| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
12.4.2007 18:27
zase europa osrala amikov :D
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
12.4.2007 20:00
Ja by som povedal opak
|
| |
tyo
Od: tyo
|
Pridané:
13.4.2007 13:47
suhlasim s tebou Bozz amici nas osrali ked setko co urobili nasi ruski bratia jednoducho ukradli a privlastnili si to. Hanba zasratym amikom
|
| |
ivan+
Od: ivan+
|
Pridané:
12.4.2007 20:19
Nevolal sa nahodou LEDimir LEDovic LEDov? A I. V. Micurin vymyslel LED display skrizenim stonozky a svetojanskej musky.
|
| |
telefon
Od: telefon
|
Pridané:
13.4.2007 0:18
a telefón vynašiel Telefon Telefonovič Telefonov - zobral hadicu, jeden koniec strčil do ucha, druhý do zadku, a počul ho*no :)
|
| |
:DDD
Od: :DDD
|
Pridané:
13.4.2007 8:45
Loooooooooooool
|
| |
hmm
Od: hmm
|
Pridané:
14.4.2007 20:29
Dost trapne chlapci...
|
| |
jaaaaaj
Od: jaaaaaj
|
Pridané:
15.4.2007 15:21
pozor, toto bude volajaky pseudointelektual.
|
| |
dobru noc
Od: dobru noc
|
Pridané:
15.4.2007 22:47
kamo tak na tvojom prispevku som sa dobre pobavil :D
|
| |
3lefant
Od: 3lefant
|
Pridané:
13.4.2007 4:00
myslis ten vtip, eto je Radion Radionovic ktory vymyslel radio, eto Telefon Telefonovic ktory vymyslel telefon a eto Ivan Ivanovic ktory vymyslel Radiona Radionovica a Telefona Telefonovica
|
| |
cake
Od: cake
|
Pridané:
12.4.2007 22:45
Pise sa tam ze LED vynasli v Rusku a nie v Europe, omg...
|
| |
Peto_MiG
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
13.4.2007 8:12
A Rusko lezi podla Teba kde?
Asi by sa malo skvalitnit vyucovanie zemepisu na zakladnych skolach. Rusko je ciastocne europska a ciastocne azijska krajina.
|
| |
lordiceman
Od: lordiceman
|
Pridané:
13.4.2007 13:07
ale vacsia cast v tom case lezala v azii
|
| |
ja_ja
Od: ja_ja
|
Pridané:
14.4.2007 10:19
v tom case??? sak furt lezi vecsia cast v azii ale vecsina rusov zije v eu casti.
|
| |
wave
Od: wave
|
Pridané:
13.4.2007 21:27
ani nie... patent ti je nahovno ked sa robia ze neexistuje... a dolace sa sypu za more...
|
| |
sonny
Od: sonny
|
Pridané:
12.4.2007 18:28
rofl. no pekne.ak je to pravda, preco nie, tak jeho rodina sa pekne napakuje na patentovych pravach :P bral by sooooom
|
| |
Peto_MiG
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
13.4.2007 8:10
Asi nie, patenty platia 25 rokov.
|
| |
Branislav
Od: Branislav
|
Pridané:
12.4.2007 18:34
"Oleg Vladimirovič Losev už v 20-tych rokoch nášho storočia." nie nahodou minuleho storocia? :D ok chybicka sa vloudila :D
|
| |
DSL.sk
Od: DSL.sk
|
Pridané:
12.4.2007 18:37
Samozrejme, máte pravdu. Je to trošku nezvyk... :) Ďakujeme za upozornenie.
|
| |
lolko
Od: lolko
|
Pridané:
13.4.2007 6:28
Chceli napisat "nášho letopočtu" ;)
|
| |
ca-ll1
Od: ca-ll1
|
Pridané:
13.4.2007 9:58
to ako 20 rokov po kristovi uz boli ledky ? :)
|
| |
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
12.4.2007 18:37
No, povedal by som že si jeho pracu všimli ale pre svoj prospech.
|
| |
czecho
Od: czecho
|
Pridané:
12.4.2007 18:39
rusaci vynasli telefon, teraz LED, a vravi sa ze let amikov na mesiac bol prvy vaznejsi hollywoodsky film...
clovek by bovedal ze je to trapas pre amikov
|
| |
antik22
Od: antik22
|
Pridané:
12.4.2007 18:48
amici na mesiaci ? v tych rokoch nemali sancu s tou technikou !!! ze preco sa trepoce ako vo vetre vlajka americka ked ju zapichli ?? a aj WTC bol tucny podvod ! to ze do nich jebli lietadla je okej ale ze sa topi ocel ked hori kerosin okolo 650sC som ece nepocul ! ocel sa topi pri 1700sC za specialnych podmienok ! a preco padla WTC7 ?? http://911.yweb.sk/
|
| |
dsl
Od: dsl
|
Pridané:
12.4.2007 19:56
Zeby:
a) teleskopicka tycka, ktora tam mala byt na napnutie vlajky, sa pri vysuvani zasekla, takze vlajka nebola napnuta
b) pri rotacii zrde pri zapichovani sa zacala vlajka hybat
c) na mesiaci nie je atmosfera, cize jedine co brzdi pohyb vlajky je vnutorne trenie latky, takze po rozvlneni "vlaje" ovela dlhsie, taktiez gravitacna sila posobiaca na vlajku je na mesiaci mensia takze este bola brzdena este menej
Ludia s IQ hraniciacim s lahkou formou debility si potom myslia ze vlajka veje vo vetre a ze NASA s miliardovymi rozpoctami a najlepsimi mozgami su natolko sprosti aby pri fakovani sceny nechali zapnuty ventilator rovno vedla kamery...
