|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Špinaví bastardi
Od: poiuyt
|
Pridané:
3.8.2024 12:40
Čo korporácia, to zmrdi od dola nahor.
|
|
Re: Špinaví bastardi
Od: martinccc
|
Pridané:
3.8.2024 12:58
a DEI žebráci, ktorí nič nevedia
|
|
ultraradikálny fakticizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
3.8.2024 13:48
Lebo poskytujú tvorcom blokovačov reklamy možnosť predviesť, ako im skutočne záleží na zákazníkoch? Veď sa predsa môžu slobodne rozhodnúť oblažovať zákazníkov zotrvávaním na svojich vychodených cestičkách a hraním sa na priekazne ublížovaných, tak ako v parlamentnej opozícii.
|
|
Re: Špinaví bastardi
Od: unreg.: Guest
|
Pridané:
5.8.2024 11:17
V tomto pripade je to len nasledok.
Pricina su uzivatelia, ktory bezduchym papagajovanim mantry Chrome is the best! vytiahli v 2020 statistiku jeho pouzivanosti nad 60% a tym denne dodavaju korporacii jej moc.
Uz desatrocia opakujem, ze davat firme, ktora patri medzi top vo vyhladavani aj v reklame este do top aj jej prehladavac je cesta do pekla.
Korporacia rata s tym, ze tych par nadsenych blokovacov prejde ku konkurencii alebo pouziju nejake exoticke riesenie ale hlavna masa maximalne zakrici NO, NO, NO! a bude pokracovat v ceste.
Koniec koncov ludia hlasuju penazenkami, nohami a klikmi. Uvidme, kam sa pohne statistika na prelome rokov :-(
|
|
aj IE padol
Od reg.: roob_
|
Pridané:
3.8.2024 13:43
a potom aj Firefox padol, tak padne aj Chrome. No a? Cyklus zivota.
|
|
Re: aj IE padol
Od: RaketaNaMars
|
Pridané:
4.8.2024 16:33
Chrome je uz za zenitom, toto je zaciatok jeho konca. Nova era sa bude volat SearchGPT. Hladanie cez Google je obstarozne, neefektivne, pomale, nepresne a plne reklam.
|
|
Re: aj IE padol
Od: awwda
|
Pridané:
4.8.2024 22:04
hľadanie cez Google je neefektívne, pretože to tak G chce (filtre, reklamy, personalizácia, ...). Hľadanie cez GPT je na prd, lebo keď niečo nevie, tak si vymýšľa. Osobne radšej využívam DuckDuck, Yandex, pri najhoršom Bing.
|
|
Re: aj IE padol
Od reg.: Sheep
|
Pridané:
5.8.2024 0:33
Bing je naozaj slabota oproti google(doteraz). Áno od jeho uvedenia sa značne zlepšil ale na google to proste nemá.
|
|
To vidíš!
Od: gl0w
|
Pridané:
3.8.2024 16:25
To vidíš, ako používam browser, ktorý mi odpáli funkciu najzásadnejšieho rozšírenia, aké vôbec existuje.
|
|
Re: To vidíš!
Od reg.: Kvík?
|
Pridané:
3.8.2024 17:16
Skôr sa bojím, ako veľmi to prebuble do normálnych browserov.
|
|
Re: To vidíš!
Od: RaketaNaMars
|
Pridané:
4.8.2024 16:34
Tie, co su zalozene na Chromium, rozumej neslobodne, to preberu automaticky.
|
|
Re: To vidíš!
Od: unreg.: Houston
|
Pridané:
5.8.2024 11:46
Tu sa ukaze ako komu naozaj zalezi na blahu uzivatelov.
Ked sa nova funkcia spatne pridava do starsej verzie, ide o backporting.
Teda uvidime, ci sa niekto podujme "forwardportovat" manifestV2 do novsich verzii vo svojich forkoch aby oblubenu funkcionalitu svojich produktov zachoval aj pre buduce generacie :-)
|
|
Re: To vidíš!
Od: unreg.: Houston
|
Pridané:
5.8.2024 11:40
Za posledny rok ma podla statcounter na desktope Chrome stabilizovany vyhlad niekde medzi 62 a 66 percent. Obavam sa, ze mas pravdu - po dni V3 na statistikach naozaj uvidime ako ludia pouzivaju browser, ktory odpalil funkciu najzasadnejsieho rozsirenia, respektive pre kolko malo ludi bola naozaj zasadna!
|
|
Nasrat na fasistov
Od: Legelan Pasalan
|
Pridané:
3.8.2024 18:11
Nevadi, tento prasivy spyware od googla nepouzivam, ani mi to nesmie do baraku.
