|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Socialne zregulovanie
Od: Socialista
|
Pridané:
19.2.2025 19:17
Trump by sa mal poriadne pozriet na tirto prikazy EU na USB a vratit vsetko spat ba priam zaviest dalsie tri nove standardy.
|
|
Re: Socialne zregulovanie
Od: cik cik
|
Pridané:
19.2.2025 19:20
pokial by lightning podporoval rychlosti ako USB-C , mozno by som aj strajkovat isiel aby ho ponechali. ale pri rychlosti USB2 radsej nist
|
|
Re: Socialne zregulovanie
Od: Shhshshs
|
Pridané:
19.2.2025 21:38
Ani iPhony s USBC nepodporuju rychlosti USBC. Iba PRO modely ich podporuju, oststne su na urovni lightningu
|
|
Re: Socialne zregulovanie
Od: PhilipMoris
|
Pridané:
20.2.2025 9:14
Hej, ale realne kedy si posledne nieco kopiroval alebo prenasal z telefonu cez kabel? Teda mozno na Androide to dava zmysel ked tam vies pripojit trebarz externy disk a stiahnut videa alebo co cez usb-c, ale na iphone to neurobis lebo iOS ti to nedovoli.
Takze realne sa ten konketor pouziva na 99.9999% len na nabijanie. Cize je jedno ake rychlosti ten port ma.
|
|
Re: Socialne zregulovanie
Od: PhilipMoris
|
Pridané:
20.2.2025 9:15
to 0.00001% som tam nechal pre dinosaurov co este stale zalohouju iphone do iTunes xD
|
|
Re: Socialne zregulovanie
Od: PhilipMoris
|
Pridané:
20.2.2025 9:15
to 0.00001% som tam nechal pre dinosaurov co este stale zalohouju iphone do iTunes xD
|
|
Re: Socialne zregulovanie
Od: No anono aj nie
|
Pridané:
20.2.2025 9:36
Mám iP15pro a USB-C ver.3.0 je možné využiť len s lepším káblom a to buď ten čo priamo USB 3.0 podporuje alebo s USB-C Thunderbolt káblom.
Keď robím zálohu do Mac-u a prenos súborov je USB 3.0 neporovnateľne rýchlejší , vtedy to dáva zmysel, inak naozaj nie.
|
|
Re: Socialne zregulovanie
Od: PhilipMoris
|
Pridané:
20.2.2025 10:56
Ved prave, ze to dava zmysel len v tomto jednom use-case, a myslim, ze dnes uz len minimum ludi robi takto zalohy, kedze icloud zalohy su ovela pohodlnejsie, v noci ked je telefon v nabijacke sa sam automaticky zalohuje a nemusim to riesit.
|
|
Re: Socialne zregulovanie
Od: asdfghjkl2
|
Pridané:
20.2.2025 17:30
Uplne bezne robim to, ze pripojim citacku na karty k telefonu a prekopirujem foto/video z karty do telefonu. Nemusim so sebou tahat pocitac.
Zdroj foto a video = zrkadlovka, dashcam, dron. Ani jedno si to same neuploadne na cloud.
|
|
Re: Socialne zregulovanie
Od: uploads5
|
Pridané:
21.2.2025 0:04
A ja uplne bezne robim to, ze vytiahnem microSDHC kartu z adapteru a vlozim ju do mobilneho telefonu s operacnym systemom android a valim... trochu lepsie riesenie ako trcat s velkym dzindzikom
|
|
Re: Socialne zregulovanie
Od: asdfghjkl2
|
Pridané:
21.2.2025 11:01
Hej, pretoze pripojenie usb dongle je tak komplikovane a casovo narocne v porovnani s vyberanim mobilu s obalu, zhananim sim eject toolu, otvaranim sim tray, vlozenim do slotu (a potencionalne vybranim jednej zo sim) a na na konci cely ten tanecek naopak. /s
No a niektore zariadenia maju sd kartu plnej velkosti, ktoru do sim tray nenarves ani keby si co robil.
