|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
limki
Od: limki
|
Pridané:
15.3.2007 15:11
meska im to jeden mesiac >.<
som sa zlakol, ze zabudli alebo linky uz nestacia na tie rychlosti ...
uz vidim prispevky typu :
"tak to pobezi opera este rychlejsie"
oops, sorry, uz tu je jeden ;)
FireFox 4ever
|
|
to dsl
Od: to dsl
|
Pridané:
15.3.2007 15:57
fiiiha ake hot news... ja uz to viem nejaky ten piatok... :)
|
|
ADSL2
Od: ADSL2
|
Pridané:
16.3.2007 5:22
POKIAL NESPUSTIA ADSL2 NIE JE O COM DISKUTOVAT! Trapny T-com uz mi lezu nen nervy.Si pripadam na sieti s DSL ako taky zobrak.Mat tak kabel z UPC v dome nevaham ani minutu.
|
|
NikhajZzz
Od: NikhajZzz
|
Pridané:
16.3.2007 8:59
Problem nie je v tom ci mame aDSl alebo aDSL2. Je to uplne jedno ked ti naseru agregaciu 1:60 si v pi.i tak ci tak a to mozes mat aj 100Mbit doma :D.
aDSL uplne staci zatial, vsak rychlosti od vzdialenosti DSLAMU mozu byt az do 8 az 11Mbit. Druha vec je P2P softvery vyuzivaju komunikaciu po TCP aj UDP. t.j. pokial nemas aj dobry upload, nemozes cakat nieco brutalneho. Toto je politika T-Comu.
Od 1. aprila budem mat doma za 1700,- mesacne linku 2048/384. Ja by som bol radsej privital 1536/1024 linku!!!!!
|
|
wave
Od: wave
|
Pridané:
16.3.2007 9:38
a jak je to s tymi cenami ja mam 1500vku basic a poatim do 2litrov a na Tcom.sk je cennik ktory uvadza ze DSL1500 stoji zmluvna aj nezmluvne (tam je len rozdiel v zavadzacej cene) 699sk... to platim dalsich 1500 za pripojku na tel a providera???? vsak to su dementi... aspon ze to zase zrychluju
BTW:nikhaj^^ ty budes mat 2000ku a 384uplink? ved pisu ze pri 1500vke sa uplink nebude zvysovat a zostane 256, mne sa ale zda ze mam na 1500vke uz teraz uplink 384... neviem ci tam nemate chybu
|
|
NikhajZzz
Od: NikhajZzz
|
Pridané:
16.3.2007 13:58
No ono to je tak ze ja ma zmluvu este z roku pana a nepodpisali so mnou po dvoch rokoch novu s inymi podmienkami. V tej dobe som kupoval 1024 linku/256 ale zmenili mi to po pol roku na 1.5Mbit/384...odvtedy mam takto linku. A teraz budem mat +512kil -> 2Mbit/384.
Zmluvu som mal na flat rate bez obmedzenia. V sucasnoti T-Com zistil, ze to bola chyba, a tento produkt uz neponuka :D
|
|
ahoj
Od: ahoj
|
Pridané:
19.3.2007 15:59
Ja mam 1024/256 (zacinal som na 512/128) bez agregacie, odozvy mam v priemere 17-18 ms a download stale na 1200 kbps, som spokojny ... az na tu cenu teda :-)
|
|
Miro
Od: Miro
|
Pridané:
16.3.2007 23:06
V zasade suhlasim s wave-om, ale musim vas vyviest z omylu, T-com uz ADSL2 spustil, aj ked sa tym vobec nechvali. Ked to spusti Slovanet, tak sa o ich "prvenstve" urcite vsetci hned dozvedia... no nic, to uz je ale o inom.
Kazdy kto si objedna Magio, ma totiz upgradnutu linku, lebo TV stream potrebuje garantovanu rychlost 3-4 Mbit len pre seba. Samozrejme internet je oddeleny na druhom PVC. Mne osobne linka bezi na 10Mpbs/768kbps.
|
|
yop
Od: yop
|
Pridané:
18.3.2007 19:11
ano...suhlasim... konecne niekto rozumny... ale..ako myslis, ze ti linka bezi 10Mpbs/768kbps???
|
|
felix
Od: felix
|
Pridané:
17.3.2007 15:29
hihi ja mam doma wifi a mam 3500/3500 kbit/s a to za 357 sk mesačne :-)
|
|
Smile
Od: Smile
|
Pridané:
19.3.2007 12:54
Si dosti mimo .. sice vidim ze sa trocha dostavas do obrazu...
to ze pri tcp sa kontroluju packety ci prisli spravne... to neznamena ze musis mat upload nejaky vysoky.. staci malo
vyssi upload potrebujeme iba na udrziavanie RATIO... ;)
agregacia sa velmi neuplatnuje.. sice pri teste mi to namiesto 1024 hodilo 978 .. ale som zvyknuty ze pri mojej extremne agregovanej rychlosti to ide okolo 1100 :)
Rychlosti od dsl1 mozu byt max 8Mbps neviem kde si nabral tych 11 :) takze DSL2 nam da moznost ist o nieco vyssie..takze mozno zrychlia potom *2 :) ale pri ich spravani nic neocakavam radsej ..
|
|
Tibor
Od: Tibor
|
Pridané:
17.3.2007 16:24
Si ty sám žobrák a riadne trapný.
Tak prečo používaš to trapné DSL od T-com,zruš si to a presťahuj sa na mars......
|
|
smile
Od: smile
|
Pridané:
19.3.2007 12:55
ako by sa hral MMORPG a CS z marsu ??
|
|
kimli
Od: kimli
|
Pridané:
15.3.2007 16:33
No, linka v sixe im uz dobieha a akruta narazili na limit svojich DSLAMov, kedze tie sa spajaju na 3 mbps, takze papa zvysovanie o rok :P
|
|
cdv
Od: cdv
|
Pridané:
15.3.2007 17:23
linku v sixe si navysis lusknutim prsta a ked sa pozorne kuknes uz davno maju 2x1Gb
|
|
NikhajZzz
Od: NikhajZzz
|
Pridané:
16.3.2007 9:13
Len si zabudol podotknut ze na to treba zobrat hypoteku :D
|
|
heh
Od: heh
|
Pridané:
16.3.2007 19:25
Nie ked si T-com
|
|
NikhajZzz
Od: NikhajZzz
|
Pridané:
16.3.2007 9:10
Hehe, kde si nabral ze limit DSLAMu je 3Mbity?
1. aDSL limit je 8Mbit/s
2. aDSL2 ma limit 12Mbit/s
3. aDSL2+ ma limit 24-28Mbit/s
Zalezi ale od vzdialenosti prenosu, frekvencie, vedenia atd...
|
|
NikhajZzz
Od: NikhajZzz
|
Pridané:
16.3.2007 14:02
V Sixe ma T-Com 2Gb/s. DSLAMy ma na 10Mbit/s max. stavane ak som dobre informovany. Teda je tam este dost rezervy.
|
|
antoniuss
Od: antoniuss
|
Pridané:
17.3.2007 0:20
nie si az tak dobre informovany:)
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
17.3.2007 10:36
ale je ...
|
|
smile
Od: smile
|
Pridané:
19.3.2007 12:57
jebkovia.. co tak dat link ..ale napisat nieco viac??? mna by zaujimalo aky tam je hardware...
|
|
---
Od: ---
|
Pridané:
15.3.2007 16:55
LEN ABY TO NEBOL 1. APRIL!
|
|
harare
Od: harare
|
Pridané:
15.3.2007 17:14
Nebude, totiz zamlcali podstatnu vec a tou je FUP 1GB na den, po ktorom klesne rychlost na 64/64...
