| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
kubo
Od: kubo
|
Pridané:
17.8.2007 10:21
Pokračovanie seriálu
Vedci teleportovali atómy
Muž zaútočil tankom na GSM základňové stanice
Ľudia chodia po dvoch pre menšiu energetickú náročnosť
Izraelskí vedci vypracovali model cestovania v čase
...
|
| |
Hosak
Od: Hosak
|
Pridané:
17.8.2007 11:11
Muz s tankom bol aj tak the best.
|
| |
best
Od: best
|
Pridané:
17.8.2007 11:59
best of Digital World under Loop (or Magnifier?;)
Čínsky pár chcel pomenovať svoje dieťa @
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
17.8.2007 18:28
Dve lode sa zrazili na otvorenom mori
Japonský rybár vylovil kilometrový optický kábel
|
| |
Bozzy Bossbourne
Od: Bozzy Bossbourne
|
Pridané:
17.8.2007 22:35
Bozz vylovil 47 gramový šušeň, po rozbore sudánskych vedcov sa rozhodol, že ho (výnimočne) nezje.
|
| |
Brano Mojsej
Od: Brano Mojsej
|
Pridané:
18.8.2007 0:01
Uz davno som hovoril o tom, ze to tu je bulvar. Ale dobry :D
|
| |
Ozzy OstBorn
Od: Ozzy OstBorn
|
Pridané:
18.8.2007 0:51
Svetlo sa môže pohybovať aj rýchlejšie, ale nechce sa mu.
|
| |
FfF
Od: FfF
|
Pridané:
20.8.2007 23:18
Presne... to mame ako s Chuckom Norrisom .. ked ti taky foton prifajci roundouse-kick, nebude ti vsetko jedno :D
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
17.8.2007 10:28
Rychlost limitovana nie je, to su len nase vedecke poznatky a tzv vedci si to stale odmietaju uvedomit, pretoze by si museli pripustit, ze vlastne nic nevedia. To, co boli kedysi zazraky sa dnes vola technologia, to co je dnes scifi bude v buducnosti taktiez technologia. Otazkou nie je, ci sa nieco da urobit, ale ako a tym sa do dejin zapisali ludia ako Pasteur, Tesla, atd. :)
|
| |
...
Od: ...
|
Pridané:
17.8.2007 13:26
presne tak..stale ludia nepochopili ze c <> 300,000 km/s
ale ze c je nekonecno..pocitam s urcitou konstantou a pritom rychlost svetla je vlastne limita nekonecna..
niektori chytrejsi si to uz uvedomili a svoje myslienky rozvijaju uz v takomto ponimani..
|
| |
hoax
Od: hoax
|
Pridané:
17.8.2007 15:14
co ste vy dvaja dokazali ?? pre tento svet ?? okrem blbych komentarov ?
|
| |
coax
Od: coax
|
Pridané:
17.8.2007 19:19
a ty???
|
| |
AMIDEZ
Od: AMIDEZ
|
Pridané:
17.8.2007 19:23
Aj tak sa to dá napísať ale ak si uvedomiš, že vo vesmíre je iný život a my ho nevidíme a dokážeme sledovať planéty vzdialené tisícky svetelných rokov tak keby sme aj túto rýchlosť svetla dosiahli nedostali by sme sa k nim živý...takže treba rozmýšľať ako sa oni dostali k nám a to urobili tak že rýchlosť svetla museli buď prekonať....alebo otvoriť teleportačnú bránu ktorá ich taktiež musela preniesť vačšiou rýchlosťou....alebo museli neakou technológou ohnúť priestor, načo treba veľkú energiu...tak nenadávaj možno nás tie kecy dostanú ďaľej?!
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
17.8.2007 20:08
to vsetko ale len za predpokladu ze sa oni k nam vobec dostali. dokazy o tom nemame... je to zahada ako lochneska prisera...
okrem toho, sposobov ako sa k nam dostat moze byt vela a nie vsetky musia priamo prekonavat rychlost svetla, mozu to byt bytosti s dlzkou zivota tisice rokov, mozu pocas cesty vesmirom v lodi prezivat stovky generacii atd atd atd...
