|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
hhh
Od: hhh
|
Pridané:
3.9.2007 22:43
vyzera to dost dobre rychlostne aj cenovo aj FUP-ovo;)
|
|
Daxisko
Od: Daxisko
|
Pridané:
4.9.2007 13:12
NO PAANI A DAAMY , VIDIM ZE CHELLO SA ZMOHLO UZ LEN NA 10/1 ZA 666 :D:D:D CHCE SA MI Z TYCH CHUADKOV PLAKAT ! ORANGE TO MA VYHRANE NA PLNEJ CIARE !!! :)
|
|
Borec
Od: Borec
|
Pridané:
4.9.2007 13:33
No ak bude mat kazdy kto to pouziva rovnaku IP tak si to hraci nedaju, a to je pomerne dost velky okruh zakaznikov.
|
|
wave
Od: wave
|
Pridané:
4.9.2007 14:03
necital som clanok, ale to je mozne aby mal kazdy rovnaku IP?
|
|
morpheus-sk
Od: morpheus-sk
|
Pridané:
4.9.2007 14:29
odbornik sa ozval :-D jasne ze to je mozne ked si v podsieti a pripajas sa cez nejaky ten server alebo nieco podobne
|
|
Mark
Od: Mark
|
Pridané:
4.9.2007 14:52
V ziadnej podcieti nie si. Tvoj router (livebox) ma VEREJNU IP.
|
|
troll
Od: troll
|
Pridané:
6.9.2007 10:53
agregacia adries pani
|
|
---
Od: ---
|
Pridané:
10.9.2007 23:10
sa zobud tomu sa hovori preklad adries NAT, agregacia je ze sa na jednu linku pripaja viac ludi cize nedobra vec
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
4.9.2007 15:04
a este vacsi odbornik odpovedal ;) ked si precitas clanok, tak zistis, ze je tam napisane "IP adresa zákazníka je dynamická a verejná", tzn. ziadne proxy alebo NAT
|
|
hhh
Od: hhh
|
Pridané:
4.9.2007 20:49
IP adresa zákazníka je dynamická a verejná. Získať je možné aj pevnú IP adresu za mesačný poplatok 240 Sk a aktivačný poplatok 950 Sk.
|
|
luke
Od: luke
|
Pridané:
4.9.2007 21:47
pytat za nieco 240sk, a za aktivaciu 950 sk, co v podstate napr. tu http://www.dyndns.com/ mozem mat uuuuplne zadarmo a uz to pouzivam tri roky, a mam krasnu nemeniacu sa ip adresu.
|
|
Element Existencie
Od: Element Existencie
|
Pridané:
6.9.2007 10:50
Nemas nemeniacu sa IP, ale DNS adresu. To je podstatny rozdiel.
|
|
peter
Od: peter
|
Pridané:
7.9.2007 16:49
citujem "IP adresa zákazníka je dynamická a verejná"
|
|
obcan
Od: obcan
|
Pridané:
17.9.2007 23:20
Pozor pri trafiku 2GB im ohrozujete siet a tym padom vam znizia rzchlost dole na bohvie kolko
|
|
taso
Od: taso
|
Pridané:
1.1.2008 19:46
to jako si nadto prisiel??? ja mam mesacny traffic 1TB a nic sa nedeje
|
|
Jano
Od: Jano
|
Pridané:
4.9.2007 20:44
Pokial ti niekto doma nenalepi oticky kabel na stenu .
Moc dobre to nevyzera .
|
|
create-e-shop.com
Od: create-e-shop.com
|
Pridané:
9.9.2007 22:14
create-e-shop.com
|
|
create-e-shop.com
Od: create-e-shop.com
|
Pridané:
9.9.2007 22:15
www.create-e-shop.com
|
|
duky
Od: duky
|
Pridané:
2.12.2007 20:26
Orange je velky zdierac.
Zariadenie co ponuka je zbytocne predrazene aby mal zakaznik pocit ze sa mu oplati viazat. Opticke prevedniky sa daju zohnat okolo 2- 3000sk .
Teda ak Vam staci len pripojenie na net bez ich telky a telefonu a tak.
Este je dost mozne ze vas donutia kupit iba ich zariadenie.
|
|
pe3x
Od: pe3x
|
Pridané:
3.9.2007 22:50
adsl moze ist do <> | uz nech to mam doma!
|
|
szaga
Od: szaga
|
Pridané:
4.9.2007 10:22
Myslim si ze ak to daju aj do mensich miest tak skoro kazdy operator moze ist do <> !! Asi sa prestahujem niekde kde to je dostupne... :-DDDD
|
|
Zaaaaaaaa
Od: Zaaaaaaaa
|
Pridané:
3.9.2007 22:52
CHELLO je v prdeli.....
|
|
Zaa
Od: Zaa
|
Pridané:
4.9.2007 15:46
DSL je v prdeli taktiez :)
|
|
slota
Od: slota
|
Pridané:
4.9.2007 16:06
ee,je v este vacsej :D
|
|
jimmy
Od: jimmy
|
Pridané:
4.9.2007 17:29
no tam je uz isdn, ci nie ?
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
6.10.2007 6:07
ISDN je len starsia verzia DSL.
ISDN = Analog
DSL = Digital
|
|
Liu
Od: Liu
|
Pridané:
3.9.2007 22:55
Chcem sa opýtať, v článku je uvedené, že konvertor nebude Alcatel ale Siemens alebo Nokia. Ja som sa na stránke Orange dočítal o tom Siemens, kedy príde do ponuky Nokia, alebo ako to bolo myslené?
|
|
BlueWay
Od: BlueWay
|
Pridané:
5.9.2007 8:53
Nokia-Siemens ;) ...su totiz partneri a robia spolocne na niektorych projektoch. Toto zariadenie bude asi ich spolocne dielo.
|
|
MaN
Od: MaN
|
Pridané:
3.9.2007 22:59
Nech sa teraz ozvu vsetci mudrci, ktori hubovali, ze HD na Slovensko pride o 10 rokov.
|
|
fiihaa
Od: fiihaa
|
Pridané:
4.9.2007 9:16
no HD je tu uz davno -- cez satelit ;))
|
|
FMG.sk
Od: FMG.sk
|
Pridané:
14.9.2007 17:36
jj Micronet uz davno aj bez satelitu :)
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
4.9.2007 15:10
No neviem, 720p ja osobne za HD nepovazujem, a to, ze budu 2 nemecke stanice vysielat v 1080p, mi moze byt uplne ukradnute... uz ani nehovorim o tom, ze "specialny premiovy balicek" stoji 360,-... to by som sa musel asi s konom zrazit, aby som si take nieco objednal
|
|
luke
Od: luke
|
Pridané:
4.9.2007 21:48
720p je pekne krasne udsuhlaseny standart pre hd vysielanie, takze tam si nepomozes.
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
6.10.2007 6:11
Realna HDTV sa siri pomocou klasickych anten na prijem TV signalu cez settop box s koaxialnym vstupom. Tieto ostatne veci ako Magio a Orange Doma sa siri kablom. A ostatne "taktiez" idu cez satelit, takze digitalnu TV tu asi fakt budeme mat az za 10rokov vdaka stv
|
|
babel
Od: babel
|
Pridané:
3.9.2007 23:02
mimo velkych miest si este zo dva roky musime vystacit s ADSL :(
|
|
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
3.9.2007 23:09
nie len mimo velkych miest... ale mimo cinziakov, tzn. i rodinne domy v blave a podobne. Aspon tak mi to tvrdil pacovnik orange - najprv cinziaky a potom sa nevie =o)))
|
|
r3so
Od: r3so
|
Pridané:
3.9.2007 23:21
a potom nastane velky tresk
|
|
lump
Od: lump
|
Pridané:
11.9.2007 19:36
a potom bude magio ;)
|
|
Slovak Telecom
Od: Slovak Telecom
|
Pridané:
3.9.2007 23:04
tak cely aDSL moze ist viete kam, ked to bude u nas beriem :) ved za 1190 Sk mam teraz 1.5 Mbps / 256 kbps od ST a tu by som mal ved viete co :)
|
|
MLx
Od: MLx
|
Pridané:
3.9.2007 23:23
sak pockaj, pri troche stastia telecom spanikari a do dvoch mesiacov mame vsetci vyssie rychlosti :) (no, ti co maju 3 Mb na ADSL1 alebo 12 Mb na ADSL2 asi nie...) navyse pokrytie FTTH je zatial dost ubohe, aspon podla ich stranky
Ale fakt je ze z dlhodobeho hladiska je teraz ST v pazi - aj najrychlejsie ADSL2+ ma tusim len 24Mb/s, co prekona aj Chello, keby mali dovod (ten doteraz nemali) - UPC moze ist so svoji pravidlom "1 faktura => 1 PC" vies kam, snad ho tymto Orange donuti toto zmenit...
|
|
einstein
Od: einstein
|
Pridané:
4.9.2007 8:10
mnohi by radi brali aspon to adsl od telekomu.ale v mensich mestach(o dedinach ani nehovorim) v rodinnych domoch neni ani len to.hlavne ak je pomerne nova vystavba a je malo domov.tak sa tam kable tahat neoplati.asi cela krajina by sa mala nasrat do panelakov aby sa provideri mohli nabalit bez velkych investicii.vystrcia cecek zvany panelak a podte vsetci cicat.
|
|
Borec
Od: Borec
|
Pridané:
4.9.2007 13:35
Ne nadarmo sa tak volas...
|
|
meee...
