| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Souleater
Od: Souleater
|
Pridané:
27.4.2007 12:12
Tak na tuto diskusiu co tuna vznikne sa tesim ... inac tie zisky no lol
|
| |
tony
Od: tony
|
Pridané:
27.4.2007 16:51
lol su dobrovolny uzivatelia.
ti co musia, musia, ale ostatny...
|
| |
truhlik
Od: truhlik
|
Pridané:
27.4.2007 12:16
co sa cudujete? ved billy je bohaty na ukor nas - uzivatelov ich "stabilnych" a "kvalitnych" operacnych systemov. zato ich hackeri a tvorcovia spyware, malware, virusov atd. maju tak radi. :)
|
| |
P@vol
Od: P@vol
|
Pridané:
27.4.2007 13:02
...jj, na ukor uzivatelov-ale kto im kaze kupovat si original?
|
| |
truhlik
Od: truhlik
|
Pridané:
27.4.2007 13:17
lebo bohuzial ziadny iny OS nema tolko vseobecne pouzivanych uzivatelskych aplikacii na domace aj profesialne pouzitie ako prave WIN
|
| |
m6r3k
Od: m6r3k
|
Pridané:
27.4.2007 16:06
ale keby aj ine OS robily taku osvetu ako win tak by to bolo presne naopak softu by bolo viacej pre ine os a win by bol vytlaceny ,lebo co take vyznamne prinasa win okrem velkej podpore softu a hier ?
|
| |
woww
Od: woww
|
Pridané:
27.4.2007 17:49
ved 99% ludi chce na svojom pocitaci len soft a hry, co ine cakas? podporu vodotrysku? ja mam win, mal som a budem mat, mac je skvely, linux stabilny a aj tak mam legal win xp, proste mne tu pride ze vacsina ludi tu pise o linuxe len preto, ze nechcu za soft zaplatit. to je cele, houk, ked na to nemas, daj si PP06ku, a ides :D
|
| |
Miroslav Bakoš
Od: Miroslav Bakoš
|
Pridané:
27.4.2007 22:04
Vsetko co som kedy potreboval som na mac mal. Aj mam. A vacsinou zadarmo.
|
| |
tzn.
Od: tzn.
|
Pridané:
27.4.2007 22:04
freeware
|
| |
a podme
Od: a podme
|
Pridané:
27.4.2007 12:23
FLAMEEEEEE a mac je najlepsi a prt a win je dobry a ty sa tomu nerozumies.. a ty si uplny trapko :-D ako v prvom prispevku , tu bude 5000 komentarov :-D
|
| |
tom
Od: tom
|
Pridané:
27.4.2007 12:47
A ak sem budu castejsie prispievat takito blbeckovia - nebude to o chvilu nik (rozumnejsi) ani len citat... Potom sa tu mozete uflamovat sami...
|
| |
xfx
Od: xfx
|
Pridané:
27.4.2007 12:26
noooooo? uz su tu 4 prispevky :-D
|
| |
Deer Dance
Od: Deer Dance
|
Pridané:
27.4.2007 12:27
si predstavte po 6 rokoch nieco vytvoria, predavaju to a stupne im zisk aky to sok... toto bolo ocakavane...
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
27.4.2007 12:42
podla mna MAC aj tak vyhra v blizkej buducnosti pretoze ludia nie su hlupaci.
|
| |
truhlik
Od: truhlik
|
Pridané:
27.4.2007 12:55
tiez ocakavam podobny vyvoj MAC-platforma (prip. nejaka ina), nie PC-WIN
|
| |
praveze MAC
Od: praveze MAC
|
Pridané:
27.4.2007 13:02
je pre blbych, ak iny system tak linux ale Mac?
|
| |
forcer
Od: forcer
|
Pridané:
27.4.2007 14:15
ultra elite haxor sa ozval..
|
| |
ani nevies
Od: ani nevies
|
Pridané:
27.4.2007 18:15
aku pravdu si povedal
|
| |
lolko
Od: lolko
|
Pridané:
27.4.2007 14:07
"...pretoze ludia nie su hlupaci"
...ale su.