Ten antik v tvojom nicku dufam neni tvoja siet, lebo to by potom vela vysvetlovalo...
|
| |
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
13.4.2007 0:13
no ale aj tak je to dost nahoda, ze za cely cas nesla okolo ziadna radiacia z CME ;) ...
|
| |
Ferdo
Od: Ferdo
|
Pridané:
13.4.2007 10:37
Este by si mohol vysvetlit preco tam nikto nevstupil uz 40 rokov.
|
| |
Dawe
Od: Dawe
|
Pridané:
13.4.2007 12:07
tu mas odpoved... lebo umrel Werner Von Braun a tym padom islo vsetko do r*ti... kedze Americania vedia velke H, male o, rimska 5, N a O
|
| |
tyo
Od: tyo
|
Pridané:
13.4.2007 13:52
ty vy*jebany sprosty koko*t len pre tvoje info na mesiaci je atmosfera akurat je riedka takze chod do 3,14ce
|
| |
El Nino
Od: El Nino
|
Pridané:
14.4.2007 22:39
na Mesiaci je atmosféra ??? ani len riedka...to že tam lieta pár atómov nie je atmosféra
|
| |
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
15.4.2007 14:13
Tvoji rodičia sú súrodenci, či čo? Atmosféra na mesiaci? Hehehehhe LOL, ty debil!!!!
|
| |
pepan
Od: pepan
|
Pridané:
12.4.2007 20:03
chalan toto su keci pre selsky rozum, kazdy trocha technicky vzdelany clovek, zober si knizku fyziky a nauc sa volaco uzitocne. odporucam hlavne kmity (prvy pripad) a termodynamiku (druhy pripad).
o tu stranku radsej nekomentujem ... ale zaujimava je
|
| |
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
12.4.2007 20:48
neviem preco, ale mal som dojem, ze zrutenie bolo preto, ze postihnute poschodia sa zrutili na tie nizsie a tie na tie nizsie..ze az vsetky boli najnizsie..
k ocely.. uz zo zakladnej skoly, z technickych prac viem, ze na formovanie ocele netreba jej teplotu topenia..staci aby bola vlacna.. (to iste sa tyka skla, umelej hmoty atd. atd.)
Staci vyskusat doma nad sporakom..
pochybujem, ze ocel kt. je napr. zohriata za 650st udrzi taku istu zataz ako ocel pri 30st..
Co si pamatam z clankov, tak zaver bol taky, ze stacilo mat na ocely troska hrubsiu ochrannu vrstvu proti vysokej teplote..cena mala byt len par tisic dolarov navyse..
|
| |
peto
Od: peto
|
Pridané:
12.4.2007 21:00
No ale bola to prva budova, ktora sa zrutila pri poziari tak rychlo (dokonca sa mi zda ze z mrakodrapov sa pri poziari este ziaden nezrutil). Berem, ze to lietadlo mohlo prerazit dolezite nosniky, ale to s tym poziarom sa nezda ani mne a to nejsom fanaticky zastanca konspiracnych teorii.
|
| |
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
12.4.2007 21:06
kolko bolo takych mrakodrapav, kt. boli jednorazovo zatazene 10tkami ton navyse?
ved nech niekto napise, kolko vazi taky boeing..s plnymi nadrzami..Myslim si, ze uzas ne bolo uz len to, ze tie budovy udrzali bez vacsiaho poskodenia naazaz!
Ved ked sutom vpali v rychlosti do domu, preburate stenu..vacsinou nosne by vydrzali..ale ked pojdete s takym tankom, moze lahko skoncit v pivnici..sak kto si projektuje podlahy na zataz 120ton?
Kovaci ako kuju nastroje? Robia to z tekutej ocele alebo zo zazhavenej ocele, kt. sa da kut, ohybat?
nestacilo aby sa ocel len prehla a poschodie sa zosmyklo nizsie?
|
| |
pepan
Od: pepan
|
Pridané:
12.4.2007 21:42
videl som jednu animaciu niekde na satelite na nemeckom programe, islo o to, ze budovu drzi vonkajsi plast, nie to co je vo vnutri, tato konstrukcia bola len podporna, v urcitich castiach (je ich vidno aj na obrazkoch) je budova horizontalne spevnena. ked sa cast vonkajsieho plasta znicila, budova nebola v stave aby sa zrutila, ale cele lietadlo aj s palivom sa dostalo dovnutra. priecky (tvoriace miestnosti) v budove boli komplet z horlaveho materialu (neviem uz, ci bol vysokohorlavy), toto vytvorilo prostredie z vyskou teplotou, preto sa to roztopilo
|
| |
Peto_MiG
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
13.4.2007 9:44
Aj ja som pozrel tu stranku 911.yweb.sk a odporucam vsetkym si to pozriet. Otazok je vela -napriklad:
1, Ocel je dobrym vodicom tepla, nosniky boli hrube meter krat pol. Pri experimentoch nedokazali take nosniky nahriat ani nad 250 stupnov, lebo ocel je dobrym vodicom tepla. Tavi sa za specialnych podmienok vo vysokych peciach pri dodanom nadbytku kyslika, avsak vo W3C ocividno nehorelo dobre, lebo sa odtial valil husty cierny dym. Kerosen dosahuje pri DOBROM horeni maximalne 650 stupnov co je priblizne o tisic stupnov menej nez by bolo treba na tavenie ocele.
2, Poziar v podobnej budove v 90.rokoch, ktory zachvatil niekolko NAJNIZSICH poschodi, bol omnoho intenzivnejsi, okna povypadavali, a napriek tomu to s budovou ani nehlo. Pretoze vsetky tieto budovy su projektovane tak, aby podobny poziar vydrzali. Vo WTC ani len nepopraskali okenne tabule.
|
| |
Peto_MiG
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
13.4.2007 9:44
3, Ked ocel makne vysokou teplotou, tak sa pomaly postupne ohyba a cely proces destrukcie je pozvolny a da sa dobre predvidat. Ocel je kujna -ohyba sa a NEPRASKA! Kedze poskodene boli len nosniky v ramci 2 poschodi, museli by ostat aspon cele kusy konstrukcie vnutorneho nosneho jadra.
Namiesto toho boli nosniky rozsekane na kusy, pekne cisto, sikmym rezom, ako pri riadenej destrukcii pomocou nalozi, na 3-tonove kusy, ktore odletovali do vzdialenosti 150 metrov!
