a nie virus... a nedivim sa, ze raz bol nodom "chybne" oznaceny kernel winu za virus.... :))))
Odpovedať Hodnotiť:
 

aj ked sa to neda zablokovat 100% pretoze nikto presne nevie kedy a preco sa win niekam napaja, ale treba mat aspon vypnuty service "Automatic updates" , a blokovat vsetku neznamu komunikaciu aj ked ide zo systemovych procesov. ale je to na dlhe lakte samozrejme :-)
Updaty kontrolovat rucne ak vobec :-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

na to, aby sa selfupdate neinstaloval, staci mat vypnute aktualizacie volbou v ich nastaveni (posledna volba dole s cervenou ikonkou stitu) ... situacia, ktoru novinari tak prudko medializovali, totiz nenastala pri vypnutych aktualizaciach, ale pri aktualizaciach zapnutych v rezime upozornenia pred instalaciou aktualizacii systemu ... v tomto rezime je sluzba WU plne funkcia a opravnene sa vykonala jej aktualizacia pred zistenim dostupnych aktualizacii ... to co sa tu teda popisuje v clanku vzniklo len nepochopenim stavu sluzby v nastaveni "upozornit pred instalaciou" ... je predsa logicke, ze ak sluzba ma na nove aktualizacie upozornit, musi byt aktivna a vykonavat selfupdate tak, aby bola schopna v tomto rezime plnohodnotne fungovat ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja som neriesil ako to bolo v tomto konkretnom pripade ale ako sa pripadnych nechcenych zasahov zbavit na dobro ;-)
Odpovedať Hodnotiť:
 

to bude nejaky hoax ... mne sa to updatlo normalne cez aktualizacie a na kompoch v vypnutym autoupdate len pri navsteve stranok WU ...

vid'. screenshot:
http://uhlik.sk/Temp/wu.png
Odpovedať Hodnotiť:
 

Minimálne tri nezávislé zdroje tvrdia, že sa to aktualizovalo medzi 22. a 24. 8., dva z nich sú novinárske a dokumentujú to screenshotmi z Event Loggera na PC s vypnutými aktualizáciami. Pravdepodobnosť, že by zrovna v rovnaký deň navštívili stránky WU a nepamätali si to, je zrejme minimálna.
Odpovedať Hodnotiť:
 

nie som si isty, kedze nemam moznost to vyskusat, ale problem moze suvisiet mozno aj s Windows Defenderom, ktory ma zapnutu moznost dennej kontroly aktualizacii, ktore pravdepodobne vykonava nezavisle na nastaveni aktualizacii OS, avsak prostrednictvom WU a teda tento update nainstaloval Defender ... je to vsak len moj dohad ... fakt je taky, ze na stroji, kde mam WU vypnuty a nemam tam defender je Wu stale v povodnej verzii ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

v case mojej dovolenky 19.8.-26.8. som na firemnych serveroch zakazal aktualizacie, avsak v priebehu tychto dni Defender vykonal update definicii 1.21.2840.5 a 1.21.2842.4, co nasvedcuje tomu, ze pracuje nezavisle na nastaveni WU, no SelfUpdate, o ktorom je tu rec, sa vykonal az 28.8., ked som sa z dovolenky vratil a aktualizacie som zapol a vykonal rucne, takze vypnute aktualizacie mu nedovolili instalovat sa ... taktiez doma sa aktualizacia stroja vykonala az po mojom manualnom zapnuti aktualizacii, takze po tomto hlbsom preskumani si dovolim tvrdit, ze ide skutocne o hoax a sluzbu urcite nejakym sposobom dotknuti uzivatelia spustili ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Viď príspevok nižšie. Záleží to zrejme na type kľúča alebo ďalších okolnostiach.

V každom prípade vieme pozitívne potvrdiť, že na XP SP2 bez Defendera sa dnes aktualizácie vykonali bez akéhokoľvek súhlasu a upozornenia. Nastavené sú na upozorniť, nesťahovať, neinštalovať.

Zvyšné dve PC poukazujú na to s veľkou pravdepodobnosťou.
Odpovedať Hodnotiť:
 

vid'. prispevok nizsie ... sami ste teraz potvrdili, ze ste sluzbu WU vypnutu nemali ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aj keby to bol ten prípad, je to o tom istom. Aktuálne sme si to ale potvrdili aj my na troch PC s XP SP2 bez Defendera.

