| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
lol
Od: lol
|
Pridané:
16.3.2007 19:57
Pekna kravina co ak mam uz multilicenciu?
Alebo to je dost na ***** ked musim kupit ten WIN.
|
| |
lol
Od: lol
|
Pridané:
16.3.2007 19:57
Aj ked rozmyslam uz nad legalnym windowsom :))
|
| |
rch
Od: rch
|
Pridané:
16.3.2007 22:00
Keď máš multilicenciu, nekupuješ NB cez internet od retailera.
|
| |
pistiaik
Od: pistiaik
|
Pridané:
17.3.2007 4:50
no ono nadpis vobec nezotpoveda clsnku VB neni cela EU
|
| |
Aas
Od: Aas
|
Pridané:
19.3.2007 15:26
No neviem ako je to vo VB ale u nas sa daju kupit Acery s predinstalovanym Linpus Linuxom. Osobne som kupoval Acer Aspire a Acer TravelMate s Linpusom.
|
| |
mcbaran
Od: mcbaran
|
Pridané:
16.3.2007 20:16
no asi firmi čo predávajú notebooky dostávajú nejaké provízie :-) a neponúkni to s winom ne?
|
| |
Asus
Od: Asus
|
Pridané:
16.3.2007 20:29
No neviem zatiaľ niektoré Asus NB nemajú predištalovaný OEM
|
| |
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
16.3.2007 22:03
Prave som dnes jeden asus bez winu kupil v ageme.
|
| |
RRS
Od: RRS
|
Pridané:
17.3.2007 3:06
Asus a z Agemu = katastrofa. To tam este niekto kupuje?
|
| |
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
17.3.2007 11:52
Záleží od uhlu pohľadu.
Vždy lepšie ako Acer, Fujitsu Siemens, Amilo, Benq, Lenovo, ECS alebo Prestigio. Všetky okrem ECS som predával(aj lacné aj drahé) a vždy s nimi bol nejaký problém. Asusov som predal za posledný rok asi 15, dokonca sám mám asus a zatiaľ nebol žiadny problém.
Inak mohol by si konkretizovať, nie iba j3bn3š niečo do éteru, ani sám nevieš čo. Držal si vôbec Asus v ruke(a nemyslím tým Asus za 15.000 Sk)
|
| |
OMG
Od: OMG
|
Pridané:
17.3.2007 20:02
Keď si tie notebooky predával, tak si si mohol všimnúť, že Amilo nie je samostatná značka notebooku, ale je to typ NTB od Fujitsu Siemens.
|
| |
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
18.3.2007 20:50
Predal som iba 1ks Amilo a asi 4ks Fujitsu od iného veľkoobchodníka. Nezaujímalo ma to, a ani teraz ma to nezaujíma. Inak vďaka za ujasnenie.
|
| |
janper
Od: janper
|
Pridané:
18.3.2007 0:20
ja mam z agemu asus w1jc za 65000 a uz pol roka sa ho marne snazim vratit. trikrat som ho mal v servise a pojde znova.
ozaj, myslite, ze to ma nieco spolocne s agemom?
|
| |
gate7
Od: gate7
|
Pridané:
18.3.2007 12:49
agem je banda suflikantov na cele s fabom co tu doj3bala trh, nechapem kto tam co moze kupovat, to ze tam chodia studaci s vakmi na hrbe je jasne, ale ako s nimi moze niekto z predajcov spolupracovat ked je to prave agem ktory sa este v ruzovej doline rozbiehal ako \"velkoobchod\" a s prepacenim predaval mirnix dirnix bar komu kto mal v riti dieru, dosrali tak ceny na trhu ze teraz sa ide bezne na koncaka s 3-5% zisku. Ano koncaka to potesi lebo usetril ale to je cista slepota, pak nech sa necuduje ze nema ziaden adekvatny servis, poradenstvo nic, kto by to abo a z coho mal finacovat, na charitu ???
|
| |
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
18.3.2007 20:57
Moja prirážka je presne 10%, robím to však ako vedľajšiu činnosť, takže to čo hovoríš, ma až tak netrápi. A na Agem sa nejako sťažovať nemôžem, zatiaľ v pohode vybavili mojich cca 2 desiatky reklamácií k spokojnosti mojej, aj zákazníka.
