|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
18.1.2007 9:27
Ale pravdu ma, Ballmer, s tymto proprietarnym modnym dopnkom backward Amikov sa Apple v Europe dufam nepresadi.
Keby hrali pohodlnu trhovu hru a nie modnu prehliadku.
|
|
M!k3
Od: M!k3
|
Pridané:
18.1.2007 9:58
Chlape prosim ta netrep...apple hra rovnaku hru ako ktokolvek iny, t.j. pouziva zbrane, ktore vie pouzit najlepsie a to je design a zohratost hw a soft. Predtym ako tu zacnete rozoberat ako nanic tento telefon by som rad upozornil na to, ze to vie vsetko co vedia telefony s mobilnym win (samozrejme v zakladnej vybave) snad okrem otvarania office dokumentov. To je jedine zasadne minus a robi ho nepouzitelnym vo firemnom prostredi, ktore aj tak neni domenov jablkacov. Inak je to pekne zohrany telefon, ktory sice nebude mat tolko softu, ale ten co tam bude bude kvalitny na rozdiel od toho co je na mobilny win. Netvrdim, ze na win nie je kvalitny soft dokonca je ho fura, ale pouzivatelia apple su zvyknuti na pohodlnu prevadzku a tu im tento pristroj prinasa a maju v nom este aj iPod...ja si ho asi nekupim, ale predpovedam tomu celkom slusne predaje.
|
|
Krayzie
Od: Krayzie
|
Pridané:
18.1.2007 10:22
Zabudol si na podporu 3G sieti v "zakl. vybave" a to je dost velke minus.
|
|
M!k3
Od: M!k3
|
Pridané:
18.1.2007 10:41
Ano zatial nema podporu 3G ale apple prislubil, ze do vydania pre europu v druhej polovici 2007 tuto podporu bude mat.
|
|
tony
Od: tony
|
Pridané:
18.1.2007 10:26
budem nad nim uvazovat, aj ked viem, ze nebude lacny. Avsak urcite bude funkcny na rozdiel od produktov MS.
|
|
kozec
Od: kozec
|
Pridané:
18.1.2007 10:36
Tak pozor, handheldy a telefony od MS funguju dobre, v porovnani z ich PC-OS priam vyborne :P
|
|
kozec
Od: kozec
|
Pridané:
18.1.2007 10:35
Mas pravdu ale uznaj sam - je to skoda.
Zobrali pekny pristroj a dali donho pomerne vykonne cpu, perfektny display, obrovsku pamat, zaujimave ovladanie a este par dalsich urcite skvelich veci - a zakazali mu nieco co by urcite spravim aspon kazdy druhy uzivatel - dohrat si don vlastny software. Ked sa to tak vezme, to co iPhone zvladne aj moj Ericsson k700i a pritom este ovela viac.
|
|
M!k3
Od: M!k3
|
Pridané:
18.1.2007 10:48
Nechcem rypat, ale ma tvoj Ericsson dotykovy displej a 4GB prip. 8GB pamate na mp3 a kvalitne video? Nemyslim ;) kazdopadne pokial sa ti nepaci, tak to nemusis kupit, nikto ta nenuti! Ja si ale myslim, ze aspon ten web browser je lepsi ako hocico co na mobilnych zariadeniach dnes existuje, ozaj ma tvoj ericssone skustocny web browser? :)
BTW. oni nezakazali nahravanie softu ako takeho, len ho musia predtym schvalit teda situacia je podobna ako pri ovladacoch na vistu, pokial nie je schvaleny, tak nejde. Vo Viste, kedze je od M$, sa to da ale lahko obist ;)
|
|
kozec
Od: kozec
|
Pridané:
18.1.2007 11:13
Moj zial nema, ale tusim uz verzia nad nim zerie karty - a prehravac videa Ericsonny maju (aj ked to teda nieje ziadna slava). MP3 prehravac dostacujucu, web browser je tam sice dost tragicky ale riesi to J2ME verzia Opery.
Ono je este otazne ako bude to schvalovanie vyzerat - neviem ci poznas Yahoo Widgets a celkom znesitelnu metodu ktoru pouzivaju tam, ale som si isty ze to bude nieco omnoho horsie. Pri troche stastia si tam nieco nauctuju - a tym pada moznost ze by som si mohol nieco mohol spraskat sam, navyse debugovanie na takom niecom bude urcite strasna sranda.
