| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Mišiak
Od: Mišiak
|
Pridané:
29.1.2007 11:57
Microsoftu treba zakázať predávať svoje produkty v EU.
Tu by ich mal dávať zadarmo..
Aj tak nie ju až také kvalitné a stabilné ....
Aj keď sú asi najviac používané ich operačné systémy ..:-)
|
| |
lalala
Od: lalala
|
Pridané:
29.1.2007 17:44
tvoj komentar dokonale ukazuje hodnotu tvojej minimalnej inteligencie...
|
| |
hahaha
Od: hahaha
|
Pridané:
29.1.2007 19:31
lol
|
| |
acko
Od: acko
|
Pridané:
1.2.2007 10:45
imho_rofl
|
| |
KukoFS
Od: KukoFS
|
Pridané:
29.1.2007 12:08
Podla mna by im skor mali vyrubit na vsetky produkty 500% dan :D Za znizovanie kvality ponuky na trhu. /inymi slovami za monopolne spravanie/
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
29.1.2007 14:42
Ty druk, a kto si myslis, ze si to odnesie Mrkvosoft? Hovno. My to pekne zacvakame a Mrkvosoft na tom este zarobi dvojnasobne. (Teda ja nie, lebo u mna nenajdes ani jedno original CD. A ak hej, tak je urcite pozicane) ;-)
|
| |
Dragon.svk
Od: Dragon.svk
|
Pridané:
29.1.2007 15:40
Dakde som cital ze 1 zo 4 windowsov je nelegalny. U mna doma je to 5 z 5. :)
My dvaja im zlepsujeme statistiky.
|
| |
tony
Od: tony
|
Pridané:
29.1.2007 22:24
a snad si nemyslis, ze si MS previezol. nenechaj sa vysmiat. podporujes ho vsetkymi desiatimi, aj ked si za neho nedal ani halier
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
30.1.2007 0:55
Ja sa pridam k statistikam.. minule tu bol clanok ze 28% win.. je nelegalnych, podla WGA, ale to len ty hlupaci co si to stiahli a instalovali... tych 28% je skutočnosti iba 1% zo vsetkych SKUTOCNYCH pouzivatelov win + ty co maju crackovanu copy a neinstalovali si WGA sa rovna 95% nelegalnych winov :D:D:D:D:
|
| |
lordiceman
Od: lordiceman
|
Pridané:
30.1.2007 13:19
no este sa chval, rovnako ako dane aj takychto ciernych pouzivatelov si odnesu na cene ludia co si riadne kupili win... nieze by som nejak podporoval ms, ale tento clanok a vsetci ludia su zaujati proti ms, co to je za blbost ze ich ooxml je optimalizovany len pre windows... jasne ze je ked si ho spravili oni, ved ked si spravim program a ukladam data do nejakeho SVOJHO formatu tak si to optimalizujem pre seba nie? nechapem o co tu ide, rovnako co sa tyka xaml, vsak nech si ho zavedu, ak to bude dobre, bude sa to pouzivat, ak nie tak to zhnie v hliste a hotovo...
|
| |
acko
Od: acko
|
Pridané:
1.2.2007 10:47
nie ze by som holdoval mrkvosoftu, ale mam doma original Windoze 95 zabaleny aj s manualom a original CD-key, pockam este takych 20 rokov a vydrazim za nehorazne prachy :-D
|
| |
---
Od: ---
|
Pridané:
29.1.2007 16:15
preco by sme mali na to doplatit? Stav ktory je teraz je tiez len zasluhou firiem ktore tvoria softver. Keby neexistoval windows ,tvorili by ho pre nejaky iny system. Ze je konkurencia k windowsu slaba ,je pravda ,ale taky linux do kancelarie je dostatocny. Ano hry tam velmi nespustis ,ale zase je to len o potrebe alebo az nutnosti tvorit nieco pre alternativny OS. Chce to len cas. Raz k vykoreneniu windowsu dojde ,a nepomoze tomu ani megamiliardova reklamna kampan de-Billa.
