| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
torvus
Od: torvus
|
Pridané:
22.1.2007 14:44
tesla je moj idol. keby sa vo svojej dobe presadil sucastnost by bola ulne ina dufam ze svetolo sveta uz ru aj jeho dalsie vynalezy
|
| |
TheTOM.SK
Od: TheTOM.SK
|
Pridané:
22.1.2007 14:45
Super, takze o par rokov sa uz nebudem potkynat o vsetky tie kable. :)
|
| |
wave
Od: wave
|
Pridané:
22.1.2007 19:22
aby mi to neuvarilo mozog
|
| |
František Piták
Od: František Piták
|
Pridané:
23.1.2007 11:28
jj... To je ako bývať v mikrovlnke... a hlavne nech to dobre pečie :) Osobne si n tej nabíjaciej platničke budem robiť vajíčka na tvrdo!!!
|
| |
Martin
Od: Martin
|
Pridané:
22.1.2007 14:49
Ci to dam na nabijaciu platnu alebo do nabijacky je vcelku jedno.
|
| |
mochy
Od: mochy
|
Pridané:
22.1.2007 15:02
a je ti jedno ked musis cez celu obyvacku mat naiahnuty kabel na nabijanie notebooku?
|
| |
Martin
Od: Martin
|
Pridané:
22.1.2007 15:19
Ak so dobre cital tak zariadenie musi byt polozene na platni. Keby to fungovalo do nejakej rozumnej vzdialenosti tak potom isto.
|
| |
Stevo
Od: Stevo
|
Pridané:
22.1.2007 16:28
No ale budes mat kabel natiahnuty k tej platni kde musis notebook polozit :)
|
| |
ivan+
Od: ivan+
|
Pridané:
22.1.2007 17:01
Buď budeš ťahať kábel cez celú obyvačku k platni, alebo si z obyvačky urobíš mikrovlnku a budeš napákať bezdrôtovo. EM žiarenie ale nie je selektívne, vniká do všetkého a vo vodivých predmetoch sa mení na teplo.
Ak budeš napájať cez celú izbu, budú straty určite nad 10%.
|
| |
Miro
Od: Miro
|
Pridané:
22.1.2007 19:27
Firma na svojich stránkach http://www.ecoupled.com/tech-description.html uvádza až 30% straty (70% účinnosť) na rozdiel od dsl.sk - 98% účinnsť.
Používa prechod z 50 Hz na vysokofrekvečné elektromagnetické pole, pričom sa spotrebič automaticky dolaďuje na rezonanciu so zdrojovým meničom. Dôsledkom môže byť rusenie ďalšich komunikácií, ohrev blízkych kovových predmetov, prípadne deštrukcia napr. digitálnych hodiek, mobilov atď...
|
| |
tom
Od: tom
|
Pridané:
22.1.2007 19:56
chce to lepsie citat, o tych 30% tam hovoria pri konkurencnych rieseniach
u seba tvrdia, ze ide o 2% straty
|
| |
pycha rodiny
Od: pycha rodiny
|
Pridané:
22.1.2007 20:11
tak ma napadlo.. keby sa to da spravit na vacsie vzdialenosti, napriklad ze ta platna je pod gaucom a notebook mam na kolenach bolo by to fajn..
:D a keby mam kardiostimulator kto mi zaruci ze sa z toho nezblazni??
|
| |
-0-
Od: -0-
|
Pridané:
23.1.2007 11:20
a to nevies ze notebook na kolenach vedie k neplodnosti??? Ak uz deti mas tak tento prispevok ignoruj :D
|
| |
pycha rodiny
Od: pycha rodiny
|
Pridané:
23.1.2007 19:00
nemam deti a ani nechcem.. a nepiste mi nikto ze z toho vyrastiem .. mam 20 a NECHCEM DETII :D :D .. tazke NTB na kolena, dik za antikoncepcnu radu :))
|
| |
zazie
Od: zazie
|
Pridané:
23.1.2007 20:19
to je v poriadku. asi si uvedomujes, ze tvoj geneticky material je nekvalitny. ze dalsie tvoje rozmnozovanie by bolo len na skodu veci.
|
| |
krigel
Od: krigel
|
Pridané:
23.1.2007 19:10
alebo pirsing na uzdicke
|
| |
RemuS
Od: RemuS
|
Pridané:
22.1.2007 15:33
nj, po elektrickom kresle prichza uz aj elektricky stol...
