| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Gyrxiur
Od: Gyrxiur
|
Pridané:
29.12.2006 14:31
Ešte že to oddelili, oni vedia prečo ;-) LOL
|
| |
cZecho
Od: cZecho
|
Pridané:
29.12.2006 14:43
nijeee, to len tak pre istotu :D:D:D
btw, ako casto to bude treba defragmentovat, alebo ako sa budu instalovat zaplaty...
|
| |
Bozz the original
Od: Bozz the original
|
Pridané:
30.12.2006 13:52
No preto, lebo nejaky hacker by HACKOL auto
|
| |
Bozz the original
Od: Bozz the original
|
Pridané:
30.12.2006 13:56
To mi pripomina jeden diel Simpsonovco, "Nezastavitelna Marge", ked homer si do auta nainstaloval, pocitac, topinkovac, fax, telefon, mikrovlnku, stroj na paru, grill,... a neviem co este
|
| |
maxcool
Od: maxcool
|
Pridané:
30.12.2006 15:18
tu cast som videl aj ja
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
1.1.2007 17:39
TOTO SOM NEPISAL JA... TO BOL ZASE TEN HUJER CO SA VYDAVA ZA INYCH A DPC DSL ZAVEDTE TU REGISTRACIU:::.... _!!!!!!!
|
| |
ujo horar
Od: ujo horar
|
Pridané:
31.12.2006 1:12
Microsoft v aute... Idete si po dialnici, ked tu zrazu vedla vas treskne blesk do zeme... Okna vam scernaju, nabieha system Windows a cudujete sa, preco sa nachadzate tam odkial ste pred styrmi hodinami vystartovali... alebo... Idete si niekde so svojim Fordom, ked tu zrazu naburate do Trabanta a system Vam zahlasi... Nasiel sa novy hardware. Nainstalovat? :-D
|
| |
Bozz the original
Od: Bozz the original
|
Pridané:
31.12.2006 1:15
Celkom dobreeeeeeeeeeee
|
| |
none
Od: none
|
Pridané:
29.12.2006 14:55
myslel som ze FORD je spolahlivy voz
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
29.12.2006 15:01
bol spolahlivy voz
|
| |
max
Od: max
|
Pridané:
29.12.2006 18:42
nikdy nebol ale ked uz teraz zacinal byt spolahlivy a dobry tak sa tam vtrebe microsoft.
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
29.12.2006 15:00
Myslim, ze ak tento software bude podobny predoslym nezdarom od tejto nepodarenej firmy, tak skor prispeje agresivite na cestach a tym zvysi riziko havarii.
Predstavme si situaciu:
Kludny dobre naladeny vodic ide po vo svojom novom forde.
Rozhodne sa ze odosle e-mail svojim znamym.
A tu nastane problem ako vzdy nepodareny microsoft to po piatich minutach bez nehody nevydrzi a ako vzdy sa zasekne.
Teraz uz nasraty vodic zacne trieskat rukov po palubnej doske a pri tom si nevsimne chodca na prechode.
A nestastie je na svete...
Jedine stastie ze: "Operačný systém by mal byť ale oddelený od elektroniky riadenia základných životne dôležitých funkcií automobilu, ako je napríklad riadenie systému ABS a podobne." inac by tych nehod bolo ovela viac.
A preto sa v podobnych systemoch pouziva unix.
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
29.12.2006 15:02
mam tam malu chybu nie"rukov" ale "rukou"
|
| |
anonymo
Od: anonymo
|
Pridané:
29.12.2006 15:02
tak vazeni, to este len bude havarii. ze sa to niekto vobec odvazil na to pomysliet, nie to este to aj vykonat. bude to prvy zavireny voz, a to samtonym mucrosoftom.
ODTERAZ BUDE HESLO NA ULICI: BACHA IDE FORD.
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
29.12.2006 15:04
skor "bacha, pohybujuci sa Mrkvosoft"
|
| |
anonymo
Od: anonymo
|
Pridané:
29.12.2006 15:03
tak vazeni, to este len bude havarii. ze sa to niekto vobec odvazil na to pomysliet, nie to este to aj vykonat. bude to prvy zavireny voz, a to samtonym mucrosoftom.
ODTERAZ BUDE HESLO NA ULICI: BACHA IDE FORD.
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
29.12.2006 15:06
este ze to vzdy trva aspon 2 roky kym sa takato "technologia" dostane ku nam
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
29.12.2006 15:12
Doteraz platilo, ze ci jednoduchsi system od microsoftu tym spolahlivejsi. Najspolahlivejsi bol asi Dos, aj ked to nebola
velmi praca mrkvosoftu.
