| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
m6r3k
Od: m6r3k
|
Pridané:
2.3.2007 9:19
len pekne nech platia
|
| |
chudak
Od: chudak
|
Pridané:
2.3.2007 9:28
...nemam na teba slov.
|
| |
---
Od: ---
|
Pridané:
2.3.2007 11:09
a co ti na tom prispevku vadi? Ze niekto zneuziva svoje postavenie ,ti vyhovuje? Ked sa nevedia na trhu spravat nech platia pokuty.
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
2.3.2007 13:01
no, ono ako to pisete pekne ale znie to asi takto:
skvele, tak im treba, nech len platime
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
2.3.2007 13:49
Presne, Vienna bude potom stat v europe 40 tisic. :P
|
| |
h5n1
Od: h5n1
|
Pridané:
2.3.2007 15:25
keby aspon unia investovala tieto prostriedky na vysoke skoly / vyvoj . . . lebo tie peniaze su len od ludi co si produkty od MS zakupili, tak nech je aspon z toho nejaky uzitok . . . lebo potom si to MS urcite bude kompenzovat na cenach produktov a sme tam de sme boli . . . .
|
| |
kali
Od: kali
|
Pridané:
3.3.2007 18:38
Presne tak!!!! Ja uz som do MS investoval dost penazi... jediny kto to zaplati su koncovi uzivatelia OS Windows (tam si mozu prihodit 300 skk na licenciu).
|
| |
Peto_MiG
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
5.3.2007 8:21
To je pravda, peniaze by mali obratom ist do vyvoja konkurencnych otvorenych technologii, napr. OpenOffice.org, Mozilla apod. Microsoft by potom rychlo omrzelo, ze cez pokuty financuje svojich konkurentov. Pouzivatelia by dostali tym lepsiu bezplatnu nahradu, cim viac penazi by sa do vyvoja investovalo.
|
| |
jake
Od: jake
|
Pridané:
2.3.2007 21:33
sorry, ale mnoho uzivatelov je rado, ze ma k windowsu media player, najme ti ktori nemaju moznost si ho stiahnut z internetu, fakt mam rad takych KOKOTOV ako si ty, ty prijebanec
|
| |
piXus
Od: piXus
|
Pridané:
2.3.2007 22:21
skoda rozvracat tvoje "nazory",
ty si tiez taky expert do vsetkeho, myslim ze ty by si sa nazval prihodnejsimi a expresivnejsimi slovami.
|
| |
krychle
Od: krychle
|
Pridané:
3.3.2007 13:40
si debil, co to cele nechape, nejde o to ze tam je MP alebo messenger, alebo defender ci jaka magorina, ide o to, ze to odtial nevies dostat prec, ked chces pouzouzivat inu appl, tak sa ten tvorca musi inak zapotit aby to islo, vacsinou tie appl od MS nedosahuju kvalit inych vyrobcov/tvorcov, prikladom su antiviry a antispyware programy....
nech si tam maju aj zelene z ruzovim, ked to budem moct odinstalovat., kazdy dodava ku softu ine aplikacie, ale mozes ich kludne odstranit, tvorca ma vzdy poriadnu specifikaciu/dokumentaciu k rozhraniu z ktorym pracuje, MS si toto chrani, pripadne nedava dostatocne informacie, preto MS plati pokuty, nie za soft ale za svoje spravanie ...
|
| |
vrt
Od: vrt
|
Pridané:
4.3.2007 14:19
si dalsi nevychovany adolescent bojujuci s akne buriacimi sa hormonmi a mas problem so sebadoverov?
velmi zaujimavy sposob ako si vsetky svoje mindraky vyriesit urazanim ludi ktorych nepoznas.
tu ide len o to, aby ms nepredinstalovaval svoje aplikacie, alebo nech da uzivatelom na vyber, ci si ich chcu nainstalovat alebo nie. tym, ze ms pridava do systemu svoje aplikacie(mam na mysli napr media player), zneuziva svoje postavenie a o to tu ide. nic viac, nic menej.
