| |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
Snake
Od: Snake
|
Pridané:
26.12.2006 14:47
Nevidim dovod kupovat novy, mam svoj Corsair a na rychlost sa nestazujem
|
| |
wave
Od: wave
|
Pridané:
27.12.2006 12:02
chapes o co ide? nejde o rychlost kluca ale HDD... a teda celeho kompu...
|
| |
Miarmi
Od: Miarmi
|
Pridané:
26.12.2006 15:12
zaujimalo by ma ci je mozne pouzit aj napr SD cartu v citacke na karty... pri predstave trciaceho usb kluca z tela notebooku mi presla chut...
|
| |
John
Od: John
|
Pridané:
26.12.2006 16:15
No super sice viem otom už dlhu dobu ze niečo take je ale viuzitie je dobre
|
| |
roob
Od: roob
|
Pridané:
26.12.2006 16:46
pocitac s 256MB ram nieje vhodny ani na pracu s winXP nieto este winVista. USB flash disky su podstatne pomalsie ako dnesne HDD a preto taketo riesenie prinesie iba zvysenie vykonu v nepodstatnych veciach. Ovela lepsie riesenie ako 1gb flash, je za tu cenu dokupit racej 512ram.
|
| |
max
Od: max
|
Pridané:
26.12.2006 18:43
256MB ram memory je malo na pracu s XP?! si daj facku! Ja s tym slapem bez problemov aj hry drtim bez problemov.
|
| |
Tee
Od: Tee
|
Pridané:
26.12.2006 22:31
Suhlas...256 na XP uplne staci, nemyslim tym nejaku "serioznu" pracu, ale na chod, a laicke vyuzivanie je to uplne v norme...
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
27.12.2006 0:41
Dajte si FACKY obaja aj nadomnou aj ty podomnou na 256 nieje mozen normalne pracovat na winxp s 256ddr200 ram.. a to ju mam pretaktovanu na 220ddr... je pomaly ako sracka... ide ma roztrhat a to mam v trayi len antivirak ovladac vga daemon.. a ovladac na tlaciaren.. a cez reg cleaner som secko vyhodil co mi netrebalo spustat po starte a je to bieda a to uz nevravim ani o hrani... sam system si bere od 200 do 250mb z ram takze hry neni sanca...
|
| |
Bozz
Od: Bozz
|
Pridané:
27.12.2006 0:42
myslel som tych dvoch nadomnou
|
| |
lobo
Od: lobo
|
Pridané:
27.12.2006 1:33
daj si facky dve ked nevies nastavit XP, frajerke na notasi IBM T23 - PIII 1GHz, 256HMram som nastavil XP tak ze by si mozno zavidel tu rychlost.... Office bez problemov, nejake analyticke softy tiez
|
| |
wxyz
Od: wxyz
|
Pridané:
27.12.2006 8:53
Suhlasim. A mne sa dokonca podarilo XP rozbehat len so 128MB RAM na PIII s 1GHz :-) A slapal v pohode aj s office aj kadecim inym :D Samo ze hry len nenarocne, ale na pracu v poho.
|
| |
roob
Od: roob
|
Pridané:
27.12.2006 18:11
ibaze je rozdiel co si kto predstavuje pod "slapalo v pohode" Ja mam momentalne zabrane 385GB ram. Zapol som corel photo paint.. 400MB. Natiahol som tam 6mpix jpg velkosti 1MB.. 423MBram. 256ram nieje vhodne na pracu s winxp, a za tym si stojim.
|
| |
roob
Od: roob
|
Pridané:
27.12.2006 18:12
sorry 385MB samozrejme ;)
|
| |
wave
Od: wave
|
Pridané:
27.12.2006 12:10
bozZ tak si skus zase to vsetko co si vypol zapnut, ty to nepotrebujes ale win ANO :P
|
| |
kypo
Od: kypo
|
Pridané:
27.12.2006 10:15
ej chlapce nikto nevie na com ty slapes... Ale uz to neber, nerobi ti to dobre. XP a 256 MB RAM a hry? Nefetuj. :)
|
| |
max
Od: max
|
Pridané:
27.12.2006 14:39
Vy debili sprosty ked si neviete nic vyladit tak vyhodte tie svoje "PC" z okna. A to nezmenite ze mi ide vsetko co chcem.