Tak mozeme len dufat, ze to budem mat co najmenej a najjednoduchsich funkcii, lebo sa clovek bude musiet bat vyjst uz aj na ulicu
|
| |
piXus
Od: piXus
|
Pridané:
30.12.2006 0:01
presne, ale to ze bol DOS celkom fajn nebolo dosledkom toho, ze bol maly ale tym druhym faktom co si spomenul ;-)
|
| |
salko
Od: salko
|
Pridané:
29.12.2006 15:24
To si pamätám na jeden kreslený vtip, kde je chlapík po búračke opertý hlavou o volant, všade krv a na obrazovke je Windows hláška: Prajete si aktivovať airbag? [Yes] [No]
|
| |
Tee
Od: Tee
|
Pridané:
29.12.2006 16:54
:DD
|
| |
haha
Od: haha
|
Pridané:
29.12.2006 18:32
Tak tento bol vazne dobry ;-)
|
| |
Satelitná mapa SR
Od: Satelitná mapa SR
|
Pridané:
29.12.2006 15:30
skutocne uprimne neverim, ze by niekto mal zaujem o toto auto. vidime ako su na tom operacne systemy, mp3 prehravace a vsetko ostatne od microsoftu (jedine mysky a office maju dobry). ja by som neriskoval ist v aute, v ktorom program od microsoftu ovlada moje brzdy
|
| |
cZecho
Od: cZecho
|
Pridané:
29.12.2006 15:55
ten program s tymi brzdami nema nic
|
| |
kold
Od: kold
|
Pridané:
29.12.2006 17:13
a skvele joysticky... office, hm, to si este rozmyslim :D
|
| |
piXus
Od: piXus
|
Pridané:
30.12.2006 0:02
Poznam takych blaznov...
|
| |
Tee
Od: Tee
|
Pridané:
29.12.2006 16:57
No ja sa bojim, aby k tomu nespravili este aj nejaky antivirak alebo take nieco...Nechcem vediet co by sa stalo, keby moj Opel identifikoval ako trojana...
|
| |
Majo 2
Od: Majo 2
|
Pridané:
29.12.2006 18:35
"Operačný systém by mal byť ale oddelený od elektroniky riadenia základných životne dôležitých funkcií automobilu" - he, he - pre istotu. Microsoft je Microsoft... :)
|
| |
mino
Od: mino
|
Pridané:
29.12.2006 18:40
dlho som sa tak nezasmial z vasich prispevkov... ale co je pravda to je pravda :-). Ten operacny system bude asi len nejaky prerobeny MS-DOS lebo im by trvalo spravit novy op. system min. 15 rokov. Taketo auta budem bojkotovat, ale budu urcite chodit s velkou cedulou MICROSOFT WINDOWS takze ich lahko odlisim a vyhnem sa im. :-)
|
| |
tony
Od: tony
|
Pridané:
30.12.2006 0:28
taky tak. MS caru bojkotovat a drzat si pre istotu odstup.
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
29.12.2006 18:46
Uz len to by chybalo aby zverili system zivotnych funkcii automobilu.. ako ABS, ESP atd, operacnemu systemu od MS... si predstavte idete po dialnici v UTOROK takych 180 a naraz vam palubny pc hlasi... vam stiahlo a naistalovalo posledny update systemu.. z coho vsetky boli kriticke a teraz sa vam musi restartovat :D:D:D:D:D:D no neni to dobre...
|
| |
wee
Od: wee
|
Pridané:
29.12.2006 19:14
bola by sranda bluescreen miesto airbagu
|
| |
oko
Od: oko
|
Pridané:
29.12.2006 20:27
uz vidim tu nalepku na autach-INTEL INSIDE
|
| |
myth
Od: myth
|
Pridané:
29.12.2006 19:28
kazdy tu nadava na microsoft ale vacsina z vas ho aj tak pouziva,, no nemate na vyber?? alebo ste taki hlupi??
|
| |
skoroo
Od: skoroo
|
Pridané:
29.12.2006 19:34
Pravdu maš!!!! ked ste taky mudry tak spravte lepši oper system!!
|
| |
anonymo
Od: anonymo
|
Pridané:
29.12.2006 21:11
moj mily, microsoft windows je z dobre j casti povykradany od inych os. casto to nazyvali \"inspiracia\". samotny windows 95,predchodca winxp, bol vlastne vykradnuty system 7 od apple. apple ich aj vtedy zazaloval, ale mali to slabo chranene. x casti windowsu boli nakupene od inych firiem, dlho sa tradovalo, ze koho neskupili, toho znicili. dalsi vynikajuci os s nazvom beos posiel tatam, kupil ho palm. microsoft vykradol casti kupeneho beosu, opata zaloba na microsoft, a tentoraz firma platila o 106. casti windowsu vobec nie su windows, napr. cela defragmentacia hd - vsimnite si este starsie verzie napr. win3,11 - tam bola uvedena este aj firma.