A kto nesúhlasí s cenou, ktorú mu poviem, nech si to do BA ide kúpiť sám. Niekedy to aj tak robia a potom aj tak s tým prídu ku mne, že im tam niečo nefunguje a ja to musím riešiť. Ale mne to zase nevadí, lebo ja si za to už dám zacvakať.
Kto pokazil trh, je Metro. Veľa zákazníkov porovnáva odpad predávaný v Metre s ostatnými predajcami a bohužial väčšinou sa rozhodnú pre výrobky z Metra. Samozrejme, že v Metre majú aj dobré veci, ale veľa ich nie je...
|
| |
janper
Od: janper
|
Pridané:
19.3.2007 10:50
no dobre, ale tu niekto napisal
"asus z agemu=katastrofa"
a ja sa pytam: preco?
|
| |
BGs
Od: BGs
|
Pridané:
19.3.2007 16:38
jedine dobre booky su od tosiby a delly ostatne co tu spominate odbornici su grcy najme tie aus kompaq a ibm hlavne ibm moze kupit iba kon s klapkami na ocach
|
| |
janper
Od: janper
|
Pridané:
20.3.2007 14:58
cim mas taketo tvrdenie podlozene? vazne!
navyse - dell ani toshiba (aspon na slovensku) nic take, ako ja potrebujem nema. nehovoriac o suverenne najhorsom designe a pomerne vysokej cene.
a opytam sa este raz - co ma agem spolocne s kvalitou asusu???
|
| |
gate7
Od: gate7
|
Pridané:
18.3.2007 12:50
kazda it firma ma naklady ci sa to niekomu paci alebo, treba platit ludi, office, auta, atd atd kazdy by chcel zarabat 50.000,- ale presne tento debilny narod za sluzby a pracu uz platit nechce, to je pop1c1 vela zaplatit niekomu 10% za sluzby, ani hangare na rozkoch nemaju menej ako 10%, sme len hlupy narod, ktory bude vzdy len kukat kde usetrit namiesto toho ako viac zarobit aby som nemusel chodit do firiem ako je zasrany agem... !
|
| |
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
19.3.2007 23:32
s takymto slovnikom sa necuduj, ze kazdy pojde radsej inam ako k Tebe:)
|
| |
PetoK
Od: PetoK
|
Pridané:
18.3.2007 12:48
amilo je trieda notebookov ktore vyraba fujitsu-siemens, zaujimave ze to nevie prave ten co ich "tolko vela" predal.. Podla mna kto hlada kvalitu siaho po Fujitsu-Siemens v triede Amilo Pro alebo lifebook, pripadne Lenovo a HP.. Sama za seba hovori v pripade fujitsu-siemens standardne poskytovana 2 rocna zaruka aj na najnizsiu customersku triedy - amilo. No a kto chce "vysoky vykon" s cool webkou a inimy "nepostradatelnymi vymozenostami" a castym posielanim do servisu siaha po Acer alebo Asus..
|
| |
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
18.3.2007 21:16
viď príspevok vyššie.
Fujitsu na základe tých mojich pár kusov možno nedokážem posúdiť, ale hneď na začiatku spolupráce sa začali kaziť(na 3ks bol nejaký problém s mechanikou(odpadávali najmä vnútorné časti mechaniky) a jeden mrzol. Takže to ma odradilo od ďalšieho predaja. To Amilo bol iba 1 ks a od iného obchodníka, ktorý bol aj tak vrátený z dôvodu poruchy, výrobca ma nejak netankoval, nakúpil som, predal a vrátil...aspoň teraz už viem, prečo sa ten Amilo pokazil-patrí pod Fujitsu. A ja viem, že Fujitsu už nikdy viac, môže mi kto hovoriť aj sväté slová.
O Aceri máš pravdu.
O Asuse presne naopak. Pozeral som si štatistiky a aj podľa svojich "nepatrných" skúseností budem s predajom Asusu pokračovať až dovtedy, kým nezačnú byť problémy.
|
| |
Xko
Od: Xko
|
Pridané:
19.3.2007 9:44
To IBM-Lenovo vyskrkni zo zoznamu. Toto by predajca asi tazko napisal.