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
17.8.2007 20:21
Jednoducho povedane v lodiach na ceste k nam trtkaju ako kralici, navzajom sa zeru exkrementy taktiez zeru a tym vytvorili perpetum mobile zivota.
|
| |
Boozerang
Od: Boozerang
|
Pridané:
18.8.2007 15:44
A svoje 47 gramove šušne taktiež žerú
|
| |
johny
Od: johny
|
Pridané:
18.8.2007 18:34
looool
|
| |
fedi
Od: fedi
|
Pridané:
19.8.2007 10:14
Co takto sa zamysliet nad relativnostou casu pri rychlosti svetla... Nemusite toho vela nastudovat o specialnej TR aby ste vedeli ze pri rychlosti svetla cas stoji.... Takze ak si to povalite tesne pod... .tak budete stale zit ale pomamlsie.
|
| |
antifedi
Od: antifedi
|
Pridané:
19.8.2007 19:25
Heh, to tvrdis preto, ze si to prave vela nenastudoval, ono totiz relativne cas nemoze stat pretoze by neexistoval pohyb a tym ani deformnacia priestoru trebars tym pohybom...
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.8.2007 19:40
ak sa pohybujes rychlostou svetla cas urcite nestoji... jediny zaujimavy ukaz je ten ze rychlost pohybu svetla voci tebe meras stale rovnaku ci stojis na mieste, alebo sa tiez hybes rychlostou svetla. z toho sa da teoreticky usudzovat ze ak sa hybes rychlostou svetla jednym smerom, tak to co je pred tebou vidis ze je zrychlene dvojnasobne (ak sa to tiez nepohybuje s tebou samozrejme) a to co je za tebou vydis dvojnasobne spomalene. to jest moja teoria nicim neoverena, nicim nepodlozena len logicky odvodena z teorie relativity...
|
| |
Mark
Od: Mark
|
Pridané:
19.8.2007 22:38
Az na to, ze podla tejto teorie vidis to co je za tebou ZASTAVENE a nie 2 krat spomalene. Predsa ak ides rychlostou svetla, tak ides subezne zo svetelnymi lucmi toho objektu co je za tebou (za predpokladu ze nejake svetlo vyzaruje a stoji samozrejme). Tym padom by si mal videt nehybny obraz.
Moj nazor na problematiku prekonania rychlosti svetla je taky, ze nic nie je nemozne, ale je otazne ci sa nam to niekedy podari. Skor verim v nejake cervie diery, pripadne hyperpriestor a podobne. Kazdopadne neverim cestovanie v case a ani v to, ze cas sa da spomalit alebo zrychlist. Cas beriem ako konstantu, ktora sa neda nijak ovplivnit, jednoducho bezi. Verim vsam v moznost nahladu do minulosti. Zoberme si ze sa dokazeme vzdialit od Zeme na 10svetelnych rokov. Dajme tomu, ze vyvynieme specialny 'dalekohlad' pripadne dokazeme vytvorit cerviu dieru az na zem a nahliadnut cez nu. Cisto teoreticky by to slo.
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.8.2007 8:44
podla teorie relativity ak sa hybes rychlostou svetla, a to co je za tebou vyzaruje svetlo smerom k tebe tak ty nameras rychlost toho svetla ako konstantu C a to je na teorii relativity zvlastne. Predstav si ze ides po dialnici 120 kmph a za tebou ide niekto tiez 120kmph, on sa k tebe priblizuje rychlostou 0 kmph, ale so svetlom to tak nie je... ty sa pohybujes rychlostou C a svetlo za tebou sa k tebe priblizuje rychlostou takisto C...
|
| |
hmm
Od: hmm
|
Pridané:
20.8.2007 22:48
obaja tomu hovno rozumiete a myslite si, ze staci citat nejake debilne diskusie a fora na to, aby ste chapali teorii relativity...ale aj ked sa budete akokolvek snazit, nepojde vam to lebo vas pohlad je prilis obmedzeny a nesirte tu uz prosim bludy o teorii relativity
|
| |
Mark
Od: Mark
|
Pridané:
21.8.2007 13:57
Teoriu relativity som ani nespomenul, pretoze som ju vzivote necital a vzivote ju citat nebudem. Povedal som svoj pohlad na vec a stojim si zanim.