4, Preco bolo v troskach tolko oxidov hliniku, bromu a inych splodin, ktore vznikaju iba za mimoriadne vysokych teplot (radovo 3000 stupnov) a su typicke pre naloze pouzivane pri demolicii budov?
5, Ako je vobec mozne, ze by poskodenie dvoch alebo troch nosnikov z niekolkych desiatok zrutilo celu budovu? Ved ta bola projektovana aby to vydrzala.
|
| |
Peto_MiG
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
13.4.2007 9:45
6, Keby padali poschodia postupne na seba, tak by po zruteni boli na sebe naukladane jedno na druhom. Aspon ako-tak. Po WTC ostal len beton a zelezo rozdrvene na kusky.
7, Ako sa moze budova zrutit za cas, ktory by trval volny pad z danej vysky? Ved tie konstrukcie by museli povolovat a klesat jedna za druhou a klast aspon aky-taky odpor!
8, Preco nevzlietla protivzdusna obrana, ked to rutinne robia takmer kazdy druhy den v roku ked sa lietadlo odchyli od kurzu a nereaguje na vyzvy! Unesene lietadla boli vo vzduchu pol az tristvrte hodiny.
9, Preco spadla budova, ktora s poziarmi nemala nic spolocne?
|
| |
Peto_MiG
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
13.4.2007 9:46
10, Co za lietadlo to narazilo do Pentagonu, ked po nom ostala len diera cez 2 poschodia a ziadny vyznamnejsi poziar (na fotkach vidno nedotknute kancelarie za dierou v stene)? Privolani hasici nenasli ziadne trosky lietadla a ziadny rozliaty horiaci benzin. Kam sa ten Boeing vyparil? A preco su utajene zabery z bezpecnostnych kamier?
11, Preco bolo vo WTC nahodou akurat tak malo ludi? Ani v postihnutom kridle Pentagonu skoro nikto nebol kvoli rekonstrukcii.
A tak dalej.
Nepochybne to bol teroristicky utok. Je to velmi vazny utok na slobodu a na demokraciu, nielen v USA. Otazky smeruju skor k tomu, kto ho zorganizoval.
Co nasledovalo, vsetci vieme. Americania su v Afganistane, v Iraku, chystaju sa na Iran a Koreu, zaviedli si doma totalitny rezim, totalnu kontrolu a sledovanie vsetkeho a vsetkych, a vydavky na zbrojenie rastu kazdy rok.
A este nieco sa zmenilo. Uz niet takeho svinstva a potlacenia slobody, ktore by sa nedalo ospravedlnit \\\\\\\"bojom proti terorizmu\\\\\\\".
|
| |
jonesy
Od: jonesy
|
Pridané:
13.4.2007 11:59
Mam taky dojem ze bud zijes v paralelnej dimenzii, alebo spavas s cervenym preukazom clena ksc pod hlavou, inak si tieto tvoje "vyplody" neviem vysvetlit... Ked budes v Moskve nezabudni sa poklonit Leninovi
Btw, ked chces vediet "preco", studuj, zistis preco.
|
| |
ehm
Od: ehm
|
Pridané:
13.4.2007 13:36
s teba smrdi propaganda co tu siria od 89teho roku...
|
| |
juha
Od: juha
|
Pridané:
15.4.2007 15:34
Prosim prosim, o Velky! Vysvetli nam preco, mozes prosimta postupovat bod po bode? Dakujem, o Pane.
|
| |
tyo
Od: tyo
|
Pridané:
13.4.2007 13:50
a ty este stale veris na teroristov?
|
| |
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
13.4.2007 15:35
z toho co si napisal mam dojem, ze to vlastne spravili samotni amici len kvoli tomu, aby mohli ist do afganistanu a iraku.. v podstate tie lietadla to bola len nahoda - cela budova bola uz podminovana..preto spadla niekolko minut po naraze lietadla..
p.s. elvis stale zije!
|
| |
pepan
Od: pepan
|
Pridané:
13.4.2007 23:52
otec pracuje ako hasic a robia v praci taketo volovinky, pytal som sa ho na to okolo oceli a horenia, pri horeni kerosinu a toho co bolo v nutri mohla byt teplota vo vnutri budovy, v strede, asi niekolko tisic stupnov mozno viac ako 3000, vravel som to co bolo v strede niesu nosniky !!! nosna cast budovy je okraj, to mali dobre spravene, ale vnutro, to co bolo v strede je len konstrukcia pre vytahy, stupacky, schody a ine. ako niekto pisal, ocel sa uz pri teplote 400 stupnov celzia meni na vlacnu hmotu, je mekka a tvarna, tu uz strati vsetku pevnost, budova nespadla preto lebo sa roztopila vonkajsia konstrukcia ale preto lebo kazde z pozchodi ma kovove podlazie plus tie sem tam zosilnene casti, spocitaj si hmotnost paliva, boingu, dvoch poschodi a poloz to na poschodie pod tym ktore uz je oslabene, pochybujem ze to nespadne, budovu to roztrhalo zvnutra, tie kusi odletovali lebo sa budova kvoli tej vonkajsej konstrukcii rucala vo vnutri a tento material ju proste roztrhol.
|
| |
syfondt
Od: syfondt
|
Pridané:
15.4.2007 12:25
ty d3bil. vo wtc nepadali poschodia jedno na druhe ako tu pises ale cela budova sa zrutila naraz za niekolko sekund!!!
|
| |
pepan
Od: pepan
|
Pridané:
14.4.2007 0:01
videl som simulaciu narazu lietadla do pentagonu, tu bola situacia ina, bolo dokazane, ze lietadlo prerazi dieru ako po projektile, a poziar tu nenastal, lebo tam bola prestavba, nikto tam [poriadne nebol, videl som stlpy v pentagone, maju dost predimenzovanu konstrukciu a je ich zbytocne vela, proste pentagon je dost odolne monstrum.