|
| |
tony
Od: tony
|
Pridané:
27.4.2007 16:40
su, su a nech si pekne trpia vo win. nepoznaju nic ine a tak proste stale kradnu ten sunt
|
| |
Petko
Od: Petko
|
Pridané:
27.4.2007 14:01
Ja v pohode ficim na Dose a nemam problem
|
| |
lolko
Od: lolko
|
Pridané:
27.4.2007 14:05
A ja v pohode ficim na LSD a nemam problem.
|
| |
palo
Od: palo
|
Pridané:
27.4.2007 14:03
MAC je pre prijebanych americanov, ktori o tom vedia hovno...
|
| |
forcer
Od: forcer
|
Pridané:
27.4.2007 14:16
najlepsie je skatulkovat, vies o tom systeme(macos) nieco?
|
| |
Hakuka
Od: Hakuka
|
Pridané:
27.4.2007 16:07
ja viem..je to pomale mrzne to a nic na tom nejde poriadne pustit..v sieti je to uplne na prd lebo to reaguje asi takou rychlostou ako moja 80 rocna babka..takze tu mame summary "skvelych" mac kompov s "este lepsim" mac os:)
|
| |
tony
Od: tony
|
Pridané:
27.4.2007 16:41
ty si brat Hulana, alebo ti MS plati?
take nic co s ty pises som nezaznamenal, to co pises sedi na Win
|
| |
kiikino
Od: kiikino
|
Pridané:
27.4.2007 20:59
určite to sedí na win
|
| |
rch
Od: rch
|
Pridané:
28.4.2007 12:26
A Tebe platí kto, magor? Sa zamysli!
|
| |
lolko
Od: lolko
|
Pridané:
27.4.2007 14:03
"14.4 miliardy dolárov, zisk predstavoval 4.93 miliardy."
Ty kokos, tak to je zhruba 33% zisk z trzby. Takze clovek ked si kupi dajme tomu nejaky Windows za 9.000,-Sk, tak da 3.000,-Sk velkomoznemu nenazranemu Billovi zadarmo. To je hrozne vela.
|
| |
woww
Od: woww
|
Pridané:
27.4.2007 17:53
co? 33% je velky zisk? hehehe, vies o tom ze vyrobit skodu octaviu vo full vybave stoji komplet aj s ludmi, strojmi, proste vsetko asi 3500 eur a zvysok ceny su len naklady na reklamu a predaj a showroomi a zisk? s 33% marzou nerobim ani ja, 100% sa dava vsade, pokial nepredavas noviny alebo nerobis pre neaku prihluplu firmu s rabatom 10% a sa tvaris ze si happy alebo nie si velkoobchod. Proste MS si to vymakali, neoblubujem ich neako, ale ja osobne som s XPckomm nikdy nemal problem ze by mi padlo, ide furt a to robim dost na pc. proste pocitac ma iba troska krmi, ved je to len troska lepsi pisaci stroj, kavu neurobi, v posteli sa so mnou nepomojka, takze je to stroj, ne clovek, takze tam staci MS, hehe
|
| |
rch
Od: rch
|
Pridané:
28.4.2007 12:30
Oktávie sú odporne predražené šmejdy. Už dávno to nie je ľudové auto. Skôr lacná limuzína. KIA Cee'd forever :P
|
| |
M3
Od: M3
|
Pridané:
29.4.2007 21:03
Si si kúpil Kiu Ceed? Ak áno, ako si spokojný?