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
15.3.2007 17:22
to vazne? :D:D:D
|
|
---
Od: ---
|
Pridané:
15.3.2007 17:26
O FUPe nie je nikde rec ,tak co strasis?
|
|
harare
Od: harare
|
Pridané:
15.3.2007 17:54
"Podľa dostupných informácií by malo prísť okrem zvyšovania rýchlosti aj k ďalším zmenám a tiež zmenám u ďalších služieb, napríklad flatových DSL programov. Bližšie informácie prinesieme v pripravovanom článku. "
|
|
Petoo
Od: Petoo
|
Pridané:
15.3.2007 21:23
aha a ty si hned z tade vycital ze bude take FUP ... gz
|
|
trish
Od: trish
|
Pridané:
15.3.2007 22:05
Tak nebude FUP.. sorry guys :)
|
|
antoniuss
Od: antoniuss
|
Pridané:
17.3.2007 0:21
mylna informacia, nevsimajte si to
|
|
NikhajZzz
Od: NikhajZzz
|
Pridané:
16.3.2007 9:13
Vsak a kedy? Ked nie 1. aprila? :D
|
|
Majko
Od: Majko
|
Pridané:
15.3.2007 15:12
čím to bude,ked počujem SLOVAK TELECOM je mi na vracanie
|
|
Petki
Od: Petki
|
Pridané:
15.3.2007 15:19
zrejme si zasa chlastal okenu neriedenu cez chlieb...
Taketo jalove reci mam najradsej - Microsoft, Slovak Telecom, Sony, Nokia, vsetci vyrobcovia hardware, ludia, cela Zem, cely vesmir aj so svojimi paralelnymi vesmirmi SUXXX...
sa ludia uvedomte co vkuse trepete za picoviny... netvrdim ze vsetci vyssie zmieneny su svaty, ale zadavat len tak silacke reci v anonymnej diskusii... keby si radsej napisal nieco konkretne a k veci... napriklad mna sere cenova politika microsoftu a mierne monopolne spravanie ST... no tak ci tak nevidim dovod preco ich kompletne zjebavat, keby nebolo toho podla vas "vyjebaneho a skurveneho" ST tak by sme doteraz vsetci slapali na dial-upe od alternativnych operatorov lebo by sa nikto do zavadzania vysokorychlostneho netu v SR nehrnul, kedze toto sa prave udialo vdaka zavedeniu DSL vtedajsimi Slovenskymi Telekomunikaciami...
|
|
Majko
Od: Majko
|
Pridané:
15.3.2007 15:27
jake silacke reči,prosim ta,to je realita,mam teraz 10mbit flat,možem si robit čo len chcem,perfektná rychlost,žiadne obmedzenia,žiadne prehnané faktury.Platim už roky 550 sk mesačne,povedz mi ty mudrc kolko by som platil u SLOVAK TELECOM
|
|
Petki
Od: Petki
|
Pridané:
15.3.2007 15:50
ano? No ja mam na intraku 100Mbit za 200 mesacne... a takto sa mozme precuravat dokedy sa ti chce... no prave to je ten problem, ja tu mozem zacat rovnako suxxovat na vsetkych poskytovatelov optiky a kabloviek a co ja viem coho ze s tym idu len do velkych miest a na ostatnych jebu...
|
|
kypo
Od: kypo
|
Pridané:
15.3.2007 15:57
chlapce ty si neni cisty... spamataj sa prosim ta
|
|
Petki
Od: Petki
|
Pridané:
15.3.2007 15:59
myslis mna? (ak nie, tak reply davaj o uroven vyssie)
A ak hej - mozes mi prosimta napisat v com podla teba niesom cisty?
|
|
Majko
Od: Majko
|
Pridané:
15.3.2007 16:05
z coho sa mam spametavat?ty sa spametaj,zastavas sa ich a pritom ich politika neni orientovana na zakaznika,ale na masivne napratanie svojich vreciek,hadaj v ktorom odvetvi na slovensku sú najvyššie priemerne zarobky???
|
|
Petki
Od: Petki
|
Pridané:
15.3.2007 16:11
ja si tipnem za neho - odvetvie telekomunikacii a IT vseobecne? Myslim ze som trafil. No na rozdiel od teba nevidim ako dovod odpornych tucnych napratanych arogantnych a povyseneckych manazerov ktori si myslia ze su mali bohovia... ono sa to mozno tazko uznava, ale moze to byt aj tym ze svoju pracu vedia robit. A inak ty mi chces povedat ze tvojim zivotnym cielom je sa stat novodobym Janosikom a pomahat chudobnym? Uz to vidim...
Tvoj internetovy operator by ti tych 10mbit tiez nedaval za tych 550 Sk keby sa mu to neoplatilo...
|
|
kypo
Od: kypo
|
Pridané:
15.3.2007 16:33
Myslel som teba. S nazorom na ST dajme tomu aj suhlasim, ale tie tvoje vyrazy...ako sory, sa uvedom...
|
|
Petki
Od: Petki
|
Pridané:
15.3.2007 16:39
no, na rozdiel od teba si myslim ze praveze uvedomeny som... som sa totiz normalne opytal ze v com ti pripadam mimo, mne sa totiz zda, ze nie celkom rozumies o com pisem... (to nemyslim ako urazku, ale proste ako nevedomost)
|
|
mr.ch
Od: mr.ch
|
Pridané:
15.3.2007 17:15
nechem nikoho provokovat ale suhlasim UPLNE SO VSETKYM s PETKIM... lebo vela krat tu citam uplne pravidelne sa opakujuce hovadiny typu FUCK MS a LINUX RULLEZ a taketo veci... boha chlapi... keby nebol MS tak by Linux vyzeral inac, toz prva vec.. druha kim by nebol linux tam by sme pisal CD C:/Programs cd .. a pod...ja teraz nezhadzujem linux - toz velmi dobra alternativa ale nehovorte mi, ludia ze kazdy kto sem napisal SUCK MS pouziva LINUX /MAC OX.../ ..
kazdy ma svoju pravdu... ale rozdiel je v tom ze:
PETKI svoju pravdu VYSVETLIL
a vy ostatny mu ledva stihate bez-argumnentne ODPOVEDAT...
asi tot moj nazor...
|
|
B4ndol3ro
Od: B4ndol3ro
|
Pridané:
15.3.2007 18:53
Aj ja s Petkim uplne suhlasim. A to co si mr.ch(a) :p povedal si mi vytrhol priamo z mojej smradlavej papule :p
|
|
meff
Od: meff
|
Pridané:
15.3.2007 21:54
linux neni len "dobra alternativa". linux je super serverovy operacny system. preto sa aj na serveroch pouziva. to je vsetko.
|
|
adrive
Od: adrive
|
Pridané:
19.3.2007 23:49
Ale nieeeee... ja som myslel, že Linux je len jadro bez GNU nepoužiteľné. Navyše je tých distribúcií milión a aj taká Manbuntora spadá do všeobecnej kategórie Linux. Ale aby bol tvoj názor všeobecne platný, museli by sme nahradiť slovíčko linux za Debian GNU/Linux ;)
|
|
hijo
Od: hijo
|
Pridané:
15.3.2007 16:13
Lebo, ty keby si bol medzi nimi, bol by si svätý.Co? Je fakt, sýty hladnémy neverí.
|
|
B4ndol3ro
Od: B4ndol3ro
|
Pridané:
15.3.2007 18:50
Uz ta vidim keby si mal vlastnu firmu ako sa orientujes na zakaznika a seres na plnenie svojich vreciek. Presne ako ti bolo povedane. Len trepes a nic k veci. Kazes vodu a urcite pijes vino. Napriklad ja pijem akurat pivo :P
|
|
Miro
Od: Miro
|
Pridané:
16.3.2007 23:15
Tebe asi nedochadza ze orientacia na zakaznika sa ti v konkurencnom prostredi vyplati prave preto, lebo tym ziskas este viac zakaznikov, a v konecnom dosledku aj viac tych tvojich vysnivanych penazi? Lenze ked od sa zaciatku budes orientovat na peniaze, tak sa nikam nedostanes.