tych dobrych os na svete je a bolo niekolko, len nemali taky marketing a bolo chybou svetoveho spolocenstva, ze nestandardizovali uz pred dobrymi 15az20 rokmi na medzinarodnej urovni otvoreny format dokumentov. je viac ako iste, ze microsoft dlhe roky tahal nie os, ale office, ktory sekundarne az tahal os. pretoze nebolo zdaleka tak podstatne, v akom os robis, ale ako vies odsejvovat dane subory - teda ci su alebo nie su kompatibilne.
hegemonia microsoftu by sa mala uz coskoro skoncit, mal by k tomu dopomoct oficialne vladnymi instituciami podporovany open document format /napr open office, 602 office atd./.
dalsi podstatny fakt je vyvoj vlastneho os v cine.
a ak by eurouradnici za nieco stali, vydaju par miliard eur na napisanie dobreho os /v eu mame vynikajucich programatorov viac ako dost/ a keby ho len vladne institucie uzivali zdarma, zdaleka by to bolo NEPOMERNE LACNEJSIE A BEZPECNEJSIE a HLAVNE RYCHLEJSIE, ako to co sa nam stale snazi ponukat microsoft.
tie naroky na hardver a energeticku narocnost neustale stupaju, co je v prikrom rozpore s politikou eu, ktora je bytostna zavisla na dovoze viacerych foriem energii. eu potrebuje zo strategickych aj z ekologickych dovodov pc, ktore budu mat prioritne nizku spotrebu a vysoku efektivitu.
|
| |
Od:
|
Pridané:
29.12.2006 22:21
:) taký EU OS by som bral... keby bol. pekný príspevok do diskusie.
|
| |
jammer
Od: jammer
|
Pridané:
30.12.2006 12:01
Raz som kdesi pocul pekne porovnanie DOS/Windowsu a Unixu: Unix bol VYNIKAJUCI system s MIZERNOU reklamou, DOS/Windows bol MIZERNY system s VYNIKAJUCOU reklamou...a vidite sami, ktory system "vyhral". A plno suhlasim s anonymom, ze Microsoft vykradol napady(dokonca aj programatorov:-) z inych firiem. To je taktika Microsoftu...ked sa naskytne konkurencia, tak sa ju snazia kupit a zlikvidovat(esteze GNU/Linux si nekupia:-). Podobne praktiky isty cas organizuje aj nVidia...teraz dost firiem krachlo, a kde skoncili programatori - v nVidii. Podone to urobili aj so Stereo3D - teraz maju fakticky monopol na tuto technologiu. Ale naspat k Microsoftu, bolo by nacase, aby im niekto podkuril. Najlepsi by bol system, co by v sebe spajal vyhody Linuxu a Windowsu - z Linuxu stabilitu a bezpecnost, z Windowsu user friendly ovladanie a bezproblemovu kompatibilitu z vacsinou softwaru, napisaneho pre Windows
|
| |
kisskirik
Od: kisskirik
|
Pridané:
2.1.2007 9:52
Napisal si riadnu hovadinu moj zlaty..."ze Microsoft vykradol napady(dokonca aj programatorov:-)" to ty si ako predstavujes ze ich uniesli alebo co ako?
Pisete tu naozaj ako keby ste mali detailne spisy o diani a konani microsoftu, co su casto bludy ktore ste bud poculi alebo sami ste si to vydedukovali....
Ten novy system pre EU by ste mali robit asi VY aj tak ste tu najvacsi experti cize urcite by to stalo za to ;)
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
29.12.2006 20:41
Ano vystrelil som si vyssie z MS ale proti nic nemam a sam ho pouzivam. nemam s nim ziaden problem... vyrusy pad sys. a ine to nepoznam....takze som spokojny.. a to ze su na to stale zaplaty. nikdy nebude system bez chyby a tym ze vydavaju zaplaty ho zdokonaluju a vidiet ze na nom stale pracuju a chcu aby bol este lepsi...
|
| |
tom
Od: tom
|
Pridané:
29.12.2006 21:35
No to si pis ze hej. A daktori dokonca kupeny ako ja. Lenze aj tak je to najsprostejsi a najnepodarenejsi vytvor v dejnach ludstva - podvod na niekolko generacii...
|
| |
kubuntu_user
Od: kubuntu_user
|
Pridané:
29.12.2006 23:52
no ja neviem, ale keby nemam hdd fomratovany na NTFS alebo mam externy disk kde by som hodil data a preformatoval, tak by windows velice rychlo siel kade lahsie :D
|
| |
piXus
Od: piXus
|
Pridané:
30.12.2006 0:09
uz nieje problem citat aj pisat na NTFS - problem je s usermi, ktorych synchronizovat medzi operacnym systemom a windowsom je dost evil zalezitost, tak neviem ci to vobec niekto riesil, anyway bez vyuzivania pravomoci k suborom to funguje dobre.