Jedno PC od polovice augusta nebolo zapnuté, dnes hneď po zapnutí ale nainštalovalo aktualizácie bez upozornenia a otázky, hoci aktualizácie sú nastavené na upozorni na nové, nesťahuj a neinštaluj.

Dve ďalšie inštalovali záplatu 24.8, nedá sa overiť ktorú, tieto súbory sú tam ale v novej verzii. S veľmi veľkou pravdepodobnosťou sa to neiniciovalo manuálne, WU ani iná podobná služba alebo akcia, ktorá by to mohla vyvolať, sa na ani jednom z tých PC pravidelne nepoužíva.

Nemusí sa to prejavovať samozrejme u každej inštalácie, vo vyjadrení MS pre ten server sa hovorilo o "consumer PC".
Odpovedať Hodnotiť:
 

to znamena, ze sluzbu Windows Update ste mali zapnutu ... ak je totiz WU nastavene ako "upozorni na nove", tak je sluzba aktivna a preto sa u vas vykonal aj self update ... v pripade, ze by ste WU mali vypnute (posledna volba v nastaveni WU dole), tak by sa selfupdate nevykonal ...

treba si uvedomit, ze ked mate sluzbu v stave "upozorni na nove", tak je aktivna a aktualizuje sa podla potreby tak, aby v pripade novych existujucich aktualizacii bola vzdy schopna na ne upozornit ... take trosku tu doslo k nespravnej interpretacii stavu WU a nadpis tohto clanku by mal zniet "MS sťahoval a meni súbory aj pri zapnutých aktualizáciách v režime upozornenia pred inštaláciou" ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Áno, máte pravdu, vyzerá to, že je to skutočne tento prípad zatiaľ vo všetkých reportovaných prípadoch, samozrejme ako vyplýva z popisu aj v našom.

Možno mal k tomu MS dosť dobrý dôvod a hádam ho bude komunikovať a ideálne to mal komunikovať predtým ako k tomu došlo, takáto obhajoba ale neobstojí, je to len hra so slovíčkami.

Nastavenie je jednoznačné, znamená upozorniť a nič neinštalovať. Nie "nič neinštalovať okrem ...".

Keď sa vie zaktualizovať, veľmi pravdepodobne by sa technicky vedela nainštalovať aj podľa aktuálneho nastavenia, teda s povolením a informovať, že aktualizáciu je potrebné nainštalovať lebo/preto.

Mimochodom táto aktualizácia pri skrytej inštalácii sa nenachádza v histórii aktualizácií na Windows Update.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Konecne ste pochopili co vam uhlik naznacuje...
To ste akoze taki dementi, ze vam to tolko trvalo pochopit , co znamena slovo "vypnute"????

Odpovedať Hodnotiť:
 

To su ti tvrdohlavi Iri ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

Takze si vedel ze to instalujes? Stale - vypis je jedna vec skutocnost moze byt ina.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ano, vypis sam nedokazuje, ze som o instalacii softveru vedel, ale po preskumani siedmych PC so systemami XP HE SP2, XP Pro SP2, SBS 2003, SBS 2003 R2, SE 2003 R2, Vista x64, LH x86, kde som mal v tom case aktualizacie vypnute mozem potvrdit, ze selfupdate sa vykonal az v momente, ked som aktualizacie zapol a spustil a v case, ked boli vypnute sa aktualizoval iba Windows Defender na strojoch, kde bol nainstalovany ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

mozno uz vies, ale MS to potvrdil, takze nie hoax
http://www.itworld.com/Comp/2218/070913msupdates/
Odpovedať Hodnotiť:
 

MS potvrdil, ze "This self-updating is done regardless of whether the user has enabled automatic checking, download and/or installation of updates." ... pri vypnutych aktualizaciach vsak k selfupdate nedochadza, preto je tento bulvarny nadpis clanku nepravdivy a zavadzajuci a dovolil by som si tvrdit, ze sa jedna o TRESTNY CIN SIRENIA POPLASNEJ SPRAVY, preto by malo prist k naprave clanku a presnemu vysvetleniu situacie, kedy k selfupdate dochadza ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

nechcem nikoho strasit, ale:

Trestný zákon

Šírenie poplašnej správy

§ 361

(1) Kto úmyselne spôsobí nebezpečenstvo vážneho znepokojenia aspoň časti obyvateľstva nejakého miesta tým, že rozširuje poplašnú správu, ktorá je nepravdivá, alebo sa dopustí iného obdobného konania spôsobilého vyvolať také nebezpečenstvo, potrestá sa odňatím slobody až na dva roky.


akoze mne je to jedno, ale niekomu to jedno byt nemusi, takze radsej by som ten clanok fakt upravil skor, ako sa niekto do toho obuje ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

..LOL sirenie poplasnej spravy...

Naozaj myslim ze nikoho neznepokojujes, najme toho kto si okrem nadpisu toho zakona precita aj obsah toho zakona, vsak...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Lol ty si kus debila... Toto je poplasna sprava asi tak ako sprava ze si tvoja babka zabudla vybrat zuby.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ak by to bol umysel, tak by bola ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

Uhlik, lenze tu ide o to, ze ty zakazes updates a updates sa ti spravia. Zober si ze robis spravcu siete, ides na dovolenku, zakazes updaty, updaty sa ti stiahnu, nieco sa dosere a kto si to obserie? Ty, ako spravca alebo MS? Skus sa zamysliet.
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja osobne som isiel na dovolenku, update som zakazal a nevykonali sa (vid'. vyssie) ... je rozdiel updaty zakazat a nechat updaty zapnute v stave upozornit pred instalaciou ... spravca by tento rozdiel mal poznat ... a co sa tyka velkych firiem, tie bezia na lokalnom WSUS a tento problem sa ich absolutne netyka ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

to nie je pravda. az doteraz, kym ms nebol donuteny, o tom rozdiele nehovoril a nikto ho nepoznal.
Odpovedať Hodnotiť:
 

dohodnime sa, že si ho nepoznal ty ;)
tvoje meno je Nikto(š) ;

MS sťahuje a mení súbory aj pri vypnutých aktualizáciách
hoax!!!
XP SP1 - wuaueng.dll 5.4.3630.1106 !!!
iné filé nemám
Odpovedať Hodnotiť:
 

primitivko. pozri si svetove media a ospravedlnenie microsoftu - "The point of this explanation is not to suggest that we were as transparent as we could have been; to the contrary, people have told us that we should have been clearer on how Windows Update behaves when it updates itself."
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hi! Good site respect! Visit <a href=" http://myaccc.007webpro.com ">naked</a> Thanks!
Odpovedať Hodnotiť:
 

Hi! Good site respect! Visit <a href=" http://myaccc.freewebhostingpro.com ">naked</a> Thanks!
Odpovedať Hodnotiť:
 

a nechapem este o com to melies. vypnute aktualizacie = vypnute automaticke instalovanie aktualizacii. ak mas instalovanie vypnute, v 2 z 3 rezimov ti ich aj tak nainstaluje. ten titulok je na 100% pravdivy a presny. tvrdit opak moze len niekto plateny microsoftom alebo uplny tlk.
Odpovedať Hodnotiť:
 

pozri si slovník
vypnuté = turn off!!!
nie notify me!!!

nadpis je hoax!

Uhlík to vysvetlil dostatočne
Patrík je dostatočne tvrdohlavý ;)

primitívny tĺk bol tvoj otec,
keď ťa splodil ;)
Odpovedať Hodnotiť:
 

o co ti ide? automaticku instalaciu aktualizacii ma vypnutu kazdy, kto ju nema zapnutu, teda nema nastaveny rezim instaluj automaticky.