Od: meee...
|
Pridané:
11.9.2007 19:47
ale ma pravdu... povedz ze to tak nieje. vsetko co bolo dobre a rozbiehalo sa tak sa rozbehlo najprv v panelakoch vo velkych mestach. a pri vsetkych moznych testovanych produktoch figuruje petrzalka ako skusobna oblast. nech ma nikto nenazyva zavistlivec pretoze toto je otvorena zavist. nebyvam v petrzalke a ani v BA a preto musim ponizene pouzivat ADSL od T-comu. zle, zle, zle....
|
|
1324567879
Od: 1324567879
|
Pridané:
4.9.2007 16:53
Tak to asi nevies o com hovoris. Kable tam telecom natiahnut musi, pretoze je poskytovatel univerzalnej sluzby (tzn. ma povinnost ti umoznit hlas a internet aspon dialupom).
Skor sa im neoplati davat DSLAMy do ustredni, ale ze tahat kable. Niekto tam telefon MUSI povinne dotiahnut.
|
|
Truba
Od: Truba
|
Pridané:
4.9.2007 23:13
Asi nevies o com hovoris :) Univerzalna sluzba je nieco ine, nie ze kazdemu chudakovi na kopanicu musi natiahnut kabel.
|
|
morpheus-sk
Od: morpheus-sk
|
Pridané:
4.9.2007 14:33
no thak ani keby sa jak pretrhli thak s adsl technologiou nedaju 60Mbps.. to neda ani adsl2+.. museli by zacat tahat tiez kable... ale oni budu este zit nejaky ten rok z toho ze ludia maju viazanost a potom im ostanu uz len ty kde este nebude orange.. a ten pocet sa bude asi rapidne znizovat myslim
|
|
hnup
Od: hnup
|
Pridané:
10.9.2007 12:10
UPC moze ist so svoji pravidlom "1 faktura => 1 PC" vies kam
Neviem ale si myslim ze kazdy kto ma aspon troska rozumu sa im na to vykasle. mam na tom dva pc a este aj wifi router takze neviem o com to 1pc :)))
|
|
Skynet
Od: Skynet
|
Pridané:
24.9.2007 9:35
mas pravdu moj dom moj hrad!! dali jeden modem od chella a co si ja snim doma sptravim je moja vec .dal som cable router a mam napojene dva compy. :o)
|
|
pirko
Od: pirko
|
Pridané:
4.9.2007 13:58
problemom sa mi javí že totot nemôžeš zdieľať. Mám 3MBit adsl zdieľaný s 5 susedmi - a fakt mi stačí. Myslím že kým nejde cez net TV tak mi príde všetko nad vyhadzovaním peňazí
|
|
Tony
Od: Tony
|
Pridané:
5.9.2007 11:22
Nejak veľa platíš:D. Ja mám od ST 3Mbit/256kbit za cca 890sk
|
|
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
7.9.2007 16:52
si to choj zmenit na 1536/256 za 600sk mesacne s dph - Turbo 2
|
|
Re: Slovak Telecom
Od: Jar
|
Pridané:
17.7.2008 16:28
T-Com su zdieraci a podvodnici. Naslubuju Vam hory doly a potom pride ucet. Potom Vam spadne sanka.
|
|
Tuti
Od: Tuti
|
Pridané:
3.9.2007 23:06
ja si myslim ze na celom slovensku to bude spojazdnene az o dva roky asi :D
|
|
BBB
Od: BBB
|
Pridané:
4.9.2007 8:33
Tym si chcel povedat, ze do dvoch rokov bude mat kazdy dom v SR opticku pripojku od Orange (alebo hocikoho ineho). Dobre som sa pobavil.
|
|
banan:D
Od: banan:D
|
Pridané:
3.9.2007 23:12
FAKOFF:D jupiiiiii dufam ze opticky uzol pojde aj do nasej dochodcovskej budovy :/ :D
|
|
gila
Od: gila
|
Pridané:
3.9.2007 23:20
Ja by som chcel vediet, ci sa bude menit pilotnym zakaznikom chybovy STB Sagem, za ten novy co je tu spominany...
Lebo nikto sa zatial nevedel presne vyjadrit
|
|
wiko
Od: wiko
|
Pridané:
3.9.2007 23:30
Ano, pôvodný STB Sagem IAD 81 SD bude všetkým súčasným zákazníkom vymenený bezplatne za nový model Sagem IAD 81 HD najneskôr do 31.12.2007.
|
|
Wiko
Od: Wiko
|
Pridané:
3.9.2007 23:33
Šesť mesiacov zadarmo
V rámci novej ponuky Orange Doma ponúka oranžový operátor i akciu pre nových zákazníkov, ktorí si aktivujú ktorúkoľvek kombináciu Fibernetu a Digitálnu TV a zaviažu sa ku využívaniu služieb na 36 mesiacov. Pri podpisovaní zmluvy si zákazník zvolí, na ktorú z dvojice služieb si praje uplatniť 100 % zľavu a vyberie obdobie jedného mesiaca až pol roka. O toto obdobie sa potom predĺži zmluvná viazanosť, čo znamená pri maximálnom využití zľavy fixnú viazanosť až 42 mesiacov. Zľava bude uplatnená v prvých mesiacoch viazanosti.
Veľmi zaujímavou pridanou hodnotou je služba Orange World upravená pre televízne obrazovky a ovládaná prostredníctvom diaľkového ovládania.
|
|
Birkoff
Od: Birkoff
|
Pridané:
3.9.2007 23:38
Koľko verejných IP adries je v cene a koľko PC sa môže pripojiť v rámci jednej domácnosti?
THX
|
|
r3so
Od: r3so
|
Pridané:
3.9.2007 23:49
100, celu bytovku
|
|
Marki
Od: Marki
|
Pridané:
3.9.2007 23:50
IP adresa je verejna, ale iba jedna - tu ma router, ktory obsahuje NAT, takze prideluje jednotlivym pocitacom (pripojenym na LAN alebo cez wifi) privatne IP... urcite sa tam da nastavit presmerovanie portov a pod.
Tusim aj v clanku je spomenute, ze pripojenie je poskytovane pre domacnost, takze vramci domacnosti mozes pripojit kolko PC chces, ale nemozes to poskytovat susedom a pod.
|
|
kolecko
Od: kolecko
|
Pridané:
3.9.2007 23:55
ako keby zistili že cez wifi sa pripajam ja s booku alebo sused pokial je hned za priečkov ... takže asi tolko k tomu nesmeniu :) .. i ked bohužial je to u nas nerealne inak by som hned bral ved kto iny vam da 60/8 mbit za 1400 či tak nejako .. už sa to pomaly bliži mojmu idealu 100mbit domov a nie do serverovne :D
|
|
FMG.sk
Od: FMG.sk
|
Pridané:
4.9.2007 0:13
jj pride doba ze sa budeme smiat ze "len" 60 Mbps preco ne rovno 60 Gbps.... :) Ale vazne som zvedavy ako zareaguje konkurenica vsetko pod 10 Mbps je podla mna sracka...nie? napr. chello easy za 799 2/256 na c0c0t :D
|
|
Goku
Od: Goku
|
Pridané:
4.9.2007 0:59
Veru, mam Chello easy, ale ten upload je sracka. Na WIFI, co mam doma mam raz tak vacsi upload a taky isty download za 350/mes. Lenze chello ma tu vyhodu, ze ta rychlost je stabilna. Teda aspon ja mam v BA. Co citam co sa deje v inych mestach s chellom, tak .... no comment . Dufam, ze tato optika bude BOOM v poskytovani netu.