Nastastie FX uBlock origin podporuje v pohode.
|
|
Re: Nasrat na fasistov
Od: lalol
|
Pridané:
3.8.2024 18:38
problem je ze majorita prijmov firefoxu je od googlu a opera uz bezi na chromium tiez ...
|
|
Re: Nasrat na fasistov
Od: Legelan Pasalan
|
Pridané:
3.8.2024 18:43
Ano, to je zial pravda. Ked bude nutne, prejdem na nejaky undergroundovy prehliadac, ktory sice bude pouzivat 5 a pol cloveka, ale umozni mi pouzivat take rozsirenia, ktore FX a Chrome neumozni.
|
|
Re: Nasrat na fasistov
Od: RaketaNaMars
|
Pridané:
4.8.2024 16:35
Skratka je Firefox je FF, len taka poznamka pod ciarou.
|
|
Re: Nasrat na fasistov
Od: sensei-san
|
Pridané:
5.8.2024 6:29
Mýliš sa.
https://tinyurl.com/5n72zv2u
|
|
Re: Nasrat na fasistov
Od: RaketaNaMars
|
Pridané:
5.8.2024 20:20
Spytaj sa ChatGPT.
|
|
Re: Nasrat na fasistov
Od: RaketaNaMars
|
Pridané:
4.8.2024 16:36
To nie je problem. Firefox je komunita, nie je nutne, aby mali vobec nejake prijmy. Ako Linux.
|
|
Re: Nasrat na fasistov
Od: sensei-san
|
Pridané:
5.8.2024 12:50
Si to predstavuješ jak Hurvínek válku.
|
|
Istoty
Od: Sona Pekova
|
Pridané:
3.8.2024 18:48
Brave
|
|
Re: Istoty
Od: lolgov volkov
|
Pridané:
4.8.2024 8:20
links
|
|
Re: Istoty
Od: RaketaNaMars
|
Pridané:
4.8.2024 16:36
Asi nie, to je tiez Chromium.
|
|
Re: Istoty
Od: InstallBrave
|
Pridané:
5.8.2024 11:00
tu pisu, ze je unaffected by manifest.v2 depreciation https://brave.com/learn/best-ad-blocker/
|
|
Browser
Od: Sandokan90210
|
Pridané:
3.8.2024 20:36
Prešiel som na FX v PC aj MT a zatiaľ spokojnosť. Nie je to úplne také svižné ako chrome ale uBlock origin funguje skvele.
|
|
Re: Browser
Od: RaketaNaMars
|
Pridané:
4.8.2024 16:37
Ked si vyladis vsetko poriadne, nastavis DNS na Cloudflare a nastavis prisnu ochranu sukromia, ziadne sledovanie, tak to bude sviznejsie.
|
|
manifest
Od: pato.v.
|
Pridané:
4.8.2024 7:22
kosostvorcujete na reklamu. vsetko zadarmo a hlavne hned.
https://pi-hole.net/
|
|
Re: manifest
Od: jvn
|
Pridané:
4.8.2024 9:40
az na to, ze pi-hole nedokaze blokovat napr reklamu na YT. uBlock ano.
|
|
titulok
Od: hknmtt
|
Pridané:
4.8.2024 7:34
firefox ma alternativu LibreWolf, chrome ma ungoogled chromium verziu. Brave ma vlastny adblock. Vivaldi je vraj dobre ohladom sukromia. Ono zase nie je problem capnut nejaku filtracnu proxinu pred webovy prehliadac a tym kompletne obist vsetko(napriklad pihole je zname) a najskor to tak casom aj skonci.