|
| |
Od:
|
Pridané:
4.3.2007 15:51
neviem či je toto práve ten problém, krychle (hneď nad tebou) to povedal inak a v princípe správnejšie. Nechcem reagovať len na teba, ale aj na iných čo sa sťažujú na to, že s windowsom sa nainštalujú aj iné aplikácie ako IE a WMP. Sú to aplikácie, ktorým sa bežný užívateľ iba poteší keď ich tam zbadá, lebo jeho systém tým získava hneď aspoň základnú (bez nových kodekov aj obmedzenú-ale mp3 a cd prehráš vždy) funkčnosť, ale aj tak je to lepšie ako nič. Keby to tam nebolo tak si ťažko stiahneš z netu dáku alternatívu, lebo by sa ti dosť ťažko hľadalo. (dĺžka komentára obmedzená, preto ešte pridávam pod...)
|
| |
Od:
|
Pridané:
4.3.2007 15:51
Naviac sa mi to zdá ako dvojitý meter na windows a všetko ostatné keď si inštaluješ (napr.) linux tak sa ti tiež nainštalujú základné aplikácie ( s tým rozdielom, že nie vždy máš aspoň dáke kodeky a často bez netu neprehráš prakticky nič) ako napr firefox, open office... ale na tieto linuxové (niekedy aj komerčné) distribúcie nikto nepoľuje a pritom je to v princípe to isté, až na to, že MS pridáva vlastné produkty, ktoré sa úplne prirozdene snaží presadiť, keďže sú poskytované zdarma a ich vývoj tiež čo to stál, kým do linuxu sa pridávajú zväčša open source aplikácie.
|
| |
Peto_MiG
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
5.3.2007 8:18
Je v tom najmenej 5 podstatnych rozdielov:
1, Linux nema monopolne postavenie na trhu
2, Linux nezneuziva monopolne postavenie na trhu
3, API a komunikacne protokoly Linuxu su verejne zname, dostupne, dokumentovane a vacsinou priamo podoprete medzinarodnymi standardami
4, Linux nikoho neohrozuje patentovymi zalobami
5, Keby raz teoreticky mal Linux veduce postavenie na trhu, tak ho z principu nemoze zneuzit, lebo nepatri ziadnej konkretnej firme a licencia GPL zarucuje plnu slobodu pouzivatela. Mozes si zvolit distribuciu ktoru chces alebo si urobit vlastnu (su na to celkom pohodlne nastroje).
|
| |
$amo
Od: $amo
|
Pridané:
2.3.2007 15:06
A čie myslíš, že sú to peniaze? Peniaze ľudí, ktorí si kúpia Windows a notebooky a PC s predinštalovaným Windowsom. Čím vyššie pokuty dostanú, tým drahšie budú ich produkty. A to cenové navýšenie sa dotkne väčšiny ľudí, ktorý používajú PC, nie len tých, ktorí si kúpia originál Windows
|
| |
piXus
Od: piXus
|
Pridané:
2.3.2007 22:28
Ale konkurencia zasa tlaci ceny dolu. Nehovorim teraz priamo o konkurencii k windowsu, ale k programom vyuzivajucim tie spominane casti jeho API .
|
| |
rch
Od: rch
|
Pridané:
2.3.2007 21:05
Ty s prepáčením magor, produkty MS už teraz stoja v Európe dvakrát toľko, čo v USA. To tu predtým nebolo!
Sa zamysli predtým, než napíšeš takú sprostosť.
A takíto prvoplánoví ľudia potom volia Fica...
|
| |
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
3.3.2007 12:30
sa stavim, ze si bol tiez jednym s prvych co tu pindali prednedavnom na vysoke ceny Windows v Europe ...
|
| |
Mill
Od: Mill
|
Pridané:
2.3.2007 9:28
Ked Bill nechce platit, nech necaka ze ja za win zaplatim.
|
| |
miu
Od: miu
|
Pridané:
2.3.2007 10:05
za poslednu dobu som sa na tomto komentare najviac pobavil :)
|
| |
hotdog
Od: hotdog
|
Pridané:
2.3.2007 11:29
presne. si ma rozosmial :D ale mas pravdu
|
| |
Mums
Od: Mums
|
Pridané:
2.3.2007 12:23
Ktory debil by si kupoval win? 8D
|
| |
kali
Od: kali
|
Pridané:
3.3.2007 18:40
Aj TY si ho raz kupis :)))) Daj na moje slova....