|
| |
:-D
Od: :-D
|
Pridané:
27.4.2007 14:06
k tomuto clanku je diskusia uplne zbytocna. vsetci vieme svoje... ak by mal postavenie na trhu linux take iste ako win (ovladace, soft, podpora atd) a aj vtedy by mali take zisky, tak potom gratulujem. ale toto na gratulaciu urcite nie je. ale na druhej strane je aj tak pozoruhodne, ze skulavy bill sa dostal od svojho "garazoveho" vyskumu DOSu az tak daleko. ked nebereme do uvahy akou cestou, tak je to celkom dost uspech :D ak by mali tie peniaze pomoct ku zlepseniu systemu, tak potom si mozu kupcovia original winu povedat, ze to bola dobra investicia. ale to ukaze cas... (i ked odpoved uz tusim, ale jeden nikdy nevie :-)
|
| |
Boko
Od: Boko
|
Pridané:
27.4.2007 14:24
Linux nema buducnost kto ho bude vylepsovat a vytvarat nan ovladace ked z toho nema zisk?? asi nik (okrem maniakov).A tak to je asi zo vsetkymi Os okrem windowsu. A ked sa vam zda Vista draha hodte na moju skolu a mate ju original zadara (Moznost dozitneho pouzivania a 4 roky zadarmo updaty)
|
| |
tony
Od: tony
|
Pridané:
27.4.2007 16:43
linux nema buducnost? ok, tak zabalme novel, red hat, povedzme to francuzkej vlade a plno korporaciam, co pouzivaju linux na desktopoch. A samozrejme tu je vacsinove pouzitie na serveroch
|
| |
dressler
Od: dressler
|
Pridané:
27.4.2007 21:44
Linux nema buducnost? Chlape ty si padol z jahody alebo si dostal od MS Vistu zdarma :D Vies kolko firiem bezi na Linuxe? :D :D Vies ake peniaze zaraba napriklad Novell? :)
|
| |
rspeed
Od: rspeed
|
Pridané:
28.4.2007 8:18
boko,je fajn ze napises taku blbost,este keby si napisal ze ju nema medzi uzivatelmi,tak mozno,ale linux ide stale dopredu a prave fanatikov je dost ,a este k tomu mozno mas na pc winshit ale takmer na 100 percent sa pripajas na net cez linuxcky server,prave koli stabilite....
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
27.4.2007 14:31
LOL, pekne som to rozbehol... este par pripevkov typu MAC a to tu poriadne rozprudim.. veru ludia su blbecci pretoze sa vzdy chytia na to co napisem :-DD
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
27.4.2007 14:53
Dmnce - daj si prasky
|
| |
Somo
Od: Somo
|
Pridané:
27.4.2007 14:50
Kdesi som cital ze buduci Windows (zhruba rok 2009) bude od MS zadarmo. Vraj nedokaze vyhrat boj s piratmi a vraj bude zarabat na Office a inych veciach ktore potom pojdu na tomto systeme.
Tento napad sa mi dost pozdava. Nejde o peniaze, len operacny system by mal byt zadarmo. Vsak je to nevyhnutna sucast pocitaca. A vsetci vieme ze Windows neprevalcuje na trhu ziadny iny system. Ked sa to doteraz nepodarilo ziadnemu aj ked je Windows plateny a alternativy su zadarmo.
|
| |
tony
Od: tony
|
Pridané:
27.4.2007 16:45
to je neznalostou uzivatelou. 90% uzivatelou ani nevie ze linux je a 50% ludi vie ze ma windows len preto ze to na zaciatku pise. spytaj sa sekretarok a pod.
|
| |
lotofog
Od: lotofog
|
Pridané:
27.4.2007 19:28
No ono Vsetci co vravia ze Linux nema buducnost a tak dalej trepu do vetra. Je zadarmo a je free. Preto napr. ta francuzka vlada uz frci na Linuxe a samozrejme aj stabilita vravi pre Linux. A Frantici nie su jedini. V poslednej dobe sa to deje na viacerych frontoch.
Ako bolo povedane Vista este nie je uplne odladena a jej hardwarove naroky su dost velke a i ked clanok je o tom aky velky zisk z nej MS ma, je to stale menej ako mrkvaci ocakavali. Aj z niekolkych reakcii co som tu cital je jasne ze Vista sa netesi tak velkej populatite a ze na Vistu je bud priskoro alebo neponuka to co ludia chcu a teda ju kupuju len reklamou zblbnuty jedinci ktori sa tesia z toho ze maju novy Win.