Ak sa totiz pohybujem rychlostou svetla, tak objekty za mnou sa mne javia ako nehybne. Totiz idem subezne so svetlom, ktore od nich prichadza a teda vidim rovnaky obraz.
|
| |
Aqw3R
Od: Aqw3R
|
Pridané:
21.8.2007 15:03
ja by som len chcel upriamit vasu pozornost na slovicko "relativne" :] skuste sa nad tym zamysliet, ze preco je v nazve teorie - "teoria relativity" spomenuty pojem "relativne".
|
| |
Mark
Od: Mark
|
Pridané:
22.8.2007 2:49
V tom pripade sa svetlo pohybuje dvojnasobnou rychlostou. Pretoze nie je podstatny 'relativny' pohyb, ale ABSOLUTNY.
|
| |
Jax
Od: Jax
|
Pridané:
22.8.2007 13:09
Prepaac musiim trochu poravit tvoje tvrdenie...
Pri rychlosti svetla cas nestojii ale plynie extreemne pomaly a pri ryychlosti vecsej ako je ryychlost svetla cas stoji pretoze ludske oko nedokaaze zachytit ziadny odraz od toho pohybujuuceho sa predmetu lebo ziadny odraz nieje kedze predbieha svetlo...
÷D Chapes... jednoduchee...
|
| |
LocutusSK
Od: LocutusSK
|
Pridané:
17.8.2007 10:29
Co je to za svetlo s vlnovou dlzkou 32,8mm ??? Ultra-infra-cervene ???
|
| |
und3ath
Od: und3ath
|
Pridané:
17.8.2007 10:36
malo tam byt asi 32,8nm
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
17.8.2007 11:55
"...the physicists used microwaves with a wavelength of 33 cm - long enough for large tunnelling distances..."
|
| |
DSL.sk
Od: DSL.sk
|
Pridané:
17.8.2007 12:01
Nie, to nie je správny údaj. Priamo v linkovanej PDF správe tých vedcov je uvedených 32.8 mm a nie cm.
|
| |
Jax
Od: Jax
|
Pridané:
22.8.2007 13:16
÷D madar ale to maaam byt nm(nano-meter), vees pri pisani moozu vzniknut aj tzv 'preklepy'
|
| |
DSL.sk
Od: DSL.sk
|
Pridané:
17.8.2007 10:44
Sú to samozrejme mikrovlny. Tam, kde sa to vzťahovalo priamo ku konkrétnemu použitému EM žiareniu, sme to nahradili generickejším termínom.
Vo všeobecnosti sa ale tieto dva termíny vo veciach, ktoré nezávisia na vlnovej dĺžke, ako predpokladám viete, bez problémov zamieňajú.
|
| |
AMIDEZ
Od: AMIDEZ
|
Pridané:
17.8.2007 19:24
Aj mne sa to zda neako veľa na svetlo....asi malo byť v nm.
|
| |
AMIDEZ
Od: AMIDEZ
|
Pridané:
17.8.2007 19:38
Aj mne sa to zda neako veľa na svetlo....asi malo byť v nm.
|
| |
Vlk
Od: Vlk
|
Pridané:
17.8.2007 10:33
Rychlejsie ako MigMig?
|
| |
Giany
Od: Giany
|
Pridané:
17.8.2007 10:47
na ftaka Ulicnika a speediho gonzalesa nema nic :D
|
| |
pedro_sancez
Od: pedro_sancez
|
Pridané:
17.8.2007 10:44
no tak to sa bude urcite vyuzivat o 50 rokov v pc technike
|
| |
ggg
Od: ggg
|
Pridané:
17.8.2007 10:58
kvantove tunelovanie? vyssia rychlost ako svetlo? to mi skor pripada, akoby sa im podarilo urobit cerviu dieru...