Este stale je tu ale moznost ze to zachrania manici z linuxom :P
|
|
M!k3
Od: M!k3
|
Pridané:
18.1.2007 11:22
Takze co sa tyka funkcii na normalnych telefonoch (vlastnim SE W850i) je to dost bieda, teda okrem MP3 :). A ten prehliadac to sice riesi, ale urcite ti nezobrazi vsetko (napr. flash)...Ale Operu mini nepouzivam takze ak sa mylim, tak ma oprav...Zato MP3 tie maju (SE) uz celkom dost premakane, ale pozri si keynote a uvidis ako je na tom iphone vizualne a uvidis, ze SE sa nechytaju - to som myslel, ked som napisal, ze maju dobru spolupracu hw a soft.
Co sa toho schvalovania tyka, tak sa nechajme prekvapkat a linux si tam mozes hacknut vzdy ;) len nechapem, preco ludia takto nevykrikuju proti novemu Symbianu, bo ten ti tiez nezozere nic co neni podpisane...
|
|
hoax
Od: hoax
|
Pridané:
18.1.2007 13:49
Mne sa to paci .. a s SE je to podla mna nezrovnatelne..
skuste pozriet www.apple.com ja som zasol .. neviem ako sa na tom budu pisat SMS ale zasa to by mi nevadilo az tak vela ich nepysem.
|
|
M!k3
Od: M!k3
|
Pridané:
18.1.2007 16:30
Pozri keynote a uvidis, ze SMS a akykolvek iny text sa pise priamo na softverovej klavesnici za pouzitia patentovanej dotykovej technologie (nie softverovu klavesnicu si nepatentovali :D ). Cize to bude presne pri pouziti ukazovatka s ktorym si sa narodil, cize s prstami tak ako vsetko ostatne ovladanie...
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
18.1.2007 17:35
Neviem ako Ty, ale ja pisem sms od narodenia palcom. Ukazovackom pise iba moja babka.
|
|
M!k3
Od: M!k3
|
Pridané:
18.1.2007 17:50
Keby si sa unuval precitat co som napisal, tak by si zistil, ze som napisal ukazovatko a nie ukazovak...
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
19.1.2007 0:09
Prepac, myslel som, ze to je preklep, pretoze mi neslo do hlavy, ze som sa narodil s ukazovatkom, ale dobre. Uz viem preco moja mamka tak kricala, ved ju to muselo steklit!
A palcom vacsinou neukazujem, ak si to myslel tak.
|
|
M!k3
Od: M!k3
|
Pridané:
19.1.2007 8:44
Zaujimave, je ze stale spominas clenov rodiny...ze by si sa chcel s niecim zdoverit? :) Ale vazne, vychadzajuc z keynote, kde Steve spominal nieco ako "pointing device we were all born with" tak som to iba volne prehodil do slovenciny vyslo mi logicke pouzit slovo ukazovatko - a nie neukazujem na veci palcami. Pri pouziti inych PDA alebo smartphonov sa totiz stylus/ukazovatko bezne pouziva. Necakal som, ze sa toho nejaky pubertaci chytia. Neber to osobne, ale tvoje prispevky budia ten dojem.
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
19.1.2007 11:46
OK, nebolo to jasne napisane. Ale sranda musi byt.
|
|
kozec
Od: kozec
|
Pridané:
18.1.2007 13:58
Flash samozrejme 0 bodov, ale pre mna je to skor vyhoda :P A neviem ako ostatny ale ja proti Symbianu nekricim hlavne preto ze pouzivam PalmOS+mobil :P
Myslim ze to bude naozaj len pekna hracka a mrzi ma to, bo vreckovy pocitac (smarthphone) od Apple znelo skutocne dobre :P
|
|
dodger
Od: dodger
|
Pridané:
19.1.2007 17:23
a co tak sony ericsson w950
|
|
Brano Mojsej
Od: Brano Mojsej
|
Pridané:
19.1.2007 20:44
Niekedy som preferoval Symbian UIQ, ale odkedy mam WM5, tak uz nie je o com.
|
|
pudleek
Od: pudleek
|
Pridané:
30.1.2007 14:04
Vista sama umoznuje takyto override. Pri starte systemu treba dat F8 a tam si vybrat takuto moznost...
|
|
misogsk
Od: misogsk
|
Pridané:
18.1.2007 18:19
S tym iPhonom nemozes ani zdaleko robit to co so smatrphonami na platforme windows. Neviem co si myslel nepohodlnou prevadzkou u smarphonu, nuz ale ked myslis.