|
| |
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
2.3.2007 12:53
tak ja dufam ze nezaplati, aby som sa necitil previnilo
|
| |
piXus
Od: piXus
|
Pridané:
2.3.2007 22:29
lol :)
|
| |
Montano
Od: Montano
|
Pridané:
2.3.2007 12:54
tak ja dufam ze nezaplati, aby som sa necitil previnilo
|
| |
jake
Od: jake
|
Pridané:
2.3.2007 21:35
ach dalsi kus kokota
|
| |
lol
Od: lol
|
Pridané:
2.3.2007 10:06
Microsoft je pre nich zlata bana :D
|
| |
mthv
Od: mthv
|
Pridané:
2.3.2007 10:14
skorej ludia co platia za takyto software su pre nich zlata bana
|
| |
boss
Od: boss
|
Pridané:
2.3.2007 12:06
kokot
|
| |
Ferko Mrkvička
Od: Ferko Mrkvička
|
Pridané:
2.3.2007 12:18
si ty a riadny !
|
| |
Deer Dance
Od: Deer Dance
|
Pridané:
2.3.2007 13:41
Pekne, len im dajte....
a si ludia nemysliste ze MS nevie co sa roby... typujem ze uz mal 6 studii a 10 odporucani ako sa spravat ohladom k EU..
kym ma zisk > pokuty tak nema co riesit...
ja by som im dal spatne az 1995 ale co budem troskarit... 1975
to mame 32 rokov 365 dni a 3 mil na den
32*365*3 = 35 miliard euro
co je tak prijem za 1 posledny rok...
tak si nemyslite ze ich august minuleho roku vystrasi... lepsie platit ako stratit postavenie na trhu..
|
| |
Kill Bill
Od: Kill Bill
|
Pridané:
2.3.2007 13:49
No pekne, nech len plati, svata pravda. Lebo to, co robi uz nema konca. Bodaj by platili este viac. A dufam, ze im o chvilu porusia niektore patenty, ktore akoze microsoft vymyslel. A fakt len debil si moze kupit win. O viste radsej ani nevravim, lebo tak nestabilny OS nemoze byt ani OS, to je ako pretaktovany procesor, co obcas slape dobre a inokedy seka, respektive pada. Existuje kopa OS, ktore su mozno omnoho lepsie ako win. Ked ide o to, ze nadavam tym, co platia, ja osobne teraz pozuvaim system od MS za 20 tisic s tym, ze ten trial, ktory je na 180 dni uz ide asi dva roky, aktivovane prave cez trial kluc, ktory mi MS zaslal. Takze nemam dovod kupovat win. Aj sekretarke sa lepsie robi v linuxe, ked jej to tam das ako vo widlach, s ktorymi len problemy su. Niektore individua, ktore nemaju prehlad o situacii si tym padom nevsimam. Sa aspon trochu zamyslite.
|
| |
fú...
Od: fú...
|
Pridané:
2.3.2007 14:20
pôvodne som sa chcel zapojiť do tejto diskusie,ale už ma prešla chuť....takže som vlastne nič nepísal OK??...
|
| |
Keket
Od: Keket
|
Pridané:
2.3.2007 16:02
ty si riadny keket...inak ti vlastne ani nenadávam, ok?
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
2.3.2007 18:55
ani mne z vas nie je do smiechu, aby ste si nemysleli...
|
| |
xapoh
Od: xapoh
|
Pridané:
2.3.2007 21:04
Pome EU len zmikajme necj sa mame lepsie .. aj taknakoniec seci budu mat linux :DD
|
| |
jake
Od: jake
|
Pridané:
2.3.2007 21:37
linux je picovina na n-tu, vhodny akurat tak na servre, na bezne pouzivanie je uplne na kokot
|
| |
piXus
Od: piXus
|
Pridané:
2.3.2007 22:34
pocuj ty niesi hocijaky blbec, ze? zatial kazdy tvoj prispevok k tomuto clanku odhalil dalsie zakutia tvojej demencie.
urob ludom tu radost a prestrihni kabel od klavesnice.
|
| |
kaza
Od: kaza
|
Pridané:
3.3.2007 18:46
Linux funguje aj bez klavesnice... to nie je ako Windows, ze bez ALT+CTRL+DEL vsetky procesy spadnu a neuvolnia pamat :)) - co znamena ze to cele zatuhne... ale vsak sam vies z vlastnej skusenosti.
|
| |
Od:
|
Pridané:
4.3.2007 16:00
to je hlúposť, lebo mám xp a na tento komentár som vôbec nepotreboval klávesnicu, teda na bežné veci ako surfovanie a pod. je úplne nepotrebná. i keď to nie je pohodlné.
|
| |
Od:
|
Pridané:
4.3.2007 16:00
to je hlúposť, lebo mám xp a na tento komentár som vôbec nepotreboval klávesnicu, teda na bežné veci ako surfovanie a pod. je úplne nepotrebná. i keď to nie je pohodlné.
