|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
kanec
Od: kanec
|
Pridané:
8.4.2007 14:59
lol
|
|
szaga
Od: szaga
|
Pridané:
11.4.2007 3:50
kaspersky internet security
rulez!!
|
|
no iste
Od: no iste
|
Pridané:
11.4.2007 13:31
ale idz do rice s kasperskym...
|
|
szaga
Od: szaga
|
Pridané:
13.4.2007 15:37
aha pockaj 1 rok a budes tu citat same nadavky a ted nod :-DDDDDDD
|
|
naco meno ???
Od: naco meno ???
|
Pridané:
9.4.2007 1:13
Je to dobra vec aspon mne sa to paci. Aj s obycajnym NODikom som bol spokojny dufam ze budem aj s tymto a casom uvidim ako to pracuje a chrani moj komp.
|
|
ssss
Od: ssss
|
Pridané:
9.4.2007 1:26
na ten firewall sa tesim asi najviac. Uz aby to bolo :)
|
|
gaboooz
Od: gaboooz
|
Pridané:
9.4.2007 2:16
NOD32 bol ten naj antivir aky som otestoval, ktory som pouzival, ked som antivir este potreboval...
Ale, uz je to inak... No virus, no spyware, no windows, no gates, apache inside.... Zijem a existujem pod LINUXon...
|
|
czecho
Od: czecho
|
Pridané:
9.4.2007 10:21
to je pekne, ale stale vacsina sveta bezi na oknach...
|
|
Gyro
Od: Gyro
|
Pridané:
10.4.2007 0:09
Jaaaj ale táraš
|
|
forcer
Od: forcer
|
Pridané:
10.4.2007 9:49
zial, ma pravdu.. a este dlho pravdu mat bude.
|
|
graffoo
Od: graffoo
|
Pridané:
10.4.2007 15:54
no to hej... pravdu ma... aj ked u mna v okoli to uz pomaly ale isto prestava platit...
|
|
unknown
Od: unknown
|
Pridané:
12.4.2007 10:35
mas pravdu a to aj tak dlho urcite bude. Lebo urcite vacsina ludi, kt nevedia skoro robit s kompom si daju Widle. Vsak im to je jedno bezpecnost atd, bo si myslia ze taky "kvalitny" fw co je wo widlach staci +antivitak. A este k tomu ked si microsoft kupuje ludi, a vsade pcha do kompov okna, tak sa necudujem. A ja osobne pouzivam Windows aj Linux, ale preferujem Linux, no aj ked niekedy na tom nejdu moc dobre niektore hry ale to neva
|
|
unknown = PACKO
Od: unknown = PACKO
|
Pridané:
15.4.2007 18:38
\"Lebo urcite vacsina ludi, kt nevedia skoro robit s kompom si daju Widle. \" HLAVNE ZE TY SA VYZNAS A VIES ROBIT S COMPOM, MOOOOJ TAK SADNI ZA LINUX A POD PODNIKAT, UROB SI FAKTURY, UCTO, SKLADY, VYBAV ZAKAZKY, A POD. TO JE PODLA MNA PODSTATA POJMU ROBIT S A NA COMPE, NIE IBA HRAT SA ALEBO \"PROGRAMOVAT\" WEB STRANKY, LEBO AK BY SI SA CHCEL ZAMESTNAT AKO PROGRAMATOR TIEZ TI VELKU SANCU NEDAVAM, 49 z 50ROBIA NA WIDLACH TY WIDLO...
|
|
Hosak
Od: Hosak
|
Pridané:
16.4.2007 21:42
Fakturi a uctovnicto vie spravit kazdy blbec, ale schvalne skus si ti spravit nejaku stranku alebo navrhnut nejake logo... Vies ti vobec instalovat win? Blbcou ako ti milujem teras ma skoro kazda firma siet cize ak nie programator tak aj admin siete si zarobi dost a takich pracovnich postou je docela dost.