ak tvrdis, ze ak mam nastavene upozorni ma, nestahuj a neinstaluj, ze mam zapnutu automaticku instalaciu aktualizacii, musim sa ta spytat na ktorom pr oddeleni microsoftu robis a kolko ti ms plati, ze robis zo seba takehoto vola?
Odpovedať Hodnotiť:
 

vole vole

zo štyroch možností, ktoré ti ponúkajú Automatic Updates,
tá štvrtá - Turn Off - znamená vypnuté

ja som to pochopil pred štyrmi rokmi
(preto mám XP SP1 - wuaueng.dll 5.4.3630.1106)
aj keď ma MS nezamestnáva ani neplatí

ty to zrejme nepochopíš nikdy
tak ti treba

howgh

Odpovedať Hodnotiť:
 

máš pravdu - hoax

vypnutá aktualizácia - 7.0.6000.374

Odpovedať Hodnotiť:
 

kolko rokov je XP na svete? to ste si vsimli az dnes?
Odpovedať Hodnotiť:
 

to je asi ako s tymi havariami autobusov ... stale sa niekde nejaka stane a zahynu tam ludia, ale teraz z toho bola afera, tak to davali takmer kazdy den v spravach ... toto je podobne ... selfupdate sa vykonava na WU odkedy je XP na svete, ale az dnes na to niekto napisal dostatocne bulvarny clanok a ten sa rozletel po mediach celeho sveta ... na tomto priklade aspon vidno ubohost medii a sposob, akym prezentuju obcanom informacie ... len co najviac zaujat a mat co najvyssiu navstevnost namiesto toho, aby objektivne informovali a podali informacie tak, ako maju byt podane - nestranne, objektivne a hlavne profesionalne ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

:D to ja mam este stale verzie ovladacov 5.8.0.24xx
Odpovedať Hodnotiť:
 

vyjadrenie PM z MS:

http://windowsvistablog.com/blogs/ windowsvista/archive/2007/09/13/ an-explanation-of-windows-update -automatic-updates.aspx

(vymazat medzery za blogs/ , 09/13/ a -update)
Odpovedať Hodnotiť:
 

ked som pouzival ein XP mal som zakazane vsetko, aktualizacie i windows firewall, mal som nainstalovany iny a to by ste videli co vsetko sa chcelo kdesi kamsi pripajat a posielat hosty a podobne hnus, zbavit sa wirusu MS cim skor :) a mate pokoj
Odpovedať Hodnotiť:
 

ak si mal toto vsetko vypnute, tak si to mal ucite velmi rychlo zaplnene trojskymi konmi a inou havedou, tak potom sa necuduj, ze sa ti to kdekade pripajalo :o) ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

typicky nazor windowsaka, nie praveze mi win xp fungoval bez problemov 3 roky, samozrejme som mal legalny antivir a antispy, virusy, spy a trojske kone ziadne, OS slapal rychlejsie , dolezite je ako vies nastavit firewall ktory tam mas miesto windowsackeho co povolit co nie atd. a pripajalo sa to na stranky ms, dokonca zo stranok ms som kym som to nemal vypnute pri pokuse o update oficce (takisto legalneho) stiahol nejake svinstvo co som tyzden nevedel odstranit z masiny, uz viac ako pol roku frcim na linuxe a mozem povedat mam uplny pokoj
Odpovedať Hodnotiť:
 

ja som taky windowsak, ako ty si lietadlo ... pracujem s roznymi OS a nepotrebujem vytahovat, kto ho ma vacsi ... jedine o co mi ide, je objektivita a ta v tomto clanku bola mierne nakrivo (a v jeho najvyssich polohach aj ostala) ... a v tvojom pripade pojmy ako "nejake svinstvo co som tyzden nevedel odstranit z masiny" tiez nezneju nejak presvedcivo ... to mozem napisat aj ja, ze "minule mi jeden soft v Linuxe spravil taky bordel na disku" a skus dat na to dobry argument, ze to nie je pravda :o) ...
Odpovedať Hodnotiť:
 

no s tym s tebou suhlasim ze je to trosku nakrivene v tom clanku pretoze ako vyplyva nie je to pri uplne vypnutych aktualizaciach, ja som len chcel dodat ze windows sa kamsi pripaja aj pri vypnutych aktualizaciach to som mal vyskusane, no a nejake svinstvo je nejake svinstvo ja neviem ako sa to volalo ale vyskakovala mi nejake smiesna ikonka na spodnej liste a stale nma posielala kamsi nieco nainstalovat :) a nedalo sa to nijako odstranit, tak to som mal na mysli ;p
Odpovedať Hodnotiť:
 