este o tom topeni oceli, skus si to zratat premna zamna, vypocitaj si kolko energie je schopne vyprodukovat horenie kerosinu a napr sadrokartonu, a zisti si kolko tepla je na treba na zohriatie oceli o 1 stupen, a vyratas ci sa to mohlo roztopit, do taviacej sa oceli nerataj vonkajsi plast, ten nebol tepelne priliz namahany, ak si poriadne pozries vodea tak v prvej chvili sa zacnu prepadavat poschodia a prasit sa z okien a az potom sa zacne budova postupne rucat.
o tych odklonoch lietadiel je to pravda, ale v tej dobe neboli mestske oblasti povazovane za priestor ktory treba branit vojenskou silou, oni o tych lietadlach vedeli ...
|
| |
pepan
Od: pepan
|
Pridané:
12.4.2007 21:43
pokracovanie:
a pre toho typka co pisal prvy >>> teplota dosahovala niekolko tisic stupnov celzia, nie len 1500, pretoze teplo, ktore je tvorene nevyfrci zrazu do priestoru, ale sa akumuluje v centre poziaru a postupne sa siri dalej. na mesiaci je to este horisie pretoze je tam vakuum, co je naj izolant tepla. jedine teplo, ktore unikne je vyziarene (fotonami a inimi casticami), ostatne, ktore rozhybava protony a tym zkvapalnuje material sa akumuluje v danom materialy... preco sa ti kurva neupecie procak??? pretoze to teplo od tial odvadzas dop<> :)
|
| |
MMo
Od: MMo
|
Pridané:
15.4.2007 6:50
Ked uz chces byt mudri, nemusis premyslat ale precitaj si aspon oficialnu ... ziadna teplota v takych hodnotach sa tam nenasla ... tak ci tak je to cele divne.
|
| |
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
15.4.2007 14:43
Neviem kto ťa učil fyziku, ale aj stredoškolák vie, že pohyb protónov nemá s topením nič spoločné. Pri zvýšení teploty sa zväčšuje rozkmit atómov, až pri teplote topenia dosiahne hranicu kedy sa už atómy vzájomnými silami "neudržia" pri sebe, preto sa to topí. A keď zakúriš ešte viac tak sa rozkmitajú tak že sa odparia ako pri jadrovej detonacií.
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
12.4.2007 21:33
Pozeral som par videi, v ktorych bolo vidiet vybuchy a taktiez nikto nevysvetlil preco padla aj tretia budova. Nazor pilotov tiez nie je na zahodenie: http://pilotsfor911truth.org - Inak v USA je to normalne, kto tam hovori pravdu skonci mrtvy alebo "prinajlepsom" na ulici. Nie je nic horsie ako otroci, ktori si myslia, ze su slobodny.
|
| |
pepan
Od: pepan
|
Pridané:
12.4.2007 21:48
aj podla mna v tom niesu teroristi len tak sami, ale zahmlievanie a otazky su v americkej historii uplne bezne, pravdu sa nikto nedozvie ... urcite maju na tieto zalezitosti nejaku dalsiu tajnu specialnu organizaciu
|
| |
jonesy
Od: jonesy
|
Pridané:
13.4.2007 11:50
Asi mas na mysli zidov a slobodomurarov... ozaj, beries tie lieky co ti dali na psychiatrii?
|
| |
jonesy
Od: jonesy
|
Pridané:
13.4.2007 11:54
No, zasa nejaky "expert" na ameriku, co tam nikdy nebol, nezil, nepracoval a len sedi doma za pecou na prdeli, je, alebo bol clenom ksc, na stene mu visi srp a kladivo, prip. to iste plati o jeho znamych a rodicoch... Ta tvoja posledna veta plati pre strednu europu, nie pre usa. Komunisti u vas prezliekli kabaty a nadalej su u moci... Je mi ta aj tebe podobnym luto...
|
| |
lordiceman
Od: lordiceman
|
Pridané:
13.4.2007 13:38
zase nejaky expert, ktory prave bol v usa a pracoval a nesedi doma pred pc a aj tak si nic nevsimol... brat bol usa a aj pri vstupe si ho na letisku vyzliekli ... lebo sa im zdal ako nejaky terorista a aj pri odchode ho prehladavali ako nejakeho araba...
|
| |
czecho
Od: czecho
|
Pridané:
13.4.2007 13:42
mne je luto teba, lebo len paranoik je schopny dookola omileat dristy o komunistoch...
v tejto republike bol komunista skoro kazdy, a po revolucii tu nedoviezli novych ludi, takze "pochybnu" minulost tu ma vacsina naroda...
|
| |
TheTOm.SK
Od: TheTOm.SK
|
Pridané:
13.4.2007 21:10
V prvom rade komunizmus u nas nikdy nebol, v druhom rade mas pravdu, kym takzvany komunisti doslova nevymru, tak sa to s nami bude stale tahat, pretoze mladi uz nie su taky sprosty, aby ich volili, aj ked sa najdu aj taky, vid slovenska pospolitost.
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
12.4.2007 21:05
no dobre ale preco sa potom najimaju na demoliciu vysokých budov alebo kominov specialne firmy ktorych ludia preskumaju budovu a potom navrtaju hromadu dier a na zaver to musia odpalit cele tak aby sa to minimálne ODKLONILO !!!! a neposkodilo vedla stojace budovy
|
| |
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
12.4.2007 21:20
protoze buranie budov pomocou plne nalozenych boingov i s ludmi by likvidaciu nesmierne predrazilo..