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
17.3.2007 16:05
Ja mam tiez Asus z Agemu a co je na tom?Samozrejme ze vlavo dole je taka nalepka "without OS" a fici na tom Ubuntu Edgy Eft a zatial spokojnost ;o)
mal som moznost vidiet bezat na tom istom stroji Vista Basic no dovi dopo ;o( katastrofa ake pomale
|
| |
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
17.3.2007 17:03
Zatiaľ máloktorý notebook spĺňa požiadavky visty tak, aby sa dalo na to pracovať tak ako napr. s XP.
|
| |
ali
Od: ali
|
Pridané:
19.3.2007 12:25
no na toto si kde prisiel ty mudrlant predajca? ja mam skoro 2 rocny thinkpad t42 s 1GB ram a vista mi na tom fici vyborne,.. nemam ani najmensie problemy... ked si tak velky predajca prestan tu trepad blbosti o tom ze IBM su kazove
|
| |
BGs
Od: BGs
|
Pridané:
19.3.2007 16:31
Ibm sux grc dizajn grc ovladanie grc cena
|
| |
petrix
Od: petrix
|
Pridané:
17.3.2007 16:03
Aj ja som si kupil NB ASUS a bez OS a bez problemov :-D
|
| |
dex
Od: dex
|
Pridané:
16.3.2007 20:29
Don't worry, keby sa čo dialo, Apple zostane Windows-free ;)
|
| |
xed
Od: xed
|
Pridané:
17.3.2007 0:37
A čo tak kúpiť apple bez os x...? Ešte väčšia pohroma.
|
| |
dex
Od: dex
|
Pridané:
17.3.2007 11:07
No neviem, kto by chcel Apple bez OS X... Asi nejaký sadista.
|
| |
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
17.3.2007 13:08
masochista
|
| |
lordiceman
Od: lordiceman
|
Pridané:
18.3.2007 10:42
preco, ja by som to vzal keby to aj vyrazne znizilo cenu... dizajn je moc fajn, ale s mac os x by som toho vela nenarobil
|
| |
Deer Dance
Od: Deer Dance
|
Pridané:
17.3.2007 12:19
windows free
+50% price add
|
| |
dex
Od: dex
|
Pridané:
18.3.2007 12:59
Noooo. Noooo. Hmmm.... Nad tým sa dá polemizovať. Ale keby aj. Hlavne, že tam nie je Win! (Za kvalitu sa platí - alebo neplatí a [ne]fungujete na Linux)
|
| |
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
19.3.2007 23:37
hm, stal Ta vela, dlho si setril, preto ho tak chvalis, vsak? :)
Mimochodom, pri aplle sa neplati za kvalitu, ale za znacku..image:P
|
| |
max
Od: max
|
Pridané:
16.3.2007 20:40
No tak uz by som naparil MS taku pokutu alebo mozno aj tym predajcom.
|
| |
guru
Od: guru
|
Pridané:
16.3.2007 20:46
samozrejme aj predajcom :) je to pravne napadnutelne ale hadaj sa s niekym kto ma za chrbtom monopol a najbohatsieho cloveka na svete :)
|
| |
...
Od: ...
|
Pridané:
16.3.2007 21:06
hm a co ostatna znacky , niektore sa daju zahnat bez OS....
|
| |
Xapoh
Od: Xapoh
|
Pridané:
16.3.2007 21:16
Monopolne spravanie sa na trhu... ako inak sa to da nazvat??
|
| |
Tomas
Od: Tomas
|
Pridané:
16.3.2007 21:24
Notebook je vo vyspelych krajinach nieco ako u nas telka. Proste si to clovek kupi a chce to hned pouzivat. Vacsina ludi na tom pise, surfuje ... Pre vyrobcov je najdednoduchsie a podla mna aj lacnejsie tam drbnut windows ktory ich stoji ovela menej ako bezneho cloveka v obchode nejaka oem verzia. Predinstaluju tam 30dnovy office, norton ... za co samozrejme maju nejake prachy a defato sa im to vrati :-)
Ak by tam aj mali ludi co by na kazdu konfiguraciu ladili linux tak by im bezny pouzivatelia pretazili helpdesk pretoze by si nedokazali naistalovat ani webku co dostanu od providera ako pozornost :-D
Linuxovy trh je maly a aj keby nie tak je financne nezaujimavy. Predinstalovany openoffice asi neposkytne sancu zarobit aj v buducnosti.
|
| |
rch
Od: rch
|
Pridané:
16.3.2007 22:12
Ešte sme dosť ďaleko za vyspelými krajinami, keď kamoš - Američan - čo robil pre predajcu hovoril, ako mu odvšadiaľ chodili príkazy, že musí inštalovať Visty. V USA sa XP už vôbec nedá zohnať!