|
| |
kane77
Od: kane77
|
Pridané:
29.1.2007 19:30
hmmm.. ak chces aj hry rozbehnes... takmer vsetky hry idu nainstalovat aj cez wine...
|
| |
tony
Od: tony
|
Pridané:
29.1.2007 22:25
mal som pocit, ze veci skodlive maju vyssiu dan. Napr cigarety a alkohol. Windows je vynimka? preco?
|
| |
quix
Od: quix
|
Pridané:
30.1.2007 11:58
spustat hry v linuxe cez wine je chyba, z niekolkych dovodov 1-kvoli tomu ze nie su nativne pre linux(vyrobcovia nie su nuteny vytvarat hry nezavisle na platforme) a 2-cez wine nepojde hra nikdy tak dobre ako by mohla ist keby bola nativne pre dany OS.
pustanie aplikacii cez wine je len docasne a zle riesenie :P
|
| |
neithan
Od: neithan
|
Pridané:
28.11.2007 3:48
Wine Is Not Emulator
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
30.1.2007 10:19
je az zarazajuce kolko IT developerov, programatorov atd. pouzivaju linux ci iny alternativny OS a vytvaraju hry dimenzovane LEN pre windows... hmmm...
|
| |
lordiceman
Od: lordiceman
|
Pridané:
30.1.2007 13:25
vobec na tom nie je nic zarazajuce, ked porovnam podporu funkcii v directx a v opengl tak je to 100:1, opengl je uz mrtve, ked chces nakodit nejaku hru pod linux tak pripocitaj +1 rok na vyvoj kniznic pre efekty, zakladne objekty, animacie, fyziku... proste vsetko, v directx, vsetko pravdaze mas pripravene, mozes sa pustit priamo do programovania... no a o podpore hw v linuxe ani nehovorim, na rychlu grafiku mozes rovno zabudnut, hoci co kto hovori, aj tak na linux este stale treba kupovat "ten spravny hw" a vobec, do linuxu nepatria hry, linux je pre zabavu, servery, routery a ine serepeticky, pre desktop fakt este nie je, neviem naco potom by sa mali pod to robit hry
|
| |
garmon
Od: garmon
|
Pridané:
1.2.2007 15:15
Plne suhlasim s predoslou reakciu. SKus napisat program pre WIN a pre LINUX. Co si vsimam, komercne podnikove riesenia su stale robene pre WIN a to nebude len tak nahodou. Novy Visual Net povazujem za fakt dobre vymakany pre rychle programovanie.
AK je LINUX taky super a USER FRIENDLY, preco potom tolko ludi ho doma nema ?
|
| |
arch
Od: arch
|
Pridané:
11.3.2007 17:20
protoze linux neni pro deti co porad hraji jen hry
ja ho pouzivam asi ctvrty rok, je fakt , ze jsem vyzkousel spoustu distribuci , ale mam ted ohodne jednoduchsi praci, zadne restarty, viry, pady systemu, aktualizace, spyware a ja nevim co jeste... aktualizuju jednim prikazem (vsechny nainstalovane programy) asi tak jednou za dva dny, nemusim system co pulroku cistit(preinstalovat) , nebo defragnemtovat a pritom mi funguje vse co potrebuji, fotak,scaner, tiskarna , proste vsechno co potrebuju a nejak na windows nemam potrebu se vracet, proc se nervovat s windows kdyz to jde v klidu s linuxem
mimochodem zkousel jsem i tu slavnou vistu, ale jaksi me nezaujala a pokudjde o vizualni efekty , nejde jejich aero s berylem vubec srovnavat , ani s pozadavky na hardware :))
jen jsem zvedav kdy Balmer vyleze s tim, ze beryl, je vlastne vykradena vista :)
|
| |
wee
Od: wee
|
Pridané:
30.1.2007 13:05
ja to isto nezaplatim :)) nepouzivam MS :)
|
| |
rch
Od: rch
|
Pridané:
29.1.2007 12:14
Ja neviem, o čo im zasa ide! Tak nech sa spoja a daju lepší štandard :P
Čím môže byť Open XML optimalizovaný na Win? Bude musieť frčať na Macoch (Unix) takže bude frčať aj na Linuxoch.
