| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
M3dz!k
Od: M3dz!k
|
Pridané:
11.1.2007 12:43
Heh.. akoby nestacili rozpadajuce sa sasi, alarmujuca kvalita spracovania a servis trvajuci takmer vzdy 3-4 tyzdne, este maju aj takyto sw problem.. Acer pojde podla mna coskoro dole. A ked to pride, bude to dost rychle.
|
| |
Mastodont
Od: Mastodont
|
Pridané:
11.1.2007 14:18
Mam notebook Acer asi 3 roky. Za celytento cas som mal jednu jedinu reklamaciu, bola vybavena po troch dnoch... Z coho vychadzaju Vase tvrdenia?
|
| |
Mark
Od: Mark
|
Pridané:
11.1.2007 17:19
Neobranuj Acer len preto, ze ho mas. (podla mna ho mas len kratku dobu, ale hadat sa nebudem, pretoze verim ze mozne su vynimky). Ja som vsa Acer noteobok mal a len raz a naposledy. Hned po kupe siel do opravy koli vadnemu ventilatoru. 2 krat siel koli praknutym pantom. Este som mal dalsie vady. Kamos mal tiez problemy s Acerom aj s NB aj s PDA. Ano mohli by sme vsetky problemy separovat a kazdy odovodnit tak, ze nakonec za to acer nemoze. V konecnom dosledku maju servis ubohy v kazdom pripade. Kazdu reklamaciu mi vybavovali takmer mesiac. Kamosovi opravili jednu vec a praskli panty inde. Proste acer a asus konec...
|
| |
M3dz!k
Od: M3dz!k
|
Pridané:
11.1.2007 17:23
hej hej pozor na reci.. Asus sa neda s Acerom ani porovnavat. Nieje to ziadne IBM, ale za tu cenu sa oplati rozhodne ovela viacej nez Acer. Alebo skor: za tu cenu sa oplati, nie ako Acer...
|
| |
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
11.1.2007 17:56
U Acera som videl odpadávajúce koliečko, do ktorého sa vkladá CD, vŕzgajúca konštrukcia pri každom dotknutí sa tačpedu, displej, ktorý nedrží polohu a stále sa chce iba zatvoriť a podobné srandičky...
|
| |
KukoFS
Od: KukoFS
|
Pridané:
12.1.2007 7:00
Bracho sam by som to nepovedal lepsie. Akurat dodam ze tato na h.... znacka preziva uz desatrocia bez vacsej ujmy skor naopak ludia su nepoucitelni.
|
| |
LK-ACER
Od: LK-ACER
|
Pridané:
12.1.2007 18:30
Mám ACER ASPIRE 1652, bol 5x v oprave. Servis je v Brne, takže ozaj vybavenie opravy trva radovo 2-4týždne., ďalej je tam maximálna lajdáckosť servismanov, keď po oprave nespravia výstupný test. Mne sa stalo keď mi odišiel USB port, z opravy prišiel opravený, ale pre zmenu nešla zvukovka, po oprave zvukovky zase nešlo dobíjanie. Až po zapojení obchodnej inšpekcie sa podarilo tento ozaj neprofesionálny prístup servisu vyriešiť. Samozrejme všetko sa pokazí ale táto skúsenosť ale aj kolegov ktorý majú ACER - ACER už nikdy viac!!!
|
| |
lobo
Od: lobo
|
Pridané:
12.1.2007 2:43
ja som mal Travelmate 4xxxWLMi, po 2 mesiacoch odisla DVD burna a po dalsom mesiaci disk, dve tlacitka sa poondili asi po 4 mesiacoch..
asi po 6 mesiacoch bolo ten postriebreny plast vyrazne osuchany a kyval sa display..
frajerka ma secondhandoveho IBM T23 ktory ma urcite viac najazdene ako ten byvaly Acer a display drzi, klavesnica super...