|
| |
Inkvizítor
Od: Inkvizítor
|
Pridané:
19.3.2007 8:36
Netrep tie somariny o XP
|
| |
sonny
Od: sonny
|
Pridané:
16.3.2007 21:27
http://www.alza.sk/18843437/bez-os-a-linux.htm
Ani nejde tak o to zohnat notebook bez podrbaneho windowsu ale skor aby parametrami vyhovoval nasim planom.
|
| |
salmek
Od: salmek
|
Pridané:
16.3.2007 21:38
no jo, u nas je to zatial v lepsom stave, lebo notebook je pre beznych ludi tuna este pomerne exkluzivna vec. ale to sa zmeni a dopadne to tu rovnako...
|
| |
RemuS
Od: RemuS
|
Pridané:
16.3.2007 22:18
no teda rofl, sice ponuka pekna ale nevjem ci neplati pre CZ kedze este aj v title stranky maju alza.cz :D
|
| |
morpheus-sk
Od: morpheus-sk
|
Pridané:
16.3.2007 23:05
neboj plati to aj pre slovensko.. z tej firmy som uz objednaval vela krat.... je to sice ceska firma(so strankou sa nesrali) ale dorucuju aj na slovensko
|
| |
headhunter
Od: headhunter
|
Pridané:
16.3.2007 22:35
tuto v Kanade je NB bezna vec za tyzden zarobim na novy (stredna trieda 1200$) a NB bez win som fakt nevidel
|
| |
dex
Od: dex
|
Pridané:
17.3.2007 11:09
Hmm... A kde robíš? ;)
|
| |
man
Od: man
|
Pridané:
16.3.2007 23:05
modely NWLMi:
http://www.hej.sk/pocitace-pda/shop/899/acer
|
| |
Maico
Od: Maico
|
Pridané:
27.3.2007 10:59
Skuste pozriet
www.waiki.eu/notebooky/pc-a-prislusenstvo/111/74
|
| |
ericco
Od: ericco
|
Pridané:
16.3.2007 23:10
kupa NTB s Windowsom... ved to je nieco take, ako kupa akcioveho mobilu od T-Mobil-u so SIM lockom... :-(
|
| |
kypo
Od: kypo
|
Pridané:
17.3.2007 1:16
Je to pekne chrapunstvo. Idem kupovat novy notebook a davaju k nemu JehoVistu Home Premium. Bez OS ani za svet, neda sa. Lenze problem je, ze nechcem a kvoli robote ani nemozem mat JehoVistu. Potrebujem XP Prof. Ale s tym sa to kupit neda. Pisal som do Mrkvosoftu, ci mozem pouzit licenciu z JehoVistu na XP. Odpoved? Nie neda sa. Takze si musim kupit Jehovistu, ktory mi bude na dve veci a potom kupit Este dalsie XP Prof. Za to by som zabijal. Dnes je tusim mozne vsetko. Otras otras, je mi na grcanie...
|
| |
Xwing
Od: Xwing
|
Pridané:
17.3.2007 2:12
Včera som kúpil Toshibu s Core Duo a XPčkom, ešte je dosť modelov s XP alebo dokonca bez OS (najmä ASUS).
BTW k tomu článku - Toshiba má na krabici napísané že ich licenčná politika je táká, že predinštalovaný Windows vrátiť nemôžete ;-)
|
| |
kypo
Od: kypo
|
Pridané:
17.3.2007 2:41
Tak to mas fajn, ja mam tiez teraz Asus ktory sa dal kupit aj bez OS.
Lenze mojim kriteriam na novy vyhovuje jedine Fujitsu Siemens Amilo Xi 1554 a tam je situacia, ako som pisal vyssie, cize beznadejna. Mozu cakat, ze si budem dokupovat XP a na Jehovistu sa pozerat, ako sa fajn vynima v supliku. Nech sa necuduju piratstvu potom, ved ludi nutia k tomu.