|
| |
tono
Od: tono
|
Pridané:
2.3.2007 23:45
ukludnite sa k comu by bol linux dobry nech napise vsetky body co na tom moze spravit potom nech napise win bodiky a porovna ms tak bude mat 300 nasobne viac vyhod ale vistu z hry vynechajme aj ked je linux dobry na servre mozem odprisahat ze msserverov je ovela viac vyuzivanych linux je pre debilkov co doma pisu domace ulohy a kreslia si a mozno s pokrocilym zazrakom vypocuju nejaku tu pesnicku na najnovsej zvukovej karte bohuzial taketo obmedzovanie by ma nebavilo tak zostanem pri ms a rad ich podporim ked vyjde vienna k clanku poviem tolko ze je to cele trapne
|
| |
Deer Dance
Od: Deer Dance
|
Pridané:
3.3.2007 2:13
to ze si nevies napisat vyhodi linuxu neznamena ze je to zly OS, ale ze o tom nic nevies... 300x viac my ass
a to ze o tom nic nevies a vyjadrujes sa, robi z teba kokota
|
| |
qwe
Od: qwe
|
Pridané:
4.3.2007 8:54
a ty ze nevies pisat. to tiez nic
|
| |
krychle
Od: krychle
|
Pridané:
3.3.2007 13:54
pre tych, co vravia, ze ceny v EU su vacsie aby zaplatili pokuty:
nech su, EU da MS pokutu za vysoke ceny, MS ich zvisi takto to pojde, do chvile kym to bude pre MS a hlavne uzivatelov neunosne, a vyseru sa na MS ... a pritom stacilo od MS tak malo ... MS si sam sere do huby a preco? lebo chudak (l)uzer si to necha, MS vie ze mu to prejde.
Casom to pojde tak, ze pocet uzivatelov MS bude klesat a aby sa udrzala schopnost MS byt "in" tak to bude stat sale viac a viac... sak vyvoj Visty stal kolko? 2.5 miliardy USD??? keby tu pokutu vrazili do toho produktu tak to aspon mohlo k niecomu byt ...
pre tych co pindaju na linux:
1. si myslim, ze to ani neskusili a za druhe, linux bol je a aj bude a stale lepsi, ide to pomaly ale iste ... takze cakajte rok, desat, sto potom to pride
2. nech si blbec pouziva win, linux je pre rozumnych ludi
|
| |
Mark
Od: Mark
|
Pridané:
3.3.2007 16:19
1) Ano, cas ukaze, ale ja to nevidim v prospech Linuxu. Zial proti Linuxu hraju faktory, ktore si ty nedokazes evidentne uvedomit, co vyplyva aj z tvojho slovnika.
2) Ak si uzivatel Linuxu, tak svojim prispevkom tento bod dementujes.
|
| |
Deer Dance
Od: Deer Dance
|
Pridané:
3.3.2007 17:52
"1) Zial proti Linuxu hraju faktory, ktore si ty nedokazes evidentne uvedomit, co vyplyva aj z tvojho slovnika."
chces my tuto vetu vysvetlit?
nedokaze si uvedomit faktory ktore hraju v neprospech linuxu.. a na toto si prisiel vdaka slovam ktore pouziva...???
neviem ale ludia co sa navazaju do linuxu su nejaky dementny...
(pouzivam XP btw)
|
| |
Mark
Od: Mark
|
Pridané:
4.3.2007 8:37
Prave myslim, ze je to naopak. Do Linuxu sa tu nikto nenavaza. Vsimni si, ze su to vacsinou, vravim vacsinou, uzivatelia Linuxu co sa navazaju do pouzivatelov Windowsu mysliac si, ze oni su nieco viac. Precitaj si vety toho usera na ktoreho som reagoval.
K tej vete co si mam vysvetlit....
Nebudem tu rozpisovat vyhody a nevyhody, tie su viac menej jasne a pre kazdeho su mozno trosku odlisne.
Co sa tyka jeho slovnika, tak ano, podla neho som usudil ze nejde zrovna o zdraveho a vyrovnaneho jedinca.