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
1.1.2007 17:26
Ved o neni problem... co tu pises aj bez toho aby si si data odlozil na iny hdd
|
| |
tony
Od: tony
|
Pridané:
30.12.2006 0:29
toz tak sorry, ja si ten linux teda odinstalujem :-D
|
| |
Frog
Od: Frog
|
Pridané:
29.12.2006 19:40
keby tam dali linux tak to auto by nešlo ani naštartovať :)
|
| |
CaSual
Od: CaSual
|
Pridané:
29.12.2006 19:59
ty žaba pojeb*ná...si linux ani z diaľky nevidel...kOkOt dementný...
|
| |
myth
Od: myth
|
Pridané:
29.12.2006 20:07
ja myslim ze nastartovat by to slo, len ovladanie to ovladanie by bolo problemove . . .
|
| |
Frog
Od: Frog
|
Pridané:
29.12.2006 20:23
ale praveže videl a mal som dosť, tak privetive GUI a pohodlne ovladanie poskytuje len windows, linux je akurat tak pre ludi co radi pišu na klavesnici a programuju so zaluby (shell rulezz)
|
| |
myth
Od: myth
|
Pridané:
29.12.2006 22:31
ak hovoris ako GUI tak si sa sekol
|
| |
piXus
Od: piXus
|
Pridané:
30.12.2006 0:09
lol, ty jake zadery hadzes?
|
| |
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
30.12.2006 0:17
Linux ma uz dost davno krasne a privetive GUI ale stale sa da na vsetko pouzit aj konzola, Napr. windows 2003 server ma krasne GUI ale to viac obtazuje ako pomaha pretoze sa predpoklada ze server nebude obsluhovat bezny uzivatel.
|
| |
tony
Od: tony
|
Pridané:
30.12.2006 0:34
ehm, prepac, ale ja si myslim pravy opak, prve co som si vsimol, ze linux ma lepsie GUI. imho DALEKO lepsie GUI. Win je ako osklbana sliepka co ti predhodil MS a ty s nim viac nenarobis. Napr modifikovat gui vo win je fakt svinsky obmedzene, viac menej len skinovatelne
|
| |
Od:
|
Pridané:
30.12.2006 22:38
neviem do akej miery by si chcel meniť GUI vo windowse, ale v pohode sa dá nahradiť celý explorer inými shellmi (je to len pár MB, ale sú tam všakovaké widgety a iné vychytávky)- neviem či je toto podľa teba skinovanie. len škoda že tie najlepšie náhrady sú platené... :)
|
| |
jasomsef
Od: jasomsef
|
Pridané:
2.1.2007 14:27
Ved prave to mi vadi najviac ze najlepsie veci su platene a nemam cas hladat nake free kdezto v lin je dost veci priamo v distribucii a ked ne tak idem na www.kde-look.org a tam je toho dost a hlavne zadarmo
|
| |
Frog
Od: Frog
|
Pridané:
30.12.2006 12:49
nechcem tu rozputať softverovu vojnu, v poslednom čase sa nejak komunita uživatelov linuxu rozrasta (nielen tu na DSL), preto by ma zaujimalo percento uživatelov OS na SR, aky podiel ma linux, ja ostanem pri windowsoch, pri linuxe mam problemy rozbehat zauživane programy
PS: a k tomu GUI, Vista ho ma fakticky prepracovane, viem že obodbu takehoto prostredia ma aj linux a okna su vykreslovane cez OpenGL, Aero je však tiež vykreslovane grafickou kartou a nezaťažuje to procesor, navyše to vyzera nadherne
|
| |
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
30.12.2006 14:19
Pre uplnost:
-vykreslovanie cez OpenGL je vykreslovanie cez graficku kartu, a Xgl(Aiglx,nvidia dri) je robene hlavne koli tomu aby vykreslovanie desktopu nezatazovalo procesor, tie graficke efekty su len taky plusovy bod (a to ich ma beryl vela ze :-)
-aero sa zrejme inspirovalo z compizu, ktory tu bol podstatne skor
-a okrem toho beryl dokaze to iste co aero, akurat toho vie ovela viac.