A to je teda ten pravy dovod preco ujo Bill bude ponulkat lacnejsi OS. Skratka potrebuje odtlacit z cesty do popredia iduci Linux a Mac ktore sa stale viac pretlacaju dopredu. Skratka nas (ludi) potrebuje. "Nebude predsa riskovat ze by sme mu zdrhli"
|
| |
Somo
Od: Somo
|
Pridané:
30.4.2007 11:56
Frantici su vynimka. Nebudu pouzivat amicky SW :-)
A nikto ma nepresvedci ze Linux sa pretlaci cez Windows. V dnesnej dobe uz nie. Som vyvojar a viem svoje co chce trh a co zakanik. On totiz chce aby mu to islo vsetko na 100%. Ci operacny system, ci ekonomicky soft, ci synacikove hry v kancelarii, web, skype, icq a aby otvoril vsetky prilohy v mailoch. Toto na linuxe nikdy bezny clovek nedokaze. A o tom je Windows - nutne zlo :-)
A radsej si zaplati za licenciu OS a ma pokoj.
|
| |
kukoax
Od: kukoax
|
Pridané:
30.4.2007 8:09
mas to dake pomotane s tymi piratmi. Nemam pocit ze by MS klesali zisky a to sa ani velmi nesnazi SW chranit, prave naopak, umyselne ho velmi nechrani, aby sa dostal medzi ludi, ti si nan zvyknu a potom v zamestnani odmietaju porovnatelny free SW, takze bill pekne skasiruje zamestnavatelov
|
| |
truhlik
Od: truhlik
|
Pridané:
27.4.2007 15:01
je s tou Vistou vsetko s kostolnym poriadkom, lebo jeden velky nemecky vyrobca pocitacov sa vratil spat ku XP?
|
| |
kukoax
Od: kukoax
|
Pridané:
27.4.2007 15:28
Nie nie je s vistou vsetko s kostolnym poriadkom, ale parny valec nezastavis. Nebol to nemecky vyrobca , ale duhy najvatsi na svete DELL, ale vratil sa k XP len s malym percentom notebookov, kde sa uzivatelia stazovali, ze im nic nejde alebo ide pomaly a vyskakuju neumerne casto otravne hlasky. Vista prisla oneskorene na trh, polovica veci v nej chyba a bude este trvat zo 2 roky kym sa dorobi, ale vyvoj nezastavis. Predava sa skor na baze ludi zblbnutych reklamou ako na baze kvality. HW firmy nemaju cim oslovit ludi tak ich lakaju na vistu, aj ked ju v tomto stave nik nepotrebuje a tym robia billovi zadarmo reklamu, takze on len pekne kasiruje, na blbosti sa velmi dobre zaraba.
|
| |
woww
Od: woww
|
Pridané:
27.4.2007 17:58
vidim ze mas nazor jak ja, videl som vistu, proste len krajsi desktop a ikonky, neako mi nepride neako extra super a je pomalsia, teda ma vacsie hw naroky, proste xpcko je podla mna zatial to, co mi staci uplne, takze vista je len reklama, ale nech zarobi najviac penazi kolko kedy aky os zarobil, tie peniaze nech pouziju na vyskum a vyvoj a urobia krajsie a kvalitenjsie veci, aj do hw nech investuju a tipujem ked budem na dochodku, budem mat notebook velky ako obal na moju protezu a moje vnucata budu mat tattoo MS na zadku, hehe. Ale nie, proste informacna doba, uvidime kam to dospeje, ale na druhej strane, jaskyn mame volnych dost, takze komu sa nepaci, sup, a ma krasne staliktity aj idy aj gity ci co vsetko tam je a nemusi mat komp, hehe
|
| |
casual
Od: casual
|
Pridané:
27.4.2007 15:38
debili naco kupovat origos WIN ... na domace pouzitie si to kupi len magor ktory nevie co s peniazmi...firmy to je ine,ano nech si to kupuju. a nehovorte mi tu ze ze som zlodej a pod.kazdy rozumny clovek uvazi co je prijatelnejsie:ci kupim WIN za tisice alebo stiahnem z netu zadara...aj tak 90 percent domacich uzivatelov ma stiahnuty WIN z netu. A tych 10 percent klame ze ma original len aby vyzerali ako frajeri...tot sio...za WIN nikdy ani korunu nedam...