|
|
Re: Socialne zregulovanie
Od: SerEm
|
Pridané:
21.2.2025 14:56
Dostal si ho. Mas odomna plus.
|
|
Re: Socialne zregulovanie
Od: uploads5
|
Pridané:
21.2.2025 17:34
Ano, lebo 1sek s tvojim USB dongle versus 1min po klasicky zachrani planetu, pane Bonde. Alebo je pan biznismen? Tolko usetreneho casu, kazdy den, niekolkokrat!
Vsetky potrebne veci, vratane redukcii na SIM, nepouzivanych pamatoviek, "ihliciek na pichnutie" mam vzdy na jednom mieste.
Ziadne zlozite gesta: pichnut, povytiahnut, vlozit, zasunut, ready. Externa pamat a Dual SIM, to su veci ktore iphone users nepotrebuju. Naviac existuje moznost OTG, ale karticka v slote, je karticka v slote a existuje ak redukcia SD na uSD, casto ju pouzivam. Karticka v slote aspon netrci ako dongle na iphone a da sa s telefonom normalne pracovat. Nie ako daaky iphone power user
...
Naviac je skvele precvicovanie jemnej motoriky. To je nieco, co apple polena nepoznaju.
|
|
Re: Socialne zregulovanie
Od: Quanti
|
Pridané:
20.2.2025 22:34
Ako byvaly Applista poviem rovno - zo 100 ludi to vyuziju tak 5ti ludia. Kazdopadne toto je presne, preco som tuto znacku vyhodil a presiel na nieco ine. Nemam chut platit za to, co ma konkurencia v zaklade. Pride mi to ako hovadina. Presne na tomto sa oholila Skodovka ked prisli Kie ... V cene zakladnej Octavie, kde si nemal nic, si dostal Kiu Ceed vo fullke ... Ano, malo to muchy, ale otazka je - naozaj chces platit za base ked mozes premium v tej istej cene?
|
|
Re: Socialne zregulovanie
Od: kia seed ako semeno
|
Pridané:
20.2.2025 23:27
Lenze... Kia...
A behat na korejcikovi, ktory pravdepodobne nevydrzi ani 200 000 km, je to iste ako pracovat v kii a cakat cely zivot na koniec smeny. Rakosnicke auticko z bakelitovych suciastok sa nikdy nevyrovna brilantnej pracicke ceskych ruciciek.
|
|
Re: Socialne zregulovanie
Od: Legelan Pasalan
|
Pridané:
20.2.2025 23:48
JJ,,zlaty cesky kurvicky...
|
|
Re: Socialne zregulovanie
Od: asdfghjkl2
|
Pridané:
21.2.2025 11:04
Kia... premium? Dafuq? To je nieco ako Dacia premium?
|
|
Re: Socialne zregulovanie
Od: Quanti
|
Pridané:
21.2.2025 15:52
Bol by som rad, keby si sa ako dieta, nezapajal do debaty dospelych.
|
|
Re: Socialne zregulovanie
Od: asdfghjkl2
|
Pridané:
21.2.2025 16:07
A k tomu si ako dosiel, ze sa pokladas za dospeleho? Maminka ti povedala, ze uz si velky? A sedel si vobec v kii mimo detskej sedacky?
|
|
Re: Socialne zregulovanie
Od: en desk
|
Pridané:
21.2.2025 18:17
Co tipujes? Je to nejaky mladicek, alebo starsi pimo?
|
|
Re: Socialne zregulovanie
Od: asdfghjkl2
|
Pridané:
21.2.2025 20:18
edgy teenager
|
|
iPhone mini
Od: ifonista
|
Pridané:
19.2.2025 19:33
Prijal by som nieco vo velkosti iPhone Mini 13 ako druhy mobil.