|
|
Mato
Od: Mato
|
Pridané:
13.4.2007 0:48
a ako pouzivas apache pre svoje osobne vyuzitie ? Prijimas cez neho maily ? keep it real
|
|
faq
Od: faq
|
Pridané:
9.4.2007 6:31
Mne ten firewall blbol, nedala sa astavit komunikacia pre akykolvek browser. Skratka sa zasekly vsetky pri tom ze nevedia nic prijat a pritom bola komunikacia povolena oboma smermy. Zatiam som nespokojny a vratil som sa k ZA
|
|
jldj
Od: jldj
|
Pridané:
9.4.2007 8:30
Presne aj ja som z tym firewallom nespokojny to bolo jedine co pri mojom testovani nechodilo tak ako malo. Hlasky na povolenie alebo blokovanie spojenia daval ked bolo vypnute filtrovanie.. no haluz. V redakcii asi testovali inu verziu ked pisu: "Firewallu po našom krátkom teste nie je čo vyknúť." Prave naopak, vobec nefungoval podla nastaveni. Robil si co chcel. Blokoval aj komunikaciu ktora bola povolena a pod. (Ak by chcel niekto protestovat koli nastaveniu tak blokoval aj tie, co povolil sam.)
|
|
DSL.sk
Od: DSL.sk
|
Pridané:
9.4.2007 9:06
Hmm, no v našom teste firewall fungoval a aj teraz funguje ako má a to vo všetkých troch režimoch. Testovaný je na pomerne čistých Windows, kde nebol ešte inštalovaný žiadny firewall a nebol používaný ani Windows Firewall.
|
|
qaws
Od: qaws
|
Pridané:
9.4.2007 18:59
Mne funguje v interaktivnom mode v pohode, akurat sa mna nepytal na prichadzajuce spojenia.
|
|
zvedavec
Od: zvedavec
|
Pridané:
10.4.2007 21:19
na niektorych pc naozaj robil problemy, aj robi doteraz, niekde sa po nainstaovani vobec neda dostat na internet, ke blokovana cela komunikacia. jedine riesenie je odinstalovat celu este smart security. inde ide ale dost bezproblemovo.
vyvojari budu mat teda asi etse dost prace, ale inak to vyzera byt celkom fajn, urcite zmeny budu este potrebne. treba tomu priniest vacsiu jednoduchost, prehladonost, rychlejsi pristup k dolezitejsim funkciam. drzim palce a hlavne verim, ze to budu predavat za dostupnu cenu, idealne by bolo nieco okolo 300-350 sk/rok na pc :-)
|
|
o boooooooze
Od: o boooooooze
|
Pridané:
11.4.2007 13:40
300-500 sk na rok... nemas boha pri sebe, prco by to vlastne malo byt ako balik lacnejsie ako samotny nod32 ?????????
p.s. na internet lowe mas ?
p.s. 2 - to je ako s vodicakom, zaplatis je ti bez auta nanic, kupis auto ale ked nemas na benzin je ti tiez na dve veci...
|
|
daniel
Od: daniel
|
Pridané:
12.4.2007 23:36
ked bude stat vela kazdy bude zhanat crack. To je ako ked by stal rohlik 100sk kazdy ma doma pekaren
|
|
for daniel
Od: for daniel
|
Pridané:
15.4.2007 18:41
kolko si myslis ze to bude tolerovane ? ako dlho asi bude moznost doblba odinstalovavat a s5 instalovat nod32 ? je otazka casu kedy sa to osetri a neprdnes si, nesosnes aktualizaciu a bude. je len otazkou casu kedy pretece pohar trpezlivosti
|
|
Hosak
Od: Hosak
|
Pridané:
16.4.2007 21:44
Jaj lebo na NOD nesu cracky takze ani nemusis nic kazdich 30 dni reinstal ale inak nechcem rusit...
|
|
Xwing
Od: Xwing
|
Pridané:
9.4.2007 15:43
Mne tiež fičí bez problémov, a mal som predtým dva firewally ktoré som potom odinštaloval takže nemusí byť čistý win, no je to stále beta takže chyby sa dajú čakať. Pre mňa zatiaľ plná spokojnosť, aj keď antispam nemôžem hodnotiť lebo nepoužívam.
Ináč rád by som videl nejaký test aký účinný je ten antispyware, nieje už niečo na nete?
|
|
Slavius
Od: Slavius
|
Pridané:
10.4.2007 8:40
Mne sa to tiez stalo, na Viste. Az potom som si vsimol, ze ESS nedisabloval integrovany Win firewall ;) Mat 2 softwareove firewally je moc, a tak som ten Win vypol. A odtedy to funguje :D A este Vista stale hlasi ze nemam nainstalovany Antivirus :D Mohli by to chlapci z ESETu nahlasit do MS :D
|
|
XcoRpi
Od: XcoRpi
|
Pridané:
10.4.2007 10:37
Mohli by chlapci vydať 64 bitovú verziu i pre Vista 64, XP 64.