-----------------------------------------
slovnicek pre nezainteresovanych
Xgl - xserver ktory pouziva openGL ako vystup
Aiglx - modul do povodneho xservera ktory podporuje priame vykreslovanie
nvidia dri - uzatvorene drivery pre xserver ktore podporuju priame vykreslovanie
compiz - prvy pouzitelny kompozitny manager ktory vytvara efekty a dekoruje okna
beryl - projekt odvodeny z compizu ktory ma velmi vela efektov a dekoratorov okien
compiz aj beryl potrebuju podporu priameho vykreslovania cez Xgl, Aiglx alebo nvidia dri
|
| |
tucnaak
Od: tucnaak
|
Pridané:
30.12.2006 15:04
ANO, linux také niečo má, volá sa to compiz a beryl. Také (ubuntu alebo archlinux) + beryl, rozbeháš aj na PII450Mhz s Geforce 440MX 64MB, 256MB RAM, síce nebudeš mať zapnuté všetky efekty, ale iba tie základné a pojde to v pohode, na takom kompe by si hlista ani neškrtla a ešte po vložení dvdčka by ťa zdžubala, že čo s takým šrotom chceš. Beryl má toľko efektov že Aero schová do vačku o kráse nehovoriac a ak si až tak veľmi zaťažený na win, môžeš si tú Vista nádheru urobiť aj v linuxe počnúc ikonkami, oknami, témou až po widgets, budeš to mať ešte krajšie a nepotrebuješ k tomu giga-ram a neviem aký nadupaný komp. Na Youtube si nájdi nejaké videá s berylom.
|
| |
tucnaak
Od: tucnaak
|
Pridané:
30.12.2006 15:08
ANO, linux také niečo má, volá sa to compiz a beryl. Také (ubuntu alebo archlinux) + beryl, rozbeháš aj na PII450Mhz s Geforce 440MX 64MB, 256MB RAM, síce nebudeš mať zapnuté všetky efekty, ale iba tie základné a pojde to v pohode, na takom kompe by si hlista ani neškrtla a ešte po vložení dvdčka by ťa zdžubala, že čo s takým šrotom chceš. Beryl má toľko efektov že Aero schová do vačku o kráse nehovoriac a ak si až tak veľmi zaťažený na win, môžeš si tú Vista nádheru urobiť aj v linuxe počnúc ikonkami, oknami, témou až po widgets, budeš to mať ešte krajšie a nepotrebuješ k tomu giga-ram a neviem aký nadupaný komp. Na Youtube si nájdi nejaké videá s berylom.
|
| |
Bozz the original
Od: Bozz the original
|
Pridané:
31.12.2006 1:24
k linuxu by k CD resp. ISO, mali dodavat este technika, ktory bude k dispozicii vzdy, ked potrebujem nieco nainstalovat. vela krat som skusal linux, len vzdy som stroskotal na nejakom posahanom programe, ktory som nevedel poriadne rozbehat. Pri linuxe potrebujem skoro vzdy prebrowsovat kopu stranok, len aby som nejaku malu jednoduchu (vo wine) vec rozbehal. Viem vyhody linuxu, ze ked nieco spravne nakonfigurujes nemusis reinstalovat dlho, problem je nakonfigurovat(instalovat)
|
| |
fuxo
Od: fuxo
|
Pridané:
31.12.2006 12:49
vyskusaj distribuciu K/Ubuntu a ked si na instalaciu skusis Adept, pripadne Synaptic nebudes viac chciet nic ine... to to mozem zarucit
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
1.1.2007 17:29
TO som nepisal ja to ten hujer.. co sa vydava za original... A ZAVEDTE TU REGISTRACIJU:...
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
31.12.2006 14:08
Problem linuxov je, ze software pri roznych editaciach nie je kompatibilny. Napriklad programy z SUSE nefunguju tak ako maju, alebo nefunguju vobec na Knoppixe. Atd....
|
| |
kisskirik
Od: kisskirik
|
Pridané:
2.1.2007 9:57
No tu mate pani typickeho linuxaka... v celej diskusii sa uraza windows, hresil niekto? NIE!
Niekto si vystreli z linuxu, typek tu zacne hresit na vsetky strany...patri ti poklona kamo...
|
| |
Fero
Od: Fero
|
Pridané:
30.12.2006 0:21
Linux je narozdiel od windowsu ovela schopnejsi a adaptatibilnejsi, jeden geeker rozbehal linux na zune a planuje vydat zune linux :-) Len pre uplnost dokaze vsetko co povodny software ale ma par vylepseni ako je nahravanie z radia, mass storage system atd.
|
| |
Blade
Od: Blade
|
Pridané:
29.12.2006 19:41
Mali tam dat Operu, ved je najlepsia!
|
| |
CaSual
Od: CaSual
|
Pridané:
29.12.2006 20:00
LOL ... žeby si v 180-tke na diaľnici trochu posurfoval po nete ??? Dobrééééé
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
31.12.2006 14:10
No tak to vies, ze Mrkvosoft si tam bude davat konkurencny software. A uz dost s tou Operou uz ani slovo!
|
| |
fuxo
Od: fuxo
|
Pridané:
29.12.2006 20:09
Na počítačovej výstave (Comodex) Bill Gates údajne prirovnal počítačové technológie k automobilovému priemyslu a povedal:
"Ak by General Motors (GM) držal krok s technológiou ako Microsoft, dnes by sme jazdili v autách za 25 dolárov, ktoré prejdú 1000 míľ na jeden galón benzínu."