A mam dojem, ze bolo by problem zohnat i tolko dobrovolnikov:)
p.s. indiani svojho casu boli paf zo zrkazdla, koralok, nozov..pripisovali ludom kt. im to ukazali bozske vlastnosti.. Inak napisane - kto nema vzdelanie, zazrak ma vsade:)
|
| |
:DD
Od: :DD
|
Pridané:
13.4.2007 12:17
"predrazilo" :DD
|
| |
peto
Od: peto
|
Pridané:
12.4.2007 21:00
Na mesiaci ostalo zrkadielko na meranie vzdialenosti mesiaca od zeme, mozes si skusit ak ho zameras.
|
| |
sines
Od: sines
|
Pridané:
12.4.2007 23:56
Nechcem ťa uraziť ale...Obyčajne predpísaná pracovná teplota pre také ocele je od 300 °C do 550 °C. Ocele nad 550 °C sú už vysokoteplotné ocele. Nad 800 °C je už väčšina ocelí nepoužitelná. V laboratórnych podmienkach sa dá vyrobiť ocel čo pri 1000 °C mala ešte cca 500 N/mm-2, ale vyrába sa extrémne ťažko (na viacero výrobných krokov a po tvrdom vymustrovaní). Daľšie info vid.odkaz
http://sk.wikipedia.org/wiki/Oce%C4%BE
|
| |
LOL
Od: LOL
|
Pridané:
13.4.2007 2:06
akoze davat sem wikipediu? ti slaha? ja napisem, ze igelit je vysoko odolny modifikovatelny zliatinovy pancier a bude to zverejnene. Potom to tu nebodaj este niekto pouzije... dik
|
| |
Deer Dance
Od: Deer Dance
|
Pridané:
13.4.2007 12:19
napises so to, zverejnia to.. a opravia v prvy den.. preto je wikipedia top...
|
| |
LOL
Od: LOL
|
Pridané:
14.4.2007 13:06
opravia v prvy den? ato ako kto opravuje? :-DDDD si ma pobavil. Kto overuje info vsetkeho druhu?? kto to vsetko cita? stroje? Ludia? asi tazko..
|
| |
swift
Od: swift
|
Pridané:
12.4.2007 18:53
No zaujimalo by ma aky bol velky ten prototyp. Viete co maju rusi najvecie? - mikrocipy. Raz sa mi do ruk dostala ruska dioda bola velka ako 4 bezne diody, ale zas svietila ze isla oci vypalit :D.
|
| |
Xwing
Od: Xwing
|
Pridané:
12.4.2007 18:59
A fungovala 10x dlhšie ako bežná dióda :-)
|
| |
cxz
Od: cxz
|
Pridané:
12.4.2007 19:03
a papala 10x viac
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
12.4.2007 19:33
Kto kupi ruske hodiny? idealne do kazdej rodiny, najlepsie, najtazsie, najrychlejsie :P
|
| |
Boko
Od: Boko
|
Pridané:
13.4.2007 15:48
Taky detail odkedy dioda svieti :D ja viem o tom ze len LEDky svietia. Si lol
|
| |
real name
Od: real name
|
Pridané:
14.4.2007 11:28
vies co znamena skratka LED?
|
| |
sisto
Od: sisto
|
Pridané:
12.4.2007 19:09
Teplota topenia ocele je pribl. 1525 stupňov celzia....
|
| |
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
12.4.2007 20:51
zme na zrutenie ocelovej konstrukcie staci nizsia teplota - mne by stacilo, aby sa ohla..presmykla.. nemusi byt z nej "kvalapina" ... sak si niekto zohrejte spaihle na bicykly na 600st a potom na nom jazdite..
|
| |
dex
Od: dex
|
Pridané:
12.4.2007 22:42
Ty si taká KVALAPINA :)) Ale inak máš pravdu. WTC nebol podvod, aspoň nie taký, ako sa to tu všade píše. Tie teórie sú trocha trápne. Vedia si vôbec tí ľudia predstaviť, čo to je, keď sa obrovské lietadlo v plnej rýchlosti "napakuje" do jednej štíhlej vysokej veže a ešte k tomu do vyššej časti? Atď...
|
| |
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
13.4.2007 0:11
berem WTC skor ako ukazku toho, ze vyskove budovy su bezpecne a clovek sa v nich nemusi bat:)
Totiz su odolnejsie i voci zemetraseniu (v japonsku to zistili, ked pocas zemetrasenia zostali stat vsetky vyskove budovy a tie nizsie sa zrutili)
a.. povazujem vobec za uzasnee, ze budova tohto typu vydrzala priamy naraz plnenalozeneho lietadla bez vacsej skody a tymi minutami kt. vydrzala stat zachranila mnohym ludom zivot! Podla mna projektanti odviedli dobry kus prace!
To ze ju znicil nakoniec poziar bol dosledok toho, ze investori usetrili par 10tisic dolarov a pouzili iba jednu vrstvu ochranneho nateru..alebo tak nejak, davali to v nejakom dokumente o katastrofach - myslim ze Nova niekedy min. rok..
Mat taky dom, ktory toto vsetko zvladne, bol bych happy:)
|
| |
tyo
Od: tyo
|
Pridané:
13.4.2007 13:57
ty si dobry nater
|
| |
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
13.4.2007 15:42
no a ne?
co viem, tak projektantov nik nekritizoval, alebo nijak vyznamne za nimi vyprojektovane WTC.. Skor to vyvolalo obdiv ze vydrzali tak dlho..
Ako velky problem sa ukazalo to, ze nik si nevedel predstavit situaciu, kt. sa v ten den stala - zlyhal ludsky faktor, nebol dostatok informacii..mnoho ludi po naraze zostavalo v budove, neprebiehala evakuacia tak ako by mala..
|
| |
pepan
Od: pepan
|
Pridané:
14.4.2007 0:05
amici pohoreli na svojej sebaistote, usetrili prachy za protipoziarne priecky, za narocny a zlozity hasiaci system a tak a priletelo lietadlo urobilo bum a nic, radoval sa Bush, ze sak ked stoja tak nic no, a potom zacalo trapne horenie a smitrec mali po sebaistote, ale aspon parada to bola, potom si sli liecit sebaistotu do afganistanu :)
|
| |
...