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
17.8.2007 11:57
cerviu dieru asi tazko, cervia diera je totiz umelo vytvorena cierna diera, ak by to bola cervia diera tak by sa svetlo dostalo dnu ale uz by sa nedostalo von ^_^
|
| |
darien_fawk
Od: darien_fawk
|
Pridané:
17.8.2007 13:20
Jak ze ne? ty nekukas stargate? Tam sa: O´Neill, Carterova, Jackson, Teal´c, Sheppard, Teila, McKay, Beckett, Ronan..., dostali vzdy von!
|
| |
sonny
Od: sonny
|
Pridané:
17.8.2007 14:56
najprv rozmyslaj nez nieco napises.
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
17.8.2007 17:32
najprv napis s cim nesuhlasis nez zacnes nesuhlasit
|
| |
cher
Od: cher
|
Pridané:
17.8.2007 19:21
kasli nanho a pis
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
17.8.2007 20:12
ak ti ide o to ze sa cerviou dierou (umelym sposobom vytvorena mala cierna diera) da cestovat priestorom nam neznamym sposobom, tak to nie je dokazane a aj kvalitnych teorii na toto tvrdenie je akosi malo. Ak ti ide o to ze z cervej/ciernej diery sa von nic nedostane, tak to je pravda, ak neberieme do uvahy nepotvrdene uvahy o tom ci to je priestovy portal, tak je to v podstate pravda, sice kvantova fyzika povoluje unik castic z cervej diery, ale ten je tak maly ze sa da zanedbat.
|
| |
sonny
Od: sonny
|
Pridané:
18.8.2007 3:19
narazal som na to ze cierna diera a cervia diera su dve rozlicne zalezitosti.
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
18.8.2007 11:06
Yo dik za upoz. zamenil som si terminy, len ma teraz trapi ako sa kua hovori umelo vytvorenej ciernej diere ^%&$%^&
|
| |
K-99
Od: K-99
|
Pridané:
18.8.2007 11:12
blackhole.sk
|
| |
steve
Od: steve
|
Pridané:
18.8.2007 15:39
asshole, arsehole
|
| |
sonny
Od: sonny
|
Pridané:
18.8.2007 14:08
cierna diera je cierna diera a cervia diera je cervia diera,je jedno ci je to umelo alebo prirodne vytvoreny ukaz. fyzikalny zaklad sa nemeni len podmienky vzniku.
|
| |
K-88
Od: K-88
|
Pridané:
18.8.2007 14:30
kua zadrel sa mi mozog
restartnem a skus mi to vysvetlit
|
| |
Jax
Od: Jax
|
Pridané:
22.8.2007 13:25
÷D hahaaa to co si zapaalil??
Omg cierna diera pohlcuje svetlo atd.(proste mrtnaa gravitacia), ale cervia ciera moze vzniknut spojenim dvoch ciernych dier a ca pomoci cervej diery zatial neveeme akou ryychlostou a ako sa dokaazeme dostat na druhu stranu cervej diery...
Je jedna teoria ze cierna diera ta najprf za pomoci kontrolovanej gravitacie rozbije na atomy a potom ta za pomoci silnej gravitaacie obrouskou rychlostou vypluje v druhej ciernej diere kde sa zase za pomoci kontrolovanej gravitaacie zlozis do povodneeho stavu... ÷) zatial neoverene
|
| |
Dharma
Od: Dharma
|
Pridané:
17.8.2007 11:02
Je tam toho. Kvantove tunelovanie uz davno praktizuju nasi politici. Tuneluju kvantum penazi.
|
| |
gajdy
Od: gajdy
|
Pridané:
17.8.2007 11:17
:D
|
| |
unknown_one
Od: unknown_one
|
Pridané:
17.8.2007 11:28
rofl ano nasi politici rulez. Co chce svetlo? Ked Fico povie ze svetlo nebude alebo ze zanho budu bohati platit tak sa bude platit :D
.. ach jaj :) ...
|
| |
fyzikamater
Od: fyzikamater
|
Pridané:
17.8.2007 11:32
"nazývanému kvantové tunelovanie, čo je len iný termín pre takmer okamžité prekonanie vzdialenosti oddeľujúcej dané dva hranoly EM žiarením."