V reakcii na komentár Billa Gatesa vydal GM tlačové vyhlásenie:
Ak by GM vyvinul technológiu ako Microsoft, dnes by sme jazdili na autách s nasledovnými vlastnosťami:
1. Auto by sa pokazilo dvakrát denne bez akejkoľvek príčiny
2. Kedykoľvek by sa premaľovali čiary na ceste, museli by ste kupovať nové auto
3. Občas by vám auto zastalo na diaľnici bez príčiny. Museli by ste zastať na kraji cesty, zavrieť všetky okná, vypnúť motor, reštartovať ho a prv než by ste chceli pokračovať okná znovu otvoriť. Z nejakej príčiny by ste toto jednoducho akceptovali.
4. Občas pri manévri ako zákruta vľavo by vám auto vyplo a odmietlo znovu naštartovať a museli by ste preinštalovať motor
5. Apple by vyrábal oveľa spoľahlivejšie autá, poháňané slnkom, avšak jazdili by len na piatich percentách ciest
6. Všetky kontrolky oleja, teploty vody a varovanie dobíjania by boli nahradené jedinou: "Toto auto vykonalo nelegálnu operáciu a bude vypnuté."
7. Systém vzduchových vankúšov by sa pred zapnutím pýtal: "Ste si istý?"
8. Občas, bez akejkoľvek príčiny, by vás auto zvonka vymklo a odmietlo vám dostať sa dovnútra až kým by ste simultánne nepotiahli za kľučku dverí, neotočili kľúč a neschmatli rádioanténu
9. S každým novým modelom auta by sa vodiči museli učiť opäť šoférovať, keďže žiadna z jeho súčastí by nefungovala rovnakým spôsobom ako starý model
10. Na vypnutie motora by ste museli stlačiť tlačidlo "štart"
|
| |
Frog
Od: Frog
|
Pridané:
29.12.2006 20:20
Bill Gates je vyzionar, ludia z General Motors asi nepochopili čo chcel povedať, ale to tak byva ked komunikuju dvaja nerovnocenny ludia
|
| |
BOzz
Od: BOzz
|
Pridané:
29.12.2006 20:46
Hejze on to myslel normalne... a oni si z toho srandu spravili. pretoze nemali k tomu co povedat..aspon tak aby nebolo trapne ticho
|
| |
piXus
Od: piXus
|
Pridané:
30.12.2006 0:14
Microsoft ma od koho kradnut, potom sa to zkompiluje a nikto to nevidi. GM asi musia daco aj vyvyjat.
Btw, nezda sa mi, ze by som na Vistu potreboval nejaky pocitac za 25 dolarov(ok to sa da pochopit) nedajboze by bol menej narocny na vypoctove prostriedky - jasne, chyba je vo vyrobcoch HW ze ho vyvyjaju moc pomaly...
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
31.12.2006 14:21
Z toho co si napisal je akurat pravda, ze komunikuju dvaja nerovnocenny ludia. Z toho GM je rovnocennejsi. lol
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
29.12.2006 20:50
Inac paradox je na tom to ze oni sami( MS ) neponukaju svoju technologiu za 25 dolarov... to by som bral vistu za 25 dolarov :D
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
29.12.2006 21:51
Ja by som ju nebral ani keby mi za nu tych 25 dolarov dali.
Ani keby mi k nemu do skatule pribalili aj ten novy FORD!
|
| |
mcbaran
Od: mcbaran
|
Pridané:
30.12.2006 9:49
mne sa páči že autá by boli za 9000SK a hlista je za 25000 SK no ja neviem vydrží tá hlista tých 1000 míľ?
|
| |
PaloD
Od: PaloD
|
Pridané:
30.12.2006 12:19
Bravó....xixixi......diky, že sa ti z tým chcelo paprať a prepisovať to.....si ma dobre pobavil...:-)
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
31.12.2006 14:25
Len velmi nerad ta musim skalmat. Ale posledne 10 rocie existuje v operacnych systemoch skratka CTRL-c CTRL-v (pripadne ak chces tak copy, paste(kopirovat,prilepit)) takze az tak vela roboty to neda...
|
| |
ARny
Od: ARny
|
Pridané:
29.12.2006 20:32
Moje nocne mory sa zacinaju naplnat. Asi zacnem chodit peso a vyhybat sa cestam.