A mi nehovorte o TrueType vs. OpenType, charsetoch a podobne.
A Opera keď bude do toho kafrať, tak nebude najlepšia už!
(A žiadne také, že ani nikdy nebola, to si vyprosím :)
|
| |
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
29.1.2007 12:25
Open XML vymislel microsoft ako protiuder na open document. Nechapem preco Microsoft vzdy znovu vynajde koleso..
a mimochodom ak by si porovnaval ooxml a odoc tak by si videl ze tam ms pouziva jeho slavne low level hacky zname aj z IE, pretoze je asi zle navrhnuty.
|
| |
miro
Od: miro
|
Pridané:
29.1.2007 14:11
[ Fero, 2007-01-29 12:25:15 ] Odpovedať
Open XML vymislel microsoft ako protiuder na open document. Nechapem preco Microsoft vzdy znovu vynajde koleso..
nemozem citat prispevky ako tento ked niekto nevie napisat spravne vymyslel... ako sa mozes vobec k niecomu vyjadrovat ked ti to nemysli ale misli ??? ci si mislel musli ?
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
29.1.2007 14:46
Aaaa, mame tu dalsieho pana dokonaleho (miro), co sa este nikdy v zivote nepomylil. Vies, nie vsetci pisu pismeno/10s a este sa pri tom pozeraju na klavesnicu. Ja sa napr. ked pisem este rozpravam s kamaratom.
|
| |
sum
Od: sum
|
Pridané:
29.1.2007 15:31
a prehlta, alebo vypluva?
|
| |
couz
Od: couz
|
Pridané:
29.1.2007 16:01
=D magor
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
29.1.2007 22:29
Hahaha tak dobre som sa davno nepobavil :-D :-D :-D k clanku: vidite celu dobu vravim ze Opera je jednoducho najlepsia!!!!!
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
30.1.2007 0:59
Lebo si kokot a smtradlavy zid ty jebak skurveny
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
30.1.2007 0:59
heh fakt dobre :D
|
| |
uzivatel
Od: uzivatel
|
Pridané:
30.1.2007 12:21
Pomylil sis branzu. Toto nie je hodina slovenciny, ale technologicky prispevok. Ak nemas co k tomu zaujat tak sa vrat k svojej praci a tych co do toho aspon trosku vidia nechaj rozpravat. Ak mas nieco k teme tak prosim. Ak nie tak zmlkni.
|
| |
jammer
Od: jammer
|
Pridané:
29.1.2007 12:31
K comu je toto vsetko dobre? Miliony navzajom nekompatibilnych formatov kodujuce to iste...to sa k***a nemozu dohodnut na jednom? Microsoft ma bola vzdy firma usilujuca sa o monopol, ale co robia teraz nema obdoby. Toto je uz vyslovene zneuzivanie svojej pozicie na trhu, diktuju si co oni chcu. Kedy sa konecne naucia respektovat ISO standardy?
|
| |
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
29.1.2007 12:37
Kedy sa konecne naucia respektovat ISO standardy?
ked za to dostanu zaplatene.
|
| |
kane77
Od: kane77
|
Pridané:
29.1.2007 19:33
jedinou taktikou (ms) je uzavriet pouzivatela do svojich produktov a nedovolit im pouzivat cokolvek ine... ako vidno zatial im to vychadza... dufam len ze uz nie dlho.
|
| |
Frog
Od: Frog
|
Pridané:
29.1.2007 19:44
hoci mam Micorosft rad, a Windows je uživatelsky najpristupnejsi OS (od amaterov až po profikov). S tym čo si napisal suhlasim. Nastane "formátová vojna" :)
|
| |
Peto
Od: Peto
|
Pridané:
29.1.2007 12:52
Ak by bol iba jeden format , tak by odpadla potreba pouzivat microsoft office a kazdy by ho nahradil openoffice , ktory je zadarmo. Preto musy MS pouzivat vzdy dajaky novy format (samozrejme bez specifikacii) , aby si udrzali ludi.