COZE? Kvantove tunelovanie je jav, ked castica prekona prekazku napriek tomu, ze nema na to dostatocnu energiu. To odkial mate ze iny termin pre "takmer okamzite prekonanie vzdialenosti"?? Vsak to je blbost.
|
| |
DSL.sk
Od: DSL.sk
|
Pridané:
17.8.2007 12:02
Ďakujeme za upozornenie, zovšeobecnili sme v tomto zmysle definíciu tohto pojmu.
|
| |
Yxus
Od: Yxus
|
Pridané:
17.8.2007 11:41
odporucam feynmanove prednasky o QED (kvantova elektrodynamika). knizka sa vola:qed - nezvycajna teoria svetla a latky. potom vam to bude jasnejsie, alebo skor este nepochopitelnejsie.
|
| |
:-D
Od: :-D
|
Pridané:
17.8.2007 12:25
pre autora:
nepíše sa "detekoval" ale detegoval
|
| |
girus
Od: girus
|
Pridané:
17.8.2007 18:12
chumaj sa pise detekcia a ne detegcia...
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
17.8.2007 20:12
detekcia, detegovat
podstatne meno je s C ale sloveso je s G
|
| |
asi to nie je pravda
Od: asi to nie je pravda
|
Pridané:
17.8.2007 12:28
Pozrite sa sem na spravu o tom, preco to asi nie je pravda:
http://tinyurl.com/yrepsn
|
| |
pete
Od: pete
|
Pridané:
17.8.2007 12:48
najskor si precitaj co linkujes... potom si za blbecka
|
| |
Petko
Od: Petko
|
Pridané:
17.8.2007 12:38
Lepsie ako kvantove tunelovanie je klasicke slovenske tunelovanie o tom by vam porozpravali miliardari. Vlnova 32.8mm je cca 10000 MHz = 10GHz a to sa v ziadnom pripade neda povazovat za svetlo...
|
| |
ujo horar
Od: ujo horar
|
Pridané:
17.8.2007 13:54
vlnova dlzka 32,8 mm = 9140,02Mhz
|
| |
Yxus
Od: Yxus
|
Pridané:
17.8.2007 15:25
svetlo = elektromagneticke vlnenie
elektromagneticke vlnenie = svetlo
ked uz, tak "neda sa povazovat za okom viditelne svetlo."
|
| |
suxY
Od: suxY
|
Pridané:
17.8.2007 15:45
To je nespravne pouzitie terminu svetlo, ktore pouzivaju len technicky malo vzdelani ludia.
Spravne je svetlo oblast elektromagnetickeho vlnenia od ultrafialoveho do infracerveneho (z coho obe krajne oblasti nie su ludskym okom pozorovatelne). Dalej nasleduje oblast RADIOVYCH VLN, konkretne tu spominana frekvencia su mikrovlny.
|
| |
Yxus
Od: Yxus
|
Pridané:
18.8.2007 14:21
vdelanostna uroven jadroveho fyzika staci?
|
| |
wave
Od: wave
|
Pridané:
17.8.2007 19:29
ja som svetlo
|
| |
Deer Dance
Od: Deer Dance
|
Pridané:
18.8.2007 0:20
When I became the sun,
I shon life into the man's hearts
|
| |
deer fence
Od: deer fence
|
Pridané:
18.8.2007 0:46
disorder, disorder, disorder
|
| |
wave
Od: wave
|
Pridané:
17.8.2007 13:18
zaujimavy clanok (asi 1.x niesom cynik). tanto krat 10 bodov z 10.. to je dost na zamyslenie merat rychlost svetla derivaciou zmeny polohy/cas na par centimetroch alebo metri..to maju asi dost vycentrovane tie pristroje :P
BTW: je tu nejaky dobrovolnik co mi da link na tu specialnu teoriu relativyty? diky
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
17.8.2007 18:34
Kto ma nauči plávať s tenisovou lopatou na strome Tajwanský futbal?
teoriu relativity ? wikipedia vole vole vole
|
| |
wiki
Od: wiki
|
Pridané:
18.8.2007 10:28
tenisová lopata???