Ta tvoja posledna poznamka bola zodpovedana na zaciatku mojho prispevku.
|
| |
Deer Dance
Od: Deer Dance
|
Pridané:
3.3.2007 18:00
jezus takmer som zabudol na uchvatny 2. bod
2) Ak si uzivatel Linuxu, tak svojim prispevkom tento bod dementujes.
takze moznosti co chcel "Pan-Naozaj-mam-IQ-nad-70" povedat...
ak dany clovek pouziva Linux, tak tym co napisal vyvracia nejaky bod...
Tak ak som to pochopil spravne (co sa asi neda) tak ak pouziva linux tak svojim prispevkom vyvracia.... hmm ja vlastne som to nemohol pochopit... ah kaslat na neho...
|
| |
Mark
Od: Mark
|
Pridané:
4.3.2007 8:39
Vidim, ze ty IQ zrovna nekypis. Rap?
|
| |
Deer Dance
Od: Deer Dance
|
Pridané:
5.3.2007 13:06
mam dost IQ na to aby moje vety mali vyznam...
|
| |
3poD
Od: 3poD
|
Pridané:
3.3.2007 17:53
LOL.. to je sranda.. tieto hadky medzi zastancami Win a Linuxu :D:D.. kazda novinka o MS/Windowse sa zvrtne na diskusiu o tom ktory system je inteligentnejsi.. Takze sa radsej ani nebudem vyjadrovat.. len by som rad podotkol, ze by tu teraz neboli tieto hadky keby sa windows nedal kopirovat.. chcel by som potom vidiet kolko by bolo pouzivatelov win a kolko linuxu resp. ineho os.
|
| |
kali
Od: kali
|
Pridané:
3.3.2007 18:54
Jednu vec podotknem: skutocne kvalitny desktopovy soft zatial bezi len na MS Windows a MacOS. Pokial sa to nevyriesi, nepocitajte v rozsirenim linuxu dalej ako su rady pocitacovych maniakov.
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.3.2007 16:16
no, minule osm videl na autobusovej stanici tetusku ktora o PC vedela asi tolko ako bezny uzivatel o kvantovej fyzike ale vsimol som si monitor a jasne som videl ze pouzivaju linux... takze s tymi pocitacovymi maniakmi opatrnejsie
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.3.2007 23:14
yo, som zabudol spomenut, ta tetuska bola za okienkom a predavala listky ;)
|
| |
maaaslo
Od: maaaslo
|
Pridané:
3.3.2007 20:14
este by ma zaujmala jedna vec. predstavte si situaciu: nieco vymyslite, napr operacny system. date don kopu features, programov a podobnych zbytocnosti. potom pride nejaka velka institucia, typu EU a zacne Vam ordinovat ze ako to mate robit, co mate v operaku mat a co nie, hlavne vsak aby ste spristupnili svoje postupy aplikacie a v podstate zdrojovy kod svojej konkurencii. Podla mna je to padnute na hlavu. ak si nejaka ina spolocnost nieco patentuje, tak tento jej patent je chraneny zakonom. ak to spravy MS tak ho vsetci obvinuju z potlacania konkurencie. podla mna tam ide len o prachy. vsetci si myslia ze MS je dojna krava.
|
| |
maaaslo
Od: maaaslo
|
Pridané:
3.3.2007 20:14
a tak sa k nim aj spravaju. len doja. to ze ich produkty su nahovno tu pisat nebudem, na to si kazdy uz davno spravil nazor. len je zaujmave ze prve obvinenia prisli zo strany konkurentov mrkvosoftu, teda tych ktory nevedeli svoj produkt predat. trochu ma to stve, lebo vstko je to o konkurencnom boji a v tom predsa pravidla niesu. teda nie take ktore by sa nedali porusit. ake pravidla porusil mrkvosoft tym ze neumoznil konkurencii rypat sa v ich systeme? to ze linux a podobne systemy su vyvyjane na baze open source je ina vec. ale mrkvosoft open source nieje, alebo som nieco prehliadol?
tak to je moj nazor na vec.
ps: vobec sa MS nezastavam. sice ho pouzivam, ale keby som mal cas ucit sa Linucha tak sa ho naucim.
na protiargumenty typu ty si Taky a taky vopred odpovedam FUCK OFF you wanker...