P.S.: Pre Bozza: Napis nieco, uz davno som sa dobre nezasmial :D
|
|
hmm
Od: hmm
|
Pridané:
4.9.2007 0:27
a na co by si to vyuzil? (okrem HD TV?) - ale naozaj realne (kedze na pracu (vpraci) mas 100M tak doma naco?)
|
|
bla
Od: bla
|
Pridané:
4.9.2007 1:47
POKRYTE CELE ULICE A NIE IBA POLKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
RACAN
Od: RACAN
|
Pridané:
4.9.2007 2:15
No som zvedavy kedy to zavedu Ba raca .Kopali uz davno,tahali kable ale na zozname pokrytia nie sme .Uz so mim par krat pisal ale odpoved ziadna. Neviem kde je v oringy problem ,ked nevedia aspon odpisat .Aj priblizna doba by stacila. No ale ked naozaj neuplatnia FPU aj ked je schovana v zmluve tak do toho pojdem .Potom neni ocom .
|
|
kakaq
Od: kakaq
|
Pridané:
4.9.2007 13:11
odkial mas ze v Raci kopali? este tu nic nekopali a len planuju;) zacnu Heckova, kadnarova a pojdu horom...
|
|
beno
Od: beno
|
Pridané:
6.9.2007 10:05
caute, dnes v raci na Karpatskom namesti zacinaju tahat kable po bytovkach
|
|
jooo
Od: jooo
|
Pridané:
22.9.2007 23:19
dnes nam na zitnej raci robili pripojky,,,,hm hadam dobre znamenie..
|
|
NoName
Od: NoName
|
Pridané:
4.9.2007 7:18
"Prideľované čísla začínajú predvoľbou 039", to nie je predvolba! je to BA predvolba 02 a cisla sa zacinaju potom 02/39 XXXXXX.
|
|
DSL.sk
Od: DSL.sk
|
Pridané:
4.9.2007 8:59
Ďakujeme za upozornenie, opravili sme.
|
|
Yxo
Od: Yxo
|
Pridané:
4.9.2007 7:53
takuto moznost mam uz dlhsiu dobu v LM od imafexu len s tym ze 60 Mb by som musel riesit mimo cennika
|
|
shower
Od: shower
|
Pridané:
4.9.2007 14:42
mimo cennika? akolko ta to stoji? mas tu rychlost garantovanu? nejake FUP?
|
|
ARny
Od: ARny
|
Pridané:
4.9.2007 8:44
Tak ako tomuto uz neni co vytknut. Naozaj toto je pripojenie ktore splna vsetky moje poziadavky. Bohuzial problem je iba dostupnost. A ked ze ja byvam na dedine tak sa FTTH asi nikdy nedockam ale co uz s tymto tak rychlo ani Orange nic nespravi. Musim ho ale pochvalit ze sa pochlapil a konecne prestava zarabat na ludoch ako zarabaju iny (T-Com, Wimax,....). Snad sa raz prestahujem do mesta :)
|
|
fiihaa
Od: fiihaa
|
Pridané:
4.9.2007 9:18
ono je to mozno aj dobre -- ked to pride na dedinu tak budes presne vediet ci sa to oplati alebo nie a nepojdeme do niecoho noveho ;)) a snad uz bude aj vacsi vyber
|
|
ehm
Od: ehm
|
Pridané:
4.9.2007 10:13
"...konecne prestava zarabat na ludoch ako zarabaju iny (T-Com, Wimax,...."
Je tu este niekto co si mysli, ze Orange to cele robi pre nase modre oci?
Btw. priblizne polovica obyvatelstva v mestach byva v rodinnych domoch. Nie kazda bytovka je na sidlisku. Obyvatelia vidieka su totalne mimo. Odhadujem, ze z celkoveho poctu domacnosti bude Orange v idealnom pripade pokryvat podatatne menej ako stvrtinu. Dalsi narast (prekopavanie rodinnych stvrti) nepredpokladam. Skonci to rovnako ako s pokrytim GSM signalom, ked sa na nerentabilne obce vybodli a namiesto toho stavali v prehustenych lokalitach (Bratislava) vykryvace kazdeho pol kilometra.
Takze ak si niekto mysli, ze Orange je od dnesneho rana ludomilnou firmou... je podla mna na omyle.
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
4.9.2007 9:48
Presne, co som potreboval vediet, vdaka za clanok. :)
|
|
maddog
Od: maddog
|
Pridané:
4.9.2007 10:04
otazka: a kosice su kde ???????
odpoved: v <-> ...
hlavna vec ze tam su piestany, trencin, trnava ....
http://www.orange.sk/ftth/pokrytie/coverage.dwp
|
|
moje
Od: moje
|
Pridané:
4.9.2007 13:08
A co by si chcel v Kosiciach? Ked chces, si postav :) Alebo cakaj nech vam fico postavi ked ste si ho zvolili vychodianrY blaznivy :))
|
|
h5n1
Od: h5n1
|
Pridané:
4.9.2007 18:00
co nam vychodnarom nadavas? kde sa podla teba robi prieskum verejnej mienky? no v ba. a prave tam ma fico 50%. pre mna nepochopitelna vec .... kludne mozem povedat ze kazdy druhy je tam idiot .... :) ale hlavne ze pre vas je vsetko nad 50km od ba zapadakov ..... sa spametajte prosim vas .......
|
|
vychodňar
Od: vychodňar
|
Pridané:
5.9.2007 23:01
a si predstav,kde v riti by boli,keby na nich vychodňare nerobili
|
|
....
Od: ....
|
Pridané:
14.9.2007 13:48
ziadne strachy - Do konca roka má byť pokrytých 200 tisíc domácností, pribudnúť majú Košice, Prievidza a Nové Zámky.
|
|
lalala
Od: lalala
|
Pridané:
4.9.2007 16:29
a coze je tam TN?! kosice do p*ce!!! pomaranc asi vie ze aj tak su na vychode sme socky, preto sa tam nehrnie ;)
|
|
bara3v3ku
Od: bara3v3ku
|
Pridané:
5.9.2007 20:52
Kazdemu vychodnarovy kukuricak do huby a boooom!!!
|
|
4 bara3v3ku
Od: 4 bara3v3ku
|
Pridané:
16.9.2007 20:50
ty picus vyjeban, stretnut ta ti xicht rozkopem
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
6.10.2007 6:26
Vraj Kosice odpojili od optiky lebo na luniku 9 mali cierne odbery :D
|
|
+/-
Od: +/-
|
Pridané:
4.9.2007 10:11
a Malacky nič? zase len to trapne DSL.
|
|
Majco
Od: Majco
|
Pridané:
4.9.2007 10:48
...zase tú optiku jebli len do posranej PETRŽÁLKY... kua !
|
|
shower
Od: shower
|
Pridané:
4.9.2007 14:44
nemas pravdu. pokryte su casti patronky, ruzinova....
|
|
ghsduj
Od: ghsduj
|
Pridané:
4.9.2007 17:44
kiez by si mal pravdu..
|
|
bara3v3ku
Od: bara3v3ku
|
Pridané:
5.9.2007 20:54
Sedlaci ze vitajte v meste!!!
|
|
Bozz (_x_)
Od: Bozz (_x_)
|
Pridané:
4.9.2007 11:05
S tou ich optikou si mozem vytret rit!
|
|
Znalec
Od: Znalec
|
Pridané:
6.9.2007 22:47
Bacha aby sa ti nezalomilo SM (9um) vlákno do zadku,
už ti ho nikto nenájde - ani roentgen !
|
|
dex
Od: dex
|
Pridané:
4.9.2007 11:30
NO DO RICI!
|
|
kaxno
Od: kaxno
|
Pridané:
4.9.2007 11:55
Je to celkom zaujimava vecicka, to sa musi uznat ... ale konkurencia nespi, opticke siete ide vo velkom budovat aj T-com a co je hlavne, tym ze sa povie ze Orange ma pokryty napr. Trencin sa dobre zavadza, nakolko ma pokrytu len jednu mestsku cast, tak isto ako v inych mestach. Cize trh bude pekne rozdeleny, nebude predsa kopat kazdy vlastnu optiku, alebo si potom budu prenajimat okruhy navzajom, ale verte mi ze na tom zarobia, inak by do toho nesli :-)
|
|
Jano
Od: Jano
|
Pridané:
4.9.2007 12:02
A čo BA-Mlynské Nivy? V zozname som moju ulicu nenašiel
|
|
mario
Od: mario
|
Pridané:
4.9.2007 12:04
len si pozrite ceny "dotovaných" zariadení. Zstíte, že ten wifirouter je o jejake minimalne 4 stovky drahsi ako sa da kupit normalne v maloobchode. A to som nekontroloval ostatne ceny, o tom D-Linku viem lebo ho mam asi tak mesiac doma. Pomaranc sa pochlapil zase raz veľkou bublinou. Toť môj názor.
|
|
pan dan
Od: pan dan
|
Pridané:
4.9.2007 12:07
ja suhlasim. orange je jeden velky odrbavac... teda az po O2.
|
|
mirec10
Od: mirec10
|
Pridané:
4.9.2007 16:58
T-mobile nie je na tom o nic lepsie, mam s nimi "krasne skusenosti" ohladom prenosu volnych minut do dalsieho mesiaca...
|
|
Re: sagem
Od: ivan120
|
Pridané:
4.4.2008 22:09
setbox stoji 79EUR
|
|
miso
Od: miso
|
Pridané:
4.9.2007 12:22
dufam ze nebude nic blokovane, ziadne porty, p2p atd.
|
|
Re: blokovania
Od: Zdendo463
|
Pridané:
21.3.2008 15:39
Ohľadom blokovania viem, že ti doma nemôže bežať napr. nejaký ftp server, na to som sa pýtal na zákazníckej linke... ale aj s tým sa dá vybabrať :)
Mám doma od Western Digital - My Book World Edition 500GB - je to externý disk ktorý sa pripája cez router cez ethernetový kábel, podporuje siete 10/100/1000Mbit/s. Ako OS v ňom beží nejaké Debian distro Linuxu... dá sa tam doinštalovať aj prinserver (má tam USB na pripojenie disku - keď si spravíš printserver, môžeš si tam pripojiť aj tlačiareň) a máš prístup ku svojim datam... nemusí ti bežať komp ktorý žerie 200W, ale tamten disk, ktorý odoberá asi 10W :)
No o tom je už iná debata...