|
| |
lordiceman
Od: lordiceman
|
Pridané:
30.1.2007 13:30
ak by bol iba jeden format, niekto by citil silnu potrebu napisat nejaky lepsi... tomu sa hovori tvorivost... to ako keby si chcel mat iba jeden typ auta, jeden typ bicykla, iba blondinky :D... atd
|
| |
Karolko
Od: Karolko
|
Pridané:
29.1.2007 13:07
Mam pocit ze tu neide o nic ine ako ze sa boja konkurencie... Uzivatelov nikto nenuti kupit si Vistu. Mozu si rovnako kupit aj linux... Je to cista Demokracia!!! EU nema pravo zakazovat ani obmedzovat rozhodovanie ludi. Radsej by sa mali starat o cigancata ktore vyrabaju ako ba beziacom pase....:P
|
| |
smejd
Od: smejd
|
Pridané:
29.1.2007 13:22
to su nazory toto, nad niekym mi ostava rozum stat, chlape demokracia to teda neni a vobec nie cista, vies co je to monopol?
|
| |
N2O
Od: N2O
|
Pridané:
29.1.2007 18:38
MS neni ozajstný monopol. Monopol je firma ktorá má výhradné postavenie v nejakom odvetví väčšinou viazaná na nejaké (obmedzené) prírodné zdroje alebo infraštruktúru. Monopol má napr. SPP ktoré má pod palcom všetok plyn. Keby neexistoval regulačný úrad mohlo by si dovoliť SPP donekonečna zvyšovať ceny plynu. Na druhej strane keby MS začal predávať Windows za 20násobnú cenu nikto by ho nekupoval.
|
| |
smejd
Od: smejd
|
Pridané:
29.1.2007 21:17
pravda, ale ako to presnejsie nazvat?
|
| |
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
29.1.2007 21:56
Monopol vznika na danom trhu pri extremne nedokonalej konkurencii. Nezlezi na tom aky trh to je. Microsoft mam monopolne postavenie na trhu operacnych systemov a robi si snim co chce - a presne to je zle, pretoze na to doplaca zakaznik: vyskoke ceny, nekvalitne produkty a v mnohych pripadoch nemoznost volby.
|
| |
tony
Od: tony
|
Pridané:
29.1.2007 22:28
zda sa ze uz konecne ludia zacinaju chapat. halelujah
|
| |
---
Od: ---
|
Pridané:
29.1.2007 16:20
myslis ze sa vsetci v ramci EU (vlady ,urady ,organizacie...) dobrovolne vzdy rozhodli pre windows? Malokedy. Je to lobbing fy. M$. Keby nechodili po svete a neponukali super extra vyhodne zmluvy na svoje produkty ,myslis ze by vsetci do toho dobrovolne isli? To ze sa EU aspon o nieco pokusa je chvalyhodne ,ze si europa nenecha nic v tomto smere diktovat.
|
| |
hgf
Od: hgf
|
Pridané:
29.1.2007 18:40
"Keby nechodili po svete a neponukali super extra vyhodne zmluvy na svoje produkty ,myslis ze by vsetci do toho dobrovolne isli?"
Ale išli dotoho práve kôli tým výhodným zmluvám.
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
30.1.2007 10:27
nie vsetci... niektori do toho isli koli kompatibilite pri zdielani informacii (dokumenty atd) s inymi organizaciami... a to uz je fakt huste ak MUSIM pouzivat Windows len preto aby som nemal ziadne problemy ked si s niekym zacnem vymienat dokumenty - velmi zjednodusene povedane
|
| |
Od:
|
Pridané:
29.1.2007 16:37
kúpiť linux :) vtipkár.
|
| |
---
Od: ---
|
Pridané:
29.1.2007 16:43
zrejme nepoznas ziaden komercny linux ,ale existuje , je tam aj podpora zo strany vyrobcu , co je na tom divne?
|
| |
Od:
|
Pridané:
29.1.2007 18:26
keď to berieš takto tak nič... na to som pozabudol.. :) sorry ;) prosto preferujem to čo je zadarmo...