všeličo sa všelikde pripája a vysvetli userovi na firemnej sieti, aby kontroloval konkrétny proces a ešte aj čo sa zaň môže maskovať. Je to nemožné. Veď nakoniec sa nikomu nič nestalo, akurát sa môžu sťažovať tí, čo majú dátovo obmedzené pripojenie, že prišli o pár halierov :)
Nafúknutá bulvárna blbosť tento článok. Mikrosoft si vždy bude robiť čo bude chcieť, no zatiaľ je to ako tak transparentné.
Odpovedať Hodnotiť:
 

mne sa velmy paci ten nazov "wups2.dll". Tam urcite dava microsoft tie funny hlasky, ktorimi nas krmi od cias 95ky. Windows UPS(i did it again) 2 :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

no konecne sa na to pozrel niekto aj z druhej stranky :D
Odpovedať Hodnotiť:
 

jj, mne to tiež stiahlo a nainštalovalo aktualizácie a pritom mám aktualizácie nastavené tak, aby som ich musel naskôr potvrdiť.
Odpovedať Hodnotiť:
 

potvrdit vsetky okrem automatickych.
Odpovedať Hodnotiť:
 

Aj pretoto mam \"len\" SP1! Tam k tomu nedochadza :-P
Odpovedať Hodnotiť:
 

kkti su to, mne sa minulane kvoli debilnym aktualizaciam, a automatickemu restartu (ktoremu som dvakrat povedal nie, no o par hodin ked som dosiel k PC ajtak sa restartoval) sa nabootovalo to iste ubuntu virtualne v ubuntu a narobilo mi to fest komplikacie s diskom.. nerozumiem preco ked mu dvakrat poviem, nechcem restartovat, restartujem neskor, ajtak spravi po svojom..
Odpovedať Hodnotiť:
 

niečo proti aut. reštaru

http://www.naklady.sk/news.php?extend.226
Odpovedať Hodnotiť:
 

Mi vrav.. rozpracovany projekt (pootvarane mnozstvo programov), vsetko pripravene na pracu, idem sa najest, a po navrate restartovany PC...
Odpovedať Hodnotiť:
 

<a href=http://vip-star.ru>Řîó áčçíĺń.</a>
<b>Íîâîńňčřîóáčçíĺńŕ.</b> <a href=http://vip-star.ru>
Çâĺçäű řîó áčçíĺńŕ</a>. <a href=http://foto.vip-star.ru>ôîňîăđŕôčč çâĺçä řîó áčçíĺńŕ</a>.
Đŕáîňŕ â řîó áčçíĺńĺ. <a href=http://vip-star.ru>Ńďëĺňíč řîó áčçíĺńŕ</a> -
âń¸ ýňî ňű óçíŕĺřü ďĺđâűě íŕ íŕřĺě ďîđňŕëĺ íîâîńňĺé řîó áčçíĺńŕ. Ďđîâîä˙ňń˙ ęîíęóđńű
ďđčçű đŕçíűĺ îň <a href=http://vip-star.ru>áĺńďëŕňíîăî 7-ěč çíŕęŕ ICQ</a> íîěĺđŕ äî äĺíĺćíűő ďîîůđĺíčé WME
Odpovedať Hodnotiť:
 


http://firsthotsex.com/blog/tiny-teenies.html tiny teenies

Odpovedať Hodnotiť:
 


http://firstsexbox.com/bbs/loliphets-bbs.html loliphets bbs

Odpovedať Hodnotiť:
 


http://firstsexbox.com/pics/pre-teen-model.html pre teen model

Odpovedať Hodnotiť:
 


<a href=http://teeny-video.net>lolita Video</a>
<a href=http://fashionmodelclub.net>little lolita models</a>
<a href=http://crazy-models.net>crazy lolitas</a>
<a href=http://lucky-models.net>lolita model</a>
<a href=http://elite-nymphets.net>lolita nymphets</a>
<a href=http://funny-models.net>lolita bbs models</a>
<a href=http://cheerful-models.net>free lolita pics</a>
<a href=http://shy-models.net>shy lolita</a>
<a href=http://west-models.net>lolita photos</a>
<a href=http://nymphets-online.net>magic nymphets</a>

Odpovedať Hodnotiť:

Pridať komentár