|
| |
darien_fawk
Od: darien_fawk
|
Pridané:
17.3.2007 9:11
Ten jehovista nemal chybu! :D
|
| |
steve
Od: steve
|
Pridané:
17.3.2007 10:50
Ti drbe?..idem si kupiť do firmy fabiu akj keď majú všetci felicie,však feliciu mi ale už nedajú.Kua však čo chceš na tom PROF? Keď dačo také ,čo nemá Vista tak si to kúp a ta Vista tam bude ako another operating system(2500 litra ked firma nema naviac,tak nech si kupi iny notas a bez wokien,furt sa niekto sťažuje)Inak by som ho za ten peniaz radšej kupil,aspon opgread na ultimate je potom lacnejší ked už a Vista je fakt cool(2500)obetujem i ked mam aj free,dnes ked nemáš 2500Sk pri kupe noťasa za 25 litrov,tak potom len jedno ma napadá...aká je to Slovač?...šporovlivá?...:-)
|
| |
kypo
Od: kypo
|
Pridané:
17.3.2007 11:39
Tak za prve sa krot s vyrazmi. Za druhe Jehovista nestoji 2500Sk a hlavne. Peco ma niekto nuti si kupit nieco, co vobec nechcem, nepotrebujem a nevyuzijem? To sa ti zda OK?Mne teda ani nahodou...
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
17.3.2007 12:25
ono teraz si predstav ze ides do obchodu kupit chleba ale nechcu ti ho predat bez zuvacky Orbit, lenze ty nechces orbit ty chces winterfresh ale chleba nedostanes kym si nekupis orbit. tak mi teraz vysvetli ako by si sa zachoval v takej situacii ty? je to presne rovnaka situacia ako s tymi NTB a predinstalovanymi OS
|
| |
soprano
Od: soprano
|
Pridané:
17.3.2007 15:09
No a predstav si ze si ides kupit auto napriklad passata v ktorom je super radio z roku x co nevie ani mp3 ani wma a ja ho nechcem cena toho radia jepapierovo ak by si si ho chcel objednat ako nahradny diel 28.000 Sk, No ale ja to autoradio nechcem a myslis ze mi je niekto ochotny to autoradio odratat s ceny vozu a tu nejde o notas za 50.000 ale o auto za 800.000 a aj tak mi to nikto nebol ochotny odratat z ceny.
|
| |
...
Od: ...
|
Pridané:
17.3.2007 16:41
tusim zakon na ochranu spotrebitela hovori nieco take ze predajca nemoze kupu tovaru podmienovat kupou ineho tovaru. (priklad nedavnej doby cigarety sa po zriadeni regulacie cien predavali v niektorych podnikoch iba spolu zo zapalkami , t.j. ked chcel niekdo kupit cigarety tak musel zaplatit za zapalky 20-50 Sk......)
|
| |
MMo
Od: MMo
|
Pridané:
18.3.2007 1:20
Nemas pravdu Mrkvo$oft nie je vyrobcom notebookov ... to ako keby si povedal ze napr. Sony donuti predjadoc aut na celom zvete aby montovali Sony radia do aut ... Je to presne naopak, vyrobca auta si vyberie dodavatela ... a to sa este nebavim o zakaznikovi ... navyse vstavane autoradia sa v inych autach pouzit nedaju ... OS ano !!!
Pleties hrusky s jablkami a pomarancami.
|
| |
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
19.3.2007 23:48
ten priklad so zuvackami som nepochopil..to ako keby si niekto vybral lanovy chleba ale ziadal od predajcu, ze nechce lan a odratal mu ho z ceny.
Neviem, ale podla mna na vine nie je microsoft, ale vyrobcovia-predajcovia notebookov! Ved ked chcu, mozu predavat i bez systemu! Ibaze nechcu! A preco? Pretoze viac ako 90% osobnych pocitacov slape s windows, vacsina ludi co si ten NB kupi chce windows a i hotline, kt. je v cene a funguje pre windows!
Ak budu ludia chciet linux, dos, bsd, OS/2 a bude to zaujimave i pre predajcov, tak to budu predavat!
Ak bude Toshiba ponukat NB len s Win a ja nechcem platit za nieco co nevyuzijem, nechcem Win, tak..bud sa dohodnem alebo vyuzijem konkurenciu.. Tak wo co go?
|
| |
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
19.3.2007 23:50
mimochodom, skuste si pohladat..myslim ze zrovna na dsl bol clanok, ze v skutocnosti ten isty NB bez Win je drahsi ako s Win!