|
| |
fredy
Od: fredy
|
Pridané:
29.12.2006 14:29
ale ako rychlo, ladit? mozes xpcka vyladit tak ze budu vizerat aj spravat sa ako 2000cky. len to sa mozes vysrat na xpcka, das tam rovno 2000cky a mas 1/4 naroky a nemusis ani extra ladit, to milujem taky ze daju 2000,- do chladenia aby boli frajeri ze pretaktuju a ziskaju 20% navyse ale keby vrazili 2000,- do cpu tak ziskaju 50% vykonu navyse a nemusia taktovat a kokotiny robit. xpcko a 256mb ram je o drzku to si proste hovorte co chete!!! tak dokazat sa da aj s menej videl som 386ku s 4mb ramkami (bez mysky) pracovat vo win95 a este aj v office a clovek bol spokojny. ale to je na nom ci chce pri tom pocitaci stravit polku mladosti. ak chce niekto v xpckach nieco viac bez si to musi odopriet (tomu sa vravi ladenie?) alebo sa musi cakat alebo vrazit do tej ramky, ked niekto je spokojny bez antiviraku tak mu treba, niekomu staci nod a mysli si ze ked pride 5 mailou tyzdne tak je spokojny, niekomu chodi 5 tisic mailou denne, niekto chce symantec norton antivirus atd.... je jasne ze clovek moze mat aj 2GB ramky a moze mat tam tolko hluposti ze to bude sa flakat ako ked by tam bolo 256mb. nie je problem dojebat 2gb komp tak aby sa sral. proste je to tak xpcka 256mb minimum, dokazat sa da aj menej ale je jasne ze staci iba 2x viac dat ramky a ten komp bude chodit viac nez 2x sviznejsie. ladit sa da ale do nekonecna, keby ste boli taky ladici tak mate napriklad debiana ktoremu postaci 64mb ramky a bude mu tam bezat samba,myqsl,apache,ftpcko, cele graficke prostredie a kopec inych sluzieb (a to neratame ze ako keby ten system mal perfektny antivirak v sebe), som zvedavy ci sa nejaky frajer najde ci donuti xpcko jazdit s takymi istymi narokami, moze ho ladit aj do konca zivota a proste to nedokaze. takze ak nechcete ine systemy ... tak ramky treba na tony, to je jedno jak dobre zoptimalizovane, su urcite hranice kde uz sa ubera na funkciach rapidne, napriklad aj internet mozes mat 32kbit/s a mozes povypinat obrazky a mozes ako tak ficat a frajerit, ale proste nevyrovnas sa tomu co ma 1gbit.
|
| |
max
Od: max
|
Pridané:
30.12.2006 12:52
ja netaktujem a ten tvoj dlhy komentra nemam cas citat
|
| |
Beta
Od: Beta
|
Pridané:
26.12.2006 19:53
Pri nahodnom zapise ti HDD ani zdaleka nedosiahne rychlost ako flash disk a prave o tom to je. Samozrejme nie vsetko je nahodne citanie, ale ak prave o to ide je jednoznacne flash disk ovela rychlejsi.
|
| |
wave
Od: wave
|
Pridané:
27.12.2006 12:08
nato si kde prisiel?... lama nieje to len o tom aka je rychlost disku, musis zohladnit aj sektory atd.. disk ma problem ked ma subory poprehadzovane kade tade, teda fragmentovane a usb bude ukladat male subory najskor do flashu a neskor ked bude dost casu tak na hdd (aspon tak som tomu pochopil) podla mna dobry napad... vak minule tu bol aj HDD s integrovanym flashom
|
| |
Adam
Od: Adam
|
Pridané:
26.12.2006 16:58
V pristupovych dobach su usb kluce asi 8x rychlejsie ako HDD.