|
| |
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
27.4.2007 15:56
si kokot
|
| |
marek
Od: marek
|
Pridané:
27.4.2007 16:14
a ty super koko* ten nad tebov ma pravdu naco davat penieze za derave ponozky
|
| |
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
28.4.2007 8:19
ten aaa nevyzera byt dost inteligentny na to aby pouzival linux a ani financne vyspely na to aby mal kupeny origina :) na com tak asi bol piasnay tento prispevok
|
| |
tony
Od: tony
|
Pridané:
27.4.2007 16:47
si zlodej co podporuje billa a este sa z toho tesi naivne.
bill ma z teba radost, neboj, prachov ma dost, ty jeho OS podporujes a to je dolezite k dominancii
|
| |
huurmm
Od: huurmm
|
Pridané:
27.4.2007 15:52
microsoft softwear pouzivam stale a za poslednych 10 rokov som nemal vaznejsi problem, a to pocitac prakticky nevypinam, hry, hudba, video, internet , office- som spokojny, tak o com tocite !? ak je nieco zle, moze to mat marketing aky chce, 20 rokov to najpredavaneksie nebude, takze sorry.
|
| |
aaa
Od: aaa
|
Pridané:
27.4.2007 15:57
suhlasim
|
| |
truhlik
Od: truhlik
|
Pridané:
27.4.2007 16:04
nie si nahodou zamestnancom na pozicii marketing manager v predmetnej spolocnosti?
|
| |
m6r3k
Od: m6r3k
|
Pridané:
27.4.2007 16:16
asi su lebo podla mna neexistuje clovek ktory nemal s win problem a pouziva ho viac ako 2 roky
|
| |
tony
Od: tony
|
Pridané:
27.4.2007 16:50
bud klame alebo minimalne zavadza.
ved kto by to kontroloval, co napise, ze?
|
| |
jaa
Od: jaa
|
Pridané:
27.4.2007 18:21
sa pripajam ze problem tiez nemam s MS produktami a to pouzivam ich produkty snad 10 rokov. na jednom notebooku mam aj dualboot do gentoo linux ale to neznamena ze budem len nadavat a na kazdy pozitivny komentar na MS reagovat, vsak tony?
|
| |
rspeed
Od: rspeed
|
Pridané:
28.4.2007 8:36
huurmm nemal vaznejsi problem lebo padanie winshitu berie ako normalne.....
|
| |
hijack
Od: hijack
|
Pridané:
28.4.2007 11:10
nie, neberiem to ako normálné lebo niet čo brať normálné, vôbec nepadá. hahaha! windows používam preto, lebo je to jednoduché, nemusím riešiť problémy s nekonpatibilitou HW a ovladačmy, jednoduchao sa inštalujú programy atd. preto beží windows na 95% počítačov vo svete nemislís. na linuxe môžem co, akurát surfovať po internete a písať diplomovku, kdo nie je programátorom nemá šancu napr rozhodiť 3D aplikácie a vôbec 3D. linux LOL!!!!!! :-D
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
28.4.2007 14:22
Asi tak, Windows pada len kvoli uzivatelovi, ktory instaluje zly soft a ovladace a MS nemoze za vadny hardware s blbymi ovladacmi a noob software. Ja som s Windows tiez nemal ziadne problemi.
|
| |
hijack
Od: hijack
|
Pridané:
28.4.2007 8:21
ale existuje, ja! ja som nemal s xpčkom žiadné problémy. používam ho od roku 2002. všetky ovládače a celý systém šlape jak hodinky, len to treba vyladiť. teraz mám zakúpené na troch strojoch na domáce použitie. :-D
|
| |
huurmm
Od: huurmm
|
Pridané:
27.4.2007 16:15
nie som,bud v klude. billovi aj tak patri vdaka za to ze vytiahne z ludi prachy, ktore by inak minuli na chlast a cigarety, a aspon cast zisku dava na charitu.
|
| |
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
28.4.2007 8:21
ROFL :D
|
| |
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
28.4.2007 8:24
radsej dam 12 litrov na charitu ja a win si stiahnem a crack to uz da dokopy :P
|
| |
peter
Od: peter
|
Pridané:
27.4.2007 18:00
casual a tony:ked vymyslite nejaky program alebo nebodaj os a budete na nom zarabat, bude sa vam pacit ze vam ho niekto kradne?ja si myslim ze nie.