|
| |
tony
Od: tony
|
Pridané:
29.1.2007 22:31
vidis, ja preferujem, to co je kvalitne a z mojho podladu eticke. OS je komplexna zalezitost a platit za neho nemam problem. Momentalne vsak pouzivam tiez distribuciu co je zadarmo. Neznamena to vsak, ze si v buducnosti nejaku nekupim a nepodoporim snahu programatorov, ktory musia z niecoho zit. (sam som koder)
|
| |
mochy
Od: mochy
|
Pridané:
29.1.2007 13:30
neviete presne o kolkej ma vyst Ultimate verzia? (aby som vedel kedy pozret na torenty)
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
29.1.2007 14:07
RTM je na torrentoch uz pred 2 mesiacmi. To viem urcite, po par dnoch ten torrent zmizol. :)
|
| |
TheTOM>SK
Od: TheTOM>SK
|
Pridané:
29.1.2007 14:08
"bola" - nastastie som si ju stihol stiahnut, kym ten torrent MS zrusil. :)
|
| |
kane77
Od: kane77
|
Pridané:
29.1.2007 19:32
hehe.. ja ju mam legalne :D (msdn)
|
| |
tom
Od: tom
|
Pridané:
29.1.2007 13:33
Ono protestovat a hundrat nestaci. A my sme mnohi posrati nez aby sme zacali pouzivat daco rozumnejsie. Tiez lenivi, pohodlni, hlupi... - pouzivatelia, teda konzumenti klamstiev a snov. Ze je mrkvosoft s jeho politikou uspesna firma - zato mozu pouzivatelia a ich tri mozgove bunky. NIc menej, nic viac... Pokial to niekto kupi, niekto to predava.
|
| |
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
29.1.2007 21:59
To je americky sen, nemysli - konzumuj, skoda ze sa to dostava aj sem...
|
| |
michal_ka
Od: michal_ka
|
Pridané:
29.1.2007 13:35
sa mi paci ako vie kazdy len kritizovat a nic podobne neurobit a tym myslim aj vas mudrlantov co len kritizujete, kolki z vas maju na svojom PC naistalovany WIndows?
|
| |
miro
Od: miro
|
Pridané:
29.1.2007 14:15
pred 25 rokmi sme sa hadali ako decka depesaci s metlakmi... dnes sa nase decka hadaju windowsaci vs linuxaci, je to na smiech tieto nekonecne diskusie co je lepsie..., kazdemu predsa vyhovuje nieco ine, iny os, ine formaty, ine fotaky, ine boty, ine maso, app co je lepsie... kuracie alebo svinske ???
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
29.1.2007 14:50
Len tak pre informaciu nevravi sa svinske, ale bravcove, keby si nevedel (to len tak na okraj)
A mimochodom, co je lepsie kuracie alebo svinske? :)
|
| |
miro
Od: miro
|
Pridané:
29.1.2007 18:18
nebud hnup, to bol bulharizmus, ti hovoria bravcovemu svinske, ale nenapisal som svynske ako by si bol urobil ty popri kecani s kamaratom a pri rychlosti 10pismen/s... p.s. ja nebazirujem na pravopise vsade kazdy sa moze pomylit ale tieto fora su prespikovane takymi facinami akoby sem chodili pisat madari co maju v hlave nasrane, fakt sa to neda citat
|
| |
dex
Od: dex
|
Pridané:
29.1.2007 21:58
Opatrne s tými komentármi ohľadom Maďarov! (Národnosti s veľkým písmenom!) Ako dáky Slovák, čo má v hlave nas****...
:-P
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
30.1.2007 10:31
len ta doplnim, si nedokoncil:
Ako dáky Slovák, čo má v hlave nastastie zdravy rozum :P
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
30.1.2007 10:33
no najlepsie je predsa kuracie to vie kazdy... kludne sa o to aj pohadam... take vyprazane kuracie stehienko v cesticku... hmmmm... mnam...
|
| |
P@vol
Od: P@vol
|
Pridané:
29.1.2007 14:08
...ked sa im nepaci, nech si vymyslia nieco svoje a nech si to sami presadia na trhu-nie takto(obmedzovanim a pokutovanim MS).