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.3.2007 16:20
ty si taky a Taky ze si zrejme o tejto situacii necital dost faktov... ze "to ze linux a podobne systemy su vyvyjane na baze open source je ina vec. ale mrkvosoft open source nieje"
hned za tym sa pytas "alebo som nieco prehliadol?"
prehliadol si vela, presurfuj net, precitaj si tony clankov k tejto situacii a prehodnot svoj prispevok... netvrdim ze EU mala pravo, ci ze urobila dobre pokutovat MS ale ani netvrdim ze urobila zle... je to vec uhla pohladu ale na to aby si si utvoril objektivny nazor musis poznat fakty. a z tvojho prispevku je citit ze tvoj nazor nie je objektivny
|
| |
maaaslo
Od: maaaslo
|
Pridané:
4.3.2007 21:15
myslim ze svoj prispevok prehodnocovat nemusim. napis mi prosim ta co take som k tejto situacii prehliadol? par veci iste, ale to podstatne mi neuniklo. a to to, ze mrkvosoft pokutuju za to ze odmieta poskytnut svoje know-how konkurencnym spolocnostiam. ty by si nieco take spravil? aby ta potom roznosili na kopytach? neviem, mozno moj nazor, objektivny nieje, ale koho na tomto fore je? citat o mrkvosofte nema zmysel, to hlavne vie predsa kazdy: tak im treba. alebo sa mylim? to je predsa nazor takmer kazdeho v tejto diskusii. len som sa opovazil namietat... to je moja vina. kto ste bez viny hodte granatom...
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
4.3.2007 23:21
sam priznavas ze je mozne ze si nieco prehliadol, ja si nedavam za ulohu ti dopodrobna vysvetlovat co konkretne, to by som tu pisal a pisal a cas by bezal a bezal atd... ak ta to zaujima tak si prestuduj podrobnosti do detailov, pochopis viac faktov a suvislosti, skus sa na to potom pozriet ocami MS, jeho konkurencie, EK aj ocami bezneho usera. az vtedy budes mat vytvoreny objektivny nazor. ako pises vacsina (ak vobec niekto) tu nema objektivny nazor (ani ja aj ked sa snazim pisat co najobjektivnejsie) a je to chyba, casto sposobena nedostatkom informacii ci zaslepenostou, ale nie je nasou ulohou vsetko dopodrobna skumat, ale myslim si ze takto mysliaci neobjektivny clovek by mal pisat co najmenej prispevkov alebo sa ich aspon snazit zobjektivnit v ociach inych (to je dovod preco som aj tebe radil zistit si viac info)
a k tvojej poslednej poznamke, granaty sice nemam ale mozu byt aj naslapne miny? :P jk ;)
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
5.3.2007 2:39
ta posledna veta je trapna, a co sa tyka viac info, daj linky odkazy je jedno co, co si uz ty precital.. ak si ty objektyvny, a on je tak to je uplne jeho vec, povedal len svoj nazor, a mozno ze vyplival len z jeho MALO informacii, faktov, ale to nieje tvoja vec
|
| |
maaaslo
Od: maaaslo
|
Pridané:
5.3.2007 18:10
ma pravdu, asi niesom objektivny. az tak sa tomu nevenujem. aj ked by som asi mal.mrkvosoft ma zere uz hodne dlho. ale aby som im prial aby platili tak to zrovna nie.mozno sa potom budu vybijat na zakaznikoch a to nechce nikto tunaka. taze, nabuduce, kym niecim prispejem do debaty, najprv precitam stohy clankov a potom pridem s krizkom po funuse:D:D:D btw tie odkazy by bodli. mozu byt aj na anglicky hovoriace stranky, mozem aj tie...
ps posledna veta... samozrejme ze mozu, take este v zbierke nemam...:P pg ;D
|
| |
Peto_MiG
Od: Peto_MiG
|
Pridané:
5.3.2007 8:27
EU musi regulovat podmienky hospodarskej sutaze tak, aby fungovalo trhove prostredie. M$ svojim spravanim trhove prostredie narusa. Vyvojari alternativnych aplikacii (a nemusia to byt len opensource!) maju velmi zhorsene postavenie tym, ze musia velku cast vyvoja orientovat na uplne zbytocne cinnosti, ako napr. reverzne inzinierstvo a skumanie utajovanych M$ komunikacnych protokolov, ku ktorym navyse existuju schvalene medzinarodne standardy ktore M$ nedodrzuje. A ked nakoniec nieco vyvinu, aj tak je problem vytvorit rovnocenny produkt. M$ ma vzdy navrch tym, ze on jediny pozna celu pravdu o svojich protokoloch a formatoch, a kedykolvek konkurencia co-to zisti, tak ich jednoducho pozmeni aby im znovu zavaril. Je to monopolisticka hra na macku a mys.
|