Navyse rozdiel je velmi brutalny v cene produktu pri rovnakych parametroch.
Mna si Apple neziskal ani svojimi kompami a ani tymto "produktom".
|
|
ericco
Od: ericco
|
Pridané:
19.1.2007 3:55
dalsim velkym minusom je pouzivatelsky nevymenitelna bateria...
|
|
M!k3
Od: M!k3
|
Pridané:
19.1.2007 8:48
To som zabudol napisat a tiez myslim si, ze to je chyba. Ale zas na druhej strane v amerike, kde sa to bude primarne predavat sa predava ipod, kde tiez nie je pouzivatelom vymenitelna baterka a ejhle predava sa to...to ze na SK sa na telefon hladi ako na investiciu je bohuzial resultat neradostnej ekonomickej situacie :( Ale apple si realne vyratal kolko ich pouzivatlov si realne bude menit baterku a vyslo im cislo blizko nule...mozno v eu toto cislo take nebude, ale eu maju niekde bo tu maju silnych odporcov a aj tak necakaju dobre predaje :)
|
|
ericco
Od: ericco
|
Pridané:
21.1.2007 11:25
vyzera to tak, ze amikom je pohodlnejsie (a "lacnejsie") kupit novy prehravac, ked sa bateria opotrebuje, ako sa babrat s ich vymenou... :)
btw: presne si vystihol mentalitu Americanov a co sa tyka Apple, pani z tejto firmy dobre vedia, preco to robia...
|
|
ericco
Od: ericco
|
Pridané:
18.1.2007 22:40
tiez sa mi nepaci, ze produkty od americkej firmy Apple su take predrazene, mohli by sa prestahovat do Taiwanu, boli by lacnejsi... :-)
kvoli ich cenovej politike predpokladam, ze na Slovensku sa bude iPhone slabo predavat (a neviem, ci ho slovenski operatori budu vobec dotovat)...
|
|
M!k3
Od: M!k3
|
Pridané:
19.1.2007 8:52
Slovenski operatori ani nebudu vediet co to je ak za nimi apple na slovensku nepride a to pochybujem, bo na slovensku toho vela nepredaju pri takychto negativnych ohlasoch a relativne vysokej cene.
|
|
Brano Mojsej
Od: Brano Mojsej
|
Pridané:
19.1.2007 20:43
Ja som to vedel... :D
|
|
walthar01
Od: walthar01
|
Pridané:
2.2.2007 15:15
Preco si myslis ze pekny obraz alebo draha plastika doma na teba pozitivne bude posobit? Preco by to nemohol byt krasny a hlavne funkcny pocitac? Si casto neuvedomuje ako podvedome okolie na nas posobi a cudoval by si sa ze aj ten pojebany pocitac by ozaj mohol trosku vyzerat no nie?
|
|
Robo
Od: Robo
|
Pridané:
18.1.2007 10:23
lenze, to nieje smartphone
to je telefon, mp3 player a internet browser. nic viac nic menej
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
18.1.2007 10:27
Opera je aj tak najlepsia!
|
|
someone
Od: someone
|
Pridané:
18.1.2007 11:22
Tr-uhlik
|
|
fuxo
Od: fuxo
|
Pridané:
18.1.2007 11:29
Synku, uz si trapny...
|
|
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
18.1.2007 19:16
nereagujte na neho a jeho to prejde ... sa cudujem, ze ma cez skuskove na to cas ...
|
|
inox
Od: inox
|
Pridané:
18.1.2007 20:34
Odkedy majú v skôlke skúškové?
|
|
grco
Od: grco
|
Pridané:
18.1.2007 12:58
je to sracka, kazdy druhy smartphone od poriadnych vyrobcov mobilov (napr. nokia a se) so symbianom je pouzitelnejsi a ma viac funkcii ako henta hovadina...
|
|
Thim
Od: Thim
|
Pridané:
18.1.2007 14:41
Ballmera by mal zaujímať názor zákazníkov. Mám smartphone s Windows Mobile a keď som videl Mac iPhone, tak som si uvedomil, aké h0vno to držím v ruke.