|
| |
KukoFS
Od: KukoFS
|
Pridané:
12.1.2007 7:05
Presne to aj u nas ja mam Acer 2 roky rozpadava sa ako lego, DVD napalovacka uz ani necita nie to aby palila, ramik displeja praskol sam od seba. pod displejom presvitaju miestami LEDky. servisny manual je nepouzitelny lebo su v nom blbosti. atd. A mojej priatelke som dal IBM R50 co mame uz asi 5 rokov a stale vyzera a funguje lepsie ako ten srot.
|
| |
Miro
Od: Miro
|
Pridané:
14.1.2007 23:30
No no, tak to pozor, na LEGO mi nesiahaj! Keby mali plasty na Acer zariadeniach taku kvlitu ako LEGO, tak by sa nikdy nemohli rozpadavat. :-)
Ale vazne... tak sa zda ze niektore veci sa nikdy nezmenia, a musim len potvrdit svoju skusenost so znackou Acer. Myslim ze su najpredavanejsi len kvoli svojim cenam, ale to sa odraza brutalne na kvalite tej znacky. Dal som sa na nu nalakat len 2x v zivote, a mozem povedat ze UZ NIKDY VIAC, aj keby vyrobili notebook znacky Ferrari (co bohuzial urobili prave oni) :-(
Prvykrat sa to stalo kedysi davno, ked som kupoval novu CD-ROM, a momentalne nemali na sklade moju oblubenu znacku TEAC, tak mi ponukli Acer, rychlejsi (mimochodom 10x READ ;) a pritom lacnejsi, a vraj v pohode... tak som ho zobral, a asi tak po 2 tyzdnoch som ho vracal, lebo bol pouzitelny maximalne ako vysuvny drziak na napoje, a veta na skatuli hovoriaca o podpore citania CD-R medii bol asi len kanadsky zartik. Tak som zobral som opat mojho zlateho TEACa, ktory mimochodom sluzi volakde dodnes.
Druhykrat pred par rokmi som sa dal zlakat cenou Acer NB, ktora bola v tej dobe ovela nizsia od vsetkych inych znaciek. Opat som dostal info ze to bude v pohode, a ze su najpredavanejsi... atd, nuz hovorim si dam im teda po rokoch druhu sancu. Co vam budem hovorit, opat toho lutujem, i ked som nemal zdaleka az take problemy ako niektori z vas. Mozno preto ze som este nemal tu cest s ich servisom. Ide skor o to, ze otrasnejsie navrhnuty kus elektroniky clovek tazko najde. Od hlucneho ventilatora, a absencie jeho regulacie, cez velku hmotnost a rozmery, ultrapomaly graficky chip, nepochopitelne rozlozenu klavesnicu, chybajuci Track Point, az po taku "drobnost" ako velkost a hmotnost sietoveho zdroja, ktoru asi maju kvoli setreniu nakladov unifikovanu pre vsetky zariadenia od monitorov az po notebooky.... Jednoducho v celkovom porovnani vyjde este horsie ako o 5 rokov starsi Dell, HP, nehovoriac o IBM. Nemusim snad zdoraznovat, ze po jednej celodennej praci s nim som bol s nervami na konci. Moje jedine stastie je, ze ho nemusim kazdy den pouzivat, a nedaj boze este vlacit na pleci...
Sorry trochu som sa rozpisal, tak gratulujem vsetkym, ktori sa docitali az sem :-)
|
| |
skgh
Od: skgh
|
Pridané:
14.1.2007 0:53
mam 2 acery a je na nich uz dokopy 5 chyb
nefunkcny display
nefunkcny touchpad
prasknute panty
odidene repraky
odprasknuty nabijaci obvod
notebooky su asi 8 mesiacov stare
a pouzivane uplne bezne v kancelarii
proste sit najhrubsieho zrna
|
| |
acer
Od: acer
|
Pridané:
15.1.2007 15:27
mame travelmate, na ktorom bezi win server 2003, ktory ide bez problemov 2,5 roka. za minuly rok sme predali cca 50 Acerov, 20 HP a 50 Asus notebookov a z toho mnozstva bolo reklamovanych 10 - vsetky ACER. (a take vady ze cloveku zostava stat rozum). Nekomentujem radse dalsie vyrobky od Aceru
A co sa tyka servisu, rychlost 2-3 tyzdne(aj s dopravou do Brna), ale tie zahadne vyjadrenia technikov, to su len skutocne perlicky, z toho nevyjde ani samotny technik, nieto este zakaznik. A najlepsie je, ze sa zakaznik vrati znova do mesiaca s tou istou vadov.