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
20.3.2007 19:07
tak za 1. nikto tu z nicoho M$ nevyni, len par blbcov niekde prdlo zopar komentaroz zas na jeho ucet ale inak NIKTO
za 2. ten priklad so zuvackami si precitaj este raz, mozno pochopis
za 3. iny NTB? od konkurencie? preco? niekde som tu pisal aj priklad s chlebom a zuvackami kde su spomenute aj rohliky, tak aj ten si precitaj...
|
| |
Inkvizítor
Od: Inkvizítor
|
Pridané:
19.3.2007 8:39
Musíš si uvedomiť že to nejde preto lebo xceš používať Vistu Home Prem za XP Prof, to preste nie je adekvát. Inak to ide ale musíš kúpiť troxu inú Vistu a ak je v PC tak na to kašli, notebooky s XP Prof stále na trhu sú :)
|
| |
Pepo
Od: Pepo
|
Pridané:
17.3.2007 9:33
Pred tyzdnom som kupil Asus a Mandriva na nom bezi ako vino. Naco platit za windows? Je to hnusna politika MS, ja si chcem kupit iba to, o co mam zaujem a v tomto pripade to islo. Urcite je to aj o predajcovi a v PD taky je, co sa postavi k zakaznikovi ako k partnerovi.
|
| |
dts
Od: dts
|
Pridané:
17.3.2007 10:03
zopar modelov HP bez windows je dostupnych...a mame ich aj u nas na sklade....tak co tu zase trepu blbosti
|
| |
steve
Od: steve
|
Pridané:
17.3.2007 10:56
Len furt chce dakto také,čo je s tými jehovistami.Ale zase načo sa zaťažovať,len rýpu.
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
17.3.2007 12:27
vid moj predchadzajuci prispevok...
ze niektore su k zohnaniu bez OS? tak sa vratme k tomu chlebu, ty mas rad cierny celozrny chlieb ale k nemu si musis kupit spominane orbitky, ak si vsak kupis rohlik tak orbitky k nemu kupovat nemusis...
|
| |
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
17.3.2007 11:06
vsade sa vypisuje o monopole MS a o tom, ako je tazko kupit notebook bez Windows, ale preco sa nepise o tom, ako je tazko kupit notebook s Windows a bez Norton Security a ostatnych kravin od Symantecu, ktore po zakupeni len otravuju uzivatela ? ... trosku objektivity do kydania by som poprosil ...
|
| |
kypo
Od: kypo
|
Pridané:
17.3.2007 11:37
lenze tie nortonove nezmysli dostanes zadara na nejaky mesiac alebo na tri, ale za Oknows si musis ZAPLATIT. Trosku rozdiel,nemyslis?
|
| |
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
19.3.2007 23:52
tak isto ako chripku:) zadara, ale moc nepotesii:P
|
| |
Frog
Od: Frog
|
Pridané:
17.3.2007 19:08
suhlasim. dobre si to napisal
|
| |
someboy
Od: someboy
|
Pridané:
17.3.2007 12:04
Ja v tom nevidim problem... Ja som kupil pred tyzdnom ASUS F3M a bez OS takze neviem o com...
|
| |
zizi
Od: zizi
|
Pridané:
17.3.2007 13:01
trochu od topiku ale opytam sa
co su to za nodbuky ze ADVENT, ma niekto skusenost s tym, oplati sa to zobrat?
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
17.3.2007 13:51
Este stastie, ze nemam notebook. :)
Pouzivam sice Windows minimalne, ale napriek tomu ho mam.
Nedavno som si nainstaloval Kubuntu.
|
| |
mato
Od: mato
|
Pridané:
17.3.2007 14:30
kubuntu je pre nubov ..
|
| |
mato
Od: mato
|
Pridané:
17.3.2007 14:30
ps: a ete pre deti ..