A za tých 100 dolárov, čo spomenul, za jeho smarpthone, čo momentálne mám, tak za tú cenu to bola len viazanka. Za 500 dolárov s viazankou za iPhone by som ja upísať dal.
Za slobodu v boji proti Viste, v boji proti Microsoftu!
|
|
604
Od: 604
|
Pridané:
18.1.2007 18:56
tak to hovno asi nevies pouzivat....
|
|
Brano Mojsej
Od: Brano Mojsej
|
Pridané:
19.1.2007 20:46
Presne, asi nevie. :D Mozno tam ma iba zaklad nainstalovany. :DD
|
|
dex
Od: dex
|
Pridané:
18.1.2007 15:35
Ale, no, no, klídek. Už je aj boj medzi Windows Mobile a ešte nepredávaným iPhoneom? Ballmer iste nebude chváliť konkurenciu. To je akokeby Gates povedal: " Počujte, ľudia, ten náš Windows je shit. Kupujte radšej OS X. Fakt, nemá cenu kupovať Windows." Na druhej strane to, čo povedal Ballmer, je mi úplne u pr*ele, vôbec sa mi to nezdá byť dobrou kritikou. Také detaily je možné vyriešiť hneď v nasledujúcej verzii. Nech si radšej dávajú pozor na Zune.
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
18.1.2007 17:40
To je presne ten priklad - pozri sa na Zune a porovnaj to s iPodom. Okrem toho, ze v podstate MS slohli dizajn Applu je Zune neporovnatelne pouzitelnejsia hracka nez iPod a to teraz nehovorim o Wi-Fi, pre ktore by som tazko hladal normalne vyuzitia.
Nechapem, ako sa tolko amikov zapreda znacke, ale este viac ma zaraza, ze tu inteligentni ludia ospevuju iPhone a jeho obmedzenost.
Jasne, ze displej a HW je super, ale celkova pouzitelnost je na nieco.
|
|
dex
Od: dex
|
Pridané:
18.1.2007 20:21
Neviem, čo myslíš "použiteľnosťou". Naozaj neviem prísť na to, o čo menej je použiteľná jedna vec od druhej. To by som chápal, keby iPhone prehrával iba Monkey audio a keby bol robený pre sieť štvrtej generácie. Inak mi to nedáva zmysel.
|
|
rch
Od: rch
|
Pridané:
19.1.2007 0:11
Presne taky je - prehrava si len svoje AACcky, neda sa s nicim sparovat, to co na nom napises (ak vobec) mozes potom pouzit jedine po niekolkych konverziach, ak sa Ti vobec podari to z toho dostat, kedze tam dokopy nemozes pripojit ani poriadne externe ulozne jednotky a ako externy disk ku compu to nepojde - tak ako iPod. A na to iba 4G si pockaj este, nebudes sklamany :)
|
|
ericco
Od: ericco
|
Pridané:
20.1.2007 2:39
pocinanie Applu... no je to dalsi priklad choreho americkeho copyrightoveho harasenia...
|
|
Mark
Od: Mark
|
Pridané:
18.1.2007 17:44
Nebude trvať dlho a Mrkvosoft vyrobí mobil tiež, opäť bude opakovať po Apple, dávam tomu 2 roky.
|
|
kozec
Od: kozec
|
Pridané:
18.1.2007 19:29
A ty si s ktorej visne spadol? M$ vyraba OS pre mobili uz peknych par rokov, akurat hardware robi niekto iny.
|
|
Frog
Od: Frog
|
Pridané:
18.1.2007 21:43
s jedným s Ballmerom súhlasím. Keby iPhone uviedol iný výrobca nikto by sa za ním ani neobzrel. Uživatelia su už tak navyknuty na to slovo "apple", že možu uviesť čokolvek (aj nekvalitne) a preda sa to.