|
|
Fotograf
Od: Fotograf
|
Pridané:
4.9.2007 12:42
No som zvedavy, kedy im cigani dokopu ryhy pre tie opticke kable aj na nasom sidlisku. Uz sa s tym za......ju zopar mesiacov...
|
|
Fotograf
Od: Fotograf
|
Pridané:
4.9.2007 12:42
No som zvedavy, kedy im cigani dokopu ryhy pre tie opticke kable aj na nasom sidlisku. Uz sa s tym za......ju zopar mesiacov...
|
|
Fotograf
Od: Fotograf
|
Pridané:
4.9.2007 12:42
No som zvedavy, kedy im cigani dokopu ryhy pre tie opticke kable aj na nasom sidlisku. Uz sa s tym za......ju zopar mesiacov...
|
|
Fotograf
Od: Fotograf
|
Pridané:
4.9.2007 12:43
No som zvedavy, kedy im cigani dokopu ryhy pre tie opticke kable aj na nasom sidlisku. Uz sa s tym za......ju zopar mesiacov...
|
|
Fotograf
Od: Fotograf
|
Pridané:
4.9.2007 12:43
No som zvedavy, kedy im cigani dokopu ryhy pre tie opticke kable aj na nasom sidlisku. Uz sa s tym za......ju zopar mesiacov...
|
|
HAHA
Od: HAHA
|
Pridané:
4.9.2007 13:01
Ale Prievidza bude :-) Prievidza sa tesi! ;-) Prievidzi v Januari konci DSL :-))
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
11.9.2007 20:08
najvecsia diera je prievidza
|
|
Ja ...
Od: Ja ...
|
Pridané:
4.9.2007 13:05
.. som si prave spomenul ako Teecko tvrdilo ze ich ADSL2 program 12Mbit je podla nich konkurencie schopny! :-)
To ako keby som ja rohliky predaval za 15SK a budem tvrdit ze je to dobra cena iked vedla v Tescu su za 1SK :-)
Ta musia mat dobru travu! No ale v kazdom pripade som za dobre zasmial. ;-) Mali by teraz dat tych 12Mbit az 599 s DPH! ;-)
|
|
Turbo 4
Od: Turbo 4
|
Pridané:
4.9.2007 16:00
Jebem im na ich Turbo 4 ani za 300sk ho nechcem, ked uplaod je tam 512kbps. Ja som si dal poziadavku na 512kbps po prvom a skuste hadat, co sa stalo? Nemozem ho mat. Stare posrate kable to proste nepustia a to byvam 400m od Deslamu, dobre nie? T-COM ide do sraciek aj s CHELLOM. Len tak dalej... Aspon ostane viac miesta pre kvalitu. ORANGE to tu da na poradek (aspon v miestach so svojim pokrytim)
|
|
kukino1
Od: kukino1
|
Pridané:
4.9.2007 13:19
no keby to bolo aj v mojom malom mestecku nebol by som proti.moj provider uvadza v ceniku : bez obmedzení, agregácia 1:50 pri 10240 kbps,to je na papieri a paltim mesacne 499 SK,- Ale etse v zivote som nemal taku rychlost,sice je pravda ze je to WiFi ale aj tak.V tomto obdobi mam rychlost tak v priemere 2000 kbps,no zalezi to kedy som pripojeny.Tento mesiac som si aj zaplatil premium account na rapide takze ma obmedzuje,je to poznat,ked som nemal rapida slapalo to rychlostou v priemere okolo 5000 kbps.A to nehovorim o vypadkoch WiFi.Ja by som to bral...
|
|
dex
Od: dex
|
Pridané:
4.9.2007 22:00
No neviem, či neviem, ale zdá sa mi, že WiFi ani fyzicky takú rýchlosť neponúka. Maximum cez mikrovlny je pokiaľ viem 4096...
|
|
misi
Od: misi
|
Pridané:
13.9.2007 14:00
wifi nie je mikrovlnka wifi mas proste prenos na baze protokolu 802.11 to pismenko za tym je len standard oznacujuci akou prenosovou rychlostou dokaze disponovat pristupove zariadenie... ked mas wifi hot-spot do 100m od domu, tak mozes ist aj 10mbps a cim mas lepsi signal, tym vacsie rychlosti dosiahnes max. teoreticka rychlost je pri 802.11g 54mbps
|
|
fú....
Od: fú....
|
Pridané:
4.9.2007 14:12
len keby to všetko nebolo len pre 20% obyvateľstva,ako asi všetko na tejto mačacej planéte!!!
|
|
POcity
Od: POcity
|
Pridané:
4.9.2007 14:26
hm nezavidim dedinam ani inym obciam:) byvam v PO s tym ze za net so studetskou dotaciou platim za net 300 .hned ako som natiahol net 2konkurencne firmy co poskytovali wifi tak sa zacali predbiehat v optike a teraz mam za tie tri kila 14megabit linku max mi spadne na 9:) ...ale nad tym pomarancom by som pouvazoval ked mi skonci viazanost
|
|
marmare
Od: marmare
|
Pridané:
4.9.2007 14:40
NOJO, Bratislava Ruzinov, Banselova (Trnavka) tam neni :(:(:(
|
|
AAA
Od: AAA
|
Pridané:
4.9.2007 14:48
klidek chlapci.
znie to bombasticky ale to znelo aj magio a aky srot z toho vysiel. samozrejme tie rychlosti slubuju lepsie vyhliadky a lepsi prenos, atd. ako magio.
takze.
digi Tv je sice pekne ale bohuzial len jeden setbox = 1 TV. 2 setboxy = 2 tv (treba prikupit). kto dnes ma len jeden TV?
program start = 360,- Sk/mes. = 13 stanic LOL.
dalsie si mozete dokupit. cena sa teda vysplha tam kde ani chello nie je.
jedine internet vyzera zaujimavo s tymi rychlostami len ako to bude s tymi IP.
takze chello by som este rozhodne nezatracoval a neodhadzoval.
|
|
MLx
Od: MLx
|
Pridané:
4.9.2007 15:58
ja mam 1 TV! :)
no Chello ma nikdy nelakalo a pokial viem tak Chello = internet, takze UPC sa moze vratit ku kablovke -> Orange neviaze sluzby internetu so sluzbami TV alebo naopak (to sa tyka Vas, Telecom!!!). Takze clovek zobere TV od UPC (je analogova, no a co? aspon mozes pripojit televizorov kolko chces a HD sa este nechyta...) a net od Orangeu = 500 za kablovku + 600-1200 za net, IP telefon mas od Orangu gratis jak som pochopil a mas vsetky tri sluzby za 1,2-1,8k. Ak chces 'legacy' dratovy telefon pre pripad vypadku elektriny, ST mini ci jak sa to teraz vola stoji tusim 200...
Ja sa na to pozeram skor takto: kto (v BA a v blizkosti vysielacov) potrebuje pri tak rychlom nete este aj sluzby TV? na nete sa vala kopa filmov a spravodajstvo (jednotka, dvojka, markiza, JOJ) chytis aj zo vzduchu... a ak si navyse nedaleko hranic, chytis aj CT1/2, primu a novu (OMG, tu som nevidel snad 5 rokov...)
|
|
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
4.9.2007 19:44
Som čakal že keď medzi prvími mestami s UMTS sieťou Orange bol aj Martin, že natiahnu káble aj tu. A že ani do konca roka.....a navyše mám rodinný dom. Netreba zabúdať že bohatí ľudia žijú zväčša v RD, takže tie Orange tiež nemôže navždy obchádzať.
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
4.9.2007 21:03
Lenze politika OR je troska ina,je to firma,ktora tieto investicie planuje tak aby sa jej cim skor vratili a robi to pre zisk...preto sa zameriava na sidliska kde su panelaky a bytovky kde staci natiahnut pripojku a rozdelit medzi byty a maju s toho vacsi zisk ako natiahnut pripojku do jedneho domu,s toho nemaju ziadny zisk...preto ak pride rad na rodinne domy to isty cas potrva...
|
|
misi
Od: misi
|
Pridané:
13.9.2007 14:04
umts nema s ftth nic spolocne
|
|
miro
Od: miro
|
Pridané:
1.1.2008 20:27
naco pre boha 2 setboxy? sak v tom rozhlase nic dobre nedavaju...radcej si kupim dve domace kina a kym dopozeram film, za ten cas sa mi stiahnu dalsie 3 dvd filmy...rozhlas sluzi akurat tak dobre na spravodajstvo a nejake tie zabavne programy a serialy...
|
|
inetMark
Od: inetMark
|
Pridané:
4.9.2007 14:53
Mna by zaujimalo kedy daju do ponuky novy SetTopBox, ci to bude do konca tohto roka. Viem ze tento nahradil Alcatel, ale povezdme si pravdu, tento novy je designovo nic moc (co je sice najmenej, ale moze to prekazat) a hlavne nema HDD. Najradsej by som bral SetTopBox s HDD + moznost vypalenia na DVD.
|
|
Tomino
Od: Tomino
|
Pridané:
4.9.2007 15:24
Nemam sa preco tesit... zijem na dedine a tam aj zemrem... bez netu
|
|
Asta-Killer®
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
4.9.2007 16:06
Tomino, hlavu hore. To co plati dnes, nemusi aj zajtra.