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
10.4.2007 12:30
MS s tym nic nema ... chlapci z Esetu sa zabudli Windowsom predstavit ako antivirak ... zrejme naschval, kedze je to stale beta ...
|
|
yxo
Od: yxo
|
Pridané:
10.4.2007 21:37
Tak,tak,je to sračka. Ja som to testoval na zdieľanom pripojení k internetu a keď firewal zistil,že je v sieti,tak sa zadrbal,že ani nezaregistroval,že sa niekto cez neho pokúša pripojiť do internetu a nepomohlo ani ručne nastaviť zásady prístupov a všetky tie povolenia, v interaktívnom režime neregistroval žiadny browser,ktorý chcel ísť von z PC, FTP, mail, proste nič.
Jediná vec krorá ESET ospravedlňuje je to,že je to BETA verzia. Ak takto nejak bude vyzerať finálna verzia,kúpia si ju len tí magori,ktorí niekde čítali,že NOD je najlepší a odvtedy to opakujú ako keby im za to platili.
|
|
pete
Od: pete
|
Pridané:
11.4.2007 12:40
ono to vyzera, ze sa to mixuje s windows firewallom alebo inymi firewallmi alebo nejakymi sietovymi filtrami... nemas take nieco instalovane?
|
|
ale prosim ta
Od: ale prosim ta
|
Pridané:
11.4.2007 13:38
mne to bezi spolu s keriom a njama problema, oba naraz ceknu nove spojenie a vyzaduju odomna reakciu povoli - zakazat + pravidlo .... hmmmmm zlozite !
|
|
yxo ty si guma
Od: yxo ty si guma
|
Pridané:
11.4.2007 13:46
odinstaluj a nepindaj ked ti to nejde ... vrat sa pekne ku tvojmu cracknutemu norton IS nakup este giga ramky nech nemas dojem ze ti to brzdi kram a hlavne nepustaj detekciu v pondelok lebo cez tyzden nic nespravis, najlepsie az niekedy jul august ked mas naplanovanu dovolenku... heheheh
|
|
yxo
Od: yxo
|
Pridané:
11.4.2007 19:56
možno som guma,ale keď budeš mať za sebou 20 rokov servisovania PC tak ako ja,možno kým napíšeš takú kravinu ako si napísal,najprv sa zamyslíš,čo vlastne chceš povedať.
Norton IS nepoužívam,lebo je to ešted väčší shit Ako ESET IS a dovolenku mám naplánovanú v decembri (len aby si vedel,keď nabudúce budeš písať takéto chujoviny)
|
|
mno yxo ty si profik
Od: mno yxo ty si profik
|
Pridané:
15.4.2007 18:55
nepoznam ta nahodou ? lebo 20rokov s5 to znamena ze si robil servis este na atari a zx spektrum, mimochodom ja som v tomto biznise od 90teho v jednej z prvych firiem pomenovanej po nasich velhorach +soft a moj ver mi ze som presiel a stretol sa so vselicim ale s takymi tupymi recami ake sa vedu na tomto fore nie. Ak nemas zaujem podporit slovensku fy. ktorej produkt je BETA verzia a clovek co na neho povie shit je proste k....ot tak ju nepodpor, nepindajte stale na nieco, nebudte tupi slovaci co musia furt do niecoho je.at, treba to nechat dozriet z myslim ze to bude v takej topke ako je nod, kydat vecne na nieco lebo som neschopny si zarobit posrate 2 litre na slovensky AV ??
|
|
for yxo II
Od: for yxo II
|
Pridané:
15.4.2007 18:55
kydat na win lebo som tiez neschopny kupit si ho offic, kupit si znackovy HW, a.p. donekonecna a do zblbnutia. Uz z principu si nekupujem a nepredavam AMD odkedy mali pred 15rokmi chybu v koprocesore, z principu si tiez nekupim americky AV a z principu alebo nutnosti nebudem pouzivat linux, pretoze potrebujem robit a nie riesit kompatibilitu aplikacii, PRECO ? lebo musim zarabat aby mal co jest a mohol si kupit nielen znackove tenisky!
|
|
miso
Od: miso
|
Pridané:
11.4.2007 13:32
beta verzia!