Od: ...
|
Pridané:
12.4.2007 21:25
pri 1500 uz nieje ocel, je uz iba tavenina
|
| |
dod
Od: dod
|
Pridané:
13.4.2007 20:24
to je uz taveny syr :D
|
| |
morgun
Od: morgun
|
Pridané:
12.4.2007 20:08
No sak pani uvidime ked budeme stary a presadia sa technologie, ktore uvedu ropu do zabudnutia kedy boli v skutocnosti otestovane a plne funkcne. To s tzm WTC neviem, ale urcite uz vynasli rozumne ziskavanie H2 len bud ich podplatili, alebo uz nie su...
|
| |
tony
Od: tony
|
Pridané:
12.4.2007 23:43
ten hoax uz koluje asi 50 rokov...
|
| |
antik22
Od: antik22
|
Pridané:
12.4.2007 20:14
dsl... NASA ?? cista politika a propaganda a od naj mozgov maju daleko, raketoplany su tiez len americka propaganda, si uvedomte, ked ohlasili stealth tak bol uz 20 stary a ked sa teraz objavili iontove a mikrovlne motory, tak su zu minimalne 2 kroky popredu ! nemame nikto potuchy co sa deje v istych organizaciach a laboratoriach ! amici vseko len ukradli, europe a rusom ! aj atomovu bombu cajzli nacistom a podotykam ze ju nacisti aj prvu odskusali, tiez mali prvy reaktor !! len nejaky ten mesiac pred koncom vojny !! ku WTC- na zazname sa poskladali do seba, a netrcali ocelove pahyle, WTC sa rozsypali a nie padli ! preco padla WTC7 ???
|
| |
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
12.4.2007 20:52
skola len, ze Tvoj genius im unikol..Nik si Ta nevsimol:oP
|
| |
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
12.4.2007 21:01
bozemoj, Ty si ale geenius!
Ze by WTC nebolo z jedneho taaaaaaaaaaaak dlheho kusu ocelovych nosnikov, ale bola montovana?
Si zozen domino, postav si 4 na vysku, daj tvrdy papier, nan postav dalsie 4, daj tvrdy papier..daj tak 100 poschodi, kazde mozes nejak zatazit, nejake zataz extra vahou (lietadlo), vyraz vsetky 4 podpery (ked sa ti ocel prehne, mas to to iste - poschodie sa Ti zosmykne nizsie a uz ma aj energiu kineticku..) a uvidis co sa bude diat..
Mimochodom..len jedno F=m.g ..Alebo si vyskusaj doma.. postav tata, mama, brat, sestra tesne vedla seba, do posledneho udri-zatlac - a prenesie sa to i na dalsieho..podla sily uderu bud budu stat vsetci, abo padnu:)
|
| |
jixxie
Od: jixxie
|
Pridané:
13.4.2007 2:22
Az mi vysvetlis jednu banalni vec, mozna zacnu pochybovat:
Jak je mozne, ze se obe budovy zritily za asi 10 sekund? To je rychlost volneho padu ve vakuu(!) z vysky 500m, v zadnym pripade ne postupneho kolapsu 440metrove zelezobetonove budovy.
|
| |
Deer Dance
Od: Deer Dance
|
Pridané:
13.4.2007 12:53
"poschedie narazu" = vaha "m1"
zruti sa na poschodie "poschodie narazu -1" vahou "m1"
ak toto poschodie padne...
tak na "poschodie narazu -3" dopadne vaha m1+m2
a tak dalej..
ty cakas ze to proste na kazdom poschodi spravy pauzu a rozhodne sa ci ma dost sily/vahy na pokracovanie?
ziadny postupny kolaps... proste kolaps... vzorec mas ako vydim, tak vies ze premmenne su tam len vyska a cas...
a to strasne VO VAKUU!!!! si odpusti.. si nemyslis ze odpor vzduchu to mal zdrzat na 20 secund... vo vakuu ta ucili preto aby si nebol zmateny keby bolo vo vzorci hustota a vektor vzduchu...
|
| |
jixxie
Od: jixxie
|
Pridané:
13.4.2007 14:32
Hmotnost, jak pises, ve vzorci jako promenna neni. to vakuum jsem zdurazil zamerne, hustota prostredi, soucinitel odporu a plocha prurezu budovy jsou parametry sily, ktera pusobi proti tihove. a to prostredi v tomhle pripade samozrejme nebyl vzduch, ktery kladl odpor padajici hmote, ale zelezobetonova konstrukce.
Otazniku okolo 9/11 je prilis mnoho na to, aby bylo mozne vubec nezapochybovat...
|
| |
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
13.4.2007 15:48
nezdovodnim Ti to nijak..iba napisem, studuj studuj studuj a prides na to sam:)
Mimochodom, moj otec je stavebny inzinier - prenho to taky zazrak nebol - ba prave naopak, ocenil to, ze tie budovy tak dlho vydrzali po naraze (zozen si niekde kolko vazi taky boeing, potom si predstav ze Ti pristane na podlahe vo vyske par desiatok metrov, rozleju sa tony kerazinu, vsetko hori a napriek tomu budova stoji ako keby sa nic nestalo..
Mozno spadla nakoniec preto, ze utekajuci ludia po schodisku svojimi krokmi ju rozvibrovali, povypadavali spojovacie nity a padla:P
Ci jo, na co som sa dal do takejto diskusie - kto chce podrobne info, zozenie si ofic. spravu - kt. by mala byt verejne dostupna..ale v anglictine..a pak pise otazky, po precitani:)
|
| |
peto
Od: peto
|
Pridané:
13.4.2007 18:20
Vsade hori kerosin a na okrajoch dier po boeningoch sa prechadzaju ludia (a rozmyslaju ci skocit alebo nie)...
|
| |
jixxie
Od: jixxie
|
Pridané:
14.4.2007 3:36
k cemu takovy prispevek, ktery neprinasi do diskuse nic vecneho? :( Presto ti odpovim..
Hadam, ze tvuj otec neprojektoval mnoho 110ti patrovych mrakodrapu, ba nejspis zadny.. takze jeho dojmy tak jak je podavas nejsou o nic vazenejsi nez ty moje :)
Predstavuji si: Boeing 767-222, ktery narazil do jedne z vezi, vazi 80 tun. Benzin, at ho bylo kolikkoli, shorel. Trosky letadla se rozletely nejmene do sesti pater. To je 12 tun navic na jedno patro. Ponekud velke zjednoduseni situace, ale tim to zjevne neni - zatezi budova odolava. Uvnitr budovy jsou betonove pricky, horet muze jen vybaveni kancelari... jenze proc by horelo, kdyz se na nej vali stovky litru vody z hasiciho systemu? Proto ne bily, ale cerny kour, znamka spatneho horeni.