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
4.9.2007 16:07
he ? ic svinky opatruvat chlope
|
|
....
Od: ....
|
Pridané:
5.9.2007 11:10
hh LOL dobre to napisal :D tá šicke ňák skapeme.
|
|
Asta-Killer®
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
4.9.2007 16:05
Nech je Orange akykolvek,ale je to prave on, co rozhybe vyvoj netu na Slovensku.Vdaka nemu. Postavil dost vysoku latku a verim ,ze toto je zrovna zaciatok ery noveho a skutocne rychleho netu v nasej krajine.
|
|
WWW.SEXY-DIEVCINKA.TK
Od: WWW.SEXY-DIEVCINKA.TK
|
Pridané:
4.9.2007 16:45
WWW.SEXY-DIEVCINKA.TK
WWW.SEXY-DIEVCINKA.TK
WWW.SEXY-DIEVCINKA.TK
WWW.SEXY-DIEVCINKA.TK
WWW.SEXY-DIEVCINKA.TK
|
|
ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN
Od: ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN
|
Pridané:
4.9.2007 17:21
ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN ZVOLEN
|
|
mirec10
Od: mirec10
|
Pridané:
4.9.2007 17:24
LOL toto som nasiel na wiki:
Main article: Broadband Internet access in Slovakia
Slovakia currently has only one full-area ISP that offers wired broadband internet connections. It is Slovak Telekom (known under the business brand T-Com), the major telecommunication company. It offers only ADSL / ADSL2+ connectivity. At least ADSL(1) is available in almost every town and bigger village in Slovakia, however, not in all of their parts. Information about aggregation or FUP limits is not available.
Services and prices: (as of 1.8.2007)
ADSL
* 1536/256 kbit/s for ~ €18
* 3072/256 kbit/s for ~ €25
ADSL2+
* 12288/512 kbit/s for ~ €110
Dam im 110 eur za net a upload mam za*ranych 512 kbit a este kde to mozno porovnavat s touto optikou od orangeu ?
http://en.wikipedia.org/wiki/
Broadband_Internet_access_in_Europe#Slovakia
Najdlhšie slovo môže mať 50 znakov.
OMG, tak si ten odkaz dajte dokopy
|
|
hhh
Od: hhh
|
Pridané:
4.9.2007 17:48
nasrat, pokal to nebude v peyinku mozu mi suckovat :)
|
|
Asta-Killer®
Od: Asta-Killer®
|
Pridané:
4.9.2007 18:12
Tom as pravdu, v Peyinku to nikdy nebude :)
|
|
255.255.255.0
Od: 255.255.255.0
|
Pridané:
4.9.2007 20:50
peyinok? to je kde?
|
|
Asta-killer
Od: Asta-killer
|
Pridané:
4.9.2007 21:38
To neviem ,ale maju tam aj danovy urad:
http://archiv.df.sk/orsr/19277/trans-tah-v-o-s/
ROFL.
|
|
maciak
Od: maciak
|
Pridané:
4.9.2007 18:41
No len v niektorych mestach to nebude fungovat ani za 10 rokov
|
|
Sonz
Od: Sonz
|
Pridané:
4.9.2007 18:41
a z utorentu hovno stiahneš
|
|
Asta-killer
Od: Asta-killer
|
Pridané:
4.9.2007 21:36
Blbecek, uttorent je klient a nie torrent tracker.
|
|
GOGO
Od: GOGO
|
Pridané:
12.12.2007 14:55
Ked sa naucis uTorrent pouzivat tak ma tam najdes kazdi den ako GOGO
a navise ak si zapnes sifrovanu komunikaciu tak ta ani nemozu zistit providery
|
|
Filip-K.O
Od: Filip-K.O
|
Pridané:
4.9.2007 19:35
Som zvedavy či to bude niekedy v okoli TN
|
|
Skynet
Od: Skynet
|
Pridané:
4.9.2007 19:39
Na kýýý Pič...u Vám bude taky net na SK?? ved ALL ISP providerov je nižši ako ich Upload !!!a Serevry ma malokto na aspon na SIXe .Chce sa mi blvať!!Viac neda iba vramci Optiky!!a best ISP!!
|
|
Xas
Od: Xas
|
Pridané:
4.9.2007 20:49
Som zvedavy ako chcu tahat optiku po byte .
|
|
puty
Od: puty
|
Pridané:
4.9.2007 21:20
?? co je natom na nepochopenie? ved budes mat v stene dieru, cez to ti daju kabel a potiahnes si to do SetTopBoxu a odtial do TV,TEL,PC
|
|
taso
Od: taso
|
Pridané:
1.1.2008 20:33
chyba kabel ti natiahnu do konvertora a nie do settopboxu(LOL)
|
|
ojko
Od: ojko
|
Pridané:
4.9.2007 20:56
este ze som z nitry..my to uz mame..:D
|
|
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
4.9.2007 22:02
www.zadarmoveci.yw.sk
|
|
jjj
Od: jjj
|
Pridané:
4.9.2007 23:50
ste kokoti
|
|
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
5.9.2007 0:16
pozrite si statistiky pripojenia tejto optiky do sixu a zistite, ze to az taka slava nie je :)
ja som spokojny s mojim netom na intraku, mame to cez sanet, takze 10Gb/s chrbtica a 100Mb/s down aj up :) spokojnost
a platime 1500 za akademicky rok
|
|
haha
Od: haha
|
Pridané:
5.9.2007 10:12
len aby si na tef fejke bol aj narok
|
|
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
5.9.2007 12:18
ak to bolo na mna, nechodim do BA, ale do ZA
|
|
...
Od: ...
|
Pridané:
5.9.2007 13:11
no to by bola hamba ak by stats na sixe pripojenia orange ukazoval uz teraz vytazenie na 50%. ved isto vtom nieje ani 2000 ludi pripojenych.
|
|
hakl
Od: hakl
|
Pridané:
8.9.2007 9:29
Kde to je na sixe tie statistiky len tejto FIBER siete Orange?
|
|
ka5ko
Od: ka5ko
|
Pridané:
5.9.2007 5:50
treba nakupit hdd. ide sa tahat vo velkom :D
|
|
Q z BRODSKE
Od: Q z BRODSKE
|
Pridané:
5.9.2007 10:23
A KDE JE BRODSKEEEE ???
|
|
yeeeeeah
Od: yeeeeeah
|
Pridané:
6.9.2007 14:31
Hned za Kopčanama :DD
|
|
Cuck0
Od: Cuck0
|
Pridané:
5.9.2007 14:24
Ja mám za 300 Sk/mesiac 10 mbit/s download a 5 mbit/s upload.
Mám vlastný satelit, programov čo potrebujem plnú riť.
Orange, to smrdí tak isto ako T-COM...
|
|
MMx
Od: MMx
|
Pridané:
5.9.2007 14:41
Zaujimalo by ma ako autor dospel k zaveru, ze sa neaplikuje ziadne FUP. Citat zo zmluvnych podmienok (http://img.orange.sk/ orange_sk/binary/cennikDoma.pdf , bez medzier):
\"V prípade, že rozsah využívania Čiastkovej služby účastníkom je taký, že
ohrozuje Sieť a iné zariadenia potrebné na poskytovanie
služieb Orange Doma alebo niektorej časti týchto služieb alebo v jeho dôsledku
môžu poklesnúť kvantitatívne alebo kvalitatívne parametre
ich poskytovania ostatným účastníkom, je takýto rozsah užívania považovaný za
zneužívanie služby a spoločnosť Orange
Slovensko, a.s., je oprávnená vykonať opatrenia na dočasné obmedzenie alebo
prerušenie poskytovania Čiastkovej služby účastníkovi.\"
|
|
WyRmiE
Od: WyRmiE
|
Pridané:
5.9.2007 15:42
Mna by skor zaujimalo ze preco je to na kazdej ulici az jeden dom aspon vacsina z nich
|
|
Mirecc-Zvolen
Od: Mirecc-Zvolen
|
Pridané:
5.9.2007 18:38
Som zvedavy co s tym urobi T-Com kua za 1536/256 pripojenie platim aj z PL 1050Sk/mesiac a Orange ma teraz uplne sokoval. nech sa buzeranti v T-Come preberu co ponukaju a za ake nekrestanske prachy!!!