:P
|
| |
fafo
Od: fafo
|
Pridané:
22.1.2007 16:29
to je sice pekne ale pri terajsich podmienkach je to tak na 2 veci, rozdielne zariadenia sa nabijaju roznym napatim a maju ini maximalni nabijaci prud, ako chcu dosiahnut aby boli vyrobcovia rozumni? ale sak uvidime, inak fcelku dobra myslienka =)
|
| |
roman
Od: roman
|
Pridané:
22.1.2007 16:55
Nuz, a mne takto funguje elektricka zubna kefka a kolko rokov to uz Oral vyraba?
|
| |
fifo
Od: fifo
|
Pridané:
22.1.2007 20:12
tvojej kefke je zduse jedno ci je ucinnost 5% alebo 99% ked to tam nechas celu noc mlatit :))
|
| |
ivan+
Od: ivan+
|
Pridané:
22.1.2007 16:58
To znamená, že 2% idú na ohrev zemskej atmosféry. A potom budeme vlekárov odškodňovať každý rok ...
|
| |
3on
Od: 3on
|
Pridané:
22.1.2007 17:33
Vsak globalne oteplovanie sposobuju sklenikove plyny, ktore narusaju ozonovu vrstvu, a nie nadbytocne teplo pri neefektivnom vyuziti elektrickej energie.
|
| |
cZecho
Od: cZecho
|
Pridané:
22.1.2007 17:45
mne sa zda ze globalne oteplovanie sposobuju plyny ktore nepustia teplo zo zeme do atmosfery. ak sa mylim tak sorka :P
|
| |
mnn
Od: mnn
|
Pridané:
22.1.2007 19:02
imho globalne oteplovanie sposobuje ozonova diera (plyny narusaju ozonovu vrstvu, ta je niekde v atmosfere), cez ktoru ide skodlive ziarenie zo slnka (ozonova vrstva to inac ma zachytavat)
|
| |
poldo23
Od: poldo23
|
Pridané:
22.1.2007 19:56
no, ozonova diera nesposobuje oteplenie lebo ozonova vrstva nezachytava teplo , zachytava iba UV ziarenie
oteplovanie sposobuju sklenikove plyny kt odrazaju teplo kt sa odraza od zeme spat na zem (co zabezpecuje ze vsade na zemi nie je -50, ale my uz tych plynov mame privela tak sa otepluje)
chapen sie ???
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
22.1.2007 20:03
pravda je asi nekde tu ze tie plyny skodia tej diere a ta cim je vecia pusta viacej skodlivyc h slnecnych papskov na nasu zem a my sa budeme potit stale viac a viac
|
| |
OmeGa
Od: OmeGa
|
Pridané:
22.1.2007 20:07
Nie on to pisal dobre, ozonova diera nema so sklennikovym efektom skoro nic, ta O3 (ozon) diera totiz prepusta UV ziarenie z vesmiru (teda aj slnka) , ale UV nezohrieva, keby sme nemali O3 dieru, tak by to bolo take iste. zohrieva nas totiz infra ziarenie,a tu nam O3 nepomoze. Sklennikovy efekt je sposobeny plynmi v atmosfere (vacsinou oxid uhlicity a uholnaty) Prepacte mi rozsah. :D
|
| |
pycha rodiny
Od: pycha rodiny
|
Pridané:
22.1.2007 20:15
len tak BTW ozonova diera sa uz par rokov zmensuje... a teplota atmosfery sa zvysuje... takze medzi tym neni priame spojenie... akurat tak medzi dierou a vyskytom rakoviny koze v australii (antarktide:-) ) ... that's all
|
| |
ivan+
Od: ivan+
|
Pridané:
22.1.2007 20:36
Cele je to o tom, že spotrebovavame veľa elektriny. Ta sa vyraba veľmi neefektivne 20-30% energie (jadrove a tepelne elektrárne) sa meni na elektrinu, zvyšok je ohrev atmosféry. Straty sú aj pri prenose, aj pri spotrebe (žiarovka meni na svetlo menej než 10% energie). Klimatizácia nie je ochlaďovanie, iba prečerpanie tepla inam a pri tom sa mení ďalšia energia na teplo.