Samozrejme to nezahrna trhy zdeformovane monopolnym postavenim jednej firmy, ale tam si zase treba polozit otazku, ci sa tam ta firma nedostala prave svojou extremne dobrou pracou v minulosti. Zasluzi si v tom pripade svoje monopolne postavenie, alebo by sa malo umelo obmedzovat? To uz je na polemiku...
|
|
hej
Od: hej
|
Pridané:
15.3.2007 16:33
A ja mam 1Gbps a co teraz?
ano mas pravdu ze sa mozeme precuravat, aj tak dojde niekto ze ma 10Gbps, ale moj HDD neni schopny rychlejsie zapisovat tak mi to je na ***
A aj keby, kto mi tak rychlo bude odosielat?
:)
|
|
Petki
Od: Petki
|
Pridané:
15.3.2007 15:57
este takto - ak som ta nejako urazil, tak sa vazne ospravedlnujem, nakolko to nebolo mojim cielom. kazdy ma pravo na svoj vlastny nazor, no ja s tvojim, slusne povedane, absolutne nesuhlasim...
Ako som uz totiz napisal vyssie, irituju ma ludia co nadavaju na vsetko okolo nich bez akehokolvek logickeho argumentu... je akurat modne nadavat na ST tak huraaa, pome seci do krcmy a nadavajme na nich...
|
|
B4ndol3ro
Od: B4ndol3ro
|
Pridané:
15.3.2007 18:56
Petki uz sa neospravedlnuj. Mal si uplnu pravdu. Niekedy na to musis ist skratka tvrdo. Ako som avizoval vyssie beriem tvoje nazory za svoje. Vy informatici ste niekedy proste prilis slusni.
|
|
Petki
Od: Petki
|
Pridané:
15.3.2007 18:57
heh, som rad ze normalni ludia este nevymreli :)
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
15.3.2007 21:09
Som hrdy na to, ze clovek co takto mudro hovori o ST pochadza z nasej fakulty ;) (ironiu v tom nehladaj ;) )
|
|
lolko
Od: lolko
|
Pridané:
15.3.2007 15:27
Presne! mas pravdu kazdy na nich pitchuje. je sice pravda ze je to drahe ale je to dost kvalitne! ked napise t-com ,ze net je 1024 tak ide 1024 a ked 1536 tak ide 1536!. nie ako sloWanet ...
pozrite si stranku http://www.six.sk/mrtg/six.html a vsimnite si graf slovanetu. Ma do sveta pristup 2Gb/s a zatazenu siet maju iba na 66Mb/s tak mi povedzte preco to ludom od Slowanetu ide ako Dial-up???
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
15.3.2007 16:27
Kvalita ST neni dokonala, ak by si zazil nieco ako ja, tak by si inhed menil nazor, a dost by ta stalo to aby si sa zadrzal a nepostrielal ich tam
|
|
kypo
Od: kypo
|
Pridané:
15.3.2007 15:45
tvoja inteligencia je zjavne priamo umerna tvojmu prispevku...
|
|
fajn
Od: fajn
|
Pridané:
15.3.2007 15:54
Prispevok bude zmazany pre nevhodny a/alebo vulgarny obsah.
|
|
fajn
Od: fajn
|
Pridané:
15.3.2007 16:15
Prispevok bol zmazany pre nevhodny a/alebo vulgarny obsah.
|
|
tomas
Od: tomas
|
Pridané:
15.3.2007 16:33
Prispevok nebol zmazany pre nevhodny a/alebo vulgarny obsah.
|
|
fajn
Od: fajn
|
Pridané:
15.3.2007 17:04
Prispevok je zmazany pre nevhodny a/alebo vulgarny obsah.
|
|
fajn
Od: fajn
|
Pridané:
15.3.2007 18:28
Prispevok sa zmazal sam pre nevhodny a/alebo vulgarny obsah.
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
15.3.2007 18:45
Neopovážte sa zmazať môj príspevok pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
fajn
Od: fajn
|
Pridané:
15.3.2007 19:27
Príspevok sa bude navždy mazať sám pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
15.3.2007 19:29
Dsl.sk nebude mazat prispevky pre nevhodny a/alebo vulgarny obsah
|
|
fajn
Od: fajn
|
Pridané:
15.3.2007 19:38
M3G si zmazal identitu na internete pre nevhodny a/alebo vulgarny obsah
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
15.3.2007 20:04
Vsetko bude raz vymazane.
|
|
garion
Od: garion
|
Pridané:
15.3.2007 20:25
Prave som bol vymaza...
|
|
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
15.3.2007 21:11
Vsetci v tejto vetve prispevkov budu zajtra vymazani, zajtra rano o 7:30 budte pripraveni pri dverach s dokladmi pre urychlenie procesu vymazania.
Vasi deleteri.
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
15.3.2007 22:03
Vymazať?
Stlačte "Y" pre vymazanie Vašich deleterov.
Stlačte "N" pre urýchlené vymazanie Vašich deleterov.
|
|
trish
Od: trish
|
Pridané:
15.3.2007 22:08
Prispevok sa zmazal sam pre nevhodny a/alebo vulgarny obsah.
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
15.3.2007 23:25
___/\ /\____/\ /\_____________________________________
\/ \/
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
15.3.2007 23:25
Príspevok sa nemohol zmazať sám pre nehodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
16.3.2007 6:30
najtensi prispevok ...
|
|
:-)
Od: :-)
|
Pridané:
16.3.2007 20:12
Dsl.sk tvrdo potiera akykolvek prejav slobody slova, a s ustovou si mozete vytret p****!
To ste nevedeli? :-o
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
17.3.2007 10:43
Ustava bola zmazana pre nevhodny a/alebo vulgarny obsah.
|
|
omg
Od: omg
|
Pridané:
17.3.2007 10:53
Prispevok bol zmazany kvoli trapnosti predosleho prispevku.
|
|
evo
Od: evo
|
Pridané:
15.3.2007 16:18
heh, "mierne monopolne postavenie", ako uz mozu ziskat viac monopolne postavenie nez vlastnenim takmer vsetkych telefonnych liniek na slovensku?
|
|
Petki
Od: Petki
|
Pridané:
15.3.2007 16:23
ano, nijak, mas pravdu, holt, nasa legislativa im to dovolovala...
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
15.3.2007 16:25
a mierne monopolne spravanie ST...
mierne?
Kde ty zijes prosim ta???
|
|
Petki
Od: Petki
|
Pridané:
15.3.2007 16:28
ja neviem, zeby na Slovensku?? A inak, zasa na druhej strane, mame tu teraz uz troch mobilnych operatorov ktori su minimalne zdatnou konkurenciou v oblasti hlasovych sluzieb, na internet tu mame tiez dostatok konkurencie (vo vacsich mestach optiky, v mensich wifi, potom chello, wimax, mobilny internet...) takze ja si vazne nemyslim ze T-Com nas tu drzi vsetkych v nejakych opratach, kto chce, ma sposob ako sa mu vyhnut... a uz len z tohto titulu ho tazko nazvat absolutny monopol...