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
18.8.2007 15:46
Ty ma naučíš ?
|
| |
wiki
Od: wiki
|
Pridané:
18.8.2007 17:50
S tenisovou lopatou čokoľvek ;)
|
| |
HORMÓN
Od: HORMÓN
|
Pridané:
19.8.2007 17:14
Tak mi ukáž ako sa s ňou urobkám.
|
| |
wiki
Od: wiki
|
Pridané:
20.8.2007 0:29
Tebe nie.
|
| |
Tyran
Od: Tyran
|
Pridané:
20.8.2007 17:48
Aj ty budeš niečo chcieť!
|
| |
wiki
Od: wiki
|
Pridané:
21.8.2007 1:41
Od teba nie!
|
| |
Tyran
Od: Tyran
|
Pridané:
21.8.2007 17:08
Experiment ?
|
| |
wiki
Od: wiki
|
Pridané:
21.8.2007 20:27
8:-)
|
| |
Neo
Od: Neo
|
Pridané:
17.8.2007 14:23
a Neo uvidel chybu medzi zelenkavymi nulkami a jednotkami co sa mu mihali pred tvarou a stlacil rewind aby si to v Matrikse kukol este raz ....
|
| |
wirgonc
Od: wirgonc
|
Pridané:
17.8.2007 16:43
wow, kolko fyzikov tu mame :)
|
| |
tokamakmaster
Od: tokamakmaster
|
Pridané:
17.8.2007 16:44
je smutne ze na takyto zaujimavy clanok je komentar ktory neovplyva vysokym IQ a vobec nie je k veci a pisat k tomu nieco len preto, ze tam bude uvedene moje meno je uplne odveci:( dsl sa snazi aj o nieco ine ako len IT ale ked som precital zopar komentarov od trefnych citatelov je mi na zvracanie
pekny den
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
17.8.2007 18:38
Neviem čo tu potiš keď je jasne že fotony su sučiastky z fotoaparatu a keď odfotiš kameň z dvoch stran tak sa to pretuneluje.
|
| |
bozz
Od: bozz
|
Pridané:
17.8.2007 18:58
si noop
|
| |
Take it easy...
Od: Take it easy...
|
Pridané:
17.8.2007 18:42
Praveze by som skor povedal, ze az prekvapivo vela komentarov bolo k veci... a tych zopra vtipalkov bolo tiez relativne v pohode.
Ak Ti je z tohto na zvracanie, tak diskusie k ostatnym clankom si radsej ani necitaj, lebo sa obesis ;)
|
| |
to makak
Od: to makak
|
Pridané:
17.8.2007 19:40
odporúčam čítať
Československý časopis pro fyziku
Obzory matematiky, fyziky a informatiky
Rozhledy matematicko-fyzikální
Školská fyzika
Učitel matematiky
Matematika, fyzika, informatika
Pokroky matematiky,fyziky a astronomie
dobrú moč
|
| |
lol
Od: lol
|
Pridané:
17.8.2007 17:26
ved to davno objavil v startreku :D
|
| |
truhlik
Od: truhlik
|
Pridané:
17.8.2007 18:56
a mozno aj perpetum mobile bude. a dodavatelia energii vcitane ropy maju po vtakoch ... :-)
|
| |
jaja
Od: jaja
|
Pridané:
17.8.2007 21:08
cely clanok svedci ot tom ze mozu byt castice rychlejsie ako svetlo.nedavno som pisal ze v nasom vesmire je max.rychlost svetla pretoze co je rychlejsie nez svetlo prenika do ineho casopriestoru alebo casu.ktovie co z toho objavu este vylezie. mozno vedci dokazali pesuvat svetelne vlny v inom casopriestore a ani o tom nevedia.ha. najprv presunu atom.potom 2 .potom 100,potom 100000.a potom?
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
17.8.2007 21:23
A potom presunieme teba !!!
|
| |
APelix
Od: APelix
|
Pridané:
17.8.2007 22:00
ale potom neplati zakon o zachovani energie. . ked proste ti uteci fotony nekam inam tak potom to neplati ne ?
|
| |
ASterix
Od: ASterix
|
Pridané:
18.8.2007 14:34
na Slovensku neplati ziaden zakon...preco by mal platit akurat zakon o zachovani energie?
a o tych fotonoch...kam by utekali???