|
|
FW -
Od: FW -
|
Pridané:
11.4.2007 13:37
KTO SI NAINSTALUJE FW A MA HO PUSTETY V EASY MODE JE LAMA A FW VLASTNE NEPOTREBUJE, ALEBO JE HNILY PES A NECHCE SA MU CITAT NA CO HO FW UPOZORNUJE A PAK HO VLASTNE TIEZ NEPOTREBUJE
SKUS SI PRI INSTALACII A CITAT NA CO KLIKAS A TAM PISU ZE CI CHCES MAT FW V INTERAKTIVNOM REZIME - INTER - AKTIVNY ZNAMENA ZE FW VYZADUJE AKTIVNU INTER-akciu A TEDA ZE FW ZACHYTI CO NEPOZNA ANEMA NA TO RULEZ A TY SI TEN CO ROZHODNE CO S TYM, INAK NEPINDAJ ZE JE NANIC LEBO KED NEMA RULEZ CO NEPOZNA HODI DO BLACKLISTU A BLOKUJE, AK SI NA TO NETRUFAS VYPNI COMP A DZI K LOPATE, ALEBO TO SKUS AKO PISEM A NEMOZES MAT PROBLEM
|
|
Guido
Od: Guido
|
Pridané:
19.4.2007 12:28
Presne. Nejde mi tak ako by dňsom chcel. Nastavim pravidlo a po chvili si napamata, co ma robit. Zakazuje aj ked som povolil obojsmernu komunikaciu. Nech to vyriesia cim skor. Ale inac perfektny produkt...
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
9.4.2007 7:46
Vyzera to, ze KIS (Kaspersky Internet Suite) bude mat konecne nejaku konkurenciu. :)
|
|
yxo
Od: yxo
|
Pridané:
10.4.2007 21:43
Asi sa blbo opýtam,ale počul (vyskúšal) si už niekedy BitDefender Internet Security ???
|
|
Hosak
Od: Hosak
|
Pridané:
16.4.2007 21:49
Emhhhh docela kram ale neva...
|
|
nod
Od: nod
|
Pridané:
9.4.2007 8:12
ja nod nepouzivam ... uz som ho parkrat skusal ale vzdycky ma sklamal .... velmi casto nasiel virus ale X krat si s nim nevedel rady ! co bolo viack ako k placu ... tak pouzivam avast home edition a som spokojny sem tam sa nieco vyskitne co musim manualne ale inac nemam v PC nic :) ale s nodom som musel vsetko manualne...
|
|
lama
Od: lama
|
Pridané:
9.4.2007 12:05
to iste sa stavalo aj mne keď som bol ešte Lama a nevedel som si nastaviť NOD32.
|
|
jeeej preco su ludia taky blby
Od: jeeej preco su ludia taky blby
|
Pridané:
11.4.2007 13:51
no avast je fuckt jednicka, hlavne ze mas odvtedy cisty komp... to ti je zahada... neskusal si nahodou to zbehnut aj inym av, ci ty nahodou nemas odstavene jadro avastu a preto nemas problem odkedy ho mas...
ja to stale nechapem ... preco si ludia myslia ze ked mam doma komp uz nebudem musiet nic robit manualne ??? nechaj si urezat ruky...
|
|
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
9.4.2007 8:26
no ano je pravda ze pokial sa subor nachadza v system restore tak nod32 si nevedel s nim dat rady (treba vypnut system restore prejst analyzou komp restart a zapnut znova). avsak neviem ake to bude v tejto verzii nechce sa mi mazat 2.7 nod a davat ten ESS aj tak je to len BETA pockam si na full tak lepsie. Neviete nahodou ci ESS vyjde aj cez automatic update? Lebo update automatic nevysiel z 2.5 do 2.7 tak asi sotva na ESS vyjde.
|
|
Loque
Od: Loque
|
Pridané:
9.4.2007 10:10
A na to si kedy prišiel? NOD štandardne bez problémov maže vírusy v system restore a nemá s nimi najmenší problém. Samozrejme na odvírenie už silne zavíreného PC treba vždy použiť núdzový režim.. tam to ide všetko ;-)
|
|
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
9.4.2007 14:41
Nekradni nick este si ludia pomyslia ze pouzivam windows.
|
|
absinth
Od: absinth
|
Pridané:
10.4.2007 10:20
este ze si jediny Fero co pozera dsl.sk, co? omg...troxu kreativity a nikto ti nic "kradnut" nebude...
|
|
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
10.4.2007 18:52
ja viem to bude lenivostot
|
|
mcbaran
Od: mcbaran
|
Pridané:
9.4.2007 8:30
no ja počkám na full verziu mám NOD32 a spokojný som jak prasa v žite :-) a tak dúfam že to nebude predražené
|
|
trish
Od: trish
|
Pridané:
9.4.2007 9:04
Standardny NOD stoji 1700 rocne, takze toto asi nebude najlacnejsie :-(
|
|
peto
Od: peto
|
Pridané:
9.4.2007 9:20
to mas z kade... rocny update je 840 SK
|
|
Inkvizítor
Od: Inkvizítor
|
Pridané:
9.4.2007 10:32
bez DPH si zabudol
|
|
trish
Od: trish
|
Pridané:
9.4.2007 13:54
Update je update, ale pisem o novej licencii...
|
|
jkl
Od: jkl
|
Pridané:
10.4.2007 16:00
to kupujes kazy rok novu licenciu ? :P
|
|
hlavne manualne NIE !