|
|
nix
Od: nix
|
Pridané:
5.9.2007 20:04
ten wifi router je povinnost? lebo urcite si nebudem nicit odozvu pre dajaky ubohy lacny router ked mam doma unix server a potahane cat6 s-UTP kable. Neviete ci je mozne sa napojit priamo s masinou do toho konvertora? { DHCP klient + dalsie veci of-coarse }
|
|
misi
Od: misi
|
Pridané:
13.9.2007 14:09
mozes pouzit akykolvek router, len ten ich ti daju pri viazanosti na 36mes. zadara
|
|
qck
Od: qck
|
Pridané:
5.9.2007 21:06
hlavne to of coarse...
|
|
S.p.i.r.i.T ®
Od: S.p.i.r.i.T ®
|
Pridané:
5.9.2007 21:26
Seci tu chvalite sice orange, ale keby niet chytrych ludkov vo Francuzku ktory vpodstate "darovali" (samozrejme s umyslom zarobit) 1 miliardu slovenskemu orangeu, tak by sme sa optiky dockali fakt o tych 10 rokov :D:D, orange minie tu jednu miliardu ako taku kostru a co potom ? som zvedavy ci francuzi zasponzoruju zas, alebo sa bude rozsirovanie vliect peeeeeeeekne dlho, pochybujem ze bude orange minat nehorazne prachy, aj ked investicia je investicia, ale sak nechajme sa prekvapit :)
|
|
Chopper911
Od: Chopper911
|
Pridané:
5.9.2007 21:37
Všetko je na pi*u, len čapica je na hlavu... Nejako podobne to bude aj s týmto netom, pokiaľ tu nebudú poriadne naťahané káble, tak si ešte počkáme... Ale tie ceny sú rozhodne zaujímavé, takisto aj rýchlosti...
|
|
S.p.i.r.i.T ®
Od: S.p.i.r.i.T ®
|
Pridané:
5.9.2007 21:49
Tak tak, tiez to tak vidim, aj ked je moje mesto v zozname zozname, som zvedavy ci obydu nasu 4 poschodovu barabiznu s 8 mimi bytmi v jednom vchode :D:D:D:D, ale nepochybne cena a rychlost je bezkonkurencna, sak si vezmi ja platim za 1.5Mbit + pevna linka a ten najnizsi program za 2 kila od T-shitu 1400 mesacne !!!!!!!!!!!!!!! teraz ak sa podari tak by som mohol mat za tu istu cenu 40krat (teoreticky)rychlejsi net :D:D:D:D o ubohom UPe 256Kbit/s ani nehovorim vidina 60/8 Mbit/s je az moc lakava a myslim ze ludia budu potom skakat, skoda tych dost vysokych vstupnych nakkladov, ale sak je to jednorazovo :D
|
|
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
5.9.2007 21:59
no ja mam momentalne zapojeny wifi netik od jednej spolocnosti co nakupuje od t-comu a mam 1536/256 za 499 s dph a agregaciou 1:3, pricom mi vcera riaditel firmy napisal, ze nam to idu zvysovat na 3Mb/s, aby sa v spicke dosahovalo 1536, cize mimo spicky (zatial som inak na spicku nenarazil :) ) mi to pojde za 500Sk pomerne rychlo na slovenske pomery
|
|
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
5.9.2007 22:01
samozrejme ziadne casove ani datove obmedzenia !
|
|
hmmm
Od: hmmm
|
Pridané:
7.9.2007 8:15
Tsss, v KE mame 8Mbps za 540,- s DPH a u konkurencie 10Mbit/2mbit za 490,- s DPH, 512Kbit/256kbit je za 190,-...
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
6.10.2007 6:59
8Mbps? Ked budes mat 8MBps tak sa ozvi :D
|
|
len pre blavu
Od: len pre blavu
|
Pridané:
5.9.2007 22:23
zasa reklama / este že nie taka stupidná ako na magio /o ničom , čo sa týka len velkých miest.
|
|
nbv
Od: nbv
|
Pridané:
5.9.2007 23:31
nie len pre blabu, ja som z TT, a cuduj sa svete kamos v karlovke to nema, a ja MAM .
|
|
pít
Od: pít
|
Pridané:
6.9.2007 1:08
PIMO
|
|
jozo
Od: jozo
|
Pridané:
6.9.2007 3:58
pekne ale naprd ked ani v blave sa vsade nepripojim mozno za 2 roky
|
|
Mr.Freeman
Od: Mr.Freeman
|
Pridané:
6.9.2007 9:02
Ako u mna sa pripojim ais za 50 rokow ked budem pradedo blby orange!
|
|
Jasper
Od: Jasper
|
Pridané:
6.9.2007 9:07
PEKNE OJEBAVKY !!! - ta radost vas prejde, citali ste cennik pozorne -> hlavne autor clanku!!! Ze ziadne FUP - ano, ale rovno vas odpoja :-)
Doporucujem si precitat z http://img.orange.sk/orange_sk/binary/cennikDoma .pdf strana 3 bod 2 - citujem:
V prípade, že rozsah využívania Čiastkovej služby účastníkom je taký, že ohrozuje Sieť a iné zariadenia potrebné na poskytovanie služieb Orange Doma alebo niektorej časti týchto služieb alebo v jeho dôsledku môžu poklesnúť kvantitatívne alebo kvalitatívne parametre
ich poskytovania ostatným účastníkom, je takýto rozsah užívania považovaný za zneužívanie služby a spoločnosť Orange Slovensko, a.s., je oprávnená vykonať opatrenia na dočasné obmedzenie alebo prerušenie poskytovania Čiastkovej služby účastníkovi.
|
|
Jasper
Od: Jasper
|
Pridané:
6.9.2007 9:08
pokracovanie:
...to znamena ak sa \"cuckaci-bagristi\" tesite ze budete v kuse tahat rapid a torrent - zabudnite !!! 60Mbps za 1190Sk - vsak idem do blavy robit lokalneho providera ISP - budem ponukat cez wifi klientom 1Mbps po 100sk a pekne zarobim - a aj sa im zaviazem na tych 36mesiacov :-)
|
|
misi
Od: misi
|
Pridané:
13.9.2007 14:14
lenze prave pre takych je tam este dalsia klauzula, ze nemozes poskytovat pripojenie dalsim osobam ani ho pouzivat na komercne ucely... lol
|
|
skuska.spamu@gmail.com
Od: skuska.spamu@gmail.com
|
Pridané:
6.9.2007 18:32
skuska.spamu@gmail.com
|
|
Miso
Od: Miso
|
Pridané:
6.9.2007 20:30
Ludia, spamatajte sa. Len hlupak by sa im zaviazal na 36 mesiacov platit im pausal a este za takuto cenu. Ako uz tu niekto napisal, musel by som sa s konom buchnut, aby som vobec nieco podpisal.
|
|
dasd
Od: dasd
|
Pridané:
7.9.2007 11:22
dmnc
|
|
misi
Od: misi
|
Pridané:
13.9.2007 14:15
asi si sa buchol s tym konom, alebo mozno dokonca si ty ten kon, lebo nikto ta nenuti platit 36mesiacov ziadny pausal, mozes si kludne tuto sluzbu dat zaviest bez viazanosti, len si musis zakupit vsetky potrebne zariadenia v plnej cene, teda ONT a k tomu router aleb STB ak chces aj TV...
|
|
Sonz
Od: Sonz
|
Pridané:
6.9.2007 21:19
tahat opticke kable ku každemu domu to je drahe na hovado !
|
|
lukako
Od: lukako
|
Pridané:
6.9.2007 21:56
uz aby som to mal doma
|
|
p4licar
Od: p4licar
|
Pridané:
6.9.2007 22:57
Je tu niekto kto uz ma ten 60Mbit ? ako to ma riesene cez ten router? kabel ci bezdrat? bo pozeram bezdrat mu da max 54Mbit/s
|
|
SLOTA
Od: SLOTA
|
Pridané:
7.9.2007 11:19
AFTERBURN 125
|
|
GOGO
Od: GOGO
|
Pridané:
14.12.2007 7:51
je to kabel aj bezdrat router ma 1xWan a 4x Lan + bezdrat
|
|
peter
Od: peter
|
Pridané:
6.9.2007 23:36
pridavam skusenost.
aj t-com si uplatnuje fup rovnako ako aj orange.aj pri flat programoch.
sam som o tom nevedel az pokym som nevolal na zakaznicku linku koli nejakemu vypadku.
tiez som sa pytal ci je to FAKT uplne bez fupu a bolo mi povedane ze nie.
fup je ale nastaveny na dost vysoku latku -cca 1000gb
|
|
huginkoprim
Od: huginkoprim
|
Pridané:
7.9.2007 17:46
A kedy to pride aj do takych budmeric? (8km od modry)?
za odpoved dakujem
ale asi az za takych 5 rokov najskor
|
|
opec
Od: opec
|
Pridané:
7.9.2007 21:42
kam? tam ked to dojde budes uz davno sedivy
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
8.9.2007 13:15
Sedivy pod pazuchami
|
|
Noobsz DJ
Od: Noobsz DJ
|
Pridané:
16.9.2007 16:48
no tak ty si teda velký optimista keď si dal otázku kedy bude ORANGE net v Budmericiach...keď nieje ani po celej Bratislave...no a mimochodom toho ORANGE netu sa do Budmeric v živote nedočkáš...lutujem :D
|
|
monthy
Od: monthy
|
Pridané:
9.9.2007 12:06
"Zmluvné podmienky obmedzujú použitie pripojenia pre jednu domácnosť, pripojenie nie je tak možné ďalej predávať ani zdieľať medzi viacerými susednými domácnosťami."
to znamena ze v jednej domacnosti mozem mat kludne zapojenych aj viac PC?
|
|
lobogo
Od: lobogo
|
Pridané:
9.9.2007 13:01
hej
|
|
mitus
Od: mitus
|
Pridané:
9.9.2007 13:18
MITUS_SJP@azet.sk
|
|
peter
Od: peter
|
Pridané:
9.9.2007 17:19
pridavam sa k nazoru, ze by som sa musel s konom zderit, aby som sa na tak dlho zaviazal tomu ciciakovi pomarancovi. A platit 10 litrov + plnu cenu zariadeni, aby som sa nemusel zavaiazat je nonsens = blazniva mandarinka.