Ja pozorujem na youtube ze stale vypadava prehravanie s chybou. Zacalo to pred par dnami. Niektore videa musim pozerat cez FreeTube kde to ide bez problemov. Najskor je to tym ze google zacal vkladat reklamy priamo do video streamu, nie je to teda samostatny zdroj videa ktory len prehliadac prepne...alebo nieco posahali a uBO alebo nieco podobne zapricini chybu. Neviem, ale proste je to boj s veternymi mlynmi ktory korporacie nikdy nevyhraju.
|
|
Re: titulok
Od: RaketaNaMars
|
Pridané:
4.8.2024 16:40
LibreWolf len z FF vychadza, to nie je hodna alternativa. FF si sam clovek vyladi na nesledovanie lepsie. Chromium je nepouzitelne pre bezneho cloveka. Brave je postaveny tiez na Chromium, zavislost na Google... Vivaldi tazko, kedze je to proprietar, ziadne sukromie...
Miesto YT treba zacat pouzivat MojeVideo.sk :)
|
|
Nuž, tak treba blokovať bez rozšírení, desktopovou aplikáciou.
Od: Baltazár Kokoschka
|
Pridané:
4.8.2024 8:26
Adfender. Je síce platený, ale svoju robotu robí.
|
|
Dočasná alternatíva.
Od: Baltazár Kokoschka
|
Pridané:
4.8.2024 11:46
V edge dev prestal fungovať, zatiaľ som nasadil ublock lite na block listy v kombinácii s adguard na objektové blokovanie. Treba to nastaviť, aby neboli zbytočne zaškrtnuté rovnaké listy v oboch. Zatiaľ to takto funguje. Aj keď by úplne stačil adguard, tam sa dajú pridávať blocklisty, ale chcel som vyskúšať ublock lite popri tom. Adguard je výhodný v tom, že sa dajú jednoducho vytvárať pravidlá na objekty podobne ako v ublock origin, kliknutím na objekt pravým tlačidlom a rovno sa dá zablokovať.
|
|
ultraradikálny špecifikácionalizmus
Od: syntaxterrorXXX, . Y
|
Pridané:
4.8.2024 16:54
Na základe v tejto diskusii ponúkanej veľmi pestrej palete mimoriadne sofistikovaných alternatívnych technologických riešení je možné s takmer dokonalou presnosťou určiť, koho dedko zvláda expertné skrývanie svojich VHS kaziet s pornom, nakoľko na tých niekoľkých zvyškých stránkach internetu sa blokovače reklamy priekazne od roboty práve nepretrhnú.
|
|
proxy
Od: OriginalnyKoumakSK
|
Pridané:
4.8.2024 20:01
No tak sa zacne znovu vyvijat aktualne mrtva vetva vo forme localhost proxy a loopback VPN s nasadenym filtrovanim. Na kazdy dieru existuje zaplata, na kazdu zaplatu sa da vytvorit nova diera ;)
|
|
Re: proxy
Od: Lecsó Ákos
|
Pridané:
5.8.2024 8:26
keď to budeš mať hotové, tak pošli link na stiahnutie, a diky
|
|
Google
Od: Tribald
|
Pridané:
5.8.2024 8:30
Google som úplne odstavil až na dve služby Youtube a Waze kde ale používam burner accounty. Bohužial som pre ne nenašiel zatial vhodnú alternatívu. Ale vidím že som spravil dobre pri tom čo v poslednej dobe robia.
|
|
Re: Google
Od: lalol
|
Pridané:
5.8.2024 15:57
zacni pouzivat freetube ako youtube alternative ;)
|
|
Re: Google
Od: hknmtt
|
Pridané:
5.8.2024 17:22
youtube sa aspon da pouzivat kvazi-anonymne kedy si clovek nevytvori kanal. nemoze tak lajkovat alebo komentovat ale moze mat oblubene kanaly a funkcne odporucene videa.
mne youtube pred par dnami zacalo skapinat. video furt hadze chybu. je to sposobne ublock orignom najskor. ale nevpynem ho. ked na take video natrafim tak vo freetube sa prehrava bez problemov. a freetube ma aj moznost pridat si odbery, akurat odporucane videa nemozu fungovat ale to je v pohode.
|
|
5znak
Od: XMen
|
Pridané:
5.8.2024 9:14
Otazka je ako to ovplyvni taky brave, ci bude viac sahat do projektu chromium alebo co. Zjavne to vypada tak, ze v blizkej dobe dojde k forknutiu a vytvoreniu uplne noveho browseru, alebo sa zacne viac presadzovat FF, co je uz trochu problem, kedze ma uz iba velmi malu zakladnu. Zjavne problem aky sme mali s IE sa pomaly vracia vo forme chromia.
|