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
29.1.2007 14:53
S kludnym svedomim ti mozem povedat, ze nieco lepsie je uz davno, ale mrkvosoft by najradsej ovladal asi cely svet. Zachvilu si budeme musiet davat pozor, aby sme na mrkvosoft kriveho slovka nepovedali, lebo bude za to tazka basa. :)
FREEDOM FOREVER
|
| |
darien_fawk
Od: darien_fawk
|
Pridané:
29.1.2007 15:32
To skorej gugl by chcel ovladnut svet. Ale kym je gugl free tak moze ovladat?
Neviete nic o tom ze gugl pripravuje OS? (Teda ci sa take nic nechysta)
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
30.1.2007 10:35
google bezi na vlastnom OS tusim... ale ze by ho chceli uverejnit o tom som zatial nepocul...
|
| |
hehe
Od: hehe
|
Pridané:
19.2.2007 15:04
Google aj MS bežia na Linuxe a BSD (teda aspoň ich vývojári a celý systém).
|
| |
tony
Od: tony
|
Pridané:
29.1.2007 22:34
to asi s kludnym svedomym vynechaj. pozri do kolkych odvetvi sa dostal a kolko monopolov vytvoril za ten relativne kratky cas
|
| |
Deer Dance
Od: Deer Dance
|
Pridané:
29.1.2007 15:04
MS ma monopol...
MS dostal pokutu takmer 500 milonov eur..
MS stale nerespektuje standardy a vydal Vistu ktora sa snazi rozsirit monopol...
EU si nejak urobi vlastny OS? alebo co si sakra myslis?
jedine co sa na konci stane je ze MS dostane dalsie rekordne pokuty a vista bude ficat dalej...
stale sa budu rozsirovat formaty windows a bude len tazsie a tazsie prejist na nieco ine aj ked budes chciet... a bude to lepsie a zadara...
si predstav ako zle by to vyzeralo s MS keby uplne vsetko co bezi pod WIN bezalo by bez najmensych problemov na hociakej alternative...
|
| |
xXx
Od: xXx
|
Pridané:
29.1.2007 15:48
no predsa len treba z niecoho financovat aj EU :)
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
30.1.2007 10:37
jasne, mas pravdu... ved nebyt MS tak nemame tie rozne prispevky od EU, kolko zaujimavych projektov nam uz spolufinancovala EU alias M$ ? :D
|
| |
xapoh
Od: xapoh
|
Pridané:
29.1.2007 15:49
MS sa proste nezaprie...je to hnusny monopol co si skyzdym robi co xe..spravi si novy format ktory ked budeme xiet otvorit budeme si musiet kupit /alebo stiahnut/ tu jeho Hlistu..a monopol sa rozrastie dalej. a nekupime si to preto lebo to xeme, ale aby sm emohli byt kompatibilny s ostatnimi..
|
| |
halobalo
Od: halobalo
|
Pridané:
29.1.2007 16:50
Kedy vide vlastne ta vista? myslin na SR alebo v CZ obchodoch
|
| |
Gyrxiur
Od: Gyrxiur
|
Pridané:
29.1.2007 17:07
coskoro
|
| |
michal_ka
Od: michal_ka
|
Pridané:
29.1.2007 16:51
a na akom OS frcite vy? len taka podotazka....a vdaka akemu os sa mozte hrat tolko hier? zeby LINUX ????
|
| |
jas
Od: jas
|
Pridané:
29.1.2007 17:45
Ja frčím na Ubuntu linuxe 6.10.
Nepotrebujem systém, ktorý stojí polovicu z toho, čo počítač len preto, aby som si mohol zahrať hry, ktoré stoja asi desatinu ceny počítača. Počítač mám hlavne na prácu(programovanie...), multimédiá(hudba,filmy...) a internet a to tento systém spĺňa dokonale. Navyše mi odpadla cena za antivirák, antispyware, firewall. Za tieto ušetrené peniaze už si pomaly môžem kúpiť aj nový PC. Je pravda, že som sa kvôli tomu musel naučiť používať pár nových vecí o počítači, ale čo je to oproti dobrému, lacnému, vždy novému a nezavírenému systému.