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
17.3.2007 16:12
mato sam si noob a decko si jednym s tych co zaplatia aj za to co nepouzivaju si bohate dieta ;o)
|
| |
mato
Od: mato
|
Pridané:
17.3.2007 17:21
tym som myslel to ze kubuntu straca tu krasu linuxu tym ze je take jednoduche :P .. a v mojom kompe je setko legalne bez toho aby som a to platil :P
|
| |
:-D
Od: :-D
|
Pridané:
18.3.2007 10:29
ked nemam cas sa babrat v konfigurakoch a serinkat sa s konzolou cele dni a chcem aby mi vsetko ficali po par prikazoch tak som noob? skor by som povedal, ze je to logicke, ze si uzivatel vyberie OS kde vsetko funguje ako ma hned a nemusi sa s tym babrat, aby to ficalo. kubuntu pouzivam asi rok a asi aj budem. na pisanie webstranok mi to staci a tiez aj na maily, net, atd. a programy co tam nemam, si doinstalujem behom par minut. neviem preco by som mal pouzivat nieco zlozite. potom nebudem noob ked sa budem srat s konzolou cele dni? kamo uvedom sa trochu. nasintalim si freeBSD alebo zacnem konfigurovat debiana, aby som bol borec? naco?
|
| |
Peto_MiG
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
19.3.2007 8:03
Zaujimave, mnoho ludi s Windoze vynaklada neludske usilie, aby to po pripojeni k Internetu udrzali v chode a bez vsivavych ad/spy/malware.
Asi si nejaky stastlivec, ked Ti vo Windoze "vsetko funguje".
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
19.3.2007 14:13
lol najprv by si mohol aj precitat prispevok pred tym nez na neho reagujes... on pouziva Kubuntu, neviem co tu zase Win pleties do toho
|
| |
:-D
Od: :-D
|
Pridané:
19.3.2007 15:32
neprecital si si to asi poriadne ako napisal K-NinetyNine.
ale aj tak. nevynakladam ziadne usilie, aby som nemal vsetko_mozne_ware a klape to ako ma (z tejto stranky). ziadne svinstvo sa mi tam nehromadi. a to mi staci router za 2000 sk a avast, ktory je zadara. mozno som stastlivec, ale skor je to tym, ze vo wine len zadrtim CS a porobim nejake fotky vo photoshope alebo rozbalim nejake cudne archivy, ktore sa mi nedari v linuxe rozbalit. no a zvysok som v linuxe. nema sa mi tam kedy nahrnut vsetok bordel z netu
|
| |
KoCi
Od: KoCi
|
Pridané:
17.3.2007 14:25
hm hm.. je jedno ci asus, acer, hp, fsc, lenovo, toshiba.. vsetky znacky ponukaju NB jak bez OS tak aj s OS, a to jak v nizsej triede, tak aj vo vyssej. Ale uznavam, ze tych s WIN v strednej a vyssej triede je nepomerne viac. Ono pravdou je, ze v obchode sa skorej preda notebook uz s predinstalovanym OS, nez bez neho, ked uz stoji napr 50k. Tak obchod si radsej vezme na predajnu taky model, co uz windows ma v sebe. Ale dodavatelia ponukaju stale vsetky moznosti, nie je problem objednat. Informacie u predajcu ;)
|
| |
LOL
Od: LOL
|
Pridané:
18.3.2007 23:05
toshiba nech ma co chce, teraz som mal Satelite A100-002 a za 2dni sa pokakalo LCD. To ze som platil za win bolo to posledne co ma trapi
|
| |
oscar
Od: oscar
|
Pridané:
17.3.2007 16:45
snoopy.czweb.0RG
|
| |
Marcel
Od: Marcel
|
Pridané:
17.3.2007 16:50
V BGS sa da kupit ACER 9301 bez Windows. Odporucam. Super laptop za dobre peniaze a za usetreny windows mate lepsiu konfiguraciu.
|
| |
rad
Od: rad
|
Pridané:
17.3.2007 16:59
acer? a dobry? asi nie
|
| |
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
17.3.2007 17:05
Od aceru je dobrý možno iba ferari.
|
| |
Frog
Od: Frog
|
Pridané:
17.3.2007 19:09
Presne tak ! Ešte by som doplniť že vzhladom na cenu modelov rady Ferrari ani tie :)
|
| |
MMo
Od: MMo
|
Pridané:
18.3.2007 1:24
Anie tie ... zvhladom k servisnej politike ... ziadny Acer
|
| |
Frog
Od: Frog
|
Pridané:
17.3.2007 19:06
no vidite DELL nám dá 50 libier späť a navyše windows ponechaju :) Viem že by im to dalo zbytočnu robotu odoberat windows zo svojich imageov, ale aj tak je to pekne.
|
| |
NB bez OS ? !