A o to ide.
|
| |
joe
Od: joe
|
Pridané:
26.12.2006 17:06
v raw pristupovych dobach dokonca nie 8x, ale cca 100x
pevne disky dokazu vykonat za sekundu cca 100 nahodnych operacii, flash cca 5000
|
| |
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
26.12.2006 17:25
100x? podla tvojich udajov je 5000 / 100 = 50x :-)))
|
| |
joe
Od: joe
|
Pridané:
26.12.2006 17:36
vazne? :) a vsimol si si, ze jedno je pristupova doba a druhe pocet operacii? (je v tom rozdiel)
|
| |
roob
Od: roob
|
Pridané:
27.12.2006 18:02
a ramka? kolko operacii/pristupov dokaze taka ddr1 400mhz alebo 667mhz DDR2 rama? Nevidim dovod preco tie data nenatahovat do ram, ked uz chcem nieco urychlit. Flash disky su pomale! skus si skopirovat napriklad slovencinu z winXP na flashku.
|
| |
quest
Od: quest
|
Pridané:
26.12.2006 17:04
pocujte,da sa v mozile,pri spusteni prehliadaca nastavit aby mi zobrazilo posledne otvorene stranky-cize tabs.,bo som presiel z opery a tam sa to dalo,.
|
| |
matik
Od: matik
|
Pridané:
26.12.2006 17:43
vykasli sa na firefox a jeho moduly a daj si maxthona, tam s tym nieje problem...
|
| |
fredy
Od: fredy
|
Pridané:
29.12.2006 14:34
maxthon ma trochu jeden problem. jeho zaklad (ie) je pekny hnus.
|
| |
peto
Od: peto
|
Pridané:
26.12.2006 18:04
A to co mas za verziu? Mna sa to pyta. Kasli na maxtona :-)
|
| |
Frog
Od: Frog
|
Pridané:
26.12.2006 19:27
ponechaj si operu, to je asi najlepšie riešenie problemu, firefox ta bude brzdiť vo viacerých smeroch, už len pri samotnom starte programu :)
|
| |
STG
Od: STG
|
Pridané:
27.12.2006 19:53
daj si znova operu. nechapem preco si presiel na firefox. asi nevies s operou robit.
|
| |
fredy
Od: fredy
|
Pridané:
29.12.2006 14:33
vie to napriklad tab mix plus, nainstaluj ho do firefoxa
|
| |
lolko
Od: lolko
|
Pridané:
26.12.2006 17:13
neviete kedy a o kolko budu dvihat rychlosti pre dsl?
|
| |
xyz
Od: xyz
|
Pridané:
26.12.2006 17:27
vsak teraz nedavno ti ponukli novy uzasny produkt - tripple play cez dsl so zavratnou rychlostou 1Mbit/s :-)
|
| |
fuha
Od: fuha
|
Pridané:
26.12.2006 17:18
naco toto vsetko? myslite, ze vas to spasi? pochybujem !!!
|
| |
yes
Od: yes
|
Pridané:
26.12.2006 18:46
amen
|
| |
lol
Od: lol
|
Pridané:
27.12.2006 5:03
uz chyba iba vystrel z aurory
|
| |
xaz
Od: xaz
|
Pridané:
1.1.2007 22:42
NO prave som uspesne vlozil SD card do citacky (Apacer 1GB) a vzalo mi ju ako ready boost. Idem skusit co a ako.
|
| |
Sessoman
Od: Sessoman
|
Pridané:
2.1.2007 21:28
Hi
Italian hot teens!
<a href=http://sesso.ifrance.com>sesso</a>
http://sesso.ifrance.com sesso
See ya.
|