a to ze maju 30% zisk sa mi nezda az tak vela.poznam firmy kde
sa zisky tahaju az na 50%.
ja mam ORIGINAL xp pro.dal som za nho 12 tisic.
nejdem rozoberat ci na ten os mate alebo nie,ale myslim si ze strasne zavidite.predpokladam ze nenavidite kazdeho kto ma vacsie iq popr.viac penazi ako vy.
ste proste uboziaci.
|
| |
cxz
Od: cxz
|
Pridané:
27.4.2007 18:42
Ty sa v prvom rade ukludni. Nikto to nikomu nezavidi mozno len tomu bilovi tie melony. A co 12k to je myslis nejaky velky peniaz v dnesnej dobe? Ha? Co si tym chces dokazat? Ze si tu nejaky sef - mas windows, ktory sal 12k. Studenti na univerzite ho maju zadarmo ;). Takze prosim ta nechval sa tu je to trapne.
|
| |
casual
Od: casual
|
Pridané:
28.4.2007 6:36
ne nemas pravdu,vazne.nezavidim billovi ani cent.vazne.a na windows mam,ale premyslam logicky a ekonomicky.naco vyhodit napr.12k za win ked to mozem mat zadara?to za tie prasule kupim radsej detom napr.100kilo gumennych medvedikov.
|
| |
kukoax
Od: kukoax
|
Pridané:
30.4.2007 8:28
ty si bud zamestnanec microsoftu, ktory klame, alebo dusevny invalid. Za 12k dnes kupis original xp aj s pocitacom a aj v dalekej minulosti sa original xp dal kupit s nejakym smiesnym upgradeom HW za 4-5 litrov (napr. zakladna doska, hdd, mys, ...). To je normalne na aketu "Existuje druhy idiot ba slovensku s xp za 12K?" Ale aspon si niecim vynimocny.
|
| |
Frog
Od: Frog
|
Pridané:
27.4.2007 18:48
to som prekvapeny takymi sumami :) Ako vidiet problem s predajnostou Visty v Čine bol blud, nijak neohrozil predajnost tohto OS.
|
| |
miro
Od: miro
|
Pridané:
27.4.2007 18:57
demagogia od Microsoftu.Urcite ich cislam budem verit! Urcite je ta Vista taka uspesna- vsetci mame radi ked musime zainvestovat do draheho hardwaru a urcite tiez mnoho ludi tesi ze chyba spusta ovladacov.
|
| |
qentin
Od: qentin
|
Pridané:
27.4.2007 19:02
ani tak nie uboziaci ako srandisti...Vam proste ide len o to, aby ste sem nieco napisali. Je Vam skoro uplne jedno co to je, hlavne ak mozete vynadat tomu kto je nad Vami.A je jedno za co... proste k teme skoro nic, ale k ostatnym toho veru je. V dnesnej dobe si myslim, ze legalny OS moze mat skoro kazdy, ved najaku OEM verziu za 2500 si moze k novemu PC dovolit kazdy...Ale je to vasa vec, ci ho mate legalny alebo nie. Pridete o podporu, aj ked mi hned zacnete oponovat, ze aj to sa da obist..ja viem, ze sa to da. Ale videli ste uz hlasku, ze mate nelegalny Win? tak to sa uz obist neda:-))) a vzdy to instalovat nanovo sa mi akosi nechce. Staci raz rocne z image-u a doinstalovat zaplaty. A k zisku MS? Co na tom chcete rozoberat? Maju najvacsi podiel na trhu, tak maju aj naj zisky...A reci o tom, ze by to bolo vsetko inak keby...linux, MAC..atd si nechajte niekde v sufliku. Su to totiz len kydy, ktore sem pisete, aby ste vobec mali co napisat.Trhovy podiel je dany a vy ho nezmenite a ja tiez nie.