Tak asi tymito tvrdeniami by som chcel podporit jeho tvrdenia.
|
| |
KukoFS
Od: KukoFS
|
Pridané:
12.1.2007 6:58
COZE? najpredavanejsia znacka v EU? Taketo shity nemozu byt najpredavanejsie. Prave na jednom z nich robim a lutujem to vzdy ked k nemu sadnem. Ano su lacne ale tam to aj konci. Smutne ze tuto chybu musi kazdy z nas urobit aspon raz ale ja ju uz druhy krat nikdy nezopakujem. Dufam ze moj prispevok nikto nezmaze lebo opisuje krutu realitu. Spominana znacka rovna sa uplny shit.
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
11.1.2007 12:46
by ma zaujimalo o co islo ACERu.. ale kazdopadne mne to moze byt aj tak jedno..
|
| |
M3dz!k
Od: M3dz!k
|
Pridané:
11.1.2007 12:49
"LunchApp.ocx je zrejme pôvodne určený pre použitie na stránkach Aceru a sprístupnenie napríklad pohodlnej aktualizácie."
Podla mna o nic viac.. Ludia od Aceru su az moc neschopny na to, a by to bolo zamerne.
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
11.1.2007 12:51
No jasne ale museli si byt vedomi toho co to moze mat zqa nasledky .. chapes..
|
| |
PistaBoss
Od: PistaBoss
|
Pridané:
11.1.2007 12:53
Plne s tebou suhlasim, pri tolkej kvantite co predaju sa zabuda na kvalitu. Acer by som si nekupil ani keby bol za 1 SK, som spokojnym majitelom Toshiby :P
|
| |
M3dz!k
Od: M3dz!k
|
Pridané:
11.1.2007 13:03
tak za 1 korunu by som to urcite bral :P
Ja som zase spokojny majitel ASUSu, niektori jedinci sa stazuju na problemi s asusom, ale v porovnani s predanym mnozstvom kusov to nieje az tak vela.. Ja som nemal za vyse 3 mesiace ani 1 problem, je super :)
|
| |
Mastodont
Od: Mastodont
|
Pridané:
11.1.2007 14:20
Tri mesiace je podla Vas objektivna doba na posudzovanie kvality vyrobku? Mali ste pred ASUSom aj nieco ine?
|
| |
M3dz!k
Od: M3dz!k
|
Pridané:
11.1.2007 17:29
Nie, nie je to podla mna objektivna doba na posudzovanie kvality vyrobku. A osobne som ziatny iny ntb nevlastnil, ale otec mal niekolko rokov IBM Thinkpad (vtedy jeden z vyssich modelov) a uz pred pol rokom ho vystriedal za HP. Notebookov som drzal v rukach viac a dost vela skusenosti pocujem/citam od inych ludi. Thinkpad mal naozaj vyborne spracovanie, pevnu konstrukciu. Uznava, Asus ju nema az taku vydarenu, ale nezaobchadzam s nim prave najlepsie, a ntb stale "drzi pohromade". A to je pre mna dost dolezite. Keby mam Acera, viem si predstavit prasknute klby, vrzgajuce telo ntb a podobne.
|
| |
Krayzie
Od: Krayzie
|
Pridané:
11.1.2007 13:47
A ja som zase spokojnym majitelom ACERu.