Na bicykel, behanie, paddle a piatkove veceri abi som nemusel nosit stale fototehlu so sebou.
|
|
Re: iPhone mini
Od: Jaaasom
|
Pridané:
19.2.2025 21:30
A čo ti vlastne bráni použiť na bajk práve iPhone Mini 13?
|
|
Re: iPhone mini
Od: sa už nedá kúpiť
|
Pridané:
20.2.2025 12:11
To, že sa už nedá kúpiť.
|
|
Re: iPhone mini
Od: Jaaasom
|
Pridané:
20.2.2025 15:14
Na bazoši ich je hafo a to som ešte nepozeral oficiálne refurbished, kde to je so zárukou. Na bajk v pohode.
Buď ekologický a nekupuj nové mobily, nedávaj zarobiť výrobcom nebezpečného elektronického odpadu.
|
|
Re: iPhone mini
Od: citajtepozorne
|
Pridané:
20.2.2025 9:40
vela ludi si to prialo, ale preco ste si ho potom nekupili ? predaje boli slabe ...
|
|
Re: iPhone mini
Od: ifonista
|
Pridané:
20.2.2025 13:47
nove Mini stalo cez 650e preto boli predaje slabe. nikto si nekupi sekundarny mobil za tolko penazi. mozno tak za 300e by som bral
|
|
Re: iPhone mini
Od reg.: lenja
|
Pridané:
22.2.2025 13:28
Ak niekto napíše "abi", ten by naozaj nemusel rebelovať!!!
|
|
Malylacný
Od: Jaaasom
|
Pridané:
19.2.2025 19:37
Nový malý lacný mobil je veľký a drahý. Na čo je vlastne?
|
|
ultraradikálny psychoanalyticizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
19.2.2025 19:57
To by sa asi malo riešiť s výrobcom. Toto je odborná diskusia ku článku o novom iPhone a nie psychologická poradňa, v ktorej sa rieši neschopnosť pacienta napĺňať svoje priekazne bludné vízie.
|
|
Re: Malylacný
Od: Mr.nobody
|
Pridané:
20.2.2025 9:28
Mozno pre firmy, kupia zamestnancom kus lacenejsi iphone. Aj SE kupovali vo velkom hlavne firmy. Nebude predsa neaky obchodak behat s pro max modelom.
|
|
Iphone 16 mimi
Od: Trololololo
|
Pridané:
19.2.2025 22:17
Mohli radsej priniest novy mini, mam 12 a zatial v pohode drzi uz skoro 3 roky. Ale ak by sa mu nieco stalo, nemam si co kupit ak nechcem lopatu. Toto nove “se” nie je ani male ani lacne, takze bude parazitizovat na predajoch 16 a trh malych telefonov zostane nevyuzity.
|
|
Vlasta chlastá
Od: Buržuj--
|
Pridané:
19.2.2025 22:25
Toto môže byť dobrý úvod ku kvalitnému smartfónu, pre sociálne prípady, odchované na Handroidoch.
|
|
eheheh
Od: Mxxl
|
Pridané:
19.2.2025 22:44
Príspevok bol zmazaný pre nevhodný a/alebo vulgárny obsah.
|
|
Re: eheheh
Od: Mxxl
|
Pridané:
19.2.2025 23:06
700+€ a dostanete za to 60hz displej, pomalé nabíjanie (teda vlastne rýchle, lebo to má batériu s kapacitou rovnako veľkou ako 1 AA batéria lepšej značky)
.. takže ak to má ešte apple nálepku v balení tak shutbup and take my money
|
|
Re: eheheh
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
19.2.2025 23:41
Ani zadarmo.
|
|
ultraradikálny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
20.2.2025 7:03
Tak to je veľké požehnanie, nakoľko stačila o niečo väčšia intelektuálna kapacita aby z pochopenia, že pri takom porovnávaní to pri dĺžke podpory nie je len cena za telefón, ale i za ten nasledujúci, nasledoval po smiechu priekazne srdcervúci plač.