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
15.3.2007 20:04
tak to mas pravdu absolutny neni :)
|
|
indian
Od: indian
|
Pridané:
15.3.2007 17:47
Petki tvoje reči su grc !!!
|
|
Petki
Od: Petki
|
Pridané:
15.3.2007 18:06
nj, toto mam najradsej, proti mojim (logickym) argumentom nemas co povedat, tak aspon trepnes prve co ta napadne... aspon si to napisal kratko a nezatazoval si ostatnych tym ze to musia citat....
|
|
B4ndol3ro
Od: B4ndol3ro
|
Pridané:
15.3.2007 18:59
Ty prasivy zlty pes. Z akej rezervacie sa pripajas? Nechaj Petkiho na pokoji, lebo ti podpalim vigvam. Presne ako povedal Petki vyssie. Mas len plnu papulu prazdnych reci a nic konkretne. Si typicky polodebil.
|
|
Indiani
Od: Indiani
|
Pridané:
15.3.2007 19:28
Indiani su zlta rasa????
|
|
Taky indián
Od: Taky indián
|
Pridané:
15.3.2007 19:30
My sme rudokožci, t.j. červená rasa. Žltá rasa ťa robila.
|
|
Indiani
Od: Indiani
|
Pridané:
15.3.2007 19:40
Ja som len reagoval na prašivého žltého psa o príspevok vyššie
|
|
Taky indián
Od: Taky indián
|
Pridané:
15.3.2007 21:03
Sorry, ja som ten príspevok myslel na neho.
|
|
matto
Od: matto
|
Pridané:
15.3.2007 20:37
kedze urcite chodis maximalne na zakladnu skolu tak vypni pocitac a chod sa radsej ucit bude ti to prinosnejsie
|
|
_doom
Od: _doom
|
Pridané:
19.3.2007 8:39
Ano udialo sa to ich zasluhou ale az potom co z nas vyzmykali miliardy takze o com?
|
|
lolko
Od: lolko
|
Pridané:
15.3.2007 15:20
a ked sa povie SLOVANET tak co? skapes?
|
|
mcbaran
Od: mcbaran
|
Pridané:
15.3.2007 15:14
konečne ich to napadlo super ale mohli ste trošku viac pridať ale čo keď neprší aspoň kvapká
|
|
mumak
Od: mumak
|
Pridané:
15.3.2007 15:17
by som rad vedel ci sa bude zvysovat aj u dsl maxistudent, asi tazko, ze?
|
|
antoniuss
Od: antoniuss
|
Pridané:
15.3.2007 15:56
nie, nebude
|
|
hijo
Od: hijo
|
Pridané:
15.3.2007 16:17
Bohuzial len ministudent
|
|
:-D
Od: :-D
|
Pridané:
15.3.2007 15:20
chello sa dufam nenecha zahanbit... bral by som o 512 viac :)))
|
|
Karol
Od: Karol
|
Pridané:
15.3.2007 15:34
Podla diskusie na zive.sk udajne tento rok chello nebude zvysovat rychlosti vobec, pretoze expanduju do viacerych miest.
|
|
ri3o
Od: ri3o
|
Pridané:
15.3.2007 16:08
ja ze preto ze jar prisla skor
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
15.3.2007 16:18
Nemas pravdu
|
|
Karol
Od: Karol
|
Pridané:
15.3.2007 16:36
Mam chello a rad by som sa mylil. Tak ak mas nejake ine informacie, tak prezrad. Ja bohuzial nemam ziadne taketo kontakty v UPC.
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
15.3.2007 17:00
Vravim, ze sa mylis, rychlosti budú zvyšovať, prinajmenšom už len kvoli konkurencii.
|
|
:-D
Od: :-D
|
Pridané:
15.3.2007 16:23
mmm tak takym sposobom si prilis neudrzia starych zakaznikov... mne sice staci 2 Mb, ale aj by mohli zvysit... Asi si este teda rocik pockam... prezijem
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
15.3.2007 16:28
ST=slabota/drahota/nekvalita
CHELLO=slusnejsie/lacnejsie/klavitnejse ALE nie vsade :(
|
|
Petki
Od: Petki
|
Pridané:
15.3.2007 16:35
chello? Nemoznost pripojit pri normalnych programoch viac ako 1 PC? Dostupnost len v zopar mestach? technici ktory ked zbadaju na PC nainstalovany Linux tak cumia jak puky? Nie, dakujem, neprosim...
|
|
r3so
Od: r3so
|
Pridané:
15.3.2007 17:05
som nemozny ked mam doma na chelle pripojeny router? Nemozny si asi ty ked potrebujes aby ti technici nastavovali v linuxe siet, alebo co ta trapi. Bud v tvojom meste chello je, alebo nie je, tak tomu argumentu nerozumiem
|
|
mr.ch
Od: mr.ch
|
Pridané:
15.3.2007 17:21
ty vole... sak router si vie hodit kazdy "curak" ale pozri sa do zmluvy, pokial mas cenovu ALTERNETIVU ku FLAT HOME od ST tak NESMIES pripojit viac ako 1 PC.. no a to ci je alebo nieje pripojenych viac PC ti viem bez problemov zistit.. tzn. predpokladam ze aj technik to vie zisit...
|
|
Petki
Od: Petki
|
Pridané:
15.3.2007 17:46
noo, ak to mas takto zapojene, tak vazne nemozny si, potom daj vediet ked ti dojde ze mas zaplatit ujmu UPCcku za dobu co si takto porusoval zmluvu. Router na sieti je totiz ta najvacsia lamerina, je nenapadny ako george bush na zraze sachoveho kruzku... ked uz, tak by som na koniec toho kabla napichol PC fungujuce ako server a az dalej riesil rozvod na ostatne PC... ale zistit ze to nepouzivas na jednom PC sa da tak ci tak, vzdy musis viac ci menej dufat len v to, ze sa im to nechce robit...
A ked nerozumies mojmu argumentu ze pri chelle sa da skor hovorit o NEdostupnosti ako dostupnosti, tak holt, vazne neviem co este povedat...
A inak dakujem ti ze sa tak staras co ma trapi, momentalne nastastie nic extra, najviac asi to, ze skoncilo SG1...
|
|
r3so
Od: r3so
|
Pridané:
15.3.2007 18:44
PC preklada adresy nejako "lepsie" ako moj router s BSD firmware a spotrebou 10W ?
"Router na sieti je totiz ta najvacsia lamerina"
ja ze ked uz mas ten linux tak sa tomu rozumies, ci ako spajas dve siete v roznych rozsahoch. To si asi myslel NAT, ale babke vedla v izbe nevadi ze nema verejnu IP.
Zistit sa to zo strany UPC da, nech to ale skusia postihovat , co vysudia a ten odlev zakaznikov k DSL. Teraz nehovorim ze Ferko napoji pol panelaku na linku a vybera po 50SK mesacne od susedov.
Jedine co som pochopil ze si z dediny a zavidis nam z mesta ze si mozeme uzivat CHELLO.
|
|
Petki
Od: Petki
|
Pridané:
15.3.2007 18:52
........ akoze najprv mi sa mi aj zdalo ze zacinas rozpravat celkom logicky, no ako vzdy, prvy dojem bol zasa mylny...
1, niesom z dediny, ale to ti je asi zbytocne vysvetlovat, pre teba je zrejme dedina vsetko mimo BA, pravdepodobne vsetko mimo petrzalky...
2, sam si povysenecky reagoval ze "ked uz mam ten linux" a ze si neviem sam zapojit chello => po pouziti minimalnej logiky by si prisiel nato ze k nemu pristup mam. Ale ver mi, vazne nemam zaujem. (a mimochodom ten technik sa k PC drbal zo svojej vlastnej iniciativy)
|
|
evo
Od: evo
|
Pridané:
15.3.2007 19:04
ked uz hovorite o tom linuxe, tak t-kom neni na tom vobec lepsie, aspon mam take skusenosti ze sa linuxu radsej ani nechytili, nie to este aby nastavovali ten ich super podporovany usb modem..
|
|
r3so
Od: r3so
|
Pridané:
15.3.2007 19:18
to som na konci napisal len aby si mal na co reagovat :D dokonca nie som ani z toho mesta co si napisal
|
|
Petki
Od: Petki
|
Pridané:
15.3.2007 19:23
no oki, aspon ze tak :P
Ako som inak nizsie napisal - navrhujem aby sme to nechali tak, nakolko navzajom sa nemame sancu presvedcit a hadat sa o tom kto je lepsi tiez ziaden zmysel nedava...
Jedine preco som sa do tejto diskusie pustal bolo to co som napisal uz v prvom prispevku - ma irituju ludia co vedia len bezdovodne nadavat na vsetko okolo nich (netvrdim ale ze medzi nich patris)
|
|
r1so
Od: r1so
|
Pridané:
15.3.2007 21:14
Vychodniar... to je este horsie.