|
| |
Propediotika
Od: Propediotika
|
Pridané:
11.1.2007 13:54
...ktoreho notebook je zapojeny do botnet siete ;-D
|
| |
tipek
Od: tipek
|
Pridané:
11.1.2007 14:34
ten predinstalovany software sa da dat prec a neviem preco seci hresite na acery ja mam polroka aspire 3100 a ani jeden problem. Videl som asus ktory tipek otvoril a od*ebal uchyt monitoru :D majitelia asusov su najmudrejsi ludia na svete :) a u na to pravom pysny xD ako oklamali trh a kupili si to najlepsie za najmenej ..
|
| |
dano
Od: dano
|
Pridané:
11.1.2007 18:50
Mam skoro rok acer a nemam s nim jediny problem co tu bol spominany.Nema jedinu vadu,a vsetko drzi ako ma.Mam TM 2414LMI.Som uplne spokojny.
|
| |
pipka
Od: pipka
|
Pridané:
11.1.2007 12:56
acer je nic moc aj ta 1 ročna zaruka hovorí sama za seba
ale ludia to kupuju kvôli cene a ničomu inému
z lacnych je najlepší ASUS
|
| |
M3dz!k
Od: M3dz!k
|
Pridané:
11.1.2007 13:02
aka 1 rocna zaruka? Zo zakona musi byt zaruka 2 roky!
|
| |
kypo
Od: kypo
|
Pridané:
11.1.2007 13:35
Zaruka 2roky je zo zakona, ale ked to kupujes ako spotrebitel, cize sukromna osoba. Ked kupuje firma, povinna zaruka je len 1rok. Asi tak.
|
| |
M3dz!k
Od: M3dz!k
|
Pridané:
11.1.2007 14:12
no a?
|
| |
Mato
Od: Mato
|
Pridané:
11.1.2007 14:36
ja mam acer . a mam nan zaruku 2 roky :) ked kupujete setko na trznici tak sa necudujte xD
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
11.1.2007 13:04
Presne 2 roky... o com melies..
|
| |
M3dz!k
Od: M3dz!k
|
Pridané:
11.1.2007 13:06
asi pomlel nieco co mal v hlave..
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
11.1.2007 13:09
Heh ake podobne IPcky:D
|
| |
MIchal
Od: MIchal
|
Pridané:
11.1.2007 13:39
Je tam 1ročná záruka od výrobcu. Týka sa to ale iba firiem. To znamená, že predajca potom musí ten další rok zobrať na svoje náklady. Ale dá sa kúpiť aj za cca 3000 Sk. Výsledok je potom dva roky pre zákazníka. Je to jeden z mála výrobcov čo poskytuje iba 1 ročnú záruku.
Tak s tým mletím pomaly, nebud drzý chlapče.
|
| |
Tipi
Od: Tipi
|
Pridané:
11.1.2007 14:44
Pre koncového zákazníka je to VŽDY 2 roky! Žiadne, že dokúpiš a len v tedy budeš mať 2 roky! Keď si koncový zákazník a ak si dokúpiš 1 rok tak budeš mať 2+1 čiže 3 roky. A nič si predajca nemusí zobrať na vlastné náklady. Odkaiľ to viem? Denne predám cca 2-3 acery ;) A keby som ja mal platiť zákazníkom záruku tak by som sa na Acer naozaj vy...ral. Ale paradoxne je to u nás najlepšie predávaná značka (zo značiek Asus, Fujitsu Siemens, Toshiba, IBM a HP). Tak asi tak...
|
| |
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
11.1.2007 17:37
Nemáš pravdu.
Zjednodušene:
Ak si firma-napr. maloobchod je vedomá, že predáva Acer s ročnou zárukou ďalej spotrebiteľovi, buď si priplatí vo veľkoobchode ten druhý rok, alebo potom bude ručiť tej chýbajúci rok zo svojho vrecka. A keďže firma vždy musí poskytnúť spotrebiteľovi 2 roky záruku, mala by si vždy priplatiť, pre jej vlastnú ochranu.
Tá 1ročná záruka je výsledok cenového konkurenčného boja.
Ak si predával spotrebiteľom Asusy z dvojročnou zárukou a nakupoval s jednoročnou, myslím, že máš taký malý problém.
|
| |
Tipi
Od: Tipi
|
Pridané:
12.1.2007 8:32
Asi by som to nehovoril ak by som to nemal overené... Keď zavoláš do servisu ACER, tak prvá otázka čo ti dajú je to, že či si fyzická, alebo právnická osoba a podľa toho máš záruku. Ale kľudne si tvrď svoje, kľudne si tvrď, že nemám pravdu. Je mi to jedno ;) Už nie raz som to riešil, ale zrejme som servis Acer presvedčil len silou vôle :))))
A nebavím sa o Asusoch, ale o Aceroch.
|
| |
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
12.1.2007 18:15
Hej sorry. Mal to tam byť Acer. Asi fakt treba na nich pritlačiť, lebo ja mám zase iné vyjadrenie a ty máš iné vyjadrenie.
Moja otázka naposledy bola, že či môže fyzická osoba - nepodnikateľ(t.j. konečný spotrebiteľ) dostať vo veľkoobchode záruku na Acer 2 roky. Odpoveď bola, že vo veľkoobchode môže nakupovať iba maloobchod, t.j. firma a tá má základnú záruku 1 rok. A maloobchod predáva konečnému spotrebiteľovi a ten chýbajúci rok je problém, ktorý si musí vyriešiť maloobchod spôsobom ako som hore spomínal.
Inak aj mne to je jedno, ja Acery už nepredávam :))))
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
11.1.2007 15:00
Drzi si tu akurat ty chlapce...
|
| |
tom
Od: tom
|
Pridané:
11.1.2007 23:34
Zaruka 1 rok plati medzinarodne. Inak neni tym dotknuta zaruka 2 roky v SR. Je to len bonus navyse.
|
| |
pistiacik
Od: pistiacik
|
Pridané:
11.1.2007 16:59
pre firmi je zaruka len 1 rok aj zo zakona niektore modeli od asusu ale i inych znaciek hp, dell, acer,ibm sa predavaju len s 1 zarukou za doplatok 2 rocnou. Prevazne vissie rady notebookov maju 2 roky zaruku, zalezi na znacke
|
| |
Brano Mojsej
Od: Brano Mojsej
|
Pridané:
11.1.2007 21:57
firmy, modely, vyssie
Dalsi negramotny. Mam chut nadavat, ale asi by mi zrusili prispevok. Zopakuj si zakladnu skolu - zacni slabikarom.
|
| |
wickyno
Od: wickyno
|
Pridané:
11.1.2007 13:23
acer... len hlupak to kupi... najma ked siemens, dell, lenovo ci hp znizili ceny, tak len somar si kupi acer a tym to aj doprajem hehehe
|
| |
dkp
Od: dkp
|
Pridané:
11.1.2007 14:17
mladenci, o com tocite? mám acer notebook už dohromady tri roky (teraz druhý v poradí) a nikdy si inú značku nekúpim. pri poravnaní cena versus výkon je jednoznačným víťazom. A keby niekto poriadne čítal aj inde ako na dsl.sk, tak by vedel o probleme s danou knižnicou už dávno. prvé čo som urobil po kúpe môjho aktuálneho notebooku bolo, že som spomínanú knižnicu jednoducho vymazal. a je po probléme. :-)
|
| |
M3dz!k
Od: M3dz!k
|
Pridané:
11.1.2007 14:18
ja citam aj inde, a preto viem ze Acery su pravdepodobne najproblemovejsie notebooky (ako spracovanie, kvalita tak aj servis a ostatne..)
|
| |
dkp
Od: dkp
|
Pridané:
11.1.2007 14:31
všetko je o skúsenosti. kolega mal notebook toshiba a počas troch rokov bol v servise 4 krát. iný kolega s asusom len dva krát a ja s acerom ani raz. :-)
|
| |
Mato
Od: Mato
|
Pridané:
11.1.2007 14:38
presne tak ;) setky znacky maju obcas problem .. a je jasne ze ked vychytas na hovno kus tak bude proste na hovno nech je to hp alebo ibm xD btw acer rulah ..zatial polroka bez problemov O:-) tuk tuk ...
|
| |
ericco
Od: ericco
|
Pridané:
14.1.2007 22:56
v každej fabrike sa nájdu ľudia, ktorí majú schopnosť odfláknuť buď proces výroby, montáže alebo testovania, ide o to, kde je tých ľudí najviac a potom, čo s tým spraví manažment konkrétnej firmy...
vyzerá to tak (podľa prispievateľov), že pravdepodobne najviac je ich v aceri, čo by bola škoda...
osobne žiadnu značku nepovažujem za shit, len si treba uvedomiť, že low-endobé (najlacnejšie) ntb sa predávajú za nižšiu cenu, za akú sa vyrobia, čo núti spoločnosti znižovať výrobné náklady a to sa môže prejaviť v ich zvýšenej poruchovosti...
|
| |
grco
Od: grco
|
Pridané:
11.1.2007 15:08
ja mam acer travelmate 529atxv uz 5 rokov a nemam s nim jediny problem, nebol v servise ani raz...
a co sa tyka nejakych takychto utilit tak s tym problem nemam, lebo hned ako dostanem notebook do ruky (ci je to acer, sony alebo hp) tak ho formatujem a instalujem vlastny softver, z vlastnych medii a nie recovery cd a podobne sracky so vsetkym predinstalovanym, kde clovek ani nevie co tam ma
|
| |
dkp
Od: dkp
|
Pridané:
11.1.2007 15:10
nikdy nevieš čo za sračky spolu s inštalovaným software pcháš do pc
|
| |
grco
Od: grco
|
Pridané:
11.1.2007 16:23
no ked som tam daval Linux From Scratch, tak som celkom vedel co som tam daval :)
|
| |
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
11.1.2007 17:41
Paradoxne staršie Acery boli na tom s kvalitou lepšie. Avšak ako aj pri Aceri, tak aj pri ostatných značkách platí: "Z ho..a bič neupletieš" a keď si kúpiš najlacnejší notebook hociktorej značky, nečakaj zázrak, či to už je Acer, Asus, HP alebo podobné značky.
|
| |
mh604
Od: mh604
|
Pridané:
11.1.2007 21:55
presne tak.... za malo penazi malo kvality....pre vsetky znacky rovnako.
|
| |
grco
Od: grco
|
Pridané:
12.1.2007 11:19
ano, pravda je ze pred tymi 5 rokmi som ho kupoval za vyse 70 tisic :)
|
| |
Xwing
Od: Xwing
|
Pridané:
11.1.2007 16:51
S Ohnivou líškou sa vám to nestane lebo nepodporuje natívne ActiveX :-) (paródia na vyznávačov opery :-)
|
| |
Opera
Od: Opera
|
Pridané:
11.1.2007 17:49
Na acer jedine OPERU!!!
|
| |
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
11.1.2007 17:53
No jo. Ako sa vraví: vrana ku vrane si sadá, kvalita kvalitu hľadá....takže súhlasím.
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
11.1.2007 21:24
prese to som chcel povedat.. sak ten kod co dokaze ovladnut pc.. sak to je len skopceny z opery.. a preco lebo opera moze za vsetky chyby...aj v viste aj XP aj 2000 aj 98 aj 95.... OPERA to je chodiaci vyrus ktory znici vsetko
|
| |
Frog
Od: Frog
|
Pridané:
11.1.2007 21:49
to radšej nie, odišli by tlačítka, a po mesiaci by pri vysuvaní menu bolo počuť vrzganie
|
| |
Frog
Od: Frog
|
Pridané:
11.1.2007 18:50
acer teda ma nielen hardvérové problémy :)
Pozitívne je však to že softvér nevŕzga
|
| |
M3G
Od: M3G
|
Pridané:
11.1.2007 21:11
Mohli by pridať taký zvuk, pri každom otvorení "určitého" programu sa ozve vrzgot. To aby sme si zvykali, že lepšie to nebude.
|
| |
Nightlife666
Od: Nightlife666
|
Pridané:
11.1.2007 21:14
Hoci som študentom, radšej vsadím na kvalitu, a asi aj preto mám notebook IBM. Žiaľ, mám zlé skúsenosti s Acermi, hlavne so stabilitou systému. A teraz aj toto... no nemám slov.
|
| |
Frog
Od: Frog
|
Pridané:
11.1.2007 21:47
IBM je pojem, osobne by som to bral a bol šťastný. Ale ceny su uplne niekde inde ako konkurencia. Preto som zvolil pre mna druhu naj značku a zobral Dell.
|
| |
Miro
Od: Miro
|
Pridané:
14.1.2007 23:53
Tazko argumentovat, ale podla mna je Dell jedna z tych horsich znaciek. Sam mam uz 3 roky Latitude D600, nie je celkom najhorsi a hlavne je celkom user-friendly (presny opak Aceru - vid. moj dlhy prispevok vyssie). Kvalita spracovania sa celkom da, ale co sa tyka kvality komponentov, je to bieda. Menil som uz 2x DVD mechaniku, vadny Bluetooth modul, a najnovsie aj celu dosku... takze moje jedine stastie je ze mam k nemu dlhu zaruku. Podobne skusenosti maju kolegovia, kazdu chvilu je u nas technik z Dellu a nieco vymiena...
P.S: Najlepsia znacka v pomere cena/kvalita je pre mna HP, uz par krat ma milo prekvapila, a to sa netyka len NB. S IBM som zatial nemal tu cest, ale keby som si mohol vyberat, a neboli by to moje peniaze, urcite vsadim na nu.
|
| |
hmm
Od: hmm
|
Pridané:
11.1.2007 21:30
no ja som spokojny majtel Prestigia Visconte 120, 12 palcove LCD takze to strcim do ruksaku a mozem ist, len mi odisla baterka :/
ale ak by som mal kupovat notebook ostavam u Prestigia
a k Acerom :D mam pda n30 odislo mi tlacitko na zapinanie, konektor pre zvuk, kamarat ma nb acer vrzga to......
|
| |
kozec
Od: kozec
|
Pridané:
11.1.2007 22:56
Sranda, vsetkym sa vam to kazi a ten moj stary notebook 486 ma uz 10 rokov a okrem baterky (tu uz ma tretiu) funguje bez jedinej chyby :) Len ta Opera na nom rozbehat nejde :P
|
| |
Uhlik
Od: Uhlik
|
Pridané:
12.1.2007 5:50
S Operou vas nikto neovladne lebo je najlepsia!
|
| |
tono
Od: tono
|
Pridané:
12.1.2007 6:25
acer je dobra znacka musis mat stastie a vediet ako sa s bookom ma zachadzat totizto to nie je stolovy pocitac
|
| |
M3dz!k
Od: M3dz!k
|
Pridané:
12.1.2007 22:03
praveze booky SU konstruovane a testovane prave na tvrdsie zaobchadzanie. Ntb je zariadenie mobilne, cize mas pravdu, nie je to stolovy pocitac..
|
| |
tono
Od: tono
|
Pridané:
13.1.2007 7:56
pokial si tupy a zacnes po ntb trepat ako sialeny tak to testovanie vyrobcov ci tych ktory sa tu stazuju vobec neprekona ako som uz pisal musis mat stastie na vybrany kus a vediet ako sa s tym zaobchadza
|
| |
Pepe
Od: Pepe
|
Pridané:
12.1.2007 10:32
Znacka Acer je najlacnejsia, to je fakt. Takze od tohto modelu nemozete cakat zazraky. Ja osobne nemam dobre skusenosti s touto znackou, a preto uvazujem prave o kupe inej znacky. V praci obmiename arzenal prave za znacku Dell od ktorej si slubujem viac. Zatial 3-ja kolegovci maju NB Dell uz asi 8 mesiacou a zatial sa nevyskytol ziadny problem, takze uvidime, mozno sa posere prave ten moj... :O)
|
| |
Miro
Od: Miro
|
Pridané:
14.1.2007 23:57
Tak ked uz menite cely arzenal, dufam ze ste si priplatili aj za 4-year NBD zaruku. Vid moj prispevok vyssie...
Prajem vela stastia s tvojim kusom. :-)
|
| |
miso
Od: miso
|
Pridané:
12.1.2007 22:14
Mam doma Acer Travelmate 4502WLMi uz viac ako 2 roky a zatial sa drzi celkom fajn.
To ze ma lave tlacitko touchpadu osuchanu farbu a tiez priestor kde byvaju oprete zapastia pri pisani mu sice na krase nepridava, ale okrem toho mu nic nie je. Je pravda ze by to mohlo byt aj lepsie s tym sprcovanim ale ked sa to tak vezme denne bezi niekolko hodin kazdy den v tyzdni.
A pot je dost agresivna kvapalina.... :-P
Druhy Acer co mam doma ma uz okolo 5 rokov a tiez sa ako tak drzi az na to ze mu prestal hrat jeden reprak. Ale to bolo po celkom silnom naraze do policky :-D
|
| |
Reneee
Od: Reneee
|
Pridané:
28.2.2007 22:59
Ahoj Miso.Prosím Tě nevíš, jaký může být problém, že ten acer 4502wlmi může psát místo písmen čísla bez stlačeného funkčního tlačítka? Osobně ho nemám, ani jiný kufřík, mám normální PC, ale přítelkyně dělá jinde a její kolegyně má takový problém na svém noťasu. Jestli víš, prosím poraď. Vďaka.
|
| |
e1
Od: e1
|
Pridané:
13.1.2007 5:25
Nejaký čas som sa živil predajom PC techniky a konkrétne jedne konkrétnej značky a keby ste vedeli čo všetko som počul od majitelov Acerov... :D
V živote som Acer nemal v ruke, ale reakcie zákazníkov (ktorí kupovali nový už naozaj značkový notebook) mi stačili na celý život. Keď nechcete behať po servisoch, tak Acer nikdy!
Keď notebook, tak jedine Dell, HP alebo IBM. Sú trocha drahšie, ale nie som tak bohatý aby som si kupoval lacné veci.
|
| |
---
Od: ---
|
Pridané:
13.1.2007 17:03
no ja mam libru uz dva roky a uplna pohodicka, bez problemov a to uz mi na nu "drbol" prazdny krigel zo skrine a bezi stale :)
a priatelka si kupila acer 3692wlmi a ako to tu tak citam...tak som zvedavy co s tym bude, zatial ho ma tyzden :)
|
| |
Miro
Od: Miro
|
Pridané:
14.1.2007 23:09
Ja už takmer 4 roky používam notebook Acer a používam ho fakt ako mobilný počítač - stále ho vozím v kufri v aute, používam ho na stavbách, kde je prašno a striedajú sa teploty. Nemal som s ním zatiaľ najmenší problém aj napriek niekoľkým pádom (našťastie v brašni - inak by asi neprežil). Možno som mal šťastie a zrovna môj a kolegov sa vydaril.
|
| |
Miro
Od: Miro
|
Pridané:
15.1.2007 0:02
toto je iny Miro, nie ten co tam vyssie na Acer nadaval. Ja mam Dell... to len aby bolo jasne :-)
|
| |
Miro
Od: Miro
|
Pridané:
15.1.2007 0:22
Jj, musím zmeniť nick na Wmiro
|