Okrem toho že elektrinu vyrábame, prenášame a spotrebujeme s veľkými stratami (musíme teda vyrobiť asi 10x viac energie než potrebujeme) pri jej výrobe sa míňajú nenahraditeľné zdroje a vznikajú látky, ktoré bránia prirodzenému ochladzovaniu atmosféry. A preto si kúpime silnejšiu klimatizáciu ...
To je skleníkový efekt.
Podobné nezmysly ako "bezdrôtové napájanie" zabijajú planétu a všetko čo na nej žije. A to som nezačal o elektromagnetickom smogu a pár ďalších veciach ktoré s týmto celým súvisia.
|
| |
Styx
Od: Styx
|
Pridané:
22.1.2007 22:44
Suhlasim s tym co hovorite..ozonova diera nam len zabezpeci kvalitnejsiu rakovinu koze ale nebude daka nej teplejsie....to teplo sposobuju plyny tak ako bolo pisane a bol to trebars aj freon co bol v kazdej druhej chladnicke dakedy...tak trochu chemie...a O3 vrstva je len niekolko milimetrova...
|
| |
forcer
Od: forcer
|
Pridané:
23.1.2007 9:30
Sklennikove plyny narusaju ozonovu vrstvu?
Fuha, dnes su na dsl v diskusiach sami odbornici.
|
| |
cZecho
Od: cZecho
|
Pridané:
22.1.2007 17:46
ale ako bude posobit ta indukcia na ludsky organizmus uz nikoho nezaujima, hlavne ze sa to bude dobre predavat...
|
| |
mnn
Od: mnn
|
Pridané:
22.1.2007 19:04
presne... nikoho nezaujima v dnesnej dobe nic ine ako prachy
|
| |
disney
Od: disney
|
Pridané:
22.1.2007 20:00
Vazeni, Tesla, Marconi, Bedini a spol. vymysleli zariadenia, ktore by mohol mat kazdy doma, dodavali by energiu zachytavanim z okolia (tema na dlhsie, vid Zero Point Energy) v dostacnom mnozstve a nizkej cene, ktoru by si kazda domacnost mohla dovolit zaplatit. LENZE preco by potom ktokolvek chcel byt pripojeny do siete?! Elektricka rozvodna siet by stratila svoj vyznam, podobne by stratili vyznam elektrarne, tym padom tazba uhlia, ropy... A to predsa iste osoby nikdy nedopustia ... to pochopi kazdy.
Bohuzial taka je realita. Tento svet je dost cudny...
|
| |
cZecho
Od: cZecho
|
Pridané:
22.1.2007 22:47
cudne je, ze tento svet funguje...
|
| |
bumerang
Od: bumerang
|
Pridané:
23.1.2007 0:18
on uz davno nefunguje, ktovie ci niekedy fungoval...
|
| |
lodivod
Od: lodivod
|
Pridané:
22.1.2007 19:04
Garfield je najtrapnejsi komix na svete!