|
| |
qentin
Od: qentin
|
Pridané:
27.4.2007 19:03
To ako sa bude uberat tento podiel v buducnosti, od tohto fora zavisi asi tak ako moj plat na cistote vasej plochy...takze ak osteotativne nechcete nadajej ukazovat svetu vas intelekt (niekedy hraniciaci s imbecilitou) tak sa podobnych komentarov skuste vyvarovat.MS je tam kde je, lebo nieco pre to... uz 30 rokov robia.Nech uz to dosiahli akokolvek, su tam kde su a je na ostatku sveta, aby sa pokusili to zmenit.Ste stado (v ratane mna), ktore treba pretiahnut do ineho kosiara...ale zatial sa to tomu ostatku nedari, takze klud pohoda nohy v teple a svoje nikomu nic nehovoriace prispevky si nechjte pekne doma pred klavesnicou ....s vynimkou tych asi 5 co mali hlavu aj patu a boli aspon k veci.
|
| |
peter
Od: peter
|
Pridané:
27.4.2007 19:18
pre cxz-vobec som sa nechcel chvalit.nieje cim.sam si to uz napisal ze na os za 12k ma kazdy alebo skoro kazdy.skor som myslel to co si napisal ze zavidia gatesovi.
ak to vyznelo tak ze sa chvalim tak sa uprimne ospravedlnujem.
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
27.4.2007 20:01
pekny zisk, drzim microsoftu, a dufam ze Vista sa vysplha tam kde je dnes XP
|
| |
dressler
Od: dressler
|
Pridané:
27.4.2007 20:44
ehm sak predali 240 kopii v cine to musia mat teda zisk :D :D :D
|
| |
dong
Od: dong
|
Pridané:
27.4.2007 20:49
Myslim ze az na USA, nejaky velky zisk mat nebudu...
|
| |
urcite budu
Od: urcite budu
|
Pridané:
28.4.2007 10:56
v Europe sa dobre predava, len ja osobne poznam piatich ludi co si ju kupili
|
| |
...
Od: ...
|
Pridané:
29.4.2007 2:10
Odkedy vysiel service pack 2 tak mi Win nezamrzol ani raz a to frci PC v jednom kuse. Ja osobne som s Windowsom XP Professional maximalne spokojny. Na Vistu sa nasledujuce dva roky este nechystam. Neviem preco vsetci vravia o nejakej nestabilite Windowsu. Ja ani nikto z mojich znamych s tym nema najmensi problem.
|
| |
Peto
Od: Peto
|
Pridané:
29.4.2007 13:10
Ani ja ich nechapem, asi chyba je u nim medzi klavesnicou a stolickou.Mne tiz XP vobec nepada.Asi zavidia XP a radsej ho ohovaraju.
|
| |
Martin
Od: Martin
|
Pridané:
1.5.2007 9:08
Na margo linuxakov atd.... Ak je ich system taky good tak preco sa tak dobre nepredava. Keby windows nebol taky aky je urcite tie zisky by take neboli.
|
| |
anyad
Od: anyad
|
Pridané:
1.5.2007 20:49
To s tym win-om je tak ,ze ja ho pouzivam len preto ,aby som vedel hrat hry.Inak by som ho uz davno vymazal!A preco?Lebo pouzivanim win-u podporujeme este viacej monopol jednej firmy a tym su sance konkurencie mizive!A o chybach win-u vie kazdy kto sa trosku viacej rozumie do pocitacov.O.i. preco asi linux nenapadaju virusy?Ale win-existuje na rovnakom principe uz viac ako 20 rokov a nevedia u billa dat dokopy softver ,ktory nepotrebuje sustavne zaplaty!A vista okrem toho ,ze zbytocne zatazuje a spomaluje pocitac je len kozmeticka uprava XP-cka!Ved OS by mal pocitac len ovladat a nie zatazovat!A 12 tacov za softver ,ktory nic zvlastne neponuka je prehnane vela!A co jednoduchy robos ?Ved to je niekoho mesacny plat!A potom sa cuduju ked je drviva vecsina kopia?Tu ide len nacisto o to ,ze pribity lud nic ine ani nepozna a na linux nema dost rozumu !
|