Od: NB bez OS ? !
|
Pridané:
17.3.2007 19:59
Vsetci tu len mudrujete, kolki z Vas maju na NB nieco ine ako WIN z 20 je to 1 alebo z 50 dvaja ?! Naco taketo drysty ? A co sa tyka Aceru mam uz 2 roky 8004 LMi a som spokojny ..teda az na baterku ta po roku a pol odisla predtym vydrzala v pohode cez 3-4 hodiny !! kupil som novu za 5000 a je zase ako novy... sice ma iba 512 MB ram ale pred 2 rokmi to bolo dost vistu do toho teda asi nedam kvoli ram..najprv ju vyskusam na 1-2 GB na stolnom Pecku...
Myslim si ze 99 % ludi na tom kupenom NB uku bude mat windows... to je druha vec ze kazdy ho chce mat UKRADNUTY ... ( nie nepracujem pre MS :-)) takze nechapem wo co Vam tu go ???
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
17.3.2007 22:20
"kolki z Vas maju na NB nieco ine ako WIN z 20 je to 1 alebo z 50 dvaja"
mozno, a preco su tie cisla take? lebo ak uz za ten OS musim zaplatit tak ho aj vyuzivam za tu cenu
"Myslim si ze 99 % ludi na tom kupenom NB uku bude mat windows... takze nechapem wo co Vam tu go ???"
no tak az tych 99 si trochu prehnal ale budiz... a wo co go? predsa o to jedno zvysne percento.
|
| |
mravcek2
Od: mravcek2
|
Pridané:
17.3.2007 20:35
Neviem o com tocite tu sa daju kupit NB z akym chcete OS http://www.euromedia.sk/ ja so tu kupil HP z dosom.
|
| |
:-D
Od: :-D
|
Pridané:
18.3.2007 10:33
hahaha tak to uz hej :D pan je labuznik :)))))))
|
| |
rgwrwg
Od: rgwrwg
|
Pridané:
18.3.2007 9:54
mam A6JC s dokupenou ramkou A VISTA TAM SLAPE AKO VINO !
|
| |
raw
Od: raw
|
Pridané:
18.3.2007 11:36
zdrcnuté víno
|
| |
TOOR
Od: TOOR
|
Pridané:
18.3.2007 15:55
Verim, ze Vista tam slape ako hodinky, ale skoda ze pre dalsie profesionalen nastroje uz nezostava dost systemovych prostriedkov. Keby si tam dal Xp alebo nejaku solidnu distribucie Linuxov, ci dokonca FreeBSD tak by si ani tu ramku nemusel dokupovat.
|
| |
Ali
Od: Ali
|
Pridané:
19.3.2007 12:41
dalsi mudrlant ktory niekde pocul o FreeBSD ale realne to niekdy nepouzival a vonkoncom nie na notebooku. Windows Vista mi fici ako hodinky a vsetky moje profesionalne nastroje na tom fiacia kao maju. Nevsimol som si spomalenie prace a to napriek tomu ze mam skoro 2 roky stary notebook
|
| |
BGs
Od: BGs
|
Pridané:
19.3.2007 16:42
najprv odinstaluj tu kreknutu vistu basic a skus si na tom tvojom krame naistalovat ultimate a pustit aereo a dalsie drobnosti potom uvidis ze co trepes je pucovina jak korcule v raketoplane.
|
| |
Ali
Od: Ali
|
Pridané:
20.3.2007 8:24
Chlapce nepouzivam craknuty software... Mam original business a vsetko mi na tom fici aj aero... tak len aby si vedel... o tom mojom krave ty len snivas s tym tvojim AMD
|
| |
Miroslav Bakoš
Od: Miroslav Bakoš
|
Pridané:
19.3.2007 9:11
som rad ze som kupil Macbook.
|
| |
yo3hi
Od: yo3hi
|
Pridané:
19.3.2007 10:29
Asus je celkom dobra znacka len je tam jeden hacik pri instalacii driverov na zariadenie..s CD dodavanych vyrobcami.. Nieje dobre pustat instalaciu s CD. ale ist pekne cez tento pocitac cez vlastnosti Harver a spravca zariadeni a postupne vsetko nahadzovat cez to. stavalo sa mi ze ked to nejaky klient nainstaloval priamo s CD (autorun) zvyklo to vsetko blbnut.. a u mna naj notebook TOSHIBA, ASUS. SIEMENS.... tod vse
|
| |
hello
Od: hello
|
Pridané:
19.3.2007 22:10
co si myslite o notebookoch MSI??
|