Ty si naopak predstav, ze toto nebyl domecek z karet, ale 440 m vysoka, 500 000 tun vazici budova, ktera podle projektove dokumentace byla konstruovana tak, aby vydrzela zasah dvema srovnatelnymi dopravnimi letadly najednou... a ona by vydrzela.
|
| |
jixxie
Od: jixxie
|
Pridané:
14.4.2007 3:36
Pokud se tu bavime o zatajovni faktu na urovni Americke vlady, pak je jeji oficialni zprava bezpredmetny (neduveryhodny) material.
Jina verejne dostupna fakta jsou ta, ze naklady na udrzbu WTC byly dlouhodobe vyssi nez jeho zisky, ze tyto budovy (vcetne pojistky proti teroristickym utokum) vlastnil velmi vlivny businessman Larry Silverstein, ze by je nebylo mozne zlikvidovat jinak legalne, nez je smrtelne poskodit, ze se tydny pred 9/11 v budove mnoho stehovalo, vypadl na tri dny el.proud a den pred 9/11 do New Yorku prijela brigada zachranaru na udajne cviceni... a dalsi a dalsi a dalsi.
|
| |
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
13.4.2007 16:03
za 10 sekund asi preto, ze na streche prvej bol santa na streche druhej supr man a boja tlacili k zemi co sa dalo..
mimochodom, gravitacna konstant..cca 9,81.. to neznamena ze teleso z vysky 100 metrov dopadne na zem rychlostou 9,81m/s..ale ze kazdu sekundu sa jeho rychlost o toto cislo zvacsi..
fyzika pre ZS..
vzorec s= 1/2 * g * t^2 s-draha, g-grav.konstanta 9,81m/s, t-cas..
440m=0,5 * 9,81m/s*t^2
(440/0.5*9.81)^0,5=t
(89,7)^0,5=t
9,47s = t .. cize teleso z vysky 440 m volnym padom narazi na zem za 9,47sekundy - fyzika ZS, 7.rocnik..
|
| |
jixxie
Od: jixxie
|
Pridané:
14.4.2007 2:45
zbytecny prispevek, zadny argument... Napsal jsem pro jednoduchost volny pad telesa ve vakuu z vysky 500 m trva 10 s - coz je pravda, pokud me nechces chytat za setinky.. pak se muzem zacit dohadovat, kde a kdy to teleso pada.
|
| |
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
16.4.2007 12:44
moja reakcia bola na:
"[ jixxie, 13.4.2007 2:22 ] Odpovedať
Az mi vysvetlis jednu banalni vec, mozna zacnu pochybovat:
Jak je mozne, ze se obe budovy zritily za asi 10 sekund? To je rychlost volneho padu ve vakuu(!) z vysky 500m, v zadnym pripade ne postupneho kolapsu 440metrove zelezobetonove budovy."
Cize podla jednej z najzakladnejsich rovnic fyziky, tebou uvedeny cas bol v poriadku - takze ziaden zazrak, ze tak vysoka budova spadla do 10s:)
mimochodom, jak uz vyssie bolo napisane, bodova padla kontinualne, bez pauzy - nieco ako ked rozbehnuty vlak z kopca zrazi auto, potom dalsie a dalsie.. nezastavi sa ani pri jednom, ide rad za radom, postupne nabera stale viac a viac kinetickej energie..cize stale rychlejsie a rychlejsie..
Ted neviem co nechapes? To ze vo vakuu je to 9,81 a vo vzduchu by to malo byt ine?
Aby si sa cudoval viac, ta rychlost je uvedena pri 0 nadmorskej vyske..
nechapem Tvoju namietku..al;e asi je to i tym, ze z fyziky si asi nemal najlepsiu znamku..
|
| |
dex
Od: dex
|
Pridané:
12.4.2007 22:46
Ajajaj, USA boli vďaka práci nemeckých židovských vedcov popredu s vývojom "A-BOMB". Boli to práve oni, ktorí vypočítali minimálne množstvo obohateného uránu, ktoré je iba 1kg. Podľa výpočtov nacistických vedcov to bolo omnoho viac, niečo okolo jednej tony, takže Nemecko malo čo robiť, aby pozháňalo toľko uránu...
|
| |
arafat
Od: arafat
|
Pridané:
12.4.2007 20:23
První nafilmovaný důkaz o výbušninách v budovách World Trade Centra? Smazala televize HBO prokazatelný záznam exploze výbušnin? Stejný záběr byl ve filmu \\\\\\\"In memoriam - 11. september 2001\\\\\\\", uvedeném v roce 2002 na HBO, useknut těsně před výbuchem. Lze dnes ještě věřit médiím?
http//video.google.com/ videoplay?docid=-5182535448932065917 http://www.explosive911analysis.com/
|
| |
xapoh
Od: xapoh
|
Pridané:
12.4.2007 22:59
dobry clanok..
|
| |
arafat
Od: arafat
|
Pridané:
12.4.2007 20:25
tu adresu na goole dejte bez te mezery !
|
| |
opec
Od: opec
|
Pridané:
12.4.2007 20:49
a akoze ma zajima pad WTC?! mp.
inac sa divim ako mohol Rus vynajst nieco tak male!? nevsimol som si napisane rozmery ale neverim ze to bolo mensie ako Sputnik 1. neverim neverim
|
| |
peto
Od: peto
|
Pridané:
12.4.2007 21:03
1. sa tam o velkosti nic nepise
2. na velkosti nezalezi (vraj)
|
| |
opec
Od: opec
|
Pridané:
12.4.2007 21:07
ale jasne sak daj si 5cm diodu na TV --> krasne budes vidiet kedy je zapnuty :)
|
| |
xxl
Od: xxl
|
Pridané:
13.4.2007 8:32
to vravia len tí s malým ...
|
| |
Carodej
Od: Carodej
|
Pridané:
13.4.2007 9:00
Rasputin
Mierka: 32 cm
|
| |
peto
Od: peto
|
Pridané:
13.4.2007 18:17
Chcel si povedat s malou (diodou) :-D.