Od: hlavne manualne NIE !
|
Pridané:
11.4.2007 13:54
nechaj ho nech si kupuje kazdy rok novu licenciu, aspon ma vzdy cerstvu...
dam na to krk ze ma test verziu a instaluje ju kazdych 28 dni
|
|
nepoviem :P
Od: nepoviem :P
|
Pridané:
9.4.2007 8:48
Neviete kedy asi tak vypustia finalnu verziu???
|
|
J.D.
Od: J.D.
|
Pridané:
9.4.2007 12:00
jedine čo povedali (ESET) že finalna verzia príde určite tento rok.
|
|
peto
Od: peto
|
Pridané:
9.4.2007 9:22
neviem si pomoct, ale ten firewall sa mi straaaasne podoba na kero personal firewall :)
|
|
J.D.
Od: J.D.
|
Pridané:
9.4.2007 12:01
veď to je dobre kerio ma dobry firewall
|
|
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
9.4.2007 14:42
A ty si videl jeho kod? GUI je uz len pozlatko dolezite je to pod kapotou.
|
|
czecho
Od: czecho
|
Pridané:
9.4.2007 10:22
"Eset vo štvrtok uvoľnila prvá beta verziu" - nema tam byt prvú? alebo je to myslene ako prva v poradi...
|
|
halosvet
Od: halosvet
|
Pridané:
9.4.2007 11:32
prvu v poradi
|
|
bla bla...
Od: bla bla...
|
Pridané:
9.4.2007 13:01
Aj tak je NOD odpad...
|
|
bla bla bla...
Od: bla bla bla...
|
Pridané:
9.4.2007 13:20
a ty si urcite nejaky spickovy programator, ktory spravil lepsi antivir, len si ho nechavas len pre seba, aby ho nemal nikto iny, vsak
|
|
n00b
Od: n00b
|
Pridané:
9.4.2007 14:26
Yeah ako si uhadol ? Ty si potom urcite nejaky chudak co vcera dostal PC s predinstalovanym Windoze XP n00b edition a otvara si hubu...
|
|
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
9.4.2007 15:01
ale kokot steve wonder prehovoril, pozor :)
|
|
TFD
Od: TFD
|
Pridané:
9.4.2007 13:34
http://rapidshare. com/files/25064858/Free_Rapidshare_Software.rar
http://rapidshare. com/files/25066437/Premium_accounts_April_2007.rar
Rapidshare without premium account!!!!
TFD
|
|
warezko
Od: warezko
|
Pridané:
9.4.2007 14:22
Ja pouzivam ESS asi 4dni a je perfektny a zatial free takze uz ho budem pouzivat a potom sa updatne a mozno ostane nadalej free a ostatny budu cvakat a ja neeee!!! HEHEHEHHE!!!!
|
|
primeros
Od: primeros
|
Pridané:
9.4.2007 14:26
Snivaj dalej...
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
9.4.2007 14:45
Snivat moze, niektore spolocnosti davaju aktivnym uzivatelom beta verzii plnu verziu zdarma, resp. za lepsiu cenu.
|
|
Xwing
Od: Xwing
|
Pridané:
9.4.2007 15:49
Inak páči sa mi nové GUI, výrazný krok vpred oproti NODu.
|
|
Personalny firewall...
Od: Personalny firewall...
|
Pridané:
9.4.2007 16:29
... som sa neskutocne pobavil. Aj ked, som si isty, ze viaceri personalisti by po tom skocili :D
|
|
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
9.4.2007 16:46
Na sólo PC firewal ok , a celkom sa mi páči ale na PC na ktorom je vytvorený sieťový most medzi VIFI a LAN je problém , nedá sa nastaviť tak aby korektne pracoval. /viazne komunikácie /
|
|
Gyro
Od: Gyro
|
Pridané:
10.4.2007 0:14
Ty mas na sietovom moste Windows ? Hm...
|
|
Peter
Od: Peter
|
Pridané:
10.4.2007 11:50
To mam doma VIFI v MOSTE z LAN čo je na tom čudne, Keby som tam mal LINUX nedaval by som NOD,,,,
|
|
hlavne manualne NIE !