|
|
Re: ultraradikálny empaticizmus
Od: Baltazár Kokoschka
|
Pridané:
20.2.2025 9:33
Dĺžka podpory je často diskutovaná v komunite užívateľov pri miestnej večierke.
|
|
ultraradikálny konsenzualizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
20.2.2025 9:49
Tak logicky, že, ako konštatujú závery každej renomovanej bezpečnostnej konferencie, kľúčovým aspektom pre napĺňanie tých najodvážnejších vízií je až priekazne celospoločenská akceptácia faktu, že odpočúvanie užívateľov pri miestnej večierke predstavuje základný pilier globálnej bezpečnosti.
|
|
Re: eheheh
Od: citajtepozorne
|
Pridané:
20.2.2025 9:41
neviem preco si to vyrobcovia androidov neuvedomuju, ale stacilo aby spravili jeden model ktory je mensi a mali by opat vacsi trh.
fakt je ze pre bezneho cloveka co nejako vela nefoti je proste tento telefon lepsi, nez padlo typu poco / xiaomi note
|
|
Re: eheheh
Od: flatulentis
|
Pridané:
20.2.2025 11:07
Ty si konstrukter telefonov? Nie? Tak ticho.
|
|
Re: eheheh
Od: Jaaasom
|
Pridané:
20.2.2025 15:18
Na dsl.sk môžu diskutovať iba konštruktéri telefónov?
Potom ok, tých máme na Slovensku milióny.
|
|
Re: eheheh
Od: flatulentis
|
Pridané:
20.2.2025 16:04
Na dsl.sk diskutuju miliony konstrukterov? Daj si radsej tekvicove latte.
|
|
ultraradikálny empaticizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
20.2.2025 16:22
V pohode. To len z renomovaných diskutérov sa všetci vyjadrujú iba ku článkom z oblastí, v ktorých sú priekazne uznávaný experti. Laik nemá renomé, pri ktorom by sa bolo z čoho strápniť.
|
|
novy, drahsi, vacsi iPhone se16e
Od: rurka8
|
Pridané:
20.2.2025 17:48
Tento novy, lacnejsi iPhone uz nechcem, lebo ho premenovali z respektvzbudzujuceho "SE aka Special Edition" na uchylacke geekovske "16e". Dakujem, neprosim. To uz je s takymto nazvom vhodne tak pre uzivatelov kolobeziek, s motorom do 350W.
|
|
Re: novy, drahsi, vacsi iPhone se16e
Od: 6aaaaaa
|
Pridané:
20.2.2025 18:36
neviem skade si sem zavital, ale kedze je vas uz malo, davam + za vtipny kontext
|
|
to vazne hej?
Od: Quanti
|
Pridané:
20.2.2025 22:30
Tie ceny za zakladny ajfon su vtip, alebo sa autor clanku sekol? Pretoze Apple Intelligence co viem tak v Europe nie je. Plany su okolo Aprila 2025, ale to tiez nie je iste ci vobec. Cize za pomaly 1000 euro dostanem telefon v zaklade :) Ako ja rozumiem, ze Apple chce peniaze, ale toto uz nie biznis, toto je nieco, pri ktorom by si aj predajca v AAA Auto odplul.
|
|
Re: to vazne hej?
Od: reg. Pjetro de
|
Pridané:
20.2.2025 23:42
Omg no to je ale kuratenko osprostene.
Jedno stare rakusko-uhorske prislovie vravi:
"kdo kijou jezdi a na kufr si nalepku apple lepi,
móze nakupovat jedine u teska".
|
|
photokilla3000
Od: si user
|
Pridané:
21.2.2025 23:27
Jeden fotacik, ci dva skyte v jednom kruzku, 48+12MP ouuu future is coming, vraj Special Edition omg lol legendarny photo mobil od applu wtf
|