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
15.3.2007 19:09
Je to staré, ale už tu párkrát určite boli nejaké postihy za nedodržanie zmluvy:
http://www.itel.sk/clanok.php?clanok_id=2818
|
|
lol2
Od: lol2
|
Pridané:
15.3.2007 17:09
A čo tak, Flat, neuplatnovanie FUP, pravidelne zvysovanie rychlosti, stabilita. Vsetko sa da, aj pripojit viac PC.
A na dostupnosť v mestach sa nestazuj. Zavedenie do celeho mesta tiez nie je zadarmo a všetko sa naraz nedá. To ze mas Linux je tvoja vec, podporuje predsa DHCP.
|
|
Petki
Od: Petki
|
Pridané:
15.3.2007 17:39
no dobre, hadat sa nemienim. Len teda - st rovnako zatial kazdy rok zvysil rychlosti (a podla tejto newsky to prave UPC tento rok nechysta...), ti co mate problemy so stabilitou - je mi to naozaj luto, ale neviem o com hovorite, v zivote som problemy s DSL ohladom stability nemal... za rok maximalne tak 1 vypadok (a netvrdte mi ze chello vypadky nema). A to ze sa da pripojit viac PC - ano, samozrejme, no je to prave pri najlacnejsich programoch porusenim zmluvy... (kamarat napriklad musel doplacat 12 mesiacov vyssi pausal lebo mu nato prisli...)
|
|
B4ndol3ro
Od: B4ndol3ro
|
Pridané:
15.3.2007 19:06
Petki doteraz som s tebou vzdy suhlasil, ale tu ti musim povedat, ze niesi jediny pouzivatel Dsl. (Nemozes teda hovorit o stabilite vseobecne, ale len za seba)Ked si nemal vypadky tak mas stastie. Ani ja som nemal asi tak rok. Ale v poslednom case sa to naozaj dost zhovadilo. Ale nieze by som nebol spokojny.
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
15.3.2007 19:11
Ja mám tak 1-2 výpadky za mesiac. A nielen v DSLke. Takže je to prijateľné.
|
|
Petki
Od: Petki
|
Pridané:
15.3.2007 19:20
ved ja viem, mozno to znie trosku ironicky, ale ja (nastastie) vazne s DSL problemy ohladom vypadkov nemam... rovnako sa nemozem stazovat ani na pingy na vsetky normalnejsie servre a rychlost je tiez stabilna (aj ked tych 128KBps to vacsinou niej)...
ale nisto, nema dalej zmysel sa hadat, proste zarytych odporcov ST ktorym sa na nom nepaci asi ani ich nazov nepresvedcim a mna nikto o tom, ze je to ten nahorsi internet provider tiez nikto nepresvedci, nakolko moje osobne skusenosti hovoria o niecom inom... (a to som DSLko a produkty ST "rozbiehal" uz na nejednom PC)
|
|
lol2
Od: lol2
|
Pridané:
15.3.2007 19:37
Ja nie som zarytý odporca DSL. Maj si co chces. Nevravim ze DSL je zle. Len si tu moc dehonestoval chello a chcel som pripomenúť, že keď mám na výber DSL alebo chello, viac sa mi vyplati chello. Mne je lúto napr. kamoša, čo má DATA 2000 a 2000 MB je dost málo na mesiac, nerátam víkendy. A ďalšia vec je agregácia u DSL pri FLATových programov. No flame.
|
|
Petki
Od: Petki
|
Pridané:
15.3.2007 19:49
nj, ja som zasa reagoval len tiez na "porovnanie" ST a UPC tvojou "prvou" verziou (tj uzivatel s nickom lol), ktory to tiez porovnaval dost subjektivne... kej, ja uz to nechavam plavat, nech kazdy pouziva co chce, aj tak mam najlepsie spomienky na dial-up a tahanie 100MB suboru cely den :)
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
15.3.2007 19:55
Presne, chello mam par mesiacov a ani jeden problem. Predtym som mal FLAT od ST a bol som spokojny, islo mi to asi 1100/300 aj pri agregacii 1:50 na rozdiel od chella kde to ide max 900, ale hold chello je o dost lacnejsie. Mojbrat ma 4G a 2GB limit pri 1024, za 2 dni mu ho miniem. :P
|
|
matto
Od: matto
|
Pridané:
15.3.2007 21:00
mam dsl a mal som aj hosting u nich.. Dsl mozem len chvalit rychlost okolo 1600-1700kbps podla dsl.sk (oficialne 1536kbps) ale hosting to uz nikdy NIKDY viac nefungovalo to bolo to drahe a malo miesta atd... a este teraz 2 mesiace po zmene hostingu mame problemy s tym ze niekedy ich dns smeruju nasu domenu na byvali hosting ...
|
|
matto
Od: matto
|
Pridané:
15.3.2007 21:01
u T-comu
|
|
kypo
Od: kypo
|
Pridané:
15.3.2007 15:43
Plati to aj pre flatove programy?
Este ten zalostny upload by hlavne mohli zdvihnut...
|
|
---
Od: ---
|
Pridané:
15.3.2007 15:47
hura :), inak vsimli ste si na pokeci reklamu na vistu pri otvoreni rp?...opera mi to normalne blokla hned :))
|
|
SifoN
Od: SifoN
|
Pridané:
15.3.2007 15:59
No kluci ale to, ze upload ostava biednych 256kbps to je podla mna dost pruser :-/
|
|
SifoN
Od: SifoN
|
Pridané:
15.3.2007 16:02
Teda v mojom pripade 256kbps
|
|
dziny
Od: dziny
|
Pridané:
15.3.2007 19:49
Suhlas.... Viac by ma potesilo zvysenie uploadu, 256 is pathetic.
|
|
texasky
Od: texasky
|
Pridané:
15.3.2007 21:34
Upload zvysit nemozu, pretoze DSLAMy sa chytaju na 3 mbps down a 512 kbps up, cize viac ako 512 kbps upload tam pustit nemozu a keby zvysili upload nizkym programom a vyssie by nechali a navyse by boli rovnake.
Takze dovod je jasny a velmi prozaicky.
|
|
xapoh
Od: xapoh
|
Pridané:
15.3.2007 16:04
Preco seci nadavaju na ST lebo sa kaslu na zakaznikov. Faktury posielaju uz pred zapojenim a po odpojeni ties
asi tak.. a je to monopol...
|
|
Zas ja
Od: Zas ja
|
Pridané:
15.3.2007 16:15
ukaz mi jednu firmu ktora to moze robit a nerobi. A uprimne - ty keby si mal tu moznost, bol na ich mieste, bol by si tym najspravodlivejsim a najcestnejsim clovekom a staral by si sa o svojich zakaznikov este aj pri sexe so svojou zenou? No ja nie, ver mi a ak ty povies ze ano, tak rozdiel medzi nami je len v tom, ze ja som si to priznal...
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
15.3.2007 16:29
O to nejde,ze oni kaslu na zakaznikov, oni sa na nich rovno veseru a totalne su na haku.
Ide o to aspon si udrzat formalnu slusnost, a to v ST nenajdes
|
|
lordiceman
Od: lordiceman
|
Pridané:
16.3.2007 12:59
jj, ked ti nefunguje net a technik si skontroluje zariadenia az po tvoj modem a povie ze je to v poriadku a pri tom nie je, lebo ti to stale neslape a ty nie si technik z ST tak co teraz... vyjazd technika ta vyjde na nejakych 2000 + nejake bubaky za kazdu hodinu... proste parada
|
|
Mirec
Od: Mirec
|
Pridané:
16.3.2007 23:17
v tom máš pravdu slušnosť od ST je asi tak zdialená če kím sa ony rozhíbu prejdo aj 2 storočia
|
|
smile
Od: smile
|
Pridané:
15.3.2007 16:19
MAAAAAALLLLLOOOOOOOOOO k downloadu
a upload.. to uz nemam slov...
|
|
Mato
Od: Mato
|
Pridané:
15.3.2007 16:30
upload je bieda, to uz GPRS mam rychlejsie
|
|
evo
Od: evo
|
Pridané:
15.3.2007 16:20
len aby to nebol daky prvoaprilovy zart od t-komu ;)
|
|
ove
Od: ove
|
Pridané:
15.3.2007 16:34
tak to by bola ina haluz :)
|
|
mrt
Od: mrt
|
Pridané:
15.3.2007 16:26
Zvýšenie o 512 Kb/s? To má byť to ich \"výrazné zvyšovanie\"? Veď je to na smiech. Čakal som, že zdvihnú aspoň o tisíc...