A keď už tu spomínaš tie hry, tak áno, aj pre linux sú hry a v poslednom čase je ih stále viac, jedným z najväčších producentov je ID software.
Z oficiálne podporovaných spomeniem: Quake 4, Unreal Tournament 2007(tým číslom si niesom istý) a Sims, Retun To Castle Wolfenstein(aj Enemy Territory), America's Army.
Linux nepotrebuje hry, linux je hra
|
| |
good_JOB
Od: good_JOB
|
Pridané:
29.1.2007 18:52
Ja používam XP, Lunex som skúsil neni to zlý OS ale pracovať sa v tom nedá Xká sú pomalé jaxviňa. A napr. Firefox, Thunderbird a NVU je v Lunexe o dosť pomalšie ako vo Windowsoch. Na Server by som zas dal račik BSD.
|
| |
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
29.1.2007 22:16
Ja bezim pod Ubuntu Edgy, pc pouzivam na pracu, multimedia, internet a hry.
Rozdiel je v tom ze na linuxe su lepsie hry. Mozno nemaju super grafiku a 8.2 zvuk ale vacsinov su strasne navykove napr:
Battle for Wesnoth - snilne navykova strategia
X-moto, Supertux, ppracer - genialne arkady
pingus - super hra, zial malo levelov
openttd - hrali ste Transport Tycoon Deluxe?
a este je kopec emulatorov na stare klasiky.
..
ale eclipse a bash su aj tak stale moje najoblubenejsie
|
| |
tony
Od: tony
|
Pridané:
29.1.2007 22:38
bezim na ubuntu a mac os x
a co sa tyka hier, tak bezim na PS2, GBA, PSP, coskoro na PS3 a Wii (predalen vyvyjame hry, takze to sledovat treba)
chces mi povedat, ze mas na PC viac hier? ;)
ok, C&C na tychto platformach nieje, zatial
|
| |
tony
Od: tony
|
Pridané:
29.1.2007 22:39
zabudol som na DS ;)
|
| |
idp
Od: idp
|
Pridané:
30.1.2007 3:15
1PC primarne bootujem do Ubuntu 6.10 kde travim drvivu vacsinu strojoveho casu, sekundarne do XP ktore si "chovam" koli hram samozrejme. Teda moje Quakeovky, Doomovky a UT2004 si zahram aj pod linom ale Fallouty a Oblivion a mnoho inych veruze este nie. Ale uz hram coraz menej(v preklade sem tam COD2 :D), skor PC pouzivam ako multimedialne centrum.
2PC bezi pod DSL(Damn Small Linux) na slabulinkom zeleze ale so 40GB HDD kde mam torrent klienta a ten bezi 24/7.
Net mi bezi cez router.
|
| |
K-NinetyNine
Od: K-NinetyNine
|
Pridané:
30.1.2007 10:42
bezim na XPckach v sucastnosti... mno, mam niekd ena CD ubuntu (alebo kubuntu? uz nepamatam) ale nejak mi nesadol, radsej by som mandrivu ale tahat ju z netu nie je pre mna najlepsie riesenie, okrem toho mam len 40 GB disk a nezmestia sa mi sem uz 2 rozne oddelene OS (XP si chcem nechat ako moznu alternativu v kazdom pripade...)
takze v sucastnosti z toho nic, ale casom az budu lovacky tak mandriva rulezzz
|
| |
skvlado
Od: skvlado
|
Pridané:
29.1.2007 17:09
Som rad ze proti tzv MS standardizacii sa postavilo 10 IT gigantov, ale ich odpovedou moze byt len ZVYSENA podpory LINUX ako free OS platformi, a podpora LAHSIEHO prehodu uzivatela WIN na LINUX.
Lebo ak by na koncovych staniciach bolo naistalovanych 50% linuxov taketo pokutne obchodne techniky by v MS nemohli uzriet svetlo sveta...