Od: hlavne manualne NIE !
|
Pridané:
11.4.2007 14:13
zle to chalan podal... on myslel ze byva v MOSTE pri BA no a jeho kamarat byva v Bernolakove a maju VIFI ... to je dvojlinka cca 3km hodena na roli medzi dedinami na oboch koncoch stary telefon, no a kazdy rok maju problem lebo ked pobehaju s kombajnami ta kabel ide do rite ...
je to urcite tak lebo vedla v dedine maju normalnu WiFi dvaja chalani a kazdy ma net a nemaju s tym problem...
|
|
pbu7
Od: pbu7
|
Pridané:
9.4.2007 17:17
Vcera som to naistaloval, a vsetky hry ktore som spustil mi mrzli. /XP/ A to boli len take smiesne hry pre syna so slabsou narocnostou na grafiku. Som spekuloval co sa stalo, pretoze ostane programy, internet a podobne islo OK. Dal som to prec a hodil tam 30-dnovy NOD32 a odrazu vsetko bolo OK. Tak neviem, asi este nemaju vsetko vychytane.
|
|
qaws
Od: qaws
|
Pridané:
9.4.2007 19:06
Pouzivam uz 2 dni, som spokojny, problem je, ze sa firewall pri interaktivnom mode sa malo pyta (prichadzajuce spojenia len podla nalady). Problemy samozrejme hlasim do Eset-u, tak snad z nich nieco slusne (dufam ze aj mojim pricinenim) vypadne.
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
9.4.2007 19:56
ono je to vsetko pekne funkcne a kvalitne ale za prachy!
My lakomci si vyskladame napr.
AntivirXP zadara home use
Spy-Bot zadara home use
Spywareblaster zadara home use
Sunbelt-KerioPF zadara home use
zabudol som nieco co ma NOD?
|
|
Cerro
Od: Cerro
|
Pridané:
9.4.2007 21:15
Asi tak nejak....je ale vela inych moznosti.......stejne nechapem naco je robit veci coraz zlozitejsie.....a vysledny efekt........je rovnaky.
tak vela zdaru v poznavani ESS, ale vela si neslubujte od toho :-))))))))))))))))))
|
|
Peto_MiG
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
10.4.2007 8:14
Zabudol. NOD Ti moze aj realne pomoct. Minimalne s virusmi. Na nejaky AntivirXP by som sa asi nemohol spolahnut. Ked ide o bezpecnost, tak sa nepocitaju tie virusy, ktore to chyti, ale tie, ktore to nechyti. Tych je pri NOD-e menej.
|
|
Profik
Od: Profik
|
Pridané:
15.4.2007 13:11
pozri nodák ti nežerie toľko ramky a namiesto toho aby si mal v lište spustených milion programov je to výhoda mám 256ramku a toto mi oveľa menejžerie ako ked som mal ad-aware + avast+ kerio a zároveň to nieje na úkor bezpečnosti pretože nod patrí medzi naj antivírusi a newiem čo tu chliapete že nič nezachití asi ste múdrejší ako tí všetci analytici čo to tam testujú
|
|
Bjukemen
Od: Bjukemen
|
Pridané:
9.4.2007 22:11
No ja používam ESS 4 dni a ide mi to celkom fajn,skôr by som povedal že Nod 2.70 mi nefungoval tak ako by bolo treba.No myslím že ESS ma slubnú budúcnosť..
|
|
sheriff
Od: sheriff
|
Pridané:
10.4.2007 0:02
odskusal som a na cistych windows XP mi proces svchost.exe zaberal 100% a 199000kB pamati. Odinstaloval som to a vsetko v pohode. Vacsinou toto sposobuje windows update, ale ten mam vypnuty uz od instalacie. Vela zdaru.
|
|
Gyro
Od: Gyro
|
Pridané:
10.4.2007 0:18
Pane boze, preco asi tak mas svchost.exe na 100 pero? Prave preto ze si neupdatujes Windows, a cervicek si k tebe nasiel dierku a trosku to "ovrflovuje".