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
15.3.2007 16:30
ale kapacity nechaju tak a este aby agregaciu zvysili, no to bude
|
|
Petki
Od: Petki
|
Pridané:
15.3.2007 16:33
nazvy su vzdy len produktom marketingovych oddeleni :P
A o viac to podla mna nezdvihli hlavne preto ze vacsina domovych zakaznikov pouziva tie ich dodavane modemy (Vigor a Micronet) ktore zvladaju maximalne 3mbit/s, ktory uz teda "vdaka" tomuto zvyseniu maju v ponuke. Takze by sa realne mohlo stat ze by im tam vyvolavali nespokojni ludia ze preco im sa to nezvysilo... to by nevyhnutne viedlo bud k nutnosti im poskytnut novy (co by ich stalo kese) alebo poslaniu zakaznika do prdele (z coho by zasa vznikly dalsi zaryty antiST, vid vyssie...)
|
|
lolol
Od: lolol
|
Pridané:
15.3.2007 16:34
ano ale co o rok?
ak ich modemy nebudu stihat?
|
|
Petki
Od: Petki
|
Pridané:
15.3.2007 16:42
o rok tu zevraj uz chcu mat ADSL 2, s ktorym automaticky budu musiet prist nove modemy, takze to asi poriesia spolu...
|
|
ONeil
Od: ONeil
|
Pridané:
15.3.2007 16:44
Tieto modemy zvladaju 8 mbit. Takze klud.
|
|
matto
Od: matto
|
Pridané:
15.3.2007 21:04
moj od T-comu len 3Mbps po zvyseni budem mat 2Mbps takze este dva roky mozu zvysovat :D
|
|
piMBUS
Od: piMBUS
|
Pridané:
15.3.2007 21:03
vsetky modemy zvladaju 8Mbit ALE momentalna technologia ktoru ST pouziva umoznuje max 3Mbit
|
|
PIPIKbus
Od: PIPIKbus
|
Pridané:
15.3.2007 21:43
Presne tak, modemy bez problemov zvladaju 8 mbps uz oddavna, to DSLAMy v ustredniach nezvladaju a vymenit tie (ak nepouzivaju nie su modularne alebo sa nejako lahko nedaju upgradnut) by bolo drahsie nez nejaky modemy...
Taktiez linky 8 mbps je dosiahnutelnych len na kratku vzdialenost, u nas by sa na nasich linkach tusim malo dat pouzivat 4 mbps...
|
|
antoniuss
Od: antoniuss
|
Pridané:
17.3.2007 0:32
neboj vacsina deslamov zvlada bez problemov 8 samo tak do 3km a 16 dalsie deslamy tak do 2km, tak o deslamy sa neboj:)
|
|
Adam
Od: Adam
|
Pridané:
15.3.2007 16:32
Ja si chcem dat DSlko co najskor, kvoli jednej veci, ale zase nikdy by so si DSL nedaval ako primarny net, sice je to velmi dikutabilne...
Ak je to VELKE jak ST tak vypadky by nemali byt take velke ako u malickych providerov co robia dvaja-traja, ale mne sa stalo ze mi 2 mesiace neslo DSL, no holt smola
|
|
evo
Od: evo
|
Pridané:
15.3.2007 16:41
vsade pobezi reklama za zvysuju rychlost, a iba tak nenapadne sa zmeni agregacia na 1:75 :D
zase iba reklama co nalaka ludi co tomu nerozumeju.. rychlost uploadu, agregacia 1:55, ved to je smiesne.. to si uz radsej zostanem pri mojej wifi 768/768kbit bez agregacie
|
|
xxx
Od: xxx
|
Pridané:
15.3.2007 17:31
pocitil si agregaciu v t-come viac ako 1:2 a aj to len par hodin? Mne sa to este nestalo. Tych 1:55 je zaklinadlo ,ktore zatial nepouzili.
|
|
evo
Od: evo
|
Pridané:
15.3.2007 19:08
zalezi od lokality, tiez cim dalej tym to bude vyraznejsie (zvysovanie rychlosti aj poctu uzivatelov)..
|
|
killer
Od: killer
|
Pridané:
16.3.2007 5:23
Pekna blbost. Agregacia je globalna pre cele slovensko na jednom jedinom mieste, takze zabudni na husto a riedko obyvane oblasti.
|
|
lordiceman
Od: lordiceman
|
Pridané:
16.3.2007 13:04
nie je pravda, tam kde ja byvam dsl ide rozne podla oblasti
|
|
Hando
Od: Hando
|
Pridané:
19.3.2007 11:56
1:2 agregacia?aj to je vela tolko som ani nemal.
|
|
student
Od: student
|
Pridané:
15.3.2007 17:01
ja mam Maxi študent štatom dotovaný a je pravda že na začiatku to šlo na p....(čo sa týka víkendov)pre normal ludí kerí len surfujú pohoda ale keďže som hrával CS tak to bolo dosť LoW ale teraz je to už celkom oK x_O , aj keď za tie peniaze majú inde lepšie pripojenie !!!!!!!! ... ten rok ešte vydržím ..
|
|
MarTTin
Od: MarTTin
|
Pridané:
15.3.2007 21:09
By ich to asi zabilo keby zvýšili z 512 kbit/s na 1024 kbit/s.
Aj keby to zvýšili na 1024 kbit/s tak by to bol najpomalší program v ich ponuke.
|
|
Ivvan
Od: Ivvan
|
Pridané:
15.3.2007 21:44
Mas doma DSL? Ak hej tak sa skus pozriet akou rychlostou sa ti pripaja k DSLAMu a skus porozmyslat ako by zvysili najvyssi program. Ak nemas, tak neviem co ta to tak trapi.
|
|
MarTTin
Od: MarTTin
|
Pridané:
15.3.2007 22:31
Ja by som len chcel aby zvýšili každému + 512 kbit/s.
Nie ako teraz že Internet maxi študent je jediný program pri ktorom sa rýchlosť nebude zvyšovať.
|
|
Iv@n
Od: Iv@n
|
Pridané:
15.3.2007 18:39
Nechápem neviem akú mám agregáciu či 1:50 alebo 1:55 neviem či sa to zvyšovalo ale net ide v pohode však mám Flat 1024/256 kbps t.j. 128 kB/s / 32 kB/s a ide mi 140 kB/s download z rapidshare.com a upload 33 kB/s tak neviem čo to máte Vy to sú tie shit 600ky? Modem je Vigor318... :) (kvalita jak *)
|
|
Ivico
Od: Ivico
|
Pridané:
15.3.2007 19:16
Aktualizácie: Ako informovala tlačová správa T-Comu, zdvihnú sa aj všetky rýchlosti paušálov a balíčkov - z pôvodného i novšieho portfólia, a to vrátane Magia. Rýchlosti sa začnú upravovať 1. apríla 2007 a zvyšovanie bude postupne realizované v priebehu apríla. Agregačné pomery sa podľa našich informácií nemenia, taktiež sa nezavádza FUP.
|
|
MarTTin
Od: MarTTin
|
Pridané:
15.3.2007 21:17
Zvyšovanie sa žiaľ netýka programu Internet Maxi Študent, ktorý bol poskytovaný pri využití štátnej dotácie. Jeho rýchlosť je naďalej 512/128 kbps.
link:
http://www.zive.sk/h/Bleskovky/AR.asp?ARI=121601
|
|
Tkom
Od: Tkom
|
Pridané:
15.3.2007 22:08
Od 2.apríla 2007 sme bohužial nútení pristúpiť na zníženie rýchlosti programu Internet Maxi študent z Pôvodných 512/128 na 56/56. Ďakujeme Vám za prejavenú dôveru.