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
13.4.2007 8:49
Rusi maju dokonale technologie, ktore im aj amici zavidia, takze niet sa comu divit. Inak americky vedci = vedci z celeho sveta, ktorym ponukli neobmedzeny grant za obciantsvo v USA. :)
|
| |
tron
Od: tron
|
Pridané:
12.4.2007 20:54
diskusia o WTC
http://vybrali.sme.sk/c/ Hladanie-pravdy-o-11-septembri/
dajte to bez medzere !
|
| |
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
12.4.2007 21:10
nechapem preco sa tu riesi WTC..
To je jak ked niekto veri ze Hitler zije, alebo za Elvis nezomrel..
Kto nechce, nech neveri..kto je slepi, neuvidi ani keby mu to do hlavy buchlo..takze si tu nieco rieste, no pamatajte..na pochopenie vecii treba mat i vzdelanie..v opacnom pripade i vyroba chleba je zaazrak:o)
|
| |
lol
Od: lol
|
Pridané:
12.4.2007 21:13
nebol nahodou ten clanok o LED??? :D
|
| |
...
Od: ...
|
Pridané:
12.4.2007 21:29
lol
|
| |
tron
Od: tron
|
Pridané:
12.4.2007 22:33
tomino-Kto nechce, nech neveri..kto je slepi, neuvidi ani keby mu to do hlavy buchlo..takze si tu nieco rieste, no pamatajte..na pochopenie vecii treba mat i vzdelanie... presne tak !! treba pozerat markizu a cnn a dozvies sa vela pravdiveho!! alebo kamos mi povedal !! a vzdelanie je tiez obmedzene z dovodu starych teorii a pouciek !! cize slepy ty !!
|
| |
ehm
Od: ehm
|
Pridané:
12.4.2007 22:37
tvoja stylistika pripomina sfanatizovaneho katolika
|
| |
yo3hi
Od: yo3hi
|
Pridané:
13.4.2007 8:08
boze od LED k boingom amikom atd. strasne no
|
| |
Deer Dance
Od: Deer Dance
|
Pridané:
13.4.2007 13:10
velke zbrojarske spolocnosti, maju nejake pol rocne zasadanie... a stazuju sa na male zisky...
vtedy pride napad, John Smith navrhne 14 ludom alebo kolkym, co keby sme dotovali terroristov a vymisleli im nejaky plan... hmm zabit nieco okolo 3000 ludi.. (samozrejme ze vyberu den ked je tak malo ludi lebo im zalezi na kazdom jednom to si presadil MR. Brown ved nie su zveri). Nebojte sa nikto sa nic nedozvie... potrebujeme zapojit do tohto projektu aspon nejakych 50-300 ludi (co ja viem...) ale vsetko udrzime pod pokrievkou.. nikto nic nezanucha len zopar loosrov ktory maju radi koncpiracne teorie.. a tym nikto neveri... a pritom maju pravdu buhahahah buhahaha "pull" "bum" "haff"
|
| |
Deer Dance
Od: Deer Dance
|
Pridané:
13.4.2007 13:12
*tim
|
| |
Deer Dance
Od: Deer Dance
|
Pridané:
13.4.2007 13:12
*tim
|
| |
tron
Od: tron
|
Pridané:
13.4.2007 13:32
deer dance - tak tak !
|
| |
OmeGa
Od: OmeGa
|
Pridané:
13.4.2007 20:00
mi napadlo. ked vsetci spochybnuju ako sa to stalo s wtc, nech sem napise nejaky ten konspirator, ako to podla neho v skutocnosti bolo. nech mozeme aj my nieco napadat a spochybnovat. nech sa teraz brania oni....
Do toho. mate priestor:
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
13.4.2007 21:15
Nebolo to prvykrat a ani naposledy. Napr americky prezident vedel min 3 hodiny pred utokom na Pearl Harbor, ze Japonci zautocia, ale nevarovali ich, co bolo ale dobre, pretoze obyvatelia by nesuhlasili s vojnou, aj ked s dobrym umyslom a slovaci by uz boli vyhunuty druh. Pokial ide 1. svetovu, ta zacala potopenim civilnej americkej lode, ale to ze v podpalubi prevazala municiu pre spojencke vojska sa v ich dejepise nespomina, nastastie v slovenskom to je. :)
|
| |
arafat
Od: arafat
|
Pridané:
13.4.2007 20:35
test nacistickej atomovej bomby se odehrál během vojenské přehlídky v kasárnách v Ohrdufu na jihu centrální Thuringie v oblasti Tri Trojúhelníky(DREICKEN) 4.3. 1945 !!! ješte to tak, aby to amíci priznali, vole !!!
|
| |
jdf
Od: jdf
|
Pridané:
14.4.2007 18:25
podte radcej debatovat o diodach:D
|
| |
Idioti
Od: Idioti
|
Pridané:
14.4.2007 20:40
Inac...diskusia je o LEDke a nie o nejakych traponych, nezaujimavych, neexistujucich budovach...
|
| |
mtec
Od: mtec
|
Pridané:
15.4.2007 8:21
Ja si tiež myslím že WTC bolo narafičené aby sa USA mohli hrať na svetových policajtov. S tými LED je to zaujímavé-naozaj veľa vecí vymysleli iní ľudia než sa píše v histórii. Napr.údajne vrtulník má na svedomí slovák a kopu strojov naprojektoval aj Michelangelo.
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
15.4.2007 10:12
Slovaci toho vynasli dost od padaku az po zvaranie pod vodou, a vsetko predali. :P
|
| |
Neger
Od: Neger
|
Pridané:
16.4.2007 13:56
Vsetko sme nasi mi cigaaani to len vy biely gadzovia ste vsetko ukradli naaaam hanba vam....na usta
|
| |
kiikino
Od: kiikino
|
Pridané:
16.4.2007 23:24
ty nula aj s tvojimi cigáňmi
|