PS: Na zaver uz len tolko: ak si to niekto kupi, preco by to niekto nepredaval!!!
|
| |
Dedo
Od: Dedo
|
Pridané:
29.1.2007 17:29
Nejviem nad cim sa tu rozculujete... Je to normalna vec ze kazdy robi to aby najviac zarobil...
|
| |
---
Od: ---
|
Pridané:
29.1.2007 18:19
kazdy? to hadam nie , to by taky linux nebol zadarmo
|
| |
xapoh
Od: xapoh
|
Pridané:
29.1.2007 18:15
Ja mam ties Ubuntu... ale terz som na windowse lebo musim spravit socku ktora bude kompatibilna.... a vcera som dostal jeden krasny trojak ktoreho sa nevjem zbavit.. ale nevadi mi to.. tych par dni do socky vydrzim a potom hasta la vista Windows... a k tym hram.. uz som videl hrat aj pod linuxom napriklad CSko.. aj ked hry som uz davno nehral...raz si ich rozbeham na linuxe..
|
| |
adas
Od: adas
|
Pridané:
29.1.2007 18:44
Som zvedavý kedy Microsoft kúpi celú Európsku Úniu
|
| |
http://www.woxo2.szm.sk
Od: http://www.woxo2.szm.sk
|
Pridané:
29.1.2007 19:23
myslim si ze Vistu by mali davad zadara ak to tak nebude tak len podporia nelegalne sirenie softwaru a potom sa hnevaju ze tu je vela PC piratov
|
| |
peto
Od: peto
|
Pridané:
29.1.2007 19:41
Co tam ta nokia robi? Som zvedavy kolko ich mobilov rozchodim aj v inych OS (synchro a pod.). Tiez take Adobe, aj ked aspon nemaju uzavrete formaty (no dobre photoshop je aj pre macos).
Btw. ak by ste chceli implementovat OOXML, tak by ste museli implementovat word aj so vsetkymi chybami a hackmi predoslych wordov, takze asi taky je to format. Tiez tento odkaz je dobry: http://www.bluej.org/mrt/?p=21 . Takze taka inovativna firma je ms a verim ze dobra polovica(ak nie vacsina) ich inovacii je niekde opajcnuta.
|
| |
tony
Od: tony
|
Pridané:
29.1.2007 22:42
nokia? asi preto, ze Symbian nieje MS Win Mobille, nie? :)
neboj, za chvilku bude klikat na start v 90% ne-nokia telefonoch.
dalsie zariadenia su na rade...
|
| |
pistiacik
Od: pistiacik
|
Pridané:
29.1.2007 23:34
no nokiu rozchodis aj pod tuxom uplne v poho v kmobiletools, xgnokii, wammu - gammu, adobe otvorilo pdf standart,
|
| |
xapoh
Od: xapoh
|
Pridané:
29.1.2007 23:02
Pokial viem tak Motorola sa ties nechysta na WinDIVs ale skor na Linuxacke veci...
|
| |
tomino
Od: tomino
|
Pridané:
30.1.2007 9:04
bez pocitaca si neviem predstavit svoj zivot..
nebyt microsoftu, mozno by sme mali nieco ako didaktik atd.
S Windows XP som vlmi spokojny a planujem si uz konecne zakupit origos windows:)
|
| |
_doom
Od: _doom
|
Pridané:
30.1.2007 11:26
Gratulujem :P
|
| |
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
30.1.2007 17:11
A kedy si konečne zakúpiš ten windows?
Až naprší a uschne na štedrý večer doobeda keď sa začne piesok liať a voda sypať a zároveň keď bill gates bude usporiadavať benefičné koncerty pre napaľovačov jeho softvéru? Inak nič v zlom, len sa pýtam.
|
| |
Bla
Od: Bla
|
Pridané:
30.1.2007 15:15
Ech...mnam...
|
| |
Mato
Od: Mato
|
Pridané:
2.2.2007 18:33
Slovenski dementi by uz mohli pochopit, ze kazda vec nieco stoji a zacat si kupovat legalny softver. Som zvedavy kedy zacnete aj nelegalne komponenty do kompov kupovat.
|