Váš internetový provaj(o)der
|
|
INTEL
Od: INTEL
|
Pridané:
15.3.2007 22:36
ja mam tiež Internet Maxi Študent, s 512, prečo nemôžem prejsť na iny program ja už to ten rok nevidržim, s tou 2 ročnou viazanostou je to na nervi
|
|
tcom
Od: tcom
|
Pridané:
15.3.2007 23:28
lebo to máte zadarmo.
Váš Tcom.
|
|
INTEL
Od: INTEL
|
Pridané:
16.3.2007 14:17
čo je zadarmo
|
|
MarTTin
Od: MarTTin
|
Pridané:
16.3.2007 14:17
Určite to nemáme zadarmo!!!!!
Mesačne platím 500 Sk za internet a 300 Sk za telefón ktorý vôbec nepotrebujem.
|
|
prďoš
Od: prďoš
|
Pridané:
15.3.2007 19:28
Ja mám za 600 Sk/mesiac 10 Mbit upload + download...keď toto bude poskytovať ST tak potom to bude úspech.
|
|
Petki
Od: Petki
|
Pridané:
15.3.2007 19:50
.....
|
|
lol
Od: lol
|
Pridané:
15.3.2007 20:03
ST to nebude mat nikdy :))
Dovtedy bude konec sveta
|
|
mesiac 10 Mbit upload + download
Od: mesiac 10 Mbit upload + download
|
Pridané:
15.3.2007 20:56
napis isp+conect
|
|
matto
Od: matto
|
Pridané:
15.3.2007 21:10
si zver uznavame ta a klanieme sa pred tebou 8-x
|
|
pasdwqwqrqwea
Od: pasdwqwqrqwea
|
Pridané:
15.3.2007 21:48
A ked ty si zozenies taky internet v mensom meste tak si kuzelnik. Pochop ze DSL ma celorepublikove pokrytie (tym nemyslim 100%, ale ze je aj v malych mestach az dedinach) a aby toto mohli poskytovat, tak by museli mat 1 tbps linku krizom cez SR.
Sa zobud, SR nekonci za Petrzalkou drbko.
|
|
Mirec
Od: Mirec
|
Pridané:
16.3.2007 23:35
musím ta opravzt DSL je len 70% pokrití slovenska možno aj menej viem to od T -comu,vieš štatistika je jedna vec a skutočnost je druhá vec lenže ked máš okolo tvojho domu les mikrovlnka a podobné dovidenia! kablovka,Wimax ,satelit zabudni satelitné pripojenie Inštalácia 50000Sk a mesačne 5000Sk ca 512/512Kb
|
|
pato
Od: pato
|
Pridané:
15.3.2007 20:29
je mozne ze nieco tcom preraba? lebo 1024 mi slape momentalne asi tak 5x pomalsie...??
|
|
tomas
Od: tomas
|
Pridané:
15.3.2007 21:37
mne tiez ide 1024ka o polovicu pomalsie.. a to mam datovy program, cize garantovana rychlost.. ak sa to zajtra nezlepsi, tak im volam a zdrbem ich ako male decka..
|
|
steve
Od: steve
|
Pridané:
15.3.2007 23:02
si pusti iný merač rýchlosti napr zive.sk,DSL-server to má pošahané...dako...meria len polovicu alebo tretinu čo zive...si šetrí linky..alebo všetci naraz merajú a sa nestíha? :-)
|
|
antoniuss
Od: antoniuss
|
Pridané:
17.3.2007 0:37
precitaj si zmluvu poriadne, pri dsl nemas rychlost garantovanu, lebo to neumoznuje samotna technologia
|
|
luke
Od: luke
|
Pridané:
15.3.2007 21:09
super tesim sa.
|
|
tokamakmaster
Od: tokamakmaster
|
Pridané:
15.3.2007 21:54
rad by som sa zastal cloveka "petki" bo sa s nim stotoznujem...vsetky lamky co na to nadavaju takto bezargumentne a neopodstatnene ma fakt stvu, bo asi nevedia co to znamena pojem trhove hospodarstvo a nie je to len u nas, je to tak vsade a nie je to len o sluzbach ale aj o hardware a je to vcelku vsade...(od nVidie cez General Motors az po Libresse Invisible:) ) tak asi takto je to podla mna...trhova pozicia a rentabilita sa dosahuje mnozstvom zakaznikov ale je to stale trhovy mechanizmus a nie komici spred osemdesiatehodeviateho:)
zdravim vsetkych IT
PS. kto xce nech si kopne
|
|
eRED
Od: eRED
|
Pridané:
15.3.2007 22:56
ja mam tez 128 kb/s a kludne mi to taha 140-150 a vypadky mam raz za uhorsky rok .. neviem co tu kazdy druhy brese na ST. hamba vam...ini maju nejakeho mestskeho providera s obrovskymi stratami pakiet a ty uz maju preco nadavat... a to ze su ceny ake su tak bohuzial sme na slovensku... mozno aj tu raz bude Vdsl2 za rozumne ceny :):):)
|
|
SifoN
Od: SifoN
|
Pridané:
16.3.2007 8:12
No keby som mal 128kb/s tak si rovno slahnem z okna :-D alebo je to myslene ako kilobajt(kB)? :P
|
|
Lotar
Od: Lotar
|
Pridané:
16.3.2007 14:47
Nie pakiet ale paketov a nie VDSL2 ale DSL2 resp. DSL+.
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
15.3.2007 23:17
HIP HIP HURAAAA KONECNE
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
15.3.2007 23:26
THRILER servus potrebujem neco od teba, dam ti moje ICQ ale ho zakryptujem... AK si cital knihu DIGITALNA PEVNOST od Dana Browna, tak strana 23.... tam je navod ako ho odkryptujes. MOJE ZAKRYPTOVANE ICQ je:205584100..... maju tu knihu v kazdom knihkupectve DIKY OZVI SA CO NAJSKOR...
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
15.3.2007 23:32
Digitálnu pevnosť som čítal, dobrá vec, odporúčam každému(aj nie ITčkárovi).
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
16.3.2007 16:04
M3G daj icq zasifrovane tym istym sposobom :D
|
|
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
16.3.2007 18:23
Aj by som dal, ale nemám ICQ :D
|
|
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
16.3.2007 19:05
a co mas?
|
|
jano
Od: jano
|
Pridané:
16.3.2007 1:00
ja mam bytovu linku aj mne to zvisia o polovicu? dakujem
|
|
morgun
Od: morgun
|
Pridané:
16.3.2007 6:55
To by aj chello mohlo zvysit dynamicka IP je velka vyhoda, tak snad to nejak dobehnu... Nech je to aspon porovnatelne
|
|
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
16.3.2007 8:30
Co tym myslis? Mne sa IP menila na DSL a meni sa aj na chelle par krat za tyzden.
|
|
to sifon
Od: to sifon
|
Pridané:
16.3.2007 9:45
jasne ze kB omg ved ST ani nema DSL na 128 kbit noob
|
|
niio
Od: niio
|
Pridané:
16.3.2007 10:25
A CO MAGIO A ADSL2? BUDE SA AJ TAM ZVYSOVAT RYCHLOST?
|
|
antoniuss
Od: antoniuss
|
Pridané:
17.3.2007 0:34
ano bude
|
|
patro
Od: patro
|
Pridané:
16.3.2007 11:34
a čo s nedotovanim internetom maxi student??
|
|
eRED
Od: eRED
|
Pridané:
16.3.2007 15:26
lothar to skadial beries take kecy ze DSL+ ci co sa spamataj chlapce...Vdsl2 = Very High Speed Digital Subscriber Line 2 takze tu netrep laskavo einsteine! a stymy paketami nauc sa po slovensky ty LAMA
|
|
Lotar
Od: Lotar
|
Pridané:
17.3.2007 20:56
Po slovensky by si sa mal radšej naučiť ty. Zvyšok tvojej reakcie je písaný tak, že sa naňho ani neoplatí reagovať - je to len diskusia, tak by si si láskavo mohol odpustiť invektíva.