|
|
Gabe
Od: Gabe
|
Pridané:
10.4.2007 7:58
no nemusi to byt pravda, lebo uz sa mi to stalo asi na 3 PC, cisty install winxp na formatovany cely disk, nahodene najnovsie patche (PC este nieje v sieti, patche cez autopatcher), nainstalujem NOD a CPU ide na 100% a svchost si robil co chcel :) a pocul som uz kolegov ze sa im to stava a este som neprisiel na to ze preco a infiltracia to urcite nieje, testovane boot cd avast, norton a mcafee, proste nevysvetlitelny jav :)
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
10.4.2007 8:08
To je normalne aj na Viste, tam sa hned po prvom spusteni snazi updatovat, aj ked nie je pripojenie na net, co ma za nasledok, ze si ludia, co skusali Vistu par minut, stazuju, ze im nejde. Ale su aj ine sluzby, ktore sposobuju 100%, napr. DNS klient, Obnovenie systemu, atd.
|
|
trish
Od: trish
|
Pridané:
10.4.2007 12:23
Mne zase System Idle zabera 99% !!!
|
|
xixi
Od: xixi
|
Pridané:
11.4.2007 5:27
tak bud rad, to je cas ktory CPU nic nerobi :-D ROFL
|
|
pankratz
Od: pankratz
|
Pridané:
10.4.2007 7:25
Nechajte machrov, nech na tom pracujú. A tí, kjtorí to skúšajú na vlastnej mašine, nech im pomôžu vychytať všetky muchy. Už teraz mám NOD 32, ale tento patent si nahrám, keď to bude v poriadku, aj za tých 1 700 .-Sk.
|
|
tomas
Od: tomas
|
Pridané:
10.4.2007 20:11
zatial jediny firewall kt. som uspesne rozbehal na windows 2003 server (kt. samozrejme pouzivam ako desktop;) odporucam...
|
|
Regulus
Od: Regulus
|
Pridané:
10.4.2007 21:11
Mne ide bez problémov. A to používam VISTU :-D
|
|
sl8vo
Od: sl8vo
|
Pridané:
10.4.2007 22:51
mam ho nainstalovany asi uz tyzden a zatial vsetko klape, co ma zaskocilo je to dost svizne beha aj na slabych pc a nezere moc z ram-ky : ))
|
|
slado
Od: slado
|
Pridané:
11.4.2007 2:50
Zda sa mi to, alebo neponuka moznost antiviroveho scanu priamo z kontextovej ponuky -> prave tlacidlo na subor.
Podla mna je to jedna z najdolezitejsich vlastnosti, som prekvapeny, ze to tam nedali, aj ked je to len Beta.
|
|
hlavne manualne NIE !
Od: hlavne manualne NIE !
|
Pridané:
11.4.2007 14:20
nie nezda sa ti to lebo ho cekne pri copy alebo view a to podstatne skor ako ty najdes righ button na mysi a sor ako ti neuronmi preleti pojem kontextove menu a tvoj modzog to zanalyzuje co to vlastne ye.
|
|
slado
Od: slado
|
Pridané:
11.4.2007 15:33
Tak s tymto nesuhlasim, z vlastnej skusenosti viem, ze ked nieco stiahnem z netu, napr. rar archiv a az ked ho rozbalim mi nieco najde/resp. nenajde. A prave na to je moznost manualneho scanu. Takisto by potom nedavalo zmysel, na co existuje funkcia manualnej kontroly (scanu), kde si mozes konkretne "vyskrtat" adresare, ktore ma kontrolovat, ked sa to neda jednoduchsie pravym kliknutim na adresar.
Si myslim, ze tato funkcia je uzitocna. Aspon z mojich skusenosti tak jednoznacne vyplyva.
|
|
rar
Od: rar
|
Pridané:
15.4.2007 19:12
ja ale stale nechapem naco ??? nacom mam robit robotu ktoru za mna urobi rezident a ak to nie je ciste zablokuje to. naco davat cekovat filet a potom ho rozbalovat a instalovat, ak je chyteny ver tomu ze ho resident spolahlivo lockne. musi samozrejme poznat danu infiltraciu, ak ju nepozna smola ale v tom pripade mas smolu aj pri ceknuti archivu...
|
|
jajaj
Od: jajaj
|
Pridané:
11.4.2007 8:49
aj mne to ide bez problemov akurat som dajak posahal firewall ze ho neviem nastavit lebo sa nikto do mna nevie dostat :D
|
|
hlavne nie manualne !!!