Toto: ,,Zmena vyššieho programu na nižší je spoplatnená rovnako sumou 1 130 Sk, opačný prechod je bezplatný."
si tiez mohli odpustit! Do p..e, kde to zijeme? Na melmaku? Ludia sa spamatajte!
PS: Pavol Lančarič je obycajna manazerska cuna
PS2: co sa tyka rychlosti... to budete prekvapeni kolko sa ureklamujete
|
|
Martin
Od: Martin
|
Pridané:
9.9.2007 17:43
No tak to ano. Inak viete co robi ORANGE s tymi sialenymi pausalmi, co volate zadara v sieti pomaranc slovensko? Tak teda ak mate zadara od 8.00 do 18.00 --> ak zacnete hovor napr. 17.50, tak po 18-tej vam budu dalsie minuty automaticky spoplatnovane. Ale naopak, ak napr. zacnete hovor 7.50 tak po 8-ej ani nahodou nevolate zadara - normalne platite do konca hovoru, napriek tomu, ze od 8.00 to ma byt zadara !!!
A nech mi nikto nevravi, ze ten orange nie je iba obycajna ziskuchtiva, nenasystna skorumpovana banda
|
|
Adrian
Od: Adrian
|
Pridané:
12.9.2007 1:23
To je sand jasne že ked máš do 18tej zadara tak ked voláš bez prerušenia aj po 18tej tak to platíš. Ja mám obydva a som spokojný predastav si to.
Si asi malý ked si myslíš že začneš volať za minutu 18:00 a budeš ešte po 18tej volať tri hodiny zadarmo.
|
|
taso
Od: taso
|
Pridané:
1.1.2008 21:00
"A nech mi nikto nevravi, ze ten orange nie je iba obycajna ziskuchtiva, nenasystna skorumpovana banda" ked si zalozis firmu tak ver tomu ze budem tvoj najvacsi odberatel, ked hadzes toto na pomaranc...kazda velka firma je ziskuchtiva...nokia vyroby telefon za 500sk a preda ho za 20 000sk...tak to chodi, ved firma musi dosiahnut zisk, inak by nemala s coho nakupovat a uspokojit zamestnancov a samozrejme nieco nehat pre seba......podla tvojho usudku by si mal dostat pracu, za ktoru dostanes 50 halierov/hod
|
|
Lukas
Od: Lukas
|
Pridané:
3.1.2008 1:35
Presne tak, chlapi, nechapem co tu rozpravate, ved to je jasne ze chce zarobit, kazdy chce zarobit ale aj tak je to v pohode, tiez si myslim ako niektory, ze nemaju konkurenciu, ved zamestnanci t-comu chcodia po bytoch a nahovaraju na net-myslim ze to je uz zufale... t-com je si myslim vacsia banda...a s tymi tel. mas pravdu...
|
|
...
Od: ...
|
Pridané:
9.9.2007 18:48
tak je to vsade ak ides z nejakeho mensie programu na vyssi je to zadarmo ale ak z vyssieho na nizssi tak platis. thats all.
|
|
klamanie
Od: klamanie
|
Pridané:
9.9.2007 20:55
V nasom okresnom meste žiadna služba ORANGE doma neeexistuje !!!!!!!!! To je reklama len pre obyvatelov Bratislavy ????????? Keby\ si radšej zkvalitnili signal na telefon , aby som sa mohol dovolat aj z lazov
|
|
dmnc
Od: dmnc
|
Pridané:
10.9.2007 19:04
prepac ale do prdele predsa nebudu montovat optiku to da rozum
|
|
Majco
Od: Majco
|
Pridané:
9.9.2007 21:05
hm ludia neviete co je s CHELLOM HM,,, taham za rapidshare a sendspace max 60/kb... nechapem...
|
|
miso
Od: miso
|
Pridané:
10.9.2007 0:58
aj mne chello zacalo blbnut. byvam v ba-ruzinov. torrenty uz neslapu tak dobre, dc uz skoro vobec nejde. este ze som v pokryti orange. pockam asi do konca roka a uvidim ako je to s orange a potom si ho asi dam
|
|
Majco
Od: Majco
|
Pridané:
10.9.2007 4:09
tak som zistoval bol to len krátky výpadok... možno kôli tomu CHELLO Platinum...
|
|
Mirecc-Zvolen
Od: Mirecc-Zvolen
|
Pridané:
10.9.2007 10:31
Jednou vetou: Všetko je na pi.u, iba včielky su na med!!!
|
|
streetway
Od: streetway
|
Pridané:
10.9.2007 16:50
Ide na fibernet dc++?
A torrenty idu len cez http?
Kto vie viac??
|
|
čřž
Od: čřž
|
Pridané:
10.9.2007 19:06
ne urcite to tam nejde, ta 60tka je robena iba na to aby si si mohol otvorit 10 000x tu istu stranku bez cakania
|
|
streetway
Od: streetway
|
Pridané:
10.9.2007 19:10
nebodaj to mas doma ze sa tak rozkrikujes myslim fibernet a nie homebox
|
|
GOGO
Od: GOGO
|
Pridané:
14.12.2007 7:57
ide vsetko uTorren DC++ a trebars Emule a samozrejme sucasne mam to vyskusane, zmluvne mam 30 Mb ale cez speedtest Prahu a Kosice bezne dosahujem cez 50 Mb
|
|
???
Od: ???
|
Pridané:
10.9.2007 21:25
P2P ide natom
|
|
Liu
Od: Liu
|
Pridané:
11.9.2007 9:08
Máš to doma, že to vieš?
|
|
Proste ja
Od: Proste ja
|
Pridané:
11.9.2007 11:35
No hento pisal od telecomu cize asik nema. ale tiez by ma zaujmalo ci to niako neobmedzuju.
|
|
Deni
Od: Deni
|
Pridané:
11.9.2007 13:46
Doneste to do topoľčian a zaručujem vam že som prvy zakaznik v okrese!!! ORANGE POME!
|
|
to cemmm mam iba wifiiii blee
Od: to cemmm mam iba wifiiii blee
|
Pridané:
11.9.2007 18:12
hej ludia newte ze kedy asi takyto net bude mat pokrytie aj na dedine pls pome poradteeeee:!!!!!!! dikyyyyyyy
|
|
petto
Od: petto
|
Pridané:
11.9.2007 18:40
chello .._? v 6mestach na slovensku a co ostatný
budu cakat..
vy máte chello ..? za 1,-skk prinajhorsom
po starostiach _uz len tie "babenky" nahanat a ako je beloh. do p..e sprost nadavat..
a SK ..
no fajn _ba
tesim sa vzdy ..ako odtial vypadnem
fuct
micro 499,-/1028
ba ba
FUCT
|
|
meee...
Od: meee...
|
Pridané:
11.9.2007 20:42
ja mam super napad pre vsetkych....
prestahujme sa do finska a zly, katastroficky net bude len spomienkou... a ceny??? to tiez... zakon na sprostredkovanie verrejnopravnych medii nam zaruci rovnaku cenu ktora sa da prirovnat 140sk za verejnopravnu TV na slovensku :D
takze: " HURAAAA DO FINSKA" alebo podme rozbehnut na slovensku nieco konkurencie schopne nokii a budeme mat take podmienky aj tu :P
|
|
Sonz
Od: Sonz
|
Pridané:
11.9.2007 20:30
to budú tahať optické káble ku každému domu ?
|
|
meee...