|
|
patro
Od: patro
|
Pridané:
16.3.2007 18:08
bude sa zvyšovať rýchlosť aj na nedotovaný Internet maxi student?? prosm odpoved
|
|
antoniuss
Od: antoniuss
|
Pridané:
17.3.2007 0:33
citaj poriadne a budes vediet, nie nebude
|
|
Borco
Od: Borco
|
Pridané:
16.3.2007 21:20
chlapi..chcem si nieco uistit.....ked mam net od Slovanetu tak sa mi rychlost zvysi tiez nie? pls odpoved
|
|
Miro
Od: Miro
|
Pridané:
16.3.2007 23:29
zvysi, ale nie priamo tym, ze ju zvysi T-com, ale nepriamo preto ze Slovanet musi zakonite zareagovat a dorovnat rychlosti, inak by k nim uz nikto nesiel. Sleduj ich stranku, urcite sa to tam co nevidiet objavi.
|
|
Mirec
Od: Mirec
|
Pridané:
16.3.2007 23:26
Na miesto aby sa T- com stalal o budúcich zákazíkov radšej zvýši rýchlost ! aj tak neviem načo sa T -com tlačí tam kde je Chello, optika ,wifi a podobné rýchle nety ,čo nebuduje siete nam kde ešte nieje žiadny stabylné pripojenie (tím nemyslím vitáčaný net) už by sa mali spametat,T -com jeho sláva je už dávo v kíbli
|
|
lolko
Od: lolko
|
Pridané:
17.3.2007 10:57
Ty by si mal uzakonit spisovnu slovencinu.
|
|
Palomíno
Od: Palomíno
|
Pridané:
17.3.2007 9:53
A tvoj pravopis tiež!!!
|
|
cello
Od: cello
|
Pridané:
17.3.2007 10:57
chlapci pozor uz teda budete stracat len 512KB/s a dakych 15-20ms ping na chello easy 2MB , ktore je v akcii za 798sk na rok + 40stanic k tomu
Nasere ze :-))))))
|
|
4JOKE
Od: 4JOKE
|
Pridané:
17.3.2007 12:51
...asi si sa kruto sekol, chello easy je 1MB...
...zrejme si myslel Chello Light pri 2 rocnej viazanosti ;)
|
|
sorac
Od: sorac
|
Pridané:
17.3.2007 23:07
jasne, chello light, ale pri 1 rocnej viazanosti sorry
|
|
General
Od: General
|
Pridané:
18.3.2007 10:14
Ja mám Chello 8mbit za 0,- Sk mesačne (prepláca mi ho moja firma)
Nasere že :-))))))
|
|
Xmen
Od: Xmen
|
Pridané:
18.3.2007 14:18
nj ... nasere
ale stavim sa ze tvoj sef si prdel nemusi vytierat :-D
|
|
"o"
Od: "o"
|
Pridané:
18.3.2007 9:14
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 1455.9 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 182.0 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
takto chodi wifi na dedine za 350 s dph jebem na vas st.
a nebudem tu citat picoviny idem radsej robit do zahrady
|
|
GAMEBL3R
Od: GAMEBL3R
|
Pridané:
18.3.2007 14:15
hmmmm :-D pravy s3dl4k
som zvedavy ake mas pingy .... 300 ? 400 ? :-D wifi je napi**
|
|
Ivkopivko
Od: Ivkopivko
|
Pridané:
18.3.2007 15:23
Dlho som sa nezasmial na komente tuná , ale toto ma dostalo =D
|
|
Kryptor
Od: Kryptor
|
Pridané:
18.3.2007 10:24
pane bože len dufam ze to čitaju aj ludia zo ST to je ich rapidne zvyšovanie? zase len o 512Kb/s ved to je nasmiech :D
|
|
Ivkopivko
Od: Ivkopivko
|
Pridané:
18.3.2007 15:13
Zdravíčko, neviete ako je to s agregáciou u ST ? .. viem že je to pomer 1:55 ... zaujíma ma že ked napríklad v našom meste má dalšich 54 ludí DSL , a treba všetci v nedelu večer stahujú a používajú net klesne rýchlost na 1536/55 = 27,9Kb/s ... ako funguje tá agregácia ?
|
|
kveri
Od: kveri
|
Pridané:
19.3.2007 22:06
nie je presne stanovene ako funguje agregacia, tam je pohyblivy koeficient v zavislosti od casu a ci je sviatok alebo nie. Cez pracovny den okolo 19:00 je to tak, ze ked taha naplno 9 ludi okolo Teba tak sa Ti rychlost nemeni a potom kazdym dalsim sa meni tak, ze sucet Tvojej rychlosti a vsetkych ostatnych 10tich musi byt Tvoja rychlost*10, cize inak povedane Tvoja rychlost bude 10/11tin Tvojej povodnej rychlosti ked naplno zacne tahat 10 ludi okolo Teba. Ak by okolo Teba tahalo napr 20 ludi, tak rychlost vsetkych dokopy by bola rychlost*12 teda Tvoja rychlost*10/20 a to uz mas rapidny pokles, ked bude tahat 55 ludi tak 10/55 Tvojej rychlosti dostanes teoreticke maximum. Samozrejme sem tam to skoci aj na vyssie a na nizsie hodnoty. Pri nete 1024kbps je to 186kbps co je asi 23KBps cize dost malo ;)
|
|
misokgb
Od: misokgb
|
Pridané:
18.3.2007 20:07
Rýchlosť Vašeho pripojenia je 1361.4 Kbps (Kilobitov za sekundu) alebo tiež 170.2 KB/sec (Kilobytov za sekundu).
Takto chodi WiFi na dedine za 300Sk mesacne s DPH a to este sused taha porno. Kable sux :D
|
|
Axwell
Od: Axwell
|
Pridané:
19.3.2007 15:04
Wi-Fi je najlepsie na Slovensku :-)) a to pre vsetkych ludi lebo je vsade,lacny atd. Ja mam 512/128 a to mi ide uz rok a som spokojni ping max do 10ms niekedy aj 2-3ms mam ping rychlost stabilna.P2P na plno slape a vsetko ide jak ma nechodia mi vobec ziadne faktury len adminovi posielam peniaze a aj ked mam s niecim problem to fakt malokedy tak pomoze a to hned sme wifi siet dost velka mame velke pokritie na juhu slovenska a som rad ze mozem mat Wi-Fi lebo sa to da robit poriadne vela veci a netreba mat ziadne posrate modemy... Predtym som mal od ST Dial-up tak to bolo na plakanie a viete kolko som platil ? prvy mesiac 2700sk a
|
|
Axwell
Od: Axwell
|
Pridané:
19.3.2007 15:04
pokracovanie ->>> potom kazdy mesiac okolo 1500 - 2000sk a bola to hrozna rychlost 2-3kb/s ale myslim a to je iste ze do buducna bude u nas najviac rozsirena optika a opticke linky lebo maju velku buducnost a daju sa s nimi robit vselijake veci nemyslim len net... Tak na zaver tolko ze ak chcete niekto net rychly,lacny a rychle vybaveni tak dajte si Wi-Fi ale ak je u vas viac tak si to porovnajte ktory je najlepsi a ked je u vas uz optika tak dajte optiku ale nie od st tak tolko chcem povedat. :-)
|
|
kveri
Od: kveri
|
Pridané:
19.3.2007 21:59
ja mam 1Gbit od sixu, poznate VNET?
|
|
barnie
Od: barnie
|
Pridané:
20.3.2007 22:42
Neviete ci bude zvysovat rychlost aj GTS-Nextra?
|
|
---
Od: ---
|
Pridané:
31.3.2007 15:58
O polnoci to tu je ! ;-)
|