|
|
grco
Od: grco
|
Pridané:
19.1.2007 10:52
svata pravda, apple ma najzaslepenejsich "fanusikov" ak to tak mozem nazvat...
|
|
kubo
Od: kubo
|
Pridané:
19.1.2007 22:59
Co nie je od microsoftu nie je dobre , tak to mysli asi Ballmer
|
|
tono
Od: tono
|
Pridané:
20.1.2007 7:03
musite na seba stale kydat a pridam sa sice nemam s cim ale ak porovnate ipod so zune jedina vyhoda zune je displej ale rozmery hovoria za svoje jeden zune je vo velkosti siestich ipod video nehovoriac o kapacite porovnavatelnej o patdesiat gigabajtov naviac lebo zune nad tridsat nejde co je smutne a to wifi nevyuzije kazdy kto ma winxp su s tym problemy taktiez pda ci je na ms alebo palm su zastarale a s tym ich applephone rozhodne dobehol nie vo vsetkom ale systemovy upgrade pripadne vylepseny os pre toto zariadenie zlepsi momentalnu situaciu zas v akej miere to nevie nikto ale uvidi sa ballmer rozprava blbosti na ake pride kazdy clovek rozumny ked si to obzrie troska podrobnejsie ale pokial to robi len koli tomu aby sa viac ludi zameralo na vyrobky ms tak to by prehnal pretoze ich zune je otrasny
|
|
Walthar01
Od: Walthar01
|
Pridané:
2.2.2007 15:21
Jak som videl balmera na dakom videu vyskakovat a vrestat developers developers, kukat na jeho spoteny ksicht a podpazusie a cakat co vypoti kym sa vydycha som si spravil nazor. Vela ludi nadava na APPLE ze su pozeri , reklamny klamaria podobne ftakoviny, vyskakuje sa z Apple feelingom a reklamou a pod. Kazdy musi uznat ze su to pekne stroje.Aj ten pececka to musi uznat.Vykrikuju ake su ich pc nadupane aje ked po stolom nemaju dekel a ide kable trcia kade tade. Cize v zivote by to mohlo tiez tak fungovat nie? Najdem si hnusnu zanedbanu zensku hlavne ze vie sa dobre starat o domacnost alebo hnilu luntu ktora je krasna ale okrem dvihania kreditky nic nevie? co si vybrat? Apple je podla mna krasavica, ktora sa vie starat o domacnost. Jak som to prirovnal?
hehehe
|
|
tono
Od: tono
|
Pridané:
20.1.2007 7:03
fuj ked som ho drzal ta vaha to umele tlacitko a tie rozmery urcite to nie je tak kompaktne vreckove zariadenie ako vyraba apple vsetci tu piseme priblble pripomienky ake uz zo seba vytriskol steve ale ved nechajme priestor aj pre apple uz to je podkopujuce ked cisco kupilo licenciu uvedeni svojich telefonnych vyrobkov zacinajucich malym pismenom i
|
|
Walthar01
Od: Walthar01
|
Pridané:
2.2.2007 15:13
Je tu vela kritiky na iPhone ale kto videl keynote bolo tam jasne povedane ze otvaraju 3 kapitolu apple.Prva rok 84 pocitac macintosh, potom myslim 2001 ipod a teraz sa zacina tretia hlavna cesta mobilnej komunikacie. Isto kto ma prehlad sa pozrie na rok 93 kedy vznikol newton message pad . Potom rok 2001 na prvy ipod vobec a pozrite ale uprimne kam sa napriklad vyvoj iPodu dostal nehovoriac o pocitacoch.Preto vobec nepredpokladam ze by iPhone mal byt daka lacna nahrazka niecoho.A sice to dost ludi kritizuje kazdopadne vyzera zaujimavo uz v tejto faze a bude sa vo vyvoji napredovat.Vyckajme casu a budeme prekvapeny co prinesie buducnost. Podla mna apple urcuje trend vyvoja nech sa nik na mna nehneva.
|
|
aká sranda po rokoch
Od: kukolarak
|
Pridané:
16.9.2015 0:41
ako to sranda po rokoch a hlavne komenty tu
a kde je Ballmer a Windows Mobile 6.5 ???
a Windows Phone ma možno celosvetovo 5% v lowendoch
|