|
| |
tyta
Od: tyta
|
Pridané:
21.8.2007 15:13
ja by som to povedala takto
elektron je jednym z mala castic ktore existuju na rozhrani bytia, cize maju stale spojenie s tym co sa vola stvoritel s tou vsadepritomnou energiou a cela finta spociva v pouziti geometrie ktora ovplyvnuje tok tejto najjemnejsej energie. Elektrony to s vyhodou vyuzili.
|
| |
JJJ
Od: JJJ
|
Pridané:
17.8.2007 22:44
Svetlo sa pohybuje 2-nasobnou rychlostou svetla...
|
| |
JJJ
Od: JJJ
|
Pridané:
18.8.2007 9:46
Presne
|
| |
opec
Od: opec
|
Pridané:
18.8.2007 11:26
takze ked budeme chciet letiet nadsvetelnou rychlostou, narazime svojou lodou do hranola. ake prakticke!
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
18.8.2007 14:30
Ja som minule utekal nadsvetelnou rychlostou ked som mal HOVNO na poslednej zatacke a bozkalo mi gate....
|
| |
Ozz
Od: Ozz
|
Pridané:
18.8.2007 14:37
Viem, ze to nesuvisi s clankom, ale ako to dopadlo?
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
18.8.2007 15:48
Hneď na to Skype zaznamenal veľký výpadok
|
| |
Ozz
Od: Ozz
|
Pridané:
18.8.2007 16:34
Takto sisi pomýlil článok!
Totok tuje
Svetlo sa môže pohybovať aj rýchlejšie, ale nechce sa mu!
|
| |
JJJ
Od: JJJ
|
Pridané:
18.8.2007 17:37
A potom ze preco mal skype vypadok...vsetci ludia cez skype komunikovali vacsou rychlostou ako rychlost svetla a bum...skype sa rozbil na ciastocky ktore leteli do vsetkych stran rychlostou vacsou ako rychlost svetla...a teraz ho tou vacsou rychlostou znova skladaju spat...
|
| |
Ozz
Od: Ozz
|
Pridané:
18.8.2007 17:57
Omyl
Podla Nimtza a Stahlhofena sa Skype cez hranoly dostal do ineho casoprietoru.
Aephraim Steinberg z Torontskej univerzity teraz zistuje, ci sa tam dostali aj pouzivatelia Skypeu s verziou 3.0.0.198.
|
| |
Jean-Luc Picard
Od: Jean-Luc Picard
|
Pridané:
18.8.2007 22:42
My sa s USS Enterprise pohybujeme rýchlejšie ako svetlo už od roku 2245, používame na to warp pohon....
|
| |
JJJ
Od: JJJ
|
Pridané:
19.8.2007 0:08
A ja ze pouzivate klasicky diesel...
|
| |
JLP
Od: JLP
|
Pridané:
19.8.2007 9:58
ten iba na fet...
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
19.8.2007 17:15
Bicykle su na piču !!!
|
| |
mochy
Od: mochy
|
Pridané:
19.8.2007 17:27
myslienka na ktorej je wapr-pohon je absolutne genialna a staci iba pockat na jej zrealizovanie a mame o problemoch
|
| |
qqew
Od: qqew
|
Pridané:
19.8.2007 19:59
kvantova mechanika a teleportacia
warez.warlink.net/viewtopic.php?f=101&p=117242
|
| |
jazykova korekcia
Od: jazykova korekcia
|
Pridané:
20.8.2007 13:00
len mala poznamka - "detekovat" nie je slovenske slovo, spisovne je "detegovat"
|
| |
tyta
Od: tyta
|
Pridané:
21.8.2007 15:21
tak na toto ti mozem povedat len jedno
chod do pice
zato ze nejaky vymlety jazykovedec nema co na praci nebudem predsa rozpravat ako nejaka latino-ciganka
to co sa pouziva je slovenske pretoze nas jazyk patri nam Slovakom a nie nejakemu vysratemu jazykovedcovi
|
| |
apelix
Od: apelix
|
Pridané:
22.8.2007 10:00
presne moja rec , btw moja slovencinarka mpracuje v tom ustave a tiez vymylssa taketo picoviny :d ale neni zla
|
| |
jetoiste
Od: mojemenoje
|
Pridané:
27.8.2018 15:07
detegoval
|