Od: meee...
|
Pridané:
11.9.2007 20:42
si blazon??? kde by na to zobrali??? ved to je mrte penazi...
|
|
misis
Od: misis
|
Pridané:
13.9.2007 14:21
blazon nie je, FTTH znamena fiber to the home a teda optika az do bytu, kde ti transmiter tzv. ONT prekonvertuje signal na IPTV al. data(internet) ci tel./fax.
|
|
Miloš
Od: Miloš
|
Pridané:
11.9.2007 21:48
Čo tu všetci vyrevúvate????? Ja mám wifinu za 549.- a FUP 500 Mega denne. Rýchlosť 768 a kolíše to ako sfiňa. Dneska som volal do toho zázračného čísielka 123456 a tetuša mi povedala, že naša malebná dedinka nie je asi ni na mape Slovenska, nie to ešte na mape T-comu. No čo? Neobesím sa.:))))))))
|
|
ER1X
Od: ER1X
|
Pridané:
12.9.2007 15:47
bude sa dat optika na dedinu alebo aspon dsl ked mame aj pewnulinku???pls
|
|
xy2
Od: xy2
|
Pridané:
12.9.2007 20:22
urcite nie, dsl internet je taktiez tahany do dedin pomocou optickych kablov, tie koncia v rozvodni a tam uz sa to zprevodnikuje na klasicku linku.
|
|
orange, dsl, a pod sity
Od: orange, dsl, a pod sity
|
Pridané:
12.9.2007 20:19
no ako vidim vseci tu basnite o 60Mbps internete. Urcite nebudete mat doma 60megov, bude tam agregacia +straty, aj ked u optiky je to lepsie ako u klasickych metalovych stieti(co sa tyka strat).Hlavne servery, ci uz torentovych stranok alebo klasickych download.com a ine nemaju linku taku aby zvladala od xy uzivatelov tahat rychlostou 10Mbps. A este jedna vec, optika ma kapacitu 1Gbps ale to iba medzi sebou. na to aby mohla ist optika k vam tak treba prevodnik ktory by to mal zredukovat na 100Mbps. Orange s tym bude mat problem. a za 1300korun sa to uz viacej oplati davat internet cez satelit, tam neni ziadny problem, len je tam trosku drahsi zriadovaci poplatok.
|
|
joseph
Od: joseph
|
Pridané:
13.9.2007 11:55
nechcem ta strapnit ked si taky mudry, ale GPON technologia zvlada momentalne 2,4 Gbit/s bez problemov. Takze ziadnych 1 Gbit/s aj ked aj to je slusna rychlost. Orange ma GPON.
|
|
dedo jozef
Od: dedo jozef
|
Pridané:
13.9.2007 22:35
aka agregacia ? kamos ty asi fetujes... hovori ti vobec nieco "opticke vlakno" ? Ake straty ? Straty mas asi ty, medzi lavou castou mozgu a pravou...
|
|
orange, dsl, a ine sity
Od: orange, dsl, a ine sity
|
Pridané:
15.9.2007 19:43
ty jebenko z lesa, ked o tom nic nevies, tak nepis picoviny. Opticky prenos je velmi rychly a spolahlivy ale aj pri tomto prenose dochdza k stratam. Straty su vzdy ale su male. Tak si chod dat hlavu do cementu.
|
|
er1x
Od: er1x
|
Pridané:
12.9.2007 21:32
ale dsl by mi mali zawiest ale nemame osamostatnenu linku:((((( ale inai pewnulinkumame doma ot tcomu takze aj net by sa mal dat zawiest ne pls odpowedajte:) diky?????
|
|
fucky
Od: fucky
|
Pridané:
13.9.2007 8:15
Je to sice velmi zaujimava rychlost v pomere k cene, ale ja mam skusenost, ze dnes je cez spicku problematicke naplno vyuzit aj 12Mb. Tak si nechcem predstavit co bude pri vacsom vyuzivani 60Mb ako je dnes. Necham sa prekvapit.
|
|
gggrrr
Od: gggrrr
|
Pridané:
15.9.2007 16:02
slova orange a dobry internet mi nejak k sebe nepasuju kedze este dobry internet nikdy nemali :D ... no uvidime, prilis neverim ze by splnili to co slubuju ako napriklad t-com a ich dsl, ktore slape tak ako slubuju a este aj viac ;)
|
|
Ghost
Od: Ghost
|
Pridané:
19.9.2007 18:54
mal som doma dva druhy orange netu 1. Edge modem stalo to v podstate za nic spravadzali ma pocas dvoj rocnej viazanosti iba problemi a ludia v Orange neboly schopny to riesit mam teraz 3G od orange stoji to taktiez za hovno pustite si nieaku video stranku a modem zrazu strati signal a odpoji sa to iste platilo o prezerani prispevkov tu na DSL.sk Orange a dobry net? Nie po tretie uz nie!! Polovicka programov ani nefunguje a pripojenie je absolutne nekvalitne! Sluboavli mi nrychlost pripojenie 1.8Mb/s alebo 512kb/s po dobu dvoch rokov som sa ktejto hranici ani nepriblizil ani k 250kb/s takze Orange si Nechajte
|
|
Migellito
Od: Migellito
|
Pridané:
12.10.2007 17:01
to Ghost. STrasne rad by som vedel odkial si. Lebo ja mam 3OI expres sluzby s modemom Huawey a slape mi to ako hodinky a kazdemu kto to ma. Bezne dosahovana rychlost 2200Mbps a to sa pouziva po celom slovensku...tak neviem o com pises:) K fibernetu poviem len tolko...kto nema moznost vo svojej lokalite vyuzit takto rychle a pevne pripojenie, nema nad cim rozmyslat a ze je viazanost 36mes?? co by kto chcel ked len konvertor stoji v plnej cene 9999.sk Ak by bol vstupny poplatok za zariadenia vacsi a viazanost kratsia, tak by sa zasa nadavalo na ten vstupny poplatok.Tot sio.
|
|
nabokow
Od: nabokow
|
Pridané:
21.9.2007 12:39
hmm no do serede sa to asi nedostane vobec alebo velmi neskoro :(
|
|
Odee
Od: Odee
|
Pridané:
6.10.2007 7:12
A do Soporne? :D
|
|
Jojo
Od: Jojo
|
Pridané:
25.9.2007 0:31
Chcem sa spytat, ci budu nejake blokovania ako max. pocet stiahnutych dat a potom znizia rychlost alebo blokovanie p2p?
|
|
HUP
Od: HUP
|
Pridané:
26.9.2007 13:55
podla mna na zaciatku este nie... to az potom ked bude hafo ludi...
|
|
JanSpasitel
Od: JanSpasitel
|
Pridané:
26.9.2007 19:17
no rozmyslam nad kupou ..kua len stary net mi konci f decembri...a modlim sa aby to secko bolo tak ako je to tam teraz napisaane..cem si dat ten klasik..ale sere ma jedine ta 36 mesacna viazanost ...keby bola aspon na jeden ro(c)k ufidim co bude do dezembra ale vyzera byt fajn aj cena aj ryxlost bohvje ci to len lakaju ludi a seci budu pak slamani...howorim ufidim :)
|
|
ramirez
Od: ramirez
|
Pridané:
27.9.2007 16:49
Nič lepšie nepríde len aby to bolo aj v RS
|
|
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
28.9.2007 17:39
www.peterblaho-wifi.com
Online shops, buy online
Free Online shop
|
|
ZwyK
Od: ZwyK
|
Pridané:
28.12.2007 10:58
Zdravim precital som to cele ale odpoved som nejak nenasiel tak sa spytam zvlast aj ked otazka to bude podobna aka tu zu zaznela.
V tom clanku stoji ze nieje mozne zdiela ten net s inymii domacnostami.Ako mi dokazu ze to zdielam s niekym inym v bytovke ked to budem mat cez WiFi?a aj keby som to mal cez kabel co teoreticky mozu zistit ked by priusli na namatkovu kontrolu.co podla mojich skromnych znalosti ani nemozu bez povolenia zo sudu.
za odpoved diky.
|
|
Dlink - smejd
Od: Mizu66
|
Pridané:
24.8.2008 23:12
ten router Dlink 524 je smejd, urcite nedovysiela 100m v zastavbe :D... Mozno tak 10m v zastavbe.
|
|
usb vstup
Od: non
|
Pridané:
9.9.2008 16:59
neviet mi niekto poradit, resp. neskusali ste ten usb vstup na set-top-boxe? Ci cita usb kluce?
|
|
RE: USB VSTUP
Od: pan_brat
|
Pridané:
7.12.2008 20:40
nie ten je tam len na servis, nic pre zakaznika
|
|
OPTIKA OD ORANGE
Od: CHARLIE1
|
Pridané:
15.9.2009 12:02
Aktualne na rebričku rychlosti internetoveho pripojenia a downloadu momentalne vedie UPC fiber power ktora ponuka120Mbp/s opticke pripojenie.
|
|
USB vstup
Od: SAGEM_IAD81HD_user
|
Pridané:
5.1.2010 23:25
Skusal som tam dat 1Gb USB kluc. Pytal sa ci ho chcem naformatovat, dal som. potom sa mi pomocou tlacitok (sipky >> << ... ) podarilo zastavit obraz, vratit spat atd. Nebolo to sice spojite, ale nejako to fungovalo. Neviem vsak, aky USB - max kapacita - je podporovany. V navode co som dostal nie je o tom ani zmienka. Cely ten navod je strasne ubohy, akoby ho robil pravnik a nie technik. ORANGE - firma je v tomto smere uplny amater, ubohy technicky diletant...
|