Od: hlavne nie manualne !!!
|
Pridané:
11.4.2007 14:27
daj si nastavenia > FW > nastavit pravidla a zony > a zmaz vsetko co tam je ak nevies co je co, prepni si ESS do interaktiv rezimu a restartni comp na zaciatku sa ta opyta na pripojenie ktore bude treba dat ako doveryhodnu zonu, pak sa ta bude pri spustani a otvarani roznych sw pytat ci chces povolit ich komunikaciu von /ak komunikuju/ no a to uz musis vediet ci das dc++ povolit prichodzie a odchodzie ak nie nestiahnes nic... hehehe alebo treba pustit instalaciu office od ver 2000 a co sa clovek nedozvie, crl.microsoft.com a.p.
nejak takto na to ...ale hlavne nie manualne !!!
|
|
hlavne nie manualne !!!
Od: hlavne nie manualne !!!
|
Pridané:
11.4.2007 14:29
jaj a treba este zmazat adresy v doveryhodnej zone co mas... az pak restart...
no a pak sa "snad uz niekto do teba dostane"
|
|
ds1
Od: ds1
|
Pridané:
12.4.2007 16:49
ja som nod niekedy pouzival,ale po niekolkych kiksoch som presiel na kasperskeho a je pokoj !!
|
|
icecko
Od: icecko
|
Pridané:
12.4.2007 20:04
NOD uz nikdy a ani ESS nechcem sklamal totálne jedine co som spokojný je Kaspersky internet security 6.0....... uz pouzivam nejakí ten cas a zatial ani jeden problem !!!!!!
|
|
Mahagona
Od: Mahagona
|
Pridané:
12.4.2007 20:59
i ja pouzivam vrelo doporucujem kazdemu Firefox 4ever
|
|
Mahagona
Od: Mahagona
|
Pridané:
12.4.2007 20:58
Viete ze vecsinu virusov vyrabju antivirove firmy potom ich vipustia a potom nane vidaju antiviri nebolo bi lepsie znicit teto firmy a bol by pokoj
|
|
hreben
Od: hreben
|
Pridané:
15.4.2007 19:38
niekto nepouziva hreben lebo ma kratke vlasy a niekto nepouziva "y" lebo... neviem si spomenut... je blby ?
|
|
Hans
Od: Hans
|
Pridané:
13.4.2007 11:32
Najlepší FW podľa mňa je Kerio Personál FW!!! :o)
|
|
preco ?
Od: preco ?
|
Pridané:
15.4.2007 18:34
preco ? lebo je v podstate zadarmo ? lebo si ho mohol mesiac pouzivat full a po mesiaci lockol akurat web traffic ? a vies ze kerio povodne nemecka fy bola predana a na kerio vo ver ako ho poznas uz nie je poskytovana podpora ? myslis si ze FW je dokonaly SW a nemoze mat diery ?... tak sa dalej spoliehaj a vychvaluj...hmmm
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
17.4.2007 16:04
Comodo Firewall je v sucasnosti povazovany za najlepsi firewall a nielen free, ma konkurenciu len medzi platenymi ako je Jetico 2 alebo Outpost Pro 4. Kerio Free je o nieco lepsi ako Windows firewall, ale to je asi vsetko.
|
|
Bauer
Od: Bauer
|
Pridané:
26.4.2007 16:07
BETA testujem ESS a môžem povedať že kaspersky bude mať veľmi veľkú kokurenciu, ktorá mu asi nalomí plány... Beta sa dá voľne stiahnuť, kto ju chce, pošlite mail na: lebaux@gmail.com
|
|
Matt
Od: Matt
|
Pridané:
5.5.2007 8:35
ESS nemá teda veľkú konkurenciu ku KIS a celkove, kto má dlhoročné skúsenosti s NODom a KAV/KIS s prihliadnúc na fiktívne vyššie systémové nároky je všetko očný klam.
Pozri správcu úloh a no koment.Čo sa týka detekcie,bez konkurencie KAV/KIS.PS.: Sprav si test s NOD a s KAV.
NOD síce upozorňujem niečo zmaže v system restore, ale nie je to pravda.Nechaj prejsť s KAV a každý skúsený Admin vie,koľko svinstva tam KAV nájde po NOD.
Málo slov a viac skúsenosti = KAV/KIS rulez
|
|
PeSa
Od: PeSa
|
Pridané:
24.10.2007 22:12
napiste sem niekto, kolko to zerie dokopy RAM
|
|
Matko
Od: Matko
|
Pridané:
25.10.2007 12:01
NOD32 the Best One
|
|
miso
Od: miso
|
Pridané:
2.11.2007 12:36
mam ten eset smart security ale ked pudtim prehliadac tak nejde ani mozila ani opera ani internet esplorer
|