|
| |
poldo23
Od: poldo23
|
Pridané:
22.1.2007 20:00
fuuu, tak toto je asi najviac odveci prispevok aky som doteraz videl, okrem suboja OPERA-MOZILA
a ta indukcia by sa mala vylepsit tak ze platne budu vsade v stenach(budu tvorit cele steny) a vsetko sa bude automaticky v doma/ v praci/....nabijat - proste krasa
+ sa anizia naklady na kurenie lebo ta indukcia bude posobit ako mikrovlnka a bude zohrievat nase tela
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
22.1.2007 20:05
a mi sa budeme potit a potit
|
| |
ivan+
Od: ivan+
|
Pridané:
22.1.2007 20:38
A dokonca aj my.
|
| |
forcer
Od: forcer
|
Pridané:
23.1.2007 9:34
riesenie tvojho problemu:
start -> spustit(nie counterstrike) -> gramatika pre zakladne skoly -> gramatika.lnk
|
| |
PaloD
Od: PaloD
|
Pridané:
22.1.2007 20:54
Veď kdesi sa musí začať....podla mna. Nekomentujem teraz vaše ohlasy a pripomienky na znečistenie prostredia a Zeme celkovo súhlasím. Len som myslel tolko...za krátku dobu si dobiješ mobil alebo NB bezdrátovo....trebárs na 10 m!
|
| |
Betlista
Od: Betlista
|
Pridané:
23.1.2007 11:55
Tiez si myslim, ved taka bezdratova opticka mys (a klavesnica) bez bateriek je (bude) nadherna vec...
|
| |
sklenik
Od: sklenik
|
Pridané:
23.1.2007 23:39
ako tak pozeram - strasne vela ludi ani nevie aky je rozdiel medzi ozonovou dierou a globalnym oteplovanim..
|
| |
vik
Od: vik
|
Pridané:
24.1.2007 10:57
normalny trandak s otvorenym jadrom, to je mi povyku. tych 98per ma ale zaujalo, neviem presne aku stratu vykazuje trandak.. myslim ze minimalnu, len tam su vysoke napatia. otvorene mikrovlnne ziarice.. osobne si davam pozor aby som velmi nesiel pred antenou usmerneny wifi, a mat polozenu ruku na induktore v stole... co ja viem, to asi nie je moc dobry napad. sice sa hovori ze mobil nesposobuje rakovinu no ruku na srdce... indukcne pole narusa bunky v tom zmysle ze su vodive, tak neviem no..
|
| |
businesscrp
Od: businesscrp
|
Pridané:
3.3.2007 1:20
the best way to start <b>your business </b>is a Loan.
<b>Business Loans </b>- all kinds at <a href=http://www.businesscrp.com>Business - loan</a>
|
| |
ipmwexyl qkvzaiye
Od: ipmwexyl qkvzaiye
|
Pridané:
31.8.2007 21:56
izqfru qnrmjaid kpjfgi fbmyjl fokc sxqdifhla iaxlnc
|
| |
ipmwexyl qkvzaiye
Od: ipmwexyl qkvzaiye
|
Pridané:
31.8.2007 21:58
izqfru qnrmjaid kpjfgi fbmyjl fokc sxqdifhla iaxlnc
|
| |
ipmwexyl qkvzaiye
Od: ipmwexyl qkvzaiye
|
Pridané:
31.8.2007 22:00
izqfru qnrmjaid kpjfgi fbmyjl fokc sxqdifhla iaxlnc
|
| |
medstdnt
Od: medstdnt
|
Pridané:
9.9.2007 6:24
Hello everybody,
My name is Elisabeth.
I highly talented Pharmacy Technician with huge experience in preparing and packaging medications for oral, parenteral, enteral, topical, rectal and intravenous administration for inpatient use and research protocols; maintaining dispensing records for controlled substances and other medications, supplies & equipment; inspecting medical areas and maintaining storage standards set by health regulation agencies.
What do you think about pharmacy education ?
Has the pharmacy education any perspectives ?
Please send me answer. The following is my email address:
phar2macy@harvard.ed
Thank you.
My Home Page: <a href=http://medicineved.com>pharmacy</a>
|