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
29.12.2006 20:47
Henry Ford sa uz obracia v HROBE :D:D:D:D
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
31.12.2006 14:26
Asi si kupim mapu mestskych kanalov a zacnem sa ju naspamat ucit. :))
|
| |
pyrotechnik
Od: pyrotechnik
|
Pridané:
29.12.2006 22:40
takze uz nebudu pokuty len za telefonovanie za volantom, ale aj za mailovanie za volantom;)
|
| |
kubuntu_user
Od: kubuntu_user
|
Pridané:
29.12.2006 23:59
Operačný systém by mal byť ale oddelený od elektroniky riadenia základných životne dôležitých funkcií automobilu, ako je napríklad riadenie systému ABS a podobne.... no takze hoci tam nebude nic fungovat ako ma, aspon to bude ako tak bezpecne... ale na druhej strane: windows je nieco ako neznicitelny virus, tak neviem, ci nenapadne aj brzdy :D s tymi airbagmi by som to rad videl keby to ovlada windows :)))) aplikacia airbag spravila neplatnu operaciu a bude ukoncena. odoslat (a to uz asi naposledy), neodoslat :D
|
| |
piXus
Od: piXus
|
Pridané:
30.12.2006 0:17
taky BSOD by aspon niekoho dokazal natolko vyvyiest z miery ze by to mohlo skoncit porovnatelne s Carmageddonom. Takze neviem neviem nakolko safe to bude.
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
31.12.2006 14:28
To vystrelit airbag [ano] [nie]
To [ano] stlacis uz asi iba nosom (pripadne celom) na volante
|
| |
evo
Od: evo
|
Pridané:
30.12.2006 3:26
ak robi ms take zle produkty, preco vacsina z vas bezi na windowse?
|
| |
mcbaran
Od: mcbaran
|
Pridané:
30.12.2006 9:54
lebo winshit je robený pre debilov ako ja nenávidím ho ale na linux nemám chuť, a ktomu skoro všetky programy sa vyrábajú pre win takže je to na hovno inak win používam už od 95 :-)
|
| |
evo
Od: evo
|
Pridané:
30.12.2006 12:53
jj, a v tom to je, naco je super stabilny, bezpecny,neviemaky linux ak na neho neexistuju potrebne aplikacie?
|
| |
fuxo
Od: fuxo
|
Pridané:
31.12.2006 12:53
Ake aplikacie mas na mysli ? Existuje minimalne 95% win aplikaci, ktore maju alternativu aj v linuxe. Castokrat ide sa jedna o este vykonnejsie aplikacie.
|
| |
kubuntu_user
Od: kubuntu_user
|
Pridané:
30.12.2006 12:00
windows nepouzivam. ale ked mam chut zdvihnut adrenalin, tak je to velmi dobre riesenie :D
|
| |
Frog
Od: Frog
|
Pridané:
30.12.2006 12:57
moj nazor, vo vačšine pripadov vyskytu chyby je na vine software a uživatel ako samotny operačny system :)
Nie som nazoru že windows je bezchybny, ibaže linux a podobne OS maju rovnako obrosvke množstvo chyb, len neni chut ich opravovať v kode akym je napisany linux
|
| |
evo
Od: evo
|
Pridané:
30.12.2006 18:13
v oboch systemoch sa opravuju chyby, len vsade sa pise ked vyda MS par hotfixov, ale to ze kazdu chvylu vychadza novy linux kernel s opravami desiatok chyb sa nikde nenapise.. tak isto je to s ie a ff/operou etc...
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
31.12.2006 14:32
uplne suhlasim s mcbaranom. A co sa toho toho tyka tak na linuz existuju potrebne aplikacie, akurat sa tahzsie zhanaju.
|
| |
windows vo fordoch
Od: windows vo fordoch
|
Pridané:
30.12.2006 15:38
V systeme doslo k zasadnej vinimke 02x1333 na adrese neznama, vase auto neubrzdi...... :-D
|
| |
jammer
Od: jammer
|
Pridané:
30.12.2006 16:13
ked uz tak 0x1333 alebo 1333h :-)
|
| |
Trevor
Od: Trevor
|
Pridané:
30.12.2006 20:39
Takze z toho vsetkeho vypliva:
LINUX = SHIT
|
| |
Trevor
Od: Trevor
|
Pridané:
30.12.2006 21:48
Trevor=shit
Cely zivot je shit.
|
| |
ujo horar
Od: ujo horar
|
Pridané:
31.12.2006 1:10
Microsoft v aute... Idete si po dialnici, ked tu zrazu vedla vas treskne blesk do zeme... Okna vam scernaju, nabieha system Windows a cudujete sa, preco sa nachadzate tam odkial ste pred styrmi hodinami vystartovali... alebo... Idete si niekde so svojim Fordom, ked tu zrazu naburate do Trabanta a system Vam zahlasi... Nasiel sa novy hardware. Nainstalovat? :-D
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
31.12.2006 14:37
Hovori sa, ze pocitac je hlupi stroj a kona len to co mu prikaze clovek. Ale ako tak pozeram na Windows: PRVA UMELA INTELIGNECIA JE NA SVETE!!
Clovek nemusi ani nic stlacit a Windowz uz chrli errory ako divy. Ked mam nahovno naladu, idem sa vzdy vybit na windowse.
Clovek potom strati na par hodin chut zit.
|
| |
monet
Od: monet
|
Pridané:
31.12.2006 12:49
hej, vsetci nadavaju na MS, ale keby ne ich tak pocitace ani neuvidite zrejme iba IBM s ich stupidnym systemom!!
pouzivam WinXP a este chybu mi nenahlasilo, ak uz tak to malo aj svoj dovod, kedze sa rad hrabem v systeme a tuningujem PC ;)
|
| |
fuxo
Od: fuxo
|
Pridané:
31.12.2006 12:56
hehe, som sa pobavil...
|
| |
thriler
Od: thriler
|
Pridané:
31.12.2006 14:40
Kym sa nabuduce ozves, radsej si precitaj ako to NAOZAJ bolo s historiou pocitacov a preteky o prvy PC a operacny system, pripadne kto prisiel s napadom mysky.
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
1.1.2007 17:37
No jo ty si ale historik
|
| |
Frog
Od: Frog
|
Pridané:
1.1.2007 22:06
pravi dejepisar, mysku ma na svedomi firma xerox ak sa nemylim, a DOS naprogramoval Jim Patterson od ktoreho to za prakticky nulu odkupil microsoft a tak sa začala era giganta. A to je dobre, keby to tak nebolo, možno aj dnes by sme sedeli za 8 alebo maximalne 256 farbami na monitore :D
|
| |
Blee
Od: Blee
|
Pridané:
31.12.2006 22:09
Chcem si kupit auto ale forda uz si nekupim je mi z toho blee zle.
|
| |
Elsir
Od: Elsir
|
Pridané:
1.1.2007 11:35
omg trapny unixaci .. akurat zavidite :)
|
| |
kubuntu_user
Od: kubuntu_user
|
Pridané:
1.1.2007 22:55
hrozne zavidim vsetkym co maju windows :))))) a co by som mal zavidiet??? hmmm??? ved ten OS mam napaleny na CD, mozem si ho kedykolvek nainstalovat a preinstalovat a zlikvidovat (najlepsie riesenie) :D tak co by mali unixaci zavidiet?? mozem si ho aj znovu napalit keby som nemal inej zabavky :)))) tak co mame zavidiet?
|
| |
gentoo
Od: gentoo
|
Pridané:
2.1.2007 2:15
omg ludia pre vas je ten linux blby lebo ho ani neviete nabootovat nainstalovat xserver alebo prekompilovat nejake veci nedajboze jadro vy ste obycajne lami co vam na linuxe nieco nejde nenasla sa 1 vec co by mi na linuxe nesal boze spamatajte sa bohuzial mam aj Win kvoli neiktorym zasadnym aplikaciam ktore na emulatori Wine tazko rozchodim...
|
| |
kisskirik
Od: kisskirik
|
Pridané:
2.1.2007 10:14
Chcel by som vidiet diskusiu expertov z microsoftu s nejakymi fakt linux gurus...pochybujem ze by sa urazali a hresili na seba ako to vyzera tu, lebo oni maju nieco v hlave a uz nieco zazili narozdiel od tu pritomnych deti..
sa zamyslite nad sebou a namiesto toho ze citas tuto diskusiu a rozmyslas aku hovadinu by si napisal, tak si mohol citat nejaku knihu alebo sa nejako ucit byt v tom linuxe/windowse zbehlejsi.. ;)
|
| |
tono
Od: tono
|
Pridané:
2.1.2007 18:04
ano tie deti su urcite same o sebe zavisle na microsofte zalozenom direct x viac ako sto percentne a neviem preco si hned myslia ze tam bude widnows me asi nevedia nic o microsoft windows mobile ktory by do auta uplne stacil a nemam co do microsoftu rypat snad ale len jedno a to aby tam nedavali wifi pretoze bluetooth je postacujuci a aj bezpecny zo zneuzivania tretej osoby mna osobne linux nezaujal a ani nezaujme nevidim problem v tom ze clovek zaplati ale ma o vsetko postarane a nemusi riesit hlavolami a hrat sa na einsteina pritom neurobi nic ine ako kopiruje hexy z netu a uklada ich na svoju systemovu particiu no nie je to uzasne skor trapne to si radsej budem klikat wo win commander ty vyspelejsi to totizto tak zvyknu robit a este mi povedzte co take na tom linuxe robite pisete texty a browsujete popripade graficku pracicku ako je photoshop pre win a mac prosim vas skuste si zapnut win xp alebo 2000 bez internetu na dlhsiu dobu a pochopite preco win tolko pada pokial mas dobry antivir adaware a antispyware ste na tom najlepsie a nemusite